Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Kamuoyunun Bilgisine

Kamuoyunun  Bilgisine - 09.06.2018


2017-18 sezonunda takımımızda kaptanlık görevini üstlenen oyuncularımız Sabri Sarıoğlu ve Selçuk Şahin'e emeklerinden dolayı teşekkür ediyor, devam eden futbol kariyerlerinde başarılar diliyoruz.



Kaynak: Göztepe Resmi Sitesi

Toplam Görüntülenme : 886
Tarih : 09.06.2018
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • Çamdibili Haydar (Misafir) Diyor Ki (09.06.2018 - 20:09:49);

    Tecrübeli,Hırslı,fırsatçı,güçlü ve İyi bir golcü alamazsak,güçlü Süper ligin dibi sürpriz olmaz.

  • (Misafir) Diyor Ki (10.06.2018 - 22:25:55);

    Hırsı isteği azalmış oyuncular gider,yerine hırslı,başarılı oyuncular gelir.Başkanımız Yöneticilerimiz çok başarılıdır.

  • ESKİ FUTBOLCU (Misafir) Diyor Ki (10.06.2018 - 22:29:29);

    Gidenlerin yerine markasız daha iyi oyuncular alınması mükemmel olur.Çok para harcayanlarında halini gördük.YANLIŞ YOK.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (10.06.2018 - 23:48:46);

    Herşey tamamda hocasından topçusuna sözleşmesi bitecek olan hiçbir adamın sözleşme yenilemek istememesi ilginç..kaçan kurtulur demişler resmen..hepsine teklif edilmiş ama cevap ret..araştırma konusu..

    • Göztepe
      4
      (Misafir) Diyor Ki; (11.06.2018 - 08:59:14)

      Demekki hoca dahil giden ve gidecek olan tüm topçular Göztepe camiası içinde istedikleri gibi at oynatamıyacaklarını anlamışlar olacak ki ittir olup gidiyorlar.Bunların hepsi çakal olmuş.Göztepeyi diğer aptalca ve hesapsızca para harcıyan,hiç bir işe yaramayan emekli topçuları transfer eden geri zekalı populist yöneticileri olan takımlardan zannediyorlar,zannetsinler avuçlarını yalarlar. Camiamız Göztepe camiasıdır,bu tür şark kurnazlıklarını yemez,onlar gibilerine başka birşeyler yedirir. Göz Göz Göztepe...

  • Doğruya doğru (Misafir) Diyor Ki (11.06.2018 - 00:10:07);

    Sözleşmesi biten hoca değil kimse ile anlaşma sağlanmaması ilginç doğru tespit! Başarılı bir takımda ilk onbirde oynayan futbolcuların beklenti içine girmesi normal!!’ Kalanları nasıl oynatacağız?? Seneye bizde yolcuyuz mantığı düşüncesi içinde!! n

  • (Misafir) Diyor Ki (11.06.2018 - 00:13:56);

    Sakın leo, selçuk, sabri,tanju sivasa gitmesin !!! Bu kadar rahatlık nerden geliyor??

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (11.06.2018 - 01:06:07);

    Olabilir,,Bi ihtimal..fakat teklifler çok önce yapılmış..hocanın durumu daha net değilken.

  • sülomaç (Misafir) Diyor Ki (11.06.2018 - 04:57:59);

    Başkanımız Süper ligin en güzel ve başarılı yöneticisidir.İpin ucunu kimseye bırakmıyor.Eşi enderi yok.Allah onu başımızdan eksik etmesin.

  • TEPECİKLİ (Misafir) Diyor Ki (11.06.2018 - 08:05:21);

    Yönetim hiç kimseyi zorla göndermiyor.Teklif yapılır,beğenen kalır,beğenmeyene güle güle denir.Gözgöz'de oynamak için can atan,markasız ve isimsiz harika futbolcu dolu.Bak Muhammed Enese son iki üç maç forma verdiler,kalitesini gösterdi.Panik yok herşey yolunda görünüyor.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (11.06.2018 - 09:27:27);

    Sonuçta bi kere daha görüldüki o bizim canımız, bu bizim çocuğumuz canla başla oynuyo falan masallarını geçicez demekki herkes kendini düşünüyo,esasen bu da normal.leo yu da kaybettik.silbaştan başlamak gerek bazen..başkan ne diyorsa o..

  • NEDİM (Misafir) Diyor Ki (11.06.2018 - 12:44:38);

    Büyük geliri yüksek takımlar bile transferde zorlanıyor. Yağcı Hasan böreği yok artık. Herkes ayağını denk atacak. Futbolcuyu almak için verip parayı attırırsan imzayı yarın 2 ay parasını ödemedin mi asıl o zaman küme düşeriz. Bir iki hafta içinde piyasa belli olur. Bir sene top oynayacak adam 500.000 euro para veriyorsun beğenmiyor adamlar. İki buçuk milyon TL yapıyor. Primler hariç. Bence isteyen oynasın istemeyen oynamasın. Yok böyle para. Yönetim haklı.

  • (Misafir) Diyor Ki (11.06.2018 - 15:10:36);

    Yonetim kimseyi gondermiyor, kimseyede once aldigindan daha az para vermiyor bu kontratlar yapildiginda euro 3,5 tl idi simdi 5,5 tl. Hepsine eski kontralar yada yuzde 10 daha fazlasi oneriliyor .Beyenmiyorlar bu arkadaslar.2 milyon 75o bin lira yi beyenmiyor en az alan.Sirf hatirlari buyuk diye bu paralarinda uzerine de cikmiyor yonetim .diger oyuncularin devam eden kontratlari var, sosyal medyadaki arkadaslar istedi diye bu topculardan faydalanma yerine niye gonderelim bedavadan para verelim.Yonetim hakli beyler