Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Sitemizde Yapılan Yorumlar Hakkında

Sitemizde Yapılan Yorumlar Hakkında - 01.09.2015


SEVGİLİ GÖZTEPELİ KARDEŞLERİMİZ/ABİLERİMİZ YORUM YAPARKEN LÜTFEN BU KONU ÜZERİNDE DÜŞÜNÜNÜZ

Bildiğiniz üzere Göztepe.com sitesi uzun yıllardır siz sevgili Göztepeli abilerimize/kardeşlerimize hizmet vermektedir. Bizi bu günlere taşıyan en büyük değerlerimizden birisi siz değerli Göztepelilerin sitemize kattığı yorumlardır. Farklı düşüncelerin, sevinçlerin, üzüntülerin bir arada yaşandığı bu platform'da yorumlarınızın da emeği çoktur.

Ancak unutulmamalıdır ki, Göztepe'mizin adı geçen her yerde olduğu gibi internet ortamında da Göztepelilik değerlerimizi korumalı ve Göztepe'mizin menfaatlerine göre hareket edilmelidir. Eleştiri, tartışma ve öneri gibi yorumlara her zaman açık olduğumuzu ancak hakaret içeren yorumlardan da kaçınılması gerektiğini önemle vurgulamak istiyoruz.

Göztepe.com sitemizin bulunduğu pozisyon itibari ile Google'da resmi sitemizden sonra ikinci pozisyondadır. Bu nedenle gerek yönetimimiz gerekse sporcularımız sürekli gündemi takip edip gelen yorumları okuduklarını biliyoruz. Bu duyumlar bize direkt olarak veya dolaylı yollardan ulaştığından biz de hakaret boyutuna ulaşan yorumları olabildiğince çabuk kaldırmaya çalışıyoruz.

Siz de yorum yaparken, sabah/akşam bilmeden tatil yapmadan Göztepe'mizin çıkarları uğruna çalışan bir yöneticisi olduğunuzu düşünün. Günde üç antreman yaparak maçlara hazırlanan, canını dişine takan sporcularımızı düşünün. Göztepe'mizde teknik ekibimizden yönetimimize, sporcu kardeşlerimizden yemekhanesinde yemek servis eden personeline kadar Göztepelilik menfaatleri ile hareket edip her zaman en iyi performansı ve gayreti gösterdiğinden şüphemiz yok. Bu emeklerin karşılığında sitemize girerek sadece yorum yaptım demek için acımasızca eleştirilen, sorgulanan veya hakaret içeren yorumlar nihayetinde başta Göztepe Spor Kulübü'nü ve diğer taraftarlarımızı üzecek boyuta kadar ulaşabiliyor. Bu nedenle hakaret içeren yorumların muhattapları her şeye rağmen yasal yollara başvurmayıp Göztepelilik duruşlarını sergilemişlerdir. Biz taraftarlar olarak bu Göztepelilik duruşunu, her kim olursa olsun bozmadan kenetlenerek devam ettirmeli ve güçlendirmeliyiz. Yönetim/Personel/Sporcu/Taraftar ilişkilerinin sıkıca bağlı olduğu Göztepe'mizde bu çarkların zarar görmemesi gerekmektedir.

Siz sevgili Göztepeli kullanıcılarımızın bu konu hakkında hassasiyetle duracağından eminiz. Aksi takdir de yorumların muhattapları tarafından yasal süreç başlatılabilir, sitemizin yorumları onaylı olacak şekilde ayarlanabilir veya sadece üyelerimizin yorum yapacağı bir platform haline dönüştürülebilir ki buda bizim hiç istemediğimiz bir durumdur.

ELEŞTİRİ, ÖNERİ, BİLGİ ALMA, YORUMLARINI DESTEKLİYOR ancak hakaret, küfür, küçük düşürücü yorumlara şiddetle karşı çıkıyoruz. İyi günde, kötü günde. Başarı da, başarısızlık da. Her zaman ve her yerde GÖZTEPELİLİK ruhuna yakışır şekilde davranacağımıza, siz değerli kullanıcılarımızın da bu politikamıza destek vereceğine ve duyarlı olacağına da sonuna kadar inanıyoruz. Unutmayınız; Göztepe'miz bir gemi ve hepimiz aynı gemi'de bulunuyoruz.

Göztepe.com Yönetimi



Toplam Görüntülenme : 14028
Tarih : 01.09.2015
Yazar : Admin

Etiketler : anasayfa do?ru bilgi alma hakkı ve dü?ünceyi açıklama ve özgürlüklerini destekledi?im dü?ününüz Madrid defterinin , iizmir göztepe hakkında yorumlar , göztepe yorumları , göztepe yorumları , göztepe yorumları


Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • Site Admin
    Cevap Yaz
    6
    koray Diyor Ki (01.09.2015 - 16:43:40);

    Duyarlı kullanıcılarımıza şimdiden teşekkür ederiz.

  • davut (Misafir) Diyor Ki (01.09.2015 - 16:55:32);

    Ben 63 yaşında bir hasta Göztepe'li abinizim..Göztepe'mi sizden takip ettim ve edyiyorum.Emeğinize sağlık.

  • MB (Misafir) Diyor Ki (01.09.2015 - 17:33:57);

    sevgili admin eline klavye alıp hakaret yada küfür içeren yazılar yazanların bir cezai müeyyidesi olmalı size katılıyorum eleştiriye evet küfüre hayır

  • SAGI (Misafir) Diyor Ki (01.09.2015 - 19:02:24);

    Herkese fikir hakkı tanınması güzel. Ancak hayatı boyunca bir baltaya sap olamamış, Klübümüze tek kuruşluk fayda yaratmamış adamların klavye başında kendini bir halt sanıp ona buna sallaması kötü. Ancak sallayanlar için yapacak bir şey yok. Onlar sosyal statülerinin sağlayamadığı konuşma hakkına burada kavuşuyorlar. Sallayan hep olacak. Burada asıl görev siz adminlere düşüyor. Ya her an takipte kalıp hakareti silecek ya da hakaret edenin ip vs. bilgilerini gerekli merciilere ulaştıracaksınız. Sonuçta herkesin hakkı olan konuşma özgürlüğünü sağlayarak çok güzel bir iş yapıyorsunuz.

    • Göztepe
      1
      Site Admin
      koray Diyor Ki; (01.09.2015 - 19:18:48)

      Dediğimiz gibi eleştiri her zaman olacak ve olmalı. Ancak hakaret olduğunda ve adli süreç başladığında yine üzülen bizim taraftarımız olacak. Yorumunuz için teşekkür ederiz. Kendi işlerimiz nedeniyle de bazen yorumlar gözden kaçabiliyor. Bundan sonra daha temkinli olacağız.

  • cancan Diyor Ki (01.09.2015 - 20:53:15);

    Özlem duyulan,yaptırım gücü olan , harika bir uyarı olmuş. Umarım herkes uyar.

  • tunc (Misafir) Diyor Ki (02.09.2015 - 09:02:43);

    yolda yürümeyi beceremeyen klavyede döktürüyor. hukuki yaptırım gerekebilir ve biliyoruz ki tarifini yaptığım profil Göztepe'li görünen adını anmaya gerek duymadığım diğer kulüp "seyircileri".

  • hasan ak (Misafir) Diyor Ki (13.09.2015 - 20:23:58);

    bende dedemden duymuştum manisa-göztepe düşmanlığı 1952-yılında bir maçta olmuş ve hazırlık maçıymış ve göztpe için büyü yapılmış. yani Göztepe manisada oynarsa her maçını kaybeder.

  • atilla (Misafir) Diyor Ki (13.09.2015 - 20:31:37);

    ATATÜRK varken manisada. oynamak isteyen sayın Diyadin nereli .bu adamın İzmirli olmadığı besbelli.

  • gozza (Misafir) Diyor Ki (14.09.2015 - 05:50:41);

    bu macta takım ne oynadı yada birşey oynadımı anlayamadım ertugrul varken özgür bu takımda oynayamaz besara tam bır fıyasko ılk yarı sayesınde takım resmen 10 kısı oynadı ıkıncı yarı degısıklıkler yerındeydı ama takımın yıne ne oynadıgı bellı degıldı metın hocayı elestırın ama baskan sepıle sallamayın aldıgı oyuncular sayesınde suan herkesın beklentısı bukadar yuksek unutulmasın bız bu lıgde son bulundugumuz kadro kurulsaydı ne dıyecektınız merak edıyorum

  • hasan (Misafir) Diyor Ki (02.10.2015 - 16:57:10);

    allah seni başımızdan eksik etmesin başkanım allah sana uzun mür versin.

  • (Misafir) Diyor Ki (02.10.2015 - 16:58:36);

    mesaj alındı kabul :(

  • ali (Misafir) Diyor Ki (04.10.2015 - 21:10:58);

    fethi tirede kiralık oyuncumuz 20 yaş milli takımına çağrılmış ne zaman bizde oynayacak

  • (Misafir) Diyor Ki (19.10.2015 - 09:39:02);

    Büyük taraftar=Büyük başkan=Büyük meto=Büyük teknik kadro=Büyük ceo=Büyük futbolcular=ŞAMPİYON GÖZTEPE

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (06.11.2015 - 08:23:38);

    Saat 12:30 a kadar taraftar alımacak. Stada erken gelin Etrafta bira peşi koşup goy goy yapnayın. Bir gece önceden saatler alınacak.Ayarlarınızı yapın bizim taraftar son dakikacıdır. Sonra temel fıkralarına konu olmayalım.

  • 1925 (Misafir) Diyor Ki (06.11.2015 - 10:20:14);

    Bizler metro stadyum durağından stada giriş yapacağız değil mi ? halkapınar yasak

  • engo35 (Misafir) Diyor Ki (06.11.2015 - 11:21:43);

    Toplu haldemi gidilecek bilgisi olan paylaşın

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (06.11.2015 - 11:57:16);

    En ufak küfür ve olayda seyircisiz oynama cezası alacağız ki bir sonraki maç şirinelerle. Kendileri federasyondan torpilli oldukları için bize ceza vermek için en ufak şeyi affetmeyecekler. Çok dikkatli olmalıyız.

  • GÖZGÖZLÜ HÜSO (Misafir) Diyor Ki (06.11.2015 - 12:25:45);

    Sayın sitemizin yöneticeri kardeşlerim ben size daha öncede ilettim bu kıymetli sitemize dışarıdan tahrik etmek ve kızdırmak huzuru bozmak için yorum yapan bize gıcık olan takımların taraftarları var ne olur bunları ayıklayın yaptıkları hem ayıp hem suç bir kaç soru ile onların kim olduğu ortaya çıkar zarar veriyorlar bize sitemizin kalitesi düşmesin küfür ve argo kullanmak acizliktir bunları aşalım ne olur bir ağabeyiniz olarak iletiyorum.

  • Hamza Hamzaoğlu - Denge Dengeoğlu (Misafir) Diyor Ki (20.11.2015 - 20:58:41);

    Husocum sen müneccimmisin? Mükemmeli mi yakalamaya calisiyorsun :) Onlarin bizden olmadigi kanaatine nereden vardin? Futbol ne guzel şey...

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (21.11.2015 - 06:49:12)

      hamza bey soyleminiz çok hafif üzüldüm. Hüseyin bey kişi kendini basite indirgerse basitlesirse kafa bulani dalga geçeni olur. En kotusude olsa fikir fikirdir düşünce güzeldir elestirilmektd güzeldir. Bu platforma ulaşıp yazabiliyorlarsa. Bu platformun guzelligindendir. Onlarda biliyor

  • Özgür İzmir (Misafir) Diyor Ki (13.12.2015 - 13:04:40);

    Oğuzhan, maçı özetlemiş. Kurtarışları da alkışlanacak cinstendi. Tebrik ederim. Maah ile George çok yetersiz. Diğerlerine yazık oluyor. Gosso çok top kaybediyor. Topu 2-3 defada kontrol ediyor. Hiç şut atmıyor. Duran top kullanabilecek oyuncumuz yok. Eski bir futbolcu olarak, Göztepe'miz için gördüklerimi yazıyorum. n

  • goztepeli aydo (Misafir) Diyor Ki (13.12.2015 - 21:39:23);

    Kalbi GÖZTEPE sevgisiyle atan topçular alalım.Orta sahaya 2 tane 1 sağ bek 1 de libero alırsak ama adam gibi adam topçu olursa seneye süper ligteyiz .Artık tribünlerde kskye küfür edipte seyircisiz oynama cezası almayalım .Takdiri ilahi (yüce rabbim görüyor) bizimle uğraşanlar 2.lige doğru yol alıyor.Yolları açık olsun inşallah 1 sene sonra 3.ligide görürler.amin

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (21.12.2015 - 18:05:51);

    Adana karabükü dağıttı adana 4 te 4 yaptı nasıl oldu engin ipekoğlu geldi takımı oynatıyor daha önce de fethiyede başarılara imza atmış hoca bunları elindaki kadro ile yaptı Bizim kadromuz iyi devre arasında çok çalışmamız maximum kapisite oynamamız lazım spn 5 dakikada harika takımı ateşleyen fatihi kutluyorum daha öok forma verilmesi lazım eski futbolcu yazdıklarına katılıyorum en az 5 transfer ve izmirde oynuyalım çok çalışan iyi futbol ile hersahada kazanırsın kötü zemin iki tarafada yansır diyorum sinan kardeşime katılıyor gerçek göztepeli doğruları söyler söylerki başarı gelsin

  • Cevap Yaz
    -10
    NL (Misafir) Diyor Ki (02.01.2016 - 12:46:01);

    ÖNCE SIKTIRSIN GITSIN YANINA BIR KAC OYUNCU ALARAK GERISI BIZE YETER ( ERTUGRUL - FUCKS-SARI KAFA ) MUTLAKA KAINMALI YENI HOCA ONLARI OYNATMASINI BILIR YENI HOCADA TEK ADAY ( ÜMIT KAYIHAN ) BIZI BU KADRO ILE UCURUM SIKTIR GIT METIN HOCAAAA

  • çavuş (Misafir) Diyor Ki (02.01.2016 - 15:20:22);

    [Alıntı Yap = 601öküzlüğe gerek yok. edep lazım58]

  • cecomod Diyor Ki (04.01.2016 - 22:41:50);

    Ara transfer dönemi yeni başladı,sayılır...Fazla uzun sürmeyecek...Artık deneme yanılma metodunun uygulanacağı zaman bu zaman değildir.Şimdi nokta ve ihtiyaç duyulan mevkiilerle güçlü ve hazır yedekler bulunması zarureti vardır.İkinci devrenin bitmesine sadece dört ay kadar bir süre var.Hazır olmayan topçuları,yalnız yaptıracağınız antrenmanlara veya çalışmalar da form tutturacağınıza güvenip,alamazsınız.Örneğin alacağınız bir topçunun on kilo fazlası var.Yani oynamadığı zamanlar da,anrenman yapmayıp,yatmış...Bunun kilolarını atıp,form tutarak maça hazır hale getirilmesi için geçecek süre iki buçuk ayın altında değildir.Oynayacağı ilk iki maçta da yedeklerden oyuna girecektir.Yani üç ay geçtikten sonra o futbolcu tama yakın randıman verecek dahi olsa;sezon bitimine son bir ay kala takıma girebilir.Oynar mı,oynamaz mı?Bu sorunun yanıtı da olumlu değil...Meçhul...O bakımdan ara transferlerin bir takımın gücüne olumlu katkı sağlıyacağı düşüncesi,çoğu kez doğru değildir.Ama çok kaliteli ve hazır topçuların;ince eleyip,sık dokunarak alınması halinde;bunların yararlı transferler olabileceği;su götürmez bir gerçektir.Bunun için Göztepe yönetimi ve Diyadin, çok ince hesaplar yapmak zorundadır.Ki;mutlaka bu hesapları yapıyorlardır.Bu kadromuzla liderin üç puan gerisinde olduğumuz ve liderlik hatta şampiyonluk idealimizin sezon sonu gerçekleşebileği ihtimalinin çok yüksek olduğu unutulmamalıdır.En iyisi biz kafaları karıştırmayalım.Öyle veya böyle Göztepe toplumunun nihai beklentisi:ŞAMPİYONLUKTUR...Kalın sağlıcakla...C.Kosova

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (08.02.2016 - 14:21:27);

    şunu unutmayalım urfa 1.yarıdaki urfa değil. daha da güçlendi. süper transferler yaptı. tahminim puan alır. ama 3 ama 1 her iki takıma başarılar dilerim.

  • (Misafir) Diyor Ki (08.02.2016 - 18:18:13);

    emre aygün olmuyor, çok zayıf kalıyor

  • (Misafir) Diyor Ki (08.02.2016 - 18:28:02);

    birkaç kişi dısında takım kötü... takım oyunu yok, çok dağınık oynuyorlar....

  • (Misafir) Diyor Ki (08.02.2016 - 18:49:35);

    besera vs ne işi var? :) hocayı acıl sıktır etmek gerek

  • göztepeLEE (Misafir) Diyor Ki (08.02.2016 - 18:52:07);

    Metin Diyadin amk şampiyonluktan düşme potasına gireceğiz yuhh

  • anchor72 Diyor Ki (08.02.2016 - 18:52:54);

    Hocam sen bizimle resmen dalga geçiyorsun, bu kadro, değişiklikler, oyun planı yazık, bu kadar emek veriliyor, senin yaptığın işe bak

  • (Misafir) Diyor Ki (08.02.2016 - 18:55:56);

    ya olmayacak bu adam cok basiretsiz pısırık biri. hoca filan olamaz....

  • Basiretsiz basera (Misafir) Diyor Ki (08.02.2016 - 19:03:25);

    Taraftar. Yönetim. Kadro 10. Metin diyadin oyun taktik değişiklikler 0 Düş yakamızdan meto !!!!!! N

  • Lo (Misafir) Diyor Ki (08.02.2016 - 19:07:24);

    Sn başkan meto yu kesekeye ücret siz ver kiralık ........

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (08.02.2016 - 19:13:13);

    Valla bu adamı oyuna alma 10 kişi oynayalım diye bağırdım.n

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (08.02.2016 - 19:17:02);

    Şampiyonluğa oynayan bir takım bu kadroyla 6 hafta kazanamıyorsa işin akışında olan şey istifa dır. Diyadin karşıtı biri değilim. İstikrardan yanayım, ama olmayınca olmuyor. Takımın taraftarın kimyası Metin hoca ile kaynaşamadı. Bizde Metin hoca nın yeri ayrıdır ama bunu zedelemeden bırakması lazım.

  • ahmet (Misafir) Diyor Ki (11.02.2016 - 09:16:31);

    sayın başkanım nolursun getireceksen erturul saglam hocamızı şanlı.ğöztepeye yakışır başkanım bu hocamızı daha öncedende isdedik nolursunyan

  • ahmet (Misafir) Diyor Ki (11.02.2016 - 09:26:49);

    başkanım ğöztepemize tek yakışan hoca ............................sağlam boşlugu sizdoldurun. syn,başkanım

  • (Misafir) Diyor Ki (11.02.2016 - 20:27:02);

    sponsor olan şirket aliada rafineri kuruyor ismi star

  • İnadına Göztepe (Misafir) Diyor Ki (12.02.2016 - 11:34:34);

    Önder hoca bugün ki Bjk'nin iskeletini oluşturan adamdır. Bence Uğur'dan veya Okan'dan kat be kat daha iyidir.

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (18.03.2016 - 14:03:11);

    Haftalardır burada Önder Özenin sezon sonunda görevine sportif direktör olarak devam edeceğini bu yarım sezon sadece operasyon için bulunduğunu yazdım. Son icraatide bugün Barış Güçlü nün istifası oldu. Sezon sonunda düşünülen td lerin başında Tayfun Korkut var. Ve bir kaç alternatif. Kimse karamsarlığa kapılmasın. Göztepe nib içinde ki cerahat temizleniyor. Takımda 7-8 kişi kalacak. 3-4 altyapı takviyesi ve 7-8 yeni transfer yapılacak. Yabancı ağırlıklı transferler olacak. Kadro şekillenince gerekirse 2-3 takviye daha olacak. Gosso Vle Maah Besera kesin gidici. Cleytonla anlaşılırsa kalacak. Diarra konusunda israrlı olunmayacak. George kendi geleceğini tayin edecek. Aynı şekilde kendi geleceğini belirleyecek 3-4 yerli oyuncu var. Şimdi bu isimleri yazmayı doğru bulmuyorum. Ancak şu ana kadar yazdığım hiç bir yorumda bilgiye dayanmadan ahkam kesmedim. Ancak çoğu zaman hayalcilikle yalan söylemekle eleştirildim. Allahıma çok şükür bir iki istisna ki onlarda aon anda ki değişiklikler den kaynaklanan yanılma dışındA tüm yorumlarım kendini ispatladı.

  • Cleveland35 (Misafir) Diyor Ki (15.06.2016 - 01:49:43);

    Bu hep Ben hakliyim diyen AKP zihniyetinin ulkemize verdigi zarari dusman askeri veremezdi bu talihsiz 14 yilda. Istikrar icin AKP dediler. Malesef istikrar geldi ulkemize Her gün 5 den az sehitsiz gunumuz gecmiyor artik. Koskoca 2002 yilinda 2 sehit varken iktidari aldiklari yilda. Acilim yavsakligi suresinde onun bunun cocugu PKK in silah, patlayici depolamasina goz yumuldu diktator bozuntusunun emriyle. Askeri kislasina kapatildi. Barzani bunlarin kongresine onur konugu olarak davet edilir utanmadan serefsizce Turkiye seninle gurur duyuyor diye cilginca tezahurat manyagi yapilmadi mi bu onun döt kilina tapanlar tarafindan. Bu PKKli kansizlarin ayaklarina kadar seyyar savci gonderilerek aman nolur pismaniz diye ifade verin diye yalvarilmadi mi Habur'da?? Kalkmis, utanmadan AKPli milletvekilleriyle birlikte yapilan hasta mahkum ziyaretlerini Kullanarak CHPnin teror destekcisi oldugu sonucunu cikarmak asagilik yalancilik ve iftiraciliktan baska birsey degildir.. Ulan artik ucak bile kaldiramiyoruz Suriye'deki ISID manyaklarinin gonderdikleri fuzeleri durdurabilmek icin.. Zaten bunun sevimsiz ve pek zeki olmayan Oglu asker kacagi degil mi? Ölen de zaten sadece senin gibi benim gibi bu ulkenin orta direk denilen, maastan maasa gecimini saglayan kismi degil mi ?? Cemaat için ne istedilerse verdim diyen kisi neden hakkimiz olan Göztepe stadinin yapimi icin bir söz bile soylemedi bu 14 sene boyunca acaba?? Sarayi bile kaçak olani kim durdurabildi ki, bizim stadinin yapilmasini durdurabilecek istedikten sonra. Yazacak cok sey daha var ama gerek Yok. Sadece bunu bilmeniz yeterli IZMIR'i nah alirsiniz

  • Cleveland35 (Misafir) Diyor Ki (16.06.2016 - 02:56:46);

    Ayi Oglu Ayi, O Sadece INADINA GÖZTEPE olur nokta

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (09.08.2016 - 17:01:51);

    Yazıklar olsun kone'yi transfer edenlere.Klüpte profesyonel yöneticiyim diye dolaşan o işbilmez ,hava atmayı bilir hamam oğlanı gibi ortalıklarda dolaşan gafiller sizde eğer biraz haysiyet varsa hemen istifa edin. Bu skandlında ötesinde bir durumdur.Düşünün bir kere aynı durum Fenerbahçede olacaktı ki siz görün Aziz başkanı yeri gök'ü başlarına geçirirdi .Yazık oluyor bu kulübe. Göztepe ölmüş diyenler,kabul etsek de etmesek de gün geçtikçe haklı konuma geçiyorlar.Kafamızı devekuşu gibi kuma gömmekle işler yürümüyor maalesef. Ha bi de şu var ;Kone oynar diyenler avcunuzu yalayın. Eğer kone oynarsa ben de diyorum ki Kuşum Aydın süper ligde uzak ara gol kralı olur.Beyler tıp diye bir bilim var, adamda allah bilir karaciğer dalak ne haldedir kimbilir.

  • İLKER (Misafir) Diyor Ki (01.10.2016 - 06:58:55);

    Ben anlamıyorum, maç günü en az 2 bira 1 sigaraya 25 TL para veriyorsun sevdalı olduğun kulübün 2 haftada bir iç saha maçı olacak 25 TL maç biletine fazla diyorsun. Yok ben şöyle GÖZTEPELİYİM yok ben böyle GÖZTEPELİYİM diye atıp tut , her şeye para bul ama nedense verdiğin bilet fiyatı zoruna gitsin. Yok böyle bir şey , takımını tutuyorsan , destekliyorsan fedakarlık yapacaksın. Store den alışveriş yapacaksın , destek olacaksın..

  • M (Misafir) Diyor Ki (01.10.2016 - 07:12:23);

    Yazıklar olsun takım böyle iyikien lider iken iyi top oynarken hocaya , futbolculara , yönetime, başkana, yazı yazmak doğru değil yanlış şu anda yanlarında olup alkışlamak gerekir.... Ancak böyle başarıların devamını getirip hedefe ulaşırız.... Haydi göz göz bu günde 3 le Yola devamm!!!

  • Ersal Alkan (Misafir) Diyor Ki (21.11.2016 - 10:39:20);

    Emre can ve sağ kanat Emre oynamalı.

  • (Misafir) Diyor Ki (02.12.2016 - 09:45:05);

    gökhan 3 maç ceza aldı malatya maçında nasıl oynar allhın zırtosu

  • (Misafir) Diyor Ki (19.12.2016 - 09:16:34);

    Son iki haftaya lider girdik. Umarım devreyi lider olarak bitireceğiz. Son iki haftada rakiplerimiz Bolu, Malatya ve Sivas kendi aralarında karşılaşacaklar. Yani, sonuç ne olursa olsun bize yarayacak. Hele berabere kalmaları halinde yeme de yanında yat. Eskişehir bu konuda daha şanslı. Ancak o da yenilirse bize yarar tabi ki. Bu şansı iyi kullanmamız ve Samsun maçını almamız, ligin üst sırasına tek başımıza yerleşmemizi sağlayacaktır. Çok iyi değerlendirelim ve taraftar olarak her türlü desteği verelim. Yaşasın Göztepe, yaşasın Göztepelilik.

  • fiko (Misafir) Diyor Ki (11.01.2017 - 22:04:19);

    ukranya 1 lig takımından gürcü sağ açık futbolcuyla görüşmeler başlamıştır işanla hayırlı olurnn

  • (Misafir) Diyor Ki (11.01.2017 - 22:23:07);

    Fiko kardeşim müjdeyi bir ay öncenin haberine niye yazarsın

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2017 - 18:18:15);

    yorumlara bakıyorum da kimse leroy konuşmuyor bu adamın bırakın göztepe den türkiye den gitmesi gerek maf etti takımı yoksa ntakım bugün çok iyi oynamasa da maçı 2-1 alırdı

  • Feridovski (Misafir) Diyor Ki (16.01.2017 - 13:13:29);

    Denizli deplasman takımı. Bu üst üste kazandıkları 4.ncü deplasman maçı oldu. En son Eskişehirspor'u 20.000 taraftarı önünde 3-0 yendiler. Eskişehirspor deli danalar gibi saldırırken Denizli 3 tane attı, en az 3 tane de kaçırdı. Şimdi bu maçları görüp Denizli'ye tedbir almadan oynarsan olacağı budur. Bu takım taraftar iteklemesiyle bir yere kadar gider. Eğer takımın bir oyun planı düzeni olmazsa da böyle patlar. Rakiplerin bir çoğu transfer yapamıyor yapanlar da iyi futbolcu alamıyor. Elinde fırsat varken transfer hakkını Murat Akın gibi takımında fazla şans bulamamış bir oyuncudan yana niye kullanırsın ki? Adamı oynadığı futbolla değil, oynadığı takımlar süper lige çıktı diyerek pazarladılar. Bizde malız ya, futbolcu değil sihirbaz alıyoruz. Adamın göbeği 100 metreden belli oluyor. Bize 10 numara lazımken gidip 100 numara aldık. (Burada fazladan yazılan sıfır Murat'ın göbeği) Doğa sezon başından beri bitik. Birgün sahada ölüp kalacak diye korkuyorum. Leroy bu takıma fazla. Gidip Real'de, Barca'da falan oynaması lazım. İşin özü Leroy topçu falan değil. Fırsat varken Samsun'a falan ittirmek lazım. Yoksa kulübede olması bile huzuru bozar. İşin özü Okan Buruk'da bitiyor. Maalesef yeterli değil. Otorite zaafiyeti var. Canımla,cicimle olmaz bu işler. Hala takımın oyun düzeni belli değil. Sahada herkes kafasına göre takılıyor. Görev alanını bırakıp rakip kalede gol arayan futbolcularımız var. Maçı 2-1'e getirmişsin, herşey senin istediğin şekle dönmüş ama bir bakıyorsun sahaya Leroy giriyor ve iş bitiyor. Senin maçı okuman bu kadar işte Okan Buruk. Fırsat varken Okan'dan kurtulmak lazım. Kim mi gelmeli? Alanya'nın Hocası gelmeli. Bu ligi bilen, bu ligde bir çok takımı şampiyon yapan Hüseyin Kalpar gelmeli. Çağırırsak hemen bırakır Alanya'yı ve gelir. Okan'la gitmez bu iş. Aslında Eskişehir maçında bitecekti Okan'ın işi. O gün ilahlar korudu ve şans, hakem, Alpay'ın acemiliği yanımızda olduda kazandık. O maçtan gereken dersi alamamışız. Şimdi ya olursa, ya tutarsa diye her maç çile çekmeye devam.

  • gozza (Misafir) Diyor Ki (16.02.2017 - 09:38:02);

    arkadaş defans yapmayı bilmiyoruz işte gün gibi ortada defans yapmaya çalıştıkça puan kaybediyoruz.madem defansı beceremiyoruz hucüm oynayalım koy umutu 11 e oynasın en azından defans yapmaya calısanların yedirdiğinden fazla gol atma şansımız olur.umutun katkısı ortada.ayrıca öne geçtiğin maçta kontra yapacak en iyi adamın halili değiştirmek nedir anlam veremiyorum.

  • Adsız (Misafir) Diyor Ki (02.04.2017 - 17:04:00);

    Tanju bu Maçta 90 dakika bile dayanamaz defans çok kotu yanlış secim

  • (Misafir) Diyor Ki (02.04.2017 - 18:21:15);

    en kötü günay

  • (Misafir) Diyor Ki (02.04.2017 - 18:23:31);

    ayağımızda top tutamıyoruz. hep geriye oynuyoruz öf be bıktım. hocam uyuma

  • (Misafir) Diyor Ki (02.04.2017 - 18:25:38);

    oyna göztepe oynamıyorsun. taraftar baskısı var diyodunuz. oynasanıza. taraftar baskısı yok. sizin kafanızda baskı var. oynamıyorsunuz.

  • (Misafir) Diyor Ki (02.04.2017 - 18:38:51);

    oyna göztepe oyna ayıp be

  • (Misafir) Diyor Ki (02.04.2017 - 18:42:46);

    öfff yaza yaza bıktım oyna be göztepe. ne korkuyon giresundan

  • (Misafir) Diyor Ki (02.04.2017 - 18:52:40);

    ulan canberk senin ben.......

  • (Misafir) Diyor Ki (02.04.2017 - 18:52:42);

    ulan canberk senin ben.......

  • (Misafir) Diyor Ki (02.04.2017 - 18:57:15);

    hele şükür beee.ya böle galibiyet olmaz nereye kadar gider bunlar

  • (Misafir) Diyor Ki (02.04.2017 - 18:58:24);

    ulan canberk senin yüzünden az daha maç gidiyordu. sorumsuz ne olacak. yapılırmı o hareket. ellemiyecen dokunmayacan. öğretmedilermi sana bunu

  • (Misafir) Diyor Ki (02.04.2017 - 19:00:51);

    atın şu topu yahoviçe atın şu topu yahoviçe diye diye dilimde tüy bitti. işte attınız gol oldu. yok siz ileri pas atma özürlüsnüz. hep geri yan pas kaleciye pas. ne bu be böle oyunmu oynanır atın şu topu ileriye niye atmıyorsunuz. at adise bitirsin işi. hocam bunların kulaklarını çek

  • (Misafir) Diyor Ki (02.04.2017 - 19:01:46);

    yendik ama beğenmedim. 3 4 atacağımız maçı zor kazandık

  • metinn (Misafir) Diyor Ki (02.04.2017 - 19:03:09);

    günay topu oyuna iyi sokamıyor. geri paslar tehlike oluyor. ama kurtarişları iyidi.

  • (Misafir) Diyor Ki (02.04.2017 - 19:15:02);

    canberk hala sana kızgınım.

  • (Misafir) Diyor Ki (02.04.2017 - 19:45:16);

    futbolcular bu maçta taraftara baskı yaptılar. hep diyorlardı tafatarlar baskı yapıyorlar diye. asıl siz bize baskı yapıyorsunuz. ne bu maç be böle oyunmu oynanır gerilim filmi gibi. gerile gerile davul gibi şiştik.

  • (Misafir) Diyor Ki (31.05.2017 - 10:16:20);

    Buradan Sakaryalılara sesleniyorum alayınız gelsin hatta Agücü, Bursa Malatya da gelsin ES-ES hepinize yeter karınız ESKİŞEHİRSPOR SAKIN UNUTMAYIN

    • Göztepe
      1
      mert (Misafir) Diyor Ki; (31.05.2017 - 15:48:55)

      adam yazmış yazmış sonunda karınız eskişehir demiş fantazi süper :)) bu arada bu eskişehir ne ayak bize sayfalarında sallıyolar falan ..bu kaşınmalardan ve tahriklerden sonra bence eskişehir liler mevzulardan sonra sızlanmasınlar..kalabalıkta artiskik yapanın tenhada özrü kabul olmaz hadi bakalım bekleyelim görelim..

  • Admin (Misafir) Diyor Ki (27.07.2017 - 14:23:25);

    Bu yazının son paragrafında taahhüt ettiğiniz şeyleri lütfen yapın. Adamlar sepile kufur ediyor yorum siz silene kadar yayında kalıyor. Lütfen yorumları onaydan geçirin. Misal sepilin bizim bir hikayemiz var isimli haberinin altında elemanın biri o hikaye yedinci hafta ........... patlar yazıyor ve bu yorum yayına giriyor. Böyle bir dünya yok. Ha yorumları denetleyecek kişi, bir eleman yoksa yoruma kapatın siteyi daha hayırlı.

  • Hakan B (Misafir) Diyor Ki (27.09.2017 - 03:54:18);

    göztepe.com bizansta yada ırak diyarlarda olduğumda bana göztepemizi getirdi, ilaçtı merakla yeni haberini beklediğim çok oldu. Bence bütün Göztepeli kardeşlerim bu konuda azami ihtimamı gösterir. göztepe.com göztepelilerindir

  • (Misafir) Diyor Ki (04.06.2018 - 10:01:58);

    Ansomone 100iun Make a plan to stop your infant from experiencing tooth and gum issues. Wash their gum area and mouth off with a washcloth after providing to avoid overexposure to sugar. As soon as they have created pearly whites, use a toothbrush right after food. Also, don't talk about items together with your child as it could introduce harmful bacteria within their mouth.n Testosterone Cypionate Manufacturers Usan When you visit a dealership, don't go there with the purpose of getting a car. Go there thinking about to find out more, find out about loans, find out about conditions and terms, investigate the fees and incentives, as well as to analyze generate a couple of versions. In the event you opt for a purchasing way of thinking, you may be used advantage of.n Methandienone 10mgn If you're inside a romantic relationship, whether or not it's matrimony or perhaps dating, make sure it's a wholesome one. When the romantic relationship is declining, you must cut your deficits and attempt and stop it civilly. Youngsters can cope with a friendly separation and divorce a lot better than they may in the event you drag out a failed marital life and they are at each other's throats.n Cialis 20mg Prisn

  • (Misafir) Diyor Ki (04.06.2018 - 10:23:03);

    Kamagra Gel Onlinen Create a composed schedule for your home schooling children. To effectively instruct a kid, you require a particular amount of construction in each day. By creating a timetable, you provide yourself a method for sustaining that framework. It will help to create the changeover in one subject matter to the next much easier, and it can enable you to, as being the trainer, to find out you happen to be covering every one of the issue locations you wish to protect.n Kamagra Gel Precio En Venezuelan When establishing oneself as being a web design service you should have a good set of referrals. Once you have done benefit an individual you have to spend some time to ask them with regards to their practical experience and if you have their approval to use them as being a reference for potential clientele. The majority of people is not going to brain if you have accomplished very good work for them.n Prijs Cialis Apotheek Nederlandn A great way to overcome despression symptoms would be to assist on your own feel great. It sounds straightforward, however, when existence has gotten to the level that you simply struggle to get free from bed and get dressed each day, no matter how tough or exhausting it can be, hop in that bath and opt for a perfect outfit to put on during the day. Looking great will help you to feel great at the same time.n Nandrolone Genericn

  • (Misafir) Diyor Ki (10.06.2018 - 19:09:18);

    Air Jordan 4 Cement 2016n Use Vaseline in the outside ends of your own eye to create a protect. This may serve as a water-resistant obstacle and can keep the make-up on around the eyes. This is especially very good to utilize if you find your vision are watery as a result of breeze or any other factor.n http://www.hdr-org.de/952-omega-seamaster-quartz-1342.aspxn Get splits between extended periods of seated and also hardwearing . in tip top form. Using normal strolls or perhaps getting out of bed and doing a bit of stretching out exercise routines goes coupled way in the direction of avoiding lower back pain. Seated for long intervals will group increase your muscle groups and trigger tension and tension.nNew Nike Air Max 2016n Receiving the family together for a outdoor camping experience can be some terrific exciting for everybody included. When preparing your outdoor camping vacation, possessing some very nice guidance and ideas makes the distinction with your pleasure too. Have a look at this informative article to bathe in outstanding suggestions that can do you have the door and in the excellent outside the house right away.n http://www.nimaclim.fr/oakley-turbine-prizm-190.phpn Mentioned previously before within the intro for this post, cancers is called the noiseless great. Cancer usually takes victims by delight with little forewarning. Many perceive this to be real, even so, it may be identified within its initial phases. If you use the information on this page, you may recognize cancer before it advances past its early stages.Hitting The Gym Must Be Fun And ExcitingnAsics Running Shoes Amazon Ukn If you wish to get yourself a new bathroom, ensure you opt for a reliable brand name. Inexpensive lavatories will probably disintegrate quickly and you will wind up needing to purchase a fresh one. In case you are puzzled by which brands are great, question the salesman at home advancement shop.n http://www.asso-avec.fr/moncler-bonnet-382.htmn Whether or not you like to shop in shops or strictly on-line, there is a world of attractive items available to you. Wedding event jewelry, pendant pendants, and golf charms, are just some of the wonderful forms of jewelry that you can select from. This information will make shopping for precious jewelry a snap.The Expensive jewelry Container: Your Go-To Expensive jewelry InformationnNike Air Max Thea Moutarden It's not the 90's any further, so steer clear of employing structures. Frames have been of great use in the past of web page design however it got lots of flaws. Structure patterns ensure it is harder for readers to take note of your blog and scrolling becomes a task. You will find much easier approaches to give your end users a movement by your internet site.n Adidas Y3 Qasa High Redn Spending time with close friends is an excellent way for you to increase the way you feel through the night. Rather than sitting home, in which you may think about stuff that could cause you anxiety, check out a friend's condo. This can loosen you up consequently making you feel far more at peacefulness.n

  • (Misafir) Diyor Ki (10.06.2018 - 19:09:59);

    Converse Noir Avec Pailletten Be sure that you dress for every event you attend correctly. If you visit a huge elegant supper then you are going to want to be sure that you put on good official clothing. Nevertheless if you are planning to your easy trip with close friends then you definitely don't will need to go all out.n http://www.eventsofsantabarbara.com/nike-air-max-2017-review-241.htmln Start a hobby which involves a lot of exercise. Getting a hobby can burn plenty of unhealthy calories and provide you with some extra exercise. When there is a sport you enjoy, get out there and join a group or engage in just for fun. A task that becomes you out of the home is fantastic for maintaining fit.nNike Air Max 97 Cardinal Redn In order to carry on to view your normal medical doctor you need to ensure they are inside the network coverage area of any medical insurance business that you simply hope to sign up for. This is very important since you may well be accountable for any doctor's charges which are from suppliers that are out of the community.n http://www.festivaldhiver.fr/air-max-thea-grise-et-noir-682.phpn When photographing men and women, avoid possessing anybody that they are fully aware standing on the sidelines and viewing the picture getting considered. It can typically lead to feelings of personal-awareness should your issue is aware of they are becoming viewed. This will likely, therefore, lead to unnatural, posed images that no one will relish.nNike Shox Grau Grünn Should you be significantly hypersensitive to a a number of type of sea food, you could possibly expertise a response without even ingesting it. Heavy steam that comes from seafood that is certainly becoming prepared or boiled may be ample to induce a serious allergic reaction. In no way prepare having an ingredient you are allergic to, even should you not plan to consume it.n http://www.nikehuarachesaleherren.de/055-nike-huarache-black-red-whiten If you are using cologne or entire body mist during the course of the day, make certain that it can do not can come in touch with your skin. These kinds of products are filled with substances, which can block your pores and corrupt your skin layer. Lean your mind back again and pertain to your hand and chest area, preventing your neck area and skin pores and skin.nBeats By Dr Dre Billig Bestellenn Ensure your restrooms are in idea-top shape if you are preparing to demonstrate your home. Buyers like to see clean, sparkling washrooms. They love to transform this type of water off and on and even flush the toilet. So you have to be sure how the fixtures shimmer and work correctly.n Jordan 11 Retro Low Noirn Consuming a sufficient level of healthy proteins can be a key factor in building muscle. On the whole, for each lb that you simply consider, you should attempt to ingest about one gram of protein. By way of example, when you weigh up 140 kilos, you need to have 140 grams of health proteins in your daily diet. Various meats, dairy and species of fish are fantastic types of proteins.n

  • (Misafir) Diyor Ki (10.06.2018 - 19:24:25);

    Air Force Rojas Enterasn Do you want to make whenever you camping? If you need to blend something while out in character, use ziploc bags. Place the substances that will need mixing to the handbag, make sure it is zipped all the way up and merely seal the bag. You won't will need an extra pan or table spoon.n http://www.ts-lorena.ch/adidas-nmd-femme-kaki-707.htmn Attempt having some merlot with your steak. Body fat and umami flavours present in steak, particularly method-unusual or more rare, need level of acidity to cut by means of their flavoring information. Red-colored red wine is a common pairing for meats. The bulkier level of acidity and fresh fruit of merlot really can liven the steak plate.nNike Zoom Stefan Janoski Neren Mix baking soft drinks with normal water produce a mixture then utilize the paste to locations onto the skin afflicted with zits leaving for a quarter-hour. Preparing soft drinks is a minor exfoliate also it can remove the dead skin cells and unclog pores preventing any further blackheads, whiteheads, pimples or cysts forming of the epidermis.n http://www.lindenhof-da-paolo.de/air-jordan-1-retro-chicagon Make certain your swings and mobiles use plugs over batteries. In case you have twins you might be employing two of every thing and that will consist of twice the batteries. Stay away from any additional price by only getting or registering for products that one could connect so that you will won't must take out a mortgage for battery packs.nRay Ban Aviator Tallasn One way to boost your memory space is simply by constraining distractions and focusing only around the info you would like to remember. With today's busy life-style, the majority of people invest a lot of time multi-tasking. By cleaning all distractions and focusing only around the information you are trying to not forget, it lets you build a robust, crystal clear recollection which will be simple to recall at a later time.n http://www.1-domain-registration.com/asics-gel-venture-3-033.htmln When you are losing the hair select organic conditioners and your hair and scalp treatment options that are rich in amino acids and proteins to by natural means thicken the individual head of hair shafts. This may offer the perception of thicker and bigger hair. Right after therapy give your your hair to dried up normally rather than employing a destroying blow dryer.nNike Stefan Janoski Max Leather Sneakersn If you are considering getting in an industrial real estate property hire, you should try to decrease the time the property owner has for rebuilding and restoring. The real reason for simply because this can provide the landlord a quicker turnaround time for the improvements. Furthermore, this can present you with ways to end the lease contract.n Air Max Tavas Noir Grisn Be very cynical for any debt settlement businesses. If at all possible, stay away from one entirely. Sometimes, because you are spending them month-to-month, they may pull their ft on your declaring to earn more income. They may be generally unregulated, also, making it difficult to fight any injustices you could possibly deal with.n

  • (Misafir) Diyor Ki (10.06.2018 - 19:35:54);

    Adidas Superstar Tumblr Menn Looking for a new vehicle could make even most knowledgeable shoppers shudder. Since there is so much funds involved, making a decision can be extremely a hardship on many. Nonetheless, by spending some time to examine tips like individuals located in the article previously mentioned, it can be possible to actually have exciting picking out a new automobile.What You Should Understand About Marketing With Articlesn http://www.opensocietyparadox.com/black-hollister-tank-top-357.htmn You now have a much better idea about red wine and how to make best use of it. You are able to make some very nice food with vino, and you can likewise use it to highlight some instead scrumptious meals. Remember each of the advice you've acquired to help you place it to great use.Interested In Studying Stocks And Shares? Please Read OnnNew Era Lakers Hatn Acquire a number of precious jewelry items. If you have a large number of colors and styles, you may always have something which suits your outfit. Afterwards you will not need to worry about acquiring jewelry to complement every single attire that you simply acquire. Think selection and you will have multiple option for an attire.n http://www.asso-avec.fr/prix-manteau-moncler-843.htmn Many people have issues with their pipes process in that the plumbing sweat and drip condensation. You do not have to use a plumbing service to take care of this annoyance. You can aquire self-adhesive drip tape from the local home improvement center. This drip adhesive tape will insulate your "perspiration" plumbing which are leaking with moisture established from condensation. To make sure the tape sticks securely, dry the tubing completely before you apply the adhesive tape.nHypervenom Neymar 2016n Together with the economic climate in the decline and more companies laying away personnel, it's a very discouraging time for you to do without career. With a little luck this information has offered you new and helpful tips that can get you on the list of ranks from the utilized sooner as opposed to in the future. Chin up whilst keeping attempting!Simple Bank Card Recommendations That Assist You Deal withn http://www.ledbalance.es/chalecos-moncler-hombre-778.htmln Keep in mind the way your household pets may have an impact on your asthma. Preferably, an asthma individual must not possess any hair displaying pet due to dog dander get rid of by all furry pets, even those deemed very low allergen. At the same time, if you commonly check out close friends with domestic pets, take proper measures to lessen the results of exposure to dander on your visit.nTenis Nike Shox Nz Eu W Masculinon When you have a pet, then make sure you are grooming it as much as possible. When your dog results in a lot of hair being untruthful around all the time, it will make a hard environment for everyone who is suffering from allergy symptoms to live in. So, maintain your animal clean and help your allergic reactions.n Supra Pink Shoesn In case your vouchers do not exercise, anticipate having to pay complete selling price for precisely what you are going to obtain. If unintentionally something were to arise and also you cannot get the discounts which you considered you would probably get, then you need to be ready for the specific situation.n

  • (Misafir) Diyor Ki (10.06.2018 - 19:41:29);

    Comprar Hgh Para Niñosn Develop your very own custom made themes. Prevent just mailing out universal emails, let the creativity flow along with them. Try and obtain your emails to reflect areas of your business's advertising, like coloration palettes and fonts. If you involve any images, be sure to incorporate a backlink to a plain text message model in order that those with graphics handicapped can see your messages.n http://www.edunetsol.com/stlawrence/country.php?access=Clomiphene-Citrate-Price-Oxymetholone-Powder-For-Sale-Testosterone-Powder-Source-453/n Put a lot of thought to the seats graph or chart that you simply generate for your wedding. Make sure that the elderly do not have to travel very far to get to their chair and that your family members is near you. Also, attempt to achieve the individuals each family sit down collectively.nT3 Hormone Namen Create a crisis fund to protect your deductible which can permit you to increase your deductible in your convenience zone and reduce your charges. Better deductibles are perfect for reducing your high quality, just bear in mind that if you have a car accident that may be your problem, you must have dollars set-aside to pay yourself.n http://www.nadaconsta.srv.br/gallery/assets.php?bn=119n If you want to boost the chances of you selecting a very good dental practitioner, be sure you ask relatives and buddies for testimonials. Inquire further which dental professional they prefer and get their opinions in the service, charges, superiority treatment. Their sincere reviews may be crucial because they save you time and effort inside your investigation.nViagra Venditan In case your your hair looks greasy, you may fix it rapidly with some talcum powder or cornstarch. Just pat a little of your natural powder or cornstarch within the oily elements. Let it rest for roughly a few minutes then brush it extensively by using a organic bristle clean. Hair will look neat and total.n http://www.spreadingmagic.com/wp-content/uploads/gallery.php?put=1109-Steroid-Pills-China,Buy-Stanozolol-Tablets-Australia,Mesterolone-Canada/n Dazzling, vibrant art work could add a fascinating, however inexpensive flair in your living spaces. The options are unlimited. Try framing children's artwork, paper prints as well as intriguing cloth free samples. Another imaginative idea is to apply shadowboxes to display desirable items or collectibles. Almost any craft contributes coloration and aspect to your placenHgh Hönggn On fantastic way to support restriction your sleep apnea is to stick with normal resting several hours. When you stick to a sleep routine that may be steady and consistent, you may be more relaxed and rest much better. Apnea episode consistency will likely be reduced provided you can get lots of sleep each night.n Levitra 20mg Beipackzetteln This is a good process to continually speak in the 2nd man or woman viewpoint when promoting by way of a social media marketing system. You will sometimes have to speak with the visitors and you wish to communicate in the tone which gives the sense of connection and stability. Preventing stuffy conversation and third-particular person narratives is usually highly recommended on short video clips, and so on.n

  • (Misafir) Diyor Ki (10.06.2018 - 19:46:56);

    Nike Air Pegasus 31 Femmen Use an organic weed awesome that fails to contain tough substances. Apply weeds with total energy white vinegar to destroy them, and reapply as needed when you see any new progress. White vinegar also can destroy plant life you want to maintain, so ensure to never spray it on unwanted weeds that happen to be growing in the center of other plants you may not want to eliminate.n http://www.resolution-bio.com/nike-air-max-for-womens-923.htmln Increasing numbers of people are embracing energy saving bulbs. These bulbs can reduce your power expenses by around 11Percent each month. Consequently for those who have a $100 application expenses, you are able to decrease that add up to $89, helping you save $11. Although this may well not seem to be a lot, this might lead to an annual savings of $132.nAir Pegasus 83 Beigen Prior to seeking life coverage by yourself, seek advice from your workplace to see if there is accessible insurance via them. In many cases, businesses can negotiate a level with regard to their employees as well as their loved ones. This could help you save a ton of money and give you an excellent policy at the same time.n http://www.wasatchframeshop.com/208-balenciaga-classic-city-bag-sale.htmn Neither revealing on your own neither telling somebody else that a panic attack is irrational will end it from happening. Don't concern yourself with your appearance to others while in a panic attack, this may only boost your anxiety. Just give attention to long lasting it as being calmly as you possibly can.nYeezy 350n When affected by an asthma attack, stay and toned forwards. If at all possible place a hot object on your upper body to aid your upper body muscle tissues loosen up. Make sure you get your medication or use your prescribed inhaler. It is important to remain relax during an strike, panicking will intensify bronchial asthma signs and symptoms.n http://www.all-the-sneakers.com/931-puma-basket-x-trapstar.htmln When coming up with a lot of liquid right away, ensure that you take breaks to clean up out of the pulp and allow the juice extractor sleep. Not only will the pulp commence falling in after a while, but you'll also increase the life of your respective juicer. One crack every pair pounds of produce can be a secure wager.nZapatillas Adidas Response Boost Techfitn Although these tips were actually given by expert blog owners, they're basic naturally and can be applied by a person with even small expertise in the world wide web. When you can invest some time and apply them as they're composed, you ought to have no trouble by any means developing and having a effective blog site.Understand Ringing in the ears By Reading Onn Nike Free Run Blaun Purchasing water in bottles on the airport terminal are often very expensive, so take a vacant h2o bottle together with you and fill it up at a general public fountain soon after transferring by way of safety. Plane cabins are notorious for resulting in lack of fluids, so you have got to have got a ready availability of drinking water with you through the time period of your flight.n

  • (Misafir) Diyor Ki (10.06.2018 - 19:55:20);

    Ebay Moncler Westen Make a plan for your organization. Bottom it on different things, including, advertising charges, cost-free merchandise or samples and printing fees. Stick with this price range and reduce things you don't will need if you need to. When you can afford to boost your spending budget you must, no less than to promote.n http://www.ace-renov.fr/543-chaussure-asics-femme-pas-cher.phpn To make sure your beauty procedure has been being done with a trained skilled, investigate the doctor's history. Understand exactly where these were informed. What types of licenses, and certification they may have. Any other training they may have undergone, and in case you will find any data of these together with your community Department of Overall health. Also, question the physician how often they've completed the treatment you want.nHugo Boss Basket Solden In case you are into video gaming on your own pc, know what it can deal with. Pc online games include process specifications, starting from Central processing unit speed to graphics greeting card product and power. Be aware that the shown demands about the container are minimums. Your body should be more powerful to perform this game well.n http://www.sono-dj-nantes.fr/974-ugg-femme-noir-solde.htmln Keep in mind that muscle tissues develop during time periods of rest, should you be looking to build muscles. So, consider restricting your excess fat training to 2 or 72 hours each week with a day of relax in the middle. Around the off time, you might concentrate on performing aerobic exercises to give the muscle groups a rest.nBasket Huarache 2016n Go nuts with peanuts! Nuts are probably the worlds most excellent foods. They can be filled up with crucial natural vitamins, nutrients and fatty acids which help your body stay in the best condition they may be. They are a fantastic snack food food items while they definitely allow us to fill up without needing to eat a lot of them. Be cautious along with them however since they are loaded with energy.n http://www.ferronnerie-autourdufer.fr/puma-platform-kaki-138.htmln Use your camera's focus attribute to highlight your topic and eradicate close by disruptions. Right after you've frameworked the topic, spend some time to appear across the framework to find out if there's something creeping in about the edges that may end up being a distraction in the last picture. When there is, focus in the tiny before the disruptions are gone from your framework. In case your digital camera doesn't possess a focus attribute require a couple of steps forwards after which re-body your subject.nCaterpillar Womens Shoes Salen To help ease zits signs and symptoms, attempt implementing a face mask of honey to your skin area 1 or twice each week. Sweetie is good for your personal skin mainly because it has antibacterial components, which makes it a mild and natural approach to disinfect pimples. This may damage the bacteria that create zits, removing your skin layer.n Scarpe Air Jordan Bassen Are available periods you may not want your apple iphone to change from top to bottom show to side to side screen or the other way around? If you want to help keep it from switching, you can easily participate an orientation fasten. Faucet the home important a second time, and after that swipe remaining. Touch the looped arrow that seems, and that will locking mechanism your orientation.n

  • (Misafir) Diyor Ki (10.06.2018 - 21:58:24);

    How To Make Testosterone Powdern Center on foods that are good for you when dealing with major depression. When you physique does not have good things to draw on, your entire body are unable to help you in the fight. Keep yourself satisfied with things like fruits and vegetables. Stay far away from unhealthy food and meals that you simply overindulge in.n Clomid For Sale Amazonn Coupon codes are a fantastic point! The best thing on them is because they don't amount to any cash they save a little money! It's a no-brainer! Keep reading for some advice about using discount coupons when shopping. You will end up amazed at simply how much they may basically assist you to on your own up coming go to.n Anavar Canada Side Effectsn Make certain you get clones of your credit history bureau reports, once you have experienced a individual bankruptcy to be sure that things are reported effectively. After having a bankruptcy, any debt that was an integral part of that will now be listed on your credit track record, to be dismissed.n Levitra Fassn

  • (Misafir) Diyor Ki (10.06.2018 - 22:23:31);

    Saucony New York Manhattann An integral suggestion to not forget when starting out coach a pet dog is to carefully pick the demand phrases that a person will probably be teaching for the puppy. By picking each and every control word to become diverse your pet should be able to comprehend what it is said to be carrying out far more plainly.n http://www.nimaclim.fr/oakley-radar-path-246.phpn When you wish to enhance your exercise, your factors usually do not truly matter. Probably you would like to be a little more attractive. Possibly you would like to be healthier. What ever motivates anyone to get in shape, you will be making a good choice. Under you will discover some hints and strategies, on precisely how to enhance your physical fitness and cling on to that particular good choice.nBottega Veneta Clutch Bagn As you get more aged and sustain an excellent driving record, you are going to save cash on auto insurance. It's worthy of requesting your auto insurance organization about discounts for knowledgeable car owners -- needless to say, supplying you with still generate safely. The very best era for auto insurance prices is between 55 and 70 years old.n http://www.surfadressen.de/290-beats-by-dre-mixrn The very best idea anyone can give when trying to prevent cancer is always to not use tobacco products. Smoking cigarettes continues to be associated with various types of cancer which are easily preventable had you do not used cigarettes and tobacco products. If you work with cigarettes it really is very best that you stop as which has demonstrated to be useful and reduce your odds of getting many forms of cancer.nNike Air Max Neren When creating back links in your own site, website link to the true key word or key phrase instead of general tags for example "click here" to maximize your quest position. By linking directly to a key word or key phrase, search engines like yahoo and indexing sets of rules level linked and embedded pages diversely than when backlinks point out a common menu brand.n http://www.tabarbus.com.es/417-air-force-decimas.htmln Purchase a portable air purifier, or filtration system to use all through your own home. Be sure that the device makes use of one or more HEPA (high-performance particulate air) filter to take out contaminants through the air you inhale. Set the purifier in your room for a couple time before going to rest to have an allergic reaction-free night's relaxation.nRay Ban Wayfarer Blue Tortoise Shelln The main tip when getting a payday advance would be to only use whatever you can pay back. Rates with pay day loans are nuts high, and if you take out a lot more than it is possible to re-shell out through the thanks time, you will end up having to pay a good deal in attention service fees.n Nike Free Rn Motion Flyknit Womenn A fantastic travel suggestion is to constantly have a look at the small-bar inside your hotel room. If there are containers or beverages from the smaller-bar that aren't enclosed you should make contact with the leading desk and let them know about it so your accounts isn't incurred. This straightforward step can help you save funds.n

  • (Misafir) Diyor Ki (10.06.2018 - 22:25:24);

    Jeremy Scott 3 Tongue Adidasn A lot of search engine optimization industry experts concur that using hyphens as an alternative to underscores in URLs actually helps to boost your pursuit generator pagerank. I've seen the outcome of a examination which demonstrated that visitors fallen when hyphens were utilized in comparison with emphasizes, so it's worthwhile to adhere together with the suggestions provided and never concern it.n http://www.saloncotejardin.fr/666-adidas-stan-smith-femme-blanche.htmln Endurance is a cornerstone in virtually any good personal development software. Ambitious desired goals and careful planning are normal personal development procedures, however are of small aid in case the first symbol of issues triggers the whole plan to get deserted. Errors and problems are expected - personal development is approximately transferring prior them, not getting rid of them.nValentino Studded Shoes Replican It is very important use the two long-term and short-term marketing and advertising techniques for your internet business. Doing this can help you to drive a steady stream of visitors to your internet internet site. If you are using the advertising methods successfully the website traffic circulation you receive is going to be especially specific for your merchandise.n http://www.dubai-companions.com/ralph-lauren-polo-crop-top-545.htmln Should you be not sure of what sort of wines you prefer, it will be a great idea to visit a vino tasting. This gives you the ability to style a large variety of wines without needing to invest lots of money on entire bottles you may possibly not like.nNike Sb Stefan Janoski Max Femme Blanchen Add vitamin C for your diet so your immunity process is effectively equipped to overcome allergic reactions. Ascorbic Acid is within numerous green vegetables and citrus fruit fresh fruits, as well as in potatoes and strawberries. Supplements are available in several shops so that you can boost your immune system response to allergens.n http://www.lescompagnonsdelapierre.fr/350-yeezy-boost-le-bon-coin.htmln Think about going to your personal doctor. When you are suffering from candidiasis routinely, will not just maintain managing it with non-prescription medications. Make an appointment with your personal doctor. It is important that you determine what is causing your infections and begin consuming actions to avoid them from reoccurring.nOmega Uomon Get the following tips to center and make use of those to deal with the discomfort that you and your dearly loved one is within. They will certainly allow you to limit the discomfort which you or they think every day. Maintain using the strategies for treatment method to get the best from each one of these.Save A Lot Of Money Using These Stock Exchange Recommendationsn Nike Air Max Herren Buntn The difference from a excellent cook and a terrible make comes down to efficient training. With the help of these tips in your existing food preparation routine, you are certain to achieve an advantage over other cooks, win over your family members and satisfaction your own personal preference-buds by using a medley of delicious dishes. This data may take your meals from boring to dazzling.Excellent Alternatives For Working With Arthritis Painn

  • (Misafir) Diyor Ki (11.06.2018 - 01:11:28);

    Zapatillas Adidas 2016 Hombre Futboln Should you be clipping coupons, include a binder for your selection of products. A binder is the best way to store and manage your vouchers, and you can take it along each and every time you retail outlet. Experiencing it accessible will help to actually use the discount coupons you clip and save money.n http://www.sittest.fr/123-sac-longchamp-week-end.htmln Many individuals use sausage soda to help keep scents from permeating freezers, but used espresso grounds have similar outcome. Espresso operates similar to a normal sponge, and this will soak up any odours it comes in touch with. That is why you must spot a tiny meal of those with your fridge to maintain odors under control.nAdidas Neo Runnern Make use of your iphone 4 to look at video tutorials on-line easily. Due to the You tube software, you have access to millions of video lessons with just the contact of your finger. All you need to do is really a seek out the kind of video clip you intend to see and after that hit enjoy to enable you to consider it.n http://www.theordher.com/new-balance-womens-1340-064.htmln Oral health is vital to your extended life. Even unless you have pearly whites any longer, it is actually nevertheless crucial that you go and have standard assessments at the dentist so they can look at your gums. You can continue to create chewing gum sickness, oral many forms of cancer and also other items that can cause other health conditions.nMichael Kors Purse Rose Gold Hardwaren Make an attempt to avoid caffeine when you have a loud snoring difficulty. Coffee energizes the physique and helps make your sleep at night more stressed, however it also raises your body inhaling and exhaling intensity which could directly cause elevated snoring. Make certain you don't ingest any caffeinated drinks ahead of gonna sleeping each night.n http://www.casaruralarcadio.es/nike-cortez-red-white-blue-for-salen A great tip for increasing your memory is to ensure that you may not delay until the final min to try and keep in mind a large amount of info like for any test. This is important because your brain is not meant so that you can take care of huge amounts of knowledge at once. It is way better at slowly dealing with an increased amount of information.nScarpe Stan Smith Oron Genital candidiasis impact lots of women all over the world. They are able to occur for a variety of reasons but the outcome is the same, they may be very distressing and frustrating to manage. These article gives you some good recommendations concerning tips on how to deal with your infections.n Valentino Grey Rockstud Heelsn The easiest method to maintain your memory razor-sharp is to ensure that you remain emotionally productive. Physical exercise will keep the body in shape, and mental exercise keeps your mind in shape. Carrying out crossword puzzles, reading complicated passages, enjoying board games, or learning a music instrument can all assist you to keep the psychological side.n

  • (Misafir) Diyor Ki (31.07.2018 - 07:06:25);

    Un étui iphone , une housse iphone ou une housse super iphone dans le but de toujours le préserver sous bonne protection tout en le personnalisant . Nous vous proposons toute une série d'outils super iphone plus indispensables les uns que les autres . tirez parti de toutes les fonctionnalités de votre téléphone grâce à l'outil iphone , sous toutes ses courbes . Que vous déteniez un super iphone ou un iphone sous android , nous publions chaque jour des guides pour vous aider à exploiter avec certitude votre mobile . n nreparation vitre iphone se

  • (Misafir) Diyor Ki (10.08.2018 - 05:58:07);

    Hello. n nDownloads music club Dj's, mp3 private server. nhttps://0daymusic.org/ n nPrivate FTP Music/Albums/mp3 1990-2018: nPlan A: 20 EUR - 200GB - 30 Days nPlan B: 45 EUR - 600GB - 90 Days nPlan C: 80 EUR - 1500GB - 180 Days n nBest Regards, nRobert

  • (Misafir) Diyor Ki (10.08.2018 - 17:04:39);

    [url=https://archive-rs.com/biszolin-nasi-cijena-kako-se-to-radi-nasi-iskustvo-sastav-doziranje-nuspojave-gdje-kupiti/]biszolin dućan[/url] n n nWith thanks. Good information.

  • (Misafir) Diyor Ki (18.08.2018 - 15:20:06);

    Judi Online Agen Bola Sbobet - Pada hari ini kami selaku agen portal betting terbaik memberikan pelayanan untuk membuka akun Sbobet online di Indonesia. n nAgen Sbobet equivoque pernah mendapatkan sebuah penghargaan pada tahun 2010 yang diberikan oleh eGaming Rehash Magazine. Dan tepat di pergantian tahun 2011, masuk kedalam 50 daftar most prestigious operators yang diresmikan oleh eGaming Review. n nagen judi online terpercaya