Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Göztepe Biziz, A.Ş Sizsiniz

Göztepe Biziz, A.Ş Sizsiniz - 10.04.2019


Bugün yayınlanan ve ulusal basında herkesin izlediği görüntüler üstü kapanamaz niteliktedir.

GÖZTEPE'mize sözleşmeyle değil kalbiyle bağlı taraftarlarımızın, elinde telsizle toplanmasına, evlerinden sabahın köründe ailelerin yanından terörist gibi alınmasına göz yuman Yönetim, bu vahim olayıda örtbas etmesi artık sabırlarımızı taşırmaktadır.

Kurumsallaşma, stat ve tesis adımları taktirimizi toplasada, GÖZTEPE taraftarına - sebebi ne olursa olsun bu şekilde yapılan saldırı heleki Emniyet güçleri oradayken "Sahte Kabadayı" lıktan başka birşey değildir.

Bizim çektiğimiz çilelerin, nüfusu olmayan köylerdeki deplasmanlarımızın, o günlerden bugünlere gelmemizin değerini bilemeyen Ruhsuz oyuna İSYAN dır bu tepki.

Bu tepkiyi anlayamacak kalitedeki, GÖZTEPE'mize sözleşme ile bağlı elamanların, GÖZTEPE'mizin Gerçek Sahiplerine bu şekilde davranması, sonucu ağır sonuçlara gebe yollara sokar herkesi.

GÖZTEPE'nin ayakta durmasını sağlayan şey Sponsor, Şirket veya Finansal gelir değildir.

Aşkımız GÖZTEPE'yi yaşatır.

GÖZTEPE biziz A.Ş sizsiniz..

Göztepe.com Yönetimi

#Göztepe #Göztepecom



Toplam Görüntülenme : 7405
Tarih : 10.04.2019
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • (Misafir) Diyor Ki (10.04.2019 - 22:36:41);

    2-3 gün sonra Rizede maçımız var.İnadına Göz-Göz.

  • Tepecikli (Misafir) Diyor Ki (10.04.2019 - 22:48:03);

    Küfüre,hakarete hani karşıydık.İçip,içip yalancı pehlivanlık yapanları polis topladı.Bu ilkel kafalıların gazına gelmeyelim.Bunlar bizi Amatöre düşürdüler.Yine sahnedeler.Göztepe bölünmez bir bütündür arkadaşlar.

  • Yalıdan mmo (Misafir) Diyor Ki (10.04.2019 - 22:56:30);

    Alkollü küfürbazlar,yalancı pehlivanlar kırıp döksünlermi? Bunları Polis ve kanun durduracak ve cezalarını verecek tabi.Doğrusu bu zaten.Suçlu korunmaz tabiiki.Suçlu ayrı,Mağdur ayrı şeydir.

  • (Misafir) Diyor Ki (10.04.2019 - 23:11:46);

    Şu siyah ceketli yavsak kim ?

  • Eşrefpaşalı (Misafir) Diyor Ki (10.04.2019 - 23:16:55);

    Göztepe A.Ş bir bütündür.Kötü gündede yanındayız.Bir avuç sarhoşun gazıyla bölünmez.En büyük delikanlılık efendiliktir.Anlatabildimmi

  • (Misafir) Diyor Ki (10.04.2019 - 23:52:55);

    Aksamdan basliyorum icmeye mac gune kadar devam. Ama ne kufur ediyorum ne de taskinlik. Hakedeni alkislar haketmeyene islik çalıyorum

  • (Misafir) Diyor Ki (10.04.2019 - 23:53:16);

    Aksamdan basliyorum icmeye mac gune kadar devam. Ama ne kufur ediyorum ne de taskinlik. Hakedeni alkislar haketmeyene islik çalıyorum

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 06:24:28);

    tamamen yönetimin vurdumduymazlığını sessizliğini eleştiren çok doğru bir açıklama.tekrar ediyorum,bu sessizlik bu takımı götürür.yönetim,götü kalkan,kulağı çekilmesi gereken oyuncuların kulağını çekecek,haddini aşan taraftar varsa onla ilgilide gerekeni yapacak yaptıracak.ama böyle herşeyi sineye çekeceksek al sana en tehlikeli bomba.

  • Amigo (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 07:10:30);

    İNADINA GÖZ-GÖZ GÖZÜM.Göztepeyi herkes kıskanıyor.Gaza gelip birbirimizi yemeyelim.

  • Chad (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 08:58:39);

    bizim aldığımız biletle formayla o kadar paralar alıp sonra küme düşerken laf ettim diye dayak mı yicem bundan bi de? yok sarhoşmuş yok bilmemne. ne olursa olsun benden parasını alıp bozuk yemek getiren lokantaya hakkımızı sormuyoz mu? e sormayalım o zaman. koyun muyum ben? verdiğim paranın karşılığı olan hizmeti, hizmetin sağlayıcısından hesabını sorarım.

  • (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 13:02:39);

    Bu site uzun süredir akepeli biat sitesi olduğundan hakkınızı aramak normal değildir. Halen öğrememediniz mi ?

    • Göztepe
      1
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (11.04.2019 - 14:39:00)

      aynen öyle,hep padişahım çok yaşa.sorgulamak araştırmak yok.önüne ne verilirse o.aman futbolcular eleştirilmesin,üzülmesinler..bu takımı şampiyon yapanların hiç hakkı yok.onlar insan evladı değil.mal sahibi mülk sahibi hani bunun ilk sahibi.Türkiyede takımına içerde dışarda sahip çıkan tek taraftar grubusun.ama yinede susacaksın haksızsın.takım galip gelemeyince aaaaa taraftar az bağırdıda ondan..gülermisin ağlarmısın..

    • Göztepe
      -1
      Chad (Misafir) Diyor Ki; (11.04.2019 - 17:14:03)

      doğru diyosun malum bu site

    • Göztepe
      -1
      (Misafir) Diyor Ki; (11.04.2019 - 17:34:30)

      Kimse Futbolcuya,hakeme vs.Önce kesinlikle Küfretmeyecek Arkadaş.

    • Göztepe
      3
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (11.04.2019 - 22:52:11)

      önce oyuncu üzerine giydiği formanın hakkını verecek.antrenman ağır geldi deyip hocanın kuyusunu kazmayacak,eksiği varsa fazla antrenman yapıp o eksiğini tamamlayacak,18 inde nasılsa 25 ine geldiğinde hala 1 cm ilerleme yoksa sözleşme uzatma derdine düşmeyecek.yıllardır bu kulübün ekmeğini yediği halde ta anasının amından gelen adamdan daha az terlemeyecek.

  • Menderes (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 17:14:00);

    Futbolcular moral ve motivasyonları sıfırla Rize'ye gittiler.Beş yer geliriz.Sonra yine moralsiz devam.Futbolcumuza küfredeni masum yapanlara helal olsun.

    • Göztepe
      3
      Chad (Misafir) Diyor Ki; (11.04.2019 - 17:14:42)

      o paraları alıp moralsiz olmaya hakları yok onların? şaka mı yapıyosunuz bilgisiz misiniz arkadaşlar?

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (11.04.2019 - 17:18:42)

      Morale,birlik beraberliğe en çok ihtiyacımızın olduğu zor 7 haftamız kaldı.Zaman daha çok destek zamanıdır.

  • (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 17:20:35);

    Basında haber yapanlar Göztepelimi ki?.

  • abi (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 18:20:10);

    futbolcuların maç çıkışında önünü keserek Göztepeli olduğunuzu mu sanıyorsunuz? bu tip adamlar yüzünden maçlara gidemiyorum, çocuğumu götüremiyorum. 43 yaşındayım, 10 yaşından beri maçlara giderim... Bu tip, "kendini sadece Göztepeli olmakla tanımlayan" ve başka hiçbir vasfı olmayan insanları tribünde ahkam keserken görmek istemiyorum.

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (11.04.2019 - 20:05:32)

      Ailece çocuklarıyla gelen kalmadı.Bu bir avuç küfürbazı yüzlerce polis temizlemeli,sahadan atmalı,alkol kontrolüde yapılmalı.Futbol bir şenliktir,yarıştır.Bunu bilmeyen cahillere öğretilmelidir.

  • falco69 (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 19:01:37);

    Zaman birlik zamanı ama şu gerçeğide bilmek gerekir buraya kadar gelmenin etkenlerini sorgulamak hesap sormak tarftarın en büyük hakkıdır kimse GÖZTEPE TARAFTARI ile ilgili ileri geri konuşamaz zamanında bir sözümüz vardı RUHSUZ İBNELER SİKTİR OLACAK GÖZTEPE BİZİMDİR BİZİM KALACAK...... GÖZTEPEyi bu duruma düşürenler mutlaka taraftara hesap vermelidir

  • falco69 (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 19:01:43);

    Zaman birlik zamanı ama şu gerçeğide bilmek gerekir buraya kadar gelmenin etkenlerini sorgulamak hesap sormak tarftarın en büyük hakkıdır kimse GÖZTEPE TARAFTARI ile ilgili ileri geri konuşamaz zamanında bir sözümüz vardı RUHSUZ İBNELER SİKTİR OLACAK GÖZTEPE BİZİMDİR BİZİM KALACAK...... GÖZTEPEyi bu duruma düşürenler mutlaka taraftara hesap vermelidir

  • Of Ya OF (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 20:12:20);

    Ne taraftarı kardeşim,200 Akhisarlı 90 dk.susmadı.Sesimizi soluğumuzu kestiler.3 puanıda alıp gittiler.Rize maçına bakalım artık.7 maç kaldı.

  • Yalıdan memo (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 21:09:06);

    Lütfen dünü bırakalım Bu takımın en büyük gücü taraftardır. 7 hafta sonra kurtulacağız.Düşmeyeceğiz.Göztepeliyseniz destekleyin.

  • (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 22:58:07);

    ben sporcunun zeki,çevik ve ahlaklısını severim

  • (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 23:05:53);

    birisi sana velevki küfür etti,sarhoş veya akıl noksanı agzını burnunu mu kıracaksın hemde 5 kişi ile.cevrede bir yığın polis var en fazla şikayetçi olup aldırırsın.hele hele normal ücretli bir insanın 20 yılda kazandıgını 1 yılda kazanan profesyonelsen.türk futbol kamuoyunun diline düştük.en büyük göztepe onun üstünde kimse yok

  • Büyük Altay (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 23:07:52);

    İnadına Gözgöz

  • Hasta Göz-Göz (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 23:12:45);

    İlk defa bizi çekemeyenlerin diline düştük.Küfürbazı haklı göstermek için Ne yazacaklarını şaşırıyorlar.Taraftar Futbolcu öpüşüp barıştı bile.Haberleri olsa bile iştahla konuyu deşip duruyorlar.Bizimkilerde gaza gelip sallıyor.

  • HastaGöz-Göz (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 23:15:31);

    Aşıksan vur saza Göztepeliysen bas gaza....Bekle Rize tam gaz geliyoruz.Daha dağılmadık .

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (11.04.2019 - 23:22:21);

    Tüm başarıları 70 lerde kalmış bu kulübü, halen daha Türkiyenin en popüler takımları arasında tutan en büyük neden Büyük Göztepe taraftarının armasına duyduğu karşılıksız sevgidir.Akranları tarihin sayfalarında birbir küllenip yokolmuşken, onu ıssız kuytu köşelerden tekrar çekip alan Şanlı Göztepe taraftarıdır..Taraftar hasanın hüseyinin Ahmet'in Mehmet'in değil armanın peşindedir,armasını severek taşıyanın peşindedir..hakettiğiniz kadar sevilirsiniz,ötesi yok..n

  • Temel (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 02:37:11);

    Ula yarun Rizeyle maçumuz var.Haberiniz varmu

  • Amigo (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 02:40:24);

    Admin kardeş şu tabelayı Göztepe -Ç.Rizespor yapsan artık LÜTFEN.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 09:52:27);

    Burda taraftara sallayanlar,hatta herşey normalmiş havasına sokanlar bide Göztepe tv de Ali Eyce nin yazısınıda okuyun,ondan sonra oturun konuşun.ben elbette yarın takımımı son gücümle destekleyecem.armam için,bu takımı şampiyon yapmış Gossonun Günayın leonun emekleri için,beto castro için destekleyecem.ama o iki tane yarrak kafalıyı artık takımda görmek istrmiyorum.siktirsinler gitsinler.onlarla barışan taraftarında ben ta amk...

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 10:52:09);

    Hadi zoru başardık rize den 1 puan aldık. Kaldı 12 puan 6 maç. Başakşehir e Bursa ya kaybettin. Kalan maçlar içeride Erzurum Sivas Antalya Ankaragücü . Nasil kazanacaksin bu maçları??? Hadi birileri bize umut aşılasın. Şunu mu diyeceğiz: Bursa devamlı kaybedecek biz de 2 maç alacağız ligde kalacağız. Hadi bana yanıt verin şimdi.

  • (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 11:49:14);

    İnadına Göz-Göz

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 15:34:59);

    Rizeyi yenmeliyiz diye düşünüyorum.hep söylediğim şey son 3 ten bir an önce çıkmamız gerektiği..3 ün üzerindeki takımlar bu haftalardan sonra birbirlerini fazla üzmeyecek altta kalanın canı çıksın diyeceklerdir.beşeri ilişkiler illaki devreye girer.bşkşhir inşallah şampiyonluğunu biz gitmeden ilan eder..Yani bir sonraki rakibimizin karşısına büyük ihtimalle Göztepe düşmez matematiğin sağlamış olarak çıkmamız lazımn.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 16:12:39);

    Akhisar maçı sonrası süper lig maceramız bir süreliğine sona ermistir. 1.lig için bu kadro yeterli. Sefil yine sefillik yapıp bozmazsa umut nayir i ve poteyi transfer edelim. Jelibon ve BOK EZ i yollayalım. Diğerleri kalsın. Halil ve Alpaslan a da ne halt edecekseniz edin.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 16:12:41);

    Akhisar maçı sonrası süper lig maceramız bir süreliğine sona ermistir. 1.lig için bu kadro yeterli. Sefil yine sefillik yapıp bozmazsa umut nayir i ve poteyi transfer edelim. Jelibon ve BOK EZ i yollayalım. Diğerleri kalsın. Halil ve Alpaslan a da ne halt edecekseniz edin.

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (12.04.2019 - 17:18:05)

      pote süper ligde.poposunu kaldıramaz.Umutta bu lige hazır değil be kardeş.7 Maçımızı bu futbolcularla bitirmekten başka şansımız yokki.

  • Meto (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 17:21:25);

    Rize maçında hızlı çıkıp hızlı döner,Takım savunmasını son düdüğe kadar iyi yaparsak yeneriz.

  • (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 19:07:11);

    Tamer hoca zeki adam,başaracağız.

  • (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 19:19:00);

    Serdarda yetenek varda hırs ve ruh zayıf.Asılmıyor.Futbol yürek işidir.Halil öyle değil gözü karadır.Her topa dalıyor.Serdara hiç güvenmiyorum.Tayfur bile ondan iştahlı ve cesur.

  • (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 19:44:46);

    Biz hırsımızı kaybetmezsek,yürekli savaşırsak hep kazanırız.

  • (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 19:51:30);

    Tayfur santrafor oynasa goller gelir.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 20:45:18);

    Hayrola çoluk çocuk hocanın işine karışmaya başlamış..?şöyle çıkın böyle dönün,hani Tamer hoca en iyisini bilirdi,Tayfuru santrfor yapmalar falan,millet neresiyle gülecek şaşırdı.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 22:38:11);

    Bursa yine mağlup . Hadi be amk bir işe yarasın artık!!

  • (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 22:45:02);

    Bursa mağlup Rizemaçı çok önem kazandı haydi göz gözüm zoru seversin!!!

    • Göztepe
      2
      Eski Futbolcu (Misafir) Diyor Ki; (12.04.2019 - 23:13:56)

      Hangi takımla.Takımda moralmi bıraktınız.Takımı bir haftadır küme düşmüş gibi yerden yere vurdunuz.Futbolcuların suratı bir karış olmuş.Kötü gündede yanında olacaksınız kardeşim.Takımı karıştırdılar.Demekki herşey bitmemiş.

  • Göz göz (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 23:16:58);

    Yarın inşallah futbol şansı yanımızda olur. Bir fırsat daha geçti elimize. İnanırsak başarırız

  • Göz göz (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 23:17:00);

    Yarın inşallah futbol şansı yanımızda olur. Bir fırsat daha geçti elimize. İnanırsak başarırız

  • Göz göz (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 23:17:03);

    Yarın inşallah futbol şansı yanımızda olur. Bir fırsat daha geçti elimize. İnanırsak başarırız

  • Göz göz (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 23:17:04);

    Yarın inşallah futbol şansı yanımızda olur. Bir fırsat daha geçti elimize. İnanırsak başarırız

  • Göz göz (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 23:17:06);

    Yarın inşallah futbol şansı yanımızda olur. Bir fırsat daha geçti elimize. İnanırsak başarırız

  • Şaban (Misafir) Diyor Ki (12.04.2019 - 23:42:40);

    Okan Hocama çiçek verin,nede olsa onun kurduğu ekiple süper lige çıkmıştık.Bizde emeği çok.

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 01:03:29);

    Hügo lülü lülü lü.Yeneceğiz.

  • Bir taraftar (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 04:13:33);

    Yönetimimize ve takımımıza karşı karamsar olmayalım.Koruyucu açıklamalarda bulunalım. Bizim başarımız da bütünlükten geliyor" dedi.

  • Hasta Gözgöz (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 13:37:48);

    Sonsuz şanslar Göztepemle olsun.

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 14:17:59);

    Ghillas la çıkıyoruz Santrafor ? Deniz ve axelli koşan hızlı kadru dahamı iyi olurdu? Tüm şanslar bizimle olsun vurduğumuz gol olsun

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 14:18:01);

    Ghillas la çıkıyoruz Santrafor ? Deniz ve axelli koşan hızlı kadru dahamı iyi olurdu? Tüm şanslar bizimle olsun vurduğumuz gol olsun

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 14:27:32);

    Ghillas daha iyi.

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 14:31:02);

    Direkleri geçicez.Şanssızlığımızıda geçicez.

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 14:32:51);

    Yönetimimize ve takımımıza karşı karamsar olmayalım.Koruyucu açıklamalarda bulunalım. Bizim başarımız da bütünlükten geliyor

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 15:12:59);

    jelibon yok ama gofretle BOK EZ var .. Ulan Sefil...

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 15:57:56);

    İçimden bir ses kazanacağız diyor.allahım oyuncularımıza güç kuvvet ver..

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 16:39:35);

    orospu çocuğu Poko!! Bıktım ulan senden anası sikik!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 16:54:20);

    Gol yemeden golübulursak kazanırız haydi göz gözüm ölümüne!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 17:18:08);

    yürü be titi kim tutar seni.şova devam...

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 17:18:53);

    bence gol pozisyonuna giremeden bitiririz yine , sizce ???

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 17:20:46);

    barcelona , bizim transfer komitesini izliyormuş.aman dikkat her an elimizden kapabilirler cevheri.

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 17:23:00);

    maçın başından beri yarım puan alsak razıydım ama maalesef o da olmadı

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 17:25:32);

    Futbolculara para odenmiyor olmalı. Hiçbiri oynamıyor. Göztepe ciddi sıkıntıya doğru ilerliyor. Başkanın işleri kötü galiba

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 17:32:26);

    Sefil siktir git desem beni linç eder mısınız? Eksilere göre karar vereceğim. Sefil siktir git!

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 17:41:20);

    Gol atıp rakibi oyununu bozamazsan mahkum oynarsın iyi mücadele pozisyon ve gol atacak adam yok bari 1/1 olsa

  • Mi (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 18:03:44);

    LİGDEN DÜŞMEK İÇİN .....Bursayla amansız bir yarışa girdik......nokta..

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 18:17:37);

    DÜŞMEYECEĞİZ

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 18:18:24);

    DÜŞMEYECEĞİZ

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 18:18:37);

    DÜŞMEYECEĞİZ

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 18:19:20);

    DÜŞMEYECEĞİZ

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 18:23:45);

    Haftaya erzurumu mutlaka yenmemiz lazım akhisarında Puanlar kaybetmedi lazımki bursa ile yarışa girelim

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 18:30:15);

    Takım uyum ve moralmen çökük.Telaşeli,iştahsız ve sinirliler.Takımımızın kötü günlerinde yanında olup,kenetlenelim.

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 18:54:57);

    Beyler bırakın artık şu küfürleşmeyi kavga etmeyi.Acı ama gerçek bidiğiniz ya da eskilerden duyduğunuz göztepe maalesef Ö L M Ü Ş o efsane göztepe bitmiş. Arma marma hepsi trişkadan nağmeler yok göztepenin çocuğumuş yok şuymuş yok buymuş boş beleş işler bunlar.Bayram gitti kemal geldi kemal gitti tamer geldi ne oldu değişen ne söyliyebilirmisiniz bana.Ruh ölmüş ruh morinyo gelse ne olur o gitse arsen gelse ne olur. Düşünün bir kere efsane takımın kadrosundan hangi ağbimiz takım otobüsünden aşağıya inerde taraftarla dalaşır.S o r u n bir kere Nevzat ağbi sağ,Fevzi ağbi sağ Fuji ağbi sağ ertan ağbi sağ nihat ağbi sağ yeni nesil sorun da cevabı öğrenin öyle kolay efsane olunmuyor.Bizde aptal gibi başarı beleyi biribirimizi yiyip bitiriyoruz.Bu futbolcu müsveddelerinden başarı bekliyoruz .Uyanın artk arkadaşlar düştük artık filmin sonu the end.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 19:03:47);

    Ligin ilk 10 maçından sonra burda millet götünü yırttı takım kötü düşer diye. Bende dahilim diyenlere. Ama biz bunları dedik diye Göztepe düşmanı olduk. Şimdi şapka düştü kel göründü. Biz ligde zor tutunuruz dedikçe bazıları Avrupadan bahsediyordu. Ne oldu şimdi. EY SEPİL borcum yok diye diye bizide yok ettin vesselam. Tek şansımız biz bokuz bursa bizden bok. Aradan Akhisar sıyrılırsa bak sen o zaman işe. Birde burada SEPİL yalamalarına bir lafım var. Bu durumda başkan bir başkası olsaydı ne olurdu. TAVŞANLI maçı gözümün önünde şimdi de....

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 19:54:06);

    sepil Bey, modern futbolda ekonomik eksiklikleri olan kusurlu eksik takımlar, ayıplı maldır. Paran bitti. İşin gücün yok. Şapka düştü, tependeki keli perukla saklayamazsın...

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 21:01:04);

    En iyisi biraz futbolla başlamak.Bence artık mutlak kazanmamız gereken maçlara handikaplarına rağmen axelle çıkmak zorundayız.Çok beğenmesekte kadrodaki tek ofansif ZERRE o.Pokoyla borgesle bugüne kadar neyi,kimi tuttuk?ligin en az yenilen takımımı olduk,en az gol yiyenimi?Serdar varsa serdar oynar.Tayfur tercihide yanlış.Kötü oyuncu değil ama oyunu tutacak,tutmamız gereken zamanları geçtik artık.kazanmamız lazım.önde olursun top bizde kalsın dersin Tayfuru alırsın.ama kazanmamız lazım hocam.bugün seni anlayamadım.Ben kendi adıma kadroya alınmayan 2 artist hariç,bütün oyuncuları tebrik ederim.hepsi canla başla oynadılar ve oynayacaklar.ama yönetimede soruyorum,golü kim atacak?heralde yıllığı ucuz olduğundan saçma sapan adamlarla yapılan 3 er yıllık anlaşmalar, sinamekiliğiniz yüzünden bitürlü anlaşmasını fesedemediğiniz adamlar sebebiyle hep son dakikaya bıraktığınız transferler..Ha bide en büyük suçluyu unuttum,taraftar..1500 km yol gittiniz,bugün kendinize ayrılan yeri doldurdunuz,90 dakka sizden - 5 kat fazla Rize taraftarıyla kafa kafaya tezahürat yaptınız,ama yinede siz suçlusunuz,çünkü gol atmadınız..

  • Max (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 21:16:21);

    Kardeşim bune güzel yorumdur böyle biz süper denen ligi beceremiyoruz olmuyor sepille altıbaşla parasızpulsuz tuğsuz lar vardıya onlarla olmuyor olmuyor şirketle şirketlerle a.ş.lerle holdinglerlede olmuyor. Çözüm ayarlarageri dönmek seçme seçilme hakkı Kenan bilgiçler uçarlar özkullar şafkarlar...daha sayamadığım şerefli haysiyetli onurlu gururlu dönemler......

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 21:33:35);

    Goztepemizin efsanelerinden Nevzat GÜZELIRMAK büyüğümüz ne kadar yaşlı olursa olsun etkin bir göreve getirilsin. Bu kulüpte güvendiğim bir o var.

  • İi (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 22:26:51);

    Yaw kulup gene devredilirse kevgire döner bence altino4du gibi en alt yapıdan 5.6 oyincu oynamak lazim alinanlar malum canla basla oynamiyo

  • metin (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 22:38:35);

    hayır.... benim anlamadığım sepil bu takımı göz göre göre niye düşürdü. anlamadım. .. acaba sepilin bize karşı bi bilemediğimiz bi hıncımı var bi kinimi var. anlamadım.. yada acaba sepil gizli ksk limi. biri açıklasın

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 22:40:30);

    süper ligin şamar oğlanına döndük. sayende başkanım. umarım çok mutlusundur

  • (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 22:44:02);

    ee sepil takımı 2. lige düşürdün. seneye ne yapcan. ulan bi süper lige çıkalım takımı şöyle yapacam böle yapacam mı diyecen. ya sen bizle dalgamı geçiyon. takım zaten şu an süper ligte ne yapacaksan şimdi yapsana tutsana takımı süper ligten

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (13.04.2019 - 22:54:13);

    Akhsr Erzurum düştü dersek,biz bursadan daha iyi bir takımız.tek şansımızda bu.tüm olumsuzluklara rağmen hala kurtarma şansımız var.

    • Göztepe
      -2
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (13.04.2019 - 23:40:52)

      yok kardeşim kurtarma şansın falan yok. Akhisar yarın kazanırsa Bursayla kol kola düşersin Akhisar ligde kalır. Ama her halükarda sen düştün. Ne zaman mi dustun Gs maçında BOK EZ o penaltıyı kaçırdığı gün sen zaten düştün. Erzurum u yenebilecek miyiz ?? Tabi ki hayır.

  • Karşıyakalı (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 00:14:47);

    Sevgili Göztepeliler ,Armanıza sahip çıkmadığınız için bugün bu durumlara düşüyorsunuz,yarın sepil kulübü satıyorum dese kulüpte söz sahibi değilsiniz,üzülerek söylüyorum ki taraftarı sepil tek sıraya dizer kimsede bişey diyemez,geçen hafta futbolculardan dayak yiyen taraftar olarak tarihe geçti Göztepe,Göztepe Taraftarının oldsaydı o Halil yavşağıyla Alpaslan yavşağı taraftara öyle tekme atabilirmiydi yumruk atabilrimiydi,sepilin parasının üstünden rant sağlayan taraftar grubu liderlerinin izlediği olaylara müdahale etmediği AP açık ortada,kimse Göztepe’yi sikine takmıyor uyanın kardeşim uyanın artık ,taraftar gruplarının liderlnin derdi Göztepe değil direk cepleri,takımınıza sahip çıkın,bu götleri tribünden kovalayın amk

  • (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 00:14:47);

    süper ligde galibiyetlere 2.8 milyon tl alınıyor yani 500 bin dolar.bu takımın bir santrafora vede orta sahada bir oyun kurucuya ihtiyacı olduğunu futbolun f sinden anlayan bebeler bile biliyordu.taraftarlar her ortamda bu sorunu dile getiriyorlardı.hesap ortada 2 milyon dolara 2 tane oyuncu alsan ki iyi iki adam alınır( a.gücü nün aldığı sanrofor maç başı 40 bin euroya oynuyor) 4 galibiyette kendi paralarını çıkarır fazlasında kulube kar kalır, düşme problemi yaşamazsın,taraftar üzülmez,ihtiyacın olan 2 futbolcu alınmaz üstüne üstlük süper lig için yeterli olmayan halil ile 3 yıllık sözleşme imzalanır.peki yılların iş adamı başkan bunları bilmezmi mutlaka bilir.başkan nerede yanıldı, kimler tarafından yanıltıldı,yoksa bile bile mi bu sonu hazırladı kulupte bizim bilmediğimiz bişeyler mi oluyor.işte bunlara kafam basmıyor aklım almıyor

  • Karşıyakalı (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 00:14:55);

    Sevgili Göztepeliler ,Armanıza sahip çıkmadığınız için bugün bu durumlara düşüyorsunuz,yarın sepil kulübü satıyorum dese kulüpte söz sahibi değilsiniz,üzülerek söylüyorum ki taraftarı sepil tek sıraya dizer kimsede bişey diyemez,geçen hafta futbolculardan dayak yiyen taraftar olarak tarihe geçti Göztepe,Göztepe Taraftarının oldsaydı o Halil yavşağıyla Alpaslan yavşağı taraftara öyle tekme atabilirmiydi yumruk atabilrimiydi,sepilin parasının üstünden rant sağlayan taraftar grubu liderlerinin izlediği olaylara müdahale etmediği AP açık ortada,kimse Göztepe’yi sikine takmıyor uyanın kardeşim uyanın artık ,taraftar gruplarının liderlnin derdi Göztepe değil direk cepleri,takımınıza sahip çıkın,bu götleri tribünden kovalayın amk

  • (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 00:22:48);

    üzülerek söylüyorum ki , ligin 2. devresinde topladığımız puan sadece 5.üstelik de 11 maçta.yani ortalamamız yarım puan bile değil.bu neye benzer söyleyeyim.geçen yıllarda sezon başlarında lige çoktan havlu atan , karabükspora benzer , kayseri erciyesspora benzer , bu sene alt ligdeki gaziantepspora benzer vs vs vs.yani düşmeyi çoktan kabullenmiş o takımlardan 2. yarı itibariyle zerre farkımız yok.tek fark biz çabalıyoruz ama netice ortada.dikkat ettiyseniz çabalıyoruz dedim , oynuyoruz demedim.bu puan ortalamasıyla düşmememiz mucize olur.benim şahsi fikrim ligi 29 ya da 30 puanla tamamlarız.bunun da tek mümessili transfere gerek görmeyen zattır.haa bu zerzevatları takıma itinayla kazandıranları da unutmayalım.her kimin bu hususta parmağı varsa boynu devrilsin.ben bu yaşta ( 42 ) , bu kiloyla ( 85 ) jeromdan da ghilastan da fazla gol atmazsam terbiyesizim.ulan doğru yerde dursan ; kıçına , başına , orana , burana çarpar yine en az bu garabetler kadar gol atarsın.bunları derken orta sahayla , defansı da es geçmeyelim.şöyle bir düşünüyorum hangisinden yazmaya başlayayım diye , vazgeçiyorum.hepsi çöp.ben dahil beğenmediğimiz kosanovic bile bunlardan daha faydalıydı.hele titi tam rezalet.kaplumbağayla bire bir kalsa , ona bile geçilir.zaten alındığında da çok şaşırmıştım.bursada bi halt oynadı da , ben mi göremedim diye.koca kadrodan seneye kimi yine kadroda görmek istersin deseler , benim için sadece 2 isim var.beto ve yasin.yasin de , oynadığı oyundan değil de , öyle veya böyle attığı gollerle sağladığı katkıdan dolayı.bu kadroyu kim ya da kimler kurduysa , kulüpten defolsun gitsin.iddia ediyorum , seneye bu topçularla alt lige devam edersek , düşmemeye oynarız.bakıyorum , zeka denen nimetten yoksun bir sürü adam var bizde.diğer takımları irdelesek , hepsinde öne çıkacak en az 3-4 isim sayabiliriz.bize dönersek , yine beto ve yasin.yazıklar olsun yaa.hele adisin gönderilmesi tam fiyaskoydu.neyse , yazmaktan yine sıkıldım.yaklaşık 18-20 haftadır aynı şeyleri yazmaktan gına geldi.bu arada , biz yazdıkça sepil yalakalığı yapanlara da iki çift lafım var.sizler hainsiniz.herşey günlük güneşlikmiş gibi toz kondurmadınız durdunuz.alın şimdi bu rezilleri nerenize monte ederseniz edin.hiç kimse GÖZTEPE'nin üstünde değildir , olmamalıdır.imtiyaz sahibi bile olsa.yanlış yapıldığında uyarmak mı takım için doğru olandır , yoksa ' ağamız ne derse o olur , vardır bir bildiği ' diye zırvalamak mı?aylardır geceleri uyuyamıyorum.düşündükçe afakanlar basıyor.sizler rahatsınızdır tabii.düşsek de , başkanın vardır bir amacı , gibisinden avuntular sarmış her yanınızı.ben hakkımı helal etmiyorum.bu kadar basiretsiz , rezil bir yönetim olamaz.bu lig ise kesinlikle bu kadronun işi değil.inşaallah yanılırım da , bursa bize mucizeyi yaşatır.bizden bile az puan toplayarak bizi ligde bırakır.ama öyle olsa bile bu yaşananları unutmam , unutturmam.

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (14.04.2019 - 00:44:10)

      çok haklısın arkadaşım ligin 2.yarısında oynadığı 11 maçta 1 galibiyet 3 beraberlik 7 mağlubiyet alıp 5 puan alan bir takım son 6 maçtan inşallah 10 puan çıkarır.galip geldiğimiz alanya maçı bile kabus gibiydi

  • Yanki (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 01:08:18);

    Taraftarımızmış gibi yazıyorlar.Bu sitenin Göztepeyle ilgisi alakası yok.Taraftarımızmı bunlar kardeşim.Alt liglerin ezik taraftarları bunlar.

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (14.04.2019 - 08:54:43)

      ne hoşuna gitmedi yanki amca söyle bakayım.. sefilci ..sen göztepeli değilsin asıl sefilspor u destekliyorsun.

  • Ayşen (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 01:12:00);

    [Alıntı Yap = 95912Göztepe düşmanları,eleştirmekten yorulmaz.Kına dağıtalımda yaksınlar şeylerine

  • gozgoz (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 03:10:27);

    Sezon sonuna kadar kol kirilip yen içinde kalmali.Lutfen biz taraftar olarak ayni hatalari yapmayalim.matematik olarak sansimiz kaldikca destegimiz bitmemeli.Ligde kalalim 6 hafta sonra herkes icindekileri istedi platformda doksun.Onumuzdeki maçta gene haydi bastir Sanli Goztepe

  • (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 09:24:20);

    Yasin neye oynamadı!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 09:24:24);

    Yasin neye oynamadı!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 09:24:27);

    Yasin neye oynamadı!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 09:24:30);

    Yasin neye oynamadı!!!

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 09:49:13);

    Hep söyledim,tekrar söylüyorum..yönetim,özelliklede sayın Başkan bu SESSİZLİK politikasıyla doğru yaptığını düşünüyorsa yanılıyor.savaştayız,ama lider yok.istifa etmiş gibi bi durum var ortada..ondan sonra şu da var,doğru bilgiyi senin ağzından duymazsa insanlar,ama doğru ama yanlış herşey yazılır çizilir..fenevin Başkanı 3 kez taraftardan özür diledi,her ayda kendi tv sine A dan z ye kulüpte ne olup bitiyo açıklamalar yapıyo.bu takımın adı yeşilovaspor değilki Göztepe,binlerce taraftar var,herkese hakim olamazsın,konuşacsksın,kendini ifade edeceksin..sizin deyiminizle"inandıracaksın"yoksa bu sessizliğin eşi benzeri yok.kurtulamazsakta ilk sebebi bu sessizlik olacak,çünkü yineliyorum,savaştayız,ortalarda komutan yok..

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (14.04.2019 - 12:08:14)

      gamlı baykuş sana % 100 katılıyorum.Millet beğensin beğenmesin onca emek ver,takımı 2.lig ten süper lige çıkar,sonra başarısız bir sezonla demoralize ol....Hedefin büyük ise, iyi günde kötü günde meydanı boş bırakmayacaksın....Liderliğini ....başkanlığını göstereceksin.....Meydanı 3, 5 çapulcuya bırakmayacaksın......Başarının da başarısızlıkta senin önderliğinde geçecek......Düşsek te camiaya yeniden umut saçacaksın...Haydi Başkan......Gerekirse başarıların gibi hatalarını da camia önünde üstleneceksin.....

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (14.04.2019 - 12:08:17)

      gamlı baykuş sana % 100 katılıyorum.Millet beğensin beğenmesin onca emek ver,takımı 2.lig ten süper lige çıkar,sonra başarısız bir sezonla demoralize ol....Hedefin büyük ise, iyi günde kötü günde meydanı boş bırakmayacaksın....Liderliğini ....başkanlığını göstereceksin.....Meydanı 3, 5 çapulcuya bırakmayacaksın......Başarının da başarısızlıkta senin önderliğinde geçecek......Düşsek te camiaya yeniden umut saçacaksın...Haydi Başkan......Gerekirse başarıların gibi hatalarını da camia önünde üstleneceksin.....

  • Staddan... (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 12:28:38);

    Maç sonu , hem Rizespor taraftarları hem de Göztepeli taraftarlar alkış alacak bir harekette bulundu. Her iki takımın taraftarı da karşılıklı olarak İzmir Marşı'nı söyledi. Geçen hafta, Rizespor ile bejeka arasında oynanan karşılaşmada ise, bejeka taraftarlarının İzmir Marşı'nı söylemesine Rizespor'lu taraftarlar ''r t eee'' tezahüratı ile karşılık vermişti...

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (14.04.2019 - 12:37:10)

      Bizans'ta desek bugunku derbide İzmir Marşı yineyapılacaktır, Bunu tüm bizans taraftar grupları, proje daşşakşehir ve ısmarlama kassıkpaşa hariç sürekli yapıyor zaten.

  • (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 12:57:46);

    Başkan diriliş mesajı vermesi gerek göz göre göre düşüyoruz taraftar,futbolcular,yönetim kenetlenmeli Tamer hocam fortvetler dırttt bariz belli takım içinden gol vuruşu olan birini oynat ileride ayrıca gassama ortasahada castro ile ikili oynasa daha faydalı olur borges,poko,jerom,ghılas,deniz kadah,Halil,Alparslan’ın olmadığı 11 kurulmalı gerçi haaa Arap Hasan haaa kara Hasan

  • 35 yıllıkTaraftar (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 13:29:15);

    Yönetimimize ve takımımıza karşı karamsar olmayalım.Koruyucu açıklamalarda bulunalım. Bizim başarımız da bütünlükten geliyor.Bölünmeden toparlanalım.

  • (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 14:10:02);

    İzmir’i yönetenler iş adamları, belediye başkanları, millletvekilleri, vali, sivil toplum örgütleri,medya Göztepe’mize tam destek vermeli ayrıca digitürk ve Türkiye futbol federasyonu süperligde taraftarı olan toplum tarafında karşılığı olan takımları süperligde yer alması için destek vermeli taraftarı olmayan çapsız takımları barındırmamalı süperlig Göztepe’miz gibi takımlar olunca güzel

    • Göztepe
      -3
      (Misafir) Diyor Ki; (14.04.2019 - 14:55:56)

      çok komiksin

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (14.04.2019 - 15:21:23)

      stad yaptık size daha ne istiyorsunuz gelecek sezon kümede çiğdemi bez çuvalla gezdirip çay bardağı ile değil rakı kadehi ile 5 kuruştan satıp yerlere atmanızada müsaade ediyoruz yaaa şükür edin

  • (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 16:40:16);

    Bursa Şehri kenetlenmiş rahmetli ibrahim yazıcı sahalarında şampiyonluğu yakalamişti dev ikinci satadyum yapıldı olaya siyasi karışmalar birlik betaberliğin bozulması İmkanlar var ama düştüğü duruma bak Sn sepil göztepeyi efsanelerle fevziler . Nevzatlar, şehrin ileri gelenleri ile, göztepeye gönül veren iş adamları ile ve futbol içinden gelen göztepede oynayan veya görev yapmış kişilerle işi bilen yöneticilerle başarılı bir şekilde yönetebilirsin .. ofansif oyuncular santrofor alacak para veya İyi topçuyu getirebilecek yanında kişiler yoksa neden son güne kadar şu nu bunu alacağız diye oyalandılk bu camia parada toparlayıp 2 oyuncu alabilrdi yeterki yeterki açık konuşulup kulüb kişilerle değil büyük göztepe camiası , taraftarları, göztepeli iş adamları , efsanelerin tecrübesiyle yönetilsin borsaya sok kulübü hepimiz hisse alalım yazık etmiyelim göztepemizi...

  • 2 35 yıllıkTaraftar (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 16:57:58);

    Yönetimimize ve takımımıza karşı karamsar olmayalım.Koruyucu açıklamalarda bulunalım. Bizim başarımız da bütünlükten geliyor.Bölünmeden toparlanalım.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 17:16:44);

    Erzurum maçında sağ açık Serdar ile başla. Sol açık Yasin. Forvet arkası Castro. Ve çift forvet oynat Ghilas ile Tayfur. Evet tasak geçmiyorum . Tayfur forvet oynasın Ghilas ile birlikte olursa Ghilas da kaybolmayacaktır . Geri dörtlü geçen mactakilerden oluşsun. Kaleci tabi ki Beto. Jelibon BOK EZ ve davar Poko kesinlikle oynamasın. Ama kesinlikle. Bunların yerine Aksel ve YALÇIN oynasın. Artık farklı bir şey yap !!! Ve bunu yap !!! Gol atmadan maçı berabere bile bitiremezsin. Bu takım atak bir takım.

    • Göztepe
      -2
      (Misafir) Diyor Ki; (14.04.2019 - 17:24:33)

      Yılın formsuzu ödülünü hak eden Tayfuru layık görmüşsün. Bravooo

    • Göztepe
      2
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (14.04.2019 - 17:41:41)

      Ne yapalım güzel kardeşim bu takımda gol atabilecek tek adam biri Tayfur öteki Beto. Geçen sezon o bölgeye yakın merkezde oynadığı maçlarda 5 golü var . Tayfur tek forvet oynarsa kaybolabilir ama Ghilasla oynarsa mutlaka gol buluruz. Buna eminim.

    • Göztepe
      1
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (14.04.2019 - 20:38:05)

      borgesin kariyeri boyunca yüz golün üzerinde attığını bilgi olarak vereyim..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 17:21:08);

    Yani Erzurum maçına şu ilk 11 ile çık. 1.Beto 2.Gassama 3.Reis 4.Titi 5. Agbenyenu 6.Yalçın 7. Aksel 8. Serdar 9. Yasin 10. Ghilas 11.Tayfur. 2. Yarıda yapman gereken de şu Yasin i çıkarıyorsun yerine Grillo yu alıp sol bek e koyuyorsun Agbenyenu yu sol açığa çekiyorsun. Bu takım Erzurum u devirmezse terbiyesiz olayım. Lütfen şu takımı sür sahaya hoca!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 17:21:31);

    Yani Erzurum maçına şu ilk 11 ile çık. 1.Beto 2.Gassama 3.Reis 4.Titi 5. Agbenyenu 6.Yalçın 7. Aksel 8. Serdar 9. Yasin 10. Ghilas 11.Tayfur. 2. Yarıda yapman gereken de şu Yasin i çıkarıyorsun yerine Grillo yu alıp sol bek e koyuyorsun Agbenyenu yu sol açığa çekiyorsun. Bu takım Erzurum u devirmezse terbiyesiz olayım. Lütfen şu takımı sür sahaya hoca!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 17:21:49);

    Yani Erzurum maçına şu ilk 11 ile çık. 1.Beto 2.Gassama 3.Reis 4.Titi 5. Agbenyenu 6.Yalçın 7. Aksel 8. Serdar 9. Yasin 10. Ghilas 11.Tayfur. 2. Yarıda yapman gereken de şu Yasin i çıkarıyorsun yerine Grillo yu alıp sol bek e koyuyorsun Agbenyenu yu sol açığa çekiyorsun. Bu takım Erzurum u devirmezse terbiyesiz olayım. Lütfen şu takımı sür sahaya hoca!

  • (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 18:15:56);

    Tayfur, u ghillası rizede gördük macera aramaya gereksolda goufrann oynar denizle başlarım ,axellebaşlarım

  • (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 18:16:00);

    Tayfur, u ghillası rizede gördük macera aramaya gereksolda goufrann oynar denizle başlarım ,axellebaşlarım

    • Göztepe
      -2
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (14.04.2019 - 18:43:28)

      ya hu neyi gördün rize de sana çift forvet diyorum . Tayfur Rize de forvet mi oynadı? Bırakın şu istemezukculugu!!Asıl gofreti gördük 2 sezon boyunca .. Başka çaren mi var . Forveti ciftleyeceksin erzurum a karşı evinde. Ghilas ve Tayfur daha iyi bir ikili yok. Olsaydı görürdük 28 hafta boyunca. Hala gelmiş gofret diyorsun. 2 sezonda 2 golü olan bir teresten söz ediyorsun. Bu kafayla tabi gol atamazsın.

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (14.04.2019 - 19:54:33)

      Ya hu seni ruyamda G-String, giymiş, dar bir kumaş parçası, kırmızı deri ve atlas genitallerini örten, kalçalarının arasından geçen ve kalçalarının etrafındaki bel kemiğine tutturulan pembe kadife kuş tüyü kenarlı gördüm. Sana ne?

    • Göztepe
      -1
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (14.04.2019 - 20:19:06)

      ananın amını tersten görmüşsün sen pis karşıyakalı. Tüm karsiyakalilari mikhael pote siksin.

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (14.04.2019 - 20:29:42)

      Elli defa kufur etmeyecegim diye söz veren firldak bievinbikızkurusunu banlayın gitsin. Kaale bile almayın bu dandöz kılıklıyı. Sıkışınca hepimiz karsiyakali altayli bucali altinordulu oluruz. Karsisindakinin fikrine saygi duymayan Sitenin Soytarısı seni.

    • Göztepe
      -4
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (14.04.2019 - 20:32:20)

      sen bana küfredersen küfrü yersin. Ben adam olana küfretmeyi bırakalı yıl oldu. Sen küfredeceksin ben susacağım öyle mi piç kurusu!! Siktir git şimdi çarşına amına kodugum burası GÖZTEPE!!!!!

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (14.04.2019 - 20:41:04)

      adam nerede kufur etmis sana dingil!! Okudugunu anlayamayan zavalli. Boş yapmada yorum okuyalim bi eviin bin madamı

  • Taraftar Tam35 (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 20:20:19);

    Yönetimimize ve takımımıza karşı karamsar olmayalım.Koruyucu açıklamalarda bulunalım. Bizim başarımız da bütünlükten geliyor.Bölünmeden toparlanalım.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 20:44:00);

    Bienviogluna yuzde yuz katiliyorum hatta Gassama bile santrafor olarak denenebilirdi, Poko ve Bokez kesinlikle oynamali!nGenc takimda bir Senegalli var nicin onu A takima almiyoruz?

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 20:44:03);

    Bienviogluna yuzde yuz katiliyorum hatta Gassama bile santrafor olarak denenebilirdi, Poko ve Bokez kesinlikle oynamali!nGenc takimda bir Senegalli var nicin onu A takima almiyoruz?

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 20:44:07);

    Bienviogluna yuzde yuz katiliyorum hatta Gassama bile santrafor olarak denenebilirdi, Poko ve Bokez kesinlikle oynamali!nGenc takimda bir Senegalli var nicin onu A takima almiyoruz?

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 20:45:08);

    Poko ve Bokez oynamamali! Yanlis yazfim ustte!

  • (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 20:48:55);

    Kendi kendine yaz oyna, biz de sana gulmekten katiliyoruz :))

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 20:51:57);

    Sen daha iyi oynuuorsun bence :)

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 21:03:23);

    Dünkü Konya Sivas,bugünkü kayseri ank.gücü,ant.kpaşa maçları körlerle sağırların nBirbirlerini ağırladığı,altta kalanın canı çıksın sisteminin çalışmaya başladığının göstergesi.bundan sonra sona yaklaştıkça üstteki grup,kalan maçlarda alttaki son 4 takımdan topluca, elele uzaklaşma stratejisini izleyecektir..n

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 21:07:24);

    Owolabi U21 takiminda 14 macta 12 gol atmis 1.92 boyunda Nijerya Milli takimindan cok yakindan izleniyor. Nicin A takimina hemen dahil etmiyoruz?

  • (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 21:16:56);

    zamanın iyi sitesi kimlerin elinde bireysel oyuncağı olmuş göz atmak için girip çıkmaya zamana yazık

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 22:05:13);

    1. Tayfur Ghilas ikilisi ile çift forvet oynanmalı. 2. Ikinci yarıda Yasin oyundan düşüyor Grillo oyuna girmeli Agbenyenu sol açıkta oymamalı. 3. Bu kadro ile kesinlikle ama kesinlikle gol buluruz. 4. Kesekeli sikikler kendi copluklerine gitmeli.

  • Sülomaç (Misafir) Diyor Ki (14.04.2019 - 22:44:03);

    Tamer hoca elinden gelen herşeyi deniyor.Ama bu hafta galip gelip yeni bir sayfa daha açacağız.Göztepe zoru çok sever.Düşmeyeceğiz.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (15.04.2019 - 10:44:43);

    Arkadaslar karamsar olmayalim, bizim fiksturumuz daha iyi, dusmeyecegiz.nTamer hoca U21 takimindaki Owolabiyi mutlaka takima almali zira adam 14 macta 12 gol atmis bir suru de asisti var, nicin hala diger futbolcularda israr ediliyor, artik genc oyunculara sans taninmali yine U19 da Ege var genc milli takimda oynuyor, cok iyi bir forvet. Bu hafta insallah cikisimiz baslayacak!

    • Göztepe
      2
      İi (Misafir) Diyor Ki; (15.04.2019 - 11:56:29)

      yabancı sınırı dolu u21 obliovoyu nasıl alcak u 19 ege de profosyon3l lisansı varmıki bilmiyorum olsada 28 kisilik kadroda yok bu oyucular nasıl alsın bazı taraftarımız aşırı bilgili göztepe ve dutbol hakkında bazılarımızda bi haber 3 buyuk taraftari sadece

    • Göztepe
      1
      İi (Misafir) Diyor Ki; (15.04.2019 - 11:56:33)

      yabancı sınırı dolu u21 obliovoyu nasıl alcak u 19 ege de profosyon3l lisansı varmıki bilmiyorum olsada 28 kisilik kadroda yok bu oyucular nasıl alsın bazı taraftarımız aşırı bilgili göztepe ve dutbol hakkında bazılarımızda bi haber 3 buyuk taraftari sadece

  • (Misafir) Diyor Ki (15.04.2019 - 12:52:28);

    *bi evin tek kukulusu* insan olanda bir nebze gurur haysiyet olur! Çırpındıkça daha derine boka batıyorsun! Acınacak haldesin! Sanki son Göztepeli sensin. Herkes ajan terörist karsiyakali altayli vs.....?! Git tedavi ol... Evden disari cik. Hayal alemini ve sokağa bakan dantelli perdenin arkasini terket. Sokaga çık. İlaclarini duzenli kullan.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (15.04.2019 - 20:50:02);

    Piç KSK!

  • (Misafir) Diyor Ki (16.04.2019 - 03:14:16);

    İNADINA GÖZGÖZ.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (16.04.2019 - 09:24:34);

    Arkadaşlar herkese gnydın,ilk devrenin 12.haftasındaki Erzurum deplasmanından bu yana, takımda normalin dışında bir düşüş olduğunu hep beraber yaşadık.bazı oyuncuların iç saha maçlarında biraz kıpırdadığını fakat deplasmanlarda sıfır mücadeleyle maçları tamamladığını ben şahsen gördüm.bu arada yönetim hesabı hep hocalara kesti.ve bugünlere geldik.arkadaşlar bugünden itibaren yapacağımız mücadele son günlerin deyimiyle bizim için artık bir bekaa mücadelesidir..kızgınlıklarımızın,kırgınlıklarımızın,yönetimin,başkanın,taraftarın inananın inanmayanın üzerinde bir bekaa ve var olma mücadelesedir.bu mücadele, bu formayı yıllarca şerefiyle herşeyin üzerinde görerek giymiş, ölen ve halen yaşayan oyuncularımızın hatırasına,onuruna adanmış bir mücadeledir.yolumuz açık olsun..

  • İi (Misafir) Diyor Ki (16.04.2019 - 10:18:11);

    Yasini vermediler fenere adam elini ayagini cekti takimi karistirdi

    • Göztepe
      4
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (16.04.2019 - 10:45:46)

      önce biz kendimize bakacaz ama,bursanın bu haftaki hiç bir hedefi kalmamış K.paşa maçıda kendi maçımız kadar önemli.yensekte bursa en kötü berabere kalmalı..

  • Taraftar Tam35 (Misafir) Diyor Ki (16.04.2019 - 15:05:39);

    Yönetimimize ve takımımıza karşı karamsar olmayalım.Koruyucu açıklamalarda bulunalım. Bizim başarımız da bütünlükten geliyor.Bölünmeden toparlanalım.

  • Yalıdan (Misafir) Diyor Ki (16.04.2019 - 15:12:23);

    Bizim yerlilerde birşey yokmuş.Çok şişirmişler.Yasin,Tayfur,Halil,Alpaslan,Berkay,Deniz kendilerine salıverdiler sanki.Daha çok hırslanmaları lazım.Çok üzdüler bizi.

  • Eski Futbolcu (Misafir) Diyor Ki (16.04.2019 - 15:23:47);

    Erzurum pes etmeyen,çok fazla koşan,pres yapan güçlü bir takım.Sonuna kadar maçı bırakmazlar.Biz çok top kaptırıyoruz.Titi santraforları tutamıyor,gol attırıyor.Brezilyalılar yavaş.Hızlarını arttırmalılar.Defanstan korkuyorum.Beto olmasa 3-4 yeriz.

  • (Misafir) Diyor Ki (16.04.2019 - 15:59:59);

    Tamer Hoca iyide,elindeki malzemeler bayat,son kullanma tarhi yakın.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (16.04.2019 - 17:08:52);

    Erzurum maçına önce durdur sonra vur anlayışı ile çıkarsak kesin kaybederiz. Ilk yarı muhakkak gol bulmalıyız. Elimizdeki ise yararımsı adamlarla başlamalıyız. Hamle yapacağım diye beklememeliyiz.

  • Hasta Gözgöz (Misafir) Diyor Ki (17.04.2019 - 02:02:50);

    Halil'le Alpaslan kimseye vurmamış.Sözlü atışmışlar.Vuran ve körükçüler başka.Hele Alpaslan hiç birşey yapmamış,Ayırmak için koşmuş.Hareketleri yapmayın diyor.KÖRÜKLÜYEREK YAZANLAR,GAZ VERENLER Gözteli değil.Biline.Ayıp ya.

    • Göztepe
      3
      mehmet hoca (Misafir) Diyor Ki; (17.04.2019 - 06:57:58)

      Halil ve Alpaslanı şimdiden almak için süper ligde bekliyorlar.kapacaklar.Sakatlık,form sorunları yok.Yönetim taraftar hep böyle kesip atarsa ne futbolcu ne de hoca dayanacak.Düşer gideriz.

    • Göztepe
      5
      (Misafir) Diyor Ki; (17.04.2019 - 08:59:34)

      Kim kapacaksa bir an evvel kapsın siktir olup gitsinler. Göztepemizin kabadayıya ihtiyacı yok bu gibi tipler göztepemize asla yakışmaz.

    • Göztepe
      3
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (17.04.2019 - 14:19:43)

      peki kardeşim kulüpten yalanlama geldimi?yok..adamlar suç duyurusunda bulunmuş,savcılığa vermişler..sen Halilin avukatıysan o başka..

  • Amigo (Misafir) Diyor Ki (17.04.2019 - 07:04:25);

    Futbolcuna,hocana,Emekçine Küfretmiyeksin,Saldırmayacasın.Biraz düşün.Taraftarımızın ismini kullandırmayın.Göztepe taraftarını üzmeyin.

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (17.04.2019 - 08:55:36)

      Ya peki futbolcun takım otobüsünden inipte taraftara küfredip dövmeye kalkarsa ne yapacaksın ha ne yapacaksın.

    • Göztepe
      5
      Arap Hasan (Misafir) Diyor Ki; (17.04.2019 - 10:36:34)

      Halil,Alpaslanın kimseye vurmadığı belli.Küfürleşme duyulmuyor,Birde olgunca barıştırılmışlar.Çakma Göztepeliler,ortamı durmadan geriyor.DÜŞMEMİZİ İSTEYENLER HAVA ALACAKLAR.

    • Göztepe
      -2
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (17.04.2019 - 14:26:33)

      emekçimi?ne emekçisi taşşakmı geçiyonn sen.yaptı üç yıllık anlaşmasını yatsın şimdi.emekçi cebindeki son parasıyla bilet alan taraftarmı,sahada bi numarası olmayıp maçtan sonrada arabadan inip taraftarı tartaklayan mı hangisi..

  • (Misafir) Diyor Ki (17.04.2019 - 10:42:07);

    Alpaslan ne yapmışki?Allah aşkına..Son haftalarda moralimizi bozup takımı düşürmeye çalışıyorlar.Acil Kadroya dönsünler.

  • Eski Futbolcu (Misafir) Diyor Ki (17.04.2019 - 16:09:00);

    O zaman çıksın arabaların önünü kesen küfreden taraftar oynasın.Yasin,Halil,Alpaslan,titi,gassama ve kadu oynamıyacak.Erzurumu kalanlarmı yenecek,Güldürmeyin adamı.

  • Ahmet özkan (Misafir) Diyor Ki (17.04.2019 - 16:14:37);

    Yasin,Halil, Alpaslan oynatılsın.Küsme zamanı değil.Göztepemizi içtende yıktılar.Yapmayın,Etmeyin.Hatasız kul olmaz.

  • Yalıdan memo (Misafir) Diyor Ki (17.04.2019 - 16:30:13);

    Abi otobüsün önünü kesip,Fubolculara,hocalara küfreden sarhoş,psikopat seyircilerilere dur demeliyiz.Bunlar yüzünden çokkk cezalar yedik.Tabi para ceplerinden çıkmadı.Göztepemiz dahada kaybetmesin.LÜTFEN.

  • (Misafir) Diyor Ki (17.04.2019 - 21:09:55);

    Beto Tayfur Reis Alparslan Lumor Poko Borges Castro Yasin Serdar Jerome

  • (Misafir) Diyor Ki (17.04.2019 - 21:10:00);

    Beto Tayfur Reis Alparslan Lumor Poko Borges Castro Yasin Serdar Jerome

  • (Misafir) Diyor Ki (18.04.2019 - 01:03:40);

    Abi otobüsün önünü kesip,Fubolculara,hocalara küfreden sarhoş,psikopat seyircilerilere dur demeliyiz.Bunlar yüzünden çokkk cezalar yedik.Tabi para ceplerinden çıkmadı.Göztepemiz dahada kaybetmesin.LÜTFEN.

  • Cavit (Misafir) Diyor Ki (18.04.2019 - 01:10:16);

    Yöneticine,Hocana,Futbolcumuza esas kötü günde sahip çıkalımki,Göztepenin büyüklüğünü görsünler.Bu hafta daha çok destek veryoruz.İnadına Göztepem.

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (18.04.2019 - 01:57:29);

    Bu hafta Goztepemize 90 dakika boyunca destek veriyoruz bu hafta Alparslan, Halil, Yasin mutlaka oynamali!nBu maci alacaz baska yolu yok!

  • Berber Hasan (Misafir) Diyor Ki (18.04.2019 - 03:06:10);

    Halil bir iki psikopatla kavga etti diye gidemez.Dışlanamaz.O yıllardır Hasta Göztepelidir. Göztepenin çocuğudur.Sahip çıkmayan namerttir.Yetti be.

  • (Misafir) Diyor Ki (18.04.2019 - 04:55:52);

    İNADINA GÖZTEPEMMM

  • (Misafir) Diyor Ki (18.04.2019 - 04:57:17);

    İNADINA GÖZTEPEMMM

  • Tam 35'ler (Misafir) Diyor Ki (18.04.2019 - 05:00:25);

    Akbunar Akbunar Halil Akbunar,Göztepemin Çocuğu Halil Akbunarrrr........

  • Hastasıyım (Misafir) Diyor Ki (18.04.2019 - 15:15:23);

    Halil bir iki psikopatla kavga etti diye gidemez.Dışlanamaz.O yıllardır Hasta Göztepelidir. Göztepenin çocuğudur.Sahip çıkmayan namerttir.

  • (Misafir) Diyor Ki (18.04.2019 - 16:29:56);

    Halil cimentepe cocugu ve fb lidir goztepeye 19 yasinda antalyadan transfer edilmistir.goztepe cocugu ariyorsaniz goktuga,erene bakin

  • (Misafir) Diyor Ki (18.04.2019 - 16:30:01);

    Halil cimentepe cocugu ve fb lidir goztepeye 19 yasinda antalyadan transfer edilmistir.goztepe cocugu ariyorsaniz goktuga,erene bakin

  • Tepecikli (Misafir) Diyor Ki (18.04.2019 - 18:07:20);

    Halil hasta Göztepelidir.35'5'lar fazla sululuk yapmasın.Biz herzaman ve sadece Göztepeliyiz.Halil kimse dokunmasın.N

  • Tepecikli (Misafir) Diyor Ki (18.04.2019 - 18:07:25);

    Halil hasta Göztepelidir.35'5'lar fazla sululuk yapmasın.Biz herzaman ve sadece Göztepeliyiz.Halil kimse dokunmasın.

  • Tepecikli (Misafir) Diyor Ki (18.04.2019 - 18:07:31);

    Halil hasta Göztepelidir.35'5'lar fazla sululuk yapmasın.Biz herzaman ve sadece Göztepeliyiz.Halil kimse dokunmasın.N

  • Tepecikli (Misafir) Diyor Ki (18.04.2019 - 19:02:31);

    Akbunar Akbunar Halil Akbunar,Göztepemin Çocuğu Halil Akbunar

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (18.04.2019 - 20:01:36);

    Kalite seviyemiz o kadar düşükki,biraz hareketli bir oyuncu baştacı oluyo.taraftarlarada kızamıyorum.hüsnüyü sadoyu irfanı K.hasanı,doğanı,şarloyu fujiyi görmediler.kendilerine bir kahraman yaratmışlar.o da halil.ne diyelim,Allah daha iyilerini nasip etsin..

    • Göztepe
      5
      HASTA GÖZ-GÖZ (Misafir) Diyor Ki; (18.04.2019 - 20:49:15)

      Ne Kalitesi ya.Çıldırtmayın insanı.Abi,geçen yıl kendi evimizde hep galiptik,mutluyduk,Tamer Tunayı eleştire eleştire postalattınız,dembaba şöyle yaptı,Rotman böyle yaptı,Selçuk yaşlı,Leo yetersiz diye diye acımasızca eleştirip durdunuz.Şimdide Halili linç ediyorsunuz.Bizim taraftarın kalite seviyesi buralara kadar düştü.Mazide mazi ötüyosunuz.Mazideki başarıları 50-60 yaşın üstündekiler yaşamış.Sonra bir cacık yok.Başarı denen hiç birşey yok.Ortamı bozup durmayın artık.Halille 5-6 senedir biz kah üzüldük,kah sevindik.SONUÇ;Sizin Göztepeniz kümeye düştü.Yaşasın bizim GÖZ-GÖZ'ümüz.Alayına İsyan.

    • Göztepe
      3
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (19.04.2019 - 13:49:06)

      Hasta kardeşim,iyi niyetli olduğun belli o yüzden sana cevap vercem bak, bi kete hiç bi allahın kulu sezon sonu Tamer gitsin demedi,ikincisi dembabayla halili kıyaslıyosan zaten dicek bişey yok.ne yani bu takımın daha iyi günlerini daha klas oyuncularla görmüş insananların beğenmediğini söyleme hakkı yokmu.sizin Göztepeniz dediğin takımdır,senin etrafındaki insanları ve tabikide seni Göztepeli yapan takım..böyle giderse bundan 5 sene sonra bakalım halili kaç kişi iyi hatıralarıyla hatırlayacak.

  • (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 09:40:22);

    Çok zor maç olacak.Erzurum moralli ve formda görünüyor.

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:01:42);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:01:47);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:01:53);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:01:58);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:02:04);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:02:10);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:02:15);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:02:21);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:02:27);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:02:32);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:02:38);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:02:44);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:02:50);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:02:56);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:03:03);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:03:08);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:03:15);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:03:21);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 13:03:27);

    sevgili başkan,, bir takım kuruyorsan ,,ilk dikkat edeceğin şey teknik kadrodur,, süper ligde deneme olsun diye bir teknik adamla başlayamazsın,, bu kararı almadan önce takımın avrupa kupalarında oynadığı yıllardan olmak üzere başa gelen güçlü kadrolar ve teknik adamlar size örnek olmalıydı ikincisi ise 68 yılından bu yana bu takımda en güçlü mevkii santrafor mevkisi olmuştur,,bu takımdan fevziler,, nihatlar,, mehmet 4 ler,,nilsenler,,sadullahlar,,zaferler geldi geçti ve o mevki hep güçlüydü,, aynı zamanda yine 69 den bu yana kanatlarda ,sağ ve sol iç mevkilerinde takımda hep güçlü isimler bulunmuştur,, benim gibi tevellütü eski olanlar,, bombacı halilleri,, gürselleri,, nevzatları,, fuji mehmetleri,, şarlo mehmetleri ,,hüsnüleri,,doğanları köylü İrfanı ,,mustafa doğanı asis ustası olarak bilir ve takımda böyle adamlar ararlar... takım en kötü olduğu yıllarda bile önemli mevkilerde 1 veya 2 iyi topçu her zaman olmuştur.,, ama bu sene sen sevgili başkan bu ezberi bozdun takımı ve taraftarları böyle bir kadro ile baş başa bıraktın,,, hiç olmazsa bu kalan 6 maçta bu kadroya nasıl bir ajitasyon yapacaksan yap,,primmi olur fırçamı olur artık sen bilirsin,, sonuç olarak bu takım düşmemeli...n

  • Amigo (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 17:30:02);

    Defansta Tayfurumuz,Berkayımız var.Yetmezmi?Savaşın yenin şu kalbimizde taht kurun aslanlar.Sizi seviyoruz.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (19.04.2019 - 22:14:04);

    İlk yarı gol bulursak kazanırız. Bulamazsak kaybederiz. Berabere bitmez bu maç .

  • (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 05:34:03);

    Mesut hoca Bursayı iyi toparlamış.Çok koşuyorlar.Hızlı çıkıyorlar.Takım savunmasını güzel yaptılar.

  • Tam35 (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 14:37:04);

    Bİletler bitmemiş.(Kale arkası)Her hafta yenilmemizi gençler kaldıramaz.Kan kaybediyoruz.Bu hafta yenmemiz lazım.

  • (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 18:16:41);

    [Alıntı Yap =esas bu gün erzuruma yenilirsek o zaman göreceğiz fatmacığın amını maçlara kaç kişi gider,biletler bitermi bitmezmi.koskoca camia 3 5 tane haram kasık mahsulu lavuğun elinde oyuncak oldu.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 18:20:55);

    Gol atabilecek tek adam Yasin yedek. Şimdiden geçmiş olsun.

  • (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 19:42:42);

    tayfur senin ayağının ayarını s.................. izleyip kahrolmayın ptt 1.ligde görüşmek üzere :((

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 20:16:39);

    Lan öldük gömün artık!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 20:36:57);

    Keltoş Sefil cenazenin kaldırıldığı ilk gün helvayi kulubun önünde bizzat sen kavur. Kavun kafalı sözde başkan...

  • (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 20:58:05);

    Allah hepinizin bin belasini versin orospu cocuklari topunuzun aq

  • (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 20:58:25);

    Düşmek için verilen mücadele amacına ulaştı emeği o olanlara yazıklar olsunnn

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 21:04:45);

    Geçmiş olsun arkadaşlar. Yuvamıza geri dönüyoruz. Ama sıkıntı yapmayın üzülmeyin fazla. BORÇ YOK BORÇ. Başkan Amerikadan dönsün planlarını açıklıyacakmış.

  • Bora //ÜMRANİYE (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 21:17:27);

    takımda ruh kalmamış ne desek boş

  • (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 21:38:23);

    muhterem başkan.sana şimdiden tavsiyemdir.bu kadro tff 1. ligde de tutunamaz.şimdiden gelecek sezonun çalışmalarına başlasan iyi olur.orası süper ligden daha sert geçiyor.Allah muhafaza oradan da düşersek , yine amatöre kadar gideriz.yaklaşık 1 sene kadar sonra da , ah vah tüh dememek için bu uyarımı dikkate al.yapacağın ilk icraat çok net ortada.bu transferleri yapan yaptıran aracı olan her kim varsa defetmen lazım.haa bu arada alınan topçularda senin de parmağın varsa , bir zahmet sen de bulaşma transfere.yapmadığın transferlerden dolayı kabahatin yeterince büyük zaten.bunları kesinlikle dalga olsun diye yazmıyorum.çok ciddiyim.GÖZTEPE'mizi gerçekten seviyorsan , bu işlerden anlayan , tecrübeli , sağlam bir ekip kur ve tff 1. lig için çalışmalara başla.bu sene çektiğimiz kahır , eziyet yeter.seneye bari yüzümüz gülsün.çok önemli birşey daha söyleyeceğim.stajyer teknik direktörlere bulaşma lütfen.oyuncu olarak , ne oynayacağı sürpriz olan veyahut da birkaç sene önce hasbelkader bişeyler yapmış isimlere değil de , garanti , net , hızlı , sağlam ve hepsinden önemlisi zeka yoksunu olmayan topçulara ihtiyacımız var.örnek vermek gerekirse , rize aatıf'ı aldı , sonuç ortada.tekrar söylemek isterim ki , sana yalvarıyorum başkanım.bu kadrodan cacık olmaz.ivedilikle çalışmalara başla lütfen.bu işin şakası yok.deneme yanılma yapma lüksü futbolda yok.ilk sene adis sayesinde tutturmuştun ama ikinci sezonumuzda boyumuzun ölçüsünü aldık işte.bu ligi kapattık , seneye alt ligde dirilişimizi yaşamak umuduyla , nacizane görüşlerim bunlardır.saygılarımla...

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (20.04.2019 - 21:51:55)

      Eyvallah. Subliminal mesajın alınmıştır. Bilmeyenler için kısaca bilinçaltı mesaj, başka bir objenin içine gömülü olan bir işaret ya da mesajdır ve normal insan algısı limitlerinin altında kalmak, o anda fark edilmemek üzere tasarlanmıştır.

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 21:40:29);

    erzurum maçınıda kaybettik ya,, ne yazsak boş...nkalan son maçlardaki takımlara da yenilenim arkadaşlar ,,seri bozulmasın onların suçu ne....:( bizi bu hale düşürenlere ,,bunları yazdıranlara ,,ve topçuyum diye sahada dolaşanlara yazıklar osun..

  • karasulu tatanga (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 21:55:51);

    göztepeli kardeşlerimiz, lütfen sayın başkannın şahsına inciltici ve küçük düşürücü yorumlar yapmayınız. göz göze yapmaya çalıştıgı bir model ve kurgu var ki göz gözü bu noktaya getiren de kendisi. her şey özüne döner. karşı kıyıları sevindirmeyin.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 22:08:22);

    Beto şimdi 1.ligde oynayacak öyle mi!

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (20.04.2019 - 22:47:17)

      Bir durun da...daha düşmedik.Eğer düşersek Betoyu,castroyu vs.Süper lige kiralayabiliriz.Yada oynanarlar sanırım.

  • (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 22:31:54);

    ve başkan hayallerine ulaştı. ve takımı düşürdü. şimdi başkan mutluluktan uyuyamazn

  • (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 22:34:23);

    hayır.. benim anlamadığım. başkan niye bu takımı bile bile düşürdü. onu bi türlü anlamadım

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 22:59:18);

    Çok defa küme düştük,sonra çıktık.tekrar düştük,tekrar çıktık.yıllar yılları kovaladı.geçmişe bakıyorum,şimdiye bakıyorum artık yorulmuşuz..bu düşmekten kalkmaktan artık yorgun düşmüşüz.asla kızmıyorum.sayın başkanın iyi niyetindende asla şüphe duymadım.ama işte o gözü kör olası sinamekilik.Oyuncularımızında çoğunun elinden geleni yaptığını düşünüyorum.bir ikisi baştan beri film çevirdi o başka.bu başımıza gelen, ne kadar ekmek o kadar köfte hikayesidir.bu takıma liderlikte yapacak klas 2-3 tane oyuncu alamadık. sayın başkanın itiraf ettiği gibide yönetim ve bizzat kendisi tarafından yapılan bir yanlışlar silsilesinin sonucudur bu hikayenin sonu..yeniden bir hikaye yazabilirmiyiz bilmem.ama bu senenin hikayesi,spor akademilerinde ders niyetine okutulur.Hikayenin ana fikri,Göz göre göre nasıl düşülür,veya bile bile lades..napalım,sağlık olsun..

  • (Misafir) Diyor Ki (20.04.2019 - 23:10:46);

    paraşütsüz amk

  • gözgöz (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 01:30:55);

    Öncelikle başkan bu sene berbat kararlar alsa da şahsına karşı kötü sözler söylemeyelim.Lakin,bununla birlikte sayın başkana birisi şunları söylemeli ki bir daha bu duruma düşmeyelim.nSayın Başkanım, Takım olgusu yaratmak demek kaptanlık yapacak,sorumluluk kaldırabilecek,soyunma odası atmosferini iyi yönetecek,tecrübeli oyuncu gerektirir.Örneğin Sabri ve Selçuk gibi.Bu 2 oyuncunun yollanıp yerlerinin dolmadığını biz söyledik,kulüpte kimse görmedi mi?nSayin Başkanım,takım olgusu yaratmak demek problem yaratmayan,oyuna girince hırstan dişlerini sıkan oyuncu gerektirir.Örneğin Leo gibi.Gerekirse 3 kuruş fazla verip takımda tutmak gerekir. Bir daha takım kurarken bu dengeleri gözetmek zorundasınız.Aksi takdirde 5 bin km ötede bile bu taraftarı kahretmeye devam edeceksiniz

    • Göztepe
      4
      Gerçek (Misafir) Diyor Ki; (21.04.2019 - 11:26:32)

      bu sezon iki takım büyük hata yaptı 1_ Fenerbahçe 2_goztepe her ikiside kısmen başarılı oturmuş kadrolarını bozup yeni kadro kurdular FB altlarda sürünüyor biz ise maalesef küme düştük.dunyanın hiç bir yerinde kısmen başarılı olmuş,oturmuş kadrolar bozulmaz eksik yerlere 3_5 nokta transfer yapılır yola devam edilir.nK

  • Köfte cemil (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 03:33:43);

    Nedir bu şanssızlık?Nedir bu kısmetsizlik?Sanki Erzurumun,Akhisarın topçuları bizimkilerden çok pahalımı?Çokmu Süperler.Evimizde ikisinede yenildik.Yılmaz Vuralı getirmek lazımmış.Hocayı bulamadık. desem ayıp olurmu acaba.

    • Göztepe
      5
      (Misafir) Diyor Ki; (21.04.2019 - 07:20:52)

      bu yaşananların şansla , kısmetle , kaderle , hakemle , vırtla , zırtla alakası yok.düşün kardeşim süper lig takımısın ve golcün yok , oyun kurucun yok.işin daha kötüsü topla ayağı en düzgün olan , ayağına top en çok yakışan oyuncun , kalecin BETO.defanstaki ve orta sahadaki zeka özürlüler de cabası.bu sezonun özeti , maalesef ki budur , bizim için.

    • Göztepe
      6
      (Misafir) Diyor Ki; (21.04.2019 - 07:30:27)

      bizde leo kadar , egemen kadar hırslı , savaşçı , faydalı bir defans adamı var mı?ben söyleyeyim , yok!bizde obertan kalitesinde bir topçu var mı?yine ben cevaplayayım , yok!hatta bizim orta sahaların tamamını üstüste koysan , futbol aklı ve yeteneği olarak , obertana yaklaşamaz.peki bizde emrah başsan gibi , ibrahim akdağ gibi iki ters hareketle oyunu çevirebilecek yetenekler var mı?ben söyleyeyim , yok!yok kardeşim yok , yok , yok !?!?!?!

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 08:37:38);

    Kanserin başlangıcı ghilas scarione işlerinde kendini belli etti..scarione en son Tamer hocanın ilk geldiği zaman ilk 3 maç oynadı fakat sözleşmesi 2 sene süründü,bu sene 3 ay önce gönderildi,yerinde hala adam yok..arada 18 ay var..ghilas geldi gitti geldi gitti..6 ay arkasından koştuğumuz borgesle bide 3 yıllık anlaşma yapıldı.belki sadece ve sadece ancak bir yedek olabilecek halille sanki bu camia hiç sembol oyuncu görmemiş gibi sembol oyuncu sıfatıyla 3 yıllık anlaşma imzalandı.traore ilk yarının 4-5. Haftasında sakatlandı yerine lumor 4 ay sonra transferin son gününde alındı.kamp Vs görmedi.gs maçında o yağmurlu havada kıran kırana oynayan takımın hocası, futbolcular beğenmedi diye gönderildi.3 hoca değişti ama devre arası bir tane oyuncu kadro dışı olmadı.oysaki sorunun oyuncularda veya birkaçında olduğu apaçık belliydi.ve kanser yayıldı.TAKIM HEP İDARE EDİLDİ,YÖNETİLMEDİ.Anında ve bıçak gibi alınması gereken kararlar hep ertelendi..bir mucize olurmu bilemeyiz.ancak bu iş artık bizim elimizde değil.

    • Göztepe
      2
      Göztepeliyiz (Misafir) Diyor Ki; (22.04.2019 - 17:33:21)

      Sorun çok açık yönetici - futbolcu ilişkisinden kaynaklanıyor. Öyle anlaşılıyor ki her futbolcunun yönetimde arkasını dayadığı birileri var ve hocaları iplemiyorlar. Hocaların otoritesi filan yok. Problem yaşayan topçu doğrudan yönetici ile muhatap oluyor. Doğru düzgün ne antrenman ne performans çalışması yapılmıyor. Başka türlü bu takım bu kadar tepe taklak düşmezdi. Gaziantep'ten yönetici diye adam getirirsen olacağı bu. Yine iyi dayandık. İlk senede düşebilirdik. Küme düşen, küme düşmeye oynayan takımlardan transfer yaptık. Farklı bir durumda olmamız beklenmemeli. Bir iki başarıdan sonra medyaya fırlayan başkan güç zehirlenmesi yaşadı. Sonuç ortada.

  • (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 09:21:17);

    yaa , şu antalyaspor'un kadrosuna ve yaptıklarına baktıkça , bizimkilere daha çok ifrit oluyorum...

  • Göztepe1925 (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 09:28:10);

    Başkan nasıl olucak bu işler ,bu diktatörlüğü bırakmalısın,taraftara kulak vermelisin,bn yaptım olduyla bu işler yürümüyor işte,götümüzü yırttık golcü diye ama sonuç hüsran,Tamer hocada ihtiyacım yok dedi olay bitti,şimdi düşüyoruz PTT ligine çıkıp bi tane açıklama yapmıyorsun başkan,sen ne yapmak istiyorsun?burası Göztepe başkan bilmem farkındamısın????topçular taraftara saldırır ,başkan egolarını tatmin eder olan yine taraftara olur.....n

  • (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 09:58:19);

    vallaa benim şahsi fikrim beto hariç hepsi çöp.fark yaratacak , yeri dolmayacak , olmazsa olmaz tek oyuncumuz beto.diğerlerini satılığa çıkarsak ; birkaç sözde isimli olanlar hariç , süper ligden hiçbirine alıcı çıkmaz.bu kadronun defoları geçen sezondan bile belliydi de , kimse oralı olmadı.sezon başlamadan da , devre arası yaklaşırken de , bu yanlışlardan dönülmesi için yırtındık durduk.ama maalesef kimse tınlamadı.bu adamları kim bulup getirdiyse allah belasını versin.en basitinden , titi gerzeği bursada ne oynamış da , peşinden koşup takıma alıyoruz.malatyadaki sadık veya başakşehirdeki epureanu , veya antalyadaki diego , veya trabzondaki hüseyin performansı mı göstermiş de bu adamı transfer ediyoruz.titiyi sadece örnek olsun diye yazdım.alınanlar olsun , alınmayanlar olsun , fiyasko transfer konusunda ligin açık ara en iyisiyiz.düşündükçe delirecek gibi oluyorum.sıkıntıdan gece 4'e kadar uyuyamadım.uykuya sığınıp da , birazcık olsun mevzudan uzaklaşmış , nefes alabilmiştim ki ; pek alışkın olmasam da pazar sabahı 8'de uyanıp , kaldığım yerden krize , buhrana , mide yanmalarına , ense kökündeki ağırlaşmaya , alttan alttan yoklayan çarpıntılara geri döndüm.eminimki sıkıntıdan benle aynı şeyleri yaşayanlar vardır.bunlara sebep olanlara sesleniyorum.bi zahmet siktirin gidin!

  • (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 11:35:42);

    Ama borcumuz yok😂😂😂😂 keşke 3 milyon dolar borcumuz olsaydı süper ilgin ortalarında olsaydık

  • Tam35 Forever (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 12:04:04);

    Geçen seneki kadroda bir ahenk, birliktelik ve uyum vardı ta ki ilk yarının bitimine kadar.Jahoviç gitti, Başkanımız devre arası sözleşme diye Td.Tamer TUNA'yı sıkıştırdı sonuç alamayınca gözden çıkardı, Demba Ba'yı aldık sekiztaş takıntısından ve sekiztaşın başındakinin transfer dedikodusu çıkarmasından ortalık karıştı Demba Ba'yı elimizden kaçırdık.Sezon başı Bayram BEKTAŞ.Var olan kadro bozuldu olmayan scout ekibi yüzünden göstermelik transferler yapıldı, forvet transferi taraftarın gazını almak için usulen yapıldı..Sanki taraftara çilek sunmuş gibi lütufta bulundular.Bu sezonun ilk yarısının sonunda teknik direktör değişikliğine gidildi ve devre arasında herkesin beklediği transferler yapılmadı suçu da teknik direktöre yıkarak, hocamız istemedi denilerek örtbas edildi.Normal şartlarda istikrar adına sezon başında takımın başında olması gereken Td.Tamer TUNA geri döndü... Sevgili Başkan sizin tabirinizle aklı, kalbi burda olmayan, gönderdiğiniz adamı niye takımın başına getirdiniz? Birde bizim dışımızda gelişen hakem hataları Konya,sekiztaş maçları fotokopi gibi ofsaytlar, direkten dönen 10'dan fazla top, atılamayan penaltı bu örnekleri çoğaltabiliriz vs.Medyada,televizyonda neresiyse doğru yer! uğradımız haksızlıklara karşı duramama.Geldiğimiz şu hafta itibari ile anlaşıldı ki takımın (en başta doğru yönetilememiz, yönetim boşluğu) problemi teknik direktör değil değerli arkadaşlarımızın yukarıda belirtiği gibi kanser oluşturan, bal yapmayan futbolcular topluluğu.Bu hafta bakıyoruz da sakatlıklar yağmur gibi artmaya başladı.Bir an önce gemiyi terk edelimde başımıza birşey gelmesin telaşı.Taraftarımızın üzüntüsü zor şartlarda çıkılan süper ligin bu kadar kolay kaybedilmesine tepkisiz, etkisiz kalınması ve paraşütsüz gidişin sebebi ne??????kahreden taraf bu!!! . Değerli Başkanımız siyasi olarak baskı altında mı, medyada adı geçen antepli menejer mi yönetici mi sıkıntı oluşturuyor? borcumuz yok deniliyor ama gerçekte borcumuz mu var olduğundan dolayı transfer yapılamıyor mu, borçlar saklanıyor mu? birileri malı götürüyor mu? Ortada muhatap, otorite olmadığından futbolcular taraftara saldırabiliyor, istediği anda sakatlanıyor oynamıyor ve sonuç travmatik bir kaos ortamı sinirler gerilmiş.Kulübümüzün içinde bulunduğu bu sıkıntının kaynağını doğru teşhis edemeyip hastalık tedavi edilmezse paraşütsüz düşüş korkarım devam eder futbolun tüm unsurlarını heyecanını taraftarıyla camiasıyla, şanlı tarihi ile taşıyan ŞANLI GÖZTEPE'mize yazık olur. Arkadaşlar GÖZTEPE'miz bizim herşeyimiz ama kendi sağlığınıza da dikkat edin insan sağlığı herşeyin önünde gelir, sizler zamanında yapılması gerekenleri söylediniz,söyledik birileri bizi tınlamadıysa bırakın onlar şapkayı önlerine koyup düşünürler.Biz her ne kadar burdan kızsakta yine GÖZTEPE'mizi desteklemeye devam edeceğiz bu değişmeyecek, ama takımı bu hale getirenler kararlarını değiştirmek zorunda.Alayına isyan ölümüne GÖZTEPE!

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 12:21:28);

    Bu seneki takım,başı kesilmiş tavuk gibi ordan oraya koşuşturan bir oyuncu grubudur.geçen sene Adis,sonradan dembaba bence bu seneden daha zayıf olan kadroda takımda BAŞ olmuş,diğer oyuncularında nasıl oynamaları gerektiğine yön vermişlerdir.Bu sene evir çevir evir çevir..,kime oynayacaksın kim atacak?kalmışsın huyu suyu her zaman soru işareti olan yasine..Göztepe takımı tarihinde santrforsuz olmamıştır,eşyanın tabiatına,fizik kurallarına herşeye aykırıdır,bu takım santrforsuz olmaz..dünyanın en kral hocası gelsin istediği sistemde oynatsın ,Göztepe santrforsuz olmaaaaaaz..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 12:24:45);

    Zaten düştük. Beto yu konuşalım. Bu adam tam bir cengaver ve yetenek abidesi. Ben başkan olsam Göztepe nin gelecek 10 senesini bu adamın üzerine kurarım. Oynadığı kadar oynasın. Sonra teknik direktörümüz olsun. Ne isteniyorsa elde tutmak için verilmeli. Ama maalesef bizde öyle bir başkan yok batak bir herif var . Ben kulübün borçsuz olduğuna kesinlikle inanmıyorum. Kulübü boşaltıp defolup gidecekler göreceksiniz.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 13:53:14);

    Beto konusunda sana katılıyorum.diğer kör nokta ise, arkasından kimin kaleyi devralacağı.Göktuğa nedense kupa maçlarında bile şans vermediler, eren daha çok oynadı.bu bir planlamamı belli değil.plansa neyin planı?kaleci oynatılarak kazanılır.betonun seneye olmadığını düşünelim.ben onun yerine Göktuğ dan emin değilim.onun yaşındakiler A mili takımlarda oynuyo..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 15:32:33);

    Bu takımı düşüren sefil haftalardır maça bile gelmiyor. Bir zahmet istifa edip gitsin. Görelim bakalım borçsuz muyuz değil miyiz.

  • gözgöz (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 16:33:19);

    Sayın Başkan '' Hayallerimi duysanız gece uyuyamazsınız demişti'' ve bu iddaalı lafı nerdeyse her Göztepe sayfası paylaşmıştı! Şüphesiz uzun dönemde belki bir 3-5 sene sonra oluşturabileceği, her sene Avrupa kupalarına katılan Göztepe'den bahsetti.Ancak ben şimdiden uyuyamıyorum sayın Başkan! Siz uyuyabiliyorsunuzdur umarım! Duymak istediğim,bizi rahat uyutacak tek bir hayal var; Göztepe'yi iş bilen adamların kulübü haline getirin zira ekibiniz uzaktan bile çok çok başarısız gözüküyor

  • (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 17:01:36);

    bu kulube Tayfun Özkan'dan sonra bizim camiamizla kimyasi uyusan gole ac,hirsli, kabullenmeyen ve cok kritik gollerle iyi oynamasak bile bize puan kazandiran bir adam bulmustuk.Krizi iyi yönetemedi baskan burnundan kil aldirmayarak 100 bin lira fazla vermemek icin Adis'i konyaya satti.Golcu santroforun yoksa kritik maclarda gol atamiyorsun iste.Deniz alti pastan topu neredeyse taca gönderiyor,kaleciyle karsi karsiya eli ayagina dolaniyor.Diger ikisi zaten pozisyana dahi giremiyorlar birak gol atmayi.Teknik direktöru defans hatalari fian tamam ama dusmekte en buyuk etken bir GOLCU bulamadik.

  • (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 19:51:32);

    Ligin ilk yarısı son maçı olan Ankaragücü ne jerom kazması gol atmasaydı ligde kalırdık muhtemelen Kemal hoca istemedi forvet transferini başkanımızında işine gelmiştir, hadi gelen hoca kör yönetim kör bir tane sözde futboldan anlayan ekipten forvetlerin yetersiz ve vasat olduğunu gören olmadımı uyaracak

  • Şamatacı (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 21:13:02);

    Aha Fenerde yenilmiş,Belki onlar düşer.Onlarda bizim gibi golcü almamışmı?Çok komik,hep kabahat golcüdemiymiş.Cahilllerrrrr.Zır Cahillerrr.

    • Göztepe
      -1
      Eski Futbolcu (Misafir) Diyor Ki; (21.04.2019 - 21:24:42)

      Bektaş aynı adamları çatır çatır oynatmıyormuydu?Siz ne yaptınız.3-4 hafta bocalayınca Bektaşı istifa ettirdiniz.Sonra Özdeş hocayı fazla disiplinli buldunuz.Oda basıp gitti.Al sana Tuna,O da bizi sondan ikinciliğe soktu.Biz daha golcüde golcü aynı telden sallıyoruz.ARKADAŞLAR FUTBOL TAKIM OYUNUDUR.Moral motivasyon,uyum gerekir.Anlayın artık.Her yenilişte takım yanlışlaştı,gitti.Olumlu yorumlarla takıma destek olsak artık.

    • Göztepe
      -1
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (21.04.2019 - 21:52:03)

      yok tabi ya frey golcümü çok bilmiş..

    • Göztepe
      0
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (21.04.2019 - 21:57:15)

      ya kardeşim sen bu zekayla nasıl top oynadın,bayramıda Kemalide gönderen bu oyuncular.bugün alnyanın Papis cissesi bizde olsa en kötü 6 puanımız daha vardı.

  • (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 21:59:48);

    şimdi alanya fb maçını seyrettim. bir kasaba takımı olan alanyayı imrendim çatır çatır fb yi yendi. biz neden bi alanya kadar olamıyoruz dedim. alanya kim dedim. ama maalesef bizim başkan yüzünden takım mahvoldu bence ayrılmanın zamanı geldi. başkan artık bu takımı bıraksın. ve gitsin

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 22:03:45);

    herkes yazıyor ona bok buna bok at babam at.Takımın hali ortada onunda durumu bombok. E napçiiz şincik,bilen varmı.(bok atmanın dışında)İnsanın amma boktan bi camia haline geldik yahu diyesi geliyor vallahi.Evet napçiizde bu boktan durumdan kurtulacağız. Şimdiye kadar oluşan bu boktan durumumuzu örtmek için boku hep bokla sıvamaya,kapatmaya çalıştık am'a olmadı,göte oldu sonunda göt elden gitti.Daha az boklu günler dileklerimle ve camianın etrafındaki bir sürü boktan adamın en kısa zamanda temizlenmesi arzusu ile daha az boklu günlere hep beraber merhaba diyelim.

  • (Misafir) Diyor Ki (21.04.2019 - 22:16:18);

    Taraftar taraftara girmiş.Halil.Alpaslan kimseye dokunmamış.Uleee ne cazgır taraftarız ya.Duyanda adam vurdular sanacak.Göztepe kaybediyor kardeşim. durumu düzeltsinler.Halil,Alpaslan yok işte.Takım galip geldi sanki.

  • sülo (Misafir) Diyor Ki (22.04.2019 - 00:13:08);

    Başakşehir Panikte yürekli oynayıp,iyi pres yaparsak neden yenemeyelimki?

  • sülo (Misafir) Diyor Ki (22.04.2019 - 00:14:16);

    Başakşehir Panikte yürekli oynayıp,iyi pres yaparsak neden yenemeyelimki?

  • (Misafir) Diyor Ki (22.04.2019 - 04:27:56);

    İnadına Göztepem

  • ali özkan (Misafir) Diyor Ki (22.04.2019 - 07:16:36);

    İlk yarıda aynı topçularla Fb,Bjk,Trabzonu bile yendik.Bektaş hocadan sonrası hüsran.oldu.Futbolcular aynı,değişmedi. Sabretmedik.Of ya.Tamer hocam sana güveniyoruz.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.04.2019 - 07:19:53);

    Buca amatöre düştü.Parasız pulsuz düştüler.Aç ayı oynamaz derler.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.04.2019 - 10:30:28);

    Biz maça gidelim kulüp başkanı gelmesin. Bu nasıl bir iştir!! Ben bu adama güvenmiyorum.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.04.2019 - 13:48:36);

    Bu takimin hic bir maci kazanma ihtimali yok bosu bosuns kendinizi gazlamayin icerde akhisara erzuruma maglup olacaksin deplasmanda basaksehiri presle yencekmis adamlar panikteymis ? Sen panikte degil misin cok mu rahatsin sanki ?

  • gözgöz (Misafir) Diyor Ki (22.04.2019 - 14:29:39);

    Basaksehir macindan sahsi olarak tek beklentim en ufak bir baskida Titi’nin topu uzun oynamamasi- gökyüzüne Yaradan’a dogru göndermemesidir.Bu hareket bizim için bu sezonun ve her maglubiyetin simgesi olmustur,kalp krizi sebebidir

  • (Misafir) Diyor Ki (22.04.2019 - 14:55:15);

    aynı topçularla Fb,Bjk,Trabzonu ilk devrede yendik.Goller Yasin,Alpaslan,Halil ve Castrodan.Şimdi yedeklerden medet umuyoruz.Taraftar baskısı ters tepti beyler.Seneyede 2.lige düşeriz.n

  • Amigo (Misafir) Diyor Ki (22.04.2019 - 15:01:21);

    Yasin,Alpaslan,Halil Başakşehir maçında oynatılsın.Provakatörlerin oyununa gelmiyelim.Halimize kıs kıs gülenler dolu.

  • GSG (Misafir) Diyor Ki (22.04.2019 - 17:43:25);

    SEZON ORTASINDA HAYKIRDIM 50 TANE MJ YAZDIM ALAY ETTİNİZ BAŞKANIM ÇOK YAŞA DEDİNİZ...OKAN HOCA BİR TAKIM KURDU VE O TAKIMIN KADROSU HALA DİRİ...TAMER HOCANIN KURDUĞU TAKIM GÖZTEPEYİ İFLAS ETTİRDİ BUNU GÖRMEYİP O ADAMI NE DİYE GERİ GETİRDİNİZ.....LÜTFEN ALT YAPIDAN İMKAN VARS İKİ FORVET OYUNCUSU ÇIKARIP KALAN MAÇLARA 45 DAKKA BU ÇOCUKLARI OYNATIN İNANIN BUNLARDAN ÇOK DAHA İYİ SONUÇLAR ALACAĞIZ nİSTANBULA SATILAN MUHAMMEDİ DE NEDEN SATTIK ADANAYA DOĞANAYI NEDEN VERDİK İZAHI OK BU SAÇMALILARIN EN AZINDAN BUDA BİR DEĞİŞ OLABİLİR...ÖNCELİKLE TAMER HOCAYI GÖNDERİN BU KÜLÜBÜN TARAFTARINI UTANDIRAN BİR ADAM On

  • DDSFD (Misafir) Diyor Ki (22.04.2019 - 17:46:48);

    ÜÇ GÜN SÜPER LİGDE OYNADIK HEMEN BAŞKANIM ÇOK YAŞA MANTI HAKİM OLDU ...BİR İKİ GALİBİYETE ALDANMAYIN EKSİKLERİN GÖRÜN DEDİK ANLATAMADIK DERDİMİZ ALAY ETTİNİZ BİZİMLE ARTIK ÖYLE BİR İRENDİM Kİ KAPATILSIN ŞU KÜLÜPDE KURTALIYIM DİYORUM ,,,n

  • Kara Murat (Misafir) Diyor Ki (22.04.2019 - 18:19:41);

    Sepil Başkan olmasa düşünemiyorum.Parasız pulsuz.Bucaya döner.Cahillere hatırlatırım.

    • Göztepe
      3
      MAX. (Misafir) Diyor Ki; (23.04.2019 - 17:05:08)

      KARA MURAT KARDEŞİM O DURUM BİR DAHA OLMAZ EMİN OLABİLİRSİN...STADIN TESİSİN ALTYAPI TASİSİN BİTİYOR HERŞEYDEN ÖNCE TARAFTARIN VAR..BUCANIN TARAFTARIMI VARDA ONLARLA BİZİ KIYASLIYOSUN.SEPİL ŞUAN KULÜBÜ SATIYORUM DESE SIRADA KİMLER VAR KİMLER HAYAL BİLE EDEMESSİN..AMA BUNLARA BENİM GÖNLÜM RAZI DEĞİL..KEŞKE OY KULLANABİLSEYDİK..GÜNÜMÜZ ENDÜSTRİYEL FUTBOL MALESEF BUNLARA İZİN VERMİYOR...SEDPİL HATA YAPTIMI YAPTI..BU TAKIMDA YILDIZ OYUNCU OLMAMASINA RAĞMEN FORMALAR AKLINA GELECEK HER ÜRÜN KIYAMET GİBİ VE DLİ PARALARA SATILIYORMU SATILIYOR..STOREDE BİR ANAHTARLIĞA 60 TL İSTENİYOR VE BU FİYATLAR VERİLİYOR ..SEPİL BİRAZ AKILLI OLSAYDI MAÇLARI GÜÇÜCÜK DOĞANLARDA DEĞİLDE ATATÜRKTE OYNAYIP KOMBİNELERİ MAKUL DEĞERDE SATABİLSEYDİ...ŞUAN TÜRKİYEDE GÖRÜLMEMİŞ GELİR. VE SATIŞ ADETİNİ EGALE EDERDİ....AMA BÜYÜK KULÜPLERİ KÜÇÜK BEYİNLER YÖNETTİĞİ İÇİN BUNA İMKAN VERİLMEDİ..EMİN OL BİRAZ BAK BİRAZ DİYORUM..AKILLI BİR ADAMIN ELİNDE GÖZTEPEMİZ DÜNYA KULÜBÜ OLUR.....KAL SAĞLICAKLA.

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (23.04.2019 - 19:42:34)

      Kimler var samimi olarak soruyor ve öğrenmek istiyorum

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (22.04.2019 - 19:06:43);

    Değerli Göztepeliler,Göztepeyı candan ,gönülden sevenler takımın şu an içinde bulunduğu durum hakkında bir ki yazı çizi sunmak isterim. Şincik bizim takım amatörde 3.ligde sürünürken Altınbaş grubu takımı TMSF'den leblebi nohut fiyatına satın aldı.Çok daha yüksek değerlere satın alınacakken şimdilerde ortalıkta görünmeyen bazı yönetici müsveddelerininde çanak tutmalarıyla ihale bu gruba hediye edildi. Bunu ayarlayıp kendilerine çıkar sağlıyan bu yöneticiler şu anda insan yüzüne çıkamaz durumdadırlar ,en galiz hakaretlere maruz kalıp stadları terk etmek durumunda kaldıklarını hatırlarsınız herhalde neyse,bu altınbaş grubu bir süre işi götürmek için bence iyi niyetli çabalar sarf etmelerine rağmen bir semere hasıl elde edemeyice ve de Göztepeyi sırtlarında kambur olarak görmeye başlayınca ki bunun sebebi kan uyuşmazlığıdır yani Güzeyalının bağrından çıkmış bir camia antebin elemanlarıyla bir türlü bağdaşamamış ve içselleştirememiştir.İşte tam bu sırada ortaya sepılgillerden mehmet efe ortaya çıkmıştır.Bir anda hepimiz mal bulmuş magribi gibi bu arkadaşa sevgi ile sarıldık .Eee bu arkadaşta hesapta güzelyalı çuçuğu idi ya ,içimizden biriydi.göztepeye aşıktı,hayallerini bir bilseydik geceleri gözümüze uyku bilem girmezdi.Taraftar otobüsü ile deplasmanlara gitmekler,taraftarla birlikte maçı tribünde seyretmekler, rahmetli Nizam Babayı tedavi ettirmek vb gibi populist aksiyonlar ve sonunda deniz bitti,takke düştü kel göründü.Takım küme düşüyor mehmet efe amarıdan gazel atıyor olmaaazzz arkadaşlar.Son söz,bir Anadolu ata sözü'ADAM SANDIK EŞEĞİ,ALNIMIZA VURDU TAŞAĞI'Hepimize hayırlı,başarılı bir PTT 1. lig dilerim kalın sağlıkla.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.04.2019 - 23:26:55);

    Başakşehir den 1 fark yersek eşek gibi anıracağım ulan burada en az 2 fark yeriz. Ne beraberliği ne galibiyeti amk.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.04.2019 - 16:36:58);

    Taraftar taraftarı dövüyo.Taraftar abi sarhoş herhalde çok şey gibi.Sonra öpüşüp barışmışlar.Daha sonra yine küs.Hııı anladım ben onu.Maksustanmı dövüştüler acaba abi,biride çekiyo,tam magazinlik olmuş valla.Hügo lülü lülü lü.Anladım ben onu.Yemedim.İnadına Göztepem.n

    • Göztepe
      2
      Çamdibili (Misafir) Diyor Ki; (25.04.2019 - 16:50:38)

      Halili,Alpaslanı yargısız infaz edenler kesinlikle Göztepemize hizmet etmiyor.Ligin başından beri felaket tellallığı yapıyorlar.Moral iyice çöktü.Alın işte sonraki 2 haftadada puan alamadık.Başarılılar.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (25.04.2019 - 16:52:28)

      Bizde yemedik kardeşim.

    • Göztepe
      0
      AMİGO (Misafir) Diyor Ki; (25.04.2019 - 17:21:31)

      Uyanık olalım.Gaza gelmeyelim arkadaşlar.Ortalık çakma Göztepeli türedi.Oyuncuları oltaya getirebilirler.Zaten yeterince düştük.