Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Yeni Teknik Direktörümüz Bayram Bektaş

Yeni Teknik Direktörümüz Bayram Bektaş - 23.05.2018


1974 doğumlu genç teknik direktör Bayram Bektaş ile 1+1 yıllık sözleşme imzaladık.

Son olarak Ümraniyespor'da görev yapan Bayram Bektaş daha önce ise Elazığspor ve Gaziantep Büyükşehir Belediyespor takımlarında teknik direktörlük görevini üstlendi.

Teknik Direktörümüz Bayram Bektaş'a yeni görevinde başarılar dileriz.



Kaynak: Göztepe Resmi Sitesi

Toplam Görüntülenme : 1966
Tarih : 23.05.2018
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • Ercan (Misafir) Diyor Ki (23.05.2018 - 20:39:13);

    Hayırlısı olsun inşallah başarılı olur.

  • Cevap Yaz
    -13
    (Misafir) Diyor Ki (23.05.2018 - 23:00:06);

    seneye buda yolcu. hani istikrar.yok. ben diyom zaten futbolda istikrar yoktur.

    • Göztepe
      6
      (Misafir) Diyor Ki; (25.05.2018 - 09:02:32)

      Dünya bu belli olmaz,belki de ondan önce sen yolcu olursun eşek cennetine Allahın bileceği iş. Büyük konuşma...

  • Cevap Yaz
    -12
    (Misafir) Diyor Ki (23.05.2018 - 23:08:27);

    madem bayrma hocaya güveniyoruz neden 1 artı 1 yapıyoruz. 5 yıllık yapalım. ya buda bizi kullanırsa giderse. her sene hocamı değiştirelim.

    • Göztepe
      4
      (Misafir) Diyor Ki; (24.05.2018 - 21:42:11)

      İyi de niye 5 yıllık yapıp da kendimizi bağlayalım. Ne gerek var. Başarısız olursa kim ödeyecek tazminatını. Ya da isimli bir TD getirince başarılı olacağının garantisi yok ki. Başarılı olursa başımızın üstüne olmazsa da olmaz. Kulübümüzün yönetimi ve başkanı profesyonel yöneticiler, futboldaki acemiliği de attılar. Biraz güvenelim. Kulübümüz diger şirket kulüplerinden çok farklı kağıt üzerinde değil gerçek anlamda şirket, kimse şirketini batırmak parasını kaybetmek istemez, profesyonelliklerine güvenmek lazım. Bu demek değil atılan her adım hatasız olacak, ama neticelere bakmak lazım. İnce eleyip sık dokumadan tombaladan seçmediler Bayram Bektaş'ı. Hemen herkes olumlu gözle bakıyor. Hepimiz başarılı ve kalıcı olmasını istiyoruz. Geçmiş kararların isabetli oluşuna bakıp Kulüp yönetiminin aldığı kararların arkasında durmamız gerekir.

  • ESKİ FUTBOLCU (Misafir) Diyor Ki (23.05.2018 - 23:56:09);

    Emre Can gibi şampiyon kadroda formayı kapmış hep oynamış genci kiralık postalayan,Tamer bey,gitti Bucadan 2.3.lig seviyesinde fiziği gelişmemiş Atakanı alınca of dedim.Elindeki stoper dahada iyi ve ihtiyaçtı,ne yapıyo bu hoca demiştim.Sonra stopersiz kaldık.Gençlere forma vermeyen hocadan birşey çıkmaz.

    • Göztepe
      -1
      (Misafir) Diyor Ki; (24.05.2018 - 12:24:51)

      Emre Can Gittiği Adanada kaç maç oynadı. Marttan beri kadroya giremedi. Geçirmiş olduğu sakatlık mücadelesini olumsuz etkiliyor. Bir alt ligde oynatılması daha akıllıcaydı. Atakan olayını bilemiyorum. Gelecek vaat eden oyuncu olarak bakıldıysa ve iyi izlendiyse olumlu bir harekettir diye düşünüyorum. Gençlere forma vermeme olayında gençlerin gittiği takımda göstermiş olduğu performans soru işaretleri bırakıyor. 3 sene önce yetişiyor diye baktığımız Salim ve Tuncay takımlarında doğru dürüst süre almadılar. Sakat mıdır bilmem ama Salim Aralık ayından sonra ilk 0ndekize bile girmedi.

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (24.05.2018 - 18:34:34)

      ya kardeş şaka gibisiniz. Tamer hoca daha düne kadar Canımız ciğerimizdi ya! Ne oldu da şimdi bu hakaretler, yermeler? Çok ayıp oluyor..

  • (Misafir) Diyor Ki (24.05.2018 - 00:01:57);

    Hayirli olsun diyemeyenlerin ne kadar GOZTEPELI olduklarini bir dusunun derim.HAYIRLI OLSUN INSALLAH

    • Göztepe
      -2
      (Misafir) Diyor Ki; (24.05.2018 - 16:56:29)

      Kendimizi avutalım öyle mi? Burada eleştiri yapanlar sizin gibi eyyamcılardan daha fazla Göztepeli

  • sülomaç (Misafir) Diyor Ki (24.05.2018 - 00:03:46);

    Kültürlü,3 dil bilen,uyumlu,efendi,çalışkan,başarılı,genç ve markası olmayan çok iyi bir hocayla anlaştık.Hızlı ve çağdaş futbol oynatıyor.Başarılı olacağından eminim.Daha iyisi can sağlığı.

  • Menderes (Misafir) Diyor Ki (24.05.2018 - 00:16:02);

    Bence Bu dinamik ve savaşçı Hocayla güzel maçlar seyredeceğiz.Süprizlere hazır olun.

  • Yalıdan (Misafir) Diyor Ki (24.05.2018 - 00:22:01);

    Zaten Yılda birkaç takım değiştiren meşhur kaşalot hocaları istemiyorduk.Bu Hoca Göztepemize Cuk oturdu.Helal Başkanım sana.

  • Kuşçu (Misafir) Diyor Ki (24.05.2018 - 03:27:34);

    Sepil Başkanım.Biz Hapşuralım Sen Çok Yaşşa.Adamsın.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.05.2018 - 08:45:01);

    Şimdi önemli olan yanındaki Yardımcıları analizci kondüsyoner kimler olcak

  • berk (Misafir) Diyor Ki (24.05.2018 - 10:36:44);

    Bence güzel bir tercih yapıldı. Tamer Hoca'ya ne kadar iyi desekte büyük td. potansiyeli olduğunu düşünmüyorum, oyun içindeki hamleleri ve oyunu okuma becerisi bence oldukça düşük, şablonun dışına çıkamıyor. Hayırlı olsun.

  • BORA/ÜMRANİYE (Misafir) Diyor Ki (24.05.2018 - 10:49:23);

    Hayırlı olsun.Vasat kadrosuyla Ümraniye sporu şampiyonluğa oynattı .Ön yargılı olmadan düşünmek gerekir.Bekleyelim görelim.

  • Cevap Yaz
    -17
    bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (24.05.2018 - 12:10:04);

    dünyanın en iyi teknik direktörü ama çok önemli bir eksiği var . BJK kökenli o yüzden bize YA RA MAZ. Bjk maçını görürse demişti dersiniz.

  • ALİ (Misafir) Diyor Ki (24.05.2018 - 12:54:18);

    emre can bir yılda toplam 5 maç oynadı sol dizi müzmin sakat mersın maçında ayagındaki topu kaptırdı gol yedik

    • Göztepe
      9
      ESKİ FUTBOLCU (Misafir) Diyor Ki; (24.05.2018 - 14:17:52)

      Emre Can çok iyi stoperdi.,Gencer'den,Lokman'dan formayı kapmıştı.Yılmaz Vural banko oynatıyordu.Ayağı iyileşmişti.Kardeşi vefat edince çok sendeledi,İnşallah toparlanıp GözGöz de kalır.

  • ALİ (Misafir) Diyor Ki (24.05.2018 - 15:52:20);

    eski futbolculardan iyi menejer olur

  • (Misafir) Diyor Ki (24.05.2018 - 16:59:01);

    Her zaman kedi pilav yemez

  • MB (Misafir) Diyor Ki (24.05.2018 - 20:34:18);

    ben başkanımıza güveniyorum başarıya aç bilgili ve efendi bir hoca seçti bu camiada kulüp kulüp gezen hocaların farklı ilişkileri oluyor bu nedenle kaşarlanmış hocalara karşıyım.Ayrıca Bayram hocanın madden bitmiş Elazığda ve Gaziantepte yaptıklarına imrenerek bakmıştım.İş hocayla bitmiyor iyi bir kadro iyi bir yönetim olmadan iş bitmiyor. bakın bjk ye ,fb ye başakşehire ünlü hocalarıyla Avrupa şampiyonumu oldular güzel günler bizi bekliyor arkadaşlar umutsuzluğa yer yok Tamer hoca geldiğindede bu sözleri duymuştum.Önemli olan kenetlenmek bu taraftar ölüyü diriltir eleştirilerimizi dozajında yapalım lütfenn

  • Gariban Coşkun (Misafir) Diyor Ki (24.05.2018 - 22:27:47);

    Biz Hapşıralım Sen Çok Yaşa.Bizans yıkıldımı Başkanım ?

  • kel cemo (Misafir) Diyor Ki (25.05.2018 - 02:05:16);

    Kültürlüymüş,3 dil biliyomuş ha.Yabancılar yandı.Arkasından sallayamaz.Tuttum Hocayı.

  • Cevap Yaz
    -10
    (Misafir) Diyor Ki (25.05.2018 - 12:22:14);

    Wagner love göztepeye doğru!!! Süper olur / adis jhoviçe konya yAramadı yeri gçztepe !! Bayram hoca ile Çoşkuya devam ... baktk olmadı yılmaz vural bizi ilk 5 sokar..

  • Hasta Gözgöz (Misafir) Diyor Ki (25.05.2018 - 13:44:28);

    Bayram hoca kadroyu koruyacakmış.Buna sevindim.Zaten Başkanımız uyumsuz adamı sokmaz Göztepeye.Bizim eksik yerlere Poko gibi genç ve dinamik birkaç adam alınmalı.90 dk.koşamayan 28'in üstü yaş adam almıyalım derim.

  • davetsiz (Misafir) Diyor Ki (25.05.2018 - 15:12:27);

    Açıkçası bu kadro korunursa bu sene kadar rahat bir sene geçirebileceğimizi düşünmüyorum. Kimsenin emeğine saygısızlık etmek gibi olmasın ama ligi bu konumda bitirmemizin temel sebebi Jahovic'in ilk yarıda fark yaratması ve deplasmanlarda kazandırdığı 3 puanlardır. 2. devre 17 maçta 19 puan alabildik. Bu sene o tarz bir kişisel performans alabileceğimizin garantisi yok, o yüzden geçen seneden daha sağlam bir yapılanma olması gerekir.

    • Göztepe
      0
      davetsiz (Misafir) Diyor Ki; (25.05.2018 - 15:15:32)

      Başkan da sezon içinde yaptığı açıklamada bu kadar yaşlı bir kadroyla devam etmenin mümkün olmadığını, yeniden yapılanmaya gidileceğini belirtmişti diye hatırlıyorum. Umarım bunun hazırlıkları şimdiye kadar yapılmıştır.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (25.05.2018 - 17:28:48);

    Doukara Umut NAYİR ve Arda alınsın.

  • TEPECİKLİ (Misafir) Diyor Ki (25.05.2018 - 20:35:17);

    2.yarılar hep zor geçer.Yinede çoğu takımdan iyiydik.Kadroya 2-3 kaliteli oyuncu gerekiyor.Pahalı oyuncu değil ama rahat adam geçebilen kaliteli hızlı genç alınmalı,Elimizdekilerin kıymetini bilelim.

  • Marmarisli (Misafir) Diyor Ki (25.05.2018 - 22:07:10);

    Vagner love/ adis johovich geri alabilirsek gol sorunumuz kalmaz / iyi bir stoper / sağ bek selçuğun yerine hızlı çıkan oyun kurucu kesici bir orta orta saha ve sağ açık sol açık / 10 numara takım oluruz/

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (26.05.2018 - 21:35:40);

    Transferde en önemli mevki stoper. Buraya 2 adam alırsak sağlam. Tamamdır biiznillah.

  • falco (Misafir) Diyor Ki (27.05.2018 - 01:19:02);

    ne yazık ki hayırlı olsun diyemiyorum hiç bir başarısı olmayan bir teknik direktör GÖZTEPE yi kaldıracak kapasitede değil yönetim resmen HARAKİRİ yaptı bu sezon pek iyi olmayacak acı ama gerçek bu biz yinede her zamanki gibi PAZARA KADAR DEĞİL SONSUZA KADAR GÖZTEPE DİYORUZ....

  • (Misafir) Diyor Ki (27.05.2018 - 11:21:57);

    T.T gitti B.B geldi. İnşallah gelen gideni aratmaz. Başarılar B.B

  • falco (Misafir) Diyor Ki (27.05.2018 - 21:31:14);

    Yönetimin ucuz diye böyle düşük kalitede bir teknik heyeti seçmesi göztepenin daha başarılı bir sezon geçirmiyeceğinin bir göstergesidir.Bu da göztepenin ilerlemesini ve avrupada maç oynamasının hayalden öteye geçmeyeceğini gösteriyor gelecek sezon ligden düşmemek için oynayabilecek bir takım olacak gidişat bunu gösteriyor.......

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (27.05.2018 - 23:33:17);

    Sakarya finalde elendi maalesef.