Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

POKO CEZALI, GASSAMA Sakat.

POKO CEZALI, GASSAMA Sakat.  - 27.01.2019


SÜPER Lig'de ikinci yarıya istediği başlangıcı yapamayan Göztepe, gelecek hafta deplasmanda oynayacağı Fenerbahçe maçına iki eksikle çıkacak. Sarı-kırmızılılarda orta saha oyuncusu Andre Poko, Galatasaray karşılaşmasında gördüğü sarı kartla cezalı duruma düşerken, sağ bek Lamine Gassama ise sol ayak bileğinden ciddi şekilde sakatlandı. Sedye ile sahayı terk eden Fildişi Sahilli oyuncunun MR'nın çekileceği bildirildi.



Toplam Görüntülenme : 2676
Tarih : 27.01.2019
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • Cevap Yaz
    -17
    bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (27.01.2019 - 15:17:43);

    Rize yine kazandı. Akilli bir baskan Gelecek sezona okan buruk la baslar.Tabi ligde kalırsak.

  • Cevap Yaz
    -12
    (Misafir) Diyor Ki (27.01.2019 - 17:06:55);

    sizce guffran forvet oynasa jeromun yerine daha faydalı olmazmmı? Jerom 3 gol atabildi guffran 7-8 atardı en azından ortasaha pokodan daha teknik Alparslan’dan daha hızlı borgesten daha üretken bir ortasahaya transfer şart bence

  • (Misafir) Diyor Ki (27.01.2019 - 17:11:49);

    Sinan Engin dün ekranda Göztepe’nin transferlerini kim yapıyorsa tebrik ederim nokta atışlar yapmışlar bir tane kötü transfer yok diyor gerçekten söylediklerine kendi inanıyorumu hiç samimi değil

  • (Misafir) Diyor Ki (27.01.2019 - 21:11:34);

    Şansın yoksa ne gelir elden

  • (Misafir) Diyor Ki (27.01.2019 - 22:46:15);

    Fikstürü inceleyin ve göreceksiniz ki düşmenin en büyük adayı olduk.Ve biz daha golcu almaktan bahsetmiyoruz bile.Su kalan süre içinde oyunu ileri taşıyacak ve dolayısıyla okuyabilecek bir oyuncu bulmazsak,önümüzdeki sezon alt lig hazırlığına başlayalım.Ve ivedi bir şekilde bu scout ekibini gönderelim.Bize daha tek olumlu transfer kazandirmadilar.Neymis borçsuz kulupmusuz.Alt ligde bununla bol bol övünürüz artık.n

    • Göztepe
      8
      Amigo Tam 35 (Misafir) Diyor Ki; (28.01.2019 - 00:29:30)

      Ke.Se.Ke.nin 35,5 ları alt liglerin ezikleri,çakma Göztepeliler fırsatı kaçırmıyorsunuz.Eleştirin bakalım,Yükselişe geçince yine kaybolursunuz.

  • (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 00:32:46);

    Yav herkes bi düşme hikayesidir gidiyor ne karamsar insanlarsınız takım iyi oynuyor size kalsa düşürceksiniz takımı

  • (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 02:56:54);

    Kimse çoluk çocuk demesin bu takımın bir santrafor ihtiyacı var göremeyen futbol anlamıyordur

    • Göztepe
      6
      (Misafir) Diyor Ki; (28.01.2019 - 12:29:13)

      Hadi len sen çok anlıyosun.Paran varsa daha iyisini siz alın.Amatöre düşüren sıpalar,susun artık.

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (28.01.2019 - 14:54:27)

      kardeş kafa basmıyor sanırım jerome bile ne kadar yetenekli şaibeli de çikaleşi de gitti yedekte kim var sakatlanırsa bir deniz kafah kaldı samedin süper ligde oynayamıcağı belli

  • Tarık1925 (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 10:03:56);

    Takımda sıkıntı yok. Tribün kendine gelmeli. 85.dkda sahayı terketmeler ayak uydurmamalar ve neler neler. Biz tribünden orta yaparız gerisi gelir. Silkelenin

  • (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 11:44:00);

    Son 48 saate giriyoruz transfer kapanıyor / sonra konuşmanın anlamı yok full destek gol alanlarında eksiklik olduğu aşikar bunu bşk da görüyor inşallah bu son saatler olumlu şeyler e gebe olur elimizdeki ıskartalardan da kurtuluruz biz cuma günk maça odaklan alım

  • Kara Murat (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 12:42:53);

    Abi benim Kemal Özdeşe güvenim tam.Bu takımı bir iki hafta içinde yükselişe geçirir.Sabırlı olup moral bozmayın.Bizim tek eksiğimiz moral. 2.yarının ilk hafta maçları çok zor geçer.Biz çok şanssız iki hafta geçirdik.Hepimiz iyi biliyoruz.Alt liglerin İzmir taraftarlarının bu sitedeki eleştiri ve tavsiyelerine ihtiyacımız yok.Gazada gelmeyin sakın.

  • Amigo (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 12:44:47);

    Futbolcuna ve takımına sahip çık.Biz kötü günlerindede hep yanındayız.Öylemi?

  • (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 14:10:01);

    Stadyum inşaatı nasıl gidiyor. Bilgilendirme istiyoruz.

  • (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 14:12:19);

    Muhammed Enes Durmuş Gazişehirin kadrosunda gözükmüyor. Acaba döndü mü yoksa başka takıma mı gitti?

  • Weyu7 (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 15:12:45);

    Hep destek tam destek ruhsuz oynamıyor takım en azından

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 15:31:30);

    Başkan iş işten geçmeden şu Adebayor u al takıma!! Jelibon u seyretmek istemiyorum.

  • (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 15:41:58);

    Pokonun yerine Alpaslan, gassama nın yerine Tayfur oynayacak. Takım canavar gibi, sıkıntı yok. Ancak son maç Halil in formu azdı. Fbye yasin serdar kanatlarıyla başlarsak daha iyi olabilir.

  • (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 16:48:40);

    Bu takıma acilen yedek bir sağbek, iyi bir forvet ve bir oyun kurucu lazım

    • Göztepe
      -2
      (Misafir) Diyor Ki; (29.01.2019 - 06:48:38)

      bu dediklerin kaç para biliyormusun aman başkan duymasin, borçlanırız mazallah, daha umraniyeyle stad açılışı yapcaz ne transferi lütfen ama

    • Göztepe
      4
      (Misafir) Diyor Ki; (29.01.2019 - 19:10:55)

      sezon başında söyledik yedek sağ bek yok diye ve hep tekrarladım. 10 numara da yok.. Önümüzdeki sezon planlanıp bu ara transferde iyi bir Türk sağ bek bulunmalıydı

  • NEDİM (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 16:49:33);

    Son saatlere giriyoruz. Transfer yapılacak olsa kokusu çıkardı. Bence giden olur gelen olmaz. 3 ayda bir solbeki zor transfer ettik. Bu satten sonra cacık olmaz. İş taraftara kalıyor. Takıma can verecek olan yine bizim cefakar taraftarımız. Allah nefeslerine kuvvet yüreklerine sabır versin. Ne diyim.

  • (Misafir) Diyor Ki (29.01.2019 - 19:31:53);

    Beto lumor titi reis Tayfur Alparslan castro axel yasin serdar gouffran.. Kadro tam değişmeli.. Formsuz borges, jerome ve Halil yedek başlamalı.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (29.01.2019 - 21:34:11);

    Çeyrek finalde ümraniye gelsin

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (30.01.2019 - 15:11:24);

    Malatyayı istemiştim.Hesap lütfen..!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (30.01.2019 - 15:40:13);

    berkay ın aylık geliri 1000 lira imiş başkan. Onu alalım bak bedava!! Berkan ı gönderelim. Lumor Agbenyenu nun yedeği Berkay olsun. Hem gayet fit bir vücudu var. Hücum hattında da kullanabiliriz. "Kesin İzmirli"dir. Bir o yanda bir bu yanda iki kanatta da kullanabiliriz.

  • (Misafir) Diyor Ki (30.01.2019 - 18:33:01);

    Malatya sana ve adem büyük efendiye söylecek bir çift lafımız var

  • Eski Futbolcu (Misafir) Diyor Ki (30.01.2019 - 18:59:13);

    Beyler Malatya çok iyi bir takım.Takım oyunu oynuyor.Takım savunmasını harika yapıyor.Kondisyonları çok yüksek.Elememiz çok zor derim.

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (30.01.2019 - 19:03:21)

      Bizim cahil cahil yorum yazan çoluk çocuklarda takmış santrafor lazım,sol sağ bek lazım falan filana.Kemal hocamıza ve futbolcularımıza sahip çıkıp,moral motivasyonlarını artırmalıyız.Yoksa başka Göztepemiz yok.

  • İzmirli (Misafir) Diyor Ki (30.01.2019 - 19:54:56);

    Bizim yalaka tayfa iş başında 3 hafta sonra buraya gelip ağlarlar takım çok kötü forvet yok falan diye.Bizim gibi transfer isteyenleri eleştirinler haklı olduğumuzu görecek.O zaman kaçmayın burda olun.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (31.01.2019 - 08:31:40)

      Tatminsiz bozguncu tayfa işini yapmaya devam ediyor, her zaman ki gibi.

    • Göztepe
      2
      Msfir (Misafir) Diyor Ki; (31.01.2019 - 09:29:05)

      ulen salak, yönetim haldır haldir oyuncu arıyo,sen neyin peşindesin..

    • Göztepe
      -2
      (Misafir) Diyor Ki; (31.01.2019 - 10:57:36)

      Ulen sığır haldır haldır oyuncu aranmaz şu saatte, 10 saat kalmış adam yönetim haldır haldır adam arıyor diyor oksijensiz.Market market dolaşıp salça arıyoruz sanki.Görüşülüyorsa veya pazarlık aşamasındaysa ayrı konu.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (30.01.2019 - 20:00:13);

    [Alıntı Yap = 94053. Zırcahil kardeşim, Kemal hocanın transfer istemediğini nerden biliyosun?transfer olsun demekle kendi oyuncuna hocana sahip çıkmamışmı oluyorsun?kendi oyuncun demek ne demek?yoksa transfer yapılırsa kadroya giremeyecek olan oyuncunun menejerimisin.?ayrıca, gol atcak oyuncun yoksa bu kulübün kasasına para girmeyeceğinin,kendi oyuncununda prim alamayacağının farkında değilmisin Zırcahil kardeşim..?

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (30.01.2019 - 20:08:28)

      Aynen katılıyorum sanki biz transfer isteyince başkanın parası çarçur olsun istiyoruz.Yedek santrforun Deniz Kadah ve ayı ghilas, adamlar bize kesin sesinizi diyor sokayım sizin futbol zekânıza.Düşeriz bu kadro yapısıyla aptal heriflere bak ya.Ulan sağ bek yedeğimiz yok diyoruz sığır bize buçuklular basmış burayı diyor.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (30.01.2019 - 21:22:58);

    Onu bunu bırakın da şu düşmüş dediğimiz Ankaragücünün son transferleri bir tutarsa işte o zaman biz de bir şeyleri tuttuk demektir.

  • Avni (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 00:34:27);

    Bu takim düşmeye aday ilk takımdır

  • İ (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 02:43:58);

    Bu takım bu futbolla düşmez

  • (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 11:36:01);

    transfer yok, bosuna ümitlenmeyin, konu kapandı

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 11:56:41);

    Inşaallah kemal özdeş elinde liste ile gelmiştir de ligde kalırsak iyi bir takım kurar. Böyle bir şey yoksa yeni sezona okan buruk gibi geniş ve etkin oyuncu havuzu olan bir hocayla başlamak gerekir.

  • MAX. (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 12:43:28);

    ARKADAŞLAR BEN SANKİ SON DAKİKA TRANSFER YAPACAK GİBİ HİSSEDİYORUM BAŞKAN ..EĞER YAPMAZSA 3.MAÇ TAKIM KÖTÜ GİTTİĞİNDE MUHTEMEL TEPKİLER İLLAKİ ALACAKTIR VE KENDİSİDE BUNUN BÖYLE OLMASINI İSTEMİYECEKTİR..DİYE DÜŞÜNÜYORUM İNŞALLAH YANILMAM HA BÖYLE GİTSİN DE DİYEBİLİR..VE BÖYLE GİTMİYECİĞİNİ GAYET KENDİSİDE İYİ BİLİYORDUR UMARIM....

  • Sülomaç (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 12:48:35);

    Beyler yarın fb. ile maçımız var.Moral motivasyon yerinde gibi.Şansızlığımızı ve direkleri yenersek fb'yi yeneriz.Bu maç bizim için çok önemli.Takım iyi çalıştı.Ye ne ce ğiz.Forza Göztepem.

  • (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 12:50:47);

    Gufran ve Deniz çok formdalar.Hatta harikalar.İlginç.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 12:54:46);

    Sevgili kardeşim Sülomaç. Yarın maç var evet. Ne olacağını sanıyorsun ki. Mücize mi olacak. Trabzon maçlarımızda olduğu gibi şans yardım eder Beto gününde olursa ne ala mualla. Fener Malatya maçındaki seyirci baskısını gördün. Şimdi bizim maçta bu baskının en az iki katı olacak. Biz o stad dan fazla zarar görmeden çıkalım yeter. Başka hiç bir beklentim yok.

    • Göztepe
      4
      (Misafir) Diyor Ki; (31.01.2019 - 13:08:52)

      senin gibi yüreksiz ve olumsuz düşünenler yüzünden amatöre kadar düştük.Göztepeli gibi yürekli olun.

    • Göztepe
      3
      çamdibili (Misafir) Diyor Ki; (31.01.2019 - 13:11:50)

      İlk yarı sadece Trabzonu değil,Fb'yide Bjk'yide yendik.Sahada yüreğiyle savaşan kazanır.Çakma Göztepeliler çatlıyor o zaman.

    • Göztepe
      0
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (31.01.2019 - 14:34:24)

      takım Erzuruma Akhisara alanyaya antalyaya yenilirken neredeydin sen?sabır sabır dediniz en sonunda hoca gitti..merak etme, yönetim ne seni dinler ne beni..

  • Yalıdan (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 13:05:00);

    Göztepe takır takır oynayıp,aslanlar gibi savaşıyor.Futbolcu bazında oyun oynanmıyor artık.Herkes gol atabilir.Futbol takım oyunudur.Futbolcu oyunu değildir.Futboldan anlayanlar çok iyi bilir.

  • Göztepe parkından Berber Hasan (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 13:18:58);

    Son iki maçı iyi seyredin.ilki hakemin tartışmalı penaltısına yenilmiştik.İkincisi direkler ve penaltıyı geçemedik.Takır takır oynuyoruz be kardeşim.Maçı tv'den izlediğiniz belli.Bu havada bu sahada herkes elinden geleni yaptı.Adam olunda biraz gerçekleri yazın.Lafım lavuk lavuk yazanlaradır.

    • Göztepe
      3
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (31.01.2019 - 14:28:58)

      traşı kes,demekki penaltıyı atacak,direkleri geçecek oyuncu lazım.şu an 11 mağlubiyetle ligin en fazla mağlup iki takımından biriyiz.inşallah fenere koyarızda biraz rahatlarız..

    • Göztepe
      1
      MAX. (Misafir) Diyor Ki; (31.01.2019 - 14:43:05)

      MİSAFİR KARDEŞ BUNLAR BUNLAR HERŞEYİ GÜLLÜK GÜLÜSTANLIK HERŞEYİ OLURUNA BIRAKAN SÖZDE TAKIMINI YALNIZ BIRAKMAYAN İŞBAŞA DÜŞTÜĞÜNDE ORTALARDA OLMAYAN İLERİSİNİ GÖREMEYEN ZURNANIN SON DELİĞİ TAVŞANLI MAÇI GELİP TRÜBÜNE KOŞAN 1.PUAN BİLE YETECEK MAÇTA DÜŞMEYE SES ÇIKARMAYAN..GURUBUN TEMSİLCİSİDİR.

    • Göztepe
      1
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (31.01.2019 - 15:50:22)

      boşver max bunların sesi şimdi çıkmaz,takım kötüye gittiğinde stattaki koltuklardan başlarlar yakmaya,artık iş kulübü basmaya kadar gider..

  • nedim (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 14:40:58);

    Konu göztepeli olmaksa ben 40 yıllık çakma Göztepeliyim. İnşallah takımımız yener de ben utanırım. Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış.

    • Göztepe
      3
      Meto (Misafir) Diyor Ki; (31.01.2019 - 15:20:11)

      40 yıllık Göztepeli olsan takımına futbolcuna sahip çıkardın.Çakma Göztepeliler sizi.Zaten bu site çakma Göztepelilere yarıyor.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 15:07:53);

    Berkay ın aylık geliri 200000 den fazla imiş. Yalan söylemiş . Tüh be . Aslında iyi bir striker tipi santrafor çıkardı ondan. Kaçırdık başkanım.

  • (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 15:11:13);

    Sivasspor Bojan Krkic'i almış olacak şey değil.Bizimkiler bunları görünce utanıyormudur acaba?

  • (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 15:25:11);

    Futbolcuna,Hocana,Yöneticine sahip çık.HATASIZ KUL OLMAZ.

  • (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 15:25:13);

    Futbolcuna,Hocana,Yöneticine sahip çık.HATASIZ KUL OLMAZ.

  • NEDİM (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 15:30:10);

    O zaman tam gözgözlü olarak yazıyorum. Yarın Fener i dağıtıcaz. 4 çekmezsek ne olayım. Kahpe bizansı yıkıp geçcez. Dağıtıcaz götlerin hepsini. Beşiktaşada kayacaz Vodafoneda. Şenol Güneş istifasını biz verdircez. Seneyede şampiyonlar liginde en az yarı final oynarız. Dayanamaz bize kimse. Kayıcınız geliyo Bizans hazırlan. Nasıl yorumlar iyi dimi.

    • Göztepe
      2
      Nalan (Misafir) Diyor Ki; (31.01.2019 - 15:36:59)

      Şanlı Gözgözüm,Tam zamanı şimdi..Bu hafta koyup yükselişe geçicez inşallah.Takımda ateş gibiymiş,Bizansı dağıtmaya hazırız

  • (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 15:34:24);

    Ulan palamut sahip çıkmakla bunun ne ilgisi var? Yedek santrfor yok,10 numara yok, sağ bek yok bu lig nasıl bitecek diyoruz bu müptezel sahip çık hocana yöneticine diyor.Sanki biz gitsinler istifa etsinler dedik.

  • (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 16:47:22);

    Kadroda eksik yok sence yani öylemi,ayrıca biz düşmanıyız bu kulübün zarar görmesini istiyoruz doğru , sonra palamut deyince kızıyorsun. benim eksik bölgelere transfer yapılmasından ne gibi bir menfaatim olabilir bir düşün bakalım,isim versem menajermi acaba diyebilirsinde ben mevkii ismi verdim. Eleştirmeyen Göztepeli eleştiren çakma Göztepeli tespitinde çok iyi olmuş.

  • (Misafir) Diyor Ki (31.01.2019 - 16:56:41);

    Zaten Jerome sakatlansa kim oynayacak diye düşünsen yeter bizi anlaman için, ayrıca bak bu hafta devşirme sağ bekle gidiyorsun fb deplasmanına.

  • FGFG (Misafir) Diyor Ki (08.02.2019 - 14:28:25);

    YÖNETİM VE BAŞKAN ALINGANLIK YAPMASINLAR VE YAPTIKLARI HATAYI GÖRSÜNLER BİZ KAYSERİ BAŞAKŞEHİR AKİSAR DEĞİLİZ BU TAKIMIN SAHDA ABİLERİ LİDERLERİ OLMALI KAÇ DEFA SÖYLEDİK BU TAKIMIN 11 EN KIYMETLİ OYUNCU FORVETİ OLMALI BİR....YASİNİN YERİNE TECRÜELİ BİR FORVET ALINSAYDI ŞİMDİ AĞLIYOR OLMAZDIK MESELA......İKİNCİS 40 DEFA YAZDIK KOCA GÖZTEPE KÜLÜBÜNÜN 10 NUMARA OYUNCUSU YOK OFANS OYNAYAN BİR TAKIMIN SEBERS VURUŞLARI KULLANACAK...OYUNCUSU OLMAZMI KORNERLERİ HALİL KULLANIYOR HALİL ORTA YAPMAYI BECEREMEZKEN BU TOPLAR ONA EMANET EDİLMEMELİ BU İŞ OKADAR BASİTE İNDİRİLMEMELİ.....BORGES PENALTI ATIYOR BİR TAKIMIN PENALTICISI YA FORVETİDİR YADA 10 NUMARASIDIR ALAP ŞALAP YAPILAN İŞLER BUNLAR GÖZTEPEYE YAKIŞMIYOR BUNLARI ŞUNUN İÇİN SÖYLÜYORUM TARFATARA KIZMAK YERİNE ŞAPKANIZI ÖNÜNÜZE KOYUN......ELAZIĞDAN ALTAYA GİDEN TATOSU ALIN BEDAVA DEDİK DİNLEMEDİZ.....MUHAMMEDİ GERİ GETİRİN DEDİK DUYMADINIZ....YAPTIKLARINIZ EMEĞİNİZ AMENNA ANCAK UCUZ OYUNCULARLADA BU AÇIK KAPATILABİLİRDİ...n

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (08.02.2019 - 15:36:56);

    Sıkıntı yönetimde.hala bi teşhisleri yok.taraftar hangi maçta yüzünü döndü oyuncuya?içerde destek dışarda destek.sayın papatya bugün hikaye okumuş.göztepe taraftarını tarif etmene gerek yok sayın papatya.sizden beklenen açıklama bu değil.transfer neden yapılmadı,yapılmadığı halde cikaleşi neden gitti,neden geldiği takımlarda iyi olan oyuncular bu takımda oynayamıyo,takımda birbiriyle küs oyuncu varmı,siz bunlardan bahsedin..bırakın Göztepe taraftarına ayar vermeyi.biz zaten gidip evelallah desteklicez bu takımı ondan şüphe yok..siz üzerinize düşen açıklamaları yapın,taraftarda üzerine vazife olmayan işlere girmesin..

  • MAX. (Misafir) Diyor Ki (08.02.2019 - 16:42:18);

    sihikilaşiyi..GÖRDÜKTEN SONRA AKHİSARDA JEROMONUN BAŞKA BİR TAKIMDA GOL KRALI BİLE OLACAĞINI GÖZLERİMLE GÖRDÜM..DEMEKKİ SORUN OYUNCULARDA VE TEKNİK EKİPTE DEĞİL..BOŞUNA BURDAN ÇİÇİ ADAMI TUTAMADI REİS ŞÖYLE BERKAN BÖYLE HALİL BAL YAPMAYAN ARI DEMEMİZİN BİR ANLAMI YOK..SORUN BÜYÜK HEMDE ÇOK BÜYÜK.

  • KHJKK (Misafir) Diyor Ki (08.02.2019 - 17:05:17);

    GÖZTEPENİN KUTUŞLUŞU 1,,TARAFTAR BU MAÇI ALDI BAŞLIĞINI ATTIRACAK DESTEK ÇOŞKU...2 FUTBOLCULAR İÇİN ÖZLE BAYRAK KENDİ RESİMLERİNİN OLDUĞU TÜM TRİBÜNLERDE BAYRAKLAR HER FUTBOLCUNUN AYRIM YAPMADAN....3 FUTBOLCULARIN KONUŞABİLDİĞİ DİLLERDE PANKARTLAR BU PANKARLARDA ÖZGÜVEN AŞILAYAN SLOGANLAR KORKMA CESUZ OL SORUMLULUK AL KORKAKLAR ZAFER KAZAMAZ İŞİNE SADIK OLAN SAYGIYADA LAYIKDIR GİBİ PANKARTLAR İLE FUTBOLCULARI MOTİVASYONUNUN YUKARI ÇEKTİĞİMİZ GİB ONLARI RAHATLATMALIYIZ ARKADAŞLAR BUDAN GİDEN OYUNCULAR RESMEN DÖKTÜRÜYORLAR BU İŞDE BİR GARİPLİK ARTI ŞUNUDA ÖZELLİKLE SÖYLÜYORUM ELZIĞDA EMEKLİ FUTBOLCULAR BİLE FUTBOLA DÖNÜYOR BAŞARILI OLUYORLAR YÖNETİMDEN RİCAM GENÇ OYUNCULARI ÖNÜNÜZE GELEN KÜLÜBE DEĞİL ELAZIĞA VERİN GELİŞSİN GERİ DÖNSÜN...n