Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Göztepe, Samuel Eto'o'yu transfer edecek mi?

Göztepe, Samuel Eto'o'yu transfer edecek mi? - 05.07.2018


Göztepe, Samuel Eto'o'yu transfer edecek mi?

Yerel Yeniasır'da yer alan habere göre Sarı-kırmızılı yönetim, Eto'o ile tekrar temasa başladı. Geçen yıl ileri uçta oynayan Demba Ba'nın sözleşmesinin sona ermesi, Ömer Şişmanoğlu ile sözleşmesinin fesh edilmesinin ardından yönetim, Kamerunlu forvet için nabız yoklamaya başladı. Konyaspor ile sözleşmesi bulunan oyuncu da yeni sezon hazırlıklarına şu ana kadar katılmadı.

4 TEMMUZA KADAR İZİN ALMIŞTI

Antalyaspor'da oynarken Rıza Çalımbay ile aralarında sorun yaşandığı iddia edilen tecrübeli golcü, takım çalışmalara başlasa da yönetimden izin aldı. Eto'o'nun kulüp ile görüşerek kalan alacaklarına karşılık bonservisini almak istediği de öne sürülüyor. Öte yandan dün de Konyaspor teknik direktörü Rıza Çalımbay, Eto'o ile aralarında her hangi bir sorunun bulunmadığına yönelik açıklamalar yapmıştı. Eto'o'nun bonservisini alınması halinde Göztepe yönetimi, dünya yıldızı ile sözleşme imzalayacak ve onu Hollanda kampına götürecek.

Göztepe, Titi'yi transfer edecek mi?

Öte yandan Göztepe yönetiminin Bursaspor'da forma giyen stoper Titi ile her konuda anlaşmaya vardığı biliniyordu. Alacaklarının ödenmediği gerekçesiyle Bursaspor'un yeni sezon hazırlıklarına katılmayan Brezilyalı oyuncunun sözleşmesi fesh ederse bu oyuncu ile de sözleşme imzalanması bekleniyor. Titi'nin yine ülkesinden Fluminense ile de dirsek teması halinde.

Kaynak Futbol Arena



Toplam Görüntülenme : 1052
Tarih : 05.07.2018
Yazar : Admin

Etiketler : göztepe


Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • (Misafir) Diyor Ki (06.07.2018 - 18:32:51);

    YawHeeeHee

  • (Misafir) Diyor Ki (06.07.2018 - 18:40:15);

    Leo kadar katkısı olmaz takıma.Madem transfer bukadar zor abuk sabuk oyuncuları doldurmayın takıma.sonuçta her bir futbolcu maliyet demek.Tamam az transfer yapalım ama bari kaliteli transfer yapsak...

    • Göztepe
      2
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (06.07.2018 - 20:18:16)

      ezbere konuşmayalım,sadece çok koşmayla katkı sağlanmıyo,kaç isabetli orta,pas,bindirme,kademeye girme..Bunlarda önemli,daha oyununu bile görmediğiniz adamı kötülemek için hemen Leocu olmuşunuz..kendisine teklif sunulmuş istememiş,daha napalım?

  • (Misafir) Diyor Ki (06.07.2018 - 20:56:02);

    BENCE GELEN OYUNCU SIRADAN VASATIN ALTINDA BİR OYUNCU İNŞALLAH DÜŞMEYİZ Kİ BUNUN SORUMLUSU BAŞKAN SEPİL BE BARAM BEKTAŞ OLUR Kİ O ZAMAN TARAFTARLARA NE SÖYLEYECEKLER

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (07.07.2018 - 01:34:56)

      Yine başlamışsınız düşeceğiz, sorumlusu başkan, TD demeye. Ne kadar meraklısınız kötü günleri görmeye

    • Göztepe
      1
      MAX. (Misafir) Diyor Ki; (07.07.2018 - 12:11:25)

      YİNE BAŞLAMIŞSINIZ DİYEN MİSAFİR ARKADAŞA İTAFEN TARAFTARIMIZIN.ENDİŞELENMESİ ÇOK NORMAL.ÇÜNKÜ HEPİMİZDE O YILLARI GÖRDÜKTEN SONRA TRAVMA OLUŞTU..O PSİKOLOJİ HİÇ İYİ BİRŞEY DEĞİL..SEN 49 PUAN ALMIŞ HOCANI GÖNDERİYOSUN..ARDINDAN 2.LİG HOCASIYLA ANLAŞIYOSUN..SABRİ LEO TANJU.ADİS.DEMBA GİBİ ADAMLARI ELİNDE TUTAMIYOSUN..SONRA DÜŞMEKTEN KORKMAYIN DİYOSUN..MAÇLAR BAŞLASIN ..İLK YARI 20 NİN ÜZERİNDE PUAN ALAMA BAK NELER OLUYO SEYRET..AVRUPAYI GEÇTİK.İYİ BİR KADRO OLUŞTURSUN DEDİKÇE NERDE ELDE KALMIŞ BONSERVİSİ ELİNDE BOŞTA ADAM.HEP BİZDE ÖRNE ÖMER ŞİŞMANOĞLU HAKAN ÇİNEMRE.SCROINE DAHA SAYAYIMMI.

    • Göztepe
      6
      (Misafir) Diyor Ki; (07.07.2018 - 16:08:13)

      Max kardeş, Diğer takımları izleyince durumumuz kötü gözükmüyor. Hangi takım bonservis ödemeye razı hareket ediyor. Saydığın isimler de geçen sene bonservis vererek aldığımız oyunculardır. Scroine formsuz, Hakan Kötü bir sakatlık geçirdi, Ömerden tabiri caizse bu yıl kurtulduk. Demba Bayı tutamayacağın çok belli. Jahoviç çok formdaydı, acil ihtiyacı olan Konyaspor bonservisine 1,5 milyon Euro, kendisine yıllık 1 milyon Euro verdi. Jahoviç bu ederi karşılayacak bir oyun ortaya koymadı.Leo kendini aşan bir performans gösterdi, kalabilrdi ama olmadı. Diğer transferleri de bekleyeceğiz. Diğer takımların transferlerini takip ediyor musun bilmiyorum. Onlara bakınca kötü değiliz. "Yine başlamışsınız" dememin sebebi geçen senenin tekrarı gibi sezon öncesi Yönetime, yeni TD'e, transferlere hemen hemen aynı tepkinin verilmesidir. Alınacak 4-5 oyuncu Göztepeyi çok rahatlatabilecektir, bu nedenle paniğe gerek yok.

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (06.07.2018 - 22:31:41);

    Siz gassamanın imzaladığına eminmisiniz..?

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (07.07.2018 - 11:47:55);

    Mevcut transferlerden sonra bir abimiz "geldik gidiyoruz"demiş..valla 15 dakka güldüm..Ama rahat olun hiçbişey olmaz evelallah yine üstesinden geliriz..

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (07.07.2018 - 15:59:43);

    Madem bu yıl hedef yine ligde kalmak, transfer konusunu illede olsun diye yapmayın. Daha genç isimlere yer verin. Hiç transfer yapmasa bile geçen seneki kadar rahat olmasa da bu kadro Göztepe yi ligde tutar. Bu yılın düşmeye en büyük aday takımları Malatya Erzurum Alanya Rize Ankaragücü ve Antalyaspor. Buna sürpriz olarak Akhisarı da ekleyebiliriz. Düşen takımlar bunlardan üçü olacak.

  • (Misafir) Diyor Ki (07.07.2018 - 21:37:35);

    Andreas Granqvist defansa bu adam alınırsa harika olur. Bonservis sorunuda yok galiba varsada bilimiyorum. Benimki de öyle Bir öneri.

  • Marmarisli (Misafir) Diyor Ki (08.07.2018 - 13:41:02);

    Geçen sene 6 ıncı olmuş 5 inciliği kaçırmış takımın hedefi ilk 5 olmalı düşmemeye oynamak değil geçen sene bir iyi 10 numarımız yoktu scoriene hariç takım iyi idi ilk yarı formunda adis 2 inci yarı demba gibi golcülerimiz ve tamer tuna vardı kadu ve torerenin sakatlıkları johoviçin satılması puan kaybına sebeb oldu 6 ıncı oldukhocayı yolla transfer yapamama takımı dağıt yanlı ş yanlış .. acil takımı götürecek çok çok iyi 4 banko gerekli ön libero santrofor. Santrofor arkası ve sağ açık Takımı sıtlayacak skorer hızlı adamlar/ geçen sene erken form ve çabuk kaynaşma ile ilk 15 maçta aldık puanları 2 inci yarı sert ve çok zor ????

  • Egeli oltacı (Misafir) Diyor Ki (08.07.2018 - 13:46:32);

    Katılıyorum ligler başlıyor bu oyuncular yok buluncak takımla kaynaşcak form tutcak ..diğr takımlar !!! Her takımın santrofor var !!!

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (08.07.2018 - 17:21:38);

    kürşad,ne duruyon sen ver akıl,aracı kullanma.Görürsün vehbinin kerrakesini.

  • (Misafir) Diyor Ki (08.07.2018 - 18:51:59);

    Akil verici araniyeeeaaah

  • (Misafir) Diyor Ki (08.07.2018 - 20:30:21);

    Bonservisi elinde olan balazs dzsduak ve lacine traore çok iy olur krşke alınsalar

  • MİSAFİR (Misafir) Diyor Ki (09.07.2018 - 09:25:22);

    KÜRŞAD,BAK ÇUÇUĞUM ,Bİ ŞEYLER YAZMIŞSIN.BEN SANA BABANIN ADINI SORMADIM Kİ.

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (10.07.2018 - 09:01:09);

    BAK EVLADIM KÜRŞAD,KABADAYILIĞI, SİN KAFLI KONUŞMAYI BIRAK EFENDİ OL.BİR SÜRÜ OLMADIK LAF EDİYORSUN,AKILLI OL.SEN YEDİ CEDDE FALAN GİREMEZSİN,GİRSEN GİRSEN GELDİĞİN YOLA GİRERSİN.

  • (Misafir) Diyor Ki (10.07.2018 - 18:31:28);

    [Alıntı Yap = 90310 leo iyi biri değildi başarılı orta pas yapamayan ortalama bir futbolcu. çok takılmayın. daha ne leo lar var piyasada

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (10.07.2018 - 20:10:43);

    ÇUCUUM KÜRŞAD YİNE SEN NE İÇTİN BAKİİM?