Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe'mizin 2. Lige Gönderdiği Takım Hangisidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Hazırlık Maçı: Göztepe - Altınordu

Hazırlık Maçı: Göztepe - Altınordu - 02.08.2017


Göztepe'miz hazırlık maçında Altınordu ile karşılaşıyor. 20:00'da başlayacak olan karşılaşma Atatürk Stadı'nda oynanacak.

İlk 11'imiz: Beto Pimperel, Sabri Sarıoğlu, Mathieu Peybernes, Hakan Çinemre, Tanju Kayhan, Rajko Rotman, Andre Castro, Oscar Scarione, Yoan Gouffran, Adis Jahovic, Nabil Ghilas

Yedekler: Yavuz Aygün, Günay Güvenç, Eren Bilen, Leo Schwechlen, Axel Ngando, Prince Segbefia, Halil Akbunar, Doğanay Kılıç, Serkan Bakan, Tayfur Bingöl, Erol Hakan Sepil, Gökay Eser

Teknik Sorumlu: Tamer Tuna



Kaynak: Göztepe Resmi Sitesi

Toplam Görüntülenme : 1629
Tarih : 02.08.2017
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • (Misafir) Diyor Ki (02.08.2017 - 21:15:25);

    fuchs oynamıyor, neden?

  • göztepelee (Misafir) Diyor Ki (02.08.2017 - 22:00:07);

    bizim bu takım çok zayıf oldu. hem para harcandı hem mimari hatalı..

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (02.08.2017 - 23:12:35);

    Yenilginin bahanesi olmaz,kötüydük ve yenildik.Ancak daha kötüsü ve tehlikelisi bu mağlubiyetleri kabullenemeyip,kendimizi rahatlatmak adına, yenilgiye hoca üzerinden, veya giden gelen futbolcular arasından suçlu yaratmak.Yenildik kardeşim,kabullenin işte, adamlar bizi evire çevire yendi,biz şimdi bu kadarlık takımız.Göztepe,işte bugün sahada gördüğünüz Göztepe,fazlası yok.Neymiş,birisi hocaya Göztepeyi çalıştırdığını hatırlatsınmış.O farkındada,siz sahadaki Göztepenin hangi Göztepe olduğunun farkında değilsiniz...69 fuar şehirleri kupasının ertesi yılında değiliz beyler,yıl 2017..Kadrodada fevziler,haliller yok..Merak etmeyin kötü futbolun sorumlusu herzaman hoca olacaktır..Ancak önce bi takım olalım.Herkesden fazlada eleştirecez çatlamayın..nFakat herşeyden önce bildiğimiz herşeyi unutcaz,aldığımız her oyuncunun geldikleri takımlarda attıkları golleri,attıkları harika pasları,ortaları,dağlara taşlara giden ortalarını,kurtardıkları,yumurtladıkları golleri herşeyiz unutcaz.Alınan her oyuncuda geçmişini unutup burada yeni bir sayfa açacak.Bu sayfayı onlar açamaz,bizlerde o olsaydı bu olsaydı,halamın şeyi olsa,eniştem olurdu tarzında yaklaşırsak hep beraber geldiğimiz yere döneriz.Artık önümüzde yeni bir takım var.Destek olmak yerine,yürümelerine yardımcı olmak varken,bu mağlubiyetleri kabullenemeyip onda bunda suç ararsak tekrar söylüyorum,açılmadan geri iade oluruz..

  • (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 00:21:07);

    Stajyer tamer bak kardeşim senin yapacak birşeyin yok , kadroya öyle adamlar geldi ki istemedikleri anda seni çatır çutur yerler, söğüş bilir misin söğüş ???

  • (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 01:14:17);

    Bence lig başlayana hazırlık maçlarına devam hafta sonu Manisa ile oynamalı ne kadar maç o kadar iyi olur ve takım oturur

  • ATA (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 01:58:56);

    Ersan GÜLÜM-Ömer ŞİŞMANOĞLU-CİSHOCKKO-PATO...

    • Göztepe
      0
      hüseyin (Misafir) Diyor Ki; (03.08.2017 - 12:03:52)

      ya aq yazmayım diyorum dayanamıyorum. ersan adem gülüm zaten transfer oldu. patonun kazancı yıllık 5 milyon euro. Niye gelsin? yada niye sana gelsin ? sen o parayı verebilir misin? Senin üst limitin 1 milyon euro. chicokko Göztepe'ye gelmek için götünü yırtıyor. araya girmeyen menajer kalmadı. Sence bizimkiler aptal mı? adam iyi olsa almazlar mı? Ömere eyvallahn

  • (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 03:29:22);

    ben demiştim bu takım işi zor diye. hay kafasız kafam benim.

  • (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 09:16:31);

    Yukleme yapilmis takimlar sezon basi dusebilir, bu donemde form tutmak iyi degil. Ama uyumsuzlugun mazereti olmaz.

  • hayrullah (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 10:13:53);

    dünkü maçı çok fazla ciddiye almıyorum çünkü alt lig takımı ve çok gençler onlar için bir sınavdı.bizim futbolcular için antrenman fakat bir konuya değinmek istiyorum lige çıkan bir takımda bukadar revizyon doğru değildir gelen oyuncular kariyerli oyuncular onlara da lafım yok ancak gönderileceklerin içinde alınanlardan daha yetenekli oyuncularda var enerji katan tribünü coşturan bunlarada dikkat etmek lazım o yüzden acele kararlar almayın özellikle tamer hocaya bu yükü yıkmayın hocalar bugün var yarın yok sgbefia varken rotman lüzumsuz gosso varken rotman lüzumsuz açın istatistiklere bakın sol bek yok leo gitmez bunlara hoca sabır gösterecek şans verecek bu oyuncular herkese enerji veriyor biraz dikkatli davranalım dediğim gibi hocaya inanalım fakat tüm kararları ona bırakmayalım çok bekledik süper ligi tadını çıkaralımnnnnn

  • TURAN (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 10:43:26);

    FUTBOLCULARIMIZ TAKIM OLMA YÖNÜNDE HAZIRLIK AŞAMASINDA YA TARAFTARLARIMIZ KÖTÜ SÖYLEMLERİ KENDİLERİNE HUY EDİNMEYE DEVAM ETMEKTEDİRLER. O SÖZLERİ SÖYLEYENLER STADA GELMEMENİZ GELMENİZDEN DAHA HAYIRLI . BİRDE MAÇ ÇIKIŞI NE OLDUĞU BELİRLİ ANCAK TARAFTAR OLAMAMIŞ BAZI KİŞİLER MAÇIN SON DAKİKASINDA SAHAYI TERK EDEN KENDİ TARAFTARLARINA DAHA MAÇ BİTMEDİ NEREYE DİYE HADDİNİ AŞAN CÜMLELER SÖYLEMEKTEN ÇEKİNMİYORLAR . ÖNCE SİZ KİMSİNİZ ONU ÖĞRENİN ...

  • Göztepeliyiz (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 10:43:29);

    Her şeyden önce futbol bir takım oyunu. Takım oyunu oynamadıktan sonra 11 iyi topçunun bir araya gelmesi onların mutlaka başarılı olacağı anlamına gelmez. Altınordu takımının büyük bölümü küçük yaştan beri senelerdir bir arada oynuyor. Göztepe'nin bu uyumu yakalayabilmesi için en az 2 ay geçmesi gerekir diye düşünüyorum. Bu nedenle lig başındaki zorlu fikstürün bizim için dezavantaj değil avantaj olduğunu düşünüyorum. Zaten puan alması zor rakipleri uyum periyodunda geçiştirerek hedef maçların daha yoğun olduğu ikinci yarıya ve ligin ikinci yarısına odaklanmak daha iyi olacak. İlk 7-8 hafta çok kötü bir trende hazırlıklı olalım. Hayal kırıklığıyla yıkıcı olmayalım. 7-8 haftadan sonra Göztepe toparlanıp çok rahatlıkla ligde kalabileceği gibi üst sıralara da tırmanacaktır.

    • Göztepe
      4
      Chad (Misafir) Diyor Ki; (03.08.2017 - 10:59:35)

      katılıyorum. Gerçekçi olunmalı; bu ligde yeni bir takımız, yepyeni 11 kişiyiz, kendimizi bilelim, haddimizi bilelim. Göztepemiz için emek sarf eden herkes illaki başarılı olmak için bunu yapıyor. Bi hazırlık maçı yüzünden kötü yorumlar atmak bana mantıksız geliyor.

    • Göztepe
      3
      Chad (Misafir) Diyor Ki; (03.08.2017 - 11:00:53)

      Bir de, daha lig başlamadan "Bu takım deler" leri unutmadık:) O yüzden: AMATÖRDE OYNASAN BİLE! BU TARAFTAR HEP SENİNLE. Aksi şekilde düşünen Göztepeli değildir zaten.

  • yacops (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 10:56:29);

    segbefia gosso canberk halil bunlar geçen seneki başarının baş mimarı ama sen böyle adamları silip ilk 11i komple değiştirirsen böyle olur.nerde yavaş kalan oyuncu varsa almışlar.bu kanatlarla zor.bugün arda bile yavaşlığından dolayı oynayamıyo

  • İzmir (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 11:12:01);

    Maçı geçtimde bizim bir stad ihalesi vardı unutuldu gitti mart ayından beri kazma vurulcak diye bekliyoz sözde 2 sezon sonra yeni stadımızda oynayacaktık.Tesis konusuna girmiyom bile boyuna nette yer izni fotoları , toplantı fotoları yayınlıyorlar.Bırak kazma vurulmayı stad yapılacak alanı ziyaret eden bile yok, taraftarla ağır dalga geçiliyor .

  • yacops (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 11:23:01);

    ula ihale yapıldıya.optimum avmyi yapan firma yapacak stadı

    • Göztepe
      0
      A2 (Misafir) Diyor Ki; (03.08.2017 - 12:20:14)

      aynı firma mavişehir deki carefour u da optimum yapacak kendileri aksarayı da yapan firma, bizim stadı taşeron a yaptıracaklar ama kontrol onlarda olacak diye duydum

  • Das Boot (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 14:18:13);

    Stad ön ihalesi yapıldı.Ardından da asıl ihale yapıldı.Rönesans AŞ kazandı.İhale komisyonu da nihai onayı verdi.KİK(Kamu İhale Kurumu)'e 10 günlük itiraz süresi bekleniyor.Fakat bu arada imar planı degisikligi icin kulüp basvuru yaptı.Tekrar askıya mı çıkar bilmiyorum..Tesis konukarında ise hemfikiriz.Projeler havalarda uçuşuyor..İcraat şu an için yok.

  • bievinbioglu (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 14:58:04);

    Son üçe kalmayiz.Ligde kalırız.No problem no panic.

  • (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 15:42:06);

    transfere en zayıf karnımız olan defanstan başlanmalıydı bence burda hata yapıldı ..hazırlık maçı tabiki de ölçü olmaz ama bu hazırlık maçı bıze hiç bir şey göstermez demek değildir..o zaman niye maç yaptırıyosun diye sorarlar...bu maçta gördüğümüz tablo takım olmak için baya yol almalıyız ama maleef zaman kısıtlı..alınan topçuların kalıtesi bu maçla kıyaslanamaz ama sonuçta lıge hazırlık anlamında malesef ıyı mesaj vermediler..defans zaafiyetinin önlemi konusunda artık hızlı bır çabaya girilir gec de olsa..umarım lig başlayana kadar hoca takım uyumunu yakalar..

  • İzmirli (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 18:05:14);

    Haftaya lig başlıyor daha takımda sol bek yok yuh valla

  • (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 21:46:39);

    vakit çok geç artık. avrupada kullanılan detaylı başarı grafi istatistik karşılaştırmalarını takım adına yükleme yapınca %37.4843 gibi orta değer düzeyinde sonuç çıkarımı olmuş takımın her futbolcısunun bireysel başarı grafisi geldikleri takım düzeyinde irdelenmiş ise de ortalama değer %33.9433 sınır altında kalmıştır. keşke böyle bir çalışma içinde bulunmasaydım da hayatın akışı içinde günlük haftalık aylık mutluklar yaşasaydım. bu arada zaman eğrisinin sınır değerinin 11. hafta ile dip bulduğunu da söylemeliyim.

  • (Misafir) Diyor Ki (03.08.2017 - 22:50:04);

    Sadece 5 transfer belki de isimizi görürdü. 13 transfer yaptık ama hic guzel görüntü vermiyoruz.

  • TerziSelo (Misafir) Diyor Ki (04.08.2017 - 21:56:42);

    1. Hazirlik maclarinin hicbir önemi yoktir 2. dereyi görmeden paçayı sıamayın3.bizimburda ilk kırağda düşmek derler kırılıp düşmeyin herşeyin başı daa 3.Göz Göz Göztepe!!! 4.işte bu kadar