Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

İM Kayserispor Maçının Ardından

İM Kayserispor Maçının Ardından - 17.02.2019


Teknik Direktörümüz Kemal Özdeş karşılaşmanın ardından değerlendirmelerde bulundu.

"Bugün kaybetmek bizim adımıza çok üzücü oldu. Bu son dakika golüyle olduğu için biraz daha üzüldük. Her iki takım da maçtan önce aynı puana sahipti. Bugün kazanan takım 7. sıradaki takımla puan farkını 3'e düşürecek ve bir adım daha yukarıya çıkacaktı. Bugün bunu rakibimiz elde etti.

Oyunun ilk golü yediğimiz ana kadarki bölümünde istediğimiz oyun gerçekleşirken rakibimiz en etkili olduğu şekilde golü buldu. Sonrasında biz daha fazla topa sahip olduk, daha doğru oynamaya başladık ve birkaç pozisyon bulduk ama devreye 1-0 geride girdik. Lumor'un bir sakatlığı vardı ve oyunun şekli değişince 2 oyuncu değişikliği birden yaptık.

İkinci yarıda da benzer bir oyun oldu yine Kayseri takımı topu bize verdi yine ikinci bölge ve kendi yarı alanını savundu. İlk yarıdan farklı olarak biz daha geniş hücum etmek durumunda kaldık ama topu doğru yere ulaştıramadık. Bugün son hamlemiz iki forvete dönmekti. 75'ten sonra rakip alanda biraz daha baskı kurabildik karşılığında korner ve serbest atışlarla da pozisyon üretmeye çalıştık. Bunlardan birinde de oyuna beraberliği getirdik. Bunun hemen ardından bir baskı yaratabilecekken golü kalemizde görmek bizim adımıza üzücü. Belki gole sevinirken mağlubiyet golünü gördük bugün kalemizde. Bunu düzeltmemiz lazım.

Önümüzdeki hafta tekrar çıkış yakalayacağız diye düşünüyorum. İç sahada daha iyi performans gösteriyoruz. Yine bulunduğumuz sıraya ve puana bakmaksınız bu mücadeleyi sürdüreceğiz ve kazanarak tekrar bir çıkış yakalamanın peşinde olacağız."

#Göztepe #Göztepecom #Kayserispor #KemalÖzdeş



Toplam Görüntülenme : 1928
Tarih : 17.02.2019
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 19:39:52);

    Borcumuz da yok değil mi ?

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 20:12:09);

    Valla en genel yorumla bu kadronun gücü bu.rakibin attığı ilk gol rakibin sahadaki iki 10 numarasının ortaklaşa golü.santrforlarına bile iş düşmedi.e bizde varmı böyle ofansif oyuncu, yok.niye alınmadı,?bilen yokn.o zaman neyi konuşcaz?kaldıki bugün maça fenada başlamamıştık.orta sahadaki en verimli adamımız yetenekleri kısıtlı Andre Castro.gerisini siz düşünün,daha doğrusu yönetim düşünsün.yani bu şartlarda oyuncularada çok fazla yüklenmenin manası yok bu tamamen yönetimin takdiri.hocayıda şu konuda eleştirebilirim madem jeromu aldın denizi çıkarma..veya ghilası hemen al.bunun dışında hocalık bir durum yok.diğer yandan mücadele şu bu savaştık falan filan..bu hikayeleri geçin arkadaşlar.işi getirip getirip mücadeleye bağlamayın.bugün bir ikisi hariç her oyuncu çabaladı.ama işte o kadar.poko her kazandığını rakibe verir,castro ahtapot gibi her yere koşmaktan dağılır,Halil esasen bir ofans oyuncusuyken hücumla ilgili bir verimlilik ortaya koymazsa işimiz tabutta rövaşataya kalır.n.

    • Göztepe
      11
      Göztepeliyiz (Misafir) Diyor Ki; (17.02.2019 - 21:44:11)

      Evet kapasite yetersiz ama ona göre bir taktik verilebilir. Örneğin deplasmanda Poko ve Alparslan'la oyuna başlamışsan kontrataktan başka şansın yok. Boşuna rakibin üzerine gelmek top kaptırıp gol yemek demek ve öyle oldu. Hücuma kalkarken Poku topu kaptırdı gölü yedik. Deniz Kadah o kadar etkisiz ve yetersiz ki bu adamla kontratak da oynanmaz. Bence genç takımdan biriyle başlasak takıma daha büyük katkısı olur. Samed Ali'nin bu adamdan çok daha fazla katkı yapacağına da eminim. Onu da verdik. Ömer Şişmanoğlu sakatken bizdeydi. İyileştirdik. Onu da verdik. Ghilas'la da olmaz. Gerçekten çok kötü durumdayız. Bu yaşananları taraftara büyük saygısızlık olarak görüyorum. Sepil'i çok severim ama ben ne yapsam doğrusunu yaparım ruh haline büründü sanki. Takım sahipsiz gibi. Futbolcular başıboş kalmış, ortam dingonun ahırına döndüğünden nerelerden bu rezil durumlara düştüğümüzü düşünüyorum. Çok yazık.

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 21:00:32);

    goufran berbat , halil berbat , alpaslan berbat veeeeee yine en savaşçı oyuncumuz poko oyundan alınıyor.şaka gibi...

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 21:20:07);

    söylemeye dilim varmıyor ama ligin en rezil top oynayan takımıyız.antalyada yaşıyorum.çevremde benim sevdamdan dolayı ve tabii ki şanlı mazimizden dolayı GÖZTEPE'ye fahri taraftar yaptığım pek çok arkadaşım var.ilk cümlemde yazdığımı , haftalardır bana kibarca belirtiyorlar.ben yine de ummaktan vazgeçmiyorum.fakat artık kabullenmek istemediğim o gerçek haftalar geçtikçe suratıma tokat gibi çarpıp duruyor.ligdeki her maçı , dolayısıyla her takımı izliyorum.ve maalesef ki o kibarlık eden arkadaşlarım haklı.bu kadar ağır , basiretsiz , yeteneksiz , zeka yoksunu bir oyunu bu lig kaldırmaz.işin doğrusu çok korkuyorum.aşağılara inince herşey çok zor.yine yıllarca beklemek , boş yere avrupa kupası hayalleri kurmak istemiyorum.son olarak şunu söylemek isterim ; bu hayalleri ben görmesem de oğlum görür avuntusu beni kesmiyor.şu fani dünyadan göçmeden ben de görmek istiyorum...

    • Göztepe
      3
      MAX. (Misafir) Diyor Ki; (18.02.2019 - 10:03:02)

      BİZLER GÖREMİCEZ KARDEŞİM BİZİM ÇOCUKLARIMIZDA GÖREMİCEK..VE HEP 60 LARDAKİ BAŞARILARIMIZLA ÖVÜNECEKLER..ÜZERİNE HİÇBİR BAŞARI KOYAMICAZ VE BU BÖYLE SÜRÜP GİDECEK..BU İŞİN SIRRI YÖNETİM YÖNETİM..BAŞKA AÇIKLAMASI YOK...ALTINBAŞLAR ALDI AMAÇ NEYDİ SONRA SEPİLE SATTI AMAÇ NE BUNLAR ARAŞTIRILMASI LAZIM BİR FUTBOL KULÜBÜ YÖNETİLME ŞEKLİ NASILSA O ŞEKİLDE YÖNETİLMELİDİR..ŞİRKET GİBİ TİCARİ FAALİYET GİBİ YÖNETİRSEN..SONUÇ BU OLUR..

    • Göztepe
      0
      MAX. (Misafir) Diyor Ki; (18.02.2019 - 10:03:58)

      BİZLER GÖREMİCEZ KARDEŞİM BİZİM ÇOCUKLARIMIZDA GÖREMİCEK..VE HEP 60 LARDAKİ BAŞARILARIMIZLA ÖVÜNECEKLER..ÜZERİNE HİÇBİR BAŞARI KOYAMICAZ VE BU BÖYLE SÜRÜP GİDECEK..BU İŞİN SIRRI YÖNETİM YÖNETİM..BAŞKA AÇIKLAMASI YOK...ALTINBAŞLAR ALDI AMAÇ NEYDİ SONRA SEPİLE SATTI AMAÇ NE BUNLAR ARAŞTIRILMASI LAZIM BİR FUTBOL KULÜBÜ YÖNETİLME ŞEKLİ NASILSA O ŞEKİLDE YÖNETİLMELİDİR..ŞİRKET GİBİ TİCARİ FAALİYET GİBİ YÖNETİRSEN..SONUÇ BU OLUR..

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (18.02.2019 - 10:50:56)

      Şirketleşmeden önce de 3, lige düşmek üzereydik. Şirketleşip Bilgin grubu yönetime gelince gelen kaynakla yapılan transferlerle toparlanıldı. Maalesef Göztepemizin camia olarak güçlü bir yapısı yok.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 23:01:41);

    Düşmeyeceğiz ulan.. Buna inanmak istiyorum. Herkes buna inansın. Şu dallama oyunculara da terapi verilsin. Başka çaremiz de yok düşmeyeceğiz biiznillah.

  • (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 23:18:52);

    Pokonun oyun başında rakibin eline çarpıp dşen top defalarca izliyorum penaltı !! Niçin itiraz etmiyoruzzzzz

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (17.02.2019 - 23:27:35);

    Geçen hafta galip geldiğimizde ben kendi kafamdan kayseri maçında yenilsek bile sıkıntı olmaz diye düşünmüştüm. eksik oyuncularımızın oluşuda beni bu düşünceye itmişti.ancak altta düşer diye baktığımız takımlar kazanmaya devam edince içerdeki her maç final maçımız olur bundan sonra.yani şunu alırsak rahatlarız diyemicez maalesef.dua edelim şu kısıtlı kadromuzda bundan sonra kart mart cezalısı sakatlık falan olmasın.ghilas hızla forma girsin,halilde castronun üçte biri kadar oynasın sıkıntı yaşamayız.bu kadar net.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 00:11:45);

    DÜŞMEYECEĞİZ!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 00:11:45);

    DÜŞMEYECEĞİZ!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 00:11:46);

    DÜŞMEYECEĞİZ!!

  • (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 04:57:15);

    Defanstaki Brezilyalılar çok hatalı ve riskli pozisyonlara yol veriyorlar sanki.

    • Göztepe
      7
      (Misafir) Diyor Ki; (18.02.2019 - 05:00:25)

      Ahhh Leo Ah.Adamı gelde arama.Geçen seneki Selçuk,Leo,kanatta Sabri harikalarmış valla.

    • Göztepe
      6
      (Misafir) Diyor Ki; (18.02.2019 - 05:06:40)

      Halil veTayfura ne oluyor.Hiç tanıyamaz olduk.Haftalar hocaların temenileriyle geçti gidiyor.Artık çok çalışıp,oynama zamanı.Formayı haketmeyen kulübede beklemeli.

  • DAVVVUT (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 05:16:35);

    Defansa yürekli ve akıllı stoperler almak gerekmiş.Boy,pos,menşei önemli değilmiş.Yüzbinlerce Göztepeliyi kahretmeye kimsenin hakkı yok.

  • (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 06:13:24);

    Trabzonu dağıtıcaz Cuma günü.Nah buraya yazıyom.

  • Bora //ÜMRANİYE (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 13:02:43);

    İCERDEKİ 7 MAÇ VAR KAZANSAK YETERLİ DIŞARDAN 2 PUAN GETİRİRSEK EXTRA OLUR

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 13:46:10);

    Arkadaslar moral bozmayalim, bu hafta Goztepemize tam destek olalim, bu hafta Trabzon macini kazanacagiz. Insallah bu hafta Kaduyu oynatir, kafa toplarinda hic yokuz, Beto da cikabilecegi toplara cikmadi!

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 14:18:41);

    Maça başlarken Deniz Halil ve Alparslan ile başlamayı tercih eden kemal hoca geçen hafta takımı ipten alan ghilas ile başlasa Alparslan'ın yerine Axel Ngando yu tercih etse castroyu geriye çekse belki biraz daha yaratıcı olabilirdik benim anlayamadığım bazı hususlar var n1- Kemal hoca geldikten sonra Bayram hocanın oynattığı daha dikine oyunu ne yaptı da bu kadar yan pas yapan hatta yapamayan ileri çıkmakta bu kadar ağır olan bir takım olduk sonrasında tüm suçu Jerom'un üstüne attık adama top getiremiyoruz kardeşim sen topu getirene kadar defans yerini alıyor orta alan yerini alıyor ki bunu gören rakip forvet hemen senin defanstan top çıkartacak adamına basıyor şişirmek zorunda kalıyoruz topu allah aşkına Kemal hoca sen ne veriyorsun bu takıma alternatif olarak bir planın yok hazırlık kampında ne yaptınız hocam goy goy mu videolar çekerek n2- topu kanatlatdan çıkaraksın değil mi madem bu kadar yan pas yapıyorsun o zaman bu hafta için konuşmuyorum serdar oyunuyorsa bir kanatta şu bal yapmayan halil den vazgeç 11 de yasin oynasın en azından yaratıcı oyuncun olur santraforuna top getirir orta yapar içeri kat eder yok abi yok yok yani değişen bir şey yokken hafta hafta üstüne koyarak daha kötü oynuyoruz ne bileyim sindiremiyorum bu durumu kötü oynuyoruz mücadele yok yani bizi itecek taraftar gücünün dışında hocaya değişikliğine de ihtiyacımız var gibi görünüyor maalesef

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 15:32:11);

    Boşuna nefes tüketmeyin. Karnımız yumuşak. Devamlı gaz yapıyor. Türkçesi bizim göbek boş kanatlar yol geçen hanı. Böyle olunca yapacak bir şey yok. Golü çok kolay yiyoruz. Ondan sonra sağdan sola soldan sağa lay lay lom. Arkadaşlar imkanı olan maçı tekrar tekrar seyretsin. Bizde maç içinde bir fotbolcumuz kaç defa adam geçebilmiş, adam eksiltebilmiş.??? Misal Halil imiz rakibini kaç defa geçti. Bence hiç. Yani bizim takım yavaşşşş. Bizi Yasin in aklı posizyon bilgisi, Serdar kontra atak bilgisi kurtarırsa kurtarır. Kimse futbolculara kızmasın. Bu takıma ara transferde 2 sağlam futbolcu alınsaydı bu halde olmazdık. Hızlı seri bir stoper ve ön libero alınsaydı böyle olmazdı. Poko oyun kuramaz. Anca adam kovalar. Top kaptırır gol yedirir. Ne desek boş bu saatten sonra bir şey değişmez.

  • (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 17:22:06);

    Kadu artık defansta yerini almalı en iyi defans oyuncumuz bence

  • davetsiz (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 18:41:44);

    Bence Sabri, Selçuk, Leo, Kadu yorumları anlamsız. Adis gitti oyun bitti. O kadar. Bu takımın takım olmadığı ortaya çıktı. 3. lig seviyesinde oyuncularla sahaya çıkan Karabük'e karşı aldığın galibiyeti çıkar, geçen sene 2. yarı performansın 16 maçta 16 puan. Yani küme düşme performansı. O 16 puanı da dünya yıldızı santraforunun şapkadan tavşan çıkarmasıyla almışsın. Bu sene ilk yarı biraz daha fazla puan almamızın sebebi diğer mevkilerin, özellikle beklerin biraz daha iyi olması. Yoksa 10 numarasız ve santraforsuz takımın yapabileceği bu kadar.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 21:34:15);

    Para olmayabilir,veya vardırda harcamak istemessiniz.bunlara dicek bişey yok.fakat oyuncu alırken tercihini Anadolu'nun bozkırındaki Malatya ve Kayseri bile, ki bile diyorum çünkü bu takımların koca koca statlarına rağmen seyirci ortalamaları bizim yarımızdır,transferde oyuncu tercihlerini 2- şer 3 er adet 10 numaradan ve 1.sınıf santrforlardan yana kullanıyorsa,hadi sayıyı geçtim böyle bir taraftar profiline sahip bu kulübe oyuncu alırken sizler tercihinizi DEFANSİF ORTA SAHA lardan ve 2.sınıf santrforlardan yana kullanamazsınız.ve işin bombasıda o kulüplerin transfere harcadığı para bizden az.yani esasen on numarasız Göztepe,eşyanın tabiatına aykırı.olmaz.olamaz. hoca istemedi diyemezsiniz.kulübün taraftar profiline,tarihine paralel olarak oynayacağı sisteme uygun hocayı getirecek olan yönetimdir.transfer yapmadığınız,yapamadığınız için değil tercihlerinizi yanlış kullandığınız için hatalısınız.

  • (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 21:56:14);

    Birisi bana lumor sakatlanınca berkanın neden girdiğini açıklasın lütfen!? Neden axelin girmeyip 1-0 gerideyken 3lü defansa dönemeyişimizin, böyle bir taktiksel değişikliğe göre çalışmalarımızın olmayışımızın açıklaması nedir acaba?

  • (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 22:41:33);

    Ya da bazı maçlara 3-5-2 veya 3-6-1 dizilişleriyle neden başlayamıyoruz? Orta saha üstünlüğü ve maçı yöneten takım olma bilincine ulaşmamız lazım. Artık günümüzde güçlü takım olmak istiyorsak kaleci ve santrfor hariç her futbolcunun her mevkide kolaylıkla oynayabilmesi gerekiyor. Seneye de bu tür futbolcular bulmamız ve böyle oyuncuları alt yapıdan çıkarmamız şart.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 23:55:17);

    Yilmaz Vural gelseydi bulindugumuzdan daha iyi yerde olabilirdik hatirlayin 1.ligde iken takimimiza ruh verdi atesledi! Sonrasi Super Lige ciktik.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (18.02.2019 - 23:55:18);

    Yilmaz Vural gelseydi bulindugumuzdan daha iyi yerde olabilirdik hatirlayin 1.ligde iken takimimiza ruh verdi atesledi! Sonrasi Super Lige ciktik.

  • Tam35Eşrefpaşalı (Misafir) Diyor Ki (19.02.2019 - 00:38:52);

    Arkadaşlar Elbette Başkanımızı seviyoruz ve minnettarız..Ancak hiç bir başkan,yönetici ve futbolcumuzda ŞANLI GÖZTEPEMİZDEN üstün değildir ve olamazda.Ama başkanı ama yönetimi ve futbolcusu bir girişimde bulunurken bunu hep düşünmeli.Bu taraftar ne başkanlar ne yöneticiler ve futbolcular tanıdı ama bunları hiç bir zaman ŞANLI GÖZGÖZÜMÜZÜN armasından yukarıda görmedi ve görmezde.Sevgi ve Saygılarımla...

    • Göztepe
      12
      Tepecikli (Misafir) Diyor Ki; (19.02.2019 - 03:36:52)

      Başkanımız Çok hasta Göztepe taraftarıdır.Sağolsun varolsun.Herşey hep iyi gitmez.Sabrın sonu selamettir.Takıma herzaman destek verip moral verelim derim.

  • (Misafir) Diyor Ki (19.02.2019 - 03:44:24);

    Bizim sıkıntımız defans,Takım iyi,kalecimiz iyi,defans yavaş ve topa sahip olamıyor.Hemde yavaş.Defans ilk devre çok iyi çalışmışki.Daha iyiydi.Hep geriyi düşünmeleri hoş değil.Rakibin baskısında golü yiyoruz.

  • SDSF (Misafir) Diyor Ki (19.02.2019 - 14:04:29);

    ARTIK HERKEZİN ŞUNU İYİCE ANLMASI ŞART BU İŞİN MEYVESİ GOL VE GOL ATMAYAN GÖZTEPE ÇÖKÜYOR...ANADOLU KÜLÜPLERİ GİBİ AYAKTA KALAMIYOR ÇÜNKÜ BİZ OFANS OYNAYAN BİR TAKIMIZ BU AYRIMI UMARIM YÖTENLER İYİCE ANLAMIŞTIR....İKİ FUTBOLCULARDAN VERİM ALAMIYORUZ MALESEF ÖYLE BİR BİR DURUM VAR ÇOK AÇIK....ÜÇ KEMAL HOCA İLE YOLLAR AYRILIP BİZİM ŞUAN İÇİN İHTİYACIMIZ OLAN SERDAR GÜRLERİ OYNATACAK DEPLASMANDA PUAN ÇIKARACAK HOCA OLARAK İBRAHİM ÜZÜLMEZİ GETİRMELİYİZ YAŞANAKCAK KAZA PAHALIYA MAL OLACAK .....AKİSAR ERZURUM RİZE ALANYA BİZDEN İYİ FUTBOL OYNUYOR...KAYSERİ BİZDEN KÖTÜ FUTBOL OYNUYOR ANCAK KADROLARI OKADAR KALİTELİ VE GENİŞ Kİ BU AÇIĞI KAPATIYORLAR ....BİZİM GİBİ UMUTSUZ VAKA SADECE ANKARGÜCÜ VE BURSA VAR MALESEF .....BU KARDEŞİNİZİ DİNLEYİP ELAZIĞDAN TATOSU ALSAYDIK VE İYİ BİR FORVET BU KONULARI KONUŞMUYOR OLCAKDIK ANCAK YAPILMASI GEREKEN BELLİ İHTİYACIMIZ OLAN ADAM İBRAHİM ÜZÜLMEZ BU ADAMI GETİRİN...BU CENDEREDEN İKİ SÜPRİZ DEPLASMAN GALİBİYETİ İLE KURTULALIM..n

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (20.02.2019 - 08:45:57)

      Buralara yine olacakları önceden bilenler mi dadandı....Moral bozmayalım...Tam destek ,sevdamız göz göz göztepe...

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (19.02.2019 - 18:33:49);

    Değerli arkadaşlar,bu gün İstanbul Rivada TFF tesislerinde bankalar birliği yöneticileri ile borçtan mabatları kova gibi açılmış anlı şanlı klüp yöneticilerimiz biraraya gelerek bankalara nasıl domalacakları konusunda fikir teatiside bulundular.Ne mutlu bizeki Göztepemizin tek kara metelik borcu olmadığından orada yoktuk. Arkadaşlar isteğim şudur ki aramızda para toplayıp vazelin ve krem temini konusunda bu zavallı anlı şanlı ama götlerine don alacak paraları bile olmıyan zavallılara acılarını bir nebze azaltmalarında yardımcı olmaktır, çünkü bu bankalar adamın canını fena acıtırlar.Anestol pomad ayrıca tavsiye edilir.

    • Göztepe
      2
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (19.02.2019 - 19:43:54)

      sen kendini böyle avut.onlara bişey olmaz.borçlarınıda çerez niyetine geri öderler.belkide ödemeler.bu ülkede herşey yapanın yanına kar kalıyo,günaydın..

  • Max imus (Misafir) Diyor Ki (19.02.2019 - 20:04:45);

    Atamıyorsan , gol yedikten sonra maçı dödürecek taktik ve değişikliği okuyacak hoca da takımın başında yoksa orta sahada çöker, defansta çöker dünyanın eniyi kaleciside olsa hatalar yapar Tamer tuna zamanı iyi idik sabrinin kavisli ortaları selçğun kafa hakimiyeti asistleri leo nun 90 dk bitmeyen enerjisi vede adis dembaba gibi maçı çevirecek forvetler Tayfun, halil , goufrana mahkum kalmaıp iyi kanatlar bitirici forvet vede süper bir 10 numara alsaydık başka kimseyi almayıp gençleride kadroya alıp iyi bir hocayla kafaya oynuyorduk sezon başı yabancı hoca diye yırtındım çünkü bu mevkilere iyi adamları getirebilecek hoca gereklidi Bu trensfer politakasıyla futbolcu nun gölgesinde kalacak hocayla buralara geliceğimiz belli idi tam destek full destek inşallah ligte kalır bu yuldan ders alırız süperlig maçlarımızı yeni sahamızda oynarız

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (19.02.2019 - 20:50:30);

    Hoca ! Sakın maça jelibonla başlayayım deme.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (19.02.2019 - 21:02:55);

    Hocam takımla boşa zaman harcama.sadece Halili adam et yeter.senin deyiminle futbolcudan en yüksek verimi almak birinci görevinse bu zor görevi yap hocam..penaltı atamayan borgese kafayla gol attırdın,tebrikler.Halilide faydalı hale getirebilirsen senden büyük hoca tanımam.allah yardımcın olsun,yardımcımız olsun.

  • anchor72 Diyor Ki (19.02.2019 - 21:52:13);

    Kayseri maçını bir kez daha izledikten sonra, bu takımın bile bile oynamadığını düşünüyorum. Futboldan az çok anlayan biri maçın ilk 10-15 dakikasından sonra biraz organize olunabilse, biraz baskı kurulabilse Kayseri'yi çok rahat yenebileceğimizi söylerdi. Bunu o gün sahada olan kardeşlerimizin görememiş olması bana çok enteresan geliyor. Halil'in şutu ile başlayan ve üst üste korner attığımız o 3-4 dakikalık baskı bile adamların kendi kalesine gol attırdı. Takım içinde bana kalırsa çok büyük bir sıkıntı var. Arkadaşlık problemi mi, bazılarının anlattığı gibi menajer sorunu mu, başka bir sıkıntı mı, açıkçası çözemiyorum, bilemiyorum. Ama görünen şu ki, takımın tümü ya da takım içinde bazıları bu camiayı bazı nedenler ile sabote ediyor. Bizler de yönetimden, teknik kadroya kadar eleştirip duruyoruz. Bana kalırsa iş topçularda ve bu işi çok acil çözmek gerekiyor, yoksa gidişat iyi değil.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (19.02.2019 - 22:19:21);

    Söylediklerine katılıyorum.önceleri bende böyle düşündüm.bu şekilde bir düşüşün teknik açıklaması olmaz dedim kendi kendime.hatta buna istinaden yönetim tarafından özellikle devre arası bazı kadro dışılar bile bekledim.fakat çıt çıkmadı.ama bayram hoca gitti..kurban o oldu.kemal hoca geldi gidişat üç aşa beş yukarı aynı..aklıma şimdilerde eğer takım içinde hakkaten bir ibnelik yoksa para sıkıntısı olabilir diye düşünüyorum.yoksa takım içinde bi sıkıntı varsa yönetim çoktan müdahale ederdi heralde?sonuçta şimdi, herşey normalmiş gibi olaya bakıp işin futbol tarafından tutmaya çalışıyoruz..ama her durumda bu düşüşün suçlusu müdahil olmadığı için yönetimdir derim ben.

    • Göztepe
      4
      anchor72 Diyor Ki; (19.02.2019 - 23:18:09)

      yönetim istemese de takım içindeki dengeleri bozmak istememiş olabilir (doğru veya yanlış yapılıyor demiyorum) Bu şekilde bir yol haritası belirleyip, bu yılı geçirmek istemiş olabilirler. Para problemi her takımda var, Yasin geçen sene GSspor da parasını ne kadar düzenli almıştır şüpheli. Sahada görünen isteksizlik, vurdum duymazlık, mücadele etmeme, sahada ruh gibi dolaşma vb nedenler sadece para yokluğu ile izah edilemez. Son 11-12 maçtır orta sahada Yasin ve Halil'in kaptırdığı toplar sonrası yediğimiz goller ve kaybettiğimiz puanlar para alamama değildir diye düşünüyorum ki ben Sepil Başkan yerine olsam beş kuruş ödeme yapma bunlara. Hak ediş tek taraflı değildir ki, kulüp yükümlülüğünü yerine getirecek topçu tayfası ruhsuzları oynayacak

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (19.02.2019 - 23:00:11);

    Ben onu bunu bilmem ilk 60 dakika KADAH son yarım saat kocaoglanı girmek istiyorum sahada. Jelibonu asla!!

    • Göztepe
      -3
      metin (Misafir) Diyor Ki; (25.02.2019 - 22:01:34)

      bende jeromu asla sahada görmek istemiyorum. o oynayınca hem durağan top oynuyoruz hemde 10 kişi oynuyoruz. zaten tamer hoca ilk maçta onu ilk 11 de oynatırsa. tamer hocanın hocalığından şüphe ederim.ben anladım jeromonun topçu olmadığını. tamer hocamı anlamıyacak. her halde anlar

    • Göztepe
      5
      İ (Misafir) Diyor Ki; (25.02.2019 - 22:41:31)

      jeeom iyi golcü top gelmiyo tamer tunanın elinde kendine gelir

    • Göztepe
      -8
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (25.02.2019 - 23:59:57)

      jelibona golcü diyen adam ya görme engellidir ya Gaziantepli menajerdir ya da AYIDIR AYI

    • Göztepe
      5
      (Misafir) Diyor Ki; (26.02.2019 - 10:59:28)

      Bievinbioğlu arkadaş, burada sana yapılan hakaretlere seninle aynı fikirde olmamama rağmen karşı çıktım. Senin de senle aynı fikirde olmayan kişilere hakaret etmemen gerekir diye düşünüyorum. (bu arada hakaret ettiğin kişinin ben olmadığımı da belirteyim. Benim ki ilke gereği)

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (25.02.2019 - 18:00:14);

    Admin sayfayı yenileyelim kardeşim..

  • Maximus (Misafir) Diyor Ki (25.02.2019 - 21:06:02);

    Tuna geri döndü takımı tanıyor en başta halil ve topçular istedi sanıyorum tamer tunanın başarılı olacağını umuyorum sn sepil bu takımın patronusun ama klüb camia tüm göztepelilerin dir taraftarındır alilerin gürsellern nevzatlarındır Bu takımı ve göztepeyi Yönetimi işi bilenlerle iyi yönetimle idare et derim rahmetli Süleyman seba nasıl bşk taşın başında bşk oldusa bşklığa düayenimiz nevzat güzel ırmakı getir sen fpatronsun fahri bşknımısın göztepe ruhunu takıma koy bu formayı terlermiş idarecelik yapmış izmirde güçlü isimlerle takımı yönet o zaman senin de gerçek göztepiliğin ortaya çıkar başkan bu camia bu arma çok büyük yalnız sende altında ezilirsin bu arma bu takım tarihi ile geçmişine sahip oldukça büyürr Sn başkan yeni sahamızda efsane takımın büstleini görmek istiyoruz çok şanlısın bu ortamı güzel değerlendir başkan seninde ismin şanlı sayfalara geçsin...bu klübün yeri buralar değil tüm izmiri yanına almak için real göztepe ruhuyla düşünmek lazım .. bu düşüncelediki kişilerle yönetim oluştuman gerekir ..

  • (Misafir) Diyor Ki (25.02.2019 - 21:59:32);

    Hoca değişikliğine gerek yoktu hele ki tamer tuna'ya yeniden gidilmesi anlamsız bir hareket. Futbolcularda ruh yok bazıları da kabiliyetli değil gayet açık ve net. Umarım iyi olur demekten başka birşey gelmiyor elimizden. Kemal Hoca Tamere 10 basar her konuda.

  • FSFGF (Misafir) Diyor Ki (26.02.2019 - 12:21:23);

    İBRAHİM ÜZÜLMEZ BU TAKIMIN İLACI FORVET VE ON NUMARA KONUSUNDA SESİMİZİ DUYMAYANLAR BİZİM KADRO AÇIK TOP OYNAYAMAZ TAMER KAHRAN OLMA SEVDASI YÜZÜNDEN AĞIR MAĞLUBİYETLER ALMADAN İBRAHİM ÜZÜLMEZİ GETİRECEKTİNİZ DEPLASMANDA ÇOK DAHA İYİ MAÇLAR ÇIKARTIP SERDAR GÜRLERDEN ÇOK DAHA İYİ VERİM ALABİLİRDİK NEYSE BEN İKAZ ETMEKDEN KORKU FİLMİ GİBİ İZLEMEKDEN BIKTIM USANDIM ....KOCA GÖZTEPE KÜLÜBÜNÜN 10 NUMARASI YOK FORVETİ İKİNCİ LİĞ OYUNCUSU DİĞERİ SON OYNADI 3 TAKIM LİĞDEN DÜŞMÜŞ GEN OYUNCU OK KADRO DERİNLİĞİ YOK YAZIK ÇOK YAZIK GÖZTEPE MALESEF KADRO MÜHENDİSLİĞİ KONUSUNDA ÇOK KÖTÜ YÖNETİCİLERİN ELİNDE .....OSMANLI VE ALANYASPORU KİM KURGULUYORSA ONLARDAN YARDIM ALIN ..YOKSA GÖNDERDİĞİMİZ ADAMI GERİ GETİRMENİZ GERÇEKTEN UTANÇ VERİCİ...TAMER BAŞARILIYKEN GÖNDERİLDİ NORMAL GÖNDERİLMEDİ BU ADAMA GÖZTEPE DÜŞÜRENLER BIRAKIP GİTMELİ AYIP DENEN BİŞEY VAR..n

  • FSFGF (Misafir) Diyor Ki (26.02.2019 - 12:21:24);

    İBRAHİM ÜZÜLMEZ BU TAKIMIN İLACI FORVET VE ON NUMARA KONUSUNDA SESİMİZİ DUYMAYANLAR BİZİM KADRO AÇIK TOP OYNAYAMAZ TAMER KAHRAN OLMA SEVDASI YÜZÜNDEN AĞIR MAĞLUBİYETLER ALMADAN İBRAHİM ÜZÜLMEZİ GETİRECEKTİNİZ DEPLASMANDA ÇOK DAHA İYİ MAÇLAR ÇIKARTIP SERDAR GÜRLERDEN ÇOK DAHA İYİ VERİM ALABİLİRDİK NEYSE BEN İKAZ ETMEKDEN KORKU FİLMİ GİBİ İZLEMEKDEN BIKTIM USANDIM ....KOCA GÖZTEPE KÜLÜBÜNÜN 10 NUMARASI YOK FORVETİ İKİNCİ LİĞ OYUNCUSU DİĞERİ SON OYNADI 3 TAKIM LİĞDEN DÜŞMÜŞ GEN OYUNCU OK KADRO DERİNLİĞİ YOK YAZIK ÇOK YAZIK GÖZTEPE MALESEF KADRO MÜHENDİSLİĞİ KONUSUNDA ÇOK KÖTÜ YÖNETİCİLERİN ELİNDE .....OSMANLI VE ALANYASPORU KİM KURGULUYORSA ONLARDAN YARDIM ALIN ..YOKSA GÖNDERDİĞİMİZ ADAMI GERİ GETİRMENİZ GERÇEKTEN UTANÇ VERİCİ...TAMER BAŞARILIYKEN GÖNDERİLDİ NORMAL GÖNDERİLMEDİ BU ADAMA GÖZTEPE DÜŞÜRENLER BIRAKIP GİTMELİ AYIP DENEN BİŞEY VAR..n

  • fgfg (Misafir) Diyor Ki (26.02.2019 - 12:28:10);

    OSMANLISPOR DEMİŞKEN OKADAR KALİTELİ KADROYU NASIL DÜŞTÜ BİR İBRETLİK DURUMDUR BU MEHMET BATTAL GİBİ BİR HATA VE BİRİM AKİSA KİRALADIĞIMIZ OYUNCULARI OKADAR KALİTELİ KADROYA SOKARSAN DÜŞERSİN BU İŞİN MEYVESİ GOL ATANIN İYİ OLACAK...İKİ YEDEK KÜLÜBESİNDEN TAKIMIN KİLİT OYUNCUSUNUN YEDEĞİ YOKKEN GALATASARA SATARSAN PARA İÇİN DÜŞERSİN.....GÖZTEPEDE BU HATAYI ÇOK YAPIYOR ADAMI GÖNDERECEKSEN KADROYU YENİLEYECEKSEN HEMEN YEDEK KÜLÜBESİNE ALACAKSIN ONUN YERİNE OYNAYACAK ADAMI BİR KAÇ MAÇ OYANATACAKSIN GÖRECEKSİN ÖNÜNÜ YAP BOZ TAHTASINA ÇEVİRSENİZ BASRIZ PARAYI İYİSİNİ ALIRIZ DERSENİZ BÖYLE PARANLA REZİL OLURSUN...n

  • SFDG (Misafir) Diyor Ki (26.02.2019 - 12:32:00);

    BİZİM KÜLÜP BİR SENEDE SEZON BİTMEDEN 5 -6 OYUN KEŞFEDİM TRANSFER YAPSA NE OLUR İLLA TRANSFER İÇİN MAÇLARIN MAŞLAMASINA 3 GÜN KALA MI TRANSFER YAPMAK ZORUNDASINIZ İLLAKİ BİRLERİ GİDİNCE Mİ İYİ ARAYIŞDA OLACAKSINIZ İYİ GENÇ OYUNCU BULURSUN OYNATIRSIN 6 AY SATARSIN 10 KATINA HİÇ Mİ ÖNGÖRÜNÜZ YOK GENÇ OYUNCU KONUSUNDA YAZIK ÇOK YAZIK...

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (26.02.2019 - 17:59:55);

    Bindik bir alamete gidiyoz kıyamate. SEPİL inşallah yaptığın hataları görmüşsündür. Hiç bir şey bilmiyorsan buradaki taraftarın sesine kulak ver. Herkes mi yalan söylüyor veya buradaki herkes mi bir boktan anlamıyor. Burada çok güzel tesbit yapan arkadaşlar var. Önce bu saatten sonra menejere ihtiyaç yok. Abdurrahimi kov gitsin. Kızılların göztepe de hissesi varsa paran varsa ver al. Paran yoksa söyle taraftar olarak kampanya yapalım Kızıl ın hissesini taraftar alsın. Eğer biz taraftar olarak alamazsak bize yazıklar olsun. Bu iki sorunu çöz sonuna kadar senleyiz. Takım düşmüş çıkmış umurumuzda olmaz. Bu iki hareket bizi şampiyon olsak o kadar mutlu etmez. Grillo diye topçu alındı solbek sol stoper ön libero dendi. Bu mevkilerde sıkıntı var adam ligde 2 dk. Forma giymedi. Hesap zamanı. Bu oyuncuları kim aldırdıysa bas tekmeyi.

  • ABİ (Misafir) Diyor Ki (26.02.2019 - 18:46:06);

    İyi hoca her oyuncudan verim alır. Jerome da buna dahil. Jerome kötü bir oyuncu değil. İngiliz liglerini biraz izleyen bu oyuncuyu bilir. Ama doğru oynamayan her takımda her oyuncu kötü gözükür maalesef. Halil Göztepe için semboldür. Her ligde oynamış başka bir oyuncumuz yok. Nasıl amatörde takımı destekleyen seyirci super ligde de kendisine özel bir yaklaşım (bilet fiyatı) istiyorsa, Halil de böyle bir yaklaşımı sonuna kadar hakediyor. Başakşehir'deki Mahmut'u düşünün. Halil, o futbolcudan çok daha iyi durumda. TT kullanmayı bilir...

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (26.02.2019 - 21:22:18);

    Nedim kardesim sonuna kadar seni destekliyorim. Super tespit

  • (Misafir) Diyor Ki (26.02.2019 - 21:58:51);

    Bienvioglu kardesim sozkonusu gruba bence iltifat etmissin cunku onlar Gaziantepsporun kasasini bosaltan Luxemburgta paralari kumar masasinda harcayan insanlardir, Bununla kalmayip su anda bircok klubun kanlarini emmektedirler, su an bu kisilerin adlari savcilik sorusturmalarinda geciyor. Degerli klubunuzun bu tip olaylarda adinin gecmemesi icin klub baskaninin derhal geregini yapmasi gerekir!nInsallah Baskan kulaklarini tikanaz cunku hala duyma zorlugu yasiyor, yasliliktan mi acaba?n

  • menderes (Misafir) Diyor Ki (26.02.2019 - 22:14:03);

    Arkadaş biz artık gol yemeden maçı almayı düşünmek zorundayız.Takım savunmasını 90 dk.hatasız yapamıyoruz.Top kaptırmada rekor kırmışızdır.Gollleri hep kontradan ve duran toptan yemekten bıktık.

  • (Misafir) Diyor Ki (26.02.2019 - 22:15:29);

    Biz oynuyoruz rakip yeniyor.sonrada şanssızdık diyoruz.Yok artık.

  • (Misafir) Diyor Ki (26.02.2019 - 22:51:14);

    Benim gördüğüm takımda aşırı bir uyumsuzluk var. Kimse kimin nereye koşacağını, kime nasıl pas atılacağını v. s. bilmiyor daha doğrusu robotize olarak hala yapamıyor. Maçlardan önce rakiplerin eksik ve fazla yönleri hiç incelenip beraberce konuşulmamış gibi futbol oynanıyor. Yani ben futbolcular arasında gerçek bir samimi bağ bulunduğunu düşünmüyorum. Ama futbolcularımız her yönden çok sağlamlar ve bence bu yılki bu sıkıntıdan malatya maçıyla birlikte kurtulup kendilerini gösterecekler, üzerlerindeki ölü toprağını atacaklar. Bundan sonra da herşey çok güzel olacak. O güç bizde var.. Göz Göz Göztepe

  • (Misafir) Diyor Ki (27.02.2019 - 00:44:58);

    Aykut hoca Konyayı takır takır oynatıyor.Bizi takımı ezberletmiştir.

  • (Misafir) Diyor Ki (27.02.2019 - 00:47:38);

    Tamer Tuna Göztepemize yakışıyor.