Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Urla Günlüğü: 8 Mayıs 2018

Urla Günlüğü: 8 Mayıs 2018 - 08.05.2018


Spor Toto Süper Lig'in 33. haftasında Atiker Konyaspor'a konuk olacak olan Göztepe'miz bugün gerçekleşen antrenman ile hazırlıklarına başladı.

Adnan Süvari Tesisleri'mizde gerçekleşen antrenmanda dün oynanan Evkur Yeni Malatyaspor maçında uzun süre forma giyen oyuncularımız salonda rejenerasyon çalışması yaparken diğer oyuncularımız ise dar alanda oyun çalışması yaparak antrenmanı tamamladı.

Takımımız yarın yapılacak antrenman ile çalışmalarına devam edecek.



Kaynak: Göztepe Resmi Sitesi

Toplam Görüntülenme : 520
Tarih : 08.05.2018
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • TEPECİKLİ (Misafir) Diyor Ki (08.05.2018 - 16:33:22);

    Konya çok saldıracak.Defansı ve orta sahayı fazladan çok sağlama almazsak yenilir geliriz.Çok koşmalıyız.İnanır,konsantre olursak yeneriz.

    • Göztepe
      6
      (Misafir) Diyor Ki; (08.05.2018 - 17:16:04)

      Tanju ve Treore de ilk onbirde çelik gibi defansta oynamalı.ortada çok koşan axel.poko da oldumu..wah Gonyam wahda vah.Halin harap.

  • Menderes (Misafir) Diyor Ki (08.05.2018 - 17:39:50);

    Eto nun veya Adisin peşine Pokoyu yapıştırcan adım attırmaz.subitiçide Leo ya bırak hayatta gol atamazlar.Nah buraya yazdım.Tamer Hocamız Adam gibi Adamdır.Laf yok.

  • Yalıdan (Misafir) Diyor Ki (08.05.2018 - 19:45:18);

    Halil çok beceriksizleşti be hocam,acilen yedeğe çekilmeli.bal yapmayan arı.Göztepe şerefimizdir.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (08.05.2018 - 20:34:30);

    Halil beceriksizleşmedi,Halilin oluru bu.10 sene önce neyse şimdide o.fizik gücü ve süratiyle çabalıyor.formayada ihanet etmez,elinden geleni yapar.fakat ne yazıkki,mevkisinde çok daha kaliteli extra işler yapacak adamlara ihtiyacımız var.kanat olarak en kötü Elvis manu ve serdar gürler ayarında oyuncu şart..Halile gelince,onu yedeğe çekerek bişey kazanamayız.1 sene kenardada otursa yine çıkar aynı oyunu oynar.Ben bazı oyuncuların zamanla evrilmesi yani mevkiii değiştirmesiyle çok daha faydalı olabileceğini düşünüyorum.Burak yılmaz ve tugay Kerimoğlu buna örnektir.Halil bazen çok iyi pas verip asist yapabiliyor.Bundan sonrasınıda artık kendi düşünecek veya hoca karar verecek..Bence kendisini hazırlarsa oynayabileceği tek mevkii sağ bek.bunun içinde bol bol orta çalışacak.adamı kolay kaçırmaz kaçırsada yetişir..başkada bişey aklıma gelmiyo..yoksa veda zamanı..

    • Göztepe
      18
      (Misafir) Diyor Ki; (08.05.2018 - 22:11:07)

      Gs maçı öncesi bu tipler ortaya çıkıp futbolcularımıza rahatsızlık verebilirler. Biz işimize bakalım. Halil GÖZTEPE nin çocuğudur. Başarılıdır.

  • Biz Adamız,Sadece Göztepeliyiz. (Misafir) Diyor Ki (09.05.2018 - 00:49:55);

    Halilllll Adamsın...

  • Marmarisli (Misafir) Diyor Ki (09.05.2018 - 09:40:27);

    Halil bize bir çok maçta puan kazandırdı konu halilmi malatya bizden daha iyi oynadı daha iyi idi bu oyunla bu kadro ve değişikliklerle 1 puana şükredelim aynı takıma sahasında 3 atmıştık takım ve en başta halii nasıldı??? Suçu birazda futbolculara değil sahaya sürenede bakmak lazım neyse halili kiralık altınorduya verelim 1 yıl sonra messi gibi olur.. konya /gs maçlarını alırsak düşenide , şampiyonuda biz belirtiriz tamer hoca hodri meydan forza göztepe!

    • Göztepe
      1
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (09.05.2018 - 10:39:01)

      okuduğum en saçma yorumlardan biri. Halil'i Altınordu'ya kiralık versen ne olur. Adam zaten o ligden geldi. Artık süper ligde kendini ispatlamalı ve arkadaşın dediği gibi Halil in ederi bu. Şut atamayan adam o mevkide oynayamaz. Şut atabilse zaten Ceyhun ERİŞ gibi bir şey olurdu. Bence Halil kadroda kalsın ama hepsi bu ilk 11 oyuncusu değil duruma göre son yarım saat oyuna girebilir. Serdar GÜRLER e gelince, tam bir medya şişirmesi Halil'in veremediği hiçbir şeyi veremeyecek orta düzey bir adam . YARAMAZ.

  • Gözgözlüm (Misafir) Diyor Ki (09.05.2018 - 10:47:14);

    Halil bizim takımın olmazsa olmazı.Oynadığı kanadı darmadağın ediyor.Bu hafta iki kişi tuttu.Saçma sapan konuşmayın.Adam olun.

  • (Misafir) Diyor Ki (09.05.2018 - 12:56:16);

    Bizans ayak oyunları devam ediyor. Bakın önümüzdeki haftaya kadar neler yapacaklar. Halil e mi bok atmaya çalışıyor bu dürzüler.

  • NEDİM (Misafir) Diyor Ki (09.05.2018 - 13:26:11);

    Geçen seneki Halil'e bakın, sezon başındaki Halil'e bakın. Birde sezonun ikinci yarısındaki Halil'e bakın. Çalıştığı belli. Önceden bu şekilde kafa topuna mı sıçrıyordu, bu kadar çok mu koşuyordu. Çalışıyor ve kendini geliştiriyor. Halil hiç bir zaman bu kadar iyi olmamıştı. Bu sene kendine güveni geldi. Halil in sezonu seneye. Ben dört gözle gelecek sezonu bekliyorum. UTANDIRMA BİZİ HALİL.

  • Yalıdan memo (Misafir) Diyor Ki (09.05.2018 - 14:33:02);

    Halil'e yeni saçını kimse yakıştıramadı.Eski saç tipi hem ona özel tam erkeksiydi.Rıvan Dilmen'in gençliğine benzetiyorduk.Yenisi çok çirkin.Küçük kız çocuklarına benzemiş.Çok komik.

  • Vır vır (Misafir) Diyor Ki (09.05.2018 - 21:41:46);

    Bievin tekmoğlu özürlümüsün!! Adam haliliin iyi topçu olduğunu altınordu disiplininde çalıssa eksiklerini tamamlasa messi olur diyor!! Sana bunları anlatmak için tetcüman lazım

    • Göztepe
      -2
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (09.05.2018 - 23:31:01)

      tevil yapma adam akıllı yaz. Disiplin falan demiyor bildiğin Altinorduya kiralık versek diyor. Ya hu arkadaş karar aldım kimseye kötü kelime kullanmayacağım diye. Neden zorluyorsun. Sana sığır demek isterdim ama diyemem. Çünkü kötü kelime kullanmayı bıraktım. Hadi kardeşim bak işine. Küfür ediyorsan da buyur et. Yanıt vermeyeceğim. Ama sacmalama.

  • Tamer hoca (Misafir) Diyor Ki (10.05.2018 - 23:47:35);

    Sığır giren insan olup çıkıyor ordan seni verseler sen yine bir ovanın tek sığırı kalırsın diyemem .... akıllı ol