Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

OYUNCU RAPORU Ege Özkayımoğlu

OYUNCU RAPORU Ege Özkayımoğlu - 29.07.2018


OYUNCU RAPORU Ege Özkayımoğlu


Ege futbolunun altyapıda her zaman yetiştirici bir rolü olmuştur. Özellikle son zamanlarda Altınordu, Buca, Göztepe ve Altay’ın gençleri ...

Ege futbolunun altyapıda her zaman yetiştirici bir rolü olmuştur. Özellikle son zamanlarda Altınordu, Buca, Göztepe ve Altay’ın gençleri dikkat çekmekte. Hatta bu takımların yanına Manisa, Akhisar ve Denizli’yi de ekleyebiliriz. Bugün Göztepe’nin genç yeteneklerinden birisine değineceğiz.

Göztepe U19 takımının oyuncularından Ege Özkayımoğlu’na.


18 Temmuz 2001 tarihinde İzmir’de doğan Ege Özkayımoğlu futbolculuk kariyerine 2010da Göztepe Futbol okullarında başladı. 2013te Göztepe’de lisansı çıktı ve halen daha Sarı-Kırmızı formayı terletmeye devam ediyor. 17 yaşındaki oyuncu 185 boyunda. Santrafor ve kanatlarda görev yapabiliyor. Şu zamana kadar forma giydiği 79 maçta 32 gol atma başarısını gösterdi. Ancak şunu da belirtmeliyiz ki özellikle son 2 sezonda büyük atılım yapmış bir oyuncu. Bu 32 golden 27sini son 2 sezonda kaydetmiş. Bunun yanında 10 asisti de bulunuyor. Bu 30 golden sadece dördü kafayla yapılmış gol vuruşuydu. 

Görüntünün olası içeriği: 2 kişi, yazı
 
 
 
Fiziksel kapasitesi yaşıtlarının bir tık üzerinde denebilir. Temel motorik özelliklerinin gelişmiş ve daha da gelişime açık olduğunu söyleyebiliriz. Özellikle forvet bölgesinde görev yaptığı maçlarda savunma arkasına yaptığı koşularla tehlikeli olmayı başardı. Bu koşuları gayet bilerek yapıyor, boşa koşmuyor. Keza önüne atılan toplarda ilk kontrol, temasta başarılı. Teknik becerileri de yeterli ve geliştirilebilir bir oyuncu. En önemli ve güçlü özelliği son vuruş özelliği. Gol vuruşlarında gerek ayak içi plase, gerek iç üst-üst sert vuruşlarla gol kaydedebiliyor. İleride top tutabilen bir isim. Ancak bunu maç içinde sürekli hale getirmeli ve top saklama konusunda da kendini geliştirmeli. 
 
 
Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, açık hava
 
 
 
Öncelikli olarak kullandığı ayak sağ olsa dahi sol ayağını da kullanabilmesi kendisi için avantaj, rakipler için dezavantaj oluşturuyor. 17 yaşında hücumcu bir isim isin ofansif özelliklerinin gelişmiş olduğunu söylememiz mümkün. Ancak oyun içinde eksik/zayıf kaldığı bazı kritik özellikler var. Özellikle maç içinde daha fazla mücadele kazanması gerekiyor. Rakip defans üzerinde daha fazla baskı kurması, rahatsız etmesi ve top kazanması gerekli. 185 uzunluk kısa bir boy olmamasına rağmen hava toplarında kendini geliştirmesi de gerekiyor. Zamanlama ve topa yükselme konusunda kendini geliştirirse bu gol sayısına da büyük katkı yapacaktır. 
 
 
Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi, ayakta duran insanlar ve açık hava
 
Koşuları, gol vuruşları, fiziksel yapısı, eksik ve güçlü yanlarıyla stil olarak Burak Yılmaz’a oldukça benzeyen bir oyuncu. Burak’ta en büyük çıkışını Ege bölgesindeki Manisa’dan yapmıştı. İkinci Burak’ta neden Ege’den çıkmasın? Ben Ege Özkayımoğlu’nun büyük bir potansiyeli olduğunu, bu potansiyele ulaşması durumunda en geç 3-4 sene içerisinde Göztepe A Takımında forma giyebilecek bir isim olduğunu düşünüyorum. Dikkatle takip edilmesi gereken bir oyuncu...
 


Toplam Görüntülenme : 5726
Tarih : 29.07.2018
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • Elturko (Misafir) Diyor Ki (30.07.2018 - 12:14:48);

    Umit Kayihan hocamizin yardimcisi Şakir Ozkayimoglu abimizin oğludur

  • (Misafir) Diyor Ki (30.07.2018 - 13:24:37);

    İzmirsporlu Şakir. İzmirspor'da iyi stoperdi. Bize karşı da iyi oynardı hep. Futbolcu ve antrenör oğlu olması avantaj. Yoksa bu kadar methiyeye şımarır kendi hayallerinde egosunda yok olurdu.

  • İsimsiz (Misafir) Diyor Ki (30.07.2018 - 23:37:37);

    Babasi hasta besiktas taraftari inonudeki maclarda kacirdigi yoktur nerdeyse oglunuda bizde parlatip bizansa goturup yamamaya calisir bikac seneye yoksa goztepeyle planlari yoktur altyapida okadar topcu varken buraya bitek bu cocugun yazilma sebebide babasidir kesin

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (31.07.2018 - 16:17:19)

      Torpili olmadan yeteneği ile geldiyse eyvallah. Başka planları olabilir, olması da normaldir. Futbolculuk profesyonel bir meslek olduğuna göre, kendisi için en iyi kariyeri (tabii ki ekonomik kazancı) yapmak isteyecektir. Yetenekli ise biz de kalmasa bile bize kazandırabilir.

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (30.07.2018 - 23:59:52);

    Zaten nerden abimiz olmuş anlamış değilim..oğlu tmm eyvallah..sonuçta armayı taşıyor.ama şakiri oldum bittim sevmem.

  • ali (Misafir) Diyor Ki (31.07.2018 - 00:58:44);

    ne biçim hoca bu 1.85 boyu var kafa GOLÜ 4 sıçrayıp kafa golü atmayı öğretememiş

  • Onur (Misafir) Diyor Ki (31.07.2018 - 15:15:56);

    Muthis bir yetenek. Yasitlarina gore fizigide bir derece ustte. Kaybedilmeden Turk futboluna kazandirilmali

  • Mehmet Şahin (Misafir) Diyor Ki (01.08.2018 - 14:40:30);

    Son dönemlerde umut veren gençlerimiz hep dağıldı. Ne oluyor bu gençlere 17 yaşında takıma koyuyorsun, beklenenden iyi bir oyun sergiliyor sonra bakıyorsun kayıptalar. Takıma giremiyorlar, yetişsinler diye alt liglere kiralıyorsun silinip gidiyorlar. 5-6 yıldır bu gençlerden elimizde bir Halil bir de Göktuğ kaldı. Diğerleri ya yoklar ya da 2. 3, ligler de takıma girebilme uğraşı veren sıradan oyuncular oluyor.

    • Göztepe
      2
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (01.08.2018 - 19:58:15)

      Biz altyapımızdan genç ve bizim çocuğumuz diye öyle görüyoruz. Ama maalesef altyapıdan gelen çocuklar bir ikisi hariç takıma girebilecek oyuncu yok. Ancak 15 yaş ve altı gruplardan gerçekten yetenekli çocuklar gelecek. Ayrıca Halil altyapımızdan yetişmiş bir oyuncu değil. Altyapımıza transfer edilmiş bir oyincu. Tabi Göztepe sevgisi tartşılmaz.

  • (Misafir) Diyor Ki (01.08.2018 - 18:29:48);

    Roma leandro castanı serbest bırakmış değerlendilebilir bir oyuncu

  • (Misafir) Diyor Ki (28.05.2019 - 17:56:15);

    Torpilin anasını aglattınız milli duzeyde bır oyuncu deıl

  • FFGD (Misafir) Diyor Ki (28.05.2019 - 18:34:16);

    GÖZTEPE TRANSFERDE...BURSADAN ERTUĞRUL..KONYADAN JONSON.....AKİSARDAN CANER OSMANPAŞA....ALANYADAN JALMA CAMPOS......GOLCU OLARAK TORİNODAN ZAZA...10 NUMARA POZİSYONUNA İYİ BİR GEN YILDIZ......ALMALIDIR AYNI HATALAR DEVAM EDERSE BU LİGDE KALICI OLMAMIZ MÜMKÜN DEĞİL ..KADRO DERİNLİĞİDE GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURULMALI ALT YAPIYIDA KAPATIN OYUNCU ÇIKMAYACAKSA BOŞUNA GENÇLERİN HAYALLERİYLE OYNAMAYIN ..nn

  • Maximus (Misafir) Diyor Ki (29.05.2019 - 00:48:24);

    Managerler ile video ile topçu almak yanlış baikan beto dan faydalan o kazansın klüb kazansın portekizde 2/3 ligde ne golcüler ne futbolcular var 2ay beto tarasın4/5 filiz genç yetenekli getirsinçok iyi bir 10 numara , sol açık , santrfor birde göbeğe iyi bir adam alırsak bomba gibi takım oluruz

  • Tepecikli (Misafir) Diyor Ki (29.05.2019 - 02:58:19);

    Sıfır borç,Yeni stad,Gelecek bol paralar...Her genç kızın rüyası Göztepe.Çal roman havası göbek atalım.

  • (Misafir) Diyor Ki (29.05.2019 - 03:04:32);

    Ronaldo ve messi yi alalım

  • GözGözLee (Misafir) Diyor Ki (29.05.2019 - 03:12:30);

    Leo ile Jahovic geri gelmeli. nnKadu, Titi, Grillo, Hakan, Lumor, Traore, Borges, Axel, Gouffran, Jerome ve Ghilas gitmeli. Toplam 11 oyunucu!nBiliyorum çok uzun bir liste oldu ancak bu futbolculardan pek verim alamadık alamıyoruz.nnSonuç olarak;nSol bek mevkisine 1 ekstra transfer gerekli(bu mevkinin yedeği Leo olacak)nStoper mevkisine 2 ekstra takviye (Reis ve Leo ile birlikte toplam 4 stoperimiz oluyor)nSağ bek mevkisinde Gassama ile devam. Yedeği Alpaslan olur.nSağ kanada 1 oyuncu transferi.(Halil, Serdar ve Yasin ile birlikte toplam 4 kanat oyuncumuz oluyor.)nOrta sahaya 2 takviye (6 ve 10 numara mevkilerine)nSantrafor ekstra 1 tane (Jahovic ve Deniz ile birlikte bu oyuncu ile götürürüz.)nnToplamda 9 transfer oluyor. Borcumuz yok çok rahat yapabiliriz. Yapılacak transferlerden stoper, 10 numara ve santrafor mevkilerine yapılacak olan 3 transferi sağlam yıldızlardan yapabilirsek bu takım uçar.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (29.05.2019 - 12:54:54);

    Evet beklediğiniz an geldi. Listeyi önüme aldım. Onun icin korkmayın kimseyi atlamadım. Beto.. Göktuğ.. Titi.. Reis..Halil..Castro..Alpaslan..Serdar..Yalçın..Deniz kalacak!! Geri kalanların eksiksiz hepsi acilen şutlanacak!!! Ayrıca Tayfur kalmalıydı. Yanlış yapıldı.

  • NEDİM (Misafir) Diyor Ki (29.05.2019 - 13:02:39);

    Ben Tamer Hoca ya güveniyorum. Bize yakışan futbolcuları aldıracaktır. Çünkü artık oda bizden biri. Bizim hissettiklerimizi en az bizim kadar iyi biliyor. Bize düşen sadece biraz destek. 100.000 kişi ortalama 200 TL lik alışveriş yapsa storlardan 20 milyon yapar. Süperlig külübü için çok para değil belki ama bu bir moraldir. Bizans bu parayı bir futbolcunun tozluğuna veriyor. Ama bizim gibi külüpler için çok önemli bir para. KIPIRDAYALIM BİRAZ.

  • (Misafir) Diyor Ki (29.05.2019 - 15:58:47);

    Ronaldo ve messi yi alalım

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (29.05.2019 - 22:29:45);

    Bursaspor Tribün Lideri Selim Kurtulan asil sikeyi Goztepe yapti demis, arkadaslar hemen Bursaspora tepkilerinizi hemen bildirin ayni zamanda paramiz olmadigindan sike yapamadiklarini da belirtmis!!!nKaynak:Goztepeliler twitter

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (29.05.2019 - 23:03:11);

    Bursanın Antalya Malatya maçları %200 şike..hikaye okumasınlar amk..

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (30.05.2019 - 15:26:10)

      bursa antalya ve malatya maclarını aldılar, göztepe macında da hakemı almıslardı. cok dırendık yenılmedık..... yoksa bızı yakacaklardır. neyse bursa 500 mılyon tl ile gitti, transfer yasakları da var. 2 sene ıcınde yıne kume dusecekler.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (29.05.2019 - 23:50:14);

    Tek kardeşimiz Sakaryaspor. Her zaman yazıyoruz bunu. Gerisini tanımam.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (30.05.2019 - 11:41:02)

      arkadaşlar, diğer takımlar ile gereksiz samimiyet yok kardeşlik vs ne saçma konular. biz kendimize odaklanalım. birkaç yıl sonra sakarya ile küme düşmeme mücadelesi versek bak nasıl aramız bozuluyor? yok bursa kardeş yok o kardeş vs.. gereksiz samimiyete gerek yok biz kendimize odaklanalım, bir bütün olalım, biz bize yeteriz. sonuçta kimse ile kavga etmeyelim arkadaş olalım ama gereksiz samimiyet boş bence

  • (Misafir) Diyor Ki (30.05.2019 - 04:21:11);

    Ronaldo ve messi yi alalım

  • (Misafir) Diyor Ki (30.05.2019 - 11:05:53);

    Medya başladı yine demba, rodallega iteleme operasyonlarına

  • (Misafir) Diyor Ki (30.05.2019 - 14:04:01);

    Iteleme operasyonu degil, Rodellaga dogru haber baskan cok istiyor gecen sene de teklif verdik gelmedi bu sene de ilk teklif yaptigimiz oyuncu

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (30.05.2019 - 16:56:55);

    Sağ beke Skubic... Stopere Veysel... Sol beke Hasan Ali... Ortaya Selçuk inan.... Forvet arkası Arda... Forvet Jahovic ve Muğdat.... Bunlar alınsın. İstiyorum....

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (30.05.2019 - 20:27:25);

    Ligin başına ve sonuna dikkat ettiysek mevcut kadro mücadele yönünden fena sayılmaz.eksik olan şey hep YARATICILIK olarak göze çarptı.stres seviyesi yüksek maçlardada kendilerinden isteneni yapabildiler,heycan yapmadılar.ancak birde mutlak sorgulanması gereken 11.haftayla 25-26.haftalar arası var.ortada koca bir boşluk.bence bunun hesabı görüldükten sonra mevcut kadro korunmalı.ve üzerine orta sahada yaratıcı ofansif şutör forvet arkası 10 numaralar,15-16 golden aşağı atmayacak forvet veya forvetler,adam geçebilen,orta yapabilen kanat adamları şart.imkanlar kısıtlıysa tercihlerimizinmutlaka,hücum gücü yüksek oyunculardan yana kullanmalıyız.elimizde rakibi oynatmayacak adam çok.ama top bizim tarafa geçince çok eksiğiz.mümkün mertebe kadro korunsun..Ama çok iyi ofansif adamlar şart.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (01.06.2019 - 15:48:17)

      çok haklısın. Alacağımız defans oyuncuları bile gol atma becerisi olan, oyun kurabilen teknik ve hızlı adamlar olmalı..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (30.05.2019 - 23:45:09);

    Hatayspor Gazişehir finalinde tam 5 eski Göztepeli oynuyor. Gecen seneki finalde de böyleydi. Alt ligde bayağı iyi takım kurmuşuz biz .

  • ali (Misafir) Diyor Ki (31.05.2019 - 00:10:56);

    fb comoli karagümrükte bizden bedava yollanan fatihi takip ediyormuş onu yollayan hocanın menejerin maaşlı yöneticinin allah b ........versin

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (31.05.2019 - 00:45:28);

    Gökhan yaktı Hatay ı. Günay ve Segbaba yine kazandı. Ben Hatay çıksın istiyordum çünkü daha zayıf olacaktı. Şimdi Gazisehir Gaziantep in yerini alacak. Insaallah bu sezon iyi bir takım kurarız. Bu sezon alttan gelenler daha güçlüler.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (31.05.2019 - 10:56:52);

    Alt yapiya da onem vermemiz gerekiyor, daha once bedelsiz verdigimiz Fatih Kurucuk Fenerbahcenin radarinda...Bu tip oyunculari kimler hangi kafalar neye gore verdiler????nGelecegimizi emanet edecegimiz oyunculari mutlkaka bunyemizde yetistimeli, onlarin onunu acmaliyiz firsat tanimaliyiz.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (31.05.2019 - 11:50:22);

    Bu haber dogru mu arkadaslar?nLeventumit_erolnÖZEL | TUNCAY ÖZİLHAN #GÖZTEPE takımını satın almak için Başkan MEHMET SEPİL ile görüşecek ...Eğer şartlar uyarsa ve Başkan Mehmet SEPİL kabul ederse İZMİR’in köklü camiası #GÖZTEPE takımının başına TUNCAY ÖZİLHAN geçecek ... Via @sporundibicom

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (31.05.2019 - 12:08:25);

    Doğrudur..

  • (Misafir) Diyor Ki (31.05.2019 - 20:11:07);

    Tam palavra.

  • ?? (Misafir) Diyor Ki (31.05.2019 - 22:24:28);

    Devir etmesi hayırlı olur izmirli iş adamına ama takımın önüne arkasına sponsor gelirse tepkiyi alır birde formaya mavi renk anadolu efes yapıştırmazlar umarım

  • Göztepe (Misafir) Diyor Ki (31.05.2019 - 22:32:10);

    Futbol da önüne ya da arkasına isim gelmez.

  • menderes. (Misafir) Diyor Ki (31.05.2019 - 23:53:30);

    Dembaba,leo,Jahoviç dönse dahada güzelleşiriz.

  • Hülagü (Misafir) Diyor Ki (31.05.2019 - 23:54:58);

    Beto abimiz Ronaldo ve Messiyi getirsin.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (01.06.2019 - 01:45:11);

    Geçen seneki gibi kanser edecekse Mehmet Bey yol yakınken bıraksın. Bursaspor tam bir andaval oldugu icin ligde kaldık. Yoksa ligin 2. Yarısı başladığında düşmüştük.

    • Göztepe
      0
      Ahmet abi (Misafir) Diyor Ki; (01.06.2019 - 03:23:33)

      Bi susun artık kardeşim.Göztepe dediğin içi boş bir kuyu.Taraftarı çok parası yok.Alt yapı yok,Tesis 2.3.lig takımlarının seviyesinde,Stad sepilin çırpınışlarıyla başladı,oluyor,Çalan çırpan derdimiz yok.Gerisini yazmıyorum.Sabırla gideceğiz.Önümüzdeki yıl seyredin neler oluyor bakın.Sepili camia çok seviyor.Olacak olacak,sabır ve destekle.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (01.06.2019 - 13:06:07)

      Amatör kümeyı özledin sanırım.

    • Göztepe
      0
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (01.06.2019 - 14:23:22)

      yine başladılar aman başkanım canım başkanımcılar... Ulan o penaltı kaçsaydı hepinizi görürdüm ben..

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (01.06.2019 - 23:26:38)

      Rahatlatacak başkan adayını buldun sanırım. Bizimki aman başkanım olayı değil, yükü taşıyan adam olayıdır.nBilmem kaçıncı ligde Ankarada Göztepemızı seyretmeye gidelim dedik. Maçın oynanacağı stadı bulamadık. Bulduğumuz da maç bitmek üzereydi. Bütün bunlar Aklımızda.

  • Yalıdan (Misafir) Diyor Ki (01.06.2019 - 03:29:33);

    30-40 senede Süper ligde bir iki sezondan fazla kalamamışız.Yıllarcada süper lig hayaliyle yaşadık.Yeni Göztepeli olanlar bunları yaşamadı.

  • (Misafir) Diyor Ki (01.06.2019 - 15:51:02);

    Keşke yönetim bu vefalı taraftarına bir bayram şekeri verse!

  • (Misafir) Diyor Ki (01.06.2019 - 17:39:42);

    E erzurum dan Muhammed reşat alinmali

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (02.06.2019 - 12:27:57);

    Bi kere taraftara sürekli takıma sahip çıkın diyerek, kendilerine düşeni unutturma gayreti içinde olanların pamuk ellerini ceplerine olmuyorsa münasip yerlerine sokma zamanı gelmiştir.bu kentte kim yaşıyosa genç ihtiyar iş adamı,siyasetçi,belediye bşknı, şu, bu, atağa geçmek zorundadır.Bu iş tek başına Sayın başkanın yiyeceği halt değildir.Bu takım sanki boş tribüne oynuyormuş gibi taraftara ayar vereceğinize,para plan projelerinizi bu takım için üreteceksiniz.bugün ülkenin en köklü kulüpleri taraftarından üyesinden iş adamından resmen para topluyor..Olay başkan konusu değildir,başkan ve yönetim tartışmasına döndürülemez.Eleştireni Sepil düşmanı,herşeye Eyvallah diyenide yalaka olarak değerlendirmek konuyu saptırır.Konu bunların üzerindedir.Ancak burada başkan hedef koymak zorundadır.taraftara yön verecek odur.şu malı alın der alırız, almayın der almayız.eleştirmeyin diyenler bu takımın tek penaltıyla ligde kaldığını unutmasınlar,sadece ve sürekli transfer isteyenlerde bu işi sadece Sayın başkanın kıvıramayacağını bilmelidir.fakat ortada birleşirsek yapılabilen transferlerinde yanlış olduğu kesindir..bize düşen ortada durup armaya sahip çıkmaktır..

  • (Misafir) Diyor Ki (03.06.2019 - 03:42:35);

    Yasin bjkye gidebilir, para kazandırır. Hakan çinemre, Axel, grillo ve ghilas da elden çıkarsa mali açıdan çok iyi olur. Traore, kadu, gouffran, Lumor dan da kurtulduk. Keşke jerome, Borges ve Reis de gitse ama sözleşmeleri olup sürekli oynamış oyuncular, göndermek zor gibi. Beto, Gassama, Titi, Poko, Castro, Halil, Alparslan, Berkan, deniz kesin kalır.. Serdarıda isteyenler varmış gider gibi, çünkü hiç sanmıyorum yüksek bir bonservis ödensin.. Bu duruma göre gecikmeden yeni transferler yapılmalı. Takım geç kalınmadan kurulmalı..

  • ali (Misafir) Diyor Ki (03.06.2019 - 18:17:03);

    yılda 2 gol atan adamı sen olsann alırmısın

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (03.06.2019 - 18:53:25);

    8 gün önce buraya yazdım jahovic geliyor diye. Al iste .. Biz de asparagas haber olmaz. Yasin gonderilsin. Tayfur kalmalıydı.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (04.06.2019 - 00:47:24);

    Adis gelsin gelmesinede,adistende iyi bir golcü almak şartıyla..Adisin en büyük özelliği baskı altındada iş yapabilir olması.evet golcülük vasıfları çok üst düzey değil,bu yüzden daha iyisinide bulup almalıyız.ama geleceksede gelsin,çünkü çok iyi bir santrforla ikili oynayacak özellikleride var adisin.diğer yandan son haftalardaki baskıyıda kaldırabilmiş elimizdeki 6-7 oyuncu mutlaka tutulmalı,ve kadro bir üst seviye 4-5 oyuncuyla takviye edilmelidir.adı sanı duyulmamış takımlardan alınacak oyuncu bizde iş yapmaz.bize gelecek oyuncu kalabalık ateşli seyirci önünde baskı altında oynamış takımlardan olmalı.menemenspordan samet,uzaydan grillo..Bunlar eşyanın tabiatına aykırı.. Kariyerinde 100 golün üstünde atmış borges bile bizde oynayamadı,daha kaşar üst liglerden oyuncular şart..misal beto..yahut bu ligi bilen iyi oyuncular..şu malatyanın kadro dışı kalan stoperi bence iyi oyuncu..Neyse artık hayırlısı..

  • Göztepe (Misafir) Diyor Ki (04.06.2019 - 10:54:45);

    Borgesin kariyerinde 100 gol yok, kaşar oyuncu işini zaten bu sezon abarttık.

    • Göztepe
      0
      gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki; (04.06.2019 - 15:35:23)

      Celso Borges yaz, maçkolik istatistiklerine bak toplam 105 golü var.Ayrıca ben oyuncunun kaşarından değil,Ligin kaşarından bahsettim..Yani daha yarışmacı,üst düzey,sert liglerden..

    • Göztepe
      0
      Göztepe (Misafir) Diyor Ki; (04.06.2019 - 18:30:35)

      Toplam 78 golü var, La liga dan geldi işte en yarışmacı liglerden.

    • Göztepe
      0
      gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki; (04.06.2019 - 23:07:33)

      Kime sordun bilmiyorum.tek tek topladım 2008 den bu yana 106 gol atmış.bugüne kadar oynadığı takımlarda şunlar Saprissa,fredrikstad,aik solna..dişe dokunur bir tek deportivo var..ispanya liginden gelipte burda iş yapmış oyuncu varsa bana hatırlat.

    • Göztepe
      0
      Göztepe (Misafir) Diyor Ki; (05.06.2019 - 18:14:18)

      Cezayir liginden gelen oyuncuda iş yapabilir sen bugüne kadar kaç tane getirdin la ligadan oyuncu, Castro, Beto İspanya liginden geldi.

  • (Misafir) Diyor Ki (04.06.2019 - 19:32:20);

    Sol açık vede öncelik brezilyadan pırprı hareketli bir 10 numara ile transfere başlarsak çok iyi olur bu mevkiler santrfor öncelik sonllara kalıpta aynı duruma düşmeyelim

  • (Misafir) Diyor Ki (05.06.2019 - 19:46:31);

    Yasine karşılık orkan+larin+para takası konuşuluyor. Yasinin gitmesine sevinmem çünkü çok faydalı oldu ve karakterli düzgün futbolcu. ama böyle bir takas bize çok faydalı olur. Larin de Orkan da patlama yapar Tamer hocayla..

  • (Misafir) Diyor Ki (06.06.2019 - 11:42:31);

    Sezon uzun bence yasin kalsın iyi forvet le ba ile büyük iş yapar tamer hoca bşk tan güven yalçını alalım kiralık oynatmıyacaklarsa bizde pişer ve faydalı olur

  • Ali (Misafir) Diyor Ki (06.06.2019 - 16:28:24);

    Beşiktaştan fatıh var bu sene sivasta kiralıktı hem sağ bek hem stoper oynuyor yaşıda çok genç

  • Ali (Misafir) Diyor Ki (06.06.2019 - 16:28:25);

    Beşiktaştan fatıh var bu sene sivasta kiralıktı hem sağ bek hem stoper oynuyor yaşıda çok genç

  • (Misafir) Diyor Ki (06.06.2019 - 20:11:11);

    nnn

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (06.06.2019 - 23:35:47);

    Yasin i veriyorsak karşılığında iyi bir para almamız lazım. Fatih Orkan vs de kim!! Caner i Gökhan ı versinler illa birini vereceklerse. Ahmak mıyız biz!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (07.06.2019 - 00:30:26);

    Ronaldo ve Messiyi alalım abi.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (07.06.2019 - 09:01:52);

    Yasin gitmek istiyorsa gitsin. Ama Larin gelmesin. Orkun artı fazla para versinler.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (07.06.2019 - 09:35:58);

    Zaten gidecek.ilk yarının 12. Haftasından sonra ben yasini görmedim.konuşmaya bile değmez.asıl yerine alınacak adamlar önemli. Larin falan soru işareti.işin içinde risk varmı var..tutarsa ne ala,tutmazsa mualla..forvet gibi,bu işin en önemli mevkisinde işimizi riske atmamalıyız.yemicez içmicez o mevkiye üzerinde soru işareti olmayan herkesin tamam dediği bi adam alacaz başka yolu yok..Larin -Adis çizgisi bizi kurtarmaz..

  • (Misafir) Diyor Ki (07.06.2019 - 12:42:32);

    Larin ve Atınç sakın gelmesin Atınç ikinci Hakan Çinemre vakası Larin beş para etmez.

  • Ahmet (Misafir) Diyor Ki (07.06.2019 - 12:54:47);

    Atınç bjk oyuncusu değil boşta

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (07.06.2019 - 15:44:39);

    Köybaşı haberleri insaallah asparagastır. Kesinlikle gelmesini istemem . Hasan Ali gelsin ya da Caner ya da Gökhan ya da o ayarda birisi. Ama köybaşı gelmesin.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (07.06.2019 - 16:42:01)

      hasan ali ingiltereye gidecek. Gökhan sol bek değil, Caner problemli futbolcu. İsmail de İstanbul bağımlısı a benziyor, kasımpaşa almazsa zoraki bize gelir ve faydası olmaz. İşin özü hiçbiri yaramaz bize..

  • (Misafir) Diyor Ki (07.06.2019 - 18:07:55);

    Evet.Ronaldo ve Messiyi alalım

  • Veli (Misafir) Diyor Ki (07.06.2019 - 18:31:40);

    Biz para vercezmi hepsını başkanmı verecek

  • (Misafir) Diyor Ki (07.06.2019 - 23:55:10);

    Hep başkanmı alacak.Lafa geldimi Göztepe bizim diye zıplıyoruz.

  • Meto (Misafir) Diyor Ki (07.06.2019 - 23:55:53);

    Taraftar Ronaldo ve Messiyi alsın kardeşim.

  • (Misafir) Diyor Ki (08.06.2019 - 00:13:43);

    Evet AŞ şirket kardeş hepsini başkan alıcak

  • veli (Misafir) Diyor Ki (08.06.2019 - 01:42:35);

    anladım hem para vermıcez adamda beğenmıcez onu bunu al diyeceğiz bu el s... gerdeğe girmek gibi

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (08.06.2019 - 12:08:02);

    SEPİL başkan bu sene hata yapmaz. Güvenin. Bu isimlerin çoğu tirişka basının asparagasları.

  • Çamdibili (Misafir) Diyor Ki (09.06.2019 - 01:11:50);

    Sepil Başkanı sevmeyen ölsün. Başkanı eleştirenler Göztepemize faydası olmamış cahil boş adamlar veya Göztepenin düşmanlarıdır.Sepil Başkan Göztepenin Kralıdır.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (09.06.2019 - 16:08:28);

    Yediğimiz golleri tekrar seyrettim. Yarısından fazlası Gassamanin kademesini kaybetmesinden kaynaklanıyor. Hep sol bek diyoruz da kesinlikle iyi bir sag beke de ihtiyacımız var. Skubic i istiyorum.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (10.06.2019 - 00:44:48)

      Gassama yarı cam adam bence. Kolay sakatlanıyor ve iyileşince form tutması zaman alıyor. Yaptığı hatalar hep bu formsuz dönemlerinde. Sözleşmesi var talibi çıkmadan gönderemezler. Genç bir kaliteli Türk sağ bek yedek alınması şart. Bunu bu yıl hesap edilerek devre arasında yapmaları için bağırdık burada..

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (10.06.2019 - 07:04:00)

      Bağıracağına finansör bulsaydın.

  • (Misafir) Diyor Ki (09.06.2019 - 21:12:42);

    Taraftar Ronaldo ve Messiyi alacakmı acaba.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (10.06.2019 - 12:20:38);

    Bazı oyuncunun performansı takımın oyun anlayışıylada değişebiliyor.Bu yüzden yıla göre tek tek oyuncu performansı bazen aldatıcı olabilir.Mesela ben şahsen gassamanın daha iyi hücum varyasyonlarına sahip bir takımda daha iyi performans gösterebileceğini düşünüyorum.defansif olarakda birebirde çok iyi bir adam.ancak iş defansta doğru yerde durmaya pozisyon almaya gelince hataları çok.ama şuda var, gassamanın sıçtığı pozisyonlarda onun kademesine giremeyen,ağır kalan ve gassamadan daha çok pozisyon bilgisine sahip olması gereken stoperlerimizinde hatasının çok olduğunu düşünüyorum.özellikle rakibin hızlı kanat oyuncularına ilk basanlar beklerinizdir.adamı kaçırırlarsada kademe işi stoperlerin..Dolayısıyla daha iyisini alalım tabiki.fakat ben şahsen öncelikle defansın önünde bu işin dümenini tutabilecek,takımın pozisyon dengesini ayarlayabilecek tecrübede, Mehmet Topal gibi bir ön libero ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum.yani para kısıtlı olduğuna göre işe sağbekten başlamak biraz lux gibi.forvetleri ve arkasını halledelim,ileri iyi çıkabilen gassama parlayacaktır..stoper için murat akçalıyı kaçırmayın..

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (10.06.2019 - 13:20:51);

    Transferde aman dikkat Tamer hocam Büyük başkan. Aman dikkat. Top ayağına gelince oynayan topsuz oyunda adam kovalamaya koşuyomuş gibi yapıp yan gel yat Osman 40 dönüm bostan topçularını almayın. 90 dk oyunun içinde kalan oyunculara yönelin. Mümkünse 1.80 den kısa oyuncu almayın. Elimizde dar alanda iş yapacak kısa oyuncular var. Seri fizikli oyuncular alın. Ne olur bu sene hata yapmayın. Bu sene kader yılımız olacak. Sahtekarlardan bıktık.

  • (Misafir) Diyor Ki (10.06.2019 - 16:46:24);

    İlk önce 2 santofor 10 nımara ve sol açık hücüm hattı ile başlamamız lazım castronnun yanınA hızlı çıkan fizikli kafa top hakimiyetli orta saha duran toplardan gol yediğimizi düşünürsekfizikli kafa hakimiyeti güçlü stoper diğer yedekleride genç takıma giremiyen yeteneklerden gs ve fb veya beşiktaştan malatya alanyanın yaptıği gibi tamer hoca ile çok çalışıp çok koşan pres yapan bitrici santrfor ile sonuca giden bir takım oluruz inşallah yedeklerimiz yetenekli gençler olursa tutulmayız yasini ucuza vermiyelim derim güven gibi enaz 3 genç kiralık artı para gibi???

  • (Misafir) Diyor Ki (10.06.2019 - 22:42:50);

    Guilherme boşta kaçırmayalım Alanya almak üzere

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (10.06.2019 - 22:47:20);

    yedigimiz cogu gol gassamanin top kaptirmasi yada kademe yapmamasi adam tutmamasindandir.iyi analiz eden gorur zaten.gassamadan sag bek olursa hangi takim olursa olsun intihar eder.

  • Hülagü (Misafir) Diyor Ki (11.06.2019 - 12:26:45);

    Ronaldo ve Messiyi alacaz mı?Aşağısı kurtarmaz.

  • (Misafir) Diyor Ki (11.06.2019 - 15:43:28);

    Stat bitse keşke hemen

  • ali (Misafir) Diyor Ki (12.06.2019 - 22:11:36);

    torbalı belediyesi alt yapı arazisini geri alıyormuşn

  • (Misafir) Diyor Ki (12.06.2019 - 22:29:16);

    amk chp belediyeleri yerel takımlara hiçbir destek vermezler yavsaklar. iş bilmez yapamaz adamlar.

  • (Misafir) Diyor Ki (12.06.2019 - 23:24:54);

    işte chp bu

  • Ali (Misafir) Diyor Ki (13.06.2019 - 00:27:17);

    Tribün dergıde yazıyor toplantı yarın

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (13.06.2019 - 17:19:55);

    Bakın buraya yazıyorum: Sakın bize yeniden Koşanoğlan ı falan getirmeye kalkmayın!! Para verip adam akıllı 3 - 5 oyuncu almayacaksanız, hababam boşta bedava takozlara gidecekseniz, siz de çekin gidin.

  • ali (Misafir) Diyor Ki (13.06.2019 - 19:21:33);

    torbalı belediyesi alt yapı arazisini geri alıyormuşn

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (13.06.2019 - 21:16:09);

    Şu ghilas meselesi artık yılan hikayesini geçti.Bunun adı düpedüz sinamekilik.3 senedir hala kurtulamadık adamdan.scarioneninkide 2 sene sürmüştü.ayağına top değme dakikaları sayılı,ama acaba olurmu diyerek hala evleleyip geveliyoruz.eğer kosanoviç işide doğruysa o zaman önce borgesi adam edin.daha 2 yıl sözleşmesi var.hem sol ayağı düzgün diye,geriden oyunu kuracak diye stoper alınmazki.pozisyon hatası çok yapıyor.ön libero oynatacaksanda borgesi adam et kulüp zarar etmesin.1.sınıf 2 stoper, bir ön libero,bir ofansif orta saha 2 forvet allahın emri..

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (14.06.2019 - 03:19:49);

    Çocuk oyuncağımı bu araziyi ver canın istedi vazgeçtim geri al. Götleri yiyorsa alsınlar.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (14.06.2019 - 08:13:19);

    Skirteli alın, uyumayın..

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (14.06.2019 - 10:37:41);

    Kutlamalar Torbalıya alınıp,yakılacak meşalelerle Torbalı belediyesi ziyaret edilmelidir.

  • GDFGSD (Misafir) Diyor Ki (14.06.2019 - 11:05:20);

    TORBALI TESİSLERİ DURDURULMUŞ ...OY VERENLER AK PARTİ DÜŞMANLIĞI YAPANLAR GÖZÜNÜZ AYDIN ..AMA KÖTÜ BİR HABERİM DAHA VAR STADI YIKAMIYORLAR .....GÖZTEPEYE ÜZÜLÜYORUM BUNUN DIŞINDA UMRUMDA DEĞİL İZMİR...ALLAH SİZİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN BAŞKADA BİŞEY DEMİ,YORUMn

  • Seferihisarlı (Misafir) Diyor Ki (14.06.2019 - 12:04:35);

    Götü yiyorsa dedim. Adamların götü yemiş. Aldılar arsayı geri. Bizi göt ettiler bizi madara ettiler aleme. Göztepe düşmanı yavşaklar. Şimdi bu arsaları kime peşkeş çekçekler acaba. Ondan sonra çıkıp konuşurlar yok Tayyip şöyle yok Ahmet böyle tosun şöyle böyle. Sanki bunlar ak kaşıktan çıkmış süt. Tencere dibin kara seni ki benden kara. Kesin bu arsa başkalarına peşkeş çekikecek.Soyer arsaya müşteri buldu kesin.

  • (Misafir) Diyor Ki (14.06.2019 - 12:17:04);

    Torbalı belediyesine ziyarete gidilmesi gerekiyor

  • (Misafir) Diyor Ki (14.06.2019 - 13:28:05);

    Kosanovic nedir ya? Bu taraftarı mutlu edecek hiçbir haber çıkmıyor. Hep kasvet ve sıkıntı..

  • (Misafir) Diyor Ki (14.06.2019 - 13:33:51);

    Ghilas, scarione, borges, gouffran, axel v. s. formsuz, bir türlü dikiş tutmayan oyuncuların biletini kolay kesemeyişimizi tek nedeni çok yanlış hazırlanan sözleşmelerdir. Aşırı tavizli mukaveleye bir son vermezsek biz de ya borçlu kulüpler arasına gireriz ya da bu oyuncular yüzünden küme düşeriz.

  • (Misafir) Diyor Ki (14.06.2019 - 14:56:22);

    akp bok chp bombok Göztepemize düşman olana oy yok. Oylar Temel Reise!!! Huzur için SAADET!!

  • ?? (Misafir) Diyor Ki (15.06.2019 - 11:35:33);

    Beyler başkan yokmuş kulubü devretcek heralde yada ne hastalıgı var kendi demiyomudu kutlamalar futbolcusuyla yonetimiyle olcak diye n

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (15.06.2019 - 13:13:05);

    Biz hariç her takım transfere başladı..elaleme gelince ver kırmızıyı,bize gelince ver Moru amk..

  • ali (Misafir) Diyor Ki (15.06.2019 - 17:05:34);

    doğru söylüyorlar malatya kalecisi ne bjk 750 000 Euro vermış toplayalım aramızda parayı transferi biz yapalım başkanda morarsın amk

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (15.06.2019 - 19:36:15);

    Destek isteyen oldumu?ben duymadım.fener 2 aydır para topluyor.şu an -2 milyondayız.transfer yapma imkanımız yok.yasin hariç hiç bir futbolcumuza talepte yok.o da nolcak belli değil.nerden baksan sıkıntı..

  • (Misafir) Diyor Ki (15.06.2019 - 21:12:50);

    bu kutlamalarda başkan bizi yalnız bıraktı. hiç bi çaba sarfetmedi. ortalıklarda yoktu insan bi çıkar konuşma yapar taraftarlara gaz verir. yağmasa bile gürler. ama başkan kayıptı. durum belli oldu başkan takımı satacak galiba .ortada doğum günü var ama. ortada doğum günü çocuğu yoktu. aynen öle oldu. taraftarlar kendi başına kendi çaldı kendi oynadı hesabı eğlendiler. sönük geçti bu sene

  • metin (Misafir) Diyor Ki (15.06.2019 - 21:13:47);

    bu senede transefrler fos galiba. öyle gözüküyor

  • (Misafir) Diyor Ki (15.06.2019 - 21:14:31);

    işin içinde papatya varsa düşünmek lazım

  • (Misafir) Diyor Ki (15.06.2019 - 21:16:30);

    geçen sene 50 trilyon para boşa gitti. ama başkan hiç bir teknik heyetten hesap sormadı. hiç birisinin işine son vermedi. başkana ver bana 10 bin tl esem ne parası der vermez. ama 50 trilyonu sokağa atar. hesap sormaz. aldıkları bütün futbolcular ellerinde kaldı. alan yok

  • hasbi tembel er (Misafir) Diyor Ki (15.06.2019 - 21:37:28);

    Başkan olsa ne yazar olmasa ne yazar.bu armanın herzaman gerçek sahibi taraftar,dün görevini yine yaptı.takımı ligde tutanda taraftardır.Buna ek olarak başkanda bugüne kadar hatasıyla sevabıyla görevini layıkıyla yapmıştır.ama işte o kadar.bundan sonrası izmir halkına ve yönetenlerine kalmış.ya evinizde dekoderden İstanbul takımlarının maçlarına bakıp 31 çekeceksiniz,yada bu armayı destekleyip gerçek orgazmı yaşayacaksınız.ama esasen bütün bu şehir yıllardır el sikiyle gerdeğe girmeye alıştığından ne yazıkki ilk ihtimal daha kuvvetli gözüküyor.her neyse,sonuçta başkan aktif bir iş adamı değil.çapı belli.bu işide bugüne kadar getirdi.kalırmı giderim bilmem.ama bu kadro böyle kalırsa daha ligde kalacak durumda bile değiliz..bırakın yukarılara oynamayı..n

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (16.06.2019 - 00:44:51);

    Yine transfer yapmıyoruz. Yine sacma sapan adamların ismi geçiyor. Yine hüsran yine hüsran!!!!!!

  • Elturko (Misafir) Diyor Ki (16.06.2019 - 03:13:50);

    Az sabredin çok güzel şeyler olacak.. Burada abuk subuk yorun yapanlarında içine su serpecek transferler geliyor... az sabir arkadaşlar...

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (16.06.2019 - 06:45:43);

    Soyer Allahtan torbalı belediye başkanı gibi salak çıkmadı.

  • (Misafir) Diyor Ki (16.06.2019 - 12:08:55);

    İçim kasvet dolu.. Ne zaman gün yüzü göreceğiz?

  • (Misafir) Diyor Ki (16.06.2019 - 12:14:38);

    Tamer Tuna nerede? Neden kimse çıkıp iki kelime konuşmuyor? Takım yakında kampa girecek transfer yok, sözleşmesi fesh edilen yok, taraftarın hiçbir şeyden haberi yok!

  • Maximus (Misafir) Diyor Ki (16.06.2019 - 12:25:56);

    Başkan bu işin böyle gitmesi zor göztepenin geleceği için tek adamlık devrinin bitmesi halka açılmak borsaya girmek şart hepimizhisse alalım göztepeli göztepyeyi seven şirketler hisse alsın rahmetli Süleyman seba gibi başkan nevzat ağbimiz olsun sen fahri bşk ozaman göztepemizi zirveye taşırız

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (16.06.2019 - 18:59:48)

      Nevzat Hocanın işletmeciliğini gördün galiba. Top oynamakla bir organizasyonu yönetmek aynı şey değildir.

  • hasbi tembel er (Misafir) Diyor Ki (16.06.2019 - 13:14:09);

    Başkan şunu diyor,zamanında hepinizden destek istedim,kimse elini taşın altına koymadı.bende imkanlarım ne kadarına müsade ederse o kadar yapabilirim.taraftarada yalan söyleyip boşa ümit verip şov yapacak karakterim yok.hele hele kulübü borca boğarak transfer asla yapmam.çünkü bende Göztepeliyim..

  • (Misafir) Diyor Ki (16.06.2019 - 15:23:50);

    alalım hügo yu alalımn

  • (Misafir) Diyor Ki (17.06.2019 - 00:25:53);

    Başkanımızın Babalar gününü kutlarız.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (17.06.2019 - 08:11:06);

    Basında Fernandesin yıllık 3.5 milyon euro istediği yazıyor. Aman başkanım aman bu parayı ona kimse vermez. 1.5 milyon euro çok iyi para. Göztepenin şartları nı kabul etmeyenler gelmesin zaten. Ghilas gibi işkence çektirmesinler bize.

  • Eski Futbolcu (Misafir) Diyor Ki (17.06.2019 - 15:26:29);

    Pahalı değil,yerinde transfer,başarılı profesyonel yönetim anlayışıdır.Leo gibi,jahoviç gibi oyuncular bulup,takıma motive edebilen hocalarla(Tamer Tuna dahil)uzunca çalışmak gerekir.

  • HastaTam 35 (Misafir) Diyor Ki (17.06.2019 - 16:32:26);

    Ronaldo ve Messiyi alalım.İyi futbolculardır.Ama kefil değilim.Aşağısı kurtarmaz.

  • (Misafir) Diyor Ki (17.06.2019 - 17:45:44);

    Önceki yıl bu yılki malatya dan 2 puan fazla almamıza rağmen Avrupa ya gidememiştik. İyi kadro kurulsaydı tozunu atmıştık ligin. Bu sene de Avrupa kupalarında mücadele edecekmiş gibi kurulmalı takım.

  • izmirli (Misafir) Diyor Ki (17.06.2019 - 18:13:11);

    bu göstepe ordusu nedir bilen varmı hababam sallıyorlar su geldl bu geldi diyen

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (17.06.2019 - 19:31:42);

    Kasımpaşa Porto dan adam alıyor. Biz bonservisi elinde iskartalar gelecek mi diye bakıyoruz. Ya sabır!

  • (Misafir) Diyor Ki (17.06.2019 - 20:22:37);

    Hücum hattına 2/3 adam alınmadan oh demek zor

  • (Misafir) Diyor Ki (17.06.2019 - 20:39:16);

    Başkan bu paralarla kimseyi almaz altınordu yu al bşkhem ligde kalırız hem par kazanırsın?????

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (17.06.2019 - 21:04:19);

    Acilen U 21 den 4 tane adamı A takıma alın.hemen antrenmanlara başlatın.sallanmayın.yani menemenden alınan samet kadar oyuncumuz yoksa bizim genç takımlarda,hepsini kapatın gitsin.çocuklarında kaderiyle oynamayın. bu arada siz ötekilerle pazarlık yapana kadar o çocuklarda adam olur zaten.taraftarda genç oyuncuya zaman tanır.yetermi yetmez,2-3 tane bu gençlerede örnek olabilecek çok kaliteli oyuncu..Ama öyle işi uzatmadan, anında görüntü.kampa yetiştirin.gençlerle kaynaştırın.baymayın kardeşim milleti, sallanmayın.

  • Ali (Misafir) Diyor Ki (17.06.2019 - 21:49:15);

    En az 10 tane kıralık oyuncumuz var bırı karagumrüklü fatıhın opsıyonu bızde diyordu kalecıler eren ve ards bırlıkte ıdman yapmalı

  • Ali (Misafir) Diyor Ki (17.06.2019 - 22:26:57);

    İsim ve nedeni

  • (Misafir) Diyor Ki (17.06.2019 - 22:57:06);

    Ghillas ı altınorduya versek ne olurdu? 30 kilo verir gol kralı olur/

    • Göztepe
      0
      Göztepe (Misafir) Diyor Ki; (18.06.2019 - 09:10:06)

      Irkçı kulüp Altınordu yasak onlarda yabancı.

    • Göztepe
      0
      İsimsiz (Misafir) Diyor Ki; (18.06.2019 - 14:10:16)

      türk oyuncu oynatmak ırkçılıkmı olur amk.

    • Göztepe
      0
      Göztepe (Misafir) Diyor Ki; (18.06.2019 - 21:43:54)

      Ulan öküz Türk oyuncu oynattıkları için ırkçı demiyorum, yabancı oyuncu yasak olduğu için diyorum, kendileri yabancı oynatıyorlar ama kendi oyuncularını yabancı takımlara satıyorlar.

    • Göztepe
      0
      elturko (Misafir) Diyor Ki; (19.06.2019 - 15:57:19)

      Ne Yani kotu mu yapiyor Turk futbolcusunun onunu actigi icin?? Böyle saçma sapan bir yorum görmedim, Sermaya de milliyetçilik var ise Bu isin de milliyetçisi olmak en güzeli degil mi? Cengiz Under aldığı paranın ne kısmi ile Türkiye de yatırım yapmamışmışlar sence, niye dünya ca para yurt dışında ki topculara ödeniyor?? Bu senin içini hoc sızlamıyor mu???

    • Göztepe
      0
      Göztepe (Misafir) Diyor Ki; (20.06.2019 - 10:06:35)

      Türk futbolcusun önünü açmasına bir şey demiyorum. Yabancı oynatmıyoruz derken bile aslında Yabancı oyuncuyu yüksekte görüp bakın biz Türk oyuncu olmasına rağmen ligde yer alıyoruz diyor. Yurt dışından genç oyuncu ithal edip kar ile ihracat da yapabilirsin. Aslında en başta dediğim ırkçı kulüp tanımı şakasınaydı.

    • Göztepe
      0
      elturko (Misafir) Diyor Ki; (20.06.2019 - 18:48:09)

      aklın yolu 1 ve kardeşim . Keske tüm topcularımız TC vatandası olsa AJAKS ın yaptıgı gibi

    • Göztepe
      0
      elturko (Misafir) Diyor Ki; (20.06.2019 - 18:48:10)

      aklın yolu 1 ve kardeşim . Keske tüm topcularımız TC vatandası olsa AJAKS ın yaptıgı gibi

  • (Misafir) Diyor Ki (18.06.2019 - 00:14:57);

    Ronaldo ve messi yi alalım

    • Göztepe
      0
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (18.06.2019 - 11:40:23)

      Ronaldo ve Messi çok medyatik. Alırsak şampiyonluğa oynarız belki ama takımda ikilik çıkar. Onların yerine Skubic, Arda, Hasan Ali, Selçuk İnan, Jahovic, Adebayor gibi isimleri almalıyız.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (18.06.2019 - 13:47:57)

      Hu ha ha alırız çocum,alırız.Hadi sen dışarda biraz oyna.

  • (Misafir) Diyor Ki (18.06.2019 - 16:41:30);

    Anlastigimiz oyunculara bak : Caner Osmanpasa ve Emrah BassannKumeye dusmus takimlardan oyuncu alirsan , kumeye dusmemeye oynarsin ! Vizyon bu kadar

  • XXX (Misafir) Diyor Ki (18.06.2019 - 19:47:00);

    Caner, Emrah bize yaramaz. Rodallega ve Fernandes 33lük adamlar dünya para konuşuluyor. Ben hiçbir şey anlamadım bu transfer işlerinden. Herhalde diyorum hepsi şişirme haberler, yönetim acayip güzel sürpriz transferler yapacak bir anda. Geçen yıldan ders çıkarmamış olmaları düşünülemez.

  • (Misafir) Diyor Ki (18.06.2019 - 23:18:59);

    yaa Allah aşkına küme düşmüş takım topçularına , batan geminin malları hesabı çullanmayın.kesinlikle olmaz demiyorum.fakat küme düşmüş takımıyla çok zıt , yani çok açık ara bir performans göstermiş biri varsa olabilir.ekstra ekstra katkı vermiş biri değilse hiç bulaşmamak lazım.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (18.06.2019 - 23:54:15);

    Küme düşmüş takımdan oyuncu alınmaz diye bişey yok.Kümede kalmış Göztepenin kaç oyuncusuna talip olunmuş bileniniz varmı..ben duymadım.borgesi jeromu halili ghilası denizi kaç takım istemiş..?ama düşen Akhisarda bu takımda direkt oynayabilecek 5-6 adam var.varda,,gittik belkide en vasat oyuncusuna talip olduk oda ayrı konu..Allah sonumuzu hayretsin ne diyelim. Vardır bir bildikleri..

    • Göztepe
      0
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (19.06.2019 - 00:26:44)

      biraderim Akhisar ın bize yarar tek oyuncusu var . O da Manu. Gerisi hicbir is yapmaz bizde. Erzurumda da Obertan. Bir de yedeğe bizi bilenLeo ve Lokman. Gerisi yine yaramaz. Emrah ın adı geçiyor ama o bölgede oyuncu enflasyonumuz var. Yasin gonderilsin iyi bir fiyata . O zaman Emrah a eyvallah derim. Su hali ile lüzumsuz.

  • Ramiz (Misafir) Diyor Ki (19.06.2019 - 09:15:30);

    Scuuft ekibi har zaman ki gibi uyuyor orrospu çocukları arayın ulan biraz benn

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (19.06.2019 - 12:31:41);

    Valla birader bende çok beğendiğimden değil,hatta bizde iş yaparlarmı onuda geçeyim fakat manu senin yazdığın gibi,onun dışında orta saha Josue,Miguel lopes,sissoko,bokila,hatta şahsen beğendiğim Güray vural..bu adamların karşılığı bizde yok.ha bize daha iyileri lazım o ayrı.fakat benim düşünceme göre bizden daha iyi bir kadro bu..

    • Göztepe
      0
      Göztepe (Misafir) Diyor Ki; (19.06.2019 - 13:01:50)

      Güray Vural Berkan Emir den fazlası yok, Manu Yasinden iyi değil. Josue Castro dan iyi değil. Sissokko Poko dan iyi değil. Bokila Jerome den iyi değilnMiguel Lopes iyi ama yaşlı.

    • Göztepe
      0
      Göztepe (Misafir) Diyor Ki; (19.06.2019 - 13:01:52)

      Güray Vural Berkan Emir den fazlası yok, Manu Yasinden iyi değil. Josue Castro dan iyi değil. Sissokko Poko dan iyi değil. Bokila Jerome den iyi değilnMiguel Lopes iyi ama yaşlı.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (19.06.2019 - 15:19:28);

    Olabilir..herkese göre değişir.tam terside geçerli.yani bizimkilerinde onlardan iyi olduğu düşüncesinde değilim.onlar düştü biz kaldık.taraftar sağolsun.ama ne hikmetse bizim yasin hariç bi tane oyuncumuza talip yok.o da hala varmı belli değil.ama adamlar kapış kapış.neyse hayırlısı..

  • ALİ (Misafir) Diyor Ki (19.06.2019 - 17:27:48);

    adamlar bizi iki maçtada yendi

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (19.06.2019 - 20:29:47);

    Ghilasla 2020 ye BOK EZ ile 2021 e kadar sözleşme imzalayan haindir.

  • (Misafir) Diyor Ki (20.06.2019 - 01:17:58);

    Ronaldo ve messi yi alalım

  • (Misafir) Diyor Ki (20.06.2019 - 12:14:27);

    Murat Paluli diye bir sağ bek almışız. Sürekli sakatlanma potansiyeli olan Gassama nın yedeği olarak sık forma şansı var. Yeterli olabileceğinden emin değilim. Sağ bek Alparslan a kalır gibi..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (20.06.2019 - 16:00:41);

    Tayfur un gönderilmesi hatalıydı. Paluli Murat koskoca bir soru işareti. Kariyeri olmayan adamı süperlige getirdik. Gassama zaten yetersizdi.

  • (Misafir) Diyor Ki (20.06.2019 - 16:41:18);

    Her transfere olmaz diyorsunuz.hiç birini beyenmiyorsunuz.Alınan murat paluliyi seyrettiniz mi çoğunuz yoo diyeceksiniz.ama adama şans bile vermeden sallıyorsunuz.gökhan gönül,zeki,cengiz ünder,merih.daha ismini sayamadığım bir çok futbolcu.bunların hangisini tanıyırdunuz.iş hocada biter.her hoca bir değildir.biri yetişmiş oyuncu alır.( ersun yenal gibi onda bile başarılı olamaz.)birde şenol güneş gibi hoca vardır futbolcuyu parlatır.Ben tamar hocayıda şenol güneşin katagorisine koyuyorum.berkan son 5-6 hafta çok iyi oynadı.kendini geliştirdi.futbolcuların kendine güveni geldi.son maçlardaki stres olmasaydı.biz 3-4 maç önceden lig de kalmayı başarırdık.ben TAMER hocaya sorulmadan transfer yapıldığını sanmıyorum.Oda onay verdiyse bir bildiği vardır.lütfen transferleri sahada görmeden karar vermiyelim.Her şey GÖZTEPE için.

    • Göztepe
      0
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (20.06.2019 - 17:15:41)

      Cengizi ve Gökhan i daha alt ligde iken biliyordum ve iyi yerlere gelecekleri çok belli idi. Her sene " insaallah ben yanılırım Göztepe kazanır " yazıyorum . Ama maalesef bir türlü yanılmıyorum. Berkan son 5 hafta sadece oyi mucadele etti. Super lig sol beki falan değil şunu kabul edin artık. Super lig beki hem gidecek hem gelecek. Gittiginde de olabildigince bos dönmeyecek. Sabri iste boyle bir adamdı . Skubic de böyle bir bek. Sangare de öyle . Paluli Murat hayırlı olsun.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (20.06.2019 - 17:46:31)

      izledim.. Savunmadan çıkamıyor, çıkınca da kafasını önüne gömüp koşuyor. Gol ve pas becerisi hiç yok. Hayırlı olsun

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (20.06.2019 - 16:49:39);

    Bence mevkisinin olması gereken özelliklerine sahip.şimdi artık gassama,hatta halil bile düşünsün.kunduz göksele çok benzer özellikleri var.tabiki uyum,baskı,stres altındaki performansını bilemeyiz.Göztepe mize hayırlı olsun.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (20.06.2019 - 17:04:26);

    Takım kurgusunu en iyi Tamer hoca bilir. Ben sadece diyırumki takım boyu ortalaması 1.80 nin altına düşmemeli. Burası süperlig. Bakıyorum ismi geçenler hep 1.75. Zaten takımın boyu sıkıntılı. Dikkat. Süperligde kazanmak istiyorsan yan toplar ve duran toplar önemliiiiii.

  • (Misafir) Diyor Ki (20.06.2019 - 17:55:34);

    Psikopattça eleştirmeden önce,Alınanlara önce hayırlı olsun deyiniz.Zaten bunlar çakma Göztepelidir.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (21.06.2019 - 13:46:13)

      eğriye eğri doğruya doğru demeyen çakma Göztepelidir. Sevinen de üzülen de bu takım için kalbi attığı için kendi uslubunca yorum yapıyor burada. Küfür ve hakaret olmasın sadece.

  • Kimsesiz Hadi (Misafir) Diyor Ki (20.06.2019 - 18:01:25);

    [Alıntı Yap = 96957 Tamer hoca BJK nin postalarını bekliyormus ulen gene geç kalip transferi savsaklicaniz be]

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (20.06.2019 - 23:06:04);

    Adebayor hayırlı olsun.

  • Zekai (Misafir) Diyor Ki (21.06.2019 - 07:08:08);

    Afiş Jahovic,i Malatya almis

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (21.06.2019 - 11:30:47);

    Başkan Emrahı bitirirse süper olur. Yeni Atalayımız geliyor. Birde Taylan gelse Borges in yerine. Ah ulen ah.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (21.06.2019 - 15:08:05);

    Şu jelibon gofret BOK EZ ve davaro gitse, adam transfer etmisiz gibi sevinirim.

    • Göztepe
      0
      rüzgar (Misafir) Diyor Ki; (22.06.2019 - 00:11:16)

      birde bievindötoğlu şeysi gitse... insanların adlarını ve soyadlarını bu kadar aşağılık bir şekilde telaffuz eden bu şahsiyet isktirip gitse... Ha? kimden alıyo bu gücü. ne ayıp ya. kimdir bu? neden hep burda? sahibisi mi buraların? sayasinde burası çöl gibi oldu...

    • Göztepe
      0
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (22.06.2019 - 16:53:33)

      PİÇ KSK!!!!!!!

  • rüzgar (Misafir) Diyor Ki (22.06.2019 - 00:13:39);

    biz Güzelyalı Ortaokulunda bu tiplere g*t solucanı derdik. Atatürk lisesinde ise bu tipleri g*t lalesi derdik. şimdilerde bievinbioğlu diyolla!

  • msafir (Misafir) Diyor Ki (22.06.2019 - 09:06:45);

    evet yani şu bibilmemneettiğimioğlu denilen haram kasık mahsulu bu siteden defolup gitse çok iyi olacak. bu zırto muhtemelen yalıdan sınırdışı edilip kesekağıdına iltica etmiş kuyruk acısı olan bi tip.ha bi de biz bunu lisenin arka bahçesinde kıstırabilseydik şimdi assolist olarak sahnelerde müstesna yerini alırdı.şeyini şeetiğiminin şeyi...!

  • msafir (Misafir) Diyor Ki (22.06.2019 - 09:06:46);

    evet yani şu bibilmemneettiğimioğlu denilen haram kasık mahsulu bu siteden defolup gitse çok iyi olacak. bu zırto muhtemelen yalıdan sınırdışı edilip kesekağıdına iltica etmiş kuyruk acısı olan bi tip.ha bi de biz bunu lisenin arka bahçesinde kıstırabilseydik şimdi assolist olarak sahnelerde müstesna yerini alırdı.şeyini şeetiğiminin şeyi...!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.06.2019 - 10:35:40);

    Bu site bozuk veya terkedilmiş,çöpe atılmış gibi.Daha Göztepe 0-Akhisar 0 yazıyor.Kontrolsüz.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (22.06.2019 - 11:03:37);

    Ulen beto ağlattın sabah sabah..helal olsun ne diyelim..başta gençlerimiz olmak üzere,herkese ders olsun.

  • Zekai (Misafir) Diyor Ki (22.06.2019 - 14:04:53);

    Hadi hayirlisi Menemen sen Çeliği almisiz. Her zaman ki gibi santrafor en sona kalacak amk

  • (Misafir) Diyor Ki (22.06.2019 - 14:29:27);

    Bu site bozuk

  • (Misafir) Diyor Ki (22.06.2019 - 16:58:12);

    Bievinbioğlu onurumuzdur.

  • müsaffir (Misafir) Diyor Ki (22.06.2019 - 18:41:20);

    yiyim bievinbisini tiizden

  • (Misafir) Diyor Ki (22.06.2019 - 21:18:19);

    Atlamış sazanlar . Ahmaklar bievin yazan bendim devamlı nick degistiriyorum. Boyle site mi olur amk. Ulan ne malsınız ya.. Gölgenizle kavga ediyorsunuz deyyuslar.n

  • gamlıbaykus (Misafir) Diyor Ki (22.06.2019 - 21:19:38);

    Bieve laf soylemeyin oyarım alayınızı . Tiiz ne lan lavuk!

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (22.06.2019 - 21:47:37);

    Taklitlerinden sakınınız;-)

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.06.2019 - 22:35:09);

    Siz burada birbirinizi yiyin. Yine gitmis Menemenspordan adam almışız. Gecen sene Samed Ali yi aldık da ne oldu. Kupada çengelköy e gol attı. Allah aşkına biz süper ligde miyiz yoksa düştük de haberimiz mi yok! Hataydan Menemenden transfer yapıyoruz. 11 e adam almayacak herhalde yine Sepil.

    • Göztepe
      0
      İi (Misafir) Diyor Ki; (23.06.2019 - 07:18:30)

      biz niye hep takımı bolkluyoz bi forvet bide onnura aldıkmı tamam gençler var daha altyapıdan onlarıda aldıkmı hep transfermi yapcaz nereye kadar bence u21 en az 5 oyuncu alsınlar

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (23.06.2019 - 08:18:04);

    Forvet oyuncu,onun arkası 10 numara ve kaleci hariç diğer mevkilere oyuncu alırken hesap kitap bütçe takım içi denge meselelerinin ön planda olması şu ekonomik şartlarda ve ffp diyede bir kıstas varken normal.fakat iş, bunlar hariç dediğimiz 3 mevkiye gelince orda artık Allah ne verdiyse imkanlarımızı seferber etmeli,en iyilerini almaya bakmalıyız..camiamızın farkı ve buna ilaveten vitrin takım olma özelliğimizden geçen yıl santrforu menemenden almak kumardı,tutmadı.yapılan 2 transferden ümitliyim.ama Esas beklentim santrfor ve arkasına.ve bu mevkiler için ÜMİTLİ değil,EMİN olmak istiyorum.özellikle iyi santrfor bütün takımın oyununu etkiler.halilin bile Demba Ba ile oyunu farklıydı.topu alan, dönen,gelişine vurabilen,kurnaz,koklayan USTA bir golcü şart.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (23.06.2019 - 12:37:25);

    Bence adam gibi futbolcu takibi yapılırsa iyi bir scout ekibi olursa her ligden hatta amatörden bile futbolcu alınır. Bizim en büyük sorunumuz çok sabırsız bir taraftar grubu olmamız. 5 tane büyük transfer yapcaz hemen şampiyonluğa oynucaz,. Yok öyle bir dünya. Ve hatta bu mantıkla elimizdeki kendi genç oyuncularımızıda kaybediyoruz. Bu sene elimizde patlayan dinazorlardan kurtulalım yeter. Benim en büyük isteğim inşallah gençlere yatırım yapan bir külüp oluruz. Dortmund Atletic Bilbao gibi Benfica Porto gibi. Adamlar alıyor oynatıyor satıyor. Arada şampiyonda oluyor. Önce hazırlık ve plan. Biz niye yapmayalım. Göztepe yeni isimler çıkaran bir külüp niye olmasın.

  • (Misafir) Diyor Ki (23.06.2019 - 14:27:52);

    Eren Derdiyok müzmin sakat ayrıca adamda ne hırs var ne istek.Boşu boşuna dünya kadar para veririz.

  • Şaban (Misafir) Diyor Ki (23.06.2019 - 16:48:34);

    Abiler Ronaldo ve messi yi alsınlar ya.

  • (Misafir) Diyor Ki (23.06.2019 - 17:02:36);

    Sayfa gerçekten bitik.. 2 tane osuruktan tayyarenin çiftliği olmuş, istediklerine sallıyorlar..

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (23.06.2019 - 18:21:03)

      haklısın kadroda ronaldo ve messi ayarında birçok topçumuz var .Onlara bile sallıyorlar osurukçular

  • (Misafir) Diyor Ki (23.06.2019 - 22:47:59);

    Arkadaş herkes iyi bir scout ekibi diyor.scout ekibi miz var siz hiç merak etmeyin.topcuda izliyorlar.tranfer komitesine yani baskanada alınmasi gerekenleri iletiyorlar.fakat izlenen futbolcuların bölgelerindeki 6 veya 7. ismi transfer ediliyor.scout ekibi ne yapsın transferi onlar yapmiyor ki.seyredip bilgi veriyorlar.transferi yapan başkası yani scout ekibinin bir kıymeti yok.gidim menejerlerin önerdiği yolcuları alanlar şimdi bu menajerin kazıklarından nasıl kurtaracağız diye uğraşıyorlar.glas borges gufran grillo gibi

  • Marsli (Misafir) Diyor Ki (23.06.2019 - 23:53:41);

    Baskani m Ulkuspordan Hamit,i da a!un. bakir

  • Tarik (Misafir) Diyor Ki (24.06.2019 - 00:00:42);

    Eren büyük hata olur,Jerom ondan daha iyi

  • (Misafir) Diyor Ki (24.06.2019 - 00:24:24);

    Ronaldo ve messi yi alalım.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.06.2019 - 13:46:47);

    iskenderunsporun solbeki vedat ı alalım.

  • Ramiz (Misafir) Diyor Ki (24.06.2019 - 17:10:24);

    Başkan bu sene bu takimi düşürmeye kararlı gibi,,, Bu transferler ile stad nasıl dolacak. Başkanın zihniyeti ayni geç tranşfer vs vs vs

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (24.06.2019 - 18:29:55);

    Veli nin menajeri bilin bakalım kimin menajeri?

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (24.06.2019 - 19:07:56);

    Ghilas menejerimi

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (24.06.2019 - 19:55:58);

    Veli nin menajeri Berkan ın menajeri gencler .

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (24.06.2019 - 21:11:33);

    Biz şimdi gerçekten Eren Derfiyokumu alıcaz. Şimdi ben burada soruyorum. Rodellagamı Eren mi. Büyük çoğunluk Rodellaga der. Peki Denizli Rodellaga ile kaça anlamıştır. En fazla 1.400 bin euro. Eren bizden kaç para ister en az bir o kadar. Peki Biz neden o zaman Rodellagayı almadık. Rodellaga Eren i her türlü katlar. Anlamıyorum. Mantık ne anlamıyorum.

  • İzmirli (Misafir) Diyor Ki (24.06.2019 - 22:06:35);

    Eren Derdiyok saçmalık, böyle salakça işler yapmasınlar.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.06.2019 - 23:37:23);

    arhavispordan tuncay ı alalım 22 maç 6 gol.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.06.2019 - 02:51:27);

    [Alıntı Yap = 97027Süper ligi kaldıramazlar.Geçmişte çok yaşamadıkmı.

  • ali (Misafir) Diyor Ki (25.06.2019 - 11:46:43);

    fatihe genova 2 mılyon euro veriyor onu kulüpten kovalayan hala klüpte duruyormu

  • Çınar (Misafir) Diyor Ki (25.06.2019 - 16:31:39);

    Tamer hoca Amma pişirim cimktin beşennn

  • (Misafir) Diyor Ki (25.06.2019 - 19:39:32);

    Ronaldo ve messi yi alalım mı artık.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.06.2019 - 19:44:28);

    Selcuklu belediyespordan mevlit i alalım. Ön-libero. Kornerlerde tehlike yaratır. Kafa topuna iyi çıkar. En önemlisi bonservisi elinde.