Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Göztepe 24-28 Beşiktaş Mogaz

Göztepe 24-28 Beşiktaş Mogaz - 17.04.2016


Göztepe'miz Erkekler Süper Ligi'nin 24. haftasında Beşiktaş Mogaz'ı ağırladı.

Göztepe'miz Erkekler Süper Ligi'nin 24. haftasında Beşiktaş Mogaz'ı ağırladı.
Göztepe'mizin golü ile başlayan mücadelenin ilk 10 dakikası 2-2 eşitlikle geçirlirken ilk devre ise 12-9 konuk ekip üstünlüğü ile tamamladı. İkinci yarıya hızlı başlayan konuk ekip ilk 5 dakikayı 16-11 önde geçti. Göztepe'miz taraftarlarımızın desteği ile farkı indirse de maçın son bölümünde skor üstünlüğünü tekrar ele geçiren Beşiktaş Mogaz karşılaşmadan 28-24 galip ayrıldı.
Başkanımız Mehmet Sepil, yönetim kurulu üyelerimiz ve yöneticilerimiz de Altındağ Spor Kompleksi'nde oynanan mücadelede tribündeki yerini aldı.
 


Toplam Görüntülenme : 1175
Tarih : 17.04.2016
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • A2 (Misafir) Diyor Ki (17.04.2016 - 17:06:41);

    Bu salonu beğenen varmı? nBen bosken gittim beğenmedimnMaçta nasıldı?

  • Hakan Demirer (Misafir) Diyor Ki (17.04.2016 - 18:29:57);

    Maç çok üzücü geçti. KAPALI SPOR SALONU ne demek teker teker kelimeleri irdeleyelim. KAPALI= üzeri açık olmayan mahal. SPOR= insanların vücutlarının çeşitli bölgelerini diğer insanlardan fazla kullanmak sureti ile yapılan aktiviteler. Tabii bu aktiviteyi yapmak istiyenlerin, akciğer denilen ve soluk alıp vermeyi sağlayan organlarının kandaki oksijen miktarını arttırmak için temiz havaya gereksinim duymaları gerçeği. SALON= spor aktivitelerini izlemeye gelen İNSANLAR için yapılmış tribünleri ve aktivitenin yapıldığı sahaya sahip üstü kapalı mekan.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Kapalı spor salonlarına kimler gelir. Spor aktivitesini gerçekleştirecek takımların oyuncuları, teknik heyetleri ve aktiviteyi yöneten hakemler birinci grubu oluşturur. Birde spor aktivitesini seyretmeye takımlarını desteklemeye bağıra çağıra şarkılar söyleyip eğlenmeye gelen İNSANLAR ikinci grubu oluştururlar. Ama bu gün maçta üçüncü bir grup daha vardı. Kapalı spor salonunda sigara içen, sigaraların izmritleri ile yerleri kirleten, sahaya kapalı plastik su bardakları ve içinden dumanlar çıkan yanıcı maddeler, çakmaklar atan. Kapalı salonda ses bombası patlatıp arkadaşlarının duyu organlarına zarar veren ve sahaya rakip takım oyuncusunu dövmek için atlayan İNSANSI lar vardı. Bu insansılarla aynı takımın taraftarı olmaktan dolayı duyduğum utanç ve üzüntüyü anlatamam. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Geldiğimiz noktaya bakarmısınız lütfen. GÖZTEPE bir spor kulübü. GÖZTEPE.COM bu spor kulübünün en çok izlenen haber sitesi. Türkiye Hentbol Süperliginin birincisi ve ikincisinin oynadığı üst düzey bir spor karşılaşması. Ve sonrasında vatandaşın biri uzunca bir yorum yapıyor içinde maçla sporla ilgili tek bir kelime bile yok. Şİmdi bu arkadaşlara soruyorum ne oldu elinize ne geçti. Siz GÖZTEPE ye destekmi verdiniz yoksa köstekmi oldunuz. Beş liraya maça geldiniz adam başı onbeş liralık ceza ödeyecek kulüp. YAZIKLAR OLSUN. ALLAH SİZLERE AKIL VERSİN. SİZİ ALLAH ISLAH ETSİN.

    • Göztepe
      7
      cancan Diyor Ki; (17.04.2016 - 18:49:41)

      Hakan abi ben bu yazdığınız hareketleri yapan kardeşlerim kadar hatta daha fazla onları yönlendiren tribün liderlerine suç buluyorum. Hata cehaletten veya kültür eksikliğinden kaynaklanabilir. Ama sen tribün lideri isen üç beş tane sigara içen cahil kardeşimize engel olacaksın. Sahaya yabancı madde atanlara engel olacaksın. Liderlik öyle tribünün yüksek bir yerine çıkıp maestroluk yapmak değildir. Maçtan önce grubunu toplarsın ilk önce Kapalı spor salonunda maç seyretmenin gereklerini anlatırsın onlar eğitim verirsin. Maç sırasında verdiğin eğitime aykırı davrananlarada ANINDA MÜDAHALE EDERSİN. Ha o adamlar seni takmıyorsa dinlemiyorsa zaten sen lider değil çığırtkan olursun. TRİBÜN LİDERLİĞİ EĞİTMEK İŞİNİ de içerir.

    • Göztepe
      -3
      cancan Diyor Ki; (17.04.2016 - 18:52:31)

      Sherlock hımmm enteresan.

    • Göztepe
      -3
      cancan Diyor Ki; (17.04.2016 - 18:54:34)

      Senin yerine ben yazdım yazacağını genç kardeşim.

    • Göztepe
      -3
      cancan Diyor Ki; (17.04.2016 - 18:55:43)

      Sherlock sende sigara içen gençlerdenmisin yoksa

    • Göztepe
      1
      Sherlock (Misafir) Diyor Ki; (17.04.2016 - 19:04:36)

      Sataşma yok sen zararlı çıkarsın sonra

  • SOM (Misafir) Diyor Ki (17.04.2016 - 22:06:54);

    Bence Altındağ salonu,iyi bir salon değil.Yani tasarım olarak yamru yumru izlenimi veriyor.Tribünler arasında bütünlük yok gibi.Ancak akustik açıdan oluru var gibi..

  • 1925 (Misafir) Diyor Ki (18.04.2016 - 00:07:38);

    Maçın bu salonda oynanması büyük bir hataydı. 10 maçta 10 galibiyet aldığımız, alıştığımız bir salon varken, sırf 500 kişi fazladan gelecek diye, Allah'ın unuttuğu bir yerdeki saçma sapan bir salonda maç oynadık. Salonda taraftar baskısı yok, Gürsel Aksel (Bülent Özkul) salonu gibi bir baskı yok. Futbol stadyumlarındaki olimpiyat stadının salon versiyonu gibi geldi bana. Bence Güzelyalı'da oynasak her türlü kazanabilirdik, Beşiktaş öyle abartılacak bir takım da değil, yenemeyeceğimiz bir takım değil. Bayağı başa baş oynadık bugün. Umarım Avrupa'ya gideriz.

    • Göztepe
      3
      1925 (Misafir) Diyor Ki; (18.04.2016 - 00:09:16)

      Ayrıca salon taraftarlığı, stadyum taraftarlığından çok farklı. Bugün tribünler sanki futbol maçı izlermiş gibi tezahurat yaptı. Rakip atak yaparken ıslık, hakemin kararlarından sonra ıslık yuhalama yapılması lazım. Salon taraftarlığı çok farklı ve taraftarımız da tam olarak bunun bilincinde değil.

    • Göztepe
      0
      1925 (Misafir) Diyor Ki; (18.04.2016 - 00:12:24)

      Ayrıca salon taraftarlığı, stadyum taraftarlığından çok farklı. Bugün tribünler sanki futbol maçı izlermiş gibi tezahurat yaptı. Rakip atak yaparken ıslık, hakemin kararlarından sonra ıslık yuhalama yapılması lazım. Salon taraftarlığı çok farklı ve taraftarımız da tam olarak bunun bilincinde değil.

  • (Misafir) Diyor Ki (18.04.2016 - 06:59:45);

    Karşıyaka nın basketbol takımını destekleyen taraftarı ile statta futbol takımını destekleyen tarafatarı arasında dağlar kadar fark vardır. Bizde SALON TARAFTARLIĞI KÜLTÜRÜ olmadığı için armanın mücadele etttiği her maçı futbol taraftarı kimliği ile desteklemeye çalışıyoruz. Böylede olunca olmadık durumlara düşüyoruz.

  • Melih (Misafir) Diyor Ki (18.04.2016 - 07:39:16);

    Sonuç Göztepe taraftarının içinde pislikler vardır ve Göztepe kulübünün önündeki en büyük sorun bu pisliklerdir. Her Göztepe forması giyen, her Göztepe diye bağıran Göztepeli değildir. Göztepeli olmak adam olmaktır. Bu pislikleri içimizden en kısa süre içinde temizlemeliyiz. Ne güzel bir maç. Biri lider beşiktaş, diğeri ikinci sıradaki Göztepe. Yeni bir salonda yeni bir heyecanla maç yapıyoruz. Bizler alkışlarla anılmalıyız, kavgalarla olaylarla değil. Bir Göztepeli olarak bu pisliklerden utanıyorum. Rezil herifler.

  • sanlıgoztepe (Misafir) Diyor Ki (18.04.2016 - 10:44:26);

    başkanın röportajını iyi dinleyin arkadaşlar!! dün kü beşiktaş maçında sahaya giren arkadaşlar başkanın size mesajı var '' gerek görürsek salon sporlarını askıya alabiliriz asalaklar yüzünden'' sadece dün kü maçla sınırlı değil.ksk maçında çoluk çocuk herkesi göztepeden biraz daha uzaklaştıran vandallara da geliyor mesaj! defolun gidin o hayvanlıklarınızı göztepenin isminin geçmediği yerlerde yapın!!!

  • isimsiz (Misafir) Diyor Ki (18.04.2016 - 10:59:28);

    Bu asalaklar yalnız bireysel degiller hepsi taraftar guruplarının içinde kameralardan hepsi belli kulübe çagırcaksın dertleri neymiş soracaksın