Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Aziz Kocaoğlu Ortak Yayında Konuştu

Aziz Kocaoğlu Ortak Yayında Konuştu - 25.08.2016


İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, kentin üç yerel radyosunun ortak yayınına katılarak soruları yanıtladı. İzmir'e yapılması planlanan stadyumlar ve tesisler hakkında da konuşan Başkan Kocaoğlu, bu konuda açıklamalarda bulundu.

Kocaoğlu, “Konuşuyorlar, ‘Göztepe stadını, Karşıyaka stadını yapamadım çünkü Büyükşehir dava açtı’ diye. Bunlar hikaye. Alsancak Stadı’nın iznini iki yıl önce verdik; çivi çakılmadı. Ben anlamıyorum bu işlerden. Biz Bornova Stadı’nı bitirdik mi kardeşim? Tire Stadı’nı bitiriyor muyuz? Ben bunu bilirim, gerisi hikaye. Karşıyaka Belediye Başkanımızla konuştum, rica ettim. 2 bin 700 metrekarelik Türkiye’nin en kıymetli kara parçalarından birini ‘buyurun stat yapın” diye verdi. Bir kuruş talep etmedi. Biz Büyükşehir olarak, Göztepe Stadı’ndaki bin 426 metrekare arazimizi, ki bu da İzmir’in en kıymetli arazilerindendir, karşılıksız verdik. Yine Alsancak Stadı’ndaki 4 bin 236 metrekare yerimizi bir kuruş bedel istemeden ‘stat yapabilirsiniz’ diye meclisten karar çıkarttık, verdik. Bunların toplam bedeline bakınca, stat maiyetinden fazla çıkar. Biz bunu görev olarak yapıyoruz ama Örnekköy’deki 80 dönümlük yere niye spor kompleksi yapılmıyor? Ki arkasında bir 80 dönüm daha hazine arazi var. Menderes Belediyesi ile Menderes’e stat yapmaya kalktık, bir kısmı Tekeli köyünden gelen bölümüne. Şimdi ‘stat orada olmasın.’ Niye? Çünkü stat Göztepe’ye yapılacak. Bu işler inatlaşmakla, ille ‘benim dediğim olmalı’ diye düşünmekle olmaz. Bunları aşın artık. Uzlaşı kültürü diye bir şey var. Oturalım masaya, ben Örnekköy’ü savunayım siz Yalı’yı savunun. Koyalım doneleri ortaya. Spor mu yapacağız, dükkan kirası mı alacağız, siyaset mi yapacağız? Olmaz böyle şey” dedi.

Kaynak: İHA



Toplam Görüntülenme : 2978
Tarih : 25.08.2016
Yazar : Admin

Etiketler : goztepe , goztepe , menderes tekeli stad


Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • ALPER (Misafir) Diyor Ki (25.08.2016 - 11:13:59);

    ya bırak git Allah aşkına konuşmandan zihniyetin bile belli kimi kandırıyon A-Z ye kim ki bu stadın önünde engel oluyorsa Allah bin türlü belasını versin

    • Göztepe
      -3
      tunc (Misafir) Diyor Ki; (26.08.2016 - 11:01:52)

      demek ki hükümetin verecek belasını. adam hodri meydan demiş işte. ya her şey bir yana en azından Alsancak Stadı'nın yıkım tarihine bakıp nelerin döndüğünü anlamak hiç de zor değil. %50'den fazla oy çıkıyorsa o kente her şeyi yağdırıyorlar. kıçı kırık amatörde takımı olan kente yap, İzmir gibi bir kente yapma. Belediyenin de belli noktalarda suçu var ama "dediğim dedik" havasında bir hükümet isterse her şeyi yapabilirdi, kimse salak değil. en azından %50'ye yakın akıllı insan var o unutuluyor.

  • SOM (Misafir) Diyor Ki (25.08.2016 - 11:21:21);

    Ulan gerizekalı!Stad ihalesini dava ile iptal ettirmedin mi?..Bi de arazi devredip yem yaptı,ardından ihaleyi iptal ettirdi şimdi de salağa yatıyor..Gelelim Tekeli'ye..Arkadaş,İzmir metropolünden 40 km. ötedeki stada kim gelir?Oradan kulüp nasıl gelir elde eder?Bir de dükkan kirası mı alacak kulüpler diyerek laf sokuyor..Tabii ki stadın altındaki dükkanlardan,mağazalardan,stad içindeki bufelerden gelir alacak Göztepe'miz..Mal adam..Uyesi olduğun Fenerbahçe stadı şehrin göbeğinde değil mi?..Stadın altında gelir getirici dükkanlar(Migros,Wolswagen galerisi,Fenerium vs yok mu?Hain adam..Göztepe düşmanı!..

  • İbrahim (Misafir) Diyor Ki (25.08.2016 - 12:40:14);

    Ulan belediye başkancığı menderese kime stat yapıyon hangi Göztepeli o stada maç izlemeye gidecek aklını kullan biraz beynin yok fikrin var gelmiş geçmiş en etkisiz belediye başkancığısın izmirin bir ucunda olan takıma izmirin diğer ucuna stat yapmaya çalışıyon olum sen nesin la senin aklın nasıl çalışıyor la dicek söz bulamıyom sana senin gittiğin gün izmirin kurtuluşudur!

  • ismetyus (Misafir) Diyor Ki (25.08.2016 - 13:13:10);

    tamam kabul, çık karşıma istediğin ortamda konuşup tartışalım. karşında kimse yokken sallaması kolay tabiki. delikanlıysan sözünü yerine getir koyalım doneleri ortaya.

  • A2 (Misafir) Diyor Ki (25.08.2016 - 16:13:44);

    iş kişinin aynası, doğanlardaki stadın kale arkasını tavuk kümesi gibi yapmış, nede olsa tokatın tavuğu meşhur, bide stad diye övünüyor doğanlar ile, rüzgar çıktığında göreceğiz stadı

  • (Misafir) Diyor Ki (25.08.2016 - 16:51:20);

    Doğanlar stadı Urfa macinada yetişemez sizin yapacağınız stadın içine edeyim beceriksizler sıradan bir stadı bile yetistiremiyorlar yıllar geçti be. Ayrıca zemin 2-3 maç sonra tarlaya dönecekn

  • hiçrahatmaçizlemedim Diyor Ki (25.08.2016 - 17:23:22);

    adamı zorla chp den soğutacak , bir sonraki seçime şu gereksiz adam yerine bir aday çıkarsınlar bari

  • (Misafir) Diyor Ki (25.08.2016 - 18:48:18);

    Resmi site açıkladı leroy George takımla çalışmalara başladı.yeni transferimiz hayırlı olsun

  • (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 05:13:15);

    umarım leroy çalışıp faydalı olur

  • hgd (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 05:50:04);

    chp.li okumuş kültürlü ilrti görüşlü herşeyi bilen üstün modern memleketin tek sahibi vatanı herkez çok seven arkadaşlar edebiyat tarzında şiir gibi bahaneler üretin okuyalım tane tane olsun olsun lütfen herzaman olduğu gibi.....bunları savunup sonra millete cahil diyenler gerçekten komedisiniz.....yukarda biride yazmış başka aday gösterin diye sanki gelen bunda iyi olacak eteri gidip beteri gelecek hala chp.nin belediyelerin medet beklemek hangi mantıkla izah edilir biri bana tane tane şiir tadında edibiyat incelikleriyle anlatsın lütfen......

    • Göztepe
      3
      hiçrahatmaçizlemedim Diyor Ki; (26.08.2016 - 07:18:59)

      kimseden medet umulmaması lazım fakat bu tip şahısların " tuzluk koysak izmirden seçilir " rahatlığıyla davranması , izmir sporunun sorunlarına kuş bakışı bakıp yalandan yorumlar yapmasındansa yeni bir adayın gelmesi daha iyidir.

  • JHGF (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 05:54:24);

    DOĞANLAR TRAFOSUNU AKP ÇALMIŞ ONDAN YAPIMI GEÇİKMİŞ HER GÜN ELEKTİRİKLERİ KESİP BELEDİYENİN ÇALIŞMASINIDA ENGELLEMİŞ BÜ YÜZDEN TRAFO İŞİ YATMIŞ YAPIMI 4 YIL ÖNCE BAŞLANMIŞ TESİSİN TRAFOSUNU ENSON GÜNE BIRAKMAK NASIL İŞ BİLMEZLİKTİR BU ŞEHRİ MALESEF BUNLAR YÖNETİYOR VAY İZMİRİMİN HALİNE...

    • Göztepe
      0
      hiçrahatmaçizlemedim Diyor Ki; (26.08.2016 - 07:21:25)

      herhangi bir projede trafo yeri belirlenir ve proje bitimine kadar çevre düzenlemesi altyapı işlemleri yapılmadan trafo yerine konmaz şayet ki konarsa büyük bir maliyet içeren bu trafo öyle evimizdeki elektrik şalteri gibi sağa sola konup açılıp kapatılmaz ha dediğin çok doğru şu zamana kadar 50 defa o stadın bitmesi gerekirdi fakat işleyiş şeklinde bir yanlış yok.

  • DENİZ (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 05:58:56);

    AZİ KOCA OĞLU MADEM ORAYA STAD İSTEMİYOR YALIDA DENİZİ DOLDURUP ÇOK GÜZ STAD YAPILABİLİR KARŞIYAKAYDA AYNISI OLABİLİR HEM DAHA BÜYÜK STADLAR İNŞA EDİLİR HER YERDE DEİZ DOLDURULUP HAVA ALANI STAD YAPIYORSA İZMİRDE DE YAPILABİLİR..... BU İŞİ BİN ALİ YILDIRAMA İLETİN YAPSIN AZİZLE BU İŞLER YÜRÜMEZ...

    • Göztepe
      5
      GözGöz (Misafir) Diyor Ki; (26.08.2016 - 09:59:15)

      Ne deniz doldurması be birader, Aziz gibi sizde saçmalamayın elimizde arazi var, körfez zaten pislik içinde doğaya daha fazla zarar vermeye gerek yok, körfezi sen ıssız bir yer mi sanıyorsun, deniz trafiğinin olduğu bir yer orası, dünyada 1-2 tane denizde stat var diye bizde de olacak diye bir kural yok. Arazi arayacağınıza Gürsel Aksele odaklanın.

  • OLACAKLARI BAŞTAN YAZAN KARDEŞİNİZ. (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 06:11:07);

    HAYALİMDEKİ GÖZTEPE.......DENİZ DOLDURULUP 35,00 KİŞİLİK RESTORANLARIYLA CAFELERİYLE SAAT KÜLESİNİN YANIBAŞINA GÜZEL BİR STAD BİNALİ YILDIRIMA BASKI İLE BU İŞ ÇÖZÜLÜR........ARMADAKİ DAMA TASARIMIYLA TEK İÇ SAHA FORMASI ....VE AVRUPA KUPALRINDA OYNAYAN BİR GÖZTEPE ŞENOL GÜNEŞ...MUSTAFA REŞİT AKÇAY....ERSUN YANAL...HAMZA HAMZAOĞLU....MEHMET ARELLO GİBİ FUTBOL OYNATAN BİR HOCA.

  • OLACAKLARI BAŞTAN YAZAN KARDEŞİNİZ. (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 09:26:19);

    aziz kocaoğluna şu teklifle gidilebilir tamam oraya stadı yapmayalım stad küçük olur.....denizi doldurun 35,000 kişilik stad sıgacak kadar 10,000 araçlık otopark alanıda doldurulsun trafik otopark sorunya buyur deyin bakalım ne bahne üretecek

  • akp (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 09:29:13);

    trafodan sonra stad bitecekmi son kararmı...bence yeni süprizlere hazır olun ben hazırım yeni bir sorun kesin çıkar

  • (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 09:33:56);

    Kötü insan Aziz sanada, şişman kadın yaverinede hakkım ve oyum sonuna kadar HARAM olsun.

  • TURAN (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 10:03:15);

    YORUM YAPANLAR BUGÜNE KADAR GÖZTEPE İÇİN OLUMLU NE YAPTINIZ KOMBİNE BİLET ALDINIZ MI , KÜFÜR EDENLERİ OLAY ÇIKARANLARI ENGELLEYEREK CEZA ALMAMIZI ÖNLEDİNİZ Mİ , NE YAPTINIZ ??????????

  • SOM (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 10:33:19);

    Arkadaşlar,Aziz 3-4 ayda bir kafa karıştırıcı stad açıklamaları yaparak Gürsel Aksel Stadı'nım yapımını engellemeye and içmiş biri.Aziz'in stadı engellemek için çok fazla taktiği var.Baksanıza ,staddaki dükkan gelirine bile karışan,o 1960 zihniyetli beyniyle "siz spor yapın.Neyinize dükkan geliri?"diyen birisi..Bizim tek silahımız ise GÜRSEL AKSEL ARAZİSİNE STAD YAPMAYA YOĞUNLAŞMAK OLMALI.Tekeli,İnciraltı,Uzundere,denizin ortası,uzay boşluğu,gökyüzübe stad..geçin bunları..TEK HEDEF GÜRSEL AKSEL GÖZTEPE STADI OLMALI..Lütfem Aziz'in tuzaklarina kanmayın.BU ADAM YEMINLİ BİR GÖZTEPE DÜŞMANI..

  • MİSAFİR (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 11:44:29);

    GÜRSEL AKSEL MEZBELELİK OLDU ÇIKTI YAZIK ETTİLER OYSA O HALİYLE GÖZTEPE ALTYAPISINA HIZMET VERİYORDU MAĞZASINDAN VE MAÇ KİRALARINDAN GELİR GELİYORDU BUNUN KAYBOLMASINA NEDEN OLANLAR ELİNİ TAŞIN ALTINA SOKSUNLAR 1.BU ALAN SAKİN İÇİÇE GEÇMİŞ BİR SEMT BURDA STAD OLMAZ OLURSA SEMT YOK OLUR DEDİK ANLTAMADIK TRAFİK KALDIRMAZ ÇED RAPORU ÇIKMAZ MİMARLAR ODASI KARŞI VS TEKELİYE YOĞUNLAŞIP BİR STAD SAHİBİ OLMAK DAHA AKILCI

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (26.08.2016 - 11:48:07)

      Hadi oradan

    • Göztepe
      4
      Hsyn (Misafir) Diyor Ki; (26.08.2016 - 12:28:42)

      nSemtine AVM ler yapılırken yeni AVM lere izinler verilirken nerdeydiniz içerdeki hainlernHain İçerdeyse Kapı Kilit Tutmazmış !!!

    • Göztepe
      7
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (26.08.2016 - 13:02:36)

      Olur mu? Bu çakma İzmirliler buraya emeklilik yaşamaya gelmedi mi? Şimdi stad mtad keyifleri kaçar diye korkuyorlar. Avm ye laf etmezler. Evlerinin değeri artacak. Zaten hiçbirinin Göztepe ile ya da İzmir futbolu ile ilgisi yok. Aslında bu çakma İzmirlilere teneke bağlayıp İzmir den şutlayacaksın ama böyle bir şey yapamayız maalesef. Adamlar bir şekilde İzmir e kapağı atmış, şimdi sana bana akıl veriyor. Ama balık baştan kokarmış. Belediye başkanı Tokatlı, faaliyet gösteren odaların çoğunun başkanlarının üyelerinin İzmir le alakası yok. Ne olacaktı zaten.

    • Göztepe
      0
      MAX. (Misafir) Diyor Ki; (26.08.2016 - 15:39:00)

      MİSAFİR OLMANDAN BELLİ GÖZTEPELİ OLMADIĞIN KENDİ İSMİNLE YAZDA GÖRELİM BAKALIM BOYUN KAÇ SANTİM....

    • Göztepe
      1
      GözGöz (Misafir) Diyor Ki; (26.08.2016 - 18:12:15)

      Bıkmadınız bahanelerden, çed raporu diyor, baraj havzasının yanına stat istiyor kafa güzel galiba.

  • izmir (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 11:49:05);

    Tekeli lafına kadar sabırla okudum sonra bıraktım okumayı. hayatında hiç tekeliye gittin mi? ben şu an o taraftayım, kuşadasına geçicez birazdan yakın diye

  • (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 12:47:12);

    boş yorum yapma, AVM ye izin veren belediye var. Bize neden izin vermiyor? Rant yok diye tabi ki....

  • (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 12:49:20);

    boş yorum yapma, AVM ye izin veren belediye var. Bize neden izin vermiyor? Rant yok diye tabi ki....

  • SOM (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 12:57:03);

    Bak heleee..İçice geçmiş bir semtmiş.ÇED miş..Bak heleeee..Trafiğin içinden çıkılmazmış..Yahu Balçova ve Üçkuyular AVM imparatorluğu haline geldi.Semt dediğin yer sirf beton apartmanlardan oluşan kupkuru bir yer.Gören de dünyanın en büyük botanik parkları var zannedecek..Türkiye'nin en büyük AVM'si Üçkuyulara yapıliyor da çıt yok..Göztepe gelir elde ediyormuş oradan.Yahu,derme catma prefabtik barakalardan oluşan,zarar eden bir mağazanın ve 5.sinıf hali sahaların olduğu bir yerdi orası.Gören de 5 sdet gercek çim sahası vardı zannedecek..Bir de mimarlar odasıyla korkutuyot..Onlar zaten gül bshcesi acsan da iptal davası açan tuzu kuru,keçe yelekli,kart capkınlardan oluşan istemezükçü bir oda..Manavkuyuda gökdelenler yükselsin,her yer AVM dolsun ama Göztepe stadına gelince yassah hemşerim..Yok oyle.Sizi gidi istemezükçü,lümpen,tuzu kutu hainler sizi!!..

  • HK 33 (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 13:01:30);

    Tüm gücümüzü Gürsel Aksel Göztepe stadına yoğunlaştırmalıyız..Kesinlikle stad buraya olacak.Çok yaklaştık.Sepilin dedigu gibi 2 yıl falan hikaye fakat 5 yılda bu stada geçilir..Kaderimiz bu..Çekeceğiz..AZİZİN BORNOVA VE İZMİRDEKİ YÜZLERCE GAYRİMENKULÜNE,ISTEMEZUKÇÜLERIN TEPELERİNE,TUZU KURU,KEÇE YELEKLİ ODALARIN ZIRVESİNE GÖZTEPE STADINI YAZDIRACAĞIZ..HEP BERABER..OMUZ OMUZA..

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 20:50:36);

    Boş muhabbet sonuç ortada olmaz stad orda olmaz olmadı olmayacakta nedenmi çünkü stad için uygun değil her aklıselim bunu bilir ve bu yüzden olumsuz kararlar çıkıyor enerjiyi olur bir şey üzerine verseniz bir faydalı sonuçta olacak ama bu tutum herkesi bezdirdi avm ne alaka stad ne alaka avm evlerin mahallelerin dibindemi yapılıyor avm pazar yerinin o mezbelelik görüntüsünün yerine yeşiliyle ticaretiyle üçkuyuları taşıyacak stad ise yapılmaz yapılsa üçkuyuları bitirecek bir projedir oysa bu alan daha profesyonelce Göztepe'ye gelir kaydedecek farklı bir alan olarak hizmette verebilir

    • Göztepe
      1
      GözGöz (Misafir) Diyor Ki; (26.08.2016 - 21:28:31)

      Stadımıza güzel bir peyzaj yaparız, yeşillik olur, otoparkına da arabanı park edersin. Aklı selim olmayan sizin olduğunuz kesin baraj havzası yanı şehire 50 km uzakta yere ya da körfeze stat istiyorsunuz. Gürsel Aksel stat için en uygun yerdir ben stat uzmanı sayılırım, daha farklı şekilde gelir elde edilecekmiş hahaha halı sahalarla orada yılda 300-500 bin lira kar yaparsın onla da vleminckxin fesih bedelinin 3 te birini ödersin.

    • Göztepe
      2
      MAX. (Misafir) Diyor Ki; (27.08.2016 - 07:02:27)

      DERSİNE İYİ ÇALIŞMAMIŞSIN...OTUURRRR..0...

  • SOM (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 21:18:58);

    Misafir denen istemezükçü:Sözün bittiği yerdeyiz..Senin zihmiyetindekiler 1970'lerde de İstanbul'a köprü istememişlerdi.Çok yakında göreceksin oraya stad olup olmayacağını..Az daha sabret..

  • misafir.... (Misafir) Diyor Ki (26.08.2016 - 21:53:28);

    bazılarını anlıyamıyorum,,başkan tek bir şey istedi ,,stadın altına otopark ,,bundan daha mantıklı ne olabilir,,ama hükümet otopark değil dükkan diye tutturuyor,,ve Göztepe taraftarlarına yakışmayan didişme ve siyaset sokmaya çalışılıyor,, biraz akıl ve dikkat....

    • Göztepe
      2
      GözGöz (Misafir) Diyor Ki; (26.08.2016 - 22:30:40)

      Stada dükkan diye hükümet tutturmuyor, Göztepe istiyor dükkanları, zaten normali de o bir zararı falanda yok, beşiktaşta, konyada dükkanlar restoranlar var. Taraftar kitlemiz günümüze fazla ayak uyduramadı gibi, maç başına en fazla 100 bin liralık hasılat ile süperlig de takım döndüremezsin.

  • Mavisehirli (Misafir) Diyor Ki (27.08.2016 - 08:59:01);

    Mac yayini varmi?

  • (Misafir) Diyor Ki (27.08.2016 - 10:18:22);

    Aziz sen geberip gideceksin GÖZTEPE baki kalacak.Sen kötülüklerinle lanetlenerek anılacaksın.

  • A2 (Misafir) Diyor Ki (27.08.2016 - 11:07:57);

    Homeros Vadisine doğru giden yollardaki arazilerı İzmir kluplerine bağışlasınlar Sevgili belediye başkanları torunun torununa yetecek kadar arazi kapatmayı bilenler göt kadar stadı yapamayı bilmiyor

  • SOM (Misafir) Diyor Ki (27.08.2016 - 11:13:39);

    Bi de " dükkan gelirini napacaksınız?" diyor..Adama bak!..Ulan sen İzmir'deki yüzlerce gayrimenkulden aldığın kira geliriyle ne yapıyorsan Göztepe'de onu yaoacak!!..Adam stadımıza karşı..Bir de dükkana vs.de karşı..

    • Göztepe
      1
      GözGöz (Misafir) Diyor Ki; (27.08.2016 - 12:52:04)

      Ne yapcan dükkan kira gelirlerini yav !! 20 sene önce bunlar yoktu, alırsın Gürsel Akselden halı saha kiralarını o paralarla şampiyonlar ligine gideriz !!!

  • ali (Misafir) Diyor Ki (27.08.2016 - 11:25:53);

    bu arkadaş katılmama kararı alıdığı halde uçak bilei parası verilince ben takımın temsilcisiyim istanbula gidenmi

  • ali (Misafir) Diyor Ki (27.08.2016 - 11:25:54);

    bu arkadaş katılmama kararı alıdığı halde uçak bilei parası verilince ben takımın temsilcisiyim istanbula gidenmi

  • SOM (Misafir) Diyor Ki (27.08.2016 - 14:22:12);

    çok yakında göreceksiniz oraya ne olacağını..az sabır..

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (28.08.2016 - 08:04:21);

    stad olmıyacağı kesin anlamıyorsunuz değilmi hayat bir topun etrafında dönmüyor insanların tek derdinin futbolmu olduğunu sanıyorsunuz insanlar sadece basit bir şekilde YAŞAMAK İSTİYORLAR gökyüzünü görmek güneşten faydalanmak kargaşadan kavgadan uzak sağloklı bir hayat istiyorlar göztepeye yapılacak stad bunlarımı sağlıyacak yada bu semte KİRLİLİK KAOS KAVGA KARANLIK MI GETİRECEK 15 günde bir iki saat yapılacak bir maç için bu semti ve yaşıyanların hayat ve yaşam hakkını almaya kimsenin hakkı olmamalı stad heryerde yapılır ama bukadar sıkışık bir semtte bu stadı yapmak göztepeye bomba atmakla aynıdır .

  • Cevap Yaz
    -13
    misafir (Misafir) Diyor Ki (28.08.2016 - 08:04:43);

    stad olmıyacağı kesin anlamıyorsunuz değilmi hayat bir topun etrafında dönmüyor insanların tek derdinin futbolmu olduğunu sanıyorsunuz insanlar sadece basit bir şekilde YAŞAMAK İSTİYORLAR gökyüzünü görmek güneşten faydalanmak kargaşadan kavgadan uzak sağloklı bir hayat istiyorlar göztepeye yapılacak stad bunlarımı sağlıyacak yada bu semte KİRLİLİK KAOS KAVGA KARANLIK MI GETİRECEK 15 günde bir iki saat yapılacak bir maç için bu semti ve yaşıyanların hayat ve yaşam hakkını almaya kimsenin hakkı olmamalı stad heryerde yapılır ama bukadar sıkışık bir semtte bu stadı yapmak göztepeye bomba atmakla aynıdır .

    • Göztepe
      5
      (Misafir) Diyor Ki; (28.08.2016 - 09:42:30)

      ulan adamı hasta etmeyin zorla sovdurceksiniz kendinize sanki orası Hatay da ya da Küçükyalı Karataş arkaları tarafında içiçe bir yer. Oraya evlerimiz (miz bu arada) yapılmadan önce de stad vardı bu bir. Oranın bir ön sokağı deniz, komple açık hava, yürüyerek 5 dakika İzmir' in en büyük ormanlarından biri var. Çok hava almak istersen bi tarafını kaldırırsın hem spor da olur bu iki. Dünyanın hala daha bir çok yerinde stadlar şehir içinde ve sahibi olan klübe gelir getiriyor. Agora da yapılmadan önce insanlar bir sürü laf ediyordu ama şimdi oradaki herkes trafiğin artışına rağmen memnun çünkü önceden orta halli fiyatlar varken şimdi satılık 400 binden kiralık 1.500 den ucuza daire yok. O stadın altı mağazalar restaurantlar olunca hem klüp kazanacak hem (eğer varsa) evin değer kazanacak. 15 günde bir çoğunlukla metro ve otobüs ile gelecek trafiği de çekiverin. Ha kimsenin diyemediği ama içinden geçen şeye de cevap vereyim o stad oraya gelince o korktuğunuz sokakta esrar içen, sokaklara işeyen, alkol alıp ona buna saran bir taraftar grubu olmayacak orada. Çünkü 17-18 binlik stadda bilet fiyatları bugünkü ölçülerle 50 - 60TL den başlayacağı için o kesimin önemli kısmı ayıklanmış olacak. Gidin bi febe stadının oraya da görün bakalım bizimkinden daha küçük ve daha sıkışık alana 52 binlik stadı nasıl kondurmuşlar. Bir de sorun bakalım etrafta oturanlara bir tanesi isyan ediyor mu? Bu stada itirazı olan kimsenin Göztepe' nin geleceğine itirazı vardır. Göztepe - Güzelyalı mahallesinde oturup Göztepe' nin geleceğine itirazı olan kendi takımının mahallesinde naş.

    • Göztepe
      3
      GözGöz (Misafir) Diyor Ki; (28.08.2016 - 11:20:44)

      Yeter brehh ya, sanki Güzelyalıda kalan son arsa Gürsel Aksel arazisiymiş de çok büyük arazi gidiyor diye üzülüyorsun sanacak insanlar. Güneşi kapatacakmış emin ol stadın yüksekliği oradaki ucube apartmanların boyunu geçmeyecek. Hem metro narlıdereye uzatılacak batıdan da geliş rahat olacak.

    • Göztepe
      1
      MAX. (Misafir) Diyor Ki; (29.08.2016 - 08:36:12)

      ZATEN SEN VE SENİN GİBİLER MUHTEMELEN EMEKLİDİR...BAK URLA..YAKIN AYRANCILAR..MENEMEN..BURALARIDA TERCİĞ EDEBİLİRSİN..BİZ GÖZTEPELİYİZ..O STAD ORAYA OLACAK VE BİZLERDE YÜRÜYEREK MAÇIMIZI SEYREDECEĞİZ...

  • SOM (Misafir) Diyor Ki (28.08.2016 - 08:42:25);

    Ulan misafir!..Ulan ajitasyoncu!..Breh breh breh..İnsanlar gökyüzünden faydalanmak,güneşi görmek,yaşamak istiyorlarmış. Breh breh breh..Ne alaka? Bu nasıl bir mantık?Bu nasıl bir aymazlık?..Sanki nükleer santral ya da füze dolu bir askeri kışla kışla ya da tıbbi atık çöplüğü kuruluyor..Breh breh breh. Üçkuyular ve Balçova AVM doldu. Ses yok..Bayraklı gökdelen doldu ses yok..İzmur'in %60'ı gecekondu yine ses yok..Ama benim ultra midern ve estetik olacak,estetik Göztepe stadıma YASSAH..BAĞA BAH BAĞA!..O STAD İÇİN ARTIK GEMİ LİMABDAN AYRILDI..SABA TEK KALAN YA TATLI TATLI UĞURLAMAK GEMIYİ YA DA DÜMEN SUYUNDA PERVANE ALTINDA PARÇALANMAK..HELE BİRAZ BEKLE ÇOK YAKINDA..SENİ GİDİ DERİN ALTAYLI. SENİ GİDİ DERİN İZMİRLİ..

  • Battery (Misafir) Diyor Ki (28.08.2016 - 08:50:51);

    ARKADAŞLAR,MİSAFİR RUMUZUYLA YAZAN VE ONUN ZIHNİYETİNDEKİLER,YA AŞIRI İSTEMEZÜKÇÜDÜR YA DA DERIN ALTAYLI YA SA DERİN ALTINORDULU..GÖZTEPE STADININ YAPILMASIYLA GÖZTEPE'NİN ARTIK ÖNÜNUN TUTULANAYACAĞININ FARKINDALAR..HAYDİ BEYLER .OMUZ OMUZA..AZİZİN YÜZLERCE EVINE,DÜKKANINA,ISTEMEZUKÇULARIN ÖRÜMCEK BEYİNLERİNE,DERİN İZMİRLİ VE HAS GÖZTEPE DÜŞMANLARINA "GÜRSEL AKSEL GÖZTEP STADI" YAZDIRACAĞIZ!..

  • nedim (Misafir) Diyor Ki (28.08.2016 - 09:00:43);

    Fenerbahçe monaco maçında stadın olduğu yeri gordunuzmu arkadaslar. Röportaj yapılırken seyrettim şehrin tam ortasi. Tribün girişi ile apartman ve cafelerin arasi 20mt yok. Nedir goztepemizden istenen. Sabır ölçümü mü yapılıyor????

    • Göztepe
      1
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (29.08.2016 - 11:23:21)

      Monaco 2.lui den bahsediyorsan apartmanları arası değil tam olarak apartmanların üstüne yapımış bir stad. Hatta altından birde yol geçiyor.

  • nedim (Misafir) Diyor Ki (28.08.2016 - 09:10:08);

    Gaziemir optimum önü trafiği anasının .mı gibi oluyor. Bu duruma rağmen inşaat yapi büyütülüyor. Madem trafik problem bu işe kim izin veriyor

  • SOM (Misafir) Diyor Ki (28.08.2016 - 10:06:03);

    Stad yapılacak Gürsel Aksel'in biraz önü deniz ve kilometrelerce sahil bulvarı..Biraz ilerisi Kent Orman'ı.Onun yanı yine açık hava ve deniz.Yani İnciraltı.Biraz daha gidince Güzelbahçe.Yani stad hiç de sıkışık bir yerde değil.Kaldı ki stadın altında cafeler,restaurantlar olacak.Yine stadın altında park sorununa bir nevi ilaç olacak olan yer altı otoparkı olacak.Kısacası istemezükçülerin tüm iddiaları yıkıldı.Duvara tosladı.

    • Göztepe
      2
      nedim (Misafir) Diyor Ki; (29.08.2016 - 09:09:59)

      toslasinlar toslasinlar da akılları başına gelir inşallah. Ama bunlarda kafa yoksa o zaman yandık ışte

    • Göztepe
      1
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (29.08.2016 - 11:20:14)

      Madem o kadar park bahçe sevdalıları, üçkuylardaki havacıların yerinş halka açtırtsınlar. Ama onlara sesleri çıkmaz. O zaman ucu kendilerine dokunuyor.