Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Göztepe TD Tamer Tuna "Kusursuzca desteğini gösteren taraftarlarımızla oynuyoruz, inanılmaz tutkulular.

Göztepe TD Tamer Tuna


Tamer Tuna: 'Göztepe her maçı kazanacak bir takım'

Spor Toto Süper Lig'de son 10 haftaya küme düşme hattında giren Göztepe'nin teknik direktörü Tamer Tuna, AA muhabirine açıklamalarda bulundu.

Göztepe'nin teknik direktörü Tamer Tuna, AA muhabirine yaptığı açıklamada, önlerindeki kritik 10 haftalık süreçte her maçın ayrı bir önemi olduğunu söyledi.

Kasımpaşa müsabakasının da bunlardan biri olduğunu kaydeden Tuna, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Kusursuzca desteğini gösteren taraftarlarımızla oynuyoruz, inanılmaz tutkulular. Hem destek görüp hem iyi oynadığınızda bu ligde kalıcı bir Göztepe olacak. Kasımpaşa karşılaşmasını kazanırsak kalan 9 maçta alacağımız sonuçlarla ligi düşündüğümüzün üzerinde bitirebileceğiz. Bunun için hedef göstermek istemiyorum ama Göztepe her maçı kazanacak bir takım. Bu takımı destekleyen, yanında olan muhteşem Göztepeliler var. Umarım onlarla birlikte bulunduğumuz yerin çok üzerinde bu ligi bitireceğiz."

Takımı yukarı çıkarırsak iyi olacak

 Lige verilecek araya kadar oynayacakları Kasımpaşa ve Beşiktaş maçlarından maksimum puanı almak istediklerini vurgulayan Tuna, kalan 8 karşılaşmada ise çok avantajlı bir fikstüre sahip olduklarını dile getirdi. Takımların puan sıralamasında birbirine çok yakın olduğunu hatırlatan Tuna, şöyle konuştu:

"Alacağınız 8-9 puan sizi Avrupa kupaları için iddialı bir konuma getirebiliyor, şu anda da böyle bir fark var. Benim adıma, önümüzde 10 haftalık hem kısa hem uzun haftalar var diyebilirim. Her sıralamanın değişebileceği, üstteki 30 puanı bulmuş takımların bile düşme potasında olabileceği haftalar olacak, bunu göreceğiz. Birbirlerine rakip olan takımların kendi aralarında yapacağı maçlarda kaybedeceği puanlarla üstteki sıralamaların çok değişeceğini biliyorum. Biz o sıraları değiştirecek bir takımız. 10 maçlık performansı iyi sağlayıp, takımı yukarı çıkarırsak iyi olacak. İyi bir takım olduğumuzu göstereceğiz."

Kaynak AA

#Göztepe #Göztepecom #TamerTuna #AA



Toplam Görüntülenme : 4986
Tarih : 07.03.2019
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • Yalıdan (Misafir) Diyor Ki (08.03.2019 - 18:00:22);

    Yüzleri gülmeyen futbolcularla başarı çok zor.Castronun bile yüzü gülmüyor.Acilen Moral,motivasyon gerekli.

  • (Misafir) Diyor Ki (09.03.2019 - 01:29:45);

    TAMER HOCAMLA KAZANACAĞIZ.Anladın sen onu.

  • (Misafir) Diyor Ki (09.03.2019 - 02:00:27);

    TAMER HOCAMLA KAZANACAĞIZ.Anladın sen onu.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (09.03.2019 - 13:59:21);

    [Alıntı Yap = 95298 o eskidendi şimdi seve seve değilse bile s...Ke s..Ke

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (09.03.2019 - 15:13:37);

    Tamer hocanın farkını ilk maçtan gördük.futbol bilgisine,mantalitesine ve bu mantalitenin bize uyuduğuna eminim.birde kimseye eyvallah etmeyip oyuncularla mesafeyi korursa evelallah sıkıntı yaşamayız.

  • Sülomaç (Misafir) Diyor Ki (09.03.2019 - 16:19:14);

    Tamer hoca oyuncularla bir bütün olmaya çalışan,çağdaş bir hocadır.Araya mesafe koymaz.Abi kardeş havasında çalışır.Ligi 6.bitirmiştik.Doğruyu buluyoruz.

  • freerider (Misafir) Diyor Ki (09.03.2019 - 17:25:12);

    Bi keresinde senin o takımı çok iyi çalıştırmış dediğin kemali bu oyuncular antrenmanlar ağır diyerek gönderdi,sadece muhalefet olsun diye yazma kardeşim..

    • Göztepe
      3
      AMİGO (Misafir) Diyor Ki; (09.03.2019 - 19:49:53)

      Tamer Hocada çok iyi çalıştırır.Takımı iyi motive eder,Stres yok.Biz önce bir Aileyiz.Hızlı çıkıp,Hızlı döndürür,Takım savunmasını iyi uygulatır.Sonuç Göztepemize yakışıyor.

  • Naci (Misafir) Diyor Ki (09.03.2019 - 19:43:00);

    Kemal Özdeş çok iyi hoca,fakat bize yaramadı.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (09.03.2019 - 21:42:15);

    Ben Tamer Tunanın çok iyi bir hoca olduğunu düşünüyorum.2 yıl önce ilk geldiğindede en çok ben savundum.ancak yine söylüyorum,mesafeyi iyi ayarlamalı..ha şimdi unutmamız gereken, üzerinde durmamamız gereken,zamanı olmayan bazı konular var.inşallah bu kabustan kurtulalımda,herşeyi seneye çekelim mühim değil..

  • (Misafir) Diyor Ki (09.03.2019 - 23:59:05);

    Bırakın şimdi onu bunu, önümüzdeki Kasımpaşa maçı resmen ilk finali bundan sonraki maçların ve an itibariyle en önemlisi. Hatta kazanmanın yanında en az da 2 farklı kazanmak zorundayız olur da lig sonunda gerekebilir diye.. Rakip maça baskılı başlamaya çalışacaktır bizim baskılı başlamaya çalışmamızı kesmek için. Çok dikkatli olup gol yememek lazım hiçbir şekilde ve erken goller atmak önemli. 90 dakika agresif, ateşli ve konsantre oyunla olur bunlar.

  • ali (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 10:43:21);

    yenersek liğte kalırız

  • (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 13:02:01);

    Y e n e ce ğ i z. Başka yolu yok sakin stresiz ceza sahamız dışında mücadelede sert bu maçı alacağız 16 lık potada olmak bize yakışmıyor .. haydi arkadaşlar son düdüğe kadar full destek..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 15:49:05);

    Borges !!! Bu maçta gol ya da asist yapamazsan bundan sonra senin adın BOK EZ! Haberin olsun birader.

  • (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 16:57:51);

    Kime gittiği belli olmayan şişirme toplarla gol bulmamız zor ayağa oynamamızvede ikili varsiyonlarla gol aramamız lazım,,,

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 17:35:26);

    Çık ulan BOK EZ!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 17:40:23);

    Kasimpasayi yenemiyeni dovuyorlar. *Sefil basganin Göztepesi* kimi yenecek ???

  • (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 17:45:55);

    Fakir basgan "Senin takımın forvetsiz oyun oynamayı unutmuş"

  • (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 17:48:41);

    Mehmet sefil Beto ya çok para veriyorum. Satacağım demiş.

  • (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 17:50:30);

    Peruklum, Artık şampiyonluk gibi bir beklentimiz kalmadı...

  • (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 17:56:28);

    berkan orta yapmasını öğrenene kadar kanser olacaz a.koyayım

  • (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 17:58:40);

    Sayfa sayfa kemal istifa bayram istifa yazan zat. Tamer istifa da yazacak mısın ? Sıkıntı yönetim vr alınan topçularda antrenör ne yapsın ???? Düştük ruh yok kabiliyet yok yok oğlu yok. Düşmeyi kesinlikle hak ediyoruz.

  • davetsiz (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 17:58:48);

    Oldukça formsuz ve ikinci yarının en kötü takımı Kasımpaşa'yı kendi evimizde yenemedik. Bu maçı bir final maçı gibi oynamadık. "Göztepe'nin yeri üst sıralar", "üst sıralara yükselişimiz gecikti" diye diye düşme hattına kadar geriledik. Teknik direktörümüz hafta içi hala Avrupa kupaları iması yapıyor. Takımda buna inanan kimse olmadığı çok belli. Bu şekilde takımın motive edilemediği bariz. Tribün de çok gevşekti. Yönetim ve teknik ekip bir şekilde kalan her maça tek tek çok iyi hazırlanıp, takımı da her maçı bir final maçı gibi oynamaları için motive etmeli. Bu takım her maçı final maçı gibi oynarsa ligde kalabilecek puanları anca alır. Bu işin şakası yok.t

  • (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 18:03:07);

    hayret gol yemedik

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 18:03:24);

    D Ü Ş M E Y E C E Ğ İ Z ! ! !

  • (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 18:10:55);

    inşallah düşmeyiz biz taraftarlar kurtulacağımıza inanıyoruz.borges,jerome,berkan,n.gango,deniz,halil bu kadar çöple nasıl kurtuluruz oda ayrı bir konu

    • Göztepe
      -1
      miso (Misafir) Diyor Ki; (10.03.2019 - 19:14:53)

      Çöp ne la! Çöpün içinden heryer çöpmü görünüyo sana.. ayıp la, ayıp!!!! takımı saydın çöpdiye inanmadıan olmaz bu işlerrrr

  • (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 18:28:35);

    İşmiz zor altımızdaki erzurum ve akhisar bile bizden iyi mücadele ediyor ankara rize aşağıdan koptu yukarıya tırmanıyor üstümüzdeki 2 takım fener ve bursa ???? Pozisyon suz oyun!!!! Tayfun, goufrann yaşıyormu??? Haber varmı

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 19:26:47);

    D Ü Ş M E Y E C E Ğ İ Z ! ! !

  • göz göz bilader (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 19:31:59);

    Başkanın ikinci senesindeki kumarı anlamadım doğrusu. Tamer Hocanın gönderilişi şımarıklıkmış (Şimdiki gelişinden anlıyoruz). Bayram hoca yanlışmış. O zaman bas bas bağıranlar doğru dermiş... Üstüne Kemal Özdeş! Sezon ortası yanlış, sezon başı doğru tercihti... Eeee? Bu takımı sen yapmıştın gel toparla Tamer bilader! dediler. Haydaaa. Adam risk aldı yeminlen. Yani, yanilerin yanisi karar verici ve de bu kulübün sahibi ne derse o oluyor. Yanlış mı tespitim? Komple komplo teorilerini boşverin. Boş işler onlar. Takım bu sene düşerse "sahibisi" düşürmüştür. İster düşürür, ister çıkartır. Kulübün sahibi adam. bize b*k yemek düşmez elbet.Taraftarı küsen bu çapta bir kulüp iş yapmaz! Sonuç... Yeni stadı 1. ligde şampiyonluk kovalayan bir takım mı doldurur? Yoksa Süper ligede orta sıralarda dolanan bir takım mı? Bakçez gari!

  • göz göz bilader (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 19:32:08);

    Başkanın ikinci senesindeki kumarı anlamadım doğrusu. Tamer Hocanın gönderilişi şımarıklıkmış (Şimdiki gelişinden anlıyoruz). Bayram hoca yanlışmış. O zaman bas bas bağıranlar doğru dermiş... Üstüne Kemal Özdeş! Sezon ortası yanlış, sezon başı doğru tercihti... Eeee? Bu takımı sen yapmıştın gel toparla Tamer bilader! dediler. Haydaaa. Adam risk aldı yeminlen. Yani, yanilerin yanisi karar verici ve de bu kulübün sahibi ne derse o oluyor. Yanlış mı tespitim? Komple komplo teorilerini boşverin. Boş işler onlar. Takım bu sene düşerse "sahibisi" düşürmüştür. İster düşürür, ister çıkartır. Kulübün sahibi adam. bize b*k yemek düşmez elbet.Taraftarı küsen bu çapta bir kulüp iş yapmaz! Sonuç... Yeni stadı 1. ligde şampiyonluk kovalayan bir takım mı doldurur? Yoksa Süper ligede orta sıralarda dolanan bir takım mı? Bakçez gari!

  • (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 19:35:00);

    beto hariç cacık olmazlar...

  • (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 19:38:54);

    yaa bakıyorum bakıyorum ; bizim süper lige çıkan kadro bu kadrodan iyiydi.dede gosso bile bu borges'ten iyi değil miydi????

  • (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 20:09:21);

    Kurtarımız Beto.

  • (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 20:09:23);

    Kurtarımız Beto.

  • Tam35 (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 20:14:04);

    Tayfur Yedekten bile giremiyor.Yok oldu gitti.Çabuk söndü.

  • (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 20:18:01);

    Deniz kardeşim bu hafta susuz dedeye git bir okut kendini bir kurban kes dinle beni bu kadar dierekler 6 pastan dövülürmü???

  • Fevzi Yurtoglu (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 20:48:51);

    Son iki maçtaki birer puanı kalecimiz aldı. Aksinde havlu atmıştık. Şimdi Beşiktaş maçında yenilsek dahi umudumuz devam edecek. Beto ve Halil gibi herkes oyuna tam katkı sağlamalı. Seneye bu takım, Altınordu gibi, bir taraftan yerli gençlere ağırlık vererek çok iyi takviye edilmeli. Camiaya bu yakışır...

  • Amigo (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 21:11:48);

    Axel'de Axel.al sana Axel.Her topu kaptırıyor.Nazik,çok nazik.Bu lige hazır değil.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 21:13:28);

    Nerden bakarsak bakalım büyük bir plansızlığın ve acemiliğin kurbanıyız.gole en yakın oyuncumuz 8 golle yasin,bu takıma bir whatsupp mesajı sonunda kazandırıldı.sadece bu bile,transferdeki ciddiyetsizliğimizin göstergesi.ha yasin iyidir kötüdür demiyorum bu takıma nasıl geldiğini söylüyorum.onun dışında bugün en çok top kaybeden oyuncumuzdu.ama bundan sonrada ona mecburuz.aslında hepsine mecburuz,neden 3 yıl anlaşma yapıldığı belli olmayan halile,3 gollü jeroma,faydasız papaz borgese,şamar oğlanımız Berkana..hepsine ama hepsine mecburuz..Sayın idareciler,şu düştüğümüz durumları lütfen not edinde..belki bir daha aynı hataları tekrarlamazsınız..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 21:59:46);

    Aykut az önce dedi ki " bjk ye karşı merkezde basit top kaybedersen maçı da kaybedersin ". Maalesef bizim en çok yaptığımız şey de bu. Biz de herkes bir ronaldo topu alan önce bir oynayacak illa bunu hemen hepsi en çok ve gereksiz olarak da Gassama Poko Yasin yapıyor. Haftaya beraberlik o kadar harika bir şey olur ki .. Beraberliğe yatıp berabere kalalım.. Çok zor ama başka çare yok.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (10.03.2019 - 22:34:20);

    Axellin son derece yumşak ve nazik bir oyuncu olduğunu sezonun başında yazdık,sezon başında..peki o zaman transfer neden yapılmadı?şimdi axelli beğenmeyenler,devre arası nerdeydiniz?herkesin gördüğünü bu takımın başındakiler göremiyomu?ha bu arada biz orta sahaya ofansif adam lazım derken,gerek yok diyenler şimdi nerde?ama onlara şunuda söyleyim,bi yardımımız olsun,bugün axellin attığı o iki ara pası halihazırda bu takımda atacak adam yok,o da ayrı konu..bugün hoca bi risk aldı.axelle belki orta sahayı rakibe verdi.ama o pasların dilinden anlayan bi adam olsa ilk yarıda işi bitirmiştik.bjke maçından sonra dedikki orta sahada en kötü adamımız castro olmalı..ama şu an bakıyoruz en iyi adamımız yetenekleri kısıtlı casto..herşeye rağmen bugün aldığımız bir puan çok ama çok önemli.

  • Yalıdan (Misafir) Diyor Ki (11.03.2019 - 11:06:59);

    Kolay maç yok.Son maçlar çok zorlu geçer.İki kat fazla çalışmadan olmaz,isteksiz kendini birşey sanan futbolcular bilsinki hiç kimse Göztepemizden büyük değildir.Çok çalışmalıyız çok.

  • Meto (Misafir) Diyor Ki (11.03.2019 - 20:47:37);

    BJK'yİ Orta sahada durdurursak yeneriz.Ama çok daha fazla savaşmamız gerek.Axel gibi nazik futbolcularla olmaz.Alpaslan iyi çalıştırılmalı.Bol dinamik pas ve sert şutlar şart.Takım savunmasını daha iyi yapabilirsek yeneriz.

  • Tamer TUNA (Misafir) Diyor Ki (12.03.2019 - 14:21:30);

    Değerli Göztepeliler. İlk dönemimde olduğu gibi bazen sizler ile bu platform üzerinden iletişime geçeceğim. Bu haftaki müsabakada, sahaya, Beto Gassama Reis Titi Agbenyenu Borges Poko Serdar Yasin Castro Deniz ilk onbiri ile çıkacağız. Destekleriniz bize her daim güç katıyor. Sevgiyle kalın.

    • Göztepe
      19
      Hasta Gözgöz (Misafir) Diyor Ki; (12.03.2019 - 14:41:51)

      Hocam sana herzaman güvenimiz tam.Savaşıp Bjk.taşı yeneneceğiz.Göztepe Şerefimizdir.

    • Göztepe
      -14
      (Misafir) Diyor Ki; (12.03.2019 - 15:59:29)

      hadee leynnn

    • Göztepe
      -22
      (Misafir) Diyor Ki; (12.03.2019 - 16:02:11)

      kurtarıcı hocaysan uzun süre evinde oturup boşta beklerken sana neden hiçbir takım teklifte bulunmadı ????

    • Göztepe
      6
      (Misafir) Diyor Ki; (12.03.2019 - 16:19:21)

      Beto, Gassama, Titi, Lumor, Poko, Borges, Castro, Halil, Serdar, Yasin, Jerome. Artık çift stoperle oynamayalım hocam ne olur.. Dünya futboluna ayak uyduralım ve kuvvetli, gerektiğinde defansa, gerektiğinde hücuma destek orta sahayla oynayalım. Bu tek değişiklik bize leblebi gibi gol attırır, daha da zor gol yeriz. Tamam 2maçtır iyi defans yapıyoruz ama gol atamıyoruz.. Bjk maçında kaybedecek birşey yok, dene bu taktiği..

    • Göztepe
      -7
      metin (Misafir) Diyor Ki; (12.03.2019 - 22:18:07)

      hocam santrafora başkanımızı koy. çok iyi iş yapar. madem forvet almadı. çıksın kendisi oynasın

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (12.03.2019 - 23:44:32)

      bu harbici Tamer Hoca ha.. Borges hariç kadro güzel hocam. Desteklerimiz sizinle Hocam. Hadi gözünü seveyim güldür yüzümüzü.

  • (Misafir) Diyor Ki (12.03.2019 - 16:23:59);

    Bu diziliş 3-3-3-1.. hem defansif hem de ofansif süper. Göztepemiz'in oyuncu yapısı buna uygun..

  • ali (Misafir) Diyor Ki (12.03.2019 - 16:36:28);

    ARTIK BAKIYORUM MAÇLARA DA GELMEMEYE BAŞLADINIZ.ŞANLI GÖZTEPE TARAFTARI BEŞİKTAŞ MAÇI DEPLASMAN TRİBÜNÜ BOMBOŞ.ÖNCEDEN 15 SANİYEDE BİTERDİ BİLETLER.NE OLDU.TAKIMI KÖTÜ GÜNÜNDE DESTEKLEMEME KARARIMI ALDINIZ.YOKSA BİLET Mİ PAHALI GELDİ.CUMARTESİ AKŞAM HERKES GELEBİLİR.BİZ ALDIK HER ZAMAN Kİ GİBİ GİDİYORUZ.GÖZTEPE MİZİ DESTEKLEMEYE.HAYDİ UYUMAYIN UYUMA ZAMANI DEĞİL DESTEK ZAMANI BAŞKA GÖZTEPE YOK.KONYA MAÇINDAN CEZALILAR VAR GELEMİYORLAR.AMA OLSUN GÖZTEPE TARAFTARI KONYA MAÇINA GİDENLERDEN İBARET DEĞİL.DOLDURUN ŞU SITADI................................

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (12.03.2019 - 18:13:22);

    Kötü gününde başı darda olan her takıma ilaç olduk..yazık..

  • (Misafir) Diyor Ki (12.03.2019 - 18:52:30);

    [Alıntı Yap = 95370 konya maçına gidenler cezalı durumda ,en az 550 kişi.hesabı ona göre yap

  • (Misafir) Diyor Ki (12.03.2019 - 20:32:49);

    Bjk'yi yeneceğiz.

  • meto (Misafir) Diyor Ki (12.03.2019 - 22:58:44);

    Lig daha uzun panik yok.Ortalarda bitiririz.

  • ALİ (Misafir) Diyor Ki (13.03.2019 - 08:39:49);

    BAŞKANI santrofor oynat diyen at bi çorbada elektirik su paralarını ödeyelim paran kadar t,,ş geç

    • Göztepe
      5
      İ (Misafir) Diyor Ki; (13.03.2019 - 10:10:34)

      evet ben bunları anlamıyomya bırakıp gitse nolcak başka bi çakalmı beklecez saçma sapan konuşmayın ha şu altınbaş kalsaydı stad 15 binde kalır dandik birâey olurdu şunuda söyleyim yönetim bu sene sıçtı onlarda farkında zaten olmassa al aşagı olmaya mahkumlar altınbaş gibi

    • Göztepe
      1
      sami (Misafir) Diyor Ki; (13.03.2019 - 16:37:00)

      Alt liglerin taraftarları yazıyor.Çakma ve sahte Gözgözlüler Fırsatı kaçırmazlar.

  • (Misafir) Diyor Ki (13.03.2019 - 17:39:25);

    Euro Clup Index (Avrupa Kulüp Endeksi)'e göre göztepe küme düşüyormuş, kim ki bu piçler. Birde şu K.paşa cezalı oyuncu oynarmış mi yönetim üstüne gitse biraz,

  • Tam35 Forever (Misafir) Diyor Ki (13.03.2019 - 20:57:20);

    Arkadaşlar dikkatinizi çektimi dün şampiyonlar liginde bizim efsanelerimizin yazdığı yarım asır önce yazdığı destan tekrarlandı.(İlklerin takımı her zaman biziz böyle olacak inşallah )Juventus-Atletico Madrid(0-2,3-0). Atletico'nun gençleri babalarından,dedelerinden illaki bunun bir ilk olmadığını, ilkinin Şanlı GÖZTEPE tarafından yaşatıldığını hatırlatmışlardır. Şanlı GÖZTEPEmizin tarihine sahip çıkıp, sonrasında bunun yukarısında başarıları da inşallah birlikte yaşarız.Şu an her türlü eleştiri, umudunu kaybetme, skorların olumsuzluğu karşısında sevgili başkanım niye gereğini yapmadın bunları yaşamayı hakediyormuyuz demekte haklısınız. Ama bizi biz yapan çelikten sabrımız sezon sonuna kadar Şanlı GÖZTEPEmizi destekleyip gemiyi sağ salim limana yanaştırmaktır. İnşallah fikstürü avantajı çevirip bunu omuz omuza başaracağız.Alayına isyan ölümüne GÖZTEPE.

    • Göztepe
      4
      (Misafir) Diyor Ki; (13.03.2019 - 22:47:20)

      K.paşa maçı da bunlardan biriydi ama olmadı, içerdeki maçlarda boyle devam edersek işimiz zor, inşallah 4-5 maçlık seri yakalariz Allah göztepemizin yardımcısı olsun, toplarimiz direklerden filelere gitsin bundan sonra inşallah

  • (Misafir) Diyor Ki (13.03.2019 - 22:53:03);

    Kasımpaşa cezalı oyuncuyu oynatma meselesi neden konuşulmuyor? Ben youssef i kadroda gördüğüm an 3-0 galibiz demiştim. Kartı iptal mi olmuş?

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (13.03.2019 - 22:57:36);

    İşin gidişatıında zaman azaldıkça düşer dediğimiz takımlar toparladı.kazanmanında fayda etmeyeceği günler gelmeden bir an önce galip gelmemiz lazım.bu ne demek,biz kazansakta yukardan aşağıya inme potansiyeli olan takım azaldı.yani kazanmaya başlayınca başkalarının kaybetmesini beklemeyiz.. inşallah.

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (14.03.2019 - 07:32:11)

      galibiyet serisi yakalarsak zaten direk rakiplerimiz yenmiş oluyoruz, ben size katılmıyorum. Akhisar,antalya,erzurum,ankgucu,sivas içerde yenemezsek zaten düşelim

    • Göztepe
      3
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (14.03.2019 - 11:39:32)

      Galibiyet serisi yakalarsak,,,sak,,SAK zaten içerde şunla bunla oynadığımızın önemi yok.erzurumda Akhisarda ank,gücüde bizden dişli takımlar.oynadığımız kpaşa bunların içinde en yumşak takımdı.ben akhsr ve erzurumu düşmüş hkabul ediyorum.buna rağmen yukardan aşağıya çekeceğimiz tek takım bence Antalya.ama onlardada çok iyi şut çeken adamlar var.bilmiyom,ben işin içinden çıkamadım.umarım sen haklı çıkarsın.ben ligde kalabilmemiz için mücadele artı futbol şansı artı birtakım mucizeler olması gerektiğini düşünüyorum.yoksa bu kadro ve bu kırılganlıkla çok zor..

    • Göztepe
      5
      İ (Misafir) Diyor Ki; (14.03.2019 - 12:21:14)

      bence yukardan bursaspor çekeriz alt sıraya diye düşünüyorum

  • Bu maç bizim (Misafir) Diyor Ki (14.03.2019 - 13:59:04);

    BJK'yİ Orta sahada durdurursak yeneriz.Ama çok daha fazla savaşmamız gerek.Axel gibi nazik futbolcularla olmaz.Alpaslan iyi çalıştırılmalı.Bol dinamik pas ve sert şutlar şart.Takım savunmasını daha iyi yapabilirsek yeneriz.

  • . (Misafir) Diyor Ki (14.03.2019 - 13:59:04);

    İzmir den otobüs kaldırın İstanbula haydi arkadaşlar stat bomboş istanbuldaki göztepeliler nerdesiniz yazıklar olsun haydi rezil etmeyin Göztepemizi.doldurun şu stadı alem taraftar görsün

  • . (Misafir) Diyor Ki (14.03.2019 - 13:59:22);

    İzmir den otobüs kaldırın İstanbula haydi arkadaşlar stat bomboş istanbuldaki göztepeliler nerdesiniz yazıklar olsun haydi rezil etmeyin Göztepemizi.doldurun şu stadı alem taraftar görsün

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (14.03.2019 - 13:59:24);

    İzmir den otobüs kaldırın İstanbula haydi arkadaşlar stat bomboş istanbuldaki göztepeliler nerdesiniz yazıklar olsun haydi rezil etmeyin Göztepemizi.doldurun şu stadı alem taraftar görsün

  • Tepecikli (Misafir) Diyor Ki (14.03.2019 - 18:50:56);

    İçim yanar be Göztepem

  • Meto (Misafir) Diyor Ki (14.03.2019 - 23:23:41);

    Göztepem herzaman yanındayız.Tayfurda kendini toparlayıp,formayı kapmalıdır.Rekabet başarılı futbolcular yaratır.

  • (Misafir) Diyor Ki (15.03.2019 - 11:21:51);

    Goufrann , tayfur ,kadu .alpaslanÖnemli oyuncular neticeye gidicek oyuncular bunlar çok iyi bir durumda takımda yerlerini almalı o zaman santrfor suz oynayıp neticeye gideriz gassama biraz daha kridor oynayıp sersara yardımcı olması lazım kendi milli takımımda oynadığı gibi İyi bir kadro iyi bir oyunla beşiktaş maçından puan alırsak meşaleyi yakarız istanbulda yanındayız göztepem..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (15.03.2019 - 22:56:30);

    D Ü Ş M E Y E C E Ğ İ Z ! ! !

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (15.03.2019 - 23:18:25);

    Ben,bu kadar sessiz bir gidişata şu yorumu yapabilirim..öncelikle düşeriz düşmeyiz onu bilemem,fakat düşeceksekte düşmeyeceksekte bunu yönetim biliyor..bu rahatlık başka türlü izah edilemez...

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 08:34:13);

    Gunaydin arkadaslarnBugun mesaleyi yakacagiz topa her yerde basacagiz sahamizdan hizli ciktigimizda Bjk yi zor durumlara dusurup gollerimizi atariz gayet sakin kontrollu oynamaliyiz maci biz yonlendirmeliyiz bugun Goztepem zafer gunudur!

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 11:41:15);

    Maçı sıfır sıfır götürdüğümüz müddetçe galibiyet şansımız var..mühim olan erken bir salak gol yememek..

  • meto (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 13:23:00);

    Orta sahada top kaybedersek bjk affetmez.Bir kez daha 5 yer geliriz.Duran toptan yemeyelim artık.

  • meto (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 13:25:22);

    İyi takım savunması ve hızlı çıkıp dönen Göztepe kazanır.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 13:25:48);

    Herkes galibiyet yazmış. Bence bu imkansıza yakın bir şey. Golcu yok defans güven vermiyor. Kesinlikle erken bir gol yemeyip beraberliğe razı oynamalıyız.

  • (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 14:08:20);

    bejeka ajanı tamer en formda olduğumuz hafta dahi olsa farklı yenilme işini göstere göstere becerir

    • Göztepe
      -2
      İ (Misafir) Diyor Ki; (16.03.2019 - 16:15:00)

      sana katılıyorum salaklıgından geçen sene kullandırdı kendini tinercid3n kazıgını yedi bundan sonra kendine çalışır artık

    • Göztepe
      2
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (16.03.2019 - 18:27:48)

      Tamerin ajan olmasına gerek yok.gerçek ajanlar,takımı eleştirmeyin transfere gerek yok,devre arası transfermi olur diyen içimizdeki ajanlardır.devre arası 5 transfer yapan rizenin galibiteyitide bu alanlara kapak olsun..

  • (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 18:29:03);

    Hafta ici Tamer TUNA adıyla yazan gerçekten hoca imiş. Yazdigi 11 le sahadayız. Adam harbici burayı takip ediyor.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (16.03.2019 - 18:50:09)

      hadeee leeeyyynnn canak anten takip burayi izlese ne olur? Superlig icin cok önemli bir figür değil ki ! Sadece Yancı Hoca....

  • (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 19:58:26);

    akıllı oynuyoruz.

  • (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 20:08:44);

    Türk gibi başla, Alman gibi devam ettir, İngiliz gibi bitir. Bir devre daha kaldi kismet ise...

  • (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 20:09:44);

    Dogru söz...

  • (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 20:14:25);

    Tamer besiktas evlendirme dairesine gittiginimi saniyor acep? Takim elbise kirmizi kravat mansetli gomlek kol dugmesi :) Tinerci fiko bunu yine kandirmis galiba ?

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 21:03:43);

    1. Hakem senin....... koyayım. Neden mi? Atak yapan oyuncularımızın götüne girdigin için. 2. Lucescu senin ..... koyayım. Bu orta açmayı bilmeyen serdar gürler i milli takıma çağırdığın için. 3. Sana bir sol bek bir de forvet al dedik. SEPİL SEPİL kaybediyoruz senin yüzünden. 4 . D Ü Ş M E Y E C E Ğ İ Z!

  • (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 21:09:33);

    Takımda forvet olmayınca sonuç alamıyoruz Sayın başkanım takımdaki hangi golcüye güvendinde transfer yapmadın? Deniz kadah,jerom,ghilas olmuyo olmucak axel ngando veya gufran forvet olarak denenmeli gol yoksa puanda yok

  • (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 21:25:38);

    sepil bey takımınızın forvetinin daniel güiza olması sebebiyle buyuk hocaniz ferguson tamer 4_6_0 oynatmaya devam ediyor. Lig daha uzun. Rahatmisin?n

  • (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 21:26:10);

    şu sahadaki beşiktaşa kale önüne kadar 5 kere geliyosun ama takım o kadar ruhsuz ki golü atacaklarına inanmıyolar

  • Fevzi Yurtoğlu (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 21:54:13);

    Evimizdeki Akhisar maçıyla başlayıp tüm maçları kazanacak oyuncu ve seyirci gücümüz var. Bunu tüm Turkiye'ye göstermeliyiz. Birlik zamanı....

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 21:57:44);

    Tamer Hoca, lütfen şu serdar a , maçtaki pozisyonların nasıl ırzına geçtiğini göster tek tek. Ya hu ne kadar boş yakaladığımız pozisyonlar oldu. Ucuzca harcadı.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 21:59:02);

    Derli toplu bir takım seyrettik.pozisyonada girdik.niye atamadığımızıda yönetim cevaplayacak.Korkarım,bizim dışımızdaki sonuçlarda bizim alacağımız sonuçlar kadar önemli artık.yani kendi gidişatımızı kendimiz bile belirleyemiyebiliriz.o zamanda söyledim,Trabzon maçından sonra bu takım küme düşmüştür.Hep beraber kurtaracakmıyız,evet KURTARACAĞIZ...

  • (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 22:18:24);

    Bütün hafta yazdım goufrann ve tayfur u hazırla diye aya ghillass la falan olmuyor yasin 90 dakikalık değil Halil kızakta kötü diye serdar=halil ne fark var?? Kurtarıcımız gol ümidimiz ghillasssa biz bittik bu gün oyun mücadele tamer hoca tam not eksi takımı santrfor suz bırakanlara

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 22:49:07);

    Hocam bizi jelibondan kurtardın. BOK EZ den de kurtar lütfen.

  • metin (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 22:54:51);

    hocam şu gufranı forvet arkası oynat adam çok güzel ara paslar veriyo asistlik yapıyo. bi kere forvet arkası oynadı başarılı oldu. ben keşfettim sende keşfet hocam gufranı forvet arkası koy. n

  • metin (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 22:56:43);

    olsun borcumüz yok ama. bu tarihi bir laf.. bu lafı çerceveletip kulübün duvarına asmak lazım. gelecek kuşaklara örnek olsun.

  • metin (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 22:58:07);

    bakın rizeye ilk yarı kesin düşecek takımdı. şimdi 6. sıraya gelkdi. nerden nereye. bizde nerden nereye gittik. suçlular ayağa kalk

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 23:00:18);

    Bu arada maç satışlar başlamış. Şerefsiz Alanya Antalyaya satmış maçı . Izleyin. Net.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 23:04:51);

    Bugün takımın en kötüsü züccaciye dükkanına giren fil misali pokoydu.sürekli kendi kaybettiği topları kazanmaya çalışan ve bu şekilde çabalıyo görünen çok boş bir oyuncu.bence kurtulmamız gereken ilk oyuncu o..bu haliyle baştan takıma koncak bi adam değil,skoru bulduğumuz maçlarda takım yorulursa belki sonradan girer..

  • (Misafir) Diyor Ki (16.03.2019 - 23:10:32);

    Çatır çatır oynadık

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 00:47:15);

    Umut kaybetmek yok. İçeride 5 maç var hepsi de makul maçlar. Bunları aldın mı ligde kalıyorsun. Golcü yok o yok bu yok u bir kenara bırakıp inanarak destekleyelim şu takımı. Tamer Tuna bu takıma bile bir karakter kazandırdı. Kemal olsaydı işimiz hepten küldü. Akhisar maçında meşaleyi yakalım. Hep destek tam destek!!!!

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 01:30:21);

    Goztepem benim ligde kalacak oynadik hakem bircok pozisyonda Buragi korudu halbuki bircok pozisyonda sari kart gormesi gerekiyordu! nHaftaya cikisimiz Akhisar ile baslayacak yenemiyecegimiz takim yok!nBu macin hakki beraberlikti, Goufran forvet arkasi olarak denenmeli!

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (17.03.2019 - 12:13:41)

      Beto Gassama titi lumor poko borges castro yasin serdar Halil Gouffran en ideal takımdır şuan için. Defans şeklimiz hücum şeklimiz belirleyecek. 4lü defans lüks..

  • (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 01:30:21);

    Rize ve Kayseri, konyayı sahasında yendi. En kötü takım olan Antalya alanyayı çatır çutur 3-0 yendi. Yani bizim dışımızda herkes ihtiyacı olan puanları almasını biliyor..

  • (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 01:30:24);

    Rize ve Kayseri, konyayı sahasında yendi. En kötü takım olan Antalya alanyayı çatır çutur 3-0 yendi. Yani bizim dışımızda herkes ihtiyacı olan puanları almasını biliyor..

  • Tam35 (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 02:25:19);

    Düşmeyeceğiz.

  • Tepecikli (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 02:28:46);

    Takımı bir okutalım kardeşim.Bu ne şanssızlıktır,üstümüzden kalkmadı bir türlü be ya.

  • Mustafa (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 08:21:38);

    Sayın Sepil unutmayın ki bu kulübün sahibi taraftarıdır,yapmadığınız golcü transferi yüzünden bakın neler yaşıyoruz,bu taraftarın sabrını kimse denemesin....

  • Mustafa (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 08:30:24);

    Herkes iyi oynuyoruz diyor ulen kardeşim iyi oynayana puan vermiyorlar,sen ligteki yerine bak,gerçekleri gör bu takım Akhisar’ı bile yenemez,Tamer hoca iyi bir insan olabilir ama bu ligin hocası değil bence,biran önce toparlanıp ayağa kalkmalıyız,bu kadar büyük bir camia bu yerlerde olmamalı......içimiz yanıyor ama hayırlısı bakalım 💣💣💣🗡🗡🗡

  • Mustafa (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 08:30:40);

    Herkes iyi oynuyoruz diyor ulen kardeşim iyi oynayana puan vermiyorlar,sen ligteki yerine bak,gerçekleri gör bu takım Akhisar’ı bile yenemez,Tamer hoca iyi bir insan olabilir ama bu ligin hocası değil bence,biran önce toparlanıp ayağa kalkmalıyız,bu kadar büyük bir camia bu yerlerde olmamalı......içimiz yanıyor ama hayırlısı bakalım 💣💣💣🗡🗡🗡

  • Mustafa (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 08:30:44);

    Herkes iyi oynuyoruz diyor ulen kardeşim iyi oynayana puan vermiyorlar,sen ligteki yerine bak,gerçekleri gör bu takım Akhisar’ı bile yenemez,Tamer hoca iyi bir insan olabilir ama bu ligin hocası değil bence,biran önce toparlanıp ayağa kalkmalıyız,bu kadar büyük bir camia bu yerlerde olmamalı......içimiz yanıyor ama hayırlısı bakalım 💣💣💣🗡🗡🗡

  • Mustafa (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 08:30:48);

    Herkes iyi oynuyoruz diyor ulen kardeşim iyi oynayana puan vermiyorlar,sen ligteki yerine bak,gerçekleri gör bu takım Akhisar’ı bile yenemez,Tamer hoca iyi bir insan olabilir ama bu ligin hocası değil bence,biran önce toparlanıp ayağa kalkmalıyız,bu kadar büyük bir camia bu yerlerde olmamalı......içimiz yanıyor ama hayırlısı bakalım 💣💣💣🗡🗡🗡

    • Göztepe
      8
      göztepeliyiz (Misafir) Diyor Ki; (17.03.2019 - 09:02:09)

      Hoca ile bu işin alakası yok. Ayrıca Tamer de süper ligin iyi hocalarından bri. Gol atacak adamın yoksa Morinho gelse ne yapacak. Deniz Kadah zaten en iyi zamanına vasat bir santrafrdu. Şimdi gelmiş 33-34 yaşına. Sabri, Selçuk Şahin olursun da 33-34`te hala oynarsın. Tek bir ikili mücadele. bir tane hava topu alamayan, sürekli top kaybeden adamdan ne bekleyebiliriz. Bişeyler beklersen işte böle küme düşmemek için çırpınırsın. Deniz gibi bir topçu şu haliyle 2. 3. ligde oynar. Göztee gibi bir takıma bu layık görenlerin utanması lazım. Herşeyden önce ayıptır.

    • Göztepe
      10
      göztepeliyiz (Misafir) Diyor Ki; (17.03.2019 - 09:02:13)

      Hoca ile bu işin alakası yok. Ayrıca Tamer de süper ligin iyi hocalarından bri. Gol atacak adamın yoksa Morinho gelse ne yapacak. Deniz Kadah zaten en iyi zamanına vasat bir santrafrdu. Şimdi gelmiş 33-34 yaşına. Sabri, Selçuk Şahin olursun da 33-34`te hala oynarsın. Tek bir ikili mücadele. bir tane hava topu alamayan, sürekli top kaybeden adamdan ne bekleyebiliriz. Bişeyler beklersen işte böle küme düşmemek için çırpınırsın. Deniz gibi bir topçu şu haliyle 2. 3. ligde oynar. Göztee gibi bir takıma bu layık görenlerin utanması lazım. Herşeyden önce ayıptır.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 09:26:50);

    Bide kardeşim bu taraftarda sen bana yasaktan başka tezahürat bilmezmi amk...uyuttunuz be kardeşim uyuttunuz..sen bana yasakmış.daha kötü beste yok..n

  • (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 12:14:47);

    Beto Gassama titi lumor poko borges castro yasin serdar Halil Gouffran en ideal takımdır şuan için. Defans şeklimiz hücum şeklimiz belirleyecek. 4lü defans lüks.

  • (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 12:40:05);

    takımımızın eksiği orta sahayı yönetecek ve son vuruşları gole çevirecek 2 futbolcu.orta saha poko ve borgesle olmuyor.hocamız elindekilerle sorunu çözecektir.alpaslan ,axel,goufrandan yararlanacaktır.dniz kadah ve joreme bu takımın santroforları olamaz .hocam ne olursun şu 20 günde ghilası tek başına kampamı alırsın ne yaparsan yap bilemem hazırla şunu.içerdeki 5 maçın 3 ünü kazanıp 2 siyle berabere bitirsek bile ligde kalırız

  • (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 13:57:01);

    Bosuna dememisler atanin tutanin iyi olacak diye atani olmayan takimlar son 5 te malesef bizimde tutanimiz var ama atanimiz yok

  • (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 13:57:04);

    Bosuna dememisler atanin tutanin iyi olacak diye atani olmayan takimlar son 5 te malesef bizimde tutanimiz var ama atanimiz yok

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 15:00:03);

    Şimdi bizim başkana sorsak desek imkan verseler 4 futbolcu alırmısın desek ne cevap verir. Bence anında alır. Daha devre arası olmadan dedik. Stoper lazım ön libero lazım kanat lazım santrfor lazım. Sol bek zaten herkesin malumu lazımdı. 4 futbolcu daha kiralık bile gelseydi bu gün en ufak bir sıkıntımız olmazdı. 1.5 milyon euro fazla para harcanacak tı hepsi bu. Ankaragücü 10 tane topçu aldı kaç para harcadı. Bir de bizim borcumuz yoktu. Anlamadım gitti. Birde ligin ilk yarısında o kadar hakkımız yendi kimseden gık çıkmadı. Bilmediğimiz bir anlaşma mı var başkanla Tff arasında. Ne biçim işbu.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 15:03:16);

    Herşeye rağmen bu hafta Akhisarı yenersek ben sıkıntı çekmeyeceğimize inanıyorum. Başkandan çok Tamer hocaya güveniyorum. Gerçekten iyi bir Teknik direktör.

  • (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 15:40:24);

    ligin boyu kısaldı peruğa tarağın sapı uzadı

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 18:24:55);

    Bu sene bu 3.hoca.Esasen 2.hocada bile hatanın yanlışın veya yetersizliğin oyunculardan kaynaklandığı anlaşıldı.ki fenevinde gündeminde olan Kemal hoca bile bizde tutmadı..allahtan başkan bu kez akıllılık ettide oyunculara sordu bu hoca gitsinmi,giderse yerine kim gelsin diye..Ama keşke bunu bayram giderken sorsaydı..Neyse biz sonuçta disiplinli,antrenmanları ağır diyerek Kemal hocayı gönderdik!!!Dolayısıyla hoca üzerinden,hele hele Tamer hoca üzerinden başarısız sonuçları sorgulamak eleştirmek yanlış.bu tablo sevabıyla günahıyla yönetime aittir.Sonuçta tüm gücümüzle kenetlenmeli, üzülsekte kızsakta bu armayı yere düşürmemeliyiz..

    • Göztepe
      6
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (17.03.2019 - 19:51:18)

      kemal kalsa şimdi zerre umudumuz olmayacaktı. Kemal iyi bir hoca değil. Bizi iş kapısı olarak gördü. Tamer geçen seneki arızalarından kurtulmuş. Bizi ligde tutabilecek ender adamlardandı. Yılmaz VURAL da öyle bence . Ligde kalırsak seneye iyi iş yapar Tamer. Başkan yine sepillik yapmazsa.

  • (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 20:03:59);

    Ya ne ligdw kalmasi filan , biz hangi takimi altimiza alabilecegiz kume dustuk hayal satmayin millete evimizde 5 mac varmis kasimpasa da evindeydi ne oldu yenebildin mi sanki

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 20:30:49);

    Yarıştığımız takımlar içinde santrforu ve on numarası,bunların her ikiside olmayan veya yetersiz olan tek takım biziz..hesabınızı buna göre yapın.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (17.03.2019 - 23:57:20);

    Biz hesap yapacak durumda değiliz.böyle giderse,bizim dışımızdaki maçlarda kaderimizde büyük rol oynar.bugün bursa 2-0 dan maçı götürseydi ayıkla pirincin taşını..bu ligde sonlara doğru arkada kalanın canı çıksın kuralı işler..Son 3 ün üzerindeki takımlar birbirini üzmez.onun için bir an evvel son 3 ten çıkmamız lazım..

  • SÜLOMAÇ (Misafir) Diyor Ki (18.03.2019 - 00:28:26);

    Düşmeyeceğiz.Kardeşim.Düşmeyeceğiz. Bjk maçında güçlü bir takım olduğumuzu ispatladık.Şanssızlığı üstümüzden bir türlü atamadık.

  • (Misafir) Diyor Ki (18.03.2019 - 00:34:14);

    Göztepeli takımına kötü günde sahip çıkp moral verir.Eleştirmeyin artık,yeter artık be.Çoluk çocuk işte.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (18.03.2019 - 10:22:53);

    Bakıyorumda hamamböceği gibi buçuklular gece yarısından sonra ortaya çıkmış.eleştirmeyip transfer olmasın dediğiniz takım 16.sırada ama durun bakalım bı akşamı bekleyin belki takım güçlü diye üç puan ilave ederler.elwştirenler çocukta olsa bu takımın daha iyi yerlere gelmesini isteyen harbi Göztepeli,sizin gibi buralara gerilememize sebep olan buçuklu değil.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (18.03.2019 - 18:24:59);

    Hedef maçlar belli. Akhisar +Erzurum+Antalya+Sivas . 12 puan. Bursa+Ankaragücü 2 puan. Ligi 41 puanla bitiririz.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (18.03.2019 - 18:59:33);

    Akhisarı yenersek Rize ve Erzurumuda tokatlar 9 u cebe koyarız..benim hesabım bu..

  • (Misafir) Diyor Ki (18.03.2019 - 22:58:42);

    Bundan sonra yarışımız bursayla akhisar ve erzurumu devirirsek ve devamında istikrarlı ortalama bir futbol oynarsak ligde kalırız.

    • Göztepe
      2
      İ (Misafir) Diyor Ki; (19.03.2019 - 11:03:34)

      evet bursa ben bunu baştan beri söylüyorum 5 maçı deplesman bursanin bide anlaragücü düşüş başladı çünkü oyuncuları para alamıyor siyaset devreye girdide transfer tahtası son gün açıldı

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (19.03.2019 - 09:33:06);

    Beyler, mesele eleştirmek değil. Düşmanlık yapmak. En çok eleştiri yapanlardan biri benim ama şu an hem destek zamanı hem de Tamer Hoca nın mantalitesi oyun anlayışı gayet unut veriyor. D Ü Ş M E Y E C E Ğ İ Z! yorumumu eksileyenlerin kaşıntısı bellidir. Bunlar Göztepe düşmanı herifler. Takılmayın. Hesap ortada 13 puan bizi ligde tutuyor içeride 5 maç var. Düşmanlar catlasın.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (19.03.2019 - 17:12:29);

    Bordo forma yakıştı. Beyaz giymeyelim artık.

  • (Misafir) Diyor Ki (19.03.2019 - 22:44:43);

    4lü defansa HAYIR, yaşasın 3lü defans..

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (20.03.2019 - 00:15:38);

    Orta sahamızdaki oyuncular çok iyi çalışmadan olmazki.Axel nazik,Poko kaptırdığı topları almak için deli gibi koşuyor.Alpaslan defansif orta saha oyuncusu,Allah Tamer hocanın yardımcısı olsun.

    • Göztepe
      5
      (Misafir) Diyor Ki; (20.03.2019 - 00:17:39)

      Tayfur'da söndü gitti.Yoksa sakatmı ne?

    • Göztepe
      5
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (20.03.2019 - 09:13:29)

      Tayfur halil poko..bu adamlar bu ligin oyuncusu değil.gelişim göstermediler.bu takımın başına gelen 3. Hoca.oh ne güzel salla başı al maaşı.son şansları iyi birer yedek olmak.fakat böyle giderse yani değişmezlerse güle güle.

  • Sülomaç (Misafir) Diyor Ki (20.03.2019 - 15:35:48);

    Tamer hoca Adam gibi Adamdır.Futbolculardaki moral ve motivasyonu kesin yükseltir.Savaşan,hızlı ve yenilmeyen Göztepemiz geliyor.Göztepeyi istemeyen,huzuru bozan ,çalışıp kendini geliştirmeyen futbolcuya şimdiden güle güle diyebilecek cesarettedir.Efsane geri dönecek.

  • Meto (Misafir) Diyor Ki (20.03.2019 - 17:39:06);

    Serdar tam profesyonel olmuş.Helal olsun.Avrupalı gibi.Çıkıp döktürüyor.BUDUR.

  • Amigo (Misafir) Diyor Ki (21.03.2019 - 02:53:45);

    Tayfur,Halil,Poko'yu Tamer hoca geçen yılki formlarına döndürür.Çalışırlarsa herşey mükemmel olur.Önce moral demek doğru.Moral,moral,moral.

  • (Misafir) Diyor Ki (21.03.2019 - 18:12:52);

    Tamer hoca takimi yatirmiyor, 2 tane hazırlık maçı da var şükür, devre arası kamp 1 tane bile yapılmadı. 8 maçın 5i içerde olup da hala duseriz hatta düştük diyenleri aklim mantigim almiyor. Futbol şansı da artik Göztepemizle olsun insallah

  • (Misafir) Diyor Ki (22.03.2019 - 11:25:17);

    Recep tayyip erdoğan bugün Konya daymış . Gidelim mi biz de?

  • (Misafir) Diyor Ki (23.03.2019 - 16:05:50);

    Temel KARAMOLLAĞLU İzmir e geliyor. Göztepeliler olarak orada yerimizi almak zorundayız. Küfür etmekle olmuyor.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.03.2019 - 17:29:47);

    Millet ittifakının yarin Karabaglardaki mitingine katılalım. Taleplerimizi iletelim Tunç Başkana.

  • Guest. (Misafir) Diyor Ki (24.03.2019 - 23:53:59);

    Cumhurunada milletinide sanada siktirin gidin. Burası göztepe.

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (25.03.2019 - 12:06:36)

      Doğru düşünceni küfretmeden yazsan çok daha iyiydi. Burası siyasetin değil Göztepenin sayfasıdır.