Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Göztepe'de Yılmaz Vural sesleri

Göztepe'de Yılmaz Vural sesleri - 20.02.2019


Düşme potasına yaklaşan Göztepe'de  taraftarların güvenini kaybederken yönetimin hiç vakit geçirmeden takımda operasyon yapılmasını talep ediyor. Taraftarların büyük bölümü takımı 'e çıkartan Yılmaz Vural’la anlaşılmasını isterken diğer kesim ise “Şimdi kayıtsız destek zamanı” diyerek kenetlenme mesajı veriyor.

Spor Toto Süper Lig'de Avrupa hedefinden uzaklaşıp, adım adım düşme potasına gerileyen Göztepe'de taraftarlar isyan bayrağını aştı. Ligde Kayserispor deplasmanından alınan yenilgi sarı-kırmızılıların sabrını taşırdı. 21. haftada oynanan Alanya maçı öncesi teknik heyet ve futbolculara olan destek tepkiye dönerken, teknik direktör Kemal Özdeş'e yönelik eleştirilerin dozu arttı. Özdeş'in takıma katkısının olmadığını belirten taraftarlar kurtuluş reçetesi olarak teknik adam Yılmaz Vural'ı işaret etti.

TRABZONSPOR MAÇI SON ŞANSI
Sarı-kırmızılı taraftarlar, sosyal medya üzerinden başlattıkları kampanya ile 2016-2017 sezonunda Göztepe'yi Süper Lig'e taşıyan teknik direktör Yılmaz Vural'ın takımın başına getirilmesini istedi. Teknik direktör Kemal Özdeş'i kadro tercihleri ve futbolcuların sergilediği olumsuz performans nedeniyle eleştiren taraftarlar, takımı ancak Yılmaz Vural'ın düzlüğe çıkaracağı yönünde birleştiler. Göztepe'de teknik direktör Kemal Özdeş'in cuma günü İzmir'de oynanacak olan Trabzon maçı son şansı olarak görülüyor.

İŞTE TARAFTAR TEPKİLERİ
 Acele Yılmaz hoca gelmeli, ölüyü bile diriltir. Futbolcuları nasıl oynatıyor siz görün!
 Hocayı koruyanlar muhtemelen yağlı kapıyı bulmuş yardımcıları falandır. Hocanın basın toplantısında, 'Transfere gerek yok, forvet istemiyorum. Gerekirse Serdar'ı forvet yaparım' dediğini gözlerimizle isledik, kulaklarımızla duyduk. Kurtuluşumuz Yılmaz Vural.
 Bu saatten sonra takıma teknik taktik veremezsin. Bu iş motivasyon işi. Bunu da sevelim sevmeyelim en iyi yapan Vural.
 Kayserispor maçında Hikmet Karaman ve Kemal Özdeş'i izledim. Aradaki fark aynen skor levhasındaki gibiydi. Göztepe'yi uçuracak bir adam lazım o da Yılmaz Vural'dır.
 Bizi Spor Toto Süper Lig'e çıkardı, Süper Lig'de tutacak adam da Yılmaz Vural'dır.
 Vural gelmeden bu takım adam olmaz.
 Suçlu bulundu Kemal Özdeş. Gram katkısı yok. Takım bir dünya, Kemal Özdeş bir dünya.
 Bizim meselemiz teknik direktör değil, kenetlenmek. Kenetlenirsek başarırız.
 Sepil santrfor almadın, golcüleri gönderdin. Özdeş ile olmaz Yılmaz Vural'ı istiyoruz.
 Yılmaz Vural, Mehmet Sepil'in getireceği en son isimdir. Giderken kapışmadılar mı?



Toplam Görüntülenme : 6205
Tarih : 20.02.2019
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (20.02.2019 - 10:50:01);

    Şimdi kayıtsız destek zamanı.çünkü bugün geldiğimiz durum başta yönetim,oyuncular ve teknik direktörlerin yaptıkları hatalarla gelinmiş bir durumdur.sadece Kemal hocaya hesabı kesmek güç ve irade yoksunluğundan kaynaklanan bir karar olacaktır.bundan sonrası içinde Kemal hocanın bilgisi,birikimi bu takımı düzlüğe çıkarmaya yeter..

  • (Misafir) Diyor Ki (20.02.2019 - 13:56:42);

    HIMMM,Yılmaz Vural ha.Gayet mantıklı.Bektaş'ta,Özdeş'te heyecan sıfır.Hep boş muhabbet ettiler.Yılmaz Vural yine en iyisi.Heyecan tavan yapar.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (20.02.2019 - 15:27:45);

    Gelecekse Trabzon maçı sonrası gelmeli. Yoksa çok geç olacak . 5 galibiyet almamız lazım ve bunun için bu herifleri canlandıracak bir adam lazım. Vural yapar bu işi. Aza çoğa bakmaz tam Sepillik.

  • Semih (Misafir) Diyor Ki (20.02.2019 - 15:56:45);

    Yılmaz Vural diyorsunuzda birtek teknik direktörle olacak iş değil, adamın elinde sihirli değnek yok, Adanademir sporda bşarısız olup gönderildi ve bizde başarılı olduğu zaman dikkat edin yahoviç gibi bir santrafor ve daha iyi bir takım vardı. Kemal Özdeş e yükleniyorsunuz ama hatırlayın santrafor bile lig başında çok geç geldi ki hangi teknik direktör transfer istemez. Takım yapısında bozukluk var, malesef işimiz zor.

  • ömer (Misafir) Diyor Ki (20.02.2019 - 17:47:10);

    Dürüyenin güğümleri kalaylı ah kalaylı,En büyük Gözgöz.

  • İnönü Lisesinden Çilli (Misafir) Diyor Ki (20.02.2019 - 17:52:56);

    Biletimi kale arkasından kaptım.(Simit paramı harcamadım)Sırada Trabzonu yeneceğiz.1-0.Alanyayıda 3-2 yenecez demiştim.İçime doğan şeyler tutuyor.

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (20.02.2019 - 22:04:35);

    RIZA ÇALIMBAY tek çaredir,Yılmaz hoca Giresun,Eskişehir ve Giresun da bile başarılı olamadı o da bizi hüsrana sürüklern

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (21.02.2019 - 08:58:11);

    Dönek yalaka yeni asırın yalan haberi gerçekleşse bile atacağı başlık şudur,Vural çıkardı, Vural düşürdü..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (21.02.2019 - 12:33:06);

    Trabzonspor, Aytemiz Alanyaspor dan kesinlikle daha zayıf bir takım. Tek şanssızlığımız sol bek Novak iyileşmiş. O da olmasa çok daha zayıflar. Zor olsa da 2-1 kazanacağımıza inanıyorum.

  • NEDİM (Misafir) Diyor Ki (21.02.2019 - 16:08:45);

    Merhaba arkadaşlar. Hoca futbolcu işini bırakın. Şu anda sorunumuz bu değil. Dünyanın en iyi hocası gelse takım bu, oyuncu kadrosu bu. Bize taraftar olarak düşen Hocamızı ve fotbolcu kardeşlerimizi en iyi şekilde desteklemek. Yenilsek de yensek de budur. Bu şekilde hep beraber bu işin üstesinden geleceğiz. Malasef birlik beraberliği sağlayamayan takımlar küme düşecek. Biz ise bütünleşerek biran evvel sonuca ulaşacağız. Bu sene beni en çok üzen başkanımızdan yediğimiz kazık oldu. Çocukluktan Göztepeli bir başkan bu hataları yapmamalıydı. Neyse çok şey konuşulurda....

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (21.02.2019 - 18:21:46);

    Benimde şaşırdığım nokta bu.bizim kadar takımıyla bütünleşen,oyuncuları destekleyen kaç takım vardır bilmiyorum.bugün bu ligde en zor deplasmanlardan biriyiz,bu da bunun ispatıdır.ama gel gör ki takımın durumu özellikle deplasmanda bununla ters orantılı.yani biraz fazlamı seviyoruz ne?

  • Amigo (Misafir) Diyor Ki (21.02.2019 - 18:22:40);

    Kemal Özdeşin kıymetini bilmezsek,düşer gideriz.Sorunumuz defans dedik durduk duyan olmadı.Titi ve Reis boya posa bakarsak çok etkisizler,klasik stoperler bizdede çok var.Çok pozisyon veriyorlar. Beto olmasa halimiz perişan.

    • Göztepe
      4
      Hasta Göz-Göz (Misafir) Diyor Ki; (21.02.2019 - 18:34:18)

      Hocamız Defansın dikkatini şiddetle çekmeli.Halil,Tayfur niye faydasızlar,sönüp gittiler.Bunlar bizi yanılttılarmı acaba.Hepimiz şoktayız.Şaşkınız.Üstlerde gezeceğiz derken,diplerdeyiz.Of Ülen Of...Göztepe Şerefimizdir.

    • Göztepe
      4
      (Misafir) Diyor Ki; (22.02.2019 - 00:09:10)

      Halil formda oldumu döktürüyor.Genelde içerde iyi oynar.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (21.02.2019 - 21:10:18);

    Bayram Mercan ve Mirsat Şahinoviç gibi iki baba stoperi görmüş biri olarak her nekadar TITI ve reisi çok beğenmesemde asıl sorunumuzun bu iki stoperden çok,onların kademesine girilememesinede bağlıyorum.stoperler genelde ağır oyunculardır.tek hamlede topa müdahale ettiler ettiler ondan sonrası artık kademeye girmesi gereken oyuncunundur.mesela bu yönde gassamanın hatası çok..bizde stoperin kaçırdığı adam genelde golünü atıyor.başka adam yokmuş gibi.malatyayla oynadığımız kupa maçında TITI adamını kaçırdı,daha kaleye 40 metre var.ama başka adam yok.ayrıca sezon başından beri bir çok pozisyonda TITI nin sol çizgiye gelip adama basmasınıda anlamış değilim.sol ayaklıysa sol bek nerde?benim bildiğim stoper ceza sahasında santrforu kollar.özellikle yine TITI nin kanadında halil niye kademeye girmez?çabuk adam sonuçta.malatya maçında olduğu gibi bekiniz stoperiniz(TITI) karşıdan hızla gelen rakip oyuncuya sırtı dönük yakalandığında yetişmesi imkansız. ya yaka paça indirecek kırmızı kart,yada arkasından koşacak refakatçi gibi.bu yüzden kademe şart.öyle veya böyle her durumda yarın Trabzonu yeneriz.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (22.02.2019 - 18:45:40)

      evet gençliğimizde çok seviyorduk ama şimdi her ikisinin de bu ligde oynayamayacağını düşünüyorum.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (22.02.2019 - 18:45:41)

      evet gençliğimizde çok seviyorduk ama şimdi her ikisinin de bu ligde oynayamayacağını düşünüyorum.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 12:44:19);

    Futbolcularımız bugün Tam kapasite oynar ve Patlama yapar derim.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 12:45:43);

    Hava güzel,Saha bizim,,,,zafer bizim olacak.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 12:45:44);

    Hava güzel,Saha bizim,,,,zafer bizim olacak.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 13:04:10);

    Rodegella'ya top vurdurmamaları gerek.Adam yakaladımı affetmiyor.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 20:44:04);

    Jelibon yüzünden yine 10 kişiyiz.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 20:48:57);

    ulan kemall hoca gene jeromo yu koymuşsun. maçtan sonra görcem ben seni

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 20:50:51);

    ha silimani ha joromo ikiside kazma al birine vur ötekisine

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:00:26);

    golü yedikn

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:01:57);

    ank çocuğu orta sahada hiç yoktan sarı kart görürüsünüz. ama gole giden adamı düşürmessiniz.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:02:27);

    Taraftar da evlere senlik . Tv ye hiç ses gelmiyor a.k. Bu mu bizim taraftar. Yazık!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:03:59);

    kim düdşürmedi o futboılcuyu n

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:05:09);

    10 kişi oynuyoruz ve golü yedik. çünkü jeromo oynuyor

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:12:27);

    golü yedik ve düştükn

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:14:39);

    bedavadan kart görürsünüz amk. böyle pozizyonlarda adamı ellemessiniz bile bu sisizn futbol cahilliğinizi gösterir kazmalar

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:18:07);

    Berkan ve Borges dışarı, axel ve ghilas içeri HEMEEENN

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:19:09);

    keMAL acilen gönderilsin. Hemen!! Yılmaz VURAL getirilsin !!! Taraftarı bile öldürdü ruhsuz herif!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:19:33);

    ulan hoca sakın 2. yarı tayfunla halili koyayım deme başka oyuncu koy engandoyu koy

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:20:50);

    her hafta aynı şeyleri yazmaktan usandım , yeni birşey yazayım dedim : sizin oynayacağınız oyunun taa amk.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:22:09);

    bu berkanı beğenip de takıma kazandıran zat-ı muhtereme en derin şükranlarımı sunuyorum...

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:22:44);

    biz ne oynuyoz Allah aşkına yaw

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:27:19);

    taraftar bitmiş ruh muh heyecan kalmamış. bunda kabahat taraftarda değil başkan ve kazma futbolcularda

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:28:07);

    [Alıntı Yap = 94730bencede

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:29:10);

    keMAL ÖZDEŞ maç sonu gönderilsin!! Hemen!!! Yılmaz VURAL getirilsin. Son şans.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:29:32);

    artık yeni hoca belli oldu yılmaz vural.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:30:21);

    kemale güle güle yılmaz hocam hemen göreve

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:30:33);

    Su an devre arasi ve bu yorumu skordan bagimsiz yaziyorum biz dusmusuz bile arkadaslar bu mac nasil bir skorla biterse bitsin BU TAKIM DUSMUS

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:30:34);

    Su an devre arasi ve bu yorumu skordan bagimsiz yaziyorum biz dusmusuz bile arkadaslar bu mac nasil bir skorla biterse bitsin BU TAKIM DUSMUS

    • Göztepe
      6
      (Misafir) Diyor Ki; (22.02.2019 - 21:33:37)

      bizde sölüyoruz ama bize kızıyorlar . burda gerçekleri sölediğin zaman hemen kızıyorlar. düşmüş bu takım. başkana bi kına gönderelimde yaksın

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:30:42);

    anlamadığım bu kadar çöp doluyken , axel olsun , yalçın olsun neden hiç denenmiyor

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:31:53);

    kemal hocam bu jeromo senin babanın oğlumu hep onu hep onu oynatırsın al jeromonuda defol git

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:32:33);

    bu kadroyu bir alt lige koy yine cacık olmaz

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:35:25);

    anlaşıldı her hafta akhisar , erzurum , ankaragücü ve bursanın rakiplerinden medet umacaz.çünkü bizim takımın ligde kalması büyük mucize olur.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:35:55);

    gol yenir ona bi şey dediğimiz yok. ama golü çıkaracak bir heyecan yok futbol yok mücadele yok. hepsi bırtakmışlar

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:45:38);

    Maç içerisinde göndermek mümkün değilse maç sonu keMAL hemen gönderilsin!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:45:57);

    bizimkiler ayağında ağırlıkla maça çıkmış gibi ağır çekim

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:51:56);

    Bu hafta göz göz storelarda lisansli PARASUTler satisa cikiyor.Firsati kacirmayin!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 21:58:08);

    KeMAL hocam lütfen siktir git hocam

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:05:16);

    Hocam senin ..........

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:12:48);

    castro haftalardır rezilsin rezil

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:21:34);

    Hiç kimse hocaya futbolcuya sallamasın.Bütün alkışlar büyük başkan SEPİL E. Tebrikler başkan. Bize hayallerini anlat başkan. Anlat be başkan. Hayallerimizi siktin.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:22:10);

    seyredin a.kodumun çocukları bak karşındaki herifler topçu siz beceriksiz ruhsuz oooo....

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:22:51);

    Sen nerdesin Papatya çiçeği.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:24:57);

    şu oyuncumuz hariç gerisi çöp yazacaktım , düşün düşün şu oyuncumuz diyebileceğim birini bulamadım

  • davetsiz (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:25:20);

    Olsun, üst sıralara yaklaşmamız bir hafta daha gecikti. 50. hafta gibi yaklaşırız.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:25:53);

    rize 3 tane taş gibi adam aldı şova devam ediyor

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:29:35);

    acilen yılmaz vural gelmeli

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:30:18);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:30:18);

    kadu berkan titi siz en son ne zaman top oynadınız a.koduklarım futbollla ne ilginiz var siziin

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:30:30);

    Kardo çok kötü hoca ne yapsın. Futbolcular bu ligin altında malesef sabaha kadar oynasak penaltı olmadan gol atamadık. Forvet yok oyun kurucu yok defans bşr iyi bir kötü ancak bu kadar oluyor. Yok abi yok yani.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:30:37);

    bütün takımlar ligin 2. devresi toparlanır , maçlar zorlaşır , bizde tam tersi.geçen sene de aynı boku yemiştik.devre arası transfer döneminin açık ara kaybedeniyiz.tıpkı geçen seneki gibi.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:30:41);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:31:05);

    Süper liği bu rezil oyunla haketmiyor uz kemal hoca senden bu takımın hocalığını haketmiyorsun! Çek git bu kadar ruhsuz oyun olurmu !

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:31:14);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:31:26);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:31:34);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:31:36);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:31:38);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:31:40);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:31:43);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:31:46);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:31:57);

    başkanım kurmuş olduğun takımınla gurur duyuyoz. helal sana başkanım. rezil ettin bizleri

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:32:52);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:33:09);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:33:13);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:33:15);

    Yılmaz vural ne yapacak ? Cidden soruyorum ne yapacak ????

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (22.02.2019 - 22:36:28)

      ne bileyim bişeyler yapar. bu kemalde hiç bi şey yapmıyor ya. bu seferde yılmaz gelsin. ne diyelim bide onu deneyelim. zaten bizi bu duruma getirenler utansın. sinirimizden o gitsin bu gelsin diyoruz. bi umut işte. aslında başkan gitsin yeni bi başkan gelsin en doğrusu bu

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:33:18);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:33:21);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:33:24);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:33:41);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:33:41);

    çoluk cocuktan 3 gol yedik ayıp sizler. ilk golde gassamanın hareketlerine bakın rodeogo koşuyo. gassama duruyor. hepiniz defolun gidin

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:35:15);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:35:50);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:36:28);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:36:28);

    Atıfı alamaz mıydık bak rizeye. Yazık olsu bu takım super ligi hak etmiyor.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:36:31);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:36:34);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:36:49);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:36:54);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:36:57);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • Bora //ÜMRANİYE (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:36:57);

    bun oyunla hiç bir takımı yenemezsin kaç tane korner attık bir tanesini alın ve gol atın npenaltı harici gol atacak pozisyon yok ileri yavaş gidiyoruz ki rakip defans yerleşsin arkadaş bu kadarmı ruhsuz olunur.acil önlem alınmazsa takım küme düşmeye gidiyor.Biz bu oyunla içerde akhisari bile yenemeyiz

  • Bora //ÜMRANİYE (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:37:01);

    bun oyunla hiç bir takımı yenemezsin kaç tane korner attık bir tanesini alın ve gol atın npenaltı harici gol atacak pozisyon yok ileri yavaş gidiyoruz ki rakip defans yerleşsin arkadaş bu kadarmı ruhsuz olunur.acil önlem alınmazsa takım küme düşmeye gidiyor.Biz bu oyunla içerde akhisari bile yenemeyiz

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:38:09);

    Çoluk çocuk dediğiniz forvetlere bak birde bizimkilere. Fark ayan beyan ortada.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:40:00);

    sayende avaraj takımı olduk başkanım moral düzeltmek istiyen bizi yeniyor. bari ilan verelimde morali bozuk olan takım varsa moral düzeltilir diye. önüne gelen yeniyor bizi be. zaten bizi yenmiyeni dövüyorlarmış. öle bi söz dolaşıyor ortalıktada. başkana duyrulur

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:41:03);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:41:20);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:41:42);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:45:49);

    sezonun genel anlamda değerlendirmesi : gassama rezil , reis rezil , kadu rezil , titi rezil , berkan rezil , borges rezil , alpaslan rezil , poko rezil , serdar rezil , halil rezil , deniz rezil , tayfur rezil , gerome rezil.geriye zaten 3 isim kaldı : beto , castro , yasin.bunlar da katkı sağladılar ama haftalardır reziller.burada ismini yazmadıklarım ise zaten pek oynamadılar.düşünüyorum gelecek sezon kimleri takımda görmek isterim diye.aklıma sadece birkaç isim geliyor.son 6 maçta 5 mağlubiyet.hatta 23 maçta 14 mağlubiyet.bu ortalamanın ligde kalması büyük mucize olur.bence berkan , borges , titi gibi oyuncuların transferinde parmağı olan kim varsa acilen kulüple ilişiği kesilmelidir.paraya kıymayıp transfer yapmayan başkana da , 2. devreye ligin dibinde başlayıp , haftalardır önüne gelene geçiren rizeye dönüp de bir bakmasını tavsiye ederim.6 maçta 5 galibiyet 1 beraberlik aldılar ve o 1 beraberlikte de antalyaya karşı tonla gol kaçırdılar.uzun lafın kısası lige tutunması pamuk ipliğine bağlı bir kadromuz var.eğerki o pamuk ipliği kopmaz da ligde kalırsak bunun adı futbol mucizesi olur.

  • Sadi (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:47:18);

    Altınordu bu trabzona 5 çekerdi beee

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:51:49);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:52:11);

    penaltı da dahil gol pozisyonumuz var mı beeee?????????????????????

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:52:35);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:54:50);

    başkanım nerdesin sen ne diyon bu işe çıksana ortaya bu takım düşmez desene. merak etmeyin ben çok iyi kadro kurdum ben bu işten anlarım moralinizi bozmayın bu takım düşmez desene. nerdesin başkanım.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:54:58);

    aatıf + nakoulma + azubuike = şov = 6 maçta 16 puan . bize gelirsek borcumuz yok ama spor toto 1. ligi bile kaldıramıyacak oyuncularımız var.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:55:17);

    Baskanim artik kaybedecek zaman yok ya Ibrahim Uzulmez gelir ya da Yilmaz Vural bu kadro ancak ya gazla oynar ya da dayakls

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:55:47);

    Vay anam vayyy

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:57:10);

    başkanım kınanızı yolluyorum. selamlar

  • sedat mert (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:57:17);

    Takır takır oynayan takım bu kadar niye düştü.Anlıyamıyorum.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:58:41);

    Düşermiyiz acaba ya.Üstümüze kabus çöktü.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 22:59:15);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:00:25);

    bursanın bile istemediği titi yi al..ne idüğü belirsiz reisi al.. hangi akla hizmetse berkan ??ı al...koca bir transfer sezonunu golcü almadan gecir alel acele bır forvet al...vsss ne beklıyorsun ki arkadaş bu kadar acemiliği bu lig kaldırır mı

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:00:49);

    Tamer tuna boşda/ takımıda tanıyor

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:00:49);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:00:55);

    Tamer tuna boşda/ takımıda tanıyor

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:01:27);

    Tamer tuna boşda/ takımıda tanıyor

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:01:34);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:02:14);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:03:04);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:03:33);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:05:49);

    Su andan itibaren bu futbolcularla konusulmali her ay paralarini tikir tikir aliyorlar bu ne bicim profesyonellik kazma olsa bile insan oynar be rezil ettiniz bizi bu kadar ruhsuzluk olur mu? Bu kadar mi? Sinirden mahvettiniz bizi ne bicim adamlarsiniz sahtekarlar toplulugu

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:06:05);

    Tamer Hocayı beyenmeyen akideşler,gördünüzmü iyi hocalarımız dökülüyor.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:09:06);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:10:42);

    Bu saatten sonra Guardiola gelse boş. Ne yapabilirki.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:13:06);

    Mesut Bakkal gibi disiplinli bir hoca takımı kurtarır sanırım.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:14:39);

    Amaçsız amaçsız sağa sola savrula savrula oynanırmı? Kahrettiniz.Offf Offff.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:17:47);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:20:39);

    Böyle bu oyunla düşmemiz kaçınılmaz kim gelirse gelsin en azından bir umut umuz olur

  • metin (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:21:12);

    rizenin yenilmemezlik serisi 6 maça çıkıyor. bizim yenilir serimiz 6 maça çıktı. aramızdaki fark

  • metin (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:23:12);

    tek suçlu başkan

  • Mehmet Sepil (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:25:20);

    Şanlı Göztepe taraftarı üzüldüğünüzü biliyorum. Ama merak etmeyin her şey kontrolüm altında. Yarın gerekeni yapacağım. Hakedenleri kadro dışı bırakacağım. Alt yapıdan acil 4 yada 5 takviye yapacağım. İnşallah lig kupasını alıp seneye avrupaya gideceğiz. Rahat uyuyun merak etmeyin. Birde fedarasyon söz verdi borçsuz külüpler küme düşmüycek. Sağlıcakla kalın moralinizi bozmayın

  • Ali Dogsn (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:25:38);

    Arkadaslar bu takimi disiplin motivasyon siki yonetim kurtarir. Takim takimliktan cikmis laubalilik hat safhada baskan artik sahneye cokmali futbolculara goz dagi vermeli bu is boyle olmaz. Futbocular Goztepemizin ustune cikmis formaya saygi yok emek yok caba yok bu mudur takim olmak? Bu saatten sonra ya oynarlar ya oynarlar. Her mac bizim icin final hadi dedik Galatasaray maci kaza ama bu kadar rezillik olur mu? Baskanim ya bu futbolculari oynatacak disiplinli taviz vermeyen kararli kaybetmeyi sevmeyen hirsli mucadeleci futbol ile yatip kalkan bir adami hemen bu takimin basina getirmeniz lazim yeter artik madem transfer yapmadiniz o zaman bu ozelliklerivtasiyan deliyi takimin basina hemen getirin! Cesuryurek araniyor

  • Bora //ÜMRANİYE (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:29:22);

    artık hamle yapılması lazım yoksa gidişat iyi değil içerde bir maç daha kaybedersek dışardan da puan gelmezse düşmek kaçınılmaz olur. hele son 2-3 maça kalırsan hiç şansımız yok 1976 yılından bu yana son haftalar bize hiç yaramadı

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:34:37);

    Takimi adam edecek bir deli araniyor. Baskanim bu aksam bu deliyi takimin basina hemen getirin!!!!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:35:08);

    Takimi adam edecek bir deli araniyor. Baskanim bu aksam bu deliyi takimin basina hemen getirin!!!!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:35:17);

    Takimi adam edecek bir deli araniyor. Baskanim bu aksam bu deliyi takimin basina hemen getirin!!!!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:35:22);

    Takimi adam edecek bir deli araniyor. Baskanim bu aksam bu deliyi takimin basina hemen getirin!!!!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:35:27);

    Takimi adam edecek bir deli araniyor. Baskanim bu aksam bu deliyi takimin basina hemen getirin!!!!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:35:32);

    Takimi adam edecek bir deli araniyor. Baskanim bu aksam bu deliyi takimin basina hemen getirin!!!!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:35:37);

    Takimi adam edecek bir deli araniyor. Baskanim bu aksam bu deliyi takimin basina hemen getirin!!!!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:35:42);

    Takimi adam edecek bir deli araniyor. Baskanim bu aksam bu deliyi takimin basina hemen getirin!!!!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:35:46);

    Takimi adam edecek bir deli araniyor. Baskanim bu aksam bu deliyi takimin basina hemen getirin!!!!!!

  • falco69 (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:40:16);

    GÖZTEPE mize yazık olacak ne yazık ki takımın kaderi aptalların elleri arasında daha sezon başın da yazmıştım seçilen teknik yönetimin ve futbolcu tercihlerinin yanlış olduğununyazmıcaktım ama yinede tekrarlama gereği duyorum yönetim,teknik kadro ve futbolcular dahil olmak üzere hepsini hıyar niyetine yoğurda doğrasan cacık olmaz diyorum.nALAYIN İSYAN ÖLÜMÜNE GÖZTEPEM

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:53:41);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:54:02);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • falco69 (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:54:21);

    BİTSİN ARTIK BİTSİN BU ÇİLELER GALİP GELELİM HEP BERABER ....PAZARA KADAR DEĞİL SONSUZA KADAR GÖZTEPEM...ALAYINA İSYAN ÖLÜMÜNE GÖZTEPEM....

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:54:43);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:55:03);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:55:44);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:55:49);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:55:55);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:56:00);

    KeMAL özdeş acilen gönderilsin!!!!! Yılmaz VURAL getirilsin!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.02.2019 - 23:59:37);

    başkanın egoları yüzünden takım küme düşüyor. bıktık senin egolarından. takım yönetmek şirket yönetmeye benzemez. beceremedin işte.

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:01:07);

    Yine kontrataktan gol yemeye devam.Hocalar uyuyormu?

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:01:52);

    Küfür edipte insanların kalbini kırmamak için kafamızı gömelim futbola..bir Göztepe mucizesi olmadıysa kayseriye yenilen takımın Trabzonada yenilmesi çok normal.Abdülkadir,sosa,Yusuf..tam 3 adet on numara..ekuban ve rodallega 2 tane santrfor.wakaemede santrfor ve forvet arkası özellikli sol kanat oyuncusu.bide bizim orta sahamızdaki eğer varsa on numaraları ve santfforlaımızı düşünün,başkada bişeye gerek yok.seyirci desibeline güvenip yanlış oyuncu tercihleriyle yapılan transferler bu takımı buralara getirmiştir.sakın Berkana şuna buna sallamayın,onu buraya getiren zihniyettir hatalı olan,o değil.tamamen ucuz etin suyu konusudur bugünkü durum.beğensekte beğenmesekte bu ligde kalacaksak bu oyuncularla kalacaz.yapacağımız en büyük hata oyuncuları küstürmektir.mesele Kemal hoca meselesi değildir.ama yapacak bişey yok,gideceksede gidecek..

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:06:00);

    ı fuck jerome. I had never seen bad player like him. He is the worst.

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:06:06);

    ı fuck jerome. I had never seen bad player like him. He is the worst.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:08:07);

    Baskanim bur takim bu kadar rezil hale dusmez su Altinotduyu cikarsak Trabzonu yener bu takimi ya oynatacak ya da oynatacak deliyi bu aksam su an itibari ile getrmeniz lazim....

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:08:13);

    Baskanim bur takim bu kadar rezil hale dusmez su Altinotduyu cikarsak Trabzonu yener bu takimi ya oynatacak ya da oynatacak deliyi bu aksam su an itibari ile getrmeniz lazim....

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:08:18);

    Baskanim bur takim bu kadar rezil hale dusmez su Altinotduyu cikarsak Trabzonu yener bu takimi ya oynatacak ya da oynatacak deliyi bu aksam su an itibari ile getrmeniz lazim....

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:08:23);

    Baskanim bur takim bu kadar rezil hale dusmez su Altinotduyu cikarsak Trabzonu yener bu takimi ya oynatacak ya da oynatacak deliyi bu aksam su an itibari ile getrmeniz lazim....

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:08:29);

    Baskanim bur takim bu kadar rezil hale dusmez su Altinotduyu cikarsak Trabzonu yener bu takimi ya oynatacak ya da oynatacak deliyi bu aksam su an itibari ile getrmeniz lazim....

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:08:34);

    Baskanim bur takim bu kadar rezil hale dusmez su Altinotduyu cikarsak Trabzonu yener bu takimi ya oynatacak ya da oynatacak deliyi bu aksam su an itibari ile getrmeniz lazim....

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:08:38);

    Baskanim bur takim bu kadar rezil hale dusmez su Altinotduyu cikarsak Trabzonu yener bu takimi ya oynatacak ya da oynatacak deliyi bu aksam su an itibari ile getrmeniz lazim....

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:08:44);

    Baskanim bur takim bu kadar rezil hale dusmez su Altinotduyu cikarsak Trabzonu yener bu takimi ya oynatacak ya da oynatacak deliyi bu aksam su an itibari ile getrmeniz lazim....

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:09:04);

    ı fuck jerome. I had never seen bad player like him. He is the worst.

  • KeMAL ÖZDEŞ (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:13:49);

    Mamumamumamu mamumamumaumaumau top bizdeymamamamumamu rakip kontraatamamumamuma ..kenetlenmemimamumaumaumaua

  • KeMAL ÖZDEŞ (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:15:30);

    Önümüzdeki maclamamumamumamumau takım oyumamumaumamu. ....

  • Ali çolak (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:16:00);

    5'e, 2'i pas çalışmadan olmuyor..Defans evlere şenlik,

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:16:13);

    Başkanım sen borcu sevmezsin eğer kemal hocanın tazminatı sözleşmesinde yoksa yollar ayrılmalı gerçi bu kadroyu ligde bırakacak hoca çıkarsa milli takımın başına geçirilmeli sezon sonu

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:17:44);

    Yanlis transfer veya degil ama ortada gercek var sene basinda bu kadar kotu degildik ruhsuz hic degildik bur caba bur gayret bir hirs bir karakter bir disiplin vardi yani takim vardi bu ne? Ne degisti? Bu adamlarin paralari hessplarina her ay yatiyor mu yatiyor aksama var mi yok eee sebeb nedir neden neden neden baskan artik kaybedecrk zaman yok bu takimin basina onu getir!

  • yesildere li (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:38:39);

    kemal hoca:”kazanma hırsımız pahalıya patladı” nvah vah sizin adınıza çok üzüldüm.....kazanma hırsımınhırs istek olmazsa bir takım bir maçı nasıl kazanır?siz göztepe’li taraftarları salak mı zannettiniz.....bugün kazanma adına saha da hiç bir şey yoktu.....bu iş bitmiş bari bizimle dalga geçmeyin

  • yesildere li (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:38:49);

    kemal hoca:”kazanma hırsımız pahalıya patladı” nvah vah sizin adınıza çok üzüldüm.....kazanma hırsımınhırs istek olmazsa bir takım bir maçı nasıl kazanır?siz göztepe’li taraftarları salak mı zannettiniz.....bugün kazanma adına saha da hiç bir şey yoktu.....bu iş bitmiş bari bizimle dalga geçmeyin

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:45:37);

    saçma sapan eleştiri yazıları yazmaya gerek yok...boyun bükmeye,,düşme edebiyatı yapmaya hiç gerek yok,,,son doksan dakikaya kadar mücadeleye devam,,hoca değişebilir ,futbolcu kızağa çekilebilir bunların hepsi olabilir ama yönetim sessiz kalmamalı ,,sesini duymalıyız ,,takıma ve taraftara sahip çıkmalılar,, başkan eskisinden daha çok görülmeli şu anda... bu takım biz taraftarların ,, kırgınlığı bırakmanın zamanı şimdi.. herbirlikte çalışmaya devam...daha bu işin kupası var....

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:45:43);

    saçma sapan eleştiri yazıları yazmaya gerek yok...boyun bükmeye,,düşme edebiyatı yapmaya hiç gerek yok,,,son doksan dakikaya kadar mücadeleye devam,,hoca değişebilir ,futbolcu kızağa çekilebilir bunların hepsi olabilir ama yönetim sessiz kalmamalı ,,sesini duymalıyız ,,takıma ve taraftara sahip çıkmalılar,, başkan eskisinden daha çok görülmeli şu anda... bu takım biz taraftarların ,, kırgınlığı bırakmanın zamanı şimdi.. herbirlikte çalışmaya devam...daha bu işin kupası var....

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:45:48);

    saçma sapan eleştiri yazıları yazmaya gerek yok...boyun bükmeye,,düşme edebiyatı yapmaya hiç gerek yok,,,son doksan dakikaya kadar mücadeleye devam,,hoca değişebilir ,futbolcu kızağa çekilebilir bunların hepsi olabilir ama yönetim sessiz kalmamalı ,,sesini duymalıyız ,,takıma ve taraftara sahip çıkmalılar,, başkan eskisinden daha çok görülmeli şu anda... bu takım biz taraftarların ,, kırgınlığı bırakmanın zamanı şimdi.. herbirlikte çalışmaya devam...daha bu işin kupası var....

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:46:23);

    saçma sapan eleştiri yazıları yazmaya gerek yok...boyun bükmeye,,düşme edebiyatı yapmaya hiç gerek yok,,,son doksan dakikaya kadar mücadeleye devam,,hoca değişebilir ,futbolcu kızağa çekilebilir bunların hepsi olabilir ama yönetim sessiz kalmamalı ,,sesini duymalıyız ,,takıma ve taraftara sahip çıkmalılar,, başkan eskisinden daha çok görülmeli şu anda... bu takım biz taraftarların ,, kırgınlığı bırakmanın zamanı şimdi.. herbirlikte çalışmaya devam...daha bu işin kupası var....

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:46:31);

    saçma sapan eleştiri yazıları yazmaya gerek yok...boyun bükmeye,,düşme edebiyatı yapmaya hiç gerek yok,,,son doksan dakikaya kadar mücadeleye devam,,hoca değişebilir ,futbolcu kızağa çekilebilir bunların hepsi olabilir ama yönetim sessiz kalmamalı ,,sesini duymalıyız ,,takıma ve taraftara sahip çıkmalılar,, başkan eskisinden daha çok görülmeli şu anda... bu takım biz taraftarların ,, kırgınlığı bırakmanın zamanı şimdi.. herbirlikte çalışmaya devam...daha bu işin kupası var....

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:46:37);

    saçma sapan eleştiri yazıları yazmaya gerek yok...boyun bükmeye,,düşme edebiyatı yapmaya hiç gerek yok,,,son doksan dakikaya kadar mücadeleye devam,,hoca değişebilir ,futbolcu kızağa çekilebilir bunların hepsi olabilir ama yönetim sessiz kalmamalı ,,sesini duymalıyız ,,takıma ve taraftara sahip çıkmalılar,, başkan eskisinden daha çok görülmeli şu anda... bu takım biz taraftarların ,, kırgınlığı bırakmanın zamanı şimdi.. herbirlikte çalışmaya devam...daha bu işin kupası var....

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:46:56);

    saçma sapan eleştiri yazıları yazmaya gerek yok...boyun bükmeye,,düşme edebiyatı yapmaya hiç gerek yok,,,son doksan dakikaya kadar mücadeleye devam,,hoca değişebilir ,futbolcu kızağa çekilebilir bunların hepsi olabilir ama yönetim sessiz kalmamalı ,,sesini duymalıyız ,,takıma ve taraftara sahip çıkmalılar,, başkan eskisinden daha çok görülmeli şu anda... bu takım biz taraftarların ,, kırgınlığı bırakmanın zamanı şimdi.. herbirlikte çalışmaya devam...daha bu işin kupası var....

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:52:23);

    Sezon başından beri fenevin Başkanı 3,TS nin Başkanıda 2 kez taraftardan özür diledi.ben en azından bir açıklama bekliyorum,ama tık yok.hayret.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 00:58:48);

    Baskanim dumene gecme zamani artik sizden herkes bir tepki bekliyor ya bu oyunculari oynatacaksiniz ya oynatacaksiniz baska careniz yok! Bu futbolculsrin heyecani yok disiplini yok hirsi yok cabasi yok enerjisi yok!!!! Ortada takim yok!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 01:07:33);

    Şu saatte uyuyamadıysam ve sinirlerim tepemde ise sebebi sensin SEPİL. Sana bir sol bek bir de forvet al dedik. Rakamla yazayım 1 sol bek 1 forvet. Sen ne yaptın?? Tabiki almadın. Şimdi dikkat et de BABAYI alma. Geçen seneki baba dan bahsetmiyorum. Anladın sen onu.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 01:13:35);

    Bu satten sonra yapilacak tek baskanin tum islerini birakip takimla beraber kampa girmesi tum izinler kalkmali rakimin basina ne olursa olsun deli bir adami o da Yilmaz Vurali getirmek bu adam hirsli mi hirsli deli mi deli yurekli mi yurekli butun hersey var Sayin Sepil daha ne bekliyoruz? Artik hatalardan donme zamani kimse bu hayattta mukemmel degil!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 01:35:19);

    Takimi yonetmek alinacak oyunculari belirlrmek eksik transferleri yapmak bunlarin hepsi farkli bir tecrube gerektirir ama bazen kazandiginizi zanettiginiz tecrubeler sizi hataya zorlar hata yaptirir eger gercekten ortada bir yanlislik var ise ve biz de seyirciler olarak bunlari dile getiriyorsak ve bizlerin fikirleri gercekten dinlenmiyorsa o zaman ortada ciddi bir sorun var demektir. Baskanim artik bizimle konusun simdi sessiz kalma zamani degil yumrugu vurma zamani nArtik lutfen bize kulak verin soylediklerimiui degerlendirin! nSimdi gercekten bu takimin ciddi anlamda disipline siki yonetime ciddiyete ihtiyaci var futbolcular Goztepemizin ustune ciktilar!nBize her anlamda futbolculari motive edecek tekrar oynama hazzi verecek hirslandiracak takima dinamizm kazandiracak ruh ve karakter verecek futbol hastasi bir teknik direktore ihtiyacimiz var, boyle devam edemeyiz acilen cozum beklemeyi degil cozumu sizin getirmeniz bizlerle taraftarla butunlesmeniz gerekmektedir.nHaydi artikn

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 01:49:10);

    Baskanim ne zaman aciklama yapmayi dusunuyorsunuz? nBu satten sonra her mac final kaybetme luksumuz yok yenemiyorsan yenilme! n

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 01:55:47);

    Baskanim sizden teaftarlar olarak acil bir aciklama bekliyoruz umarim gec olmaz

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 09:28:59);

    Paraşüt süz düşyorz taraftardan başka kimse nin umurunda değil takımın sahibisen sn sepil zaman geldi geçiyor tedbirlr al başkan yarın çok geç yere çakılıyoruz en azından mücadele edelim kemal hoca nı karne notu;0 ben bu takımın başına her maçı izleyen Takımı tanıyan izmirli REHA KAP SAL diyorum bu takımı oynatır

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 09:29:05);

    Paraşüt süz düşyorz taraftardan başka kimse nin umurunda değil takımın sahibisen sn sepil zaman geldi geçiyor tedbirlr al başkan yarın çok geç yere çakılıyoruz en azından mücadele edelim kemal hoca nı karne notu;0 ben bu takımın başına her maçı izleyen Takımı tanıyan izmirli REHA KAP SAL diyorum bu takımı oynatır

    • Göztepe
      -1
      (Misafir) Diyor Ki; (23.02.2019 - 11:21:49)

      reha kapsal bencede isabetli olur şuda var Gelen hoca Enkaz alıcak kadro süperlig seviyesinde Olmadığı için kendinide riske atacaktır

  • bekir şimşek (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 09:50:27);

    göztepeli kardeşlerimiz, bir sakaryasporlu olarak diliyorum ki bu zor zamanlar birlik beraberlik ve dayanışma zamanıdır. deplasman yollarında göz göz için yaşamını kaybedenlerin aziz hatırasını unutmamanızı diliyorum. para oyuncular yönetimler taraftarlar statlar gelir geçer göz göz göztepe bakidir.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 09:53:13);

    Başkan bizle taşak geçiyor burada millet başkan sesimizi duy kurtar bizi diyor. Başkan 3 ay önce sesimizi duymadı şimdi duysa ne olur duymasa ne olur.

  • MAX. (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 11:43:19);

    BİR DAHA DÜNYAYA GELSEK BİZLERE BİR GENÇLİK BORÇLUSUN ...GÖZTEPE...UĞRUNDA ÖMÜRLER EMEKLER VERDİĞİMİZ.AÇ SUSUS KALDIĞIMIZ.GÜNLER.ARMA YERE DÜŞMESİN DİYE.YÜRÜDÜĞÜMÜZ İSYAN BİLE ÇARESİZ KALMIŞ.DURUMDA..AMA SUÇLU BİZLERİZ HEPİMİZ.ZAMANINDA 3 KURUŞ BAŞARI İÇİN BİRİLERİNE BU KULÜBÜ ELLERİMİZLE VERDİK..NE OLDU BELLİ OLMAYAN KİŞİLERİN OYUNCAĞI ETTİK..DİRENEMEDİK.MÜCADELE EDEMEDİK..AVAZ AVAZ GIRTLAĞIMIZI PATLATTIĞIMIZDA..SESİMİZİ DUYAN BİRİLERİ.OLMADI.EN SEVDİĞİMİZİ SAHİPSİZ BIRAKTIK..BU SAATTEN SONRA YAPACAK BİRŞEY YOK..GELDİĞİMİZ YERE GİDECEZ..YENİBİR BAŞLANGIÇ YAPIP DÖNECEZ...BİRİLERİ GENE ZENGİN OLUP PEŞKEŞ ÇEKECEKLER TABİ..HAYALLERİMİZLE OYNUYACAKLAR..BELKİDE BİR OYUNUN PLANLANMIŞ PARÇASIYIZ..BUNU BİLE BİLMİYORUZ AMA BİRİLERİ BU OYUNU TIKIR TIKIR İŞLETİYOR.TEK SÖZÜM ....HELAL OLSUN.....HELAL OLSUN...HELAL OLSUN BE.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 12:17:53);

    Yapılan yorumlara bakıyorumda kahroluyorum. Sevmek bu kadar acımı be. Sadece mücadele eden yılmayan savaşcı bir takımımız olsun istedik. Yenilmekde var yenmekde ama rezil olmayan bir takımımız olsun dedik. Sonuç ortada. Çok şey mi istedik. İmkansız bir şey mi istedik. Dün maçtan sonra Başkan sana tek laf edilmediyse kıymetini bil. Ama sen bizim kıymetimizi bilmedin be. Anlamadın bizi. Burada yazılanları okuduğunuzu biliyoruz. Krediniz bitiyor. Gözümüzde sende artık sıradan biri olacaksın. Altınbaş la aranda ne fark var ŞİMDİ?

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 12:39:27);

    Sayın Başkan büyük bir hata içindesiniz.böyle sessiz kalarak bu taraftarı birlik ve beraberlik içinde tutamazsınız.bakın işler nereden nerelerdesin geldi.

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 13:12:09);

    Bu işi yapamıcaksan KATAR lılara satarsın takımı sen zaten tüm camia yı satmış durumdasın A.M.K

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 13:12:16);

    Bu işi yapamıcaksan KATAR lılara satarsın takımı sen zaten tüm camia yı satmış durumdasın A.M.K

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 13:12:23);

    Bu işi yapamıcaksan KATAR lılara satarsın takımı sen zaten tüm camia yı satmış durumdasın A.M.K

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 13:12:30);

    Bu işi yapamıcaksan KATAR lılara satarsın takımı sen zaten tüm camia yı satmış durumdasın A.M.K

  • Maximus (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 13:36:41);

    butakım düşmeyecek bunu garanti edecek sonuna kadar mücadele edecek teknik direktör bizim kadar odainanacak kemal hoca gibi yüz ifadesi ile heykel gibi maç yönetmeyip çırpınan oyunun içinde 90 dk olacak hoca tüm takımları izleyen göztepeyi iyi tanıyan hoca REHA KAPSAL hemen göreve çağrılmalıdır

  • Maximus (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 13:38:20);

    butakım düşmeyecek bunu garanti edecek sonuna kadar mücadele edecek teknik direktör bizim kadar odainanacak kemal hoca gibi yüz ifadesi ile heykel gibi maç yönetmeyip çırpınan oyunun içinde 90 dk olacak hoca tüm takımları izleyen göztepeyi iyi tanıyan hoca REHA KAPSAL hemen göreve çağrılmalıdır

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 14:36:40);

    Bu takımı bu saatten sonra bu durumdan aklı başında adam çıkaramaz.çünkü iş,futbol bilgisinden,araştırmaktan,kendini yenilemekten çok motivasyona kaldı.bildiğim kadarıyla Kemal Özdeş bu seviyelerdeki bi takımda daha önce hocalık yapmadı.bunu lig sıralaması açısından söylüyorum.esasen tam "sergen" lik durumdayız.ama Kemal hocanın devam etmesini önceden çok istememe rağmen şu anki puanımız ve değişen hedefimize istinaden artık tehlikeli buluyorum..

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 15:13:36);

    Başkana söven gavurlar bi s..sin gitsin...

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 15:16:57);

    Rıza geliyor diyor gazeteler ALLAH KORUSUN... 2. küme düşme dönemimizi yaşatır KENDİSİ kesin..

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 15:20:57);

    Bence Beto olsun teknik direktör lig sonuna kadar. Oyun içindeki eksik ve hataları en iyi gören o. Vereceği iki taktik herkesten iyi olur..

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 15:24:44);

    Kemal Özdeşin gönderilmesi bu zamanda iyi mi bilemiyorum

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 15:31:31);

    Akhisar Erzurum Sokakta yatan güçlüler Bursa ve Biz. Bu 5liden 3ü düşecek. Bir 6.sı yok. Bu kadar sıçmış durumdayız. Yılmaz VURAL ı getirin acilen!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 15:50:56);

    eee bu akşam başakşehiri yarın da galatasarayı mı tutacaz yani biz

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 16:35:51);

    Bence K.paşada gidici..

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 17:57:03);

    Önümüzde her biri final gibi maçlar var artık. Futbolculara falan sarmadan mecburuz birlik olup yıkılmamaya. Kimse kimseyi suçlayıp yıpratmasın, hiç faydası yok. Hayırlısıyla sezonu atlatalım.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 18:02:39);

    Hamza hamzaoğlu,Ertuğrul sağlam,rıza çalımbay,Tamer tuna,bayram Bektaş,reha kapsal,bunlar bazıları..

    • Göztepe
      -3
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (23.02.2019 - 18:40:50)

      Bunların hiçbiri değil. Yılmaz VURAL gelmeli. Ama illa ki bunlardan birine mecbursak KAPSAL gelsin. Kalırsak ligde Sezon başı için Okan BURUK ile anlaşılsın.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 18:09:26);

    Artık bizim istediğimiz hocayla anlaşırızdan çok,ben bu işi yaparım deyip bizi isteyen hocayla anlaşmak durumundayız.para düşkünleri hariç hiçbi hoca Göztepeyi düşürdü etiketini üzerine yapıştırtmak istemez..

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 19:17:29);

    kemal hoca gitti beyler , ajanslar haberi geçiyor

  • anchor72 Diyor Ki (23.02.2019 - 19:34:50);

    Başkan bu takımın başına bize çok uyacağını düşündüğüm, taraftarın da çok seveceği ve itiraz etmeyeceği, onun da aklının bir köşesinde GÖZTEPE olduğunu hissettiğim Sergen Yalçın 'ı getirse ne güzel olur. Hem camia tekrar toparlanır, çatlak sesler kesilir, hem de şu ligde olmasını hiç haz etmediğim ve bu lige hiç yakışmayan, siyasi destekli Alanya 'nın nefesi kesmiş oluruz

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 20:12:02);

    Huy , krakter , teknik direktörlük vasfıyla paraya değil başarıya odaklanan göztepeyi bu ligde tutup bu kadroya top oynatacak td kesinlikle reha kapsaldır başkan menagerliğin bulduklarını değil taraftarı dinle sen adaylarla görüş gizli tut araştır karar ver derim

  • Hamdi (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 20:50:18);

    Mustafa Denizli ile anlaşılmış

  • agamemnonlu (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 21:23:02);

    Sezon sonuna kadar en az 17 puan almalıyız. En kötü ihtimalle alırız. A.Gücü ise en kötü ihtimalle 16 puan alır. Yılmaz Vural'in şovmenliği süper ligde tutmaz. Yukarı çıkarken tutunduğun adamla aşağı düşerken tutunduğun adam bir değildir. Bu kadar hoca değişikliği sıkıntı. Okan Buruk-Tamer Tuna tarzı adamlar bizim kalemimizdi. Bayram hocada bunu aramak hataydı. Kemal Özdeş iyi hoca, harcamayalım hemen. Lütfen düşünün! Kasımpaşa'yı o yaptı Denizli batırdı... Lütfen iyi bakın. Denizli artık emekli olmayı bilmeli.

  • agamemnonlu (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 21:23:09);

    Sezon sonuna kadar en az 17 puan almalıyız. En kötü ihtimalle alırız. A.Gücü ise en kötü ihtimalle 16 puan alır. Yılmaz Vural'in şovmenliği süper ligde tutmaz. Yukarı çıkarken tutunduğun adamla aşağı düşerken tutunduğun adam bir değildir. Bu kadar hoca değişikliği sıkıntı. Okan Buruk-Tamer Tuna tarzı adamlar bizim kalemimizdi. Bayram hocada bunu aramak hataydı. Kemal Özdeş iyi hoca, harcamayalım hemen. Lütfen düşünün! Kasımpaşa'yı o yaptı Denizli batırdı... Lütfen iyi bakın. Denizli artık emekli olmayı bilmeli.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 21:25:39);

    O bu hikaye . Yılmaz VURAL. Neden mi? Bizi çıkarırken yaptığı açıklamadan dolayı bu işi kesinlikle bildiğine inanıyorum. Geldi ve dedi ki: Bu takımın orta sahada atak olgunlastirmasi mümkün değil. Topu direkt 3. Bölgeye yüksek oynayacağız. Jahovicten düşen topu hızlı oyuncularımız Halil Tayfur segbefia alacak rakibi hazırlıksız yakalayıp çakacağız. Dediğini de yaptı. Lige böyle çıktı. Yine gelsin aynını yapsın ligde kalalım. Bu kadar!

    • Göztepe
      3
      metin (Misafir) Diyor Ki; (23.02.2019 - 21:35:23)

      evet defalarca bende hep aynı şeyi söylüyorum yazıyorum bizim bu orta saha ileri top taşıyacak kalitede değil şişirin ileriye orta sahayı pas geçlim şişirdiğimiz toplardan dönenleride hucum oyuncularımız takip etsin bizim oyun sistemimiz bu olmalı dedim benim dediğim çıktı demekki yılmaz hocada olayı çözmüş. akıllı adammış onun için yılmaz vural gelsin. gene bizi kurtarsın

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 21:30:31);

    kim gelecekse gelsin önemli değil yalnız 3 maç sonra hoca iyi çıkmassa hemen gönderin zamanımız yok yeni hoca gelsin taaaaki iyisini buluncaya kadar hoca değişikliği olsun. altınbaş ne diyordu benim için hoca anlaşması tek maçlıktır yenilirsek gönderirirm dedi erhan altını daha ilk maçta berabere kaldık diye gönderdi. şimdi böle olma zamanı hoca iyi çıkmassa hemen gönderin. ısrar etmeyin. deneme yanılma metodu ile doğrusunu bulalım onun için hangi hoca gelirese gelsin farketmez. işe yaramazsa gönderin

  • (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 21:43:53);

    başkan hep bizim dediğimize geliyor ama geç geliyor. bizi dinlemiyor acısnı çekiyor. hani bizi dinlemiyordun ben kendi işime bakarım diyordun ee şimdi ne olduda hocayı gönderdin. aslında sorun hocada değil kurulan yanlış kadroda. biz bunu daha sezon başında söledik ama bizi dinlemedin bak bizim dediğimize geldin. bize durduk yerde acı çektirdin değrmiydi. başkanım kibiri bırakta bu taraftarı burda yazılanları bi dinle burda yazılanların yüzde 90 nı doğrudur. dikkate al bu yazılanları. ama almadın. yazık ettin hem kendidni hem takımı hemde taraftarı

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 22:27:12);

    Yılmaz hocanın son 7-8 haftalık reçetesi bizi önce playoffa oradanda finale taşımıştır,sezarın hakkı sezara..Ama bu periyot için birşey diyemem.açıkçası artık ben bu teknik direktör işinden korktum.k.paşa gibi ofansif bir takımı kuran Özdeş,dün nasıl olurda denizle başlamaz hayret.bunun dışında bu kaçıncı hoca?gidenlerin hepsimi kötüydü,topçusu hocası..bu işte bir iş var.keşke devre arası 3-4 iyi transfer olsaydıda bayram hoca kalsaydı..ben şu an hangi hoca gelirse gelsin tamam diyemiyorum.ha sergen boşta olsaydı kendi adıma ümitle bakabilirdim.sezon başı olsa dicemki direkt yabancı hoca..ama valla şu saatten sonra ben artık,,oyunculardan "bizimde hatamız çok,şu hoca gelsin biz bu takımı tutarız"demelerini bile bekliyorum.yani o kadar karamsarım bu konuda.ve kesinlikle yönetiminde doğru bir karar verebileceğini düşünmüyorum hoca konusunda.

  • metin (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 22:38:20);

    diğer takımların maçlarına bakıyorum. imreniyorum. ne güzel oynuyorlar neden bizde böle oyuncular yok diye. biz bu lige figüranmı olmaya geldik . önüne gelen bizi yeniyor. neden biz diğer takımlar gibi kaliteli oyuncular alnadık. ah başkan ah. hepsi senin yüzünden. senin kişisel kaprisin egon yüzünden biz çile çekiyoz.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 23:00:36);

    Durun bakalım daha resmi sitede Kemal hocayla ilgili bir açıklama yok..

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (23.02.2019 - 23:38:36);

    Arkadaslar bu talimin basina takimin kendi bunyesinde hatalarini giderebilecek futbolculari motive edebilecek hatalari tamamen minimum duzeye indirebilecek yenemezsen yenilme mantigini asilayacak takim dinamigini tekrar yaratabilecek disiplenden odun vermeyen hirsli gerekli sonuca ulasmak ne pahasina olsun takimla beraber nefes alan gerektiginde hicbir fedekarliktan kacinmayan mucadeleci bir deli olmali bu teknik direktir!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 00:11:33);

    Ligde kalana kadar Yılmaz VURAL. Çünkü kriz yönetimini biliyor. Ligde kalırsak Okan BURUK. Çünkü kadro oluşturmayı biliyor. Elinde listesi ile geliyor. Tamer TUNA yı başarılı kılan da bu idi. Bayram bombok bir kadro yapıp eldeki iyileri gönderdiği için bu sıkıntıları yaşıyoruz. En önemli şey lige uyumlu ligi bilen kadro ile başlamaktı. Bu da Okan'ın işi. Ama şu an Yılmaz VURAL tek çare. Rıza gelirse kesin düşeriz. Bjk maçını direkt -3 puan ve -4 averaj yazarız. Satın Rıza ve türevlerini getirmeyin. Beto yönetsin takımı çok daha iyi.

    • Göztepe
      1
      davetsiz (Misafir) Diyor Ki; (24.02.2019 - 14:39:41)

      Bayram kötü kadro yaptı diyorsun ama lig başlamadan önce ben onun birkaç kere "listemizde üst sıralarda olan oyuncuların hiçbirini alamadık" diye açıklama yaptığını hatırlıyorum. Sonra bir şekilde bu açıklamalar bir anda bıçak gibi kesildi.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 00:50:00);

    Arkadaslar bu takimin basina takimin kendi bunyesinde hatalarini giderebilecek futbolculari motive edebilecek hatalari tamamen minimum duzeye indirebilecek yenemezsen yenilme mantigini asilayacak takim dinamigini tekrar yaratabilecek disiplenden odun vermeyen hirsli gerekli sonuca ulasmak ne pahasina olsun takimla beraber nefes alan gerektiginde hicbir fedekarliktan kacinmayan radikal kararlar alabilen hirsli mucadeleci disiplinden tavuz vermeyen cilgin bir cesur yurek olmali bu teknik direktor. Boyle tek bur adam var Sayin Sepil Yilmaz Vural cunku o unique! Esi ve benzeri yok, krizleri cok iyi yonetebiliyor takim psikolojisini iyi biliyor cunku o bunun icin yaratilmis! Evet herkes hata yapabilir ama onemli olan hatalardan ders cikarmak hatalari tekrarlamamak, en kisa surede bu hatalardan donmek bir erdemdir, lutfen artik sesimize kulak verin. Simdi kenetlenme zamani baskanim.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 00:50:08);

    Arkadaslar bu takimin basina takimin kendi bunyesinde hatalarini giderebilecek futbolculari motive edebilecek hatalari tamamen minimum duzeye indirebilecek yenemezsen yenilme mantigini asilayacak takim dinamigini tekrar yaratabilecek disiplenden odun vermeyen hirsli gerekli sonuca ulasmak ne pahasina olsun takimla beraber nefes alan gerektiginde hicbir fedekarliktan kacinmayan radikal kararlar alabilen hirsli mucadeleci disiplinden tavuz vermeyen cilgin bir cesur yurek olmali bu teknik direktor. Boyle tek bur adam var Sayin Sepil Yilmaz Vural cunku o unique! Esi ve benzeri yok, krizleri cok iyi yonetebiliyor takim psikolojisini iyi biliyor cunku o bunun icin yaratilmis! Evet herkes hata yapabilir ama onemli olan hatalardan ders cikarmak hatalari tekrarlamamak, en kisa surede bu hatalardan donmek bir erdemdir, lutfen artik sesimize kulak verin. Simdi kenetlenme zamani baskanim.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 12:07:08);

    Yılmaz vural diyor ya. Allah akıl fikir versin.

  • metin (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 12:20:45);

    hani sizde beşiktaş takıntısı vardı. dembabayı bjk li diye kovaladınız. ee rıada bjk li, ona nasıl katlanacaksınız. onu nasıl istiyonuz ki. yılmaz vural gelsin

    • Göztepe
      -1
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (24.02.2019 - 15:32:25)

      ben de hala bjk takıntısı var. Rıza gelmesin kesinlikle istemem. Maç satıyor. Yılmaz VURAL gelmeyecekse Hamza ya da Reha gelsin. Sezon başı kesinlikle Okan BURUK u isterim.

  • Yalıdan Tam 35 (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 12:56:17);

    Mesut Bakkalın dışındakiler bu futbolcuları oynatamaz.Mesut hoca bunları kan ter içinde bırakır.Diğer adı geçen hocalarla işimimiz çok zor.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 13:02:44);

    Haberlere göre başkan oyunculara sormuş Kemal gitsinmi kalsınmı diye.madem öyle gelirken soracaktın,Kemal gelsinmi diye.bu kadar puan güme gitmezdi..

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 14:02:15);

    O gitsin bu gelsin. Beş hafta sonra bu da gitsin şu gelsin. Gelirken Kemal Özdeş bu işi biliyordu, takımı uçururdu deniyordu. Bana göre yeni gelen de çare olmaz.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 14:30:32);

    Rıza kesinlikle olmaz daha öncede sayesinde süper lig ten düştük yılmaz vural son takımlarında başarısı ortada göztepe ve rakibinini n kaç maçını izlemiştir?? Her maçı izleyen rakibi ve takımı tanıyan REHA KAPSAL iyi isimdir

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (24.02.2019 - 14:45:55)

      Reha ne iş yapar? Var mı son dönemde ne iş yaptığını bilen?

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (24.02.2019 - 16:38:45)

      Reha ne iş yapar deyince eksilemişsiniz, ama gerçekten merak ediyorum. Son yıllarda hiç duymadım. Eksi yapan arkadaş Reha Kapsalın nerede olduğunu yazsa daha aydınlatıcı olurdu.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 14:30:40);

    Rıza kesinlikle olmaz daha öncede sayesinde süper lig ten düştük yılmaz vural son takımlarında başarısı ortada göztepe ve rakibinini n kaç maçını izlemiştir?? Her maçı izleyen rakibi ve takımı tanıyan REHA KAPSAL iyi isimdir

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (24.02.2019 - 14:47:48)

      Rıza döneminde Göztepe A.Ş kriz yaşıyordu, hiç bir oyuncusuna ödeme yapamıyordu. Rıza da haklı olarak para alamayan oyuncularla takım kuramam deyip ayrıldı.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 14:39:18);

    Hoca kim gelirse gelsin. Futbol futbolu bilen adamla oynanır. Poko gibi kazmalarla bu top oynanmaz. Adama top geldimi yüreğimiz ağzımıza geliyor. Benim takımın hocası olsamn1. Poko nun yerine Guafranı denerim. Poko kadar Guafranda koşar ama en azından gufi Poko kadar top kaybetmez. Poko zaten kaptığı topun %50 sini tekrar hemen kaybediyor. İstatistiğe bakılsın. Gufi Poko daha iyi orta yapar ara pası tapar.n2.Berkanın yerine yokmu alt yapıdan bir solbek. Bulup getiririm formayı veririm. n3.Reis in yerine altyapıdan mutlaka daha zeki bir ini bulup formayı veririm. Trabzonlu Mustafa Türkmen hem reisden hemde titiden fizik olarak zayıf. Ama oyunu okuma olarak ikisininde fark atıyor. Bende genç bir futbolcuma güvenip formayı veririm.n4. İyiyse Ghilas oynar. Ama Jerome da rakip kornelerde bizim stoperlerden daha çok top çıkartıyor. Bundan önceki hocalarda bu sebeple Jerome u oynattı. Defansada yardımı olduğu için. Dediğim gibi Ghilas hazırsa direkt oynatırım.nnBirde Hakan cinemre Atakan keskin durumu ne hiç birşey bilmiyoruz. Özellikle Hakan durumu önemli. Kadudanda Reisdende yürekli oyuncu. nBu iş korkakların işi değil.

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (24.02.2019 - 15:06:46)

      geçen sene poko alınırken en iyi transfer demişlerdi ama şimdi oynamıyor ise sorun bizde. bize gelen adam oynamıyor, bizden giden adam iş yapıyor, bakınız ömer şişmanoğlu vs. sorun bizde

  • davetsiz (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 14:51:59);

    Basında geçen teknik direktör isimleri korkutucu. Ligi bilmeyen bir teknik adam getirirsek tepetaklak alt lige gideriz. Şu an iki özelliğe ihtiyacımız var. Birincisi teknik adamın maç maç rakibe göre çok iyi hazırlık yapması ve takımı buna göre hazırlaması. İkincisi de oyuncuları çok iyi motive etmesi ve takıma savaşma ruhunu getirmesi. Kemal hocada malesef ikisini de göremedik. Ülke dışından gelecek teknik adamların da birinci kriteri sağlaması mümkün değil. Tamer Tuna da hiçbir zaman rakibe göre iyi hazırlık yaptığı izlenimini vermemişti. Ligi bilen, çok iyi bir taktisyen getirmemiz şart.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 15:19:36);

    Sayin Baskan, ilk once Goztepemizden Abdurrahim Bayindir i uzaklastirmakla klubun menfaatlerine hizmet etmis olursunuz ve hatalarinizi telafi etmeye baslarsiniz. nBir de takimi fit hale getirecek motive edecek hatalari minumuma indirecek takimi atesleyecek takim dinamigini tekrar yaratacak her turlu krizi yonetebilecek vizyon sahibi hirsli azimli mucadeleci psikopat deli bir cesur yurek teknik direktore ihtiyac var! Bu profile uyan sadece tek bir kisi var Yilmaz Vural.nHatalardan erkenden donmek bir erdemdir Sayin Sepil sizden hala bir aciklama bekliyoruz.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 15:40:26);

    Gelecek hiç bir hocadan emin olamayız.hatta gidenlerde gerçekten gitmeleri gerekiyormuydu şahsen ben emin değilim.ama emin olduğum şey esasen takım içinde bir uyumsuzluk olduğu.8 aydır beraber olan ve 3 pas yapamayan bir takım.mahallede oynasan ve başında hoca olmasa az çok arkadaşının nereye koşu yapacağını bilirsin.alparslan daha ilk yarının 3.maçında başladı ellerini kollarını açıp topu nereye atayım diye arkadaşlarına sormaya.siz hangi takımda gördünüz böyle bişey..buna istinaden hepimizin gönlünden geçen bir hoca vardır ancak, kim gelirse gelsin şu olur veya bu olmaz demek doğru olmaz.çünkü bütün iş oyuncularda..

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:01:33);

    Sayin Sepil sizden istegimiz ve ricamiz Abdurrahim Bayindiri derhal gondermeniz gecmiste yaptiginiz hatalarin onune gecmis olursunuz zira gecen sene olusan krizlerin yonetilememesi yanlis transfer politikasi ve bu takimin Goztepemizin icinden gelmeyen kisilere birakilmasi son derece uzucudur. Sayin Sepil, sesimize artik kulak verin bu isin sakasi kalmadi hala bir aciklama yapamadiniz!! Bundan sonraki secimlerinizi yanlis insanlara danisarak yaptiginiz malum fotograf ortada!!!!!!! Kilavuzu karga olanin burnu B.K tan kurtulmaz. Sondan dorduncuyuz.nLutfen bize ve bizlerin sesine kulak verin!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:02:31);

    Sayin Sepil sizden istegimiz ve ricamiz Abdurrahim Bayindiri derhal gondermeniz gecmiste yaptiginiz hatalarin onune gecmis olursunuz zira gecen sene olusan krizlerin yonetilememesi yanlis transfer politikasi ve bu takimin Goztepemizin icinden gelmeyen kisilere birakilmasi son derece uzucudur. Sayin Sepil, sesimize artik kulak verin bu isin sakasi kalmadi hala bir aciklama yapamadiniz!! Bundan sonraki secimlerinizi yanlis insanlara danisarak yaptiginiz malum fotograf ortada!!!!!!! Kilavuzu karga olanin burnu B.K tan kurtulmaz. Sondan dorduncuyuz.nLutfen bize ve bizlerin sesine kulak verin!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:03:30);

    Sayin Sepil sizden istegimiz ve ricamiz Abdurrahim Bayindiri derhal gondermeniz gecmiste yaptiginiz hatalarin onune gecmis olursunuz zira gecen sene olusan krizlerin yonetilememesi yanlis transfer politikasi ve bu takimin Goztepemizin icinden gelmeyen kisilere birakilmasi son derece uzucudur. Sayin Sepil, sesimize artik kulak verin bu isin sakasi kalmadi hala bir aciklama yapamadiniz!! Bundan sonraki secimlerinizi yanlis insanlara danisarak yaptiginiz malum fotograf ortada!!!!!!! Kilavuzu karga olanin burnu B.K tan kurtulmaz. Sondan dorduncuyuz.nLutfen bize ve bizlerin sesine kulak verin!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:03:39);

    Sayin Sepil sizden istegimiz ve ricamiz Abdurrahim Bayindiri derhal gondermeniz gecmiste yaptiginiz hatalarin onune gecmis olursunuz zira gecen sene olusan krizlerin yonetilememesi yanlis transfer politikasi ve bu takimin Goztepemizin icinden gelmeyen kisilere birakilmasi son derece uzucudur. Sayin Sepil, sesimize artik kulak verin bu isin sakasi kalmadi hala bir aciklama yapamadiniz!! Bundan sonraki secimlerinizi yanlis insanlara danisarak yaptiginiz malum fotograf ortada!!!!!!! Kilavuzu karga olanin burnu B.K tan kurtulmaz. Sondan dorduncuyuz.nLutfen bize ve bizlerin sesine kulak verin!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:03:47);

    Sayin Sepil sizden istegimiz ve ricamiz Abdurrahim Bayindiri derhal gondermeniz gecmiste yaptiginiz hatalarin onune gecmis olursunuz zira gecen sene olusan krizlerin yonetilememesi yanlis transfer politikasi ve bu takimin Goztepemizin icinden gelmeyen kisilere birakilmasi son derece uzucudur. Sayin Sepil, sesimize artik kulak verin bu isin sakasi kalmadi hala bir aciklama yapamadiniz!! Bundan sonraki secimlerinizi yanlis insanlara danisarak yaptiginiz malum fotograf ortada!!!!!!! Kilavuzu karga olanin burnu B.K tan kurtulmaz. Sondan dorduncuyuz.nLutfen bize ve bizlerin sesine kulak verin!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:03:55);

    Sayin Sepil sizden istegimiz ve ricamiz Abdurrahim Bayindiri derhal gondermeniz gecmiste yaptiginiz hatalarin onune gecmis olursunuz zira gecen sene olusan krizlerin yonetilememesi yanlis transfer politikasi ve bu takimin Goztepemizin icinden gelmeyen kisilere birakilmasi son derece uzucudur. Sayin Sepil, sesimize artik kulak verin bu isin sakasi kalmadi hala bir aciklama yapamadiniz!! Bundan sonraki secimlerinizi yanlis insanlara danisarak yaptiginiz malum fotograf ortada!!!!!!! Kilavuzu karga olanin burnu B.K tan kurtulmaz. Sondan dorduncuyuz.nLutfen bize ve bizlerin sesine kulak verin!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:04:04);

    Sayin Sepil sizden istegimiz ve ricamiz Abdurrahim Bayindiri derhal gondermeniz gecmiste yaptiginiz hatalarin onune gecmis olursunuz zira gecen sene olusan krizlerin yonetilememesi yanlis transfer politikasi ve bu takimin Goztepemizin icinden gelmeyen kisilere birakilmasi son derece uzucudur. Sayin Sepil, sesimize artik kulak verin bu isin sakasi kalmadi hala bir aciklama yapamadiniz!! Bundan sonraki secimlerinizi yanlis insanlara danisarak yaptiginiz malum fotograf ortada!!!!!!! Kilavuzu karga olanin burnu B.K tan kurtulmaz. Sondan dorduncuyuz.nLutfen bize ve bizlerin sesine kulak verin!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:04:12);

    Sayin Sepil sizden istegimiz ve ricamiz Abdurrahim Bayindiri derhal gondermeniz gecmiste yaptiginiz hatalarin onune gecmis olursunuz zira gecen sene olusan krizlerin yonetilememesi yanlis transfer politikasi ve bu takimin Goztepemizin icinden gelmeyen kisilere birakilmasi son derece uzucudur. Sayin Sepil, sesimize artik kulak verin bu isin sakasi kalmadi hala bir aciklama yapamadiniz!! Bundan sonraki secimlerinizi yanlis insanlara danisarak yaptiginiz malum fotograf ortada!!!!!!! Kilavuzu karga olanin burnu B.K tan kurtulmaz. Sondan dorduncuyuz.nLutfen bize ve bizlerin sesine kulak verin!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:04:21);

    Sayin Sepil sizden istegimiz ve ricamiz Abdurrahim Bayindiri derhal gondermeniz gecmiste yaptiginiz hatalarin onune gecmis olursunuz zira gecen sene olusan krizlerin yonetilememesi yanlis transfer politikasi ve bu takimin Goztepemizin icinden gelmeyen kisilere birakilmasi son derece uzucudur. Sayin Sepil, sesimize artik kulak verin bu isin sakasi kalmadi hala bir aciklama yapamadiniz!! Bundan sonraki secimlerinizi yanlis insanlara danisarak yaptiginiz malum fotograf ortada!!!!!!! Kilavuzu karga olanin burnu B.K tan kurtulmaz. Sondan dorduncuyuz.nLutfen bize ve bizlerin sesine kulak verin!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:04:30);

    Sayin Sepil sizden istegimiz ve ricamiz Abdurrahim Bayindiri derhal gondermeniz gecmiste yaptiginiz hatalarin onune gecmis olursunuz zira gecen sene olusan krizlerin yonetilememesi yanlis transfer politikasi ve bu takimin Goztepemizin icinden gelmeyen kisilere birakilmasi son derece uzucudur. Sayin Sepil, sesimize artik kulak verin bu isin sakasi kalmadi hala bir aciklama yapamadiniz!! Bundan sonraki secimlerinizi yanlis insanlara danisarak yaptiginiz malum fotograf ortada!!!!!!! Kilavuzu karga olanin burnu B.K tan kurtulmaz. Sondan dorduncuyuz.nLutfen bize ve bizlerin sesine kulak verin!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:04:38);

    Sayin Sepil sizden istegimiz ve ricamiz Abdurrahim Bayindiri derhal gondermeniz gecmiste yaptiginiz hatalarin onune gecmis olursunuz zira gecen sene olusan krizlerin yonetilememesi yanlis transfer politikasi ve bu takimin Goztepemizin icinden gelmeyen kisilere birakilmasi son derece uzucudur. Sayin Sepil, sesimize artik kulak verin bu isin sakasi kalmadi hala bir aciklama yapamadiniz!! Bundan sonraki secimlerinizi yanlis insanlara danisarak yaptiginiz malum fotograf ortada!!!!!!! Kilavuzu karga olanin burnu B.K tan kurtulmaz. Sondan dorduncuyuz.nLutfen bize ve bizlerin sesine kulak verin!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:04:47);

    Sayin Sepil sizden istegimiz ve ricamiz Abdurrahim Bayindiri derhal gondermeniz gecmiste yaptiginiz hatalarin onune gecmis olursunuz zira gecen sene olusan krizlerin yonetilememesi yanlis transfer politikasi ve bu takimin Goztepemizin icinden gelmeyen kisilere birakilmasi son derece uzucudur. Sayin Sepil, sesimize artik kulak verin bu isin sakasi kalmadi hala bir aciklama yapamadiniz!! Bundan sonraki secimlerinizi yanlis insanlara danisarak yaptiginiz malum fotograf ortada!!!!!!! Kilavuzu karga olanin burnu B.K tan kurtulmaz. Sondan dorduncuyuz.nLutfen bize ve bizlerin sesine kulak verin!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:04:55);

    Sayin Sepil sizden istegimiz ve ricamiz Abdurrahim Bayindiri derhal gondermeniz gecmiste yaptiginiz hatalarin onune gecmis olursunuz zira gecen sene olusan krizlerin yonetilememesi yanlis transfer politikasi ve bu takimin Goztepemizin icinden gelmeyen kisilere birakilmasi son derece uzucudur. Sayin Sepil, sesimize artik kulak verin bu isin sakasi kalmadi hala bir aciklama yapamadiniz!! Bundan sonraki secimlerinizi yanlis insanlara danisarak yaptiginiz malum fotograf ortada!!!!!!! Kilavuzu karga olanin burnu B.K tan kurtulmaz. Sondan dorduncuyuz.nLutfen bize ve bizlerin sesine kulak verin!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:05:04);

    Sayin Sepil sizden istegimiz ve ricamiz Abdurrahim Bayindiri derhal gondermeniz gecmiste yaptiginiz hatalarin onune gecmis olursunuz zira gecen sene olusan krizlerin yonetilememesi yanlis transfer politikasi ve bu takimin Goztepemizin icinden gelmeyen kisilere birakilmasi son derece uzucudur. Sayin Sepil, sesimize artik kulak verin bu isin sakasi kalmadi hala bir aciklama yapamadiniz!! Bundan sonraki secimlerinizi yanlis insanlara danisarak yaptiginiz malum fotograf ortada!!!!!!! Kilavuzu karga olanin burnu B.K tan kurtulmaz. Sondan dorduncuyuz.nLutfen bize ve bizlerin sesine kulak verin!!!

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:15:12);

    Kardeşim senden isteğimiz ve ricamız gönder butonuna bir kez basman.sayfanın amkoymuşsun..

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:23:09);

    Aynen bir hata oldu kardesim

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:38:45);

    Külüpte bütün transferleri Abdurrahim adlı menejerin yaptığı ve külübün maaşlı menajeri olduğu doğrumu.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 16:54:45);

    Abdurrahim denen lavuk eski antep Başkanı Mustafa kızılın yeğeni..

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 17:06:50);

    Evet Nedim kardesim aynen oyle su anda savcilukta bazi sorusturmalar var kara para aklamakla ilgili bu adamin derjal klubten uzaklastirilmasi lazim!

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 17:22:00);

    sevgili Göztepe taraftarı kulübünüzde büyük bir ah var ah.ağlayan Gaziantepspor Kulübünün ahı var..Ghilas,Serkan Bakan,Doğanay transferlerinde Mehmet Sepil,Mustafa Kızıl,menajer Fazıl Özdemir,kulübünüzde görevli menajer Abdurahman Bayındırın kirli ilişkileri var...

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 17:22:44);

    sevgili Göztepe taraftarı Karabüksporun savcılık tarafından incelenen defterlerinde bir kayıp 11 milyon para var.sadece size şu kadar söylüyorum 3 sezon önce ligin son haftası oynanan Göztepe-Karabükspor (1-2) maçı ve Murat Akın kulübünüze neyin karşılığı gelmiş araştırın

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 17:23:21);

    sizde diğer kulüp taraftarları gibi ilk önce kızacak,küfür yapacak,hakaret edeceksiniz filmin sonunda sen haklıymışsın diyeceksiniz Göztepeli arkadaşlarım.Karabükspor,Gaziantepspor’un savcılık soruşturması devam ediyor ve kulübünüzünde adı geçiyor malesef kirli ilişkiler ağında

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 17:24:00);

    testi kırılmadan önce herzamanki gibi,Karabük,Mersin İY,Bursasporu,Antalyasporu,Ordusporu,Gaziantepsporu,Manisasporu,Eskişehirsporu,Karşıyakayı,Kayserispor’u uyardığım gibi uyarıyorum sizide.yarın çok pişman olmadan Kızıl ailesinin elini kulübünüzden çektirin Göztepe taraftarı

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (25.02.2019 - 09:06:36)

      SAyın misafir,iyi niyetine istinaden soruyorum, açıklarsan kim bu kızıl ailesi,Bursalı Levent Kızıl ile ilgilimi kimdir nedir bunları öğrenmiş oluruz.Son olarak şunun bilinmesini isterim ki: Göztepe çok çok büyük bir camiadır başka camialara benzemez bi saatten sonra sepilmiş papatyamış kızılmış hepsi üfürükten tayyaredir. Bu camia gerekirse tekrar amatöre gider,yine yeniden zümrüdü anka kuşu gibi küllerinden doğar zararı dokunanlar takımı ona buna peşkeş çekenler hamam oğlanı gibi basmahane oteller sokağında mal mal dolaşırlar.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 17:24:33);

    benim tek savaşım Göztepe gibi bir markanın iyi yerlerde olması için,diğer kulüpler gibi..ne kimsenin adamı,ne kimsenin kalemi değilim.Göztepe ülke futbolunun mihenk taşlarından yeri hep yüksekler olsun.bir sözümde sana Talat Papatya birçok şeyi biliyorsun susma artık susma

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 17:57:05);

    Bu gece yavusaksehir ve cincon kazansın istiyorsak bunun sorumlusu Mehmet SEPİL değil benim ben.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 18:04:48);

    sevgili Göztepe taraftarı kulübünüzde büyük bir ah var ah.ağlayan Gaziantepspor Kulübünün ahı var..Ghilas,Serkan Bakan,Doğanay transferlerinde Mehmet Sepil,Mustafa Kızıl,menajer Fazıl Özdemir,kulübünüzde görevli menajer Abdurahman Bayındırın kirli ilişkileri var...nsevgili Göztepe taraftarı Karabüksporun savcılık tarafından incelenen defterlerinde bir kayıp 11 milyon para var.sadece size şu kadar söylüyorum 3 sezon önce ligin son haftası oynanan Göztepe-Karabükspor (1-2) maçı ve Murat Akın kulübünüze neyin karşılığı gelmiş araştırın nsizde diğer kulüp taraftarları gibi ilk önce kızacak,küfür yapacak,hakaret edeceksiniz filmin sonunda sen haklıymışsın diyeceksiniz Göztepeli arkadaşlarım.Karabükspor,Gaziantepspor’un savcılık soruşturması devam ediyor ve kulübünüzünde adı geçiyor malesef kirli ilişkiler ağında ntesti kırılmadan önce herzamanki gibi,Karabük,Mersin İY,Bursasporu,Antalyasporu,Ordusporu,Gaziantepsporu,Manisasporu,Eskişehirsporu,Karşıyakayı,Kayserispor’u uyardığım gibi uyarıyorum sizide.yarın çok pişman olmadan Kızıl ailesinin elini kulübünüzden çektirin Göztepe taraftarı benim tek savaşım Göztepe gibi bir markanın iyi yerlerde olması için,diğer kulüpler gibi..ne kimsenin adamı,ne kimsenin kalemi değilim.Göztepe ülke futbolunun mihenk taşlarından yeri hep yüksekler olsun.bir sözümde sana Talat Papatya birçok şeyi biliyorsun susma artık susma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 19:12:04);

    Lan bu kızıllar gaziantepliler bayındırlar kim ! Ne zaman cıktı bunlar!! Sanki aylardır bu kulübü takip eden biz değiliz. Kim bunlar birader!! Ne işleri var GÖZTEPE de ?? Ilk kez duyuyorum. Hele hele abdurrahman kim devamlı bu konuşuluyor 2 gündür. Kim ulan bu herif!! SEPİL yönetmiyor mu bu kulübü?? Ne oluyor??

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 19:29:27);

    Kardesim bunlarin hepsi gercek

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 19:35:18);

    Vay anasına çetenperenin ortasına düşmüşüzde haberimiz yok. Bunlardan o zaman %100 SEPİL de haberdar ve bu yüzden bazı şeyleri umursamıyor. Vay anasına vay. Bombalara bak.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 19:39:52);

    Talat Papatya madem herseyi biliyor yapsin bir aciklama! nBence Giztepenin Mehmet Sepil tarafindan ilk alinmasi oncesi Altinbas - Kizil - Sepil iliskilerini arastirmak lazim lakin bu ucgen Isvicreye kadar dayanmaktadir!

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 20:32:37);

    Bugune kadar neler olmus neler vizyonda Mehmet Sepil perde arkasinda baska aktorler Abdurrahim Bayindir ve digerleri.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 22:01:27);

    ne oluyo len

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 22:05:27);

    kulübün içi çürümüşte bizim haberimiz yok. ne o ya. biz boşunamı kendimizi harap ediyoruz. kulüp kimlere kalmış. kim bunlar. kim bu menejer. ne biçim menejer bu. başkan bu menejerden neden hesap sormuyo. yoksa başkanda bu işin içindemi. oohho neler olmuş neler. yazık etmişler göztepeyi.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 22:33:06);

    bu talat papatya denilen adam 10 yıldır kulübün başında. kimdir bu papatya. görevi nedir. bizde transferleri kim yapıyor. papatyamı. işler karışık

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 22:40:06);

    arkadaşım buraya yazacagina savcılığa git niye taraftarın midesini bulandiriyorsun, yok karabukmus yok antepmis Murat Akinmiş. Sen kimsin hem

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 22:52:35);

    Biz işimize bakalım,İsmail kartal hayırlı olsun..

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 22:58:28);

    Arkadasim zaten savciliktaymis is, kotu olan tarafi Goztepemizin adi gecmesi!

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 22:59:35);

    Fanatikte de Tamer Tuna diyor

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 23:04:39);

    Kesin bilgi Tamer tuna hayırlısı olsun

  • agamemnonlu isko (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 23:37:25);

    Biz ne dedik! Bizim kalemimiz Okan Buruk/Tamer Tuna tipi TD. Dedik... Bayram B. maceraydı. Kemal Özdeş için zaman dar.../Sezon başı olsaydı olurdu/ Rahat nefes alın beyler, doğruya dönüldü. İstikamet aynı, süper ligde kalıcılık. Seneye yeni stadda o yazıları ben yazmıştım derim size...

  • (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 23:39:38);

    Hoca belirsiz kesin bir şey yok rıza çok bastırıyor inşallah olmaz bşk yolladığı adamı almaz hayırlısı yepyeni bir isim? ?????

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 23:47:27);

    Ligde kalana kadar Yılmaz VURAL. Sezon başı kesinlikle Okan BURUK. Bırakın şu bjklilerden hayır gelmez. Tamer gelir ilk işi bjk maçını sabote etmek olur.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (24.02.2019 - 23:47:36);

    Ligde kalana kadar Yılmaz VURAL. Sezon başı kesinlikle Okan BURUK. Bırakın şu bjklilerden hayır gelmez. Tamer gelir ilk işi bjk maçını sabote etmek olur.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.02.2019 - 00:16:15);

    Baskan madem Tamer Tunayi getirecektin niye sene basinda Bayram ile anlastin? Hani sen istikrardan yanaydin, caycini bile degistirmezdin??? nSene basindan beri yanlis transfer politikasi, oyuncu secimlerinde yapilan hatalar vs bu fotografta bir suru belirsizlik var!!n Kendi kisisel menfaatlerini Goztepimizin uzerinde tutan yoneticilerle calismak ve basari beklemek gercekten buyuk talihsizlik!nHala bizlere bir aciklama yapamadiniz!

  • (Misafir) Diyor Ki (25.02.2019 - 00:46:16);

    Sene basinda Sabri, Selcuk, Leo, Omer Sismanoglunu, Canberki niye gonderdin? nKadrodaki Berkan, Reis, Titi cok mu iyi oyuncular? nGercekten sizi kim yonlendiriyorsa yanlis yonlendiriyor siz de zaten buna izin veriyorsunuz, Goztepedeki menejer kadro rezalet, bunu siz Goztepe Camiasindan secmeliydiniz hic olmadii Izmirden secmeliydiniz Sayin Sepil!!!nn

  • iceri giren su (Misafir) Diyor Ki (25.02.2019 - 00:46:17);

    Mademki Tamer geldi, sene sonunda Adis hamlesini bekliyoruz sırf bizim maçlarda oynamamak için kart görüyor çocuk, hatta Telefunken televizyon Sponsor olsun Adisi reklamda oynatsin, Adis te ben televizyon seyretmem ama en iyi GÖZTEPE forması ile Telefunken de seyredilirim desin, evdeki tv yi kirar Telefunken alırım, hattâ başka marka tv de başkanın bize asalak dediği tv yi kirar, yeni Telefunken tv de Trabzon maçından sonra başkan hariç herkesin taraftarimiza teşekkür ettiği görüntüleri gösterip çok iyi televizyon diyebiliriz taraftarlar olarak, Taner'in transfer haberi daha sayfaların hepsinde yok rengdas adminler sizlere tavsiyem hamlette ki kuru kafa sahnesini photoshop layin kuru kafaya Taner'in kafasini oyuncunun kine Sepil başkanı photoshop layin. Altına söyle yazin "Olmak yada olmamak işte bütün mesele bu... sen anladın onu basgaaaan;)) saatte geç oldu basganin hayallerini duymadığım, için geceleri rahat uyuyorum zannetmeyin puan toplusuna bakıp kabuslara dalıyorum malesef... sen bizi güneşli güne uyandır, Yeterki baskanim

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (25.02.2019 - 00:52:25);

    Birincisi, Tamer i getireceğine sabri selçuk leo ve jahovic i getir. Bunlar olmadan Tamer bir hiç. İkincisi, bjkli olduğu için yolladığın Tamer i getirerek aczini ilan ettin. Üçüncüsü, Tamer i getirerek tam anlamıyla sözünden çıkmayacak bir kukla aradığını ve Aziz yıldırımlığa soyundugunu ortaya koydun.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (25.02.2019 - 00:56:32);

    Camianın en efendi ve en muteber ismi kıymetli büyüğümüz Nevzat GÜZELIRMAK tan kulüpte neler döndüğünü bizlere açıklamasını istiyorum. Çok büyük bir kazık yedik gibime geliyor. Yenilir yutulur şeyler konusulmuyor. Son gelişmeler de tuzu biberi.

  • İ (Misafir) Diyor Ki (25.02.2019 - 09:33:34);

    Mehmet sepili şakşaklayanlar şimdi düşman kesilmiş adama evet bende kızıl ailesi ve bayındırla olan ilişkisinde memnun degilim ama katrlı gibi devamlı transferede karşıyım alt yapı canlandırmak lazım

  • (Misafir) Diyor Ki (25.02.2019 - 09:47:20);

    Degerli biyumuz Sayin Nevzat Guzelirmak in bunlardan haberi var midir bilinmez ama Talat Papatyanin herseyden haberi var o niye aciklama yapmiyor????nBaskan inatla hala ayni tavirlari surduruyor bu olmadi iste size yakismadi! n

  • (Misafir) Diyor Ki (25.02.2019 - 09:52:59);

    Tamer Tuna, Adis Jshovic, Sabri, Selcuk, Leo var iken varoldu, bu lsdroyu mu motive edecek? Baskan klubu satiyor dendiginde inanmamistik demek ki dogruymus!

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (25.02.2019 - 09:57:10);

    Ey Mehmet Sepil takımın başına geldiğinde tüm Göztepeliler seviçten havalara uçmuştuk.Tamam dedik Göztepemiz tam bir mahalle çocuğunu buldu başkan yaptı diye rahatladık çünkü sen camianın aradığı başkan profiline çok uygun birisiydin,nasılmı; Hakimiyeti Milliyede okumuştun , Güzelyalıda Kayın ailesinin apartmanında (sanırın 34 sokak) ailece oturuyordunuz,rahmetli babanız iyi bir avukat,rahmetli saygıdeğer anneniz iyi bir ev hanımıydı.güzelyalı parkıda oynamış,Mez gazinosunda balık yemiş,cumbalı evlerin önünde balık tumuş tam bir yalı çoçuğu idin bizlerin gözünde.Ama babanızın işleri dolayısı ile Ankaraya taşınmanız zamanla bu Güzelyalılık, Göztepelilik hislerinizi oldukça törpülemiş olacak ki maalesef yönetim konusuda yeterli iradeyi gösterememeye başladınız.Oturun ve şapkanızı çıkarıp önünüze koyun ,düşünün.Teşekkürlerimle.

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (25.02.2019 - 10:07:00)

      Belki Yalıdan gitmiş olması avantajı olmuştur. Yalıda olsaydı aynı sen olurdu.

    • Göztepe
      3
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (25.02.2019 - 19:09:25)

      Evet arkadaşıö sana aynen katılıyorum.Ortada dönen haberleri gördükçe yuh olsun diyorum. Eğer başkan bu tür irtibatlar içine girdiyse yazıklar olsun ,bunlar Göztepeliye ,Göztepeliliğe yakışan hareketler değildir. Bu şekilde süperligte oynıyacağımıza haysiyetimizle ah almadan amatörde oynıyalım daha evladır.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (26.02.2019 - 08:12:53)

      Keşke ben olsaydı da itlerle çakallarla aynı yatağa girmeseydi.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.02.2019 - 14:07:07);

    Gaziantep Valiliğince başlatılan Gaziantepspor Kulübünün hesaplarının incelenmesi ve bu konuda bir ekip oluşturulması spor kamuoyunda büyük yankı buldu.bu soruşturmanın bir çok kulüpleride içine çekeceği konuşuluyor.bunlardan biride @Goztepe @HasanSahnBaskan @GaziantepsporSK Türk Futbolunun güzide kulüplerinden @Goztepe başkanı sayın Mehmet Sepil bazı sorularım olacak size,yöneticilerinize bu sorulara @HasanSahnBaskan @GaziantepsporSK Daha fazla 1—Gaziantepspor Kulübünün bir vampir gibi kanını emen Kızıl biladerlerin ortancası Mustafa Kızıl ile aranızdaki gizemli ilişki nedir,Mustafa Kızıl Göztepe’nin %30 hisselerini almışken Göztepe taraftarının tepkisiyle bundan vazgeçildimi @HasanSahnBaskan @GaziantepsporSK 2—Nabil Ghilas ve Serkan Bakan,Doğanay transferlerini kimin üzerinden aldınız Gaziantepspordan bu oyuncular İçin kaç lira transfer ödendi Gaziantepspora,bu transferlerde İsviçre’deki menajerlik şirketi ve Mustafa Kızılın rolü nedir @Goztepe @HasanSahnBaskan @GaziantepsporSK Daha fazla 3—Göztepe Spor Kulübünde görev alan Kızıl kardeşlerin halasının oğlu İsviçre’de menajerlik şirketi olan Abdurahman Bayındır neyin diyeti olarak çalışmaya başladı Göztepede @HasanSahnBaskan @Goztepe @gaziantepspor Gerçeklerin BirGün Ortaya Çıkma Gibi Kötü Bir Huyu Vardır Sayın Mehmet Sepil..GAZİANTEP Valiliğinin Soruşturması Herşeyi Ortaya Çıkaracaktır.Ağlayanın Malı Gülen’e Yaramadı Dünya Kurulalıdan Beri @HasanSahnBaskan @GaziantepsporSK @Goztepe @gul_davut güneydoğunun incisi Gaziantepspor’u soyanlar İçin Gaziantep Valiliğince bir ekip kurulmuş.yıllardır haykırdığım büyük soygun,Dalton Kardeşler,kirli işlerine ortak menajerin umarım gerçek yüzü ortaya çıkar,tepeden baskı gelmesin NET çıkacaktır.darısı Kayseri,Trabzon,Bursa,Mersine Kulüplerin içini boşaltıp kendilerine menfaat sağlayanlar ortaya çıkmalı. Yoksa Göztepemiz de aynı sonu yaşayacak yada bir an evvel el değiştirecektir. Yüzde yüz hemfikirim sizinle Talat Papatya neden bu yaşananlara sessiz onuda anlayamıyorum Göztepeliler olarak olayın tümüyle aydınlatılmasını en az Gaziantepliler kadar istiyoruz. Göztepe kulübü neden Bu oyuncuları Gaziantepspor dan kopardı.Kızıl ve kuzeni Bayındırın Göztepe kulübündeki bağlantı ney herkes soruyor.Bu soruşturmada Orkan Çınar Beşiktaş,Barış Yıldırım Bursaspor,Alpay Koçaklı Alanyaspora nasıl transfer oldu bunların ifadesine baş vurulmalı. Hasan Şahin başkanın yerinde olsam belgeli belgeli yayınlarım herkes duysun arka kapılarda kalmasın Göztepe’ye giden oyuncuların paraları nerede mevcut yönetme çok şey düşüyor ama keşke takibi bırakmasalar