Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Göztepe'ye Faslı orta saha

Göztepe'ye Faslı orta saha  - 15.01.2019


İkinci yarıda iddiasını ortaya koyacak olan Göz-Göz transferde hız kesmiyor Spor Toto Spor Lig'de ilk yarıyı 22 puanla 10. sırada noktalayan Göztepe, ikinci yarıda hedeflediği ilk 6 için transfere hız verdi.

Dış transferde tek imzayı İspanyol ekibi Huesca'dan sağ kanat Serdar Gürler'e attıran sarı-kırmızılı yönetim, orta alana bir takviye daha planlıyor. Sarı-kırmızılı ekibin gündeminde ise bu pozisyon için Ankaragücü'nden ayrılan Faslı futbolcu Youssef Mokhtar yer alıyor.

TEKLİFE SICAK BAKIYOR

Ankara ekibinde yarım sezon forma giydikten sonra alacaklarına karşılık sözleşmesini fesheden 27 yaşındaki oyuncuya, İzmirli kurmaylar teklif götürdü. Türkiye'ye uyum sorunu yaşamayan ve kariyerine Süper Lig'de devam etmek isteyen Faslı orta saha oyuncusu sarı-kırmızılıların teklifine sıcak baktı. Yönetim ve futbolcu arasında pazarlıklar devam ederken Mokhtar konusundaki son kararı teknik direktör Kemal Özdeş verecek.

12 MAÇ OYNADI

Göztepe'nin teklif götürdüğü Youssef Mokhtar, bu sezon Süper Lig'de ilk yarıda 12 maçta forma giydi. Sol kanatta da forma giyen Mokhtar, ağları 1 kez havalandırırken yaptığı 3 asistle de Ankaragücü'ne skor anlamında önemli katkı yaptı.

MUHAYER OKTAY'I BEŞİKTAŞ'A KAPTIRDI

Göztepe transferini büyük ölçüde bitirdiği Fortuna Düsseldorf'lu genç orta oyuncusu Muhayer Oktay'ı Beşiktaş'a kaptırdı. İzmir ekibinin imzaya beklediği genç yıldız adayı için son anda Beşiktaş devreye girerken, Alman ekibine 210 bin Euro yetiştiricilik bedeli ödeyen Beşiktaş oyuncuyu renklerine bağladı. Teknik direktör Kemal Özdeş'in Muhayer'in alınması ile ilgili genç olması nedeniyle kararsız olduğu belirtildi. Bu nedenle yaşanan gecikmeden yararlanan Beşiktaş'ın 21 Yaş Altı Milli Takım forması da giyen 19 yaşındaki oyuncuyu ikna edip transfer ettiği öğrenildi.

OĞUZHAN'A VİZE YOK

Göztepe'nin transferi için yoğun çaba sarf ettiği Oğuzhan Özyakup'un transferi askıya alındı. Sarı-kırmızılı kurmaylar, kiralık almayı düşündükleri Oğuzhan için Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş'ten vize alamadı. Güneş, kadroda düşündüğü oyuncu için olumsuz yanıt verince Göz-Göz'ün eli boş kaldı.

SOL BEKTE SIKINTI

Dış transferde de önceliği sol beke veren Göztepe, henüz bu mevki için aradığı oyuncuyu bulamadı. Yabancı kontenjanı dolu olan Göztepe, PSV Eindhoven'den Aziz Behich, Udinese'den Ali Adnan ve Celtic'ten Honduraslı Emilio Izaguirre'le ilgilense de somut adım atamadı. Sarı-kırmızılıların tamamen yerli bir isme yöneldiği öğrenildi.

NABİL GHİLAS DÖNÜYOR

Dış transferde aradığı forveti bir türlü bulamayan Göztepe'de, teknik direktör Kemal Özdeş sürpriz bir hamle yapmayı planlıyor. Sezon başında kulüp bulamayan ve kadro dışı bırakılan Nabil Ghilas, A takıma geri dönüyor. Teknik direktör Kemal Özdeş'in Antalya kampına dahil ettiği Nabil Ghilas ile ilgili yönetime olumlu rapor verdiği öğrenildi.

CİKALLESHİ GİDECEK

Özdeş'in golcü transferini askıya alarak yönetime 'Nabil Ghilas'ı oynatırım' şeklinde görüş sunduğu öğrenilirken bu gelişme sonrasında Sokol Cikalleshi ile yolların ayrılması gündeme geldi. Osmanlı'dan kiralık olarak gelen futbolcunun gönderileceği öğrenilirken, Ghilas'ın da sözleşmesinde indirimi kabul ettiği belirtildi.

Kaynak YeniAsır



Toplam Görüntülenme : 3025
Tarih : 15.01.2019
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • hırrr (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 11:57:17);

    Ulan yalan asır senin haber cümlelerini eşşekler kovalasın , Göztepe düşmanı pis herifler...

  • Ozzie (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 12:52:00);

    Arap kokenli hicbir futbolcuyu begenmem ama bu cocuk biraz farkli ayagina top yakisiyor rahat adam geciyir ve paslari cok iyi cok isabetli gelirse ileride inanilmaz rekabet artar bence alinirsa castroda rahatlar biraz olsun yuku azalir ... insallah bir sol bek ve bu transfer olursa ikinci yari 30 puani rahat aliriz...

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 13:06:56);

    Gereksiz bir futbolcu bizim için, habere inanmıyorum. İlk önce çok çok iyi, milli ve genç bir sol bek almalıyız. Orta sahanın da savunmanın da yükünü böyle bir oyuncu azaltır. Bir de sağ beke muhakkak bir genç Türk oyuncu transferi şart gelecek yıl da düşünülerek. Gassama hala sakatmış, kupayı ve ligi kaçırıyor bu hafta. İkinci yarıyı çoğu maç sağ beksiz oynamak zorunda kalabiliriz.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 14:16:37);

    Eyyy chikaleshi eyyy densiz!! Sen bize kupada 2 ligde 2 gol attın. Ama bizim için sadece kupada 2 gol attın. Ligde ne yaptın??? Şimdi çekmiş gidiyorsun öyle mi!! Hayır kovuluyorsun küçük adam !! Sokulluluk böyle olmaz!! Senden de bu kafayla cacık olmaz.

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 15:31:30);

    Ankaragücü'nden el kabir mohktar alınsa faydası olur en azından ileri üç rahatlar

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 17:28:55);

    Ghilas lı Kadahlı takımımız saç baş yoldurur artık.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 17:30:56);

    Neden göktuğ yerine eren ilk 11 de tercih ediliyor acaba

  • MAX. (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 18:29:44);

    FUTBOL TAYFURU BIRAKMIŞ

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 18:31:51);

    Ya hu arkadaş madem kupa bu kadar önemsiz niye kazanan direkt Avrupa ligine gidiyor!!! Var mı böyle bir dünya!!! Bu maçta Eren i oynatmak nedir ya!!! Sana koskoca ama koskoca bir eksi veriyorum Kemal Özdeş!!!

  • Eski futbolcu (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 18:36:53);

    Eren bu maça ilk 11'de çıkarılırsa olacağı bu.Kale tecrübe işi be kardeşim.Karşında Antalyaspor var,Nazilli değil.of ya.Eren 2 kontrayıda yedi.Aferim.Çoluk çocukla kale sağlama alınmaz.

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 18:39:19);

    Antalya 2 defa geldi.2 side gol.Yuh be.

  • sado (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 18:42:49);

    Kaleci değişmezse 6 -7 gol yeriz.Kale çok komik.

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 18:48:37);

    ilk yarı bitti.2-0 mağlubuz.Hoca Gilası oynatsa daha iyiydi.Gol atamıyoruz.Kale boş.

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 18:49:42);

    nerde kalmıştık

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 18:51:19);

    kampta futbolcular teknik heyet bol bol güzel güzel konuşuyorlardı. işte gördük. takımı gene dökülüyo. bu iş konuşmakla olmuyo sayın futbolcular teknik heyet. maç sahada oynanıyo dökülüyosunuz be

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 18:53:21);

    kemal hocaya güveniyodum be. ama çıkardığı kadro beni hayal kırıklığına uğrattı. bu hocadada iş yokmuş. ne len bu kadro. hocam bu iş gufranlarla halillerle tayfunlarla grillolarla olmaz. hepsi 2. lig topcusu kurtulamadık bunlardan

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 18:55:45);

    kemal hocam kaleyi niye erene teslim ediyon koysana göktuğu betoyu. bu senin hatanı gösteriyo. sendede iş yokn

  • Tarık (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 18:58:10);

    Antalya kendini yormadan devreyi bitirdi.Kemal Özdeşi fazla büyütmüşüz.Eren beş para etmez be kardeşim.Paf takıma gönder gitsin.

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 18:58:17);

    büyük göztepe. kupaların takımı göztepe. şu kupa işini bi türlü ciddiye almıyorsunuz ona sinir oluyom. ayıp be. hocam niye as kadroyla çıkmıyon. daha kamptan yeni geldiniz futbolcular yorgun değil niye as kadroyla oynamıyorsun hocam. niye kupayı ciddiye almıyorsunuz

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 18:59:52);

    kazma jeromo o gol kaçarmı be koysana kafayı. bide diyorlar jeromoya top gelmiyo. al işte geliyo. o ne yapıyo. auta gönderiyo. jeromoda bize atılan kazık gitti paralar

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 19:00:46);

    tayfun gufran siz en iyisi izmire gelmeyin kalın antalyada tatilinize devam edin .

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 19:02:18);

    yaz babam yaz gene aynı göztepe

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 19:03:14);

    Kaleciyi değiştirmezse hoca hikaye.yasin giriyor

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 19:03:55);

    bizde ankaragücü gibi senidemi ilk maçta gönderelim hocam. biraz işini ciddiye al. burası göztepe. mağlup olursan çok eleştri alırsın

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 19:10:02);

    ya şu engandoyu santrafor oynatın diyom. ama bana kızıyonuz al işte gene gölünü attı

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 19:11:46);

    kes joromoyu. koy santrofara en gandoyu

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 19:14:54);

    A haber gerzekliginden sonra şimdi de aspor spikerinin işkencesini çekiyoruz resmen. Bu nasıl bir kalitesizlik . Herifin her cümlesi yanlış .

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 19:26:03);

    ulen cici senin oynacağın topun

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 19:27:54);

    çiccimisin ne sin defol takımdan öle penaltımı yapılır kazma cicci seni doktora götürelim beynini bi baksın yerinde duruyormu

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 19:29:21);

    böyle penaltı yaptıran futbolculardan nefret ediyom . futbolcu olsam sahada onu döverim

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 19:32:17);

    Hoca rövanşta da Eren i koy kaleye olur mu . Aman değiştirme. Ne me lazım. Çeyrek finale falan kalırız sonra.

    • Göztepe
      1
      Bora //ÜMRANİYE (Misafir) Diyor Ki; (15.01.2019 - 20:07:46)

      ereni ilk onbirde başlatmak çocuğun özgüvenini kaybetmesine sebeb olabilirdi .Süper lig takımına karşı skor bulduktan sonra veya son 15-20 dakikada almak daha mantıklı olurdu

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (16.01.2019 - 09:13:52)

      Tabii ki Ereni oynatacak,bu gençleri oynatmayınca da alt yapı alt yapı diye bas bas bağırıyorsunuz. Bu gün Eren oynar yarın Göktuğ başka zaman Samet Ali. Bu gençler böyle kazanılır,kolay işler değil bunlar.

  • meto (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 19:47:07);

    3-3 kardeş Ne maç oldu be.Helal Kemal Hocama be.Koydukmu?

  • çamdibili (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 20:02:47);

    Heyecandan öldüm.Süper maç oldu.çok kaçtı be.Derin bir ohhhhhh.iyiyiz be kardeş.

  • Tam 35 (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 20:07:28);

    Gollerde Erenin hatası matası yok.Adamlar geldi çaktı attı.Defans vurdurmayacak kardeşim.İyi seyredin,öyle konuşun.Bunları her kaleci yer.

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 20:10:13);

    Bide Serdar Gürler'de oynasaydı.Peh Peh Peh...

  • Sülomaç (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 20:12:12);

    Kemal ÖZDEŞ bu işi biliyor.Oyunu okuyor.Tam not.

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 20:40:40);

    Biz bu Antalyayı Bornovada dağıtırız.

  • Maximus (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 20:41:29);

    Takım iyi çalışmış kondisyon çok iyi kemal hoca ilk yarı =0 ikinci yarı 10 numara erenle başlamasıydık daha iyi idi ilk yediğimiz iki golde eren den çok kadunun da hatası büyüktü 2 inci yarı attığı golle kadu kendini affettirdi ngando ilk onbiri hak ediyor borges çok iyi idi yasin takımın lokomotif i bu takıma santrfor şart 2 inci devre mücadele gücümüz iyi idi kemal hoca güvenim yüzde yüz! Ölmüş takımı hayata döndürüyor kolay değil

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 20:46:00);

    jeromoyu beğenmedim hocam niye samedi koymuyorsun bıktık jeromodon. jeromonun bu maçta bi faydası oldu o da penaltı atmamıza sebep oldu yaptığı itiraz sayesinde penaltı kazandık. ama sahada varmı yokmu belli değil.

  • Izmirli (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 20:50:06);

    Ayipya şu yazdıklarınıza bakin bunlar bizim topcularimiz hoca bizim hocamız kendinize gelin 18 çocuk eren çokta iyiydi sırıtmadı sizler hatırlıyorum servet çetin bize ilk geldiğinde de böyle boş konuştunuz şimdide yorumlarınıza dikkat edin onlarda okuyor

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 20:50:13);

    hoca niye ereni koyuyor anlamadım. hayır. göktuğda genç kaleci niye göktuğla başlamıyon hocam. daha erene çok zaman var. önce sıra göktuğda. önce o deneyim kazansın bakalım. ne ereni. burda hatalısın hocam. kabul et

  • Yankı (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 21:07:57);

    Kanat beklerinin önemi ortaya çıktı. Sağ bek gassama veya alpaslan , sol bek Berkan veya alınabilecek bi sol bek veya halil , bu takım iş yapar. Üç goldede asıl mevkileri bek olmayan oyuncularımIzin hatasından geldi. Eren e şans vermek cesaret ister. Kemal hocamı bu yüzden kutluyorum. Yaptığı sadece yasin değişikliği ile bana göre turu kurtardı. Son söz başkanına ; transfere ihtiyaç yok , elimizdeki kadroyu , Kemal hoca en iyi şekilde değerlendirir. Boşuna masrafa gerek yok. Tüm Göztepe lileri seviyorum. Saygılar.

  • Yanki (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 21:39:26);

    Bienvioğlu beyefendi ; ben senin bilader in değilim. Sen futbol bilgini gözden geçir. Ne demek istediğim ortada. Sana tavsiyem , yapılanlara pozitif bak , ben bu takımın 1979 yılından beri peşindeyim. Sepil başkan geldikten sonra , yapılanları takdir ediyorum ve saygı duyuyorum. Bu günleri yaşattığın için Sepil başkan sana minnnettarım.

  • Yanki (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 21:39:27);

    Bienvioğlu beyefendi ; ben senin bilader in değilim. Sen futbol bilgini gözden geçir. Ne demek istediğim ortada. Sana tavsiyem , yapılanlara pozitif bak , ben bu takımın 1979 yılından beri peşindeyim. Sepil başkan geldikten sonra , yapılanları takdir ediyorum ve saygı duyuyorum. Bu günleri yaşattığın için Sepil başkan sana minnnettarım.

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 22:55:51);

    ya bizim alt yapıdan niye hep kaleci çıkıyor. hiç sağ açık sol açık santrafor niye çıkmıyor. hiç oynayan oyuncularımız yokmu. hep kaleci hep kaleci. yada varda hocalar kaleciye gösterdiği cesareti bu tür oyunculara göstermiyorlar oynatmıyorlar. bu konuyu araştırmak lazım. niye hiç golcümüz çıkmıyo. alt yapı hocaları cevap verin

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2019 - 23:25:37);

    Menemen de attığı gollerle kendini ispatlayıp transfer yaptığın ali samet şans tanımıyorsun alt yapıdan gelen gence nasıl santroforda yer verecekler ???????

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (16.01.2019 - 00:31:08);

    Antrenman maçı gibi oldu.neyseki skoru aldık.turuda geçeriz büyük ihtimal.ama çıkarken yakalanıp geri dönemeyince gol yiyoruz.bekler topu kaçırabilir,çünkü hücum oyuncusu yüzü kaleye dönük hızla gelir,ama kademeye giremeyen stoperde onun kadar hatalı.ilk iki golde kadu çok ağır kaldı.stoperlerimiz ağır vesselam.sayın başkanın rötuşuyla düzelen yasinin mimikleride tekrardan normale dönmüş.oyunada hareket getirdi.esas sınavımız Malatyayla.aynı hataları yaparda geriye düşersek,aynı geri dönüşü bu rakibe yapmamız zor.çok daha dikkatli olmalıyız.

  • Mobidik (Misafir) Diyor Ki (16.01.2019 - 09:49:18);