Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Yönetimin transfer sezonun bitimine 3 gün kala...

Yönetimin transfer sezonun bitimine 3 gün kala...  - 28.01.2019


Göztepe geçen sezonu aratıyor Spor Toto Süper Lig’de Evkur Yeni Malatyaspor’un ardından Galatasaray’a da yenilerek ikinci yarıya kötü bir başlangıç yapan Göztepe, geçen sezonu arattı.

Tam 14 yıl sonra çıktığı Süper Lig’deki ilk sezonunda toplam 11 yenilgi alan sarı-kırmızılılar, bu sene ise daha 19. haftada aynı mağlubiyet sayısına ulaştı. İnişli çıkışlı bir grafik ortaya koyan Göztepe, Evkur Yeni Malatyaspor (2), Galatasaray (2), Aytemiz Alanyaspor, Kasımpaşa, Akhisarspor, Büyükşehir Belediyesi Erzurumspor, Medipol Başakşehir, Antalyaspor ve Sivasspor müsabakalarından puan çıkaramadı.

Göztepe geçen sezonun 19’uncu haftasında 31 puanı hanesine yazdırırken, 2018-19’da ise 22 puan toplayabildi. Gol yollarında da büyük sıkıntı yaşayan İzmir ekibi ilk sezonunda 32 kez fileleri havalandırırken bu sezon sadece 20 gol atabildi. Elindeki forvet oyuncularından bir türlü verim alamayan sarı-kırmızılılarda sezon başından bu yana ileri uçta forma giyen Jerome, Cikalleshi, Ghilas ve Samed Ali takıma 3 gol kazandırırken bu gollerin tamamı İngiliz forvet Jerome’den geldi. Osmanlıspor’dan kiralanan Cikalleshi’yle devre arasında yollar ayrıldı, ilk yarıda lisansı askıya alınan Ghilas, teknik direktör Kemal Özdeş’in isteğiyle takıma döndü.

Antalya kampında aşırı kilolarıyla dikkat çeken Cezayirli futbolcu idmanda sakatlandı ve en az 3 hafta takımdaki yerini alamayacağı açıklandı. Yönetimin transfer sezonun bitimine 3 gün kala golcü arayışlarına başladığı bildirildi. Özdeş’in de Ghilas’ın yokluğunda forvete ihtiyaç duyduğunu başkan Mehmet Sepil’e ilettiği bildilirdi. Cuma günü Fenerbahçe’ye konuk olacak Göztepe kritik karşılaşmanın hazırlıklarına başladı. Göz-Göz’de Poko cezalı, Gassama, Ngando, Berkan ve Traore sakat.



Toplam Görüntülenme : 2736
Tarih : 28.01.2019
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 20:16:42);

    Birileri paraya kıyıp Marcus Bergi getirse de rahatlasak

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 20:28:46);

    Bizim ilacımız Adebayor. Bunu herkes biliyor.

  • Max. (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 20:41:04);

    Biz burda tartışırken Bizans durumu 2 yaptı Malatya anca bizi yensin buhafta da febeye kaybettiğinizde herşey için çok geç olacak.. Tehlike çanları ardına kadar çalıyor. Uyumayadevam nasıl olsa bizim borcumuz yok. Yersen.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 20:56:23);

    Aman eleştirmeyelim beyler. Sonra bizi GÖZTEPE düşmanı olmakla suçlayan tayfa gelir, haddimizi bildirir.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 21:02:36);

    Herşeyin iyi gidip jeromunda daha iyi bir duruma geleceğini düşünsek bile,bu işin sakatlığı var karttan cezalı duruma düşmesi var.tek oyuncuyla bu bir risktir.ilk yarıyı maltya aynı mevkiyi butaip,Eren tozlu ve adem büyükle tamamladı.ve arkalarında gilermeyle aleksiç.bilmiyorum..amacım olmuş bitmiş şeyler üzerinden kişileri yıpratmak değil.bunada çok şükür.ancak bizi yendiği zaman liderle arasında 2 puan kalacak olan malatya bizim maçı sadece 2500 kişiye oynadı.bu taraftar daha iyisine layık,konu sadece budur..

  • (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 21:09:12);

    Çakma Göztepeli manyak çocuk değişik isimlerle durmadan eleştirip durma.Adam ol.

  • (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 21:22:29);

    Burada fikrini beyan edenler, analiz yapanlar, eleştiri yapanlar göztepe ile yatıp göztepe ile kalkanlardır mağlubiyetlerden sonra uykusuz kalanlardır sporun içinden gelen 60 yaşında göztepe sevdalısı biri olarak çoluk çoçuk diye tenkit edenler gerçekleri kabul etmek zorundadir .. bu arkadŞlar zamanın çoğunu bu sitede geçiriyorsa yorumlarda bulunuyorsa gerçek göztepelidir çoluk çoçuk değil!!!!

  • İ (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 22:09:44);

    Yeni malatya yenilsin diye baktim çünkü feneri biz yenecez cuma günü şansımız dönüyo beyler jeremo en az bir gol atar çalışkanlıgı yeter

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 22:09:49);

    Ya hu arkadaş sow bu jelibondan iyi değil mi? Iyi. Bari onu alsaydınız. Adam alt lige transfer olmuş. Göz göre göre düşürecekler şu takımı golcusuzlukten. Yarım golcü bile yeterdi oysa.

  • BGöztepeli (Misafir) Diyor Ki (29.01.2019 - 00:04:23);

    Biz buraları hak etmiyoruz lütfen biraz paraya kıyıp iyi bir golcü almanız dileğiyle

  • (Misafir) Diyor Ki (29.01.2019 - 00:06:53);

    Ben forvet diyince çok biliyon sen göztepeli değilsin diyen bir değişik vardı şimdi aynısını desin sepile :)

    • Göztepe
      3
      Menderes (Misafir) Diyor Ki; (29.01.2019 - 10:35:44)

      BİR SUSUN OF YA.ÇOLUK ÇOCUK İŞTE.SANKİ YÖNETİM KİMSEYİ ALMIYOR.DOĞRU YOLDAYIZ.İLK MAÇLAR ZORDUR.İYİ OYNUYORUZ.SABIRLI OLALIM.MORAL BOZMAYALIM.

    • Göztepe
      -3
      MAX. (Misafir) Diyor Ki; (29.01.2019 - 11:04:31)

      DÜŞÜNCEDE AYNI ŞEYLERİ SÖYLERSİN KÜÇÜK MENDERES .BAK BAKALIM AKSAM ERZURUM KASIMPAŞADAN KİMİ BİTİRMİŞ.....

  • NEDİM (Misafir) Diyor Ki (29.01.2019 - 11:10:53);

    Arkadaşlar bence artık çenemizi yormaya gerek yok. Bu sezonun günahı da sevabı da SEPİL'e yazar. Yapacak bir şey yok. Başkan kendine göre kararlar almış ve uyguluyor. Ve benim gördüğüm bizim Başkanın düşüncelerini değiştirmemiz mümkün değil. Bu sene böyle biter.

  • (Misafir) Diyor Ki (29.01.2019 - 14:56:22);

    bu sene lıgde kalalım yeter bunun ıcın de bıze 37 puan gerek. sonra stad bıtınce bakarız....

  • Maço Mamut (Misafir) Diyor Ki (29.01.2019 - 15:10:55);

    Kimse boş hayallere kapılmasın hiç bir transfer olmayacak başkan takım düşerse düşsün umurunda değil politikası takımı devretmekten yana bıkmış ngörünüyor işlerinden kalıyor batma noktasında takımı göreceği yok hele bir de BOR madeni devreye girerse petrol konusu kapanma noktasına gelecek.......Zaten bu hafta da korkarım ki FB.de bize patlayacak zor maç bizi bekliyor Allah yardımcımız olsun düşme adayı ilk takımız........Akhisar...Ankaragücü ve Göztepe düşern

  • (Misafir) Diyor Ki (29.01.2019 - 20:39:15);

    Ankaragücünün transfer cezası yarın kalkarsa 7/8 transfer yapmalıyız diyor başkanları, bunlara kolay 'da bize gelince mi zor oluyor transfer isleri

  • (Misafir) Diyor Ki (29.01.2019 - 20:41:32);

    Göztepemizin yönetim&scout ekibi olarak içinde "KeSeKe" lilerin olduğuna yürekten inanıyorum

  • Ercan (Misafir) Diyor Ki (29.01.2019 - 22:23:35);

    Ligde kalma barajı 35-40 puan bize en az 17 puan gerekli. Bunun için jeromun yanına iyi bir golcü şart diye düşünüyorum. Mücadele güzel fakat gol atamadıktan sonra iyi oyunda iyi mücadele bir yere kadar. Bu ligde kalacaz. Ama hedef Avrupa diyorsak kaliteli oyuncu gurubu şart.

  • hhjhj (Misafir) Diyor Ki (29.01.2019 - 22:52:35);

    Yonetim bilir transfere gerek yok diyenler kesekeliler biliyoruz ancak koca bir ay iki iyi adam ile bu ligde sezonu rahat bitirmek varken isleri bu duruma getirenleride anlamiyorum....

  • Göztepe parkından Berber Hasan (Misafir) Diyor Ki (29.01.2019 - 23:13:12);

    Artık bu solan bahçede bülbüllere yer yok.Çatlayın emi alt liglerin 35,5 ları sizi.Göztepenin çıkışı bu hafta başlıyor.Yönetim Maçtan sonra size bedava kına dağıtacak.Hu Ha Haaaa.

  • İzmirli Diyor Ki (29.01.2019 - 23:21:22);

    Deniz Kadah'ın Jerome'in alternatifi olması ne kadar vahim bir durumun içinde olduğumuzun kanıtıdır.Aynı şekilde Gassama'nın yedeğininde inatla alınmamasını hayretler içinde izliyorum,devşirme bek ile kalan maçlarda çok ah vah diyeceğiz.Düşersek çok yazık olacak.

  • İ (Misafir) Diyor Ki (29.01.2019 - 23:28:58);

    Göztepe düşmez rahat olun bu fotbollo hele hiç düşmez siz 1 lig maçlarında hatta 2 lig kırmızı grup maçlarında daha ruhsuz oynuyadu takım neyin vesvesesi bu

    • Göztepe
      1
      Chad (Misafir) Diyor Ki; (30.01.2019 - 09:25:04)

      aynen. tek eksik forvet. Onun dışında düşecek bi takım futbolu oynamıyo Göztepe. Ayrıca; Köyleri, kasabaları unutmamak lazım.

  • Cevap Yaz
    -11
    Yellow Kanarya (Misafir) Diyor Ki (29.01.2019 - 23:44:47);

    [Alıntı Yap = 94032 Fenr size dört çekecek ve asıl onların çıkışı olacak

  • Chad (Misafir) Diyor Ki (30.01.2019 - 09:21:15);

    Kimse de demiyoki; "Samed Ali" diye bi gol kralımız var? Adis'e süper ligte şans veren takım niye Samed' i kullanmıyo?

    • Göztepe
      4
      MAX. (Misafir) Diyor Ki; (30.01.2019 - 12:41:16)

      GEÇEN GÜN BİRİ ADİSİ GERİ AL BAŞKAN DİYODU...ADİS ŞUAN EVİNDE 346 INC 4K ULTRA HD.SMART ANTİ ACTİVE ALL IN ONE CERVE OLED TV SİYLEN BİZİM MAÇLARIN ÖZETİNİ İZLİYOR.

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (30.01.2019 - 19:40:18)

      Kone de kupa maçlarında döktürüyordu. Ama ligde yok. Samed izlediğimiz kadarıyla şu an süper lig oyuncusu olarak gözükmüyor.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (30.01.2019 - 18:14:56);

    Güzel kardeşim belli ki sen Samed in arkadaşı yada bir yakınsın. Samed yeterli olsa zaten oynatırlar. Hazırlık maçları ve antrenmanlarda zaten izleniyor. Suç burada samedde. Demekki yeterli fizik güce sahip değil. Çok çalışması lazım.

  • Göz Gözlü Mamut (Misafir) Diyor Ki (30.01.2019 - 21:58:31);

    Biz hangi takımı yenecez yaa hepsi de yerinde transfer takviyeleri yaptılar biz de bi mok yok F.bahçeye yenilirsek düşerizz