Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Yeni Malatyaspor Maçının Ardından

Yeni Malatyaspor Maçının Ardından - 28.02.2019


Tekniker Direktörümüz Tamer Tuna, Yeni Malatyaspor maçının ardından değerlendirmelerde bulundu.

"Bazı geri dönüşler vardır hem güçlendirir hem güven verir hem de ilerisi için başlangıçta neler yapabileceğinizin size anlatımını sağlar. Bugun öyle bir maç oynadık.

Kendi adıma bu heyecanı yeniden hissettiğim için çok mutluyum. Bizim için önemli olan geri dönüşü oyun anlamında sağlamaktı. Taraftarımızın coşkusunu aynı şekilde sahaya yansıtan bir takım olarak görüntü verdik bugün. Güzel sinyallerin başlangıcıydı bu görüntü diyebiliriz çünkü daha iyi olması lazım.

Maça gelecek olursak ilk yarıda çok arayıştaydık, hareketli ve istekli oyun oynadık. İstedik ama ilk yarıda istediğimiz pozisyonları üretemedik. Rakibimize de pozisyon vermeyerek gol yemeden maçı ikinci yarıya taşıdık.

İkinci yarıda ise sorunları çözen, dar alan savunmasını aşan bir futbol sergiledik. Uzatmalarda turu getirebilecek pozisyonlar da bulduk. Oyuncularımın isteği, arzusu ve taraftarımızın bize göstediği güven oldukça iyi seviyedeydi.

Bu maçtan nasıl ayrıldınız derseniz kaybederek değil takım olarak çok şey kazanarak ayrıldık diyebilirim."

#Göztepe #Göztepecom #TamerTuna



Toplam Görüntülenme : 3600
Tarih : 28.02.2019
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (28.02.2019 - 00:26:29);

    Hocam tebrikler..sonuna kadar..bu takım geçen hafta TS maçından sonra küme düştü..inşallah olduğu yerden hep beraber çıkaracaz..

  • hasan (Misafir) Diyor Ki (28.02.2019 - 10:21:46);

    Şu Konya deplasman tribününü dolduralım halen boş hay arkadaşlarn

  • sadık (Misafir) Diyor Ki (28.02.2019 - 14:26:40);

    ya arkadaşlar herkez konusup duruyor hasan haklı konya deplasman tribünü halen boş.nerde destek hani deplasmanda böylemi olmalı boşmu kalmalı.biz istanbuldan geliyoruz.göztepemizi desteklemeye macın saatide iyi çalışanlar için engel değil hadi

  • hfhdsf (Misafir) Diyor Ki (28.02.2019 - 16:05:07);

    böyle giderse bornovada dolmaz dünyada adam kalmamış gibi tameri getirin...koca göztepeye bir tane 10 numara almayın bir tane adam gibi forvet almayın sağ bekin yedeği yok bayram hoca ile defeflerimiz büyük deyip iki ay sonra gönder kemal hoca hefeleremize ulaştıracak deyim 1 ay sonra gönder sonra bjp maçından sonra istanbulda bırakılacak adamı kurtarıcı olarak getir ...gaziantepden 16 yaşında çocuğu yedek külübesinde koca bir sezon tut o çocuk futbolcu olacaksa oynayacak ne demeye külübe de bekletiyorsunuz ..taraftar gelsin gelmez taraftar her geçen gün azalır demedi demeyin taraftara şuç bulmayı bırakın dönüp bu külüpde ne oluyor diye düşünün....bu takımın başında tamer tuna olsayd ara trasfer döneminde dem baba gibi iyi golcü alınırmıydı daha çok soru varda sormayalım n

    • Göztepe
      -9
      Chad (Misafir) Diyor Ki; (01.03.2019 - 09:32:15)

      valla bu istanbul takımlarındaki "kovdukları hocayı geri getirme" saçmalığını biz yapınca ben de soğudum. başka kimse mi yok bu beşiktaşlıyı aldık hoca diye tekrar?

  • Altındağlı (Misafir) Diyor Ki (28.02.2019 - 22:40:33);

    Geri dönüş için daha zaman var.Hemen uçmayalım.Konyadan bir puan bile alabilsek büyük başarı olur.Tamer Hoca Takım savunmasını başarıyla devam ettirirse yenilmeyiz.İnşallah başarılı oluruz.

  • (Misafir) Diyor Ki (28.02.2019 - 22:42:38);

    Savaşacaklar formayı kan ter içinde bırakacaklarki galibiyetler gelsin.

  • Cevap Yaz
    -11
    FGFGSG (Misafir) Diyor Ki (01.03.2019 - 11:56:19);

    TAMER TUNA SİVASDAN AYRILIR AYRILMAZ GÖZTEPEDE AMASIZ DÜŞÜŞ BAŞLIYOR NE TESADÜF.....TAMER HOCA BJK MAÇINDAN SONRA GÖZTEPEYİ ŞAMPİNYON YAPSA DAHİ BENİM İÇİN GÖZTEPENİN HOCASI DEĞİLDİR OLMAZn

  • Amigo (Misafir) Diyor Ki (01.03.2019 - 13:13:24);

    Tamer hocamız güçlü Süper ligde bizi hiç aşağılara düşürmedi.Onu sevmeyen ölsün.Saygılarımla.

  • (Misafir) Diyor Ki (01.03.2019 - 13:57:24);

    Başkan tamer tunayı nasıl geri aldıysan ltf bu hafta adisin işini bitir adis göztepelidir..... göztepede parlamıştır göztepede adis olmuştur

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (01.03.2019 - 14:00:17);

    Tamer hoca sinekten yağ çıkaran,sabriden on numaralık asistler yapmasını,Selçuk şahinden defansın önünde sigorta olmasını sağlayan bir Teknik direktördür.Buradada, 2-3 takım tutan taraftarlardan,GS li Hamza,bjkli Ertuğrul,fbli ismail kartal,rengarenk yılmaz vuraldan çok daha fazla Göztepeliliği ve bu takımın teknik direktörlüğünü haketmektedir.Ayrıca bizimde yoksa eğer adı Göztepeli..diye başlayan,bu takımda teknik direktörlük yapabilecek kapasitede bir Teknik direktörümüz,bu da bizim ve bu camianın ayıbıdır, Tamer Tunanın değil..

  • (Misafir) Diyor Ki (01.03.2019 - 14:03:51);

    İyi olur yeni sahamızda adisi görmek birde başak şehirdem dem babayı aldıkmı takıma bak!

  • (Misafir) Diyor Ki (01.03.2019 - 22:24:42);

    kesin düşer dediğimiz ankaragücü transfer tahtası açılır açılmaz adamlara imzaları attırdı.ve o adamlar takımı şahlandırdı.çalışmışlar ve çoktan hazırlamışlar transferleri.biz gibi pinekleyerek geçirmemişler ara transfer dönemini.hele rizeden bahsetmeye bile gerek yok.resmen şov yapıyorlar.hatta erzurum bile obertanı getirdi bi silkindi , umutlandı.şu çok net ki 2 sezondur ara transfer döneminin açık ara kaybedeniyiz...

  • Cevap Yaz
    -11
    Göz Gözlü Mamut (Misafir) Diyor Ki (01.03.2019 - 22:56:10);

    D Ü Ş T ÜÜÜÜÜK

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (01.03.2019 - 23:07:47);

    Sokakta yatan güçlüler devre arası boyd ve orgill diye 2 adam getirdi. Biri trezeguet biri diagne. Yok böyle bir sey adam 5 maçta 5 gol attı. Düştü denen takım şaha kalktı. Bizdeki jelibonun sezonda 3 golü var. Ahhh SEPİL Ahhh . Ulan hiçbir zaman adam akıllı elinde listesi olan bir transfer komitemiz olmayacak mı bizim!!! Öyle bir komitemiz olduğunu da düşünmüyorum ya..

  • (Misafir) Diyor Ki (01.03.2019 - 23:26:14);

    Üzülerek ve içim acıyarak yazıyorum bizim takımı 3 üst düzey teknik direktör çalıştırsa bile ligde kalmamız mucize inşallah yanılırım deplasmanda puan anca rakip 9 veya 10 kişi kalması lazım, izmirdeki maçlarda ise net ve rahat kazanır diceğimiz maçlar yok

  • İ (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 09:10:37);

    Düştüksk düştük ne adamsınızya göztepe maçına gitmedigim lig kalmadı seneyw gene gidecegim her şerde bir hayır vardır

  • (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 10:45:14);

    Bırakalım onu bunu biz göztepeliyiz. 11 maçımız var 2 ümaç arka arkaya kazansak yırtarız konyada süpriz yaparmayız Bir galibiyet bizi uçurur son maça kadar full destek cek cak ları sonra yaparız bu oyuncalarımız bu takımla ligde kalacağız ankara gücünün antalya maçında mücadelesi müthişti Tüm takım olarak.alttaki takımlarla oynayacağımız maçlar çok önemli bu maçları kesin kazanmamız lazım ilk önce 11 maçı oynamadan düştük ibaresi yanlış bunu kaldıralım d ü ş m e y e c e ğ i z....

  • Yalıdan M. (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 13:13:05);

    Dikkat..Alt ligin ezikleri ve 35,5'lar bu sitede Göztepeliymiş gibi sallıyorlar.Moralimizi bozmayalım.

    • Göztepe
      4
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (02.03.2019 - 14:37:28)

      yalıdan diye yazanda karşının yalısından.transfer olmasın dediler..aman dikkat.çünkü takım bu durumdayken transfer olmasın diyen yedi göbekten buçukludur.Tek amaçları bizi küme düşümek ama düşmücez evelallah..

    • Göztepe
      2
      Nedim (Misafir) Diyor Ki; (02.03.2019 - 18:26:34)

      yalıdan olsa ne olur köprüden olsa ne olur. Böyle şeylerle kendinizi avutmayın. Gerçeklere alışın artık. Durum ortada. Yarın Berkan mı sıçar Borges mi. Yoksa Poko mu. Belli değilmi. Siz ne bekliyorsunuzki. Kesekağıdının adamları burada bir şey demezse ne olacak ki. Ne değişir sence.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 15:56:56);

    Dün oynananAntalya ankaragücü maçında ankaragücünün galip gelmesi için hakem herşeyi yaptı. O ankaragücü forması yerine göztepe forması olsaydı en az 2 kırmızı 2 penaltıyla biterdi maç. Kulusiç in kırmızı kart görmeden sarı kartla maçı bitirmesi imkansız. Sikerim böyle hakemliği.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 17:46:37);

    D Ü Ş M E Y E C E Ğ İ Z ! ! !

  • MAX. (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 18:00:04);

    ARKADAŞLAR AN İTİBARİYLE 16.SIRADAYIZ..MALASEF BURSA 3.2.YENDİ GEÇMİŞ OLSUN YARINKİ MAÇIN ÖNEMİNİ ANLAMAZLARSA HEPİMİZE GEÇMİŞ OLSUN...GÜZEL GÜNLER GELMİYO GELMİYO.ELİN BİLMEMNESİYLE GİRERSEN BÖYLE OLUYOR SUÇLU HERKİMSE ZATEN ONU HERKEZ BİLİYOR...SEZON SONUNA KADAR SABIR ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN.

  • (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 18:02:55);

    Evet bursa 90+6 da attı. Şuan potadayız.

  • MAX. (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 18:09:28);

    YA YEMİNLEN TAKIMIMI 16.SIRADA GÖRMEK YÜREĞİME DOKUNUYOR AĞLAMAMAK İÇİN KENDİMİ ZOR TUTUYORUM ..YA HİÇMİ BU OYUNCULARIN YÜREĞİ CIZ ETMİYOR...BU NASIL LAKAYİTLİKTİR...ELLER CEBDE YÜZLER GÜLÜYOR..BİZİM İÇİMİZ KAN AĞLIYOR..

    • Göztepe
      8
      (Misafir) Diyor Ki; (02.03.2019 - 18:50:08)

      ağlama kardeşim aglamayalim.a.gucu kadar olamadık.dusersek kahroluruz ama bu durumun sorumlulari da üzülür herhalde.tek tesellimiz ama borcumuz yok olur

  • Kader (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 18:21:57);

    Ya Sepilin günlüğü. Yaz bakalım yarın ne olacak. Sattığın Jahoviç bize noktayı koyacak. Hemde virgülsüz. Geçmiş olsun SEPİL. Ama sen ne olursa olsun hakemler hakkında konuşma federasyon hakkında konuşma. Belki bizim bilmeyip senin bildiğin anlaşmalar vardır. Kokusu çıkar yakında.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 18:34:37);

    D Ü Ş M E Y E C E Ğ İ Z ! ! !

  • MAX. (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 18:53:26);

    ALLAHIM YARIN BİZE KONYAYI KONYADA KOYMAYI NASİP ET BİZDE BURDA ZAFER ÇIĞLIKLARI ATMAYI NASİP EYLE YÜCE RABBİM....TEK TEMENNİM BU..

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 19:05:19);

    AMİNNN...

  • (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 19:26:25);

    İşimiz duaya kaldiysa eyvah eyvahhh

  • Dünya Lideri Erdooo (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 19:34:51);

    Bu iş duayla olsadi, Turkiye küresel güç olurdu...

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 20:06:53);

    Duayı bi tek Türklermi ediyo..?

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 20:24:39);

    Sepil baskan maalesef bu sezon dogru baslangic yapamadi ya bu getirdigi menejerin Abdurrahim Bayindir in ya da yonetime dolayli etkileyenler nedeniyle hem transfer hem de tenik direktor secimlerinde gozle gorulur hatalar oldu dolayisiyla takimimiz bundan zarar gordu. Bugun siralamada sondan ucuncuyuz kupa macinda fena oynamadik ama son vuruslarda iyi degildiik. Yarin bir sekilde Konyayi yenebilirsek o zaman ileriki haftalara umutla bakabiliriz! 90 sakika boyunca savasmaliyiz artik kolay ekmek yok.n

  • (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 20:26:22);

    Çalısma yat, sahada savaşma seviş, olsun varsin borcumuz yok, stad yapiliyor, yine ptt 1. ligde cigdem citleriz, huzurumuz var, şükürler olsun, amen.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 20:29:52);

    Herseye ragmen Konyayi yarin yenecegiz bundan sonra tum maclari alacagiz!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 20:32:18);

    Bundan sonra kendi gobegimizi kendimiz kesecegiz yarin Konyadan zaferle donecegiz bu bizim icin bir baslangic olacak.

  • (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 20:41:42);

    İnsallah Masallah Tempo Tavan Yaptı...

  • (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 21:06:58);

    Lan ne çok din düşmanı yavuşak var aramızda.. müslümanız kardeşim çatlasanız da patlasanız da müslümanız. Türküz Goztepeliyiz.

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (02.03.2019 - 21:25:19)

      Gerisine çanak anten takmasina ragmen idrak yolları tıkanmış bir cahil daha gelmiş. Hos geldin renkdas :))

    • Göztepe
      -1
      İi (Misafir) Diyor Ki; (02.03.2019 - 21:53:24)

      len ne din düşmanı olcak insanlar senin din dediginle sizin gibileri kandırıyolar karışmayın İnsanlara amk.

  • (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 21:25:19);

    Göztepem zoru sever yarın ölümüne mücadele maçı almamız lazım çok çok önemli maç

  • (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 21:25:21);

    Göztepem zoru sever yarın ölümüne mücadele maçı almamız lazım çok çok önemli maç

  • İ (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 21:57:22);

    Kendi evimizdeki maçları kazansak 18 puan neyin aglaması bu şaşırmayın saçmalamayın düşsekte seneye gene stadtayız rahat yer buluruz bari

  • (Misafir) Diyor Ki (02.03.2019 - 22:12:47);

    Düşme adayı dedikleriniz toparlandı. Toparlaklar goztepe.comda değişmedi.

    • Göztepe
      7
      (Misafir) Diyor Ki; (03.03.2019 - 05:39:37)

      bu oyun ile düşmenin en büyük adayı Göztepe dir seneye yeni stadyumu birinci lig ile açarız. Beleş ucuz kalitesiz transferler ve egolar sonucu bu noktadayiz

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (03.03.2019 - 10:25:58)

      yok ya hiç ümidim yok. biz düştük bile acı ama gerçek bu. konyayı zor yeneriz. ligin en kötü oyunu oynayan takımıyız gol atacak oyuncumuz yok

  • meto (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 07:41:04);

    önde topa basıp,90 dk.iyi takım savunması bizi başarıya götürür.Defans hızlı olmalı,Rakibin ve forvetin hızını kesmeli.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 10:22:58);

    Sanli GoztepemnBugun Zafer Gunumuz olacak.

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 10:28:41);

    sezon başından beri gele gele ta en sona geldik. bu duruma geleceğimizi herkez gördü. hatta metin şentürk bile gördü. ama bizim dahi başkanımız göremedi. yazık

  • SEFİL BAŞGAN SANA GELSİN_GİRSİN (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 10:33:25);

    Hani ya da benim elli dirhem pırasamnÜç mum yaksam Konyalıyı arasamnnnKonyalım yürü yürü yavrum yürü fistanını sürünŞimdi de geçti de burdan Konyalının birinHani ya da benim elli dirhem yoğurdumnKonyalıdan ben bir roman doğurdumnnnKonyalım yürü yürü yavrum yürü fistanını sürünŞimdi de geçti de burdan Konyalının birinHani ya da benim elli dirhem bulgurumnKonyalının kaşlarına vurgunumnnnKonyalım yürü yürü yavrum yürü fistanını sürünŞimdi de geçti de burdan Konyalının birinHani ya da benim elli dirhem pastırmamnKonyalıdan başkasına bastırmamnnnKonyalım yürü yürü yavrum yürü fistanını sürünŞimdi de geçti de burdan Konyalının biri

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 10:40:47);

    Hobaaaa haydi bütün eller havayaaa sonra uzuvlar seref tribününe :)

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 10:42:46);

    Ali Dogan gardaşım ver mehteriii verrrr

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 12:20:45);

    D Ü Ş M E Y E C E Ğ İ Z ! ! !

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 12:39:23);

    paraşütsüz....

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 13:11:14);

    Sizi bilmemde benim maça bakacak cesaretim yok..

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 13:18:10);

    ligin 10. haftaları falandı.bu takımda ışık yok diye yazmaya başlamıştık.amacımız durumun idrak edilip gerekli tedbirlerin alınmasıydı.her hafta bıkmadan usanmadan yazmaya devam ettik.ama bazı beyinsizler bizi düşman bildi , alt ligin çakma göztepelileri gibi yakıştırmalar yaptı.yanlışları söyledikçe biz kötü olduk.kazandığımız maçlardan sonra bile şahsen buraya eleştirilerimi yazmıştım.yine tekrar edeyim.8 tane galibiyetimiz var.bunlardan 5 tanesinde ( trabzonspor , alanyaspor , rizespor , konyaspor , fenerbahçe ) resmen ecel terleri döktük.ligde adamakıllı oynayarak aldığımız sadece 3 galibiyetimiz var ( ankaragücü , kayserispor , beşiktaş ).ligin en fazla mağlup olan takımıyız.gol yollarında aşırı etkisisiz.yasin ligin başlarında ekstra katkı vermese , halil fenerbahçe maçında şapkadan tavşan çıkarmasa ; akhisarın bile altında olurduk.defansımız zaten ağır ve zeka özürlü.sakatlıklardan da epey canımız yandı.yanlız bence en büyük kazığı transfer komitemizden yedik.2 senedir aldığımız isimlerin çoğu cacık.jahovic olayı zaten fiyasko.sattık ve para kazandık gibi komik avuntular bile dinlemiştik.sanırsın ki diagne gibi 10 milyon eurolara falan sattık.geçen senenin diagnesi bizde değil miydi arkadaş?ilk devre 14 tane gol atmamış mıydı?sadece 500.000 euro için takımda tutamadık.yeri de hala dolmadı.uzun lafın kısası bu kadronun ligde kalması çok zayıf ihtimal.devre arası , borçsuz olmamıza rağmen yapılmayan takviyeler bi tarafımızda patlamak üzere.bugün konyasporu yeneceğimize gerçekten inanan var mı aranızda?bence yok , hatta çoğumuz 3,5 atıyoruz.ancak yine de umutla izleyeceğiz.şu içinde bulunduğumuz duruma kahroluyorum.ama asıl canımı acıtan şey , bile bile lades olmamız.hem de aylardır herşey ayan beyan ortadayken.şimdi bu yazdıklarımı okuyup da bana GÖZTEPE düşmanı , buçuklu , alt lig eziği gibi yakıştırmalar yapanlar çıkacak biliyorum.kardeşim kusura bakmayın ama asıl GÖZTEPE düşmanı sizlersiniz.daha iyi olmamız adına yaptığımız eleştirileri , herşey günlük güneşlşkmiş gibi karaladınız durdunuz.ben Atalaylardan , Tacettinlerden , tecavüzcü Harunlardan , Majdanlardan , Altanlardan vs... beri tribündeyim.30 sene oldu ilk Göztepe maçına gideli.bu kadar yıldan ve cefadan sonra GÖZTEPE'liliğime laf ettirmem.armaya aşık olmak en yüce duygumuz , sevdamız.fakat bu yapılan her yanlışı , her dayatmayı kabul etmemizi gerektirmez.şu anda içim acıyor.belki de bu yüzden yazıyorum.bir nebze olsun anlatmak , paylaşmak için.süper lig bizim her daim olmamız gereken yer.umarım bunun farkına varırız ve başarabiliriz.alt lige de düşsek armanın peşindeyiz diye avunmanın sırası değil.bu camianın layık olduğu yer alt ligler değil.bugün GÖZTEPE taraftarı olmayanlara bile sorsak , çoğu aynı şeyi söyler.bu buhrandan çıkabilmek ve lige tutunabilmek için kime ne vazife düşüyorsa yapmalı.taraftar olarak bizler her türlü cefayı çekmemize rağmen destekte sınır tanımıyoruz.inşaallah yönetim de , topçular da bu uğurda ellerinden gelenin fazlasını yapar.işin doğrusu şu anda ellerinden gelene değil , daha fazlasına , ekstra katkıya ihtiyacımız var.şu konya maçıyla iyi bir başlangıç yapabilmek umuduyla , forza GÖZTEPE....

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 13:33:13);

    Basimizdaki en buyuk sorun, baskanin hic bir isi olmamasi, hazira dağ dayanmaz, paranin suyunu cekmesi, dikici degil itici bir tip olmasi... Goztepe'yi para kazanc kapisi olarak gormesi...

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 13:51:30);

    adam kafayı bomboş vuruyor.ben mi sahaya dalıp tutayım yaaa

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 13:59:19);

    borges acil dışarı

  • ali (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 14:03:23);

    amk yan toptantan yediğimiz 100 .gol

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 14:04:53);

    yaaa bir Allahın kulu da berkana şu çizgiye paralel atmaya çalıştığı topları yapmamasını söylesin artık.hiçbiri yerine gitmiyor

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 14:10:05);

    borges bi siktir git bee

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 14:12:28);

    yenik oynuyoz ama yine bi tepkimiz yok

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 14:13:58);

    yasin güçsüz maalesef

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 14:17:42);

    ah deniz bi sağlam vur şu topa

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 14:24:30);

    iyi ki izlemiyorum.

  • ali (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 14:31:01);

    başka sol bekmi var berkandan başka 32 yaşına gelmiş kapasitesi bu kadar

  • ali (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 14:31:04);

    başka sol bekmi var berkandan başka 32 yaşına gelmiş kapasitesi bu kadar

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 14:32:34);

    Yasin ve ghillass yoklar ilk yarı deniz vurmak için vurma sağlam gol için vur sol kanat sırıtıyor tamer hocam axel gofrann , jerome yi oyuna al burdan puan almamız şart

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 14:45:45);

    şükür be hadi bi tane daha

  • Maximus (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 15:14:24);

    Haydi koçlarım alalım şu maçı güldürün yüzümüzü

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 15:24:28);

    Kadudan duble hata. Birincisi ofsaytı bozdu, ikincisi sıfırda adamın ayağına sert dalıyor. oradan vursa ne olacak.

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 15:31:39);

    Beto ipten aldı yine.

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 15:33:49);

    Bugun iyi ki gonyasipor KAZMA YAHO ile sahadaydi.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 15:39:03);

    BETO sen Allah ın bir lütfusun. Tamer Hoca sen futbolu biliyorsun.KADU onun bunun evladısın. JELİBON onun bunun evladısın. BORGES onun bunun evladısın. CASTRO onun bunun evladısın. POKO onun bunun evladısın. JAHOVİC süzme bir onun bunun evladısın.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 15:39:06);

    BETO sen Allah ın bir lütfusun. Tamer Hoca sen futbolu biliyorsun.KADU onun bunun evladısın. JELİBON onun bunun evladısın. BORGES onun bunun evladısın. CASTRO onun bunun evladısın. POKO onun bunun evladısın. JAHOVİC süzme bir onun bunun evladısın.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 15:40:30);

    Bu Konyaspor taraftarını seneye İzmir e sokanı sikeyim. Bunlara saha kapatma cezası vermeyen federasyonu sikeyim.

  • Maximus (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 15:45:09);

    Tamer hoca helal olsun ikinci yarı İyi oynadık gassama hatasız oynadın axel girdi oyuna hareket geldi betonun sayesinde 1konyadan puan almak çok güzel👏👏

  • Ali Dogsn (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 15:50:43);

    Hakemler maalesef kararlarin cogunu Konyaspor lehine kullandilar rakibin sert oynamasina prim verdiler. nBizim bir sekilde federasyona ve hakemlere tepki gostermemiz lazim, baskanim bu ise agirliginizi koymaniz lazim. nBu bir baslangic haftaya Kasimpasayi yenmekle baslayip ust siralara tirmanacagiz. Haydi Goztepem

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 15:54:08);

    sefil mehmet çık iki kelime konus amına kodum

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 15:55:37);

    Ev deplasman ve rakip farketmez artik her hafta uzerine koyarak ust siralara tirmanacagiz, Besiktas, Rize ve Bursa depöasmanlarindan puan ve galibiyetlerle donecegiz, evimizdeki tum maclari olumune alacagiz!!!!!!!!!!!!!

  • mestanlar (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 16:01:29);

    Kalecin iyiyse korkma.Kaleci takımın yarısıdır.

  • Tam35 (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 16:04:32);

    Kamerayı ağırdan gösterince Penaltı değil.

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 16:09:33);

    Evet, Penaltı değil.Jahovic tam penaltıcı.Tiyatrocu gibin

  • vedat kara (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 16:14:58);

    Tamer Hocayla takıma bahar geldi.Haftaya Kasımpaşayı yeneriz.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 16:16:07);

    D Ü Ş M E Y E C E Ğ İ Z ! ! ! ! !

  • Ali Digan (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 16:30:59);

    Haftaya burda Kasimpasayi farkli yenip Besiktas deplasmanina hazirlanmaliyiz, Besiktasin defansi kotu , defans arkasina atilan toplar ve kontra ataklarda kolay gol yiyorlar, biz de defansimizi saglam tutup her noktada toplara basmaliyiz, toolu hucum toplu mudafa. Yan toplarda cok gol yiyoruz bu zaafinizi kapatmaliyiz, Tamer hoca umarim bu aciklari kapatir. Axsel de ilk yarida artik oynamali ikinci yarida degil, Birges cok verimsiz kaliyor.

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 16:33:32);

    allah aşkına şu pozisyona bakar mısınız art nıyet bu kadar olur zaten var nıye var şerefsız köpekler pozisyon ofsaytsa geri alınacak zaten https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190303/db659ac7f2890da6a4274c19d5bbcee4.jpg mücadelemizin hakkı galıbıyetti beraberlık tabi ki iyi kadu sana artık bı sey demıyoruz seneye takımdan gönderileceklerin arasında ol yeter

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (03.03.2019 - 17:04:59)

      sonuna kadar haklısın kardeşim.ofsaytla alakası yok.bize gelince bunların hiçbiri lehimize sonuçlanmıyor.

  • Maximus (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 16:37:17);

    Castro nun pozisyonunda adamın eline çapıyor tekrarda 2 defagösterdi hakem oynattı penaltı değilmimidi??? Niçin var a gidilmedi? Penaltı verilmesi için ayağın kırılmış gibi artislik yapacaksın ha oyunu durdurup hakem yakındı penaltı değildi!! Korner verdi adisin artisliğini yedi !! Axel takıma canlılık getirdi bence ilk 11 de banko oynar Bizim santrfor umuz jerome değil deniz Kesin biraz daha dikkatli birdeşansızlığını yenerse golleri ni atar Kaduyu da beğendim tamer hoca onu iyi oynatıyor takımın yıldızı gassamA dı..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 17:05:28);

    Tamer Hoca, haftaya ne olur Borges yerine Aksel le çık maça.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 17:07:32);

    Lan Borges!!! Haftaya insaallah oynamazsın. Ama oynar da gol veya asist yapamazsan bundan sonra senin adın BOK EZ. Haberin olsun!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 17:21:46);

    Baskanim lutfen bu VAR ve hakemler konusunda agirliginizi koyun zira bugun Goztepenin lehine degill yoktan uydurma bir penalti verildi bu hem ligun ilk yarisinda hem de ikinci yarisinda cereyan etti artik lutfen konusun. Isyanlardayiz.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 17:21:49);

    Baskanim lutfen bu VAR ve hakemler konusunda agirliginizi koyun zira bugun Goztepenin lehine degill yoktan uydurma bir penalti verildi bu hem ligun ilk yarisinda hem de ikinci yarisinda cereyan etti artik lutfen konusun. Isyanlardayiz.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 17:21:52);

    Baskanim lutfen bu VAR ve hakemler konusunda agirliginizi koyun zira bugun Goztepenin lehine degill yoktan uydurma bir penalti verildi bu hem ligun ilk yarisinda hem de ikinci yarisinda cereyan etti artik lutfen konusun. Isyanlardayiz.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (03.03.2019 - 17:36:13)

      Koy baskan koy ooohhh agirligini koy :) Gerçi bilimadamlarina gore 21 gram:) Rivayet odur ki cesitli insanlarda ölümden hemen once ve sonra vucut agirligini olcmusler, ölülerin agirligi hep yaklasik bu kadar eksik cikmis :))

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 17:22:41);

    Hocam tebrikler.120 dakikalık kupa maçından sonra iyi maç çıkardık.takıma direkt etki ettiğiniz aşikar.üstelik ilk yarı ghilas sayesinde 10 kişi oynadık.ben değil koştuğunu, yürüdüğünü bile görmedim.takımın genel havası pozitif,ümit verici.yasinin golünde alpaslanın orda ne işi var anlamadım.kartı eksik heralde.adis bugün çok ayıp ettin.ben ayağın koptu zannettim.gassama müthiş oynadı.berkana bravo..

    • Göztepe
      0
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (03.03.2019 - 17:49:56)

      kocaoğlan hakkında sana katılamayacağım çünkü ölüsü jelibon a bin basar. Heee o oynamasın Aksel oynasın forvetsiz orta sahalarla oynayalım dersen ona eyvallah.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 17:42:59);

    Tamer Hoca futbolu biliyor. Pokodan sonra Berkanı da kestimi takım top oynar. Poko ile Berkan topun içine etme uzmanı. Hem topu kaybediyorlar hemde kaybettikleri toplar takımın defans dengesini bombok ediyor. Berkan ın yerine Agbenyanu yoksa başka birini oynat Tamer hoca. Al takımda yoksa git altyapıdan al birini oynat. Berkan 10 tane orta yaptı 9 tanesini Serkan antrenmandakinden rahat almıştır. Allah rızası için Tamer hocam maçı tekrar seyret göreceksin. Oyuncu değişikliğinde önde pres yaptıracaksan Poko oyuna girer. Ön libero olarak Pokodan cacık olmaz. Çok formsuz aldığı topu ya kötü kullanıyor yada rakibe veriyor. Alpaslan sonradan oyuna girdimi çok daha iyi. Diri Alpaslan her zaman iş yapar. Hoca çöz bu işi.

    • Göztepe
      -1
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (03.03.2019 - 17:52:09)

      Berkan ı en çok elestirenlerden biriyim ama son 2 maç takımın en çok caba sarfeden adamlarının başında idi. Yetenekler sınırlı ama Agbenyenuda da bir numara yok ve o mevkide erol hakanı oynayamayacağına göre Berkan ı kesme şansın yok.

    • Göztepe
      -1
      (Misafir) Diyor Ki; (03.03.2019 - 18:59:01)

      grilloyu denesin bence

    • Göztepe
      1
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (03.03.2019 - 20:17:12)

      grillo o götle bakkal çırağı olamaz. Gaziantepli ibnelerin bize attığı kaziklardan biri o.

    • Göztepe
      4
      göztepelee (Misafir) Diyor Ki; (03.03.2019 - 21:26:29)

      grillo daha sezon başı kampındayken demiştim bu adam da ghilas gibi kilolu ve böyle oyuncular oynayamaz diye ama herkes bana olur mu öyle şey adamın karnındaki baklavalara bak, kayış gibi topçu, maaşallahı var diye tepki göstermişti.. siz sezon biterken daha anca görüyorsunuz götünü göbeğini.. bence bu sayfalara boşuna yorum yazmayın artıkk...

    • Göztepe
      0
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (03.03.2019 - 23:04:02)

      asıl sen gelip burada boş muhabbeť yapma. Ben bunu bugün söylemiyorum ilk geldiğinden beri söylüyorum. Bilmeden atanlara uyuz oluyorum. Transfere gerek yok diyen 79 dan beri tribünde olan yankı amca sen misin yoksa?

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 17:53:58);

    Tamer Tuna da ciddi bir değişim olduğu aşikar. Saçma sapan konuşurdu ete süte bulaşmazdı hakeme tek söz etmezdi. Bugün hakkımızı savundu. Işte istediğimiz buydu. Bejeke maçından sonra notunu vereceğim Hoca. Şimdilik çok iyi gidiyorsun.

  • ali (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 17:58:21);

    rize nin devrea rası aldığı sol beke bak birde bizimkine

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 18:23:31);

    Esasen bende jeromun ghilastan daha iyi olduğunu düşünmüyorum.ve zaten ikisinide kıyaslamadım.ama fayda bekliyosak, jerom ara ara sahneye çıkıyor.ancak ghilasta o sadece ve sadece ne zaman vuracağı belli olmayan son vuruşu için beklenirmi bilmem.yani bugün oyunun içinde hiç yoktu.. tabiki ikiside sonuçta ideal oyuncu değil.berkanıda şu yönden beğendim,sorumluluktan kaçmıyor ve sürekli oyunun içinde.ortaları bugün tam beceremedi,doğru.ama kupa maçındada jeromun kafasına bıraktı.sonuçta genel havamız iyi,en önemlisi bu.çünkü oyuncuları zaten biliyoruz.hepsinin eksiği var.ancak bizide bu ligde tutacak olan bunlar.bugün iyi bir santrforumuz olsa denizin pozisyonları goldü.idareciler utansın,bide burda transfere gerek yok diyenler..başka söze gerek yok..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 18:56:00);

    D Ü Ş M E Y E C E Ğ İ Z ! ! !

    • Göztepe
      5
      (Misafir) Diyor Ki; (03.03.2019 - 19:51:04)

      gecen sene şanslıydik. Bu sene ciddi şanssız. Sol bek sakatlandı yerine alınan adam da sakatlandı. Bugün 2 top direkten döndü. Trabzonspor maçında saçma bir gol yedik. GS maçında penaltı atamadık. Bazen şans ta olmalı kazanmak için

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 19:32:02);

    Grillo klübe süsüdiye mi alındı ?? Neyse kasımpaşa maçı nı kesin almamız lazım!! Eh be sepil ! Erzurum bile 2 adam aldı nasıl oynuyor !

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 19:32:05);

    Grillo klübe süsüdiye mi alındı ?? Neyse kasımpaşa maçı nı kesin almamız lazım!! Eh be sepil ! Erzurum bile 2 adam aldı nasıl oynuyor !

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 19:55:17);

    Amk senin cincon..

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 21:19:53);

    yasin neden durdu ki? sen gidip golünü at sonra bakarsın gol mü değil mi! sarı kart çıkartamaz sonuçta pozisyona devam etti diye...

  • metin (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 22:21:14);

    alçak hakem 3 puanımızı resmen gasp etmiş. bu var sistemi herkeze var da bize niye var yok. niye var a gitmediler niye var dan uyarı gelmedi var bunda bi iş.

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 22:22:43);

    ligte kalacak olursak yasinin atacağı gollerle ligte kalacaz. sezon sonuna kadar 6 gol daha atar. forma girdi 90 dakka oynaması lazım.

  • metin (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 22:41:18);

    penaltıdan önce yahoviç in ofsayt pozizyonu vardı kimse bunu görmüyor bence penaltı dan önce ofsayt çalınmalıydı hakem çok art niyetliydi çok kötüydü.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 23:08:20);

    Arkadaslar ne olursa olsun sartlar alehimize de olsa biz butun maclarimizi kazanmak icin oynamaliyiz rakibe bosluk vermemeliyiz topa onde basmaliyiz savunmada daha dikkatli yaksladigimiz firsatlari gole cevirmeliyiz, Berkan ortalara daha cok calismali, bol bol sut calismasi yapmali, yan toplardaki zaaflarimizi gidermeli, ve yedekteki formsuz oyuncularin zayif yonlerini giderici calismalar yapilmalidir. Tamer hoca bunlara deginecektir, her hafta bur tik ustune koyarak oynamaliyiz kendi gobegimizi kendimiz kesmeliyiz.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 23:17:14);

    Axel de artik ilk 11 de olmali, Borges cok etkisiz, belki Tayfurda ilk 11 de baslamali! nOnumuzde bir Kasimpasa maci var bu maci olumune almaliyiz, alacagimiz uc puan bize hem moral olacak hem de bizi pozitif anlamda motive edecektir. nKatanacagiz kazanacagiz kazanacagiz.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 23:17:18);

    Axel de artik ilk 11 de olmali, Borges cok etkisiz, belki Tayfurda ilk 11 de baslamali! nOnumuzde bir Kasimpasa maci var bu maci olumune almaliyiz, alacagimiz uc puan bize hem moral olacak hem de bizi pozitif anlamda motive edecektir. nKatanacagiz kazanacagiz kazanacagiz.

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 23:42:55);

    Stadyum proğramında defalarca gösterildi golümüzü yediler galibiyet imizi engellediler serkan reçter helal olsun kardeşim sana ...

  • (Misafir) Diyor Ki (03.03.2019 - 23:42:59);

    Stadyum proğramında defalarca gösterildi golümüzü yediler galibiyet imizi engellediler serkan reçter helal olsun kardeşim sana ...

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (04.03.2019 - 00:46:36);

    Baskanim bu kadar haksizliga goz yummamaliyiz, bu hafta oynanacak Kasimpasa macinin hakemleri kimlerdir? Konya macinda Goztepemize yapilan bu hata Futbol Federasyonunun buyuk bir rezaletidir!nEsat denilen yardimci hakem musvettesi rezil ve skandal bir karara imza atmistir, Goztepemizin acikca 3 puani calinmistir!!!!!!!!!!!!nMadem biz cezalandiriliyoruz niye hakemler cezalandiril miyor?????nBaskanim tepkimizi ve tepkinuzi daha suddetli dile getirmeliyiz, daha ne kadar sessiz kalacagiz????nTRT Spor programibda da pozisyon defalarca gosterildi, Abdullah Bittigen sen bittin artik mac falan yonetme!nTFF de bu tip hakemleri cok mu ariyor?nn

  • Ayşe abla (Misafir) Diyor Ki (04.03.2019 - 01:55:54);

    Yalancı pehlivanlıkla değilde,Resmiyetle müracaatlarımızı yapmalıyız.Deliller,görüntüler ortada.Yoksa bunlarla başedemeyiz.Vara rağmen bu hatalar bizim düşmemize neden olur.Bence Gitti 2 puanımız.Bu amatör lig değil.O kadar yatırım emek var.

  • (Misafir) Diyor Ki (04.03.2019 - 09:04:04);

    Axel yetenekli futbolcu çok rahat adam geçip pasları rakibin dengesini bozuyor tek eksiği ikili mücadelere fazla girmemesi bu adamda Tamer hocamız ısrar etmeli ayrıca gerçekten Tamer hoca kimden nasıl faydalanacağını iyi biliyor

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (04.03.2019 - 14:58:20);

    Başkan al şu serkan rençberi yanına hazırlasın listeyi,on numara adam..hem bizdede oynadı.daha ne..?elin antepllisine bırakma bu işleri.

    • Göztepe
      -1
      Tarık (Misafir) Diyor Ki; (04.03.2019 - 17:31:44)

      Ne serkan rençberi ya,bizde adammı kalmadı.axel yetenekli ama istatistiki açıdan çok eksik olmasa oynar.

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (04.03.2019 - 17:44:05)

      serkan rençber artık emekli topçu kardeş,yorumculuk yapıyor.

    • Göztepe
      9
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (04.03.2019 - 18:01:39)

      beyler zaten bizde alalım ön liberoda oynasın demedik.adam sportif direktör.avrupadaki alt yapı okullarj takibinde.yeter artık şu antepli beceriksizlerin icraatleri.

    • Göztepe
      5
      (Misafir) Diyor Ki; (05.03.2019 - 19:20:45)

      ya bu antep inbeleri halamı bu takımla ilişkili nedir bu ya hay yiyim anteplileri başkan ya da papatya çıkın bi açıklama yapın en azından bu sülükleri siktir ettik yalnıştan döndük deyin rahatlatın camiayı yetti beee.

    • Göztepe
      2
      İ (Misafir) Diyor Ki; (05.03.2019 - 22:23:31)

      anteplilsri taraftar kovcak su düşme potasından çıksın takım göztepe antepli sülük istemiyoruz diye tezerahut yapcaz başka türlü olmaz duysun sesimi amigolar

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (04.03.2019 - 15:09:21);

    Axell bu kadronun en yetenekli oyuncusu.ancak biraz bastınmı kolay top kaybediyor.fakat esas ilginci kaybedince hiç oralı değil..biraz fazla rahat.pokoyu yanında taşıması lazım..

  • (Misafir) Diyor Ki (04.03.2019 - 17:44:38);

    valla beyler bundan sonraki bütün iç saha maçları tribün ler final maçı havasında olmalı..top rakipteyken müthiş ıslık bizdeyken haydi bastır şanlı göztepe şarkı türkü sırası değil iç sahada alacağımız galibiyetler bizi ligde tutacaktır deplasmandan ekstralar zaten cabası..

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (04.03.2019 - 20:21:59);

    Butun maclarimiza kazanma parolasiyla cikip, savunma guvenligini on planda tutmaliyiz, sabirli olmaliyiz. Rakibin en kucuk hatasini bile degerlendirmeliyiz. nDeniz Kadah, Serdar, Halil, Yasin ve Castro bol bol sut calismasi yapmali, Berkan ortalara cok calismali, kocaoglan oyunun icinde daha cok olmali, Poko ataga cikarken top kaptirmamali ve bu zayif yonunu pozitif yonde gelistirmeli, savunma riskli paslasmalardan kacinmali ve yan toplardaki zaaflarimizi giderici calismalar yapmaliyiz. Axele mucadele gucu asilanmali, bu hafta Kadunun yerine Reis oynayacak, bu oyuncunun eksikleri Kasimpasa macina kadar giderilmeli, Tamer hoca bu calismalara buyuk ihtimalle deginiyordur.

  • Sülomaç (Misafir) Diyor Ki (04.03.2019 - 20:37:22);

    Ligde Zayıf takım yok.Çok çalışmamız lazım.Aslında bizde çok güçlüyüz.

  • İ (Misafir) Diyor Ki (04.03.2019 - 20:54:08);

    Kasımpaşa yeniliyo mustafa denizli gider yerine kemal özdeş gelir ama farketmez kasımpaşayı muhakkak yenmemiz lazım

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (04.03.2019 - 23:58:26);

    Beyler bu şeref yoksunu yan hakem Esat BAYRAKTAR 'ın youtube da kanalı var. Giydirmek isteyenler için uyandırayım.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (05.03.2019 - 07:34:19);

    Hesaplayın bakalım matematiği iyi olanlar, ank.gücü.bursa.k.paşa,Akhisar,Rize,fener ve biz sürekli kazansak kim düşer..?

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (05.03.2019 - 10:47:38);

    D Ü Ş M E Y E C E Ğ İ Z ! ! !

  • (Misafir) Diyor Ki (05.03.2019 - 11:22:06);

    Kasımpaşa’yı geçen sene ve bu senede puan alamadık iyi hazırlanmalı ve mutlak galip gelmeliyiz içerde rakiplerimizle oynuyoruz artık her maça final havasında çıkmalıyız

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (07.03.2019 - 08:53:29);

    papatya efendi medyanın önüne çıkmış şimdi kenetlenme zamanı falan filandiye ahkam kesiyor .papatya şen birlik beraberlik edebiyatı yapacağına Göztepemizin etrafını sarmış itler çakallar hakkında konuş ortalıkta bi sürü laf dönüyo bu konuda niye susuyorsun tek kelime ettiğin yok sükut ikrardan gelir savcılıktaki dosyalarda takımın adı geçiyor diyorlar senin kendide demi bi sikıntı var.delikanlı gibi çık ortaya konuş şüpheli duruma düşme kendini ve takımı akla.

  • yalıdan memo (Misafir) Diyor Ki (07.03.2019 - 17:01:04);

    Takım savunmasını 90 dk.çok iyi becerebilirsek,defans sağlam oynarsa duran toplarda başarılı olursak kesin yeneriz.

  • (Misafir) Diyor Ki (07.03.2019 - 17:05:24);

    Prezege çok hızlı,hızlı çıkıyorlar.Prezegeyi hızlı ve sıkı tutmassak gol atar.