Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Göztepe'yi Sivas'ta bekleyen tehlike...

Göztepe'yi Sivas'ta bekleyen tehlike... - 06.12.2018


Spor Toto Süper Lig’de cumartesi günü deplasmanda Demir Grup Sivasspor’a konuk olmaya hazırlanan Göztepe’yi bu şehirde oldukça soğuk bir hava ve kar yağışı bekliyor.

Ligde oynadığı son 3 maçı kaybederek taraftarlarını üzen Göztepe, bu hafta deplasmanda karşılaşacağı Demir Grup Sivasspor’u yenerek yeni bir başlangıcın hesaplarını yapıyor. Sarı-kırmızılıları Sivas’ta oldukça soğuk bir hava bekliyor. Son günlerde ülke genelini etkisi altına alan soğuk hava Sivas’ta da kendini göstermeye başlarken, maç saatinde de futbolcuları kar yağışı bekliyor. Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nden alınan bilgilere göre cuma gününden itibaren Sivas’ta kar yağacak. Maçın oynanacağı cumartesi günü de Sivas’ta kar yağışı beklenirken, gün boyunca en yüksek hava sıcaklığının 5 derece olacağı tahmin ediliyor. 

GEÇEN SEZON KAZANDI

Demir Grup Sivasspor’a konuk olmaya hazırlanan Göztepe, rakibi karşısında aldığı başarılı sonuçlarla öne çıkıyor. Daha önce 12 kez rakip olan ekiplerden Göztepe, 7 kez sahadan 3 puanla ayrılmayı başardı. Sivasspor bu maçlardan 2’sini kazanırken, 2 maçta ise taraflar eşitliği bozamadı. Geçen sezon ligde oynanan 2 karşılaşmayı da İzmir ekibi kazanmıştı. Sivas’ta oynanan karşılaşmayı Jahovic’in golleriyle 3-2 kazanan sarı-kırmızılılar, iç sahada ise Demba Ba’nın attığı tek golle rakibini devirmeyi başarmıştı.

Kaynak Spor Arena



Toplam Görüntülenme : 677
Tarih : 06.12.2018
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • (Misafir) Diyor Ki (06.12.2018 - 23:02:57);

    bu sene ne jahoviç var ne dembaba desene işimiz sivasda zor

  • pessssss (Misafir) Diyor Ki (08.12.2018 - 14:53:28);

    ohhhh penaltı kazma kadu kazma td buraya kadar

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (08.12.2018 - 14:55:29);

    Bu sezon bir tane penaltı atmadık evet bir tane penaltı atmadık. Ama her maç bize penaltı atıyorlar. Nedenini merak eden varsa açıklayayım.

  • (Misafir) Diyor Ki (08.12.2018 - 14:59:44);

    bu var denen zımbırtıdan sezon başından beri lehimize karar çıkmadı.

  • (Misafir) Diyor Ki (08.12.2018 - 15:11:11);

    yaa arkadaş jerome halil tayfur her hafta eleştiriliyor da bu borges napar be?bildiğimiz kabız.

    • Göztepe
      4
      (Misafir) Diyor Ki; (08.12.2018 - 15:16:10)

      takım kabız takım.beto gassama castro yasin hariç alayı tırt.bu takım nasıl gol atacak hayal bile edemiyorum.bb dersen baş tırt.

  • (Misafir) Diyor Ki (08.12.2018 - 15:17:03);

    Goufran formda olduğu zaman ne yaptıyki Yasini kesip oynatıyorsun. Üstelik Halilin yerine de yalancı müdahalelerle vakit geçiren Tayfur oynayınca sonuca gidemezsin.

  • (Misafir) Diyor Ki (08.12.2018 - 15:21:16);

    Mesele oyuncu değil yeğen mesele 2. Küme seviyesindeki hoca .... Messi olsa ne yazar takimda

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (08.12.2018 - 15:22:01);

    Bayram kovulduğu gün bayram edeceğim.

  • kahroldum (Misafir) Diyor Ki (08.12.2018 - 15:35:06);

    Aga bu ne ya? Kadro desen bomba gibi... Yönetim aynen... Maaşlar? sormadan yatıyor. Tesis? var. Yanisi yok yok... Ama bu ne ya Aga? Süper lig seviyesinde bu amatörlük?

  • (Misafir) Diyor Ki (08.12.2018 - 15:38:40);

    Mehmet sepil başkanı hem hoca tercihinde hemde transfer konusunda iyi kandırmış bayram hocaya ve takıma inancım var diyorsan hala başkanım sana bence büyü yapmışlar başka açıklaması yok

    • Göztepe
      1
      kahroldum (Misafir) Diyor Ki; (08.12.2018 - 15:49:13)

      Bilader, büyü müyü geç bunları... Başkan yenilikçilik peşinde. ama getirdiği eleman fantazi peşinde. Kulübün bir vizyonu var. O deklare edildi. Nedir? Kendi stadında, ligde üst seviyede ve Avrupa'da yarışmacı olacağız. Patronlu bir kulübüz. İşini yapamayanı atar, yerine yenisi getirir. Hadi eyvallah!

  • Gaddar Davut (Misafir) Diyor Ki (08.12.2018 - 15:46:54);

    Çok geç kalınmadan RIZA ÇALIMBAY getirilmeli o olmaz sa Çayırlıbahçe den nnn

  • Gaddar Davut (Misafir) Diyor Ki (08.12.2018 - 15:46:55);

    Çok geç kalınmadan RIZA ÇALIMBAY getirilmeli o olmaz sa Çayırlıbahçe den nnn

  • (Misafir) Diyor Ki (08.12.2018 - 15:48:33);

    Boş kalede zoru başaran borges e / devamlı alehimize karar veren arda kardeşlere / var sistemine / bunlara sesiz kalanlara / süper liğin en iyisi süper kadro çıkaran ve oynatan td ye şükranlarımı sunarım .... suçlu bu soğukta bu takıma canını verecek kadar seven takımına hocasına güvenip , sivasa giden 150 civarındaki kardeşlerimiz mi???

  • Kafsinkaf (Misafir) Diyor Ki (08.12.2018 - 15:51:30);

    Heheheheheh...HATDAR DÜMEN İ getirin ,bizim yanımıza hızlı adımlarla gelin biz sizi özledik geçmiş olsuuunn