Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Göztepe büyük balık kaçırdı

Göztepe büyük balık kaçırdı - 01.02.2019


Türkiye hareketli ve heyecanlı günlerin ardından devre arası transfer dönemini kaparken, bir gün önce tüm dünya Barcelona'nın genç bir oyuncu ile yaptığı sözleşme ile şaşkına döndü.

Katalan ekibi yıldızlarla dolu kadrosuna 18 yaşında Kongolu Merveil Ndocyt'u kattı. Barcelona, genç yıldızın kulübü Getafe'ye 20 milyon Euro bonservis bedeli öderken, bu transfer Göztepe'de de büyük hayal kırıklığına neden oldu.

İzmir Kulübü, o dönemin teknik direktörü Tamer Tuna'nın tavsiyesi ve isteği üzerine genç futbolcuyu 2017 yaz transfer döneminde imza için şehre getirdi. Transferi için Arnavutluk kulübü FK Tirana ile 350 bin Euro bonservisle anlaşma da sağlandı. Ancak Göztepe Başkanı Mehmet Sepil prensipte anlaşma sağlanmasına rağmen bu transferden vazgeçti.

Bu gelişme sonrasında Merveil Ndocyt, İspanyol ekibi Getafe'nin yolunu tuttu ve 1,5 yıllık sürede değerini 20 milyon Euro'ya yükseltip, Barcelona'ya transfer oldu.

Böylece Göztepe avucunun içindeki büyük bir yıldızı kaçırırken, kulüp için çok büyük sayılabilecek önemli bir gelirden de oldu.

Kaynak DHA

#Göztepe #Göztepecom



Toplam Görüntülenme : 3287
Tarih : 01.02.2019
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 13:02:56);

    Para gitmesin diyedir belki

    • Göztepe
      5
      Tepecikli (Misafir) Diyor Ki; (01.02.2019 - 18:13:51)

      Türkiyede kendini gösteremezdi.Bizim insanımız çok sabırsız.Bir iki hata yaptımı gönder gitsin diye kıçımızı yırtıyoz.Futbolcuda moral çok önemli kardeşim.

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 13:09:35);

    biz genç,gelecek vadeden oyuncu almayız.bize sakat,sakatlıktan yeni çıkmış ucuz futbolcular.

  • ali (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 13:51:02);

    GHILASI oscarı kakalayan menejerin adamı değildir

  • NEDİM (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 14:19:06);

    Ben son 4 sezona bakıyorum. Tekrar 4 yılı gözümün önünden geçiriyorum. Tekrar yine düşünüyorum. Genç futbolculara biraz Metin Diyadin sahip çıkar gibi oldu. Sonrası için aklımda hiç bir şey yok. Tuttuğumuz hiç bir dalı yeşertemedik. Her takım genç futbolcu çıkardı biz ne yaptık. Diyebilen varmı şu oyuncu diye. Bir halil var. 6 yılda bir tek halil. Eskişehir 15 tane topçu çıkardı sattı. İlla bir takımın genç oyunculara şans vermesi için zora mı düşmesi lazım.

  • Emir (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 14:27:48);

    Geçen yıl da bu yıl da alsaydık Axel, Muhammed Enes, Doğanay, Samet Ali örnekleri gibi oynamazdı değer de kazanmazdı kulübede oturup çalışmaya devam ederdi maalesef.

  • ali (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 15:10:11);

    2 yılda 10 maç oynamış Barcelona Btakımına alınmış Göztepe düşmanları iş başında

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 15:29:17);

    Yaşı çok gençmis bı de bonservis parası varış ondan olmaz 28+ bedava oyuncu olursa hayatta kaçırmayiz hatta oynamayan problemi kronik sakat olması diğer tercih sebelerinden

  • davetsiz (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 17:32:28);

    Bu haberi kim yaptıysa sağlam bir hesap sorulması lazım. Getafe bu oyuncuyu aldıktan sonra kendi takımında oynatmadan 2. lige Mallorca'ya kiralık göndermiş. İlk devre 2. ligde sadece 5 maça çıkabilmiş. Bu yüzden şimdi daha fazla oynama şansı bulabilmesi adına ligin 2. yarısı için Barcelona B takımına kiralık verilmiş. Bu kiralık kontratta sezon sonu satın alma opsiyonu var ama miktarı hakkında hiçbir açıklama yok. Kimsenin 20 milyon ödediği falan yok yani. Transfer olmaması beni de mutsuz etti ama bu haber ciddi art niyetle yapılmış.

  • Amigo (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 17:59:13);

    Bu site Göztepeli olmayanların veya yıkıcı eleştirileriyle amatöre düşüren angutların,çakma Gözgözlülerin kontrolsüz atıp tutanların sitesi.Fb'li çoluk çocuk sitesi.

  • Amigo (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 18:01:10);

    Feneri Var bile kurtaramayacak.Forza Göztepem.

  • Amigo (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 18:01:11);

    Feneri Var bile kurtaramayacak.Forza Göztepem.

  • Kaptan (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 18:07:15);

    Ben şunu düşünürüm,Tamer Tunanın iyi kadro oluşturma becerisi yüksek.selçukla sabriyle az puan aldırmadı bize..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 18:10:10);

    Bu maçta jelibon ve borges i sahada görmek istemiyorum ben.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 19:36:59);

    Jelibon ve Borges ilk 11 de . Maç sonu görüşürüz .Hadi ulan mahcup edin beni

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 19:45:15);

    Akşam menüsü şişte kanarya haydi göz gözüm sen bilirsin ne zaman kime koyacağını!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 20:24:19);

    ilk 11 çok zayıf. bu ilk 11 le zor maç kazanırız. halil gene oynuyo borges gene oynuyo tayfun gene oynuyo. jeroma gene oynuyo. oohhoho işimiz zor

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 20:42:02);

    golü yedik işte hocam sen daha halili koy jeromu koy alpaslanı koy bakalımn

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 20:42:49);

    7. dakkada golmü yenir be

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 20:43:48);

    nasılsın başkanım. seyrediyon dimi maçı

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 20:51:33);

    yaık koca göztepe ne hallere düşmüş

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:03:49);

    oğlum halil git kumda oyna sen

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:06:35);

    halil şimdide sarı kart gördü. kazma halil bırak bu futbolu sen git 2. ligte oyna

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:08:37);

    halil kırmızı kart göereck hocam çıkar bu haili

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:21:02);

    ulen kazma alpaslan o gol kaçarmı be. ama tabi kaçar senin gibi kazmalar kaçırır

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:22:14);

    çok güzel kadro kurmuşsuz. başkanımızla gurur duyuyom

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:23:53);

    kim ne derse desin ben göztepenin bu ezik durumuna katlanamıyom. ve yorumlarımda maalesef kötü oluyor

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:25:33);

    Ne oldu lan transfere gerek yok diyen , her yorumumuzu eksileyen ayılar!!! Böyle sikko bir Göztepe varsa sahada sizin gibi gerzekler yüzünden

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:28:06);

    Alpaslan ve Borges den kurulu ön libero sisteminden cacık olmaz. Maalesef yavaş kalıyorlar. Futboldan biraz anlayan görür bunu. Ön libero lar açığı görecek. Yılan gibi kıvrılıp gidecek rakibin açık alanlarına.

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:41:22);

    şükür haftaya jerome yok...

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:43:03);

    ulan a.k. jeromu defol git takımdan. seni bu takıma alanın... adamı biçtin be . defol git s. git

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:44:34);

    Jerome yeterli transfer istiyorsan parasını cebinden ver diyen üstün zekalılar burda mı

  • davetsiz (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:45:51);

    Bu kırmızı kart takımın üretkenliğinin sıfır olmasının bir sonucu. Bütün maç topun peşinden koşturmanın bu pozisyona sebep olması çok normal.

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:45:57);

    bi kazma daha çıktı. alpaslan

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:52:10);

    ulan a. g. jeromu. adamın hayatını s.ktin be

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:53:19);

    fenerbahçe şampiyon olur. GÖZTEPE düşer (!)

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:55:53);

    kimse genelde yazmaz ama ben yazayım castro da sahada yokn

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 21:58:03);

    jeromoı defol git bu takımdan. futbol haini ne olacak. arkadaşlarının emeklerini çaldın. nafakalarını çaldın. defol burdan

  • Çöpler toplayanın götüne girsin... (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:00:19);

    Yeni stad ve gençler diyoruz. Gerek yetiştiremediklerimiz:) gerek olmayan scoutun bulacakları...

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:02:19);

    Jelibon ve Borges i bu takımda görmek istemiyorum ben.

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:05:52);

    kurtulduk jeromdan. en az 2 hafta ceza alır

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:06:35);

    2 yide yedik. bi selam daha başkana

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:07:01);

    transfer istemeyenler nerde acaba

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:09:35);

    jelibon değil. Mbaye Diagne gelse bu takım düşer. Sağlı sollu önden arkadan bindirme varsa hepimiz baba hindiyiz !!!

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:10:17);

    koca göztepeyi istanbul takımlarının maskarası yaptınız. tebrikler

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:11:20);

    düştük

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:11:35);

    HERKESİN SİKTİĞİ ÖLÜYÜ DİRİLTTİN GÖZTEPEM

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:12:56);

    Bu Borges i seyrettikçe diyorum ki Selçuk Şahin in suçu neydi. Borges in oynadığı topu Selçuk götüyle oynar.

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:17:40);

    ayıp sana jerom. hem takımı sattın. hemde arkadaşlarını sattın. defol bu ülkeden

  • LEVENT (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:20:51);

    Yok ya transfere gerek yok. Papatya yi başkan haftaya santrafor oynanatacakmis olmazsa store dan da takviye alırız

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:21:06);

    kurt hocamız 90. dakkada gufranı oyuna sokuyo. sanki maçı kurtaracak. hocam. gufran oyuna girse ne olur girmese ne olur. bu değişiklik senin yetersiz hoca olduğunu gösterir

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:23:39);

    Gelir gelmez ilk işi Sabri ve Selçuk u göndermek olan Bayram Allah cezanı versin senin..

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:25:01);

    Bu çöpleri toplayanı evinin önünde suriyeli çöpçüler siksin

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:25:20);

    Bir YANKİ AMCA vardı nerede o???? Benim biraderim olmayan YANKİ AMCA!!! 79dan beri tribünde olan, takımımız mükemmel ne transferi , kanat bekleri vs ZIRVALAYAN YANKİ AMCA neredesin bakayım sen!!!!

  • İzmirli (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:28:05);

    Neredesiniz lan transfer lazım dediğimizde bizi Göztepe düşmanı yapan yancılar.Bunların sebebi sizin yalakalığınız.

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:28:33);

    defalarca yazmıştım , yine yazacağım.bu borges ne sikime yarar be?sezon başlarında bu hıyarı beğenen bazı arkadaşlar vardı.ben de kandimden şüphe eder olmuştum.adam bişey oynuyor da ben mi göremiyorum diye!?!?!?

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:29:52);

    Alanya maçında Şaban santrfor Kezban da Borges in yerine ön libero oynasın. Başkanımızda rahat rahat bi maç seyretsin. İsterse hakem Köçek olsun farketmez. Hem borcumuzda yok bizim.

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:30:02);

    hoşgeldin 2. lig

  • MAX. (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:32:25);

    Burda yazdığımızda düşmeyiz rahat olun diyen takıma sahip çıkın başkanın oyuncunun arkasında durun diyenler nerde..geçmiş olsun düştük..çok bilen ordinaryuslar.takviye gerek yok diyenler..hepinize yazıklar olsun başkanın ne kadar suçu varsa enaz sizin de suçunuz var.

    • Göztepe
      -1
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (01.02.2019 - 22:41:22)

      İkinci İmam Altınbaş faciası yaşanacak,bu takımı Süper lige çıkarıp sonra da bu duruma getiren herkesin A... koyayım,içinizde kesin K.S.K li yavşaklar var sizin

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:35:02);

    Borcumuz Yokta Elimizde Satacak Belki Bir Fitibolcu ÇıKAR :)) Bütün fenerbahçenin yüzünü güldürdün .................................bravo gümbür gümbür

  • Gümbürdettin Gümbür Gümbür (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:40:49);

    altaylı yesiç gibisin jelibon

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (01.02.2019 - 23:00:09)

      evet aynen bende yesiçe benzettim bu pozisyonu. yazık ya böyle futbolcuları 10 maç ceza verecen. meslektaşına böyle canavarca vicdansızca giren futbolcuyu men edecen lisansını iptal edecen.

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:41:34);

    transfer lazım dediğimizde bizi tınlamayan yalakalar.alın nerenize sokarsanız sokun bu kadroyu.rizeye erzuruma falan bakıyorum da , bizim bu kadro düşmemeyi başarırsa büyük iş başarmış olur.ankaragücü ve antalyaya 3 atarken de yazmıştım.bu maçlar kimseyi aldatmasın diye.hatta kazandığımız bazı maçlarda bile ne eziyetler çektik heralde hatırlarsınız.misal trabzon maçı , misal rize maçı , misal konya maçı , misal fb maçı.uzun lafın kısası bu takım çöp dolu.birkaç isim hariç (kimler olduğu malum) , gerisinden cacık olmaz.alt liglerde o ayarlarda zibil gibi topçu var.ama asıl canımı yakan şey , arma sevdamızdan , bu ruhsuz , kabiliyetsiz , yavaş , pek çoğu güçsüz adamlardan yine de medet ummak zorundayız.çünkü aşığız aşık.GÖZTEPEmizden gayrısı yok gönlümüzde.ve bu ızdırabı garip hesaplar yüzünden bize reva gören her kimse yanlış yoldadır.son olarak da bu scout ekibinden bi bok olmaz.

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:46:28);

    hain jeromo. futbol haini. takım haini. arkadaş haini

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:47:10);

    Forma Pahalı Başgan_ı -Ruhi

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:48:56);

    hiç endişelenmeyin arkadaşlar!haftaya da forvette ben çıkar oynarım.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (01.02.2019 - 22:57:06)

      helal sana arkadaşım kurtar şu göztepeyi ve kurt başkanımızı

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (01.02.2019 - 23:10:55)

      helal sana kurtar süperligin en fakir çukurova holding barindiran ve mehmet emin karamehmet'in yönetim kurulu başkanı oldugu holdingin yalaka çalışanı sepil. ... bir ayağı çukurda olan sözde holding ta kendisi.nn

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:52:00);

    Sıfır coşkuyla oynadık jerome atılana kadar.havasını bulmuş bir rakip karşısında içine kapanmış, kabuğuna çekilmiş boynu bükülmüş bir Göztepe..öncelikle kartlaşmış bizi geçin,en basitinden bu tepkisizlikle, spor okullarındaki miniklerin bile hayallerini yıktınız.taraftarıyla bu kadar zıt karakterde bir takım olamaz.geçen haftada fikrimi söyledim,Halil asla ilk 11 oyuncusu değil.ama onun suçu yok.onu ilk 11 oyuncusu yapan, daha iyisini alamayan yönetimdir.santrfora varana kadarda eksiğimiz çok.jeromun atılması kabul edilemez.ama o atılana kadarda santforluk bir oyun oynamadık.tek pozisyonumuz alpaslanın kafası.evinde her takımdan gol yiyen bi takıma gol atamadık,özeti bu..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:53:06);

    Eyyyy Mehmet SEPİL!!! Senin Tavşanlı maçı sonrası neler yaşandığından haberin yok belli ki!! Aklını başına topla!!! Transfer yapmayıp hiç borcumuz yok haberleri yaptırarak resmen bizle taşşak geçtin sen.

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:54:36);

    koca göztepeyi istanbulun maskarası yaptınız. biz süper lige çıkınca neler düşünüyorduk. siz takımı ne hale getirdiniz

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 22:54:54);

    kemai hoca santraforunun ayağına top değmiyor göztepenin gözü gitti tepesi kalmış sen gittin kasımpaşa gol atmaya başladı peruklu başgan sana dansöz kıyafeti çok giydirdik kabul et yine yendik FAKİRSİN şapka düştü kel göründü

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 23:03:25);

    Nerdesiniz len transfer istemeyen zübükler...

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 23:05:08);

    20 maçta tam 12 mağlubiyet.nerdeyse her 3 maçtan 2 sinde yenilmişiz.bu oranı yakalayan bir takımın düşmemesi çok büyük sürpriz olur.kadro mühendisliği konusunda da sanırım ligin en zayıf halkasıyız.büyük paralar kazandığımız tek topçu yok.bu kadrodan satmaya kalksak hiçbiri de para kazandırmaz.tonla para verip de gram katkı alamadığımız bir sürü de oyuncumuz var.bile bile lades olacağız ona yanarım.transfer yapmayan yönetim için de empati kurmaya çalışıyorum.varabildiğim tek sonuç , ankaragücü , rize , akhisar nasıl olsa düşer , biz de aradan sıyrılır yırtarız düşüncesi.fakat ne acıdır ki , bu takımlardan özellikle ikisi can havliyle , acayip mücadele ediyor , savaşıyor.üstelik sağlam da takviyeler yaptılar.söylemeye dilim varmıyor ama düşmezsek çok şaşıracağım.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 23:13:27);

    Daha iki gün önce jerome forma bile girse bu işin sakatlığı var kartı var,tek santrfor kalmak bir risktir dedik..Ama konu transfer değil.düşme kalma meseleside değil.üzücü olan,ortada bizim hikayemize tamamen zıt bir takım olması..sıfır isyan,sıfır heyecan..

  • Fakir iktidar yalakası sepil (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 23:17:56);

    rakiplerin yaptığı transferler sonrası kimsenin çekinmediği kadro ve iplemediği başkanıyla bu takım düşer

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 23:27:17);

    sepilin çalıştığı eski holdinginde ona kefil olan bir kişi bile yoktu şansa bahaneye son kıvılcımı tüketti ruhuna şerefe :(

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 23:30:39);

    kahpa bizans der dururuz , 2 sezondur istanbula gidip te aldığımız tek puan yok.

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (01.02.2019 - 23:56:45)

      işte bende yıllardır bunu söylüyorum biz bu istanbul takımlarını niye yenemiyoruz. nasıl büyük takımız biz. yoksa sahte büyükmüyüz. yoksa yıllardır bizi kandırdılarmı

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 23:34:41);

    o bedava yediğin dürüm haram zıkkım olsun sana götüne zurna girmiş reklam yapma

  • (Misafir) Diyor Ki (01.02.2019 - 23:51:34);

    biz kimi yenecez ya

  • LEVENT (Misafir) Diyor Ki (02.02.2019 - 00:18:16);

    Beto , Castro, Yasin, Serdar, Gassama haricinde tüm futbolcular bu ligin topçusu degiller. Borcumuz yokmuş. Topcumuz yokta ondan başkan. Bu kadro ile ve kafa ile artik çok kulaklarin cinlayacak sayin Sepil. Kendinede takimada yazık ettin.

  • (Misafir) Diyor Ki (02.02.2019 - 00:39:23);

    GÖK GİRMİŞ KIZIL ÇIKMIŞ İNANMAYANI YARIN HEYKELE BEKLERİZ BURADA DEĞİL ORADA BÖRÜSÜN