Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Kır zinciri Göz-Göz

Kır zinciri Göz-Göz - 14.12.2018


Süper Lig’de üst üste 4 maçını da kaybederek ateş hattına yaklaşan Göztepe, Bursapor’u ağırlıyor Spor Toto Süper Lig'de kötü günler geçiren Göztepe, bugün 16. haftanın açılış maçında Bursaspor'u konuk ediyor.

Bornova Doğanlar Stadı'nda saat 20.30'da başlayacak olan karşılaşmayı hakem Mustafa Öğretmenoğlu yönetecek. Maçı beINSports1 canlı olarak ekranlara getirecek. Ligde son 4 maçında Erzurum, Başakşehir, Antalya ve Sivasspor'a yenilen ve teknik direktör Bayram Bektaş ile yollarını ayırıp, Kemal Özdeş'i takımın başına getiren Göz-Göz, Bursa önünde çıkış arıyor. Özdeş'in ilk kez Göztepe'nin başında sahaya çıkacağı maç öncesi sarı-kırmızılı ekipte önemli eksikler göze çarpıyor. Sakatlıkları süren Kerem Atakan, Traore, Deniz Kadah ve Axel Ngando ile kart cezalısı Kadu bu maçta forma giyemeyecek.

BURSA'DA İKİ EKSİK VAR

Bursaspor'da ise Sakho ve Furkan sakatlıkları nedeniyle Göztepe karşısında sahadaki yerini alamayacak. Ligde 18 puanı bulunan Göztepe ve 19 puana sahip Bursaspor'un düşme potasına çok yakın olması maçın önemini artırıyor. Ligde üst üste iki maç kazandıktan sonra geçen hafta evinde Antalyaspor'a yenilen Bursaspor'da rakibi Göztepe gibi maçtan 3 puanla ayrılıp alt sıralardan uzaklaşmak istiyor.

BURSA İLE 35. RANDEVU

Süper Lig'de Bursaspor'la daha önce 34 maça çıkan Göztepe, 12 galibiyet, 8 beraberlik ve 14 yenilgi aldı. Bursaspor'a 30 gol atan sarı-kırmızılı ekip, kalesinde 36 gol gördü. İzmir'de rakibiyle karşılaştığı 17 maçta sahadan 10 galibiyet, 3 beraberlik ve 4 yenilgiyle ayrılan Göztepe, iç sahada 22 gol atıp, kalesindeki 12 gole engel olamadı.

ÖZDEŞ SAHNE ALIYOR

Göztepe'de teknik direktör Bayram Bektaş ile yolların ayrılmasının ardından takımın başına geçen teknik adam Kemal Özdeş ilk kez Göztepe'nin başında sahaya çıkıyor. Sarı-kırmızılı ekiple hafta içinde 2.5 yıllık sözleşmeye imza atan Özdeş, Doğanlar Stadı'nda taraftarların huzurunda sahne alacak. Sarı-kırmızılı taraftarların, son 4 maçta alınan yenilgiler serisini unutup Özdeş ve futbolculara büyük destek vermesi bekleniyor. Kasımpaşa'da 2.5 sezon çalışan ve bu sezon ilk 7 hafta İstanbul ekibinin başında yer alan Özdeş, 8 hafta aradan sonra bu kez Göztepe'nin teknik patronu olarak yeşil sahalara dönecek.

Kaynak YeniAsır



Toplam Görüntülenme : 1395
Tarih : 14.12.2018
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • Muhammet Can Kurt (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 13:37:21);

    Maç skoru 2-1

  • Eymenefeeee (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 14:28:38);

    Abi gözünü seveyim bu iş jarome la olmaz adamın takıma gram faydası yok. Ya onun yerine samet oynasa daha fazla katkı sağlar takıma. Bi santraforun tek bi hareketimi olumlu olmaz. İnanın ki herve tum dan farkı yok yani.... Kemal hocanın diğer 2 forvet imizi kelfetmesi lazım...

  • (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 19:53:15);

    gene jeroma ile başlıcak. yapma hocam bu adamda iş yok. 20 maçta 2 gol atan adamdan ne hayır gelir. koy çikilsiyi yada samedi hocam

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 21:17:24);

    Berkan ı transfer edenin ..............

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 21:17:54);

    Allah belanızı versin!

  • davetsiz (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 21:22:13);

    İlk yarıya bakınca beraberlik iyi sonuç olur gibi görünüyor. Bizim takım akşam iş çıkışı spor olsun diye toplanmış halı saha takımı izlenimi veriyor.

    • Göztepe
      4
      davetsiz (Misafir) Diyor Ki; (14.12.2018 - 22:31:56)

      İyi sonuç olduğu söylenebilir. Sonuçtan ziyade çocuklar iyi ter attı. Her hafta bir kere böyle yapsalar en azından vücut hamlamaz, et kesmez. Hafta içi iş güçten fırsat olmuyor herhalde oynamaya.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 21:29:59);

    Maalesef Poko ve Berkan çok zayıf kalıyor. Bir puan başarı olur.

  • (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 21:30:38);

    Hadi deplasmanda ruhsuz oyuna alıştıkda, içerde taraftar desteğiyle agresif oynayan basan oyuna hükmeden takım gitti,maç bitsede gitsek kafasında oynuyor takım

  • (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 22:37:10);

    kemal hoca geldiğinde kaliteli takımımız var diyordu. bumu kaliteli takım bu ne kalitesi ya. bu takım olsa olsa.defolu takım olur. ne şut var ne pozizyon var

  • (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 22:37:46);

    işin zor hocam bu takımdan cacık olmaz.

  • (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 22:48:49);

    hocam oyuncu değişikliklerinde hatalısın. 80 dakka jeromoya dayandın. hatalısın yaini çıkardın kazma tayfunu koydun hatalısın. samedi geç koydun hatalısın.

  • (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 22:48:53);

    Sayın Mehmet sepil başkanım bu kadro küme düşer haberiniz olsun,kazanmayı bırak gol atacağına bile inanmamaya başladım

  • (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 22:51:10);

    bu kazma alpaslan 10 tane taç attı 10 uda rakiplerin ayağına attı. bu adam taç özürlü galiba. başkana sölemde bu adamı bi beyin doktoruna götürsün. baktırsın. 2. ligten geldi demi bu

  • (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 22:53:00);

    transfer olmassa hiç ümidim kalmadı.

  • felaket tellalı (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 22:54:04);

    göztepenin çocuğu halil akbunar. bu haftada döktürdü

  • Bora //ÜMRANİYE (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 22:54:49);

    genelde hoca değişiklği yapan takımlar o hafta galip gelir.Özellikle bize karşı hoca değişimi yapan takımlar hep galip geldiler.Bizimkiler bırak galip gelmeyi beraberliği kurtardığmıza şükrediyorum.Devre arası muhakkak kadro değişikliğine gidilmesi lazım.Takım beştaş maçından sonra yokları oynuyor....

    • Göztepe
      -2
      metin bora (Misafir) Diyor Ki; (14.12.2018 - 22:58:37)

      bırak biz hoca değiştirmeyi takım değiştirsek gene olmaz. takım 2. lig ayarında. ne yapsak boş. yazıyoz yazıyoz ama bizi dinleyen yok.

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (15.12.2018 - 09:42:13)

      Afedersin sen kim oluyorsunda seni dinlesinler.Göztepe senin babanın şirketimi.Çok dinlenilmeni istiyorsan kur bir şirket ,al amatörden bir takım sonra çıkar süper lige orada yaz çiz,sözünü dinlet.

  • (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 22:56:00);

    golcümü jeromo. gurur duyom senle. seni takıma kazandıranı

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 22:59:19);

    Eyyy Mehmet SEPİL!!! Ne kadar sözleşmesi elinde çöp varsa aldın. Parana kıyamadın . Jahovicimizi gönderdin. Yerine birini getirmedin. Bedavaya 2.lig hocası getirdin. Adam takımın iskeletine sıçtı. Senin cebine dokunmadı diye mutlu oldun. Zengin olduğuna göre akıllısındır. Şimdi sana bir sual: Bu takım küme düştüğünde nasıl bir maliyete katlanacaksın?? Bu kısıntılarına değecek mi? Eyyy Mehmet SEPİL!!! Biz amatörü gördük. Burası süper lig böyle bir sol bek olur mu!!! Böyle bir sözüm ona forvet olur mu??? Ya hu hesabını yap birader şu kaybedecegin yayın gelirlerini bari düşün. Ulan şu kadronun ligde kalması mümkün mü!!!!

    • Göztepe
      -4
      (Misafir) Diyor Ki; (14.12.2018 - 23:06:16)

      mehmet sepil bizi dinlemiyo. bildiğini okuyo. burrdan defalarca yazdık . bu ne biçim kadro diye nerden buluyonuz bu futbolcuları diye. ama dinlemiyo. ama kaybedende hep kendisi oluyo. ya hani biz büyük takımdık büyük takımda bu futbolcularmı oynar. ne biçim büyük takımız biz. 1970 yılından beri avunuzyoruz. maalesef ben şu acı gerçeği anladım biz büyük müyük takım değiliz. bizim büyüklüğümüz 1970 yılında bitmiş. artık biz sıradan takımız. düşer düşer çıkarız asansör takım oluruz. büyük takımlar büyük futbolcular alır. o kadar. gufranlarla tayfunlarla halillerle jeromo gibisyle bu işler olmaz. demi başkanım

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (15.12.2018 - 09:45:29)

      Mümkün.

  • (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 23:00:31);

    bari sahaya çıkayımda gölü ben atayım. 60 yaşımdayım. olsun 2 antremanla jeromadan 10 kat daha güzel oynarım.

  • Bora //ÜMRANİYE (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 23:06:16);

    Anlamadığım şey bjk maçına kadar oynayan takım ne oldu da bu kadar aciz duruma düştü.Bu kadar kötü nasıl olabildik .Bütün temennim devre arası gerekli uyarıların yapılmasıngitmesi gerekenlele ve alınacaklarla takımın tekrar rayına oturması....

  • (Misafir) Diyor Ki (14.12.2018 - 23:09:56);

    yaz babam yaz. ama değişen bişey yok

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 00:29:39);

    Bildiklerimizi unutcaz.herşey silbaştan.kırk gün kırk gece oynasak gol atamıcamız maçta,özellikle ikinci yarı defansif oynayıp taraftarın sayesinde 1 puanı aldık.biraz hareketli başlamıştık bursa 2 gol kaçırınca oturduk götümüzün üstüne,döndük gerçeklere.bu oyunla 1 puan çok iyi.ancak bugün sahaya 3.forvetiyle değilde daha çabuk bir hücum oyuncusuyla çıkabilseydi bursa, bizi bugün ne taraftar,nede defansif oyun kurtaramazdı.bizden daha iyi bir takımdan 1 puan aldık.olay bu.ben alpaslanın maç sonu açıklamalarından takımda gruplaşma olduğundan artık %100 eminim.bu olduğu müddetçe transferle bu sorunlar çözülmez.artık taraftarın antrenmanları ziyaret vakti gelmiştir.ha ondan sonra taktik teknik konuşuruz.hele oraya bi gelelim..

  • Maradona (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 00:32:19);

    Takımın oyun org değişiyor Kemal hoca ilk yarı takımı hızlı çıkarmak istedi savunmadan eveleyip gevelemeden ama olmadı devre arasında istediklerini oturtur oyundaki iyi tanır bayram hocada ki gibi organizasyonsuz plansız ne yaptığını bilmeyen bir takım olacağını düşünmüyorum Kemal hocanın gelişiyle bundan sonraki problemlerimiz oyuncu özelinde olur diye düşünüyorum . Berkan alt Lig topçusu ama ilk 11 oynasin diye alınmadı bunu unutmamak lazım . Borgeste lig başından beri bişey ben görmedim 7 kıtada ayağı düzgün bu tarz oyuncu her zaman bulunur aramadan bu gün forması bile kirlenmedi borgesin lafın gelişi . Yasin böyle oynamaya devam ederse kesik yer sağa çek babam çek hızlı atak çek sağa orda çek sağa burda çek sağa tek etkili olduğu yer ceza sahasına yakın bölgeler o zaman heyecan veririyor onun haricinde yasin ortaha sahada topu aldimi ızdırap oluyor .cikalesi bı guclensin kuvetlensin koşmayı ayakta durmayı öğrensin sonra futbolu meslek olarak yapabilir ..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 01:02:30);

    Ben kulüp başkanı olacağım tonla para dökeceğim. Benim maaşlı iscim futbolcum takımda huzursuzluk çıkaracak gruplasacak, götünden kan alırım onun. Alpaslan kim oluyor kendini ne sanıyor da böyle cüretkar konuşuyor. Bu kulübü kim yönetiyor? Bilen varsa yazsın. Manyak mı bunlar !!!

    • Göztepe
      -3
      (Misafir) Diyor Ki; (15.12.2018 - 11:42:18)

      farkındamısınız bilmem. oklar yavaş yavaş başkana doğru dönüyor. maalesef başkanda bizim gibi seyrediyo. baksana takımda gruplaşma varmış niye el koymuyo.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 01:26:00);

    Yönetimin masaya yumruğunu vurma zamanı gelmişte geçmektedir.alpaslana sordular sence bugün bu taraftar nasıl memnun edilirdi diye..o da bunu bana sormamalısın,bu sorunun muhatabı ben değilim gibisinden cevap verip çıktı işin içinden.yani takımdan başka oyuncuları hedef gösterdi.durum bu..4-5 oyuncu benden günah gitsin modunda oynuyo..ben bugün gördüğümü söyleyim.bugün iyi oynayan değil tekrar tekrar söylüyorum iyi oynayan değil kafasında başka şeyler olmayıp oyunun içinde olan oyuncular TITI CASTRO BETO BERKAN JEROME REİS BORGES POKO ydu..belki 1 kişi daha..

  • (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 11:44:51);

    ne söylersek boş. çünkü takım baştan yanlış kurulmuş. hep ucuz futbolcular alınmış.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 12:11:51);

    Arkadaşlar ben her ne olursa olsun,normal ruh halindeki bu takımın ara transferde atletik bir sol bek,orta sahadada forvete yakın, hücuma dönük bir ofansif orta saha oyuncusuyla,en azından bu yıl ligde kalacağını düşünüyorum.çok değil,2,ama çok iyi transfer..ayrıca artık hiçbir takımda devre arası öyle 6-7 oyuncu alacak ne bütçe var nede o kadar boşta iyi oyuncu.dolayısıyla ne yapacaksak çoğunluğu yine bu oyuncularla yapacaz.Ama dediğim gibi herşeyin başı önce bu takım takım olacak.yıkılırsak içerden yıkılırız.bizi dışardan yıkacak güç yok.bu yönetimle bu başkanla bu hocayla bu mali tabloyla,bu taraftarla biz yıkılırsak valla spor akademilerinde hakkımızda tez yazılır.ama eğer varsa önce içerdeki çürükler ayıklanacak..

  • (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 13:00:52);

    Alparslan’ın maç sonrası açıklamasında çok net belli oluyor ki takım içinde bir problemin olduğu aşikar futbolcular Göztepe’mizi protesto eder şekilde sahadalar

  • FİKRİ (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 15:36:07);

    takımda kumaş bozuk istediğn terziyi getir olmaz 3 veya dört adet üst düzey adamlazım bu takıma yoksa uçuruç alltaki takımlar 5 e takmış geliyorbizimkiler geri viteste n

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 16:25:26);

    Her şey apaçık ortada, orta sahamız zayıf topu ileri taşıyamıyor. Ondan sonra bam güm başlıyoruz topu şişirmeye. Halil topu alacak yan yan gidecek, keza yasinde aynı. Sokaktaki çocuk bile biliyor bunu. Bizim taraftar da başlıyor ondan sonra Jerome şöyle zırt pırt. Rakip takım Castro yu kitledimi bizde başka oyun kuracak adam geçecek topçu yok. On tane santrfor olsa gol atamayız. Ha bu söylediğim Traore ve Gassama varken farklıydı. Çünkü o zaman kanatlar işliyordu ve bu sayede Halil le Yasin boş alan bulabiliyorum. O zamanda Castro rahatlıyorum. Ne bileyim belkide talihsizlikte yaktı bizi.

    • Göztepe
      -1
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (15.12.2018 - 16:35:52)

      Aynen katılıyorum. Işte o yüzden Sabri yi gönderme lüksümüz yoktu . Sabri sol bek de oynayabiliyordu. Sabri mi Berkan mı diye sorulmaz bile. Ama Bayram bunu anlayamadı. Çünkü biz geçen sene bekli Göztepe yı seyrederken o alt ligi takip ediyordu. 1. Sorumlu Mehmet SEPİL dir.

    • Göztepe
      1
      gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki; (15.12.2018 - 16:56:52)

      tamamen katılıyorum..

    • Göztepe
      -1
      gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki; (15.12.2018 - 16:57:46)

      tamamen katılıyorum..

    • Göztepe
      4
      (Misafir) Diyor Ki; (15.12.2018 - 18:05:32)

      bence de aşamada jerome laf söylemek haksızlık olur adam.ortasahaya gelip top alıp 3 5 kişiyi calimlayip gol atacak hali yok yada kendi orta açıp kendimi kafa vuracak . Farkında mısınız orta bile acamiyiruz yasin el freni Halil le yasinin karşısındaki bekler terlemeden maç bitiriyor

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (16.12.2018 - 22:15:52)

      talihsizlik beklendik bir durumdur futbolda. kadronu bu tip durumlara göre kurarsın. grillo'nun alınma sebebi leo gibi hem sol stoperin, hem sol bekin berkan'la birlikte yedeği olması içindi. bu yoklukta bile forma giyemiyorsa demek ki çok boş adam. axel de aynı şekilde çok zayıf. yabancı diye böyle adamlara paralar dökmek yazık. kimse sorumluları hesabı sorulmalı. kadu hırslıydı geçen sene ama şimdi tekrar sakatlanmamak için kendini çok sakınıyor. reis yetenekleri kısıtlı ama elinden geleni yapıyor. titi ortanın bir tık üstü yani iyi bir stoper, kadroda hep olmalı. ayrıca scarione, ghilas, gouffran transfer taalihsizliği. traorenin yerine iyi değil mükemmel bir sağ bek nasıl bulacağız ara transferde bilmiyorum. sağ beke gelecek yıl da düşünülerek bir yedek bulunmalı. veya sağ stoper-sağ bek oynayabilen çok kaliteli bir oyuncu. borges işleyen takımın içinde iş yapar, mucizeler yaratmaz. poko ve castro şu aşamada vazgeçilmez. cikaleşi Allah'tan kiralık. jerome'un sözleşmesi fesh olur sene sonu..

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 17:00:00);

    Nedim arkadaşımıza katılıyorum..

  • hasan (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 17:22:10);

    Alpaslan ne dedin

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 18:42:23);

    Bir tek penaltımız yok. Çünkü ceza sahasına bile giremiyoruz.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 19:14:46);

    Konyada galip amk.aykut sinamekesi çok şanslı.

  • davetsiz (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 20:52:21);

    A.güçlü oyuncular 6 aydır para alamıyormuş, bizden fazla puanları var. Bizimkiler neden oynamıyor? Geceleri stadyum inşaatında mı çalışıyorlar?

  • Iiii (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 20:57:02);

    Teknik direktorle alakasi yok bu islerin futbolcularda bitiyor hersey

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 22:13:42);

    Sokakta yatan güçlüler oldukça güç durumda. Onlardan da puan alamazsak düşmenin en büyük adayı kesinlikle biz oluruz NOKTA

  • (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 22:56:41);

    herkez jeromocu olmuş neymiş top lamıyomuş. bal gibi alıyor. ama o ne yapıyor tekrar geri veriyor yan pas yapıyor. kardeşim madem golcüsün al topu bi kalye dön bi şut çek bi çalım at bi adam geç. yok yapamıyo. zaten gol vuruşlarıda yetersiz. bide diyorlar. adam mücadele ediyor. ne yapayım mücadele ediyorsa bana mücadele değil gol lazım biz onu gol atsın diye aldık mücadele etsin diye değil. bırak mücadeleyide yandaki topçular yapsın. o zaman defanstaki reyisi koyalım oraya oda çok iyi mücadele ediyo. belki daha çok gol atar. boşuna santrafora para vermiyelim o zaman. yok jeroma golcu adam değil 20 maçta 2 gol atana adama ben golcu demem. yanlış transfer

  • (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 23:07:03);

    şişşşşşşşşşt...bold pilot geliyor....

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (15.12.2018 - 23:24:43);

    Ya kardeşim milletin maçlarına baktıkça sinirim tepeme çıktı.arkanda 10 bin tabanca gibi seyircin var neymiş kendilerine güvenleri kalmamış.içerde dışarda taraftar arkanda, ölü evi gibi oyuncular.2-3 tane oyuncu var Kasım Kasım kasılmaktan top oynamıyolar.yazıklar olsun..Bu formayı kişisel kaprislerinize alet ediyorsanız yediğiniz her lokma haram zıkkım olsun...şu Alanya takımındaki şu Rize Sivas takımındaki heyecanın onda biri sizde yok yuh kere yuh..sikmişim tekniğini taktiğini.önce şu formayı giyiyosunuz bi heyecan duyun heyecan.bu taraftarla ruh gibi gezecekseniz sahada siktirin gidin..İşte o kadar..bundan sonrada böyle amk...

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (16.12.2018 - 00:30:23)

      aynen o kasım kasım kasilanlari uzaklastirmadikca çok zor bıraksınlar bu liseli ergen triplerini top oynasinlar .. zaten 2 3 tane bunlar

  • (Misafir) Diyor Ki (16.12.2018 - 00:11:59);

    geçen yıl ve bu yıl forma giyen santraforlar ghillas,ömer şişmanoğlu,jerome,cikalesi toplam kaç gol attıllar, kaç para aldılar acaba.kasımpaşanın santraforu diagne 1,5 yılda tek başına kaç gol atmış ve kaç para almış.peki bu topçuları kim istemiş kim almış.başkan bunu açıklasın.böyle biri varsa başkan bu kişi şirketininbaşında olsa görevde tutar mı? bir açıklama lütfen.n

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (16.12.2018 - 11:11:42);

    Dün jahovic i seyrettikçe deli oldum. Neymiş takımın maddi dengesini bozacakmış. Ulan zaten o takımdan adam mı bıraktınız. Ona vereceğiniz paranın kaç katını karaktersiz Baba ya kazma jerome a verdiniz. Bidon Ghilas i saymama gerek yok herhalde. Mehmet SEPİL inatçı ve kırılgan bir yapı sergiliyor . Haklı olduğu yerler olabilir ama Jahovic konusunda kesinlikle ve kesinlikle fayda maliyet analizi yapmadı. Zararlı çıktık. Kendisi futbolu bizim kadar bilmez. Forvet bulmak çok zor. Buldun mu tutacaksın takımda. Halil e verdiğin önemin yarısını bu konuya verseydin zaten adam sana o verdigin parayı 3 5 macta kazandıracaktı.

    • Göztepe
      1
      davetsiz (Misafir) Diyor Ki; (16.12.2018 - 15:06:12)

      %100 katılıyorum. Başkan Jahovic olayını hatırladığım kadarıyla "bu futbolcuya %X zam yaparsak diğerleri de %X zam ister" gibi bir kurumsal şirket mantığıyla açıklamıştı. Jahovic'le bir alt ligdeyken sözleşme yaptığımız için de istediği muhtemelen para yüzde artış olarak yüksek gibi görünüyordu. Ben de fayda-maliyet analizi yapıldığını veya futbolcunun performansının ederinin tartışıldığını düşünmüyorum. 5 haftadır 11'de çıkıyor ve gol kaçırsa da çok etkili oynuyor. Demba klas oyuncu olduğu için geçen yıl 2. yarı taraftar mutluydu, fakat bence onun da gösterdiği performans Jahovic'in çok altındaydı. Aldığımız puanlardan da belli. Bence o olay takımda ekstra performans gösterenin ödüllendirilmeyeceğini de göstermiş oldu. Jahovic olayı hata gibi görünüyor ama diğer taraftan bakınca aynı büyüklükte başka bir hata daha var. O da Ghilas, Ömer, Jerome, Cikalleshi gibi transferler ve 1 yıldır hala Jahovic ayarında bir oyuncunun bulunamaması. Yoksa bir oyuncu her zaman takımdan ayrılabilir veya uzun sakatlık dönemi geçirebilir.

    • Göztepe
      4
      (Misafir) Diyor Ki; (16.12.2018 - 21:56:43)

      siz evin oğlanları ŞAÇMALAMIŞSINIZ acayip

  • (Misafir) Diyor Ki (16.12.2018 - 12:06:50);

    Jerome santrofor falan değil bursa maçında defansın arkasına atılan topta sağ ayağınla köşeye bıRakacağı topu ağır kalıp ne yapacağını düşünüp topu kaleciye bıraktığı pozisyonu johoviç 0/0100 yazardı

  • (Misafir) Diyor Ki (16.12.2018 - 12:06:51);

    Jerome santrofor falan değil bursa maçında defansın arkasına atılan topta sağ ayağınla köşeye bıRakacağı topu ağır kalıp ne yapacağını düşünüp topu kaleciye bıraktığı pozisyonu johoviç 0/0100 yazardı

  • (Misafir) Diyor Ki (16.12.2018 - 12:06:53);

    Jerome santrofor falan değil bursa maçında defansın arkasına atılan topta sağ ayağınla köşeye bıRakacağı topu ağır kalıp ne yapacağını düşünüp topu kaleciye bıraktığı pozisyonu johoviç 0/0100 yazardı

  • (Misafir) Diyor Ki (16.12.2018 - 12:06:54);

    Jerome santrofor falan değil bursa maçında defansın arkasına atılan topta sağ ayağınla köşeye bıRakacağı topu ağır kalıp ne yapacağını düşünüp topu kaleciye bıraktığı pozisyonu johoviç 0/0100 yazardı

  • Maximius (Misafir) Diyor Ki (16.12.2018 - 12:43:41);

    Bonservis i elinde olan toparlama kadro ile olcağı bu her gelen alpaslan borges Gibi topçular 2 maç oynayıp tirbünede oynayıp forma yı kapıp yatmaya başlarlar ali sameti santrofor yedeği diye aldık isek gözüktüğü gibi santrofor yok kulübede oturtuyoruz ???? Tayfun halil gibi topçuları fırsatçı santroforlar johoviç ve dem ba gibi gol atan futbolcu lar fırsatçılığı ile golü atıp. Bunları. taşıyordu Johoviç büyük kayıp büyük hata,,, düşecek konya geçen sene2 hamle yaptı nerelerde zirveye oynayan göztepem nerede???

  • Maximius (Misafir) Diyor Ki (16.12.2018 - 12:43:42);

    Bonservis i elinde olan toparlama kadro ile olcağı bu her gelen alpaslan borges Gibi topçular 2 maç oynayıp tirbünede oynayıp forma yı kapıp yatmaya başlarlar ali sameti santrofor yedeği diye aldık isek gözüktüğü gibi santrofor yok kulübede oturtuyoruz ???? Tayfun halil gibi topçuları fırsatçı santroforlar johoviç ve dem ba gibi gol atan futbolcu lar fırsatçılığı ile golü atıp. Bunları. taşıyordu Johoviç büyük kayıp büyük hata,,, düşecek konya geçen sene2 hamle yaptı nerelerde zirveye oynayan göztepem nerede???

  • Maximius (Misafir) Diyor Ki (16.12.2018 - 12:43:44);

    Bonservis i elinde olan toparlama kadro ile olcağı bu her gelen alpaslan borges Gibi topçular 2 maç oynayıp tirbünede oynayıp forma yı kapıp yatmaya başlarlar ali sameti santrofor yedeği diye aldık isek gözüktüğü gibi santrofor yok kulübede oturtuyoruz ???? Tayfun halil gibi topçuları fırsatçı santroforlar johoviç ve dem ba gibi gol atan futbolcu lar fırsatçılığı ile golü atıp. Bunları. taşıyordu Johoviç büyük kayıp büyük hata,,, düşecek konya geçen sene2 hamle yaptı nerelerde zirveye oynayan göztepem nerede???

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (16.12.2018 - 16:04:41);

    Yönetimin yaptığı en büyük hata jahoviçi göndermek değil,bu takımın orta sahasına lige yükseldi yükseleli direkt,iyi bir on numara almamaktır.tercihlerimizi hep defansif orta sahalardan yana kullandık.jahoviç bu takımda o kadar golü tek başına atmadı. onada topu bir getiren pozisyon yaratan oldu..kuşkusuz jeromdan daha iyi bir golcüye ihtiyacımız var K başka bişey.özellikle topla daha barışık,ayaklarına daha hakim bir oyuncuya..ama şu orta saha,kanat verimiyle değil Adis,gomezde gelse hikaye.şunu unutmayın yasinin Halilin,genelde takımın daha iyi olduğu haftalarda jeromda daha iyiydi.ama teknik olarak jeromdanda adisdende daha iyi golcülere ihtiyacımız var.ama bu bile tıkır tıkır işleyen orta saha kanat sistemlerinde geçerli.takımı düşünün hücumcu bekler yok traore sakat,gassama yok,yasin halil yok,sıfıra inip orta yapan yok ondan sonra Adisle jeromu kıyaslamanın bize faydası yok.

    • Göztepe
      3
      davetsiz (Misafir) Diyor Ki; (16.12.2018 - 16:51:15)

      Bu yoruma kısmen katılıyorum. Bence Scarione kağıt üzerinde çok iyi transferdi. Lige de onunla iyi başlamıştık ama sonra performansı ve isteği azalarak sıfıra indi. Ngando teknik olarak istenen özelliklerin bir kısmına sahip, fakat zayıflığından dolayı bu ligde şans bulması zor. Bu oyuncuların olmadığını görüp de 1 yıldır buraya transfer yapmamak, hatta gidip 10 numara yerine Borges'i almak ise fiyasko. Adis'in geçen sene attığı gollerin ve pozisyonların çoğu kanat organizasyonu sonucunda gelmedi. Defansın arkasına şişirilen toplar, rakipten kaptığı toplar, kendisinin veya Castro'nun ceza sahasına yüklenmesiyle kazanılan goller veya duran toplar. Özellikle as beklerimiz yokken kanatlarımızın hiç çalışmadığı doğru ama bence hücumda organize olabilen bir takımınız yoksa Adis çok doğru tipte bir forvet.

    • Göztepe
      7
      (Misafir) Diyor Ki; (16.12.2018 - 22:27:19)

      yönetimin transfer politikası aslında geçen seneden beri yanlış bakmayın geçen sene iskelet vardı leo adis Tanju Halil vb üstüne 2 3 transferde tutunca Castro gibi takım başarılı oldu ama bu sene iskeleti dagittin üstüne yine aynı politika bedava ve sakat topladik tutmadı . Traore baselden sakatlik probleminden dolayı yolladı yoksa traore çok kaliteli bir oyuncu yedirmezlerdi üstüne Antepli menejeririn ghilas reis itelemesi sakat kadu . Bu sene İstanbul kovalaması problemli bonservisiz yasin. Düşen takımın sakat forveti cikalesi gibi gibi artık süper lig de olduğumuzu ve ona göre transfer yapılması gerektigini anlaması lazım yöneticilerin . Sakat bedava İstanbul kovolamisi sayısı Max 3 olması lazım bu transferlerin sayısının . Sadece Bu güne kadar sakatlık problemi olduğunu bile bile yaptığımız transferler şöyle Ömer şişmanoglu traore ghilas kadu peybernes

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (16.12.2018 - 22:28:17)

      ve cikalesi

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (16.12.2018 - 22:27:24);

    Benim derdim şu,olmuş bitmiş bir transferin arkasından vahlanmanın bize faydası yok.ne takımlardan ne oyuncular gitti.daha önemlisi geçen yıl ligin en iyi santrforu bizdeydi o bile gitti,Demba Ba.eldeki bir kuş uçan iki kuştan her zaman iyidir.eldeki kuşta şu an için jerom.çoğunluğun kötü olduğu bir takımda ihalenin ona kalması yanlış,söylemek istediğim bu.

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (17.12.2018 - 18:33:44)

      Aynen katılıyorum. Bir de son Bursa maçında Jeromun geriye gelipte ceza sahamıza ortalanan kaç tane topu kafa ile tehlikeli bölgeden uzaklaştırdığını da hesaba katın lütfen.

  • (Misafir) Diyor Ki (16.12.2018 - 23:08:03);

    kayseri hoca değiştirdi hikmet karaman geldi 2 haftadır galip geliyo. biz hoca değiştirdik futbolcular dökülüyo. şaştım kaldım. malatya 28 puan yaptı lig 2.si oldu. biz altlarda sütünüyoruz. malatya kim biz kim. niye biz bi malatya kadar olamıyoruz. malatyamı büyük bizmi büyüküz.

  • Iiii (Misafir) Diyor Ki (17.12.2018 - 11:17:33);

    Yav. Arkadaşlar sizin göztepelilik duruşunuz nerde jahovic kontratı uzamasın diye belki sakatlanirim dedi oynayamam dedi baskanın yuzune boyle futbolcumu olur tamam onun ayarinda baska golcu alınabilirdi