Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Hazırlık Maçı: Göztepe 2-0 Altınordu

Hazırlık Maçı: Göztepe 2-0 Altınordu - 15.07.2018


Göztepe'miz hazırlık maçında Altınordu ile karşılaştı.

Saat 11:00'de başlayan karşılaşma Erzurum Yüksek İrtifa Kamp Merkezi'nde oynandı. 2-0 galibiyetimiz ile sona eren karşılaşma yoğun yağış altında gerçekleşti.

İlk 11'imiz: Göktuğ Bakırbaş, Tayfur Bingöl, Hakan Cinemre, Wallace Reis, Adama Traore, Alpaslan Öztürk, Andre Castro, Axel Ngando, Halil Akbunar, Muhammed Enes, Yoan Gouffran

Altınordu: Erce Kardeşler, Murat Uçar, Sinan Osmanoğlu, Hasan Hatipoğlu, Yusuf Acer, Berkay Samancı, Deniz Kılınç, Alican Özfesli, Atakan Üner, Anıl Koç ve Kemal Rüzgar

Maçtan Dakikalar:

1' Hazırlık karşılaşması Göztepe'mizin santrası ile başladı.
15' Karşılaşmada ilk 15 dakika 0-0 eşitlikle geçildi.
18' Altınordu'da sarı kart gören isim Yusuf.
25' Axel ile kullandığımız serbest vuruşta top kaleci Erce'de kaldı.
32' Axel'in vuruşunda top direğe çarparak oyun alanına geri döndü.
35' Anıl'ın şutunda kalecimiz Göktuğ topu kornere çeldi.
45' GOOLL!! Castro harika çalımların ardından topu rakip filelerle buluşturdu: 1-0.
İlk Yarı Sonucu: Göztepe'miz 1-0 Altınordu

İkinci yarı kadromuz: Eren Bilen, Berkan Emir, Fethi Özer, Fausto Grillo, Mahmut Nigiz, Andre Poko, Rajko Rotman, Oscar Scarione, Yalçın Kayan, Erol Hakan Sepil, İlke Tankul

46' İkinci yarıya Altınordu başladı.
60' Karşılaşma 1-0 üstünlüğümüz ile devam ediyor.
75' Göztepe'mizde Poko ve Berkan oyundan çıkarken Doğanay Kılıç ve Erdeniz Yıldız oyuna dahil oldu.
86' GOOLL!! Erol Hakan'ın şutunda kaleci Erce topu elinden kaçırdı çizgide oluşan karambolde top rakip filelerle buluştu: 2-0.
Maç Sonucu: Göztepe'miz 2-0 Altınordu

Bu hazırlık maçı ile 1. etap kamp çalışmalarını tamamlayan Göztepe'miz akşam saatlerinde İzmir'e dönecek.



Kaynak: Göztepe Resmi Sitesi

Toplam Görüntülenme : 1608
Tarih : 15.07.2018
Yazar : Admin

Etiketler : goztepe com


Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • Gözgözlee (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 13:45:08);

    Bravo gözgöz. İnanıyoruz..!

  • Yalıdan (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 14:25:39);

    Çok Şükür gençlerimize inanan bir hoca çıktı sanki.Çok çalıştırıp,çok koşturacaksınki güçlenip forma girsinler.Göztepe kazansın.

  • sülomaç (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 14:27:33);

    Herkes golü düşünüp,atabilmeliki olsun.İyi yoldayız.

  • sülomaç (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 14:27:33);

    Herkes golü düşünüp,atabilmeliki olsun.İyi yoldayız.

  • (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 15:36:51);

    Ghilas hayırdır yok piyasada sattikmi satmadiysak ne ayrıcalığı var neden kampta değil. Bilgisi olan var mı

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 16:09:24);

    Yine 10 kilo fazlayla döner sığır..

    • Göztepe
      4
      (Misafir) Diyor Ki; (15.07.2018 - 19:14:27)

      Maçta oynamamış olması, kampta olmadığını göstermez ki. Zaten daha önce kulüpten yapılan açıklamada Kilosunun geçen seneden aşağıda olduğu belirtilmişt.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (15.07.2018 - 23:11:31)

      kamp günlüklerini fotoları takip et kendisi kampta yok

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 20:18:27);

    Ghilas geçen sezon 6 gol attı. Bu sezon daha fazla atabilecekse ne ala. Atabilir mi ?????

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 21:39:13);

    Oynamadan 6 gol attı..bide oynarsa..?

  • İzmirli (Misafir) Diyor Ki (16.07.2018 - 08:44:32);

    Birbirimizi kandırmayalım, attığı 6 golü nasıl attığını biliyoruz.Hatırlamayanlar tekrar izleyebilir.Altı gol attı diye takımda tutarsak vay halimize bu sene.

  • HASAN (Misafir) Diyor Ki (16.07.2018 - 10:10:03);

    ver parasını yollayalım

  • İzmirli (Misafir) Diyor Ki (16.07.2018 - 19:36:40);

    Mukavelesini maç sayısına göre yapsaydın öyle bir derdin olmazdı bu bir.Ikincisi evet göndermemek sana daha pahalıya mal olur.

  • ali (Misafir) Diyor Ki (16.07.2018 - 20:02:23);

    bjk larini kiralık verecek kulüp arıyor

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (16.07.2018 - 21:57:31);

    Şu Anadolu grubu işinden bişey çıkmadı heralde..?

  • (Misafir) Diyor Ki (16.07.2018 - 22:31:12);

    Şu Cikalleshi haberlerini duydukça içim kararıyor.Allah korusun.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (17.07.2018 - 15:04:48)

      aynen benimde . Çok. İzledim kendisi hep diyordum adami boyu posu bide topa vuruyor diye topçu yapmışlar dalga geçtik başımıza geliyor Allah korusun

    • Göztepe
      0
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (17.07.2018 - 15:27:52)

      O topa vuruyor dediğin şeyi,bizde hala milli takımlarda öğrenen oyuncular var..O yüzdendirki senin temsil ettiğin herşeyi doğuştan bilen zihniyet 20 yıldır hiç bir uluslararası müsabakada yok..fakat mısır İran Fas Tunus Kostarika panama dünya kupasında..sallamaya devam edin..

    • Göztepe
      -1
      (Misafir) Diyor Ki; (17.07.2018 - 19:30:14)

      o dediğin takımlar Avrupa elemelerinden dünya kupasina katilsinlarda görelim averaj takımı olurlar başka bişey değil Panama diyor ey Allah'ım zaten kıta da 5 6 ülke var kafanızcok güzel güle kullanın .. bu cikalessi denen adamı izledim gerek TV gerek tribün izledim cacık

    • Göztepe
      1
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (17.07.2018 - 21:09:35)

      senin oyuncunda prim peşinde koşup gazeteci dövceğine topunu oynasa belki bizde katılmıştık?

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (17.07.2018 - 10:13:08);

    Cikalleshinin gitgide düşen bir formu var.fakat başakşehir performansını yakalarsa iş yapar.sağ ayak sol ayak kafa..hepsi var.bence en önemlisi toplara gelişinede vurabilmesi.adisden daha aşağı bir o yu ncu değil.iyi ortalar aldığı sürece golünü atar..hayırlısıysa olsun..

  • (Misafir) Diyor Ki (17.07.2018 - 11:02:42);

    Sepil baskan jimlastikcilerle dahada alisveris yapmaz.

  • cagdas (Misafir) Diyor Ki (17.07.2018 - 16:13:24);

    galıba hollanda kampına oscar scarıone goturulmeyecekmıs.

  • İzmirli (Misafir) Diyor Ki (17.07.2018 - 20:29:19);

    Performansı gerileyen 3 sene sonra eski performansını yakalayanını ben görmedim açıkçası.Şu haliyle ancak bir alt ligde etkili olabilir, olur bile diyemiyorum maalesef.

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (17.07.2018 - 21:52:49);

    Famousse Kone nin durumu nedir? Tüm resmi kaynaklarda Göztepe kadrosunda grünüyor. Geçen yık Azerbaycan da kiralık oynuyordu.

  • Çılgın Göz Göz'lü (Misafir) Diyor Ki (18.07.2018 - 13:12:02);

    Bazı arkadaşlar Ankaragücü nde para yok diyorlardı adamlar bizden iyi transferler yapıyorlar bşz hala tribünleri şahlandıracak bi forvet bile alamadık hep işin ucuzuna kaçıyoruz ucuz etin suyu yavan olur derler,Altınordu yu 2-0 yendik ama geçen senenin Altınordusunu yenemezlerdi, bakın buraya yazıyorum Bayram Bektaş hoca 5.hafta sonun da gider....İnşallah yanılırım

    • Göztepe
      4
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (18.07.2018 - 19:36:29)

      Ankaragücü banka kredisi ve borçlanma ile transfer yapıyor. Bu yıl ligde tutunamazsa seneye o hurmalar nasıl tırmalayacak göreceğiz. Bizim bu yıl hedefimiz ligde kalmak. Çıkan ve daha 6-7 takmın durumuna bakacak olursak, hiç transfer yapmasak bile bu ligde rahat kalırız. Kaldı ki giden oyunculardan 1 veya 2 si dışında takıma büyük katkı sağlayan bir oyuncu yoktu. Golcü eksiğimizi tamamladığımızda geçen yıldan çok daha iyi bir takım olacağız.

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (18.07.2018 - 13:13:05);

    Sezon içinde Gôztepe li olmak ne kadar müthiş heyecanlı ve hatta destansıysa, transfer döneminde Göztepe li olmak bir o kadar sıkıcı maalesef. Tabi ki ayağımızı yorganımıza göre uzatıp bütçemize uygun transferler yapacağız, ama bu sessizlik futbolun endüstriyel yapısına uymuyor. Futbol taraftar için sezon içinde sahada, transfer döneminde de her çeşit medya da oynanır. Biz 3 hatta 4 yıldır transfer döneminde sahadan çekiliyoruz. Transfer yapılmıyor mu evet yapılıyor. Kötü mü, hayır. Zaten sonuç ortada. Ancak biz kulübün kimle ilgilendiğini transferi bitirdikten sonra öğreniyoruz. Bu belki ticari olarak akıllı bir taktik, ancak futbolun belkemiği taraftar için çok sıkıcı ve heyecandan uzak bir durum. Oysa biz 7 gün 24 saat 12 ay bir ömür Göztepeliyiz.n

  • BİRDOKUZİKİBEŞ (Misafir) Diyor Ki (18.07.2018 - 15:24:15);

    ARKADAŞLAR HEPİNİZE SELAMLAR ÖNCELİKLE HERKEZİN YORUMUNU OKUYORUM VE ONA GÖRE KAFAMDA YORUMLUYORUM..HERKEZDE BİR KARAMSARLIK VAR..TAMAM DÜŞMEYİ HİÇBİR TARAFTARIMIIZ İSTEMEZ..BAŞKANDA ELİNDEN GELENİ YAPTIĞINA İNANIYORUM FAKAT ŞÖYLEBİR GERÇEK VAR.İMKANLARIMIZ KISITLI..TAKIMA SPONSOR OLACAK FİRMA BİLE YOK.FORMA REKLAMI BİLE ALAMIYORUZ ŞUAN..GÖNÜL İSTERKİ HEPİMİZİ HEYECANLANDIRAN TRANSFER YAPSINLAR.AMA MALESEF GÜCÜMÜZ BU..ESKİ GÜNLERİ YAŞAYAN BİRİ OLARAK BEN BİR DAHA O KARA GÜNLERİ GÖRMEK İSTEMİYORUM..LÜTFEN BAŞKANIMIZIN ARKASINDA DURALIM HEPİNİZE SAYGILAR.SEVGİLER.

  • (Misafir) Diyor Ki (18.07.2018 - 17:20:01);

    Kim demis.forma reklami alamiyoruz diye.Gecwn sene en yuksek bedelle forma reklami alan 5 kulupten biriydik ki nunlardan bir tanesi belediye takimi i di aldigida belediye sirketi idi

  • (Misafir) Diyor Ki (18.07.2018 - 17:23:23);

    Hergun yeni bir dert uyduran arkadaslar, azicik izin yapain artik

  • Gözgözlee (Misafir) Diyor Ki (18.07.2018 - 18:44:04);

    Piyasada yeni stoper transferi haberleri dönüp duruyor. Kadu'ya yol gözükmüş olabilir. Scarione de gidiyor yarınki kampta yer almayacak diye bir haber okudum. 1 kanat 2 santrafor alacagiz demisti başkan sepil. 1 santrafor aldilar(2. Ligden). Şimdi 1 santrafor, 1 kanat, 1 on numara(kesin degil,on numarada oynayabilen çok oyuncumuz var), 1 de stoper(eğer kadu giderse) alınabilir.

  • Gözgözlee (Misafir) Diyor Ki (18.07.2018 - 18:50:06);

    Piyasadaki sokol chikalleshi, patrick twumasi haberlerine kanmayın. Chikalleshi gibi zilyon tane futbolcu var. Transfer programı büyük bir gizlilikle devam ediyor.

  • (Misafir) Diyor Ki (18.07.2018 - 19:05:26);

    Sametin disinda bir yerli santrofor daha alindi,samet acik olarak dusunuldu.1 yabanci santrofor 1 yerli stoper alinacak gibi goruluyor Kadu iyilesemedi. Alinan yerli santrofor tecrubeli bir isim .Bir iki gun sonra ogrenirsiniz kulubten izinsis yayinlamak ayip olur bu nedenle kusura bakmayin