Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Göztepe 3 eksikle Malatya’ya gidiyor

Göztepe 3 eksikle Malatya’ya gidiyor - 18.01.2019


Göztepe, 3 eksikle Malatya'ya gidiyor

Spor Toto Süper Lig'de ilk devreyi 22 puanla 10. sırada tamamlayan Göztepe, 18. haftada yarın Evkur Yeni Malatyaspor'a konuk olacak.

Ligin ilk yarısında deplasmanda oynadığı 9 maçta 2 galibiyet ve 7 mağlubiyet alan Göztepe, topladığı 22 puanla kendisine 10. sırada yer buldu.

Göztepe'nin rakibi Evkur Yeni Malatyaspor başarılı geçirdiği ilk yarıyı 29 puan ve averajla 3. sırada tamamladı.

Yeni Malatya Stadı'nda yarın saat 13.30'da başlayacak müsabakada hakem Hüseyin Göçek düdük çalacak.

İzmir temsilcisinde Adama Traore, Kerem Atakan Kesgin ve Hakan Çinemre forma giyemeyecek. Alpaslan Öztürk, Andre Poko, Celso Borges ve Tayfur Bingöl, sarı kart görmeleri halinde cezalı duruma düşecek.

Süper Lig'de 4. kez karşılaşacak iki ekibin ilk yarıda İzmir'de oynadığı müsabakayı Evkur Yeni Malatyaspor 3-1, 2017-2018 sezonunda Malatya'daki müsabakayı ise Göztepe 3-2 kazanmıştı. Aynı sezon İzmir'deki karşılaşma ise golsüz eşitlikle sona ermişti. 



Toplam Görüntülenme : 8180
Tarih : 18.01.2019
Yazar : Admin

Etiketler : goztepe com , goztepe com


Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (18.01.2019 - 20:56:27);

    Yenilmeyelim yeter

  • (Misafir) Diyor Ki (18.01.2019 - 21:18:55);

    Haydi göz gözüm kes hesabı malatyada....

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (18.01.2019 - 22:39:13);

    Eyyy chikaleshi.. Lan bizde tek golün yok ligde. Akhisarda gider gitmez bjk ye gol atmışsın. Adam mısın lan!!! Bize de ligde 2 gol atmıştın. Ama bizim için tek golün yoktu ligde. Artık sana acayip uyuzum sokullu!!! Haberin olsun.

  • sos (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 03:00:39);

    Adamlar bizde kendine güvenini yitiriyor.Müzbin yedek santraforlar hep.Gilasta geçen yıl dembabanın yedekliğinden kurtulamadı.

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (19.01.2019 - 03:05:36)

      Bizim Taraftar futbolcusuna sahip çıkmıyor.Bunu kabul edelim.Hemen moralman yıkıyor.Tamerle,Bektaş hocalar hakedene formamı verdilerki.moralleri hep sıfır.

  • Çamdibili (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 03:08:43);

    Chikaleshi'yi Kemal hoca kampta çok çalıştırmış.Kabul edelim.Helal olsun.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 09:20:07);

    Bazı oyuncu baskı altında oynayamaz.kafasında seyircinin vereceği tepki yer etmişse bu durum kararlarını etkiler.genellikle topa vuracağı yerde pas verir,boşa çıkmaz.cikalleshinin başarılı olduğu takımların taraftar profili bizden çok farklı.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 10:46:12);

    Kemal hocanın iyi çalıştırdığına şüphe yok.ancak neden iyi çalıştırıpta fit duruma getirdiği cikalleshiyi takımda tutmadıda,hala bir yağ fıçısı olan ghilası takımda tuttu..bide burdan bakmak lazım.

    • Göztepe
      -2
      Arap (Misafir) Diyor Ki; (19.01.2019 - 12:21:13)

      ghilas daha iyi de ondan.G.Baykuş hep eleştiriyorsun.Az kaldı küfürleri yiyeceksin.Yeter be.Moral bozucu o.....ç......

    • Göztepe
      1
      gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki; (19.01.2019 - 12:36:12)

      önce okuma yazmayı öğren.burda kimin iyi olduğunu tartışmadık.sana göre ghilas başkasına göre öteki iyidir.benim fikrim cikalleshinin seyirci baskısını kaldıramamasıdır.bunuda tam 35 kardeşimin fikrine tam katılmadığım için söyledim.kendin arapsın kafanın içi örümcek ağı..ayrıca yazdığın o küfürü sana iade ediyorum zavallı kardeşim.

    • Göztepe
      2
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (19.01.2019 - 13:57:21)

      burada en aklı basında yorum yapanlardan biri gamsızbaykustur. Eleştiriye, olumsuz düşünceye açık olmalı herkes. Haddini bil Arap! Küfür etme

    • Göztepe
      2
      gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki; (19.01.2019 - 14:34:05)

      bievinbioğlu kardeşim eyvallah..

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 12:24:54);

    Malatyadan selamlar.Hava güzel.maçta güzel olur inşallah.

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 12:29:36);

    Forza Göztepemiz

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 13:35:56);

    Kodumun şişmanoğlu sanki gavura gol atmış gibi seviniyor it herif. Kazma!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 13:48:50);

    bu titi nin ruhsuzluğuna ne kadar dayanacağız bakalım..göztepe forması 28.sanıyede gol yıyecek kadar ne kadar ucuzladı..soyunma odasında yeseydıniz golü bari..durum çok net çok açık reisli titili berkanlı defans hattıyla her zaman yediğimizden fazlasını atmak zorundayız bunu yapmak zaten zor bu ligde yani ilk iş defansa ayar çekmek öteki yıl

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 14:02:06);

    titiiiii yeter beeeeeen

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 14:11:44);

    ah traore vah gassama

  • davetsiz (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 14:12:31);

    Sıfıra inmek diye bir kavram bizim takımın kitabında yazmadığı için rakip her sıfıra indiğinde afallayıp gol yiyoruz

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 14:21:23);

    Aslanlar gibi mücadele ediyoruz bırakın eleştiri yi mücadele eden aslanları seyredin ayıp yahu bunlar bizim oyuncularımız isimle eleştiri yapmayın kardeşim !

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 14:25:29);

    berkanın arkasına atılan her top tehlike.bu adamla olmaz arkadaş olmaaaaazzz...

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 14:25:39);

    kalemize gelen her 2 pozisyondan 3 ü tehlike yaratıyor umarım defans transferi gerceklesir ve gassama ve troe bir an önce iyileşir

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 14:43:09);

    Halil sol bek oynar. Berkanın yerine Serdar..

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:01:57);

    uyu yönetim uyu gıkını çıkarma bizi böyle çatır çatır doğramaya devam etsinler öyle penaltı mı olur yuhhhhhh

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:06:17);

    Çıkart şu yasin i al serdar i hoca!!! Maç bitiyor hoca!

  • Misafir Şevket (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:14:29);

    Bu takım küme düşer,böyle bi defans varken averaj takımı oluruz,vaad edilen hiç bir transfer yapılmadı döğruu kümeye

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:16:16);

    var ının da amk

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:18:47);

    bu borges de gerçekten fark yaratan bir oyun var da ben göremiyorum galiba

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:19:16);

    Jerome bal yapmıyan arı mücadele ediyor ama santrofor değil!

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:22:11);

    Kazma jerome at ulen birtane

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:22:13);

    Kazma jerome at ulen birtane

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:24:06);

    Hey jerome. We had 11 corner kick. Where are you? Fuck you!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:30:19);

    Halil i değil yasin i çıkartacaktın. Yazık!

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:32:49);

    bu berkan hakkaten zeka özürlün

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:33:02);

    berkaaaannnn titttttiiii alah b....

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:35:35);

    kemal özdeşşşşş gassama iyileşmiş belii bizi niye kanser ediyosun

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:36:21);

    Bu skorun tek sorumlusu transfer yapmayan yönetimdir. Yanki amca hadi konuşsana, hadi transfer ihtiyacı yok desene yanki amca!!! Allah kahretsin!

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:39:32);

    Gerektiğinde defansı 3'lü oynatmayı bilen bir teknik direktör görürsem alnından öpeceğim. Berkan'a sabretmek nedendir?

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:42:01);

    Arkadaşlar kimseye kızıp,moralinizi bozmayın,maalesef talimatla sahaya çıkan haysiyetsizlerle uğraşmak çok güç.Gün ola harman ola.

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (19.01.2019 - 19:32:38)

      Evet ağzına vermişler düdüğü zibidinin birine orta yerde dolanıp durdu.Takımı pırasa gibi ince kıyım doğradı.Dikkat ettinizmi bilmem takım orta sahada topu kapıp atağa kalktığıda ,rakibi 3'e 2 yada 3'e 3 yakaladığında hep alehimize düdük çalarak akınlarımızı engelledi. Bizleri futbol bilmez enayi zannediyor herhalde,o ekmeğe mama,boruya sopa derken Avrupada top koşturup 7 düvelle mücadele ediyorduk. Haram kasık mahsulü n'olcak.

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:42:06);

    Pokonun çıkması Berkanın kalması ne anlamsız bir futbol görüşü

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:43:51);

    Bitirici santrofor şart yasin 90 dk ikalık topçu değil

  • Ozzie (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:44:55);

    Bu maglubiyetin sorumlumlusu cok ... Kemal hocayi yillardir taniyamadim yine tayiamadim biz cok zor galibiyet aliriz ... takim uyku ilaci almis yada cok alkol tuketmis gibi birtane uyanik adam yok yasli perrera yuruyerek 4-5 oyuncuyu geciyir top yapamayan malatyaya top yaptiriyoruz utanir insan halil halen dah sol ayagi ile bir tane dogru orta yada pas yapamadi ... ben halilden berkandan titiden pokodan alpaslandan biktim ...futbol pas isidir akil isidir ... adamlar verkaci bilmiyor pas yapmayi bilmiyor futbol nasil oynanir bilmiyor ve biz bunlarla takim kuruyoruz ...yasini saga alarak hoca yasini bitirdi halil zaten sagda solda farketmez bitik ... yazik valla su omer picinede bakin o adama nasil gol attirirsiniz? Biz kume duseriz bu yonetim ile (baskan haric ) bu topcular ile bu hoca ile biz superligi haketmiyoruz sadece sanli taraftarimiz burayi hakediyor ... bize saglam yonetici ve menejer lazim

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:46:25);

    Bügünkü ilk 11 de alplarslan,Berkan,reis,borges,poko ve jerom süperlig kalibresinde değil Halil’i solbekte kullanmalı benim 11 kalede beto defans gassama,kadu,titi,Halil ortasaha Serdar gürler,göbeğe 2 transfer,Yasin,castro forvet transfer olmalı

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:46:26);

    Allah aşkına soruyorum size : Beğenmediğiniz Eren derdiyok bu jerome dan daha etkili degil mi? Ya hu 14 korner attik ne yaptı bu adam kaç topa kafa vurdu?? Çıldıracağım ya hu!!! Yuh be !! Halil kafaya çıkıyor Berkan çıkıyor vuruyor. Bu sığır ne sikim yapıyor??? Kestaneler midene oturaydı keske.

  • Misafir Şevket (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:48:53);

    Transfer yapacaz deyip sonrada vazgeçen bu yönetimin taaa .....ına koyayım düşürün bu takımı da bi daaa siktim sene çıkamayın hepinizin .....!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 15:52:38);

    Başkanım bütçeyi düşünüyorsan iyi futbolcu transfer etmelisin düşersek devam eden futbolcu sözleşmeleri baş ağrıtır ve yayın geliri düşer o zaman ne yapacan takımda süperligde oynamayacak kadar yeteneksiz futbolcu sayısı haddinden fazla

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 16:01:39);

    gece yine uyku haram

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 16:07:29);

    gassama sağlamsa nasıl oynamaz bilen biri varsa lütfen izah etsin.alpaslan bi adam kaçırdı gol bi de penaltı yaptırdı gol.al sana 2 gol.ondan sonra gassamayı sahaya sürmek nesi yaa.bir de poko niye çıkıyor arkadaş.neden çıkan kesinlikle borges olmuyor.allah aşkına şu maçı tekrar bi izle hocam .poko kaç tane mücadele kazanmış , nasıl direnç katmış , üstüne gol de atmış.sonra bir de borgesi izle.çıldırıcam yaa.bu nasıl bir anlayış.

    • Göztepe
      8
      (Misafir) Diyor Ki; (19.01.2019 - 16:11:34)

      bilader borges aynı modric kalitesinde pas yapıyor görmüyor musun?top onun ayağına değmeden ileri aktarılamıyor.hele ara pasları yok mu , süper?eee şut özelliği , golcülüğü de var?daha ne istiyon?şaka lan şaka bildiğin çöp.katılıyorum sana.

    • Göztepe
      4
      Sadi (Misafir) Diyor Ki; (19.01.2019 - 16:23:23)

      G.S maçına saklıyor ama bilmiyor ki cim com beş çekecek bizde böyle defans olursa

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 16:09:28);

    Malatya maçlarımız var faciası. Penaltı kesinlikle yok. İkisi de birbirini hafifçe tutuyorken malatya lı kendini yere bıraktı. Bu kadar ucuz çalıyorlar bize karşı. Pokonun şutu gol olmasaydı o pozisyonda yasinin düşürülmesini de katiyen penaltı vermezdi. Şu anda yönetim ortalığı ayağa kaldırmalı ki diğer maçlarda da biçilmeyelim.

    • Göztepe
      8
      (Misafir) Diyor Ki; (19.01.2019 - 16:14:26)

      aynen kardeş.bu vardan bize lehte hiçbişey çıkmaz.malatyanın bizden aldığı 6 puanın tamamı var.kendileri 2 maçta da bi cacık oynamadılar.

  • MAX. (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 16:28:26);

    ŞU MALATYAYA BİR TAVIM ANLATAMAM..YOK DOSTMUŞ KARDEŞMİŞ BIRAKIN BUNLARI KİMLE DOST OLDUSAK HEP SIRTIMIZDAN VURDULAR..TVDEN KULAKLARIMLA DUYDUM GÖZTEPEYE KOY DİYE BAĞIRIYOLARDI..HANGİ OYUNCUMUZU YAZSAK ELİMİZDE KALIR ..POKO ÇIKMAMALIYDI AXEL DİYENLERDE BUGÜN GERÇEĞİ GÖRMÜŞLERDİR...TİTİ ..REİS..BERKAN..YASİN..BORGES..JEROME..BİZ BUNLARLA LİGTEN DÜŞERİZ..AMA OLSUN BİZİM BORCUMUZ YOK..STADIMIZDA OLUYO..KİMSE HAKEMLERE ÇIKIP İKİ LAF YAPAMIYOR..18.MAÇ YA 18 BİRTANE PENALTI ALINMAZMI ..GEÇMİŞ OLSUN OLAN GENE TARAFTARA..OLUYOR..YAZIK HAYATTAN SOĞUTTUNUZ BİZİ.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 16:31:18);

    Sayın hocam eğer serdar, halil çıktıktan sonra girecekse,Serdarı niye aldık?Halil eğer serdar yokken oynayacaksa halille neden 3 yıllık anlaşma imzalandı.bu ikisinede Aynı anda yer bulman lazım.olumlu yanımız reaksiyon göstermemiz.olumsuz yanımız çok ağır oynamamız.sanki rakip başka biz başka bir maçın içindeyiz.rakip istediği zaman golünü attı.tıpkı geçen haftaki Antalya gibi.tempoyu yükselttiklerinde,biz onlara ayak uyduramadık.futbol sahası bizim takım için sanki üçgen.sıfırdan ortamız hiç yok gibi.bir kere Alpaslan ortaladı jerome vuramadı.kime kızayım.başta eyyamcı hakeme,sonra yönetime..oyunculardanda var kızdığım,ama neyse gönüllerini hoş tutalım.sonuçta bu lig onlarla bitecek.eren ve jerome farklı adamlar.biri elma biri armut.ama hangisinin bize lazım oyuncu olduğunu bugün alpaslanın ortasında,ikincisi maçın sonunda jeromun yarım yamalak vuramadığı pozisyonda herhalde anlamışsınızdır.jerome kötü oyuncu değil,ama bize lazım olanda o değil.bu üçgen oyunla onun bi faydası olmaz sıfıra inemedikçe.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 16:42:23);

    Şu karaktersiz şişmanoğlu nun yaptığı piçliği gördünüz değil mi? Artık benim neden bjk ve bjk tandanslı oyuncu düşmanı olduğumu anlamış olmanız gerekir. Gs fb pislik ama bjk daha pislik oyuncusu hocası başkanı böyle.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 17:53:56);

    Poko niye çıktı anlamadım.madem axell girecek çıkar borgesi..o saatten sonra topu tutsak nolur tutmasak nolur, zaten mağlubuz.bu yaşıma geldim çözemediğim tek oyuncu borges. Allahım sen akıl fikir ver yarabbim..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 18:15:29);

    Çaykur rize Erzurum ve Ankaragücü hep kaybetsin de ligde kalalım.

    • Göztepe
      5
      MAX. (Misafir) Diyor Ki; (19.01.2019 - 18:22:51)

      BİEVİNOĞLU KARDEŞİM BİZ HEP RAKİPLER NE YAPAR AMAN KAYBETSİN DİYEMİ DÜŞÜNECEZ HEP....BEKTAŞ GİTMESEYDİ ŞUAN NALLARI DİKMİŞTİK..ÖZDEŞ HOCA GELDİ..DAHA AĞIRDAN YAVAŞ YAVAŞ GİDİYOZ VE BU DAHA ACI NİYE OLMUYO BİZ NEDEN MALATYA GİBİ 32 PUANDA DEĞİLİZ..BİZDEN NE ARTISI VAR BU TAKIMIN..NE ÖZELLİĞİ VARDA ŞAMPİYONLUĞA OYNAYABİLİYOR...HESAPTA ...DAKKA 28.SANİYEDE GOL YEMEK AKLA MANTIĞA SIĞIYOMU..ALPASLAN ORADA OYNARMI GASSAMA VARKEN...HEM GOLÜ KANADINDAN YEDİRDİ HEMDE PENALTI YAPTIRDI...VE HOCA ÇIKIP DİYOR TRANSFER YETERLİ GEREK YOK DİYOR.AKIL TUTULMASI YAŞIYORUZ RESMEN...HADİ BUSENE DÜŞMEDİN YIRTTIN PEKİ SENEYE..BU HEP BÖYLE GİDERMİ SİZCE.

    • Göztepe
      3
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (19.01.2019 - 19:19:23)

      haklısın ama gerçek bu. Maalesef kemal hoca nın evvela kupa sonra bu maçtaki kadro tercihleri kötüydü. Ama daha kötüsü bu maçta yapmaya kalktığı müdahalelerdi. Halil in çıkarılması hata idi. Inşallah hoca yasin in ismi altında ezilmiyordur. Çünkü çıkması gereken yasindi ve bu değişiklik dk 79 da yapilmamali idi.

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 18:48:10);

    Yasin 70 inci dakikalarda nakavt bitiyor bunu rakipte tüm Türkiye görüyor kemal hocam şişirme toplarla gol bulacak santrofor un rakibe top şişiriyoruz. Birde beto ya forma ver ön libero oynasın baktı oyun kuracak , asist yapacak adam yok orta sahaya kadar gelip oyun kuruyor borgesten daha iyi beto bile isyan etti pokoyu alacağına borgesi al poko bu gün daha diri idi sonuç santrofor/ 10 numara / sol bek transferi şart Oda hazır oyuncu olacak hazır olacak, sakat olmuyacak sepil başkanım vur masaya Başarıyı herkezden çok sen istiyorsun biliyoruz Daha sert dah iyi yönetim daha radikal kararlar alınması lazım başarı isteniyorsa bunlar şart buralara kolay gelinmedi...

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 20:02:49);

    yazık göztepe ayıp göztepe malatyaya 6 puan verdiniz . yazık size

  • Tepecikli. (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 20:04:21);

    Ne var bu Yasinde arkadaş.Tövbe Tövbe.Gufran bundan iyi be.Gerçek bu.

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 20:05:28);

    nerde jeremocular gördünüz işte hele o son dakkada kaçırdığı vuramadığı pozsyon. evlere şenlik. koy oraya samedibe hocam dilimizde tüğ bitti. ha . samed yetersiz diyorsan sen hele bi koy samedi antremanda değil maçta 90 dakka görmek istiyoz. sanki jeromo çok iyi. al işte 22 maçta 3 gol. o kadarını samedde atar be hocam.

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 20:06:22);

    bu işin tek suçlusu başkan. bütün kazmaları o aldı.

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 20:09:50);

    heyt be 2 maçta 6 gol. defansa bak evlere şenlik. defans değil yol geçen hanı

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 20:11:14);

    heyt be 2 maçta 5 gol atıyoruz. ama bu 5 golde jeromonun adı geçmiyo. aslan santrafor jeromo

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 20:28:11);

    Gs ye gol atamazsa bundan böyle jerome a jelibon diyeceğim. Gol atarsa jerome jerome dur derim. Son şansı bende.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 20:46:44);

    Çok yavaş oynuyoz.kontratağa çıkışımız bile yavaş.durum böyle olunca yerleşen rakip karşısında başlıyoz yan pasa..bu kadar yavaş oyunda elimizdeki yasin halil gibi hızlı adamların bir kıymeti yok.topu kaptığımızda bu hızlı adamlara milimetrik pas atacak adam lazım.ama böyle yavaş, göstere göstere oynucaksak hiç pas hatası yapmamamız,santrforunda her yakaladığını atması lazım.o da hayal.rakipler topu kaptığında mermi hızıyla üzerimize gelip bizi dengesiz yakalıyo.bizde topun TITI nin ayağından çıkıp borgese borgesden reise reisden tekrar borgese ordan castroya gelmesi merasime tabi.traore sakatlanalı 4 ay oldu..

    • Göztepe
      7
      (Misafir) Diyor Ki; (19.01.2019 - 23:08:31)

      yavaşlığın en büyük sebebi Berkan'ın tek ayaklı olması topu ileriye taşıyamayıp hep geriye yollaması ve borges'in geriden top alıp oyun kurmamasıdır. castro ve poko orta sahanın mücadeleci oyuncuları, oyun kurma görevi aslen borges'te ama bunu yapmıyor. iş sadece kanatlara yıkılıyor bu sefer. rakipler de bunu çözdü, kitliyorlar kanat oyuncularını. yani gerçek bir 10 numara ve çok iyi bir sol bek sayesinde bütün oyuncuların ve takımın komple oyununun gücü 3-5 kat artar...

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 21:02:21);

    Kemal Özdeş in Tamer ve Bayram da olmayan artı bir yönü var: Hakemler hakkında konuşup ortaya tepkisini koyuyor. Keşke SEPIL de böyle yapabilse.

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 21:11:15);

    Şu malatya bu futbolu ile bizi yeniyor ya hazmetmek zor malatyanın galibiyetine yardımcı olan var sistem ciler i santroforumuz jerome , kemal hocanıntercih ve değişikliği etkenleri büyüktü zor maçlarımız var bitrici hızlı santrofor/10 numara /sol bek çok iyi transferlere ihtiyacımız var

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 21:46:49);

    ulen kazma alpaslan senin yüzünden penaltıdan gol yedik. olum var var var. senin vardan haberin yokmu. hocanın gözünden kaçsa var dan kaçmıyo. biri bu futbolculara vardan bahsetsin.

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 22:01:30);

    Kemal Özdeş takımı aşırı yordu.Malatya bizi yorulmadan yendi.Enerjini 90 dk.ya yayamazsan yenilirsin.

  • Maradona (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 22:02:40);

    Yine aynı şeyleri yaşıyoruz geçen sezon bittiğinde takımın forveti yoktu forvet forvet diye milletin dilinde tuy bitti gittiler son gün ne var ne yok topladılar . Bu sene devre arası takımın sol beke ihtiyacı olduğu iki ay önceden belliydi gel gör ki lig başladı sol bek yok aynı sinema .takıma gelince sıkıntı yok dusmeyiz o kadar çok düşmeye aday takım var ki bize sıra gelmez o yüzden rahatım

  • (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 22:07:44);

    ulen önüne gelen bizi yeniyo be

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (19.01.2019 - 22:47:05);

    Borç yok puanda yok.galip gelsek 2,2 milyonu koymuştuk cebe..

  • Menderes (Misafir) Diyor Ki (20.01.2019 - 00:19:48);

    Defans çok kötü patır patır gol yiyiyoruz.

  • (Misafir) Diyor Ki (20.01.2019 - 01:22:48);

    Haticeye değil,Neticeye bak.3 Puan daha uçtu gitti.

  • Davut usta (Misafir) Diyor Ki (20.01.2019 - 10:52:01);

    Bizim defansımız evlere şenlik.Brezilyalılar berbatlaştı.Allah sonumuzu hayır etsin.Bunlar kampta üstüne koymamışlar.Hepsi gırgır geçmişler.Ceza sistemimiz yokmu ya.

  • Meto (Misafir) Diyor Ki (20.01.2019 - 10:56:27);

    Alpaslan elleriyle amatörce adam tutuyor.Bu ne saçmalıktır,,Bu ne sululuktur,3 puanımızda uçtu gitti.

    • Göztepe
      3
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (20.01.2019 - 13:16:52)

      sameti niye aldık.bi kere çok ucuza aldık.o ligde çok gol atmış belki bu ligdede atar diye göle maya çaldık.samete düşmanlığım yok,tanımam etmem.inşallah bu maya tutar.

  • (Misafir) Diyor Ki (20.01.2019 - 15:18:30);

    KADRON DÖRT DÖRTLÜK OLUR TAMAM DERİM SENİ TRASFERE İLK YARI BELLİYDİ FORVETE SAĞA VE SOL BEKE İHTİYACIN OLDUĞU BELLİ DEMEKKİ SCAOT EKİBİN YAN GELİP YATMIŞLAR İLK MAÇA EN AZINDAN 3 VEYA 4 YENİ TRANSFERLERLE ÇIKMASI GEREKİRDİ BAŞKAN UCUZ OYUNCU ARIYOR O ZAMAN AMÖTÖR LİGLERDEN ALACAK

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (20.01.2019 - 16:29:39);

    Takımımız gayet iyi transfere gerek yok. Nasıl olsa Traore iyileşecek. İyileşince sol bek sorunu çözülür. Reis le Kadu nun durumu gayet iyi. Top geçer adam geçmez. En az senede 4 gol atarlar. Geriden de çok iyi ve çabuk çıkıp güzel oyun kuruyorlar. Kapanan rakibin boşluklarını iyi çözüyorlar. Bu durumda stoper i ne yapcaz gerek yok. Borges den iyi ön liberoyu nerede bulucaz. Çabuk hızlı ve çok iyi derinlemesine pas atıyor. 6 asisti var bu sene. Ön libero mu geçiniz. Santrfor konusu zaten her maç 3 tane yiyoz santrfor gelse 4 mü atcaz. Para harcamaya gerek yok böyle gitsin. 10 numara Scarione var. Nasıl olsa parasını alıyor. Affederiz sorun çözülür. Bence bizim takımda hiç sorun yok. Bakın mantıklı düşününce her şey çözülüyor. Sabırrrtr

    • Göztepe
      -2
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (20.01.2019 - 17:35:48)

      Birader vakit öğlen olmasa bi kaç duble içtin diyecem.borges 1,castro halil 4 yasin 3 berkan 2 asistle oynuyor.hiçbir maçtada vallas ın borgesin kadunun ayaklarından Hızlı top çıkartıpta oyun kurduklarını görmedim.tamam transfer yapmayalım scarionede döneceksin dönsün.fakat kaduda vallasta çok ağır adamlar..

  • (Misafir) Diyor Ki (20.01.2019 - 17:12:53);

    Bayram bektaşın 11 ve sistemi ile devam ediyor Kemal özdeş, bu düzen tutsaydın hoca değişikliğine gidilmezdi Kemal hoca doğru 11 biran evvel oluşturmalı başkan ise acilen ihtiyaç duyulan bölgelere ligi bilen oyuncuları takıma kazandırmalı forvet,ortasaha ve solbek transfer ihtiyacı gözüken mevkiler kadu geçen sene takımın en iyilerindendi reisin artık formayı kaduya bırakması lazım

  • (Misafir) Diyor Ki (20.01.2019 - 17:52:23);

    Mukavelesi 1 yıldan fazla olan futbolcuyu Kadro dışı bırakmak kadar saçma karar olamaz gitmesini istiyorsan futbol piyasasının gözünden uzak tutmucan scarione ve nabile talip bulamassın adam bir imza attı emekli maaşı alır gibi yatarak maaş alıyorlar İzmir güzel oh misss gibi oynayanlarda çalışıp gözüküpte yatan futbolcularda var

  • (Misafir) Diyor Ki (20.01.2019 - 18:55:27);

    lig sonuncusu rizeden bile 3 tane fazla mağlubiyetimiz var Allaha şükür?!?!?!

  • (Misafir) Diyor Ki (20.01.2019 - 18:55:30);

    lig sonuncusu rizeden bile 3 tane fazla mağlubiyetimiz var Allaha şükür?!?!?!

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (20.01.2019 - 19:55:07);

    Alanyanın yenmesi iyi olmadı..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (20.01.2019 - 20:58:15);

    Alanya zaten düşmez. Dua edin Ankaragücü rize ve erzurum devamlı kaybetsin. Bu üçü bizim ligde kalma yarışında rakiplerimiz. Diğerleri düşmez. Fenevi de düşürmezler.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (20.01.2019 - 21:22:19);

    Allahım ank.gücü Rize ve Erzurum sürekli yenilsin,ve Bu üçlüye tez zamanda Akhisarıda dahil et yarabbi..

  • (Misafir) Diyor Ki (20.01.2019 - 22:10:22);

    ya benim anlamadığım bi malatyayı niye 2 maçta yenemiyoruz. malatya kim

  • (Misafir) Diyor Ki (20.01.2019 - 22:12:55);

    alanyada efe can var canavar gibi çocuk dikkat edin yazın bi kenera. onu alalaım. bide trabzonda sol açıkta oynayan bi yabancı var oda çok güzel onuda alalım.başkana burdan sölüyom. bıraksın scut mcut ekibini beni dinlesin alsın bu futbolcurı

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (21.01.2019 - 16:13:24)

      Geçen sene Efecan'ı alıyoruz dense koro halinde küfrederdiniz. Şimdi iyi bir dönemi olunca herkes sallıyor.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (20.01.2019 - 23:15:03);

    Arkadaşım Malatya artık sadece kayısı değil.başlarında hiç sevmesemde abdullah avcının yardımcısı erol bulut var.sportif direktörleride ali ravcı,3-4yıldır takımın başında.transferleri cuk oturdu.takımın toplam değeri bizden az.az ama sahaya yansıması tam tersi.bu hafta en önemli üç oyuncuları yoktu yinede kötü oynamadılar.devre arasındada hocaları daha yapılmayan transferler yüzünden nerdeyse istifa edecekti.gerisini sen düşün..

  • Tam 35. (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 00:53:37);

    Problem kesinlikle çok ağır kalan defansta.Bunu futboldan anlamayan bile söylüyor.Ama teknik direktör görmüyor.Hayret bişey ya.Defans üstüne koymamış.Aynı tas aynı hamam.Titi,Reis,Alpaslan,Berkan kondisyon özürlüler.Ruh yok.Ayıp ya.

  • İzmirli Diyor Ki (21.01.2019 - 10:14:03);

    Mehmet Sepil gün geçtikçe tecrübe edineceğine acemileşiyor. Senelerdir yapılan hatalardan hiç ders alınmamış maalesef.Geçen yıl Nisan ayında eksikliği gün yüzüne çıkan santrfor ihtiyacımızın transferin son gününde alel acele yapılması,3 yıldır ısrarla söylediğimiz 10 numara transferinin yapılmaması, 4 aydır yapılamayan sol bek transferi,geçen yıl vasat diyebileceğimiz oyuncuların gönderilerek yerlerine daha kötülerinin alınması hatta bazı eksik bölgelere hiç alternatif olarak transfer yapılmaması ve bunun gibi bir sürü örnek var yapılan yanlışlara teknik direktör tercihlerinide bunlara dahil ediyorum. İşin özeti başkan ısrarla hata yapmaya devam ediyor.Takımda o kadar çok ıskarta var ki göndermeye kalksan bir tane talibi çıkmaz(Ghilas,Scarione,Grillo,Ngando,Reis,Berkan,Tayfur,Hakan Çinemre) bu kadar transfer yanlışıyla küme düşmememiz mucize olur.Allahtan rakiplerimiz sıkıntılı yoksa 1 numaralı aday biziz.Sayın başkan bir laf vardır poposuyla inatlaşan altına sıçar diye,maalesef siz bunu yaşamaya çok yakınsınız.Bu kadar ıskartayı takıma toplayan ve bu kadro planlamasını yapan kimse derhal kulüple ilişkisini kesin zira önümüzdeki sezonda aynı sorunları yaşayacağız bu çok net belli.

  • gdsgdg (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 10:29:48);

    rize bu hafta kasımpaşayı yenecek handikap yapacak bu bir...ikincisi daha transfer dönemine girmeden elazığdan tatosu alın dedik bedava adam kanatta oynuyor hızlı tecrübeli ve bizim en büyük eksiğimiz 10 numara pozisyonu deik anlatamdık dermimiz....dua edin fener mağlup olsun en azından rakiplerimizi yensin fikstür zor neden şu takıma takviye yapmadılar anlamak mümkün değil ...malatyada göztepe formasını giyecek kalite bir futbolcu vardı aleksis oda bize yetti arttı adamlarda 3 eksik var 2 futbolcusunu iyi para verdikleri için sattolar kadroların 4 oyun ptt liğindeki kadrodan ama attıkları golarde takım oyunu var bizimkiler karanbole ama bizim hoca hakem penaltı diyor bu mazeretlerle bu vurdum duymazlıkla bakalım nereye gideceğiz acil bir forvet bir on numara ah vah etmeyin...n

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 10:53:52);

    Defansımız ağır olduğu gibi önlerindeki adamlarda ağır.ön libero Alpaslan, kuvvetli olabilir ama ağır.yerden hızlı oynayan her takım bizi zorlar,hatada yaptırır.

  • Müneccim Mahir (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 11:04:13);

    Başkan ekenomik davranmaya devam edip bi alt ligin özlemini çekiyor galiba bu takım düşme adayı olarak gördüğüm ilk takım rize çok iyi takviyeler yaptı erzurum da boş takım değil biz kimi yenecez be hiç birini....Kemal hoca 5 ci hafta da kendisi istifa edecek göreceksiniz

  • Müneccim Mahir (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 11:04:16);

    Başkan ekenomik davranmaya devam edip bi alt ligin özlemini çekiyor galiba bu takım düşme adayı olarak gördüğüm ilk takım rize çok iyi takviyeler yaptı erzurum da boş takım değil biz kimi yenecez be hiç birini....Kemal hoca 5 ci hafta da kendisi istifa edecek göreceksiniz

  • Müneccim Mahir (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 11:04:19);

    Başkan ekenomik davranmaya devam edip bi alt ligin özlemini çekiyor galiba bu takım düşme adayı olarak gördüğüm ilk takım rize çok iyi takviyeler yaptı erzurum da boş takım değil biz kimi yenecez be hiç birini....Kemal hoca 5 ci hafta da kendisi istifa edecek göreceksiniz

  • Müneccim Mahir (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 11:04:22);

    Başkan ekenomik davranmaya devam edip bi alt ligin özlemini çekiyor galiba bu takım düşme adayı olarak gördüğüm ilk takım rize çok iyi takviyeler yaptı erzurum da boş takım değil biz kimi yenecez be hiç birini....Kemal hoca 5 ci hafta da kendisi istifa edecek göreceksiniz

  • Müneccim Mahir (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 11:04:25);

    Başkan ekenomik davranmaya devam edip bi alt ligin özlemini çekiyor galiba bu takım düşme adayı olarak gördüğüm ilk takım rize çok iyi takviyeler yaptı erzurum da boş takım değil biz kimi yenecez be hiç birini....Kemal hoca 5 ci hafta da kendisi istifa edecek göreceksiniz

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 11:33:18);

    Kemal hoca geldiğinde "benim öncelikli görevim eldeki oyunculardan en iyi verimi almaktır" dedi.bu söz şu ekonomik ortamda her başkanın,yönetimin duymak istediği sözdür.ancak bu söz,sezon öncesi uzun hazırlık döneminde olsaydı tamamdı.şimdi bu gidişatta bu dar zamanda eldeki oyuncunun performansı ne kadar değişir, buna zaman varmı,tartışılır..puan almamız lazım.ondan sonra isteyen istediği kadar takımla oynasın.Ayrıca sol bek ve skorer bir santrfor ihtiyaçlarına katılıyorum fakat bu takımın başına hangi hoca gelirse gelsin,hangi sistemle oynarsa oynasın,ister uzayda ister yerde,böyle bir taraftarın önünde 10 numarasız Göztepe olmaz.olursada o zaten Göztepe olmaz..

  • (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 20:55:32);

    Küçük hesaplar veyakendini ispatlamaya çalışan hoca yüzünden transfer yapılmıyorsa yaryn çok geç bu takıma sol bek , 10 numara, santrofor şart rize şu anda galip . Fenerde mart seçim var birde var var şu anda stres yokken 3 puan alamıyoruz allah korusun !! Kaybımız çok büyük olur bşk iyi hesap yap !! Değermi bu strese?? Halil de yasinde kurtarıcılarımız 90 dklık oyuncu değil maçı döndürecek yedek olmaları gerekiyor jerome de öyle yedek olabilir bu net gözüküyor o zaman bu mevkilere acil bomba transferlere ihtiyaç var Sol bekimiz saatli bomba rakipte öğrendi Golleri ordan yiyoruz.. acill acil önlem yarın lar çok geç...

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 22:04:53);

    Rize galibiyeti bizim için kötü.

  • (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 22:12:27);

    Biz düşebiliriz valla bu işin şakası yok.

  • (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 22:37:10);

    rizede galip hadi bakalım şenlik başladı

  • (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 22:39:10);

    başkanımız yanlış politika izliyor. bizide dinlemiyor. işimiz zor

  • LEVENT (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 22:46:52);

    Sayın Sepil var sistemini bahane etme lutfen. Transfer yapmak para harcamak istemiyorsun. Altmış milyonu getirene takimi satacagini soyledigini duyduk. Yazık etme bu takıma düşerse altında kalmak da var vebalinin. Bence para pul ile alinmayacak bir değer olduğunu unutma bu makamın. Kiymetini bil.

  • LEVENT (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 22:58:36);

    60 milyon USD.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 23:05:27);

    Rize nın kazanması gerçekten çok kötü oldu. Ah başkan ah. Bir sol bek alsan yeterliydi.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (21.01.2019 - 23:31:25);

    Başkanın birşeyi bahane ettiği yok.söylemesi gerekeni söylemiş.ha pozisyona bakarsan penaltımı,verilirde verilmezde.ben zaten şimdiye kadar takdir hakkını bizden yana kullanan hakem görmedim.ikinci şık 60 milyon hikayesine inanmam.para harcamak istemiyorsada harcamaz.sonuçta para onun,vardır bir bildiği.zaten parasının olup olmadığıda meçhul.fakat bir taraftar olarak beni ilgilendiren kısım bizden daha az harcayan takımların bizden çok daha başarılı olduklarıdır.ha işte burada başkanın hataları çok.ayrıca stadımız bitince herşey daha iyi olacak diyede bir durum yok,oda inanmadığım diğer konu,.2.3. Ligler 20-30 bin kapasiteli pırıl pırıl statlara sahip takımlarla dolu.üç istanbullunun statlarına rağmen borçları anasının nikahı.herşey iyi yönetmekten geçiyo,gerisi hikaye.en önemlisi gelecekte ne olacağı değil,bugün ne olup bittiği.ama şimdiye kadar yaptıklarıylada görüp göreceğimiz en iyi başkan.şunuda hiçbir zaman unutmayın bu takımın yeni stadıda biziz bugünüde,yarınıda,önce kendimize güvencez..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 00:07:53);

    Rize iyi transferler yaptı devre arası. Okan BURUK da iyi bir hoca. Belli ki iyi puanlar alacaklar. Hep nasıl olsa Ankaragücü Erzurum ve Rize var diyordum. Ama Rize konusunda fikrim değişmek üzere. Çok zora girdi bu iş. Be adam, bizim sol bek ve forvet ihtiyacımız vardı. Sen gittin futbolcu bollugumuz olan mevkiye serdar ı aldın. İş mi bu ??? Kemal ÖZDEŞ "transfere gerek yok" dediği anda bütün güvenimi yitirdim ona karşı. Bir de kupa maçına Eren le başlayınca "ne yapıyor lan bu " demiştim. Maalesef bu hocayla uzun soluklu gitmeyiz.

  • Eymenefeeee (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 11:05:30);

    Ya arkadaşlar baba rahman transferi noldul bilgisi olan varmı acaba. Yoksa yalan habermi?

  • Msfr (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 12:15:40);

    Alamadık kardeşim.kulübüyle anlaşamadık..berkandan patlama beklicekler.

  • dsfsfdfsd (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 12:29:12);

    rize yenecek diye yazdık...elazığdan tatosu alın dedik dalga geçenlere altayı ikinci yarı takip edin dedik altay galip......lütfen şu takıma sol bek öncesi 10 numara ve forvet lütfen takım çok daha derli toplu olacak orta sahada lider yok....gazişehirden muhammedi geri alın yasinden çok daha iyi maçlar çıkartabilir serdar halilin yerine oynamalı halille falan bu işler yürümez...n

  • düşme potasındaki rakipler (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 12:32:24);

    şunuda bilin fener rize düşme potasında bu takımlarla mücadele edersek bu işin şakası yok düşeriz lütfen.....cano ve iyi bir 10 numara alın genç muhammedi takıma geri alın yasin formsuz muhammed çok daha istekli hızlı daha iyi maçlar çıkarta bilir defansda kadu mutla oynamalı ısrar edilmeli..nn

  • düşme potasındaki rakipler (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 12:32:28);

    şunuda bilin fener rize düşme potasında bu takımlarla mücadele edersek bu işin şakası yok düşeriz lütfen.....cano ve iyi bir 10 numara alın genç muhammedi takıma geri alın yasin formsuz muhammed çok daha istekli hızlı daha iyi maçlar çıkarta bilir defansda kadu mutla oynamalı ısrar edilmeli..nn

  • düşme potasındaki rakipler (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 12:32:32);

    şunuda bilin fener rize düşme potasında bu takımlarla mücadele edersek bu işin şakası yok düşeriz lütfen.....cano ve iyi bir 10 numara alın genç muhammedi takıma geri alın yasin formsuz muhammed çok daha istekli hızlı daha iyi maçlar çıkarta bilir defansda kadu mutla oynamalı ısrar edilmeli..nn

  • düşme potasındaki rakipler (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 12:32:36);

    şunuda bilin fener rize düşme potasında bu takımlarla mücadele edersek bu işin şakası yok düşeriz lütfen.....cano ve iyi bir 10 numara alın genç muhammedi takıma geri alın yasin formsuz muhammed çok daha istekli hızlı daha iyi maçlar çıkarta bilir defansda kadu mutla oynamalı ısrar edilmeli..nn

  • düşme potasındaki rakipler (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 12:32:40);

    şunuda bilin fener rize düşme potasında bu takımlarla mücadele edersek bu işin şakası yok düşeriz lütfen.....cano ve iyi bir 10 numara alın genç muhammedi takıma geri alın yasin formsuz muhammed çok daha istekli hızlı daha iyi maçlar çıkarta bilir defansda kadu mutla oynamalı ısrar edilmeli..nn

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 13:55:26);

    Dünkü sonuçlardan sonra artık sistem falan uğraşamayız.direkt skora oynucaz.dolayısıyla 10 numara veya daha skorer bir golcünün daha elzem olduğunu düşünüyorum.tamam solbekte ihtiyaç.fakat berkanın çabalamadığı maç hatırlamıyorum.tam tersine hala forması ıslanmayan bi kaç oyuncu var bu takımda.berkanın kaçırdığı adama bir başkası kademeye girer Vs,bir şekilde halledilebilir.ayrıca gassama artık iyiyse yerine geçmelidir.alpaslan ön libero,borgesde daha önde değerlendirilebilir.Göztepe gibi bir takımda bu kadar defansif orta saha hatanın en büyüğü.

    • Göztepe
      5
      (Misafir) Diyor Ki; (22.01.2019 - 15:25:27)

      Sol bekten daha önemli bir bölge yok şu anda saçmalamayın, sol bek olmadan gider mi bu lig, mahalle takımı mı bu?

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (22.01.2019 - 23:42:43)

      berkanın iyi niyeti ve çalışkanlığı süper ama maalesef hep geriye dönerek oynuyor, oyuna destek olamadığı gibi yavaşlatıyor, defansta da çok sağlam durduğu söylenemez..

  • (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 14:06:25);

    Başakşehir demba ba’yı renklerine katmış bajıc bi alsak onlardan forvete bide Gökhan inleri ortasahaya aldıkmı süper olur bence

  • Eymenefeeee (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 14:30:00);

    Anlamıyorum bu ttansfer neden bu kadar zor yapılır...nAbi ligde borsuz kulüplerden bir tanesiyiz. Ve nasıl ttansfer yapamıyoruz. Bir erzurum bir rize veya bir akhisar nedem olamıyoruz. Transfer komitesi değişmeden bizi çok zor günler bekliyor ve hatta düşme potasına bile girebiliriz (allah korusun) ama acil birşeyler yapılması gerekiyor ve bunun hemen yapılması gerekiyorki takımı ligde tutalım. Başkanım aç artık gözünü ve para için kulüpte gününü gün edenleri tespit et ve gönder ve gerekirse transfer edilecek oyuncuyu sen kendin tespit et ve takip et çünkü sen göztepenin umudusun umudumuzu yok etme başkanım.....

  • EŞŞ (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 14:49:41);

    ADEBAYOR VE MOSSORO BU İKİ FUTBOLCUYU BARİ ALIN DÜŞECEĞİZ BIKTIM HER YIL TRANSFER BEKLEMEKDEN ARTIK İSTANBUL TAKIMLARINI DESTEKLEYENLERİDE ANLAMAYA BAŞLADIM BU ÇİN İŞKENCESİNDEN SIKILDIM GERÇEKDEN ALTINORDU GİBİ BARİ BİR DURUŞUNUZ OLSUN GENÇ OYUNCULAR ÇIKARTIN YOK BARİ FORMALARI GÜZEL TASARLAYIN İÇ SAHA FORMASI BOJA GİBİ REVER PLATE GİBİ DEĞİŞMESİN YOK....KURDUĞUN TAKIM 3-4 YIL OYNACAK GİBİ OLSUN YOK NESE GERÇEKDEN SIKILDIM ARTIK....n

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 14:57:57);

    Az kaldı 4 ay sonra transfer sezonu açılacak. O zaman alıcaz. Kalan giden kör topal sakatları alırız. Yuhhh. Başkan dan beklediğimiz çık o zaman deki biz transfer yapmıyacağız. Millet te beklenti içine girmesin. Sayın Başkan biz alışığız ilk defa küme düşmeyi görmüyeceğiz. Ama yarın bugün son pişmanlık fayda etmez.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 15:00:20);

    Bu takıma çabuk hızlı bir stoper Alanyalı Merih gibi ve Adebayor tipinde santrafor şart. Sol bek bir şekilde gider. Yapın iki nokta transfer millet azap çekmesin.

  • HG (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 15:57:10);

    BAŞAKŞEHİR ELİNDE İKİ FORVET VARKEN BİR FORVET DAHA ALMIŞ.. ORTA SAHDA BİR ÇOK OYUNCU VARKEN ROBİNHOYU ALMIŞ....RİZE İKİNCİ 10 NUMARYI İKİNCİ FORVETİ ALIYOR...KASIMPAŞA İKİNCİ BİR 10 NUMARA ALIYOR....BİZİM SAĞBEKİN YEDEĞİ YOK SOL BEKİN YEDEĞİ YOK 10 NUMARA EMEKLİ OLDU YERİNE DÜŞÜNÜLMÜYOR FORVETİN BİRİ 100 KİLO BİRİ GİTTİ DİĞERİNİN FUTBOLCU OLGU ŞÜPHELİ AMA TRASFER YAPMAK İÇİN BEKLİYORUZ ZAMANI GELECEK İLK MAÇI YENİLDİK BİR KAÇ MAÇ DAHA YENİLDİKMİ 17 SITAY DÜŞERİ MUHTEMELEN TRANSFER SEZONUDA KAPANIR BU AMA NE KADAR ÖVÜNSEK AZDIR TÜPÇÜ EN AZ BORÇU OLAN TAKIM GÖZTEPE DİYE AÇIKMA YAPTI VE BİZE ÖDÜL VERECEK NE KADAR GURULANSAK AZ.....İSTANBUL TAKIMLARIN BORÇUNU AALTMAK İÇİN VE MUHTEMEL ŞAMPİYONLUKLARDA BU TAKIMLARIN ÖNÜ AÇILSIN DİYE BİZE ÖDÜL VERECEKLER VE HAKKIMIZ OLAN ADİL YARIŞI KENDİ LEHLERİNE ÇEVİRECEKLER BİZDE ÖDÜL ALDIK DİYE SEVİNECEĞİZ NEDEL ADİL DEĞİL ŞUNDAN DOLAYI AYNI DURMU BİZ YAŞADIK VE İZ AMTÖRE KADAR GERİLEDİK OZAMAN FUTBOLU KURARALIM DİYEN YOKTU NEZAM İSTANBULA TAKIMLARI SIFIRI TÜKETTİ ANADOLU KÜLÜPLERİ İLK İKİ SIRAYI ALDI ŞİMDİ FUTBOL KURTARMA DERDİNE DÜŞÜLDÜ BU KÜLÜM BU SENE DÜŞERSE NE OLACAK YİNE AYNI ÖDÜLÜ VERECEKLER Mİ SEZON BAŞI ŞAMPİYON OLABİLECEK BİR KADRO KURUN DEDİK UMARIM BU SEZONU MUMLA ARAMAYIZ......n

  • HG (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 15:57:15);

    BAŞAKŞEHİR ELİNDE İKİ FORVET VARKEN BİR FORVET DAHA ALMIŞ.. ORTA SAHDA BİR ÇOK OYUNCU VARKEN ROBİNHOYU ALMIŞ....RİZE İKİNCİ 10 NUMARYI İKİNCİ FORVETİ ALIYOR...KASIMPAŞA İKİNCİ BİR 10 NUMARA ALIYOR....BİZİM SAĞBEKİN YEDEĞİ YOK SOL BEKİN YEDEĞİ YOK 10 NUMARA EMEKLİ OLDU YERİNE DÜŞÜNÜLMÜYOR FORVETİN BİRİ 100 KİLO BİRİ GİTTİ DİĞERİNİN FUTBOLCU OLGU ŞÜPHELİ AMA TRASFER YAPMAK İÇİN BEKLİYORUZ ZAMANI GELECEK İLK MAÇI YENİLDİK BİR KAÇ MAÇ DAHA YENİLDİKMİ 17 SITAY DÜŞERİ MUHTEMELEN TRANSFER SEZONUDA KAPANIR BU AMA NE KADAR ÖVÜNSEK AZDIR TÜPÇÜ EN AZ BORÇU OLAN TAKIM GÖZTEPE DİYE AÇIKMA YAPTI VE BİZE ÖDÜL VERECEK NE KADAR GURULANSAK AZ.....İSTANBUL TAKIMLARIN BORÇUNU AALTMAK İÇİN VE MUHTEMEL ŞAMPİYONLUKLARDA BU TAKIMLARIN ÖNÜ AÇILSIN DİYE BİZE ÖDÜL VERECEKLER VE HAKKIMIZ OLAN ADİL YARIŞI KENDİ LEHLERİNE ÇEVİRECEKLER BİZDE ÖDÜL ALDIK DİYE SEVİNECEĞİZ NEDEL ADİL DEĞİL ŞUNDAN DOLAYI AYNI DURMU BİZ YAŞADIK VE İZ AMTÖRE KADAR GERİLEDİK OZAMAN FUTBOLU KURARALIM DİYEN YOKTU NEZAM İSTANBULA TAKIMLARI SIFIRI TÜKETTİ ANADOLU KÜLÜPLERİ İLK İKİ SIRAYI ALDI ŞİMDİ FUTBOL KURTARMA DERDİNE DÜŞÜLDÜ BU KÜLÜM BU SENE DÜŞERSE NE OLACAK YİNE AYNI ÖDÜLÜ VERECEKLER Mİ SEZON BAŞI ŞAMPİYON OLABİLECEK BİR KADRO KURUN DEDİK UMARIM BU SEZONU MUMLA ARAMAYIZ......n

  • HG (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 15:57:19);

    BAŞAKŞEHİR ELİNDE İKİ FORVET VARKEN BİR FORVET DAHA ALMIŞ.. ORTA SAHDA BİR ÇOK OYUNCU VARKEN ROBİNHOYU ALMIŞ....RİZE İKİNCİ 10 NUMARYI İKİNCİ FORVETİ ALIYOR...KASIMPAŞA İKİNCİ BİR 10 NUMARA ALIYOR....BİZİM SAĞBEKİN YEDEĞİ YOK SOL BEKİN YEDEĞİ YOK 10 NUMARA EMEKLİ OLDU YERİNE DÜŞÜNÜLMÜYOR FORVETİN BİRİ 100 KİLO BİRİ GİTTİ DİĞERİNİN FUTBOLCU OLGU ŞÜPHELİ AMA TRASFER YAPMAK İÇİN BEKLİYORUZ ZAMANI GELECEK İLK MAÇI YENİLDİK BİR KAÇ MAÇ DAHA YENİLDİKMİ 17 SITAY DÜŞERİ MUHTEMELEN TRANSFER SEZONUDA KAPANIR BU AMA NE KADAR ÖVÜNSEK AZDIR TÜPÇÜ EN AZ BORÇU OLAN TAKIM GÖZTEPE DİYE AÇIKMA YAPTI VE BİZE ÖDÜL VERECEK NE KADAR GURULANSAK AZ.....İSTANBUL TAKIMLARIN BORÇUNU AALTMAK İÇİN VE MUHTEMEL ŞAMPİYONLUKLARDA BU TAKIMLARIN ÖNÜ AÇILSIN DİYE BİZE ÖDÜL VERECEKLER VE HAKKIMIZ OLAN ADİL YARIŞI KENDİ LEHLERİNE ÇEVİRECEKLER BİZDE ÖDÜL ALDIK DİYE SEVİNECEĞİZ NEDEL ADİL DEĞİL ŞUNDAN DOLAYI AYNI DURMU BİZ YAŞADIK VE İZ AMTÖRE KADAR GERİLEDİK OZAMAN FUTBOLU KURARALIM DİYEN YOKTU NEZAM İSTANBULA TAKIMLARI SIFIRI TÜKETTİ ANADOLU KÜLÜPLERİ İLK İKİ SIRAYI ALDI ŞİMDİ FUTBOL KURTARMA DERDİNE DÜŞÜLDÜ BU KÜLÜM BU SENE DÜŞERSE NE OLACAK YİNE AYNI ÖDÜLÜ VERECEKLER Mİ SEZON BAŞI ŞAMPİYON OLABİLECEK BİR KADRO KURUN DEDİK UMARIM BU SEZONU MUMLA ARAMAYIZ......n

  • HG (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 15:57:24);

    BAŞAKŞEHİR ELİNDE İKİ FORVET VARKEN BİR FORVET DAHA ALMIŞ.. ORTA SAHDA BİR ÇOK OYUNCU VARKEN ROBİNHOYU ALMIŞ....RİZE İKİNCİ 10 NUMARYI İKİNCİ FORVETİ ALIYOR...KASIMPAŞA İKİNCİ BİR 10 NUMARA ALIYOR....BİZİM SAĞBEKİN YEDEĞİ YOK SOL BEKİN YEDEĞİ YOK 10 NUMARA EMEKLİ OLDU YERİNE DÜŞÜNÜLMÜYOR FORVETİN BİRİ 100 KİLO BİRİ GİTTİ DİĞERİNİN FUTBOLCU OLGU ŞÜPHELİ AMA TRASFER YAPMAK İÇİN BEKLİYORUZ ZAMANI GELECEK İLK MAÇI YENİLDİK BİR KAÇ MAÇ DAHA YENİLDİKMİ 17 SITAY DÜŞERİ MUHTEMELEN TRANSFER SEZONUDA KAPANIR BU AMA NE KADAR ÖVÜNSEK AZDIR TÜPÇÜ EN AZ BORÇU OLAN TAKIM GÖZTEPE DİYE AÇIKMA YAPTI VE BİZE ÖDÜL VERECEK NE KADAR GURULANSAK AZ.....İSTANBUL TAKIMLARIN BORÇUNU AALTMAK İÇİN VE MUHTEMEL ŞAMPİYONLUKLARDA BU TAKIMLARIN ÖNÜ AÇILSIN DİYE BİZE ÖDÜL VERECEKLER VE HAKKIMIZ OLAN ADİL YARIŞI KENDİ LEHLERİNE ÇEVİRECEKLER BİZDE ÖDÜL ALDIK DİYE SEVİNECEĞİZ NEDEL ADİL DEĞİL ŞUNDAN DOLAYI AYNI DURMU BİZ YAŞADIK VE İZ AMTÖRE KADAR GERİLEDİK OZAMAN FUTBOLU KURARALIM DİYEN YOKTU NEZAM İSTANBULA TAKIMLARI SIFIRI TÜKETTİ ANADOLU KÜLÜPLERİ İLK İKİ SIRAYI ALDI ŞİMDİ FUTBOL KURTARMA DERDİNE DÜŞÜLDÜ BU KÜLÜM BU SENE DÜŞERSE NE OLACAK YİNE AYNI ÖDÜLÜ VERECEKLER Mİ SEZON BAŞI ŞAMPİYON OLABİLECEK BİR KADRO KURUN DEDİK UMARIM BU SEZONU MUMLA ARAMAYIZ......n

  • Eymenefeeee (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 16:41:51);

    Arkadaş aynı yorumu 3 kere 5 kere paylaşmaktan ne anlıyosunuz 1 kere paylaşın lütfen... Yorum yap butonuna 1 kere tıkladınızmı yorumunuz zaten hemen yüklenşyor...

  • (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 18:02:08);

    Sout ekibimizin Allah binbir türlü BELA sını versin

  • (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 18:02:13);

    Sout ekibimizin Allah binbir türlü BELA sını versin

  • (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 22:26:12);

    Mehmet Sepil gs maçındaki kötü sonuçta protesto edilecek yazın bir kenara.Bu taraftarla dalga geçme başkan.100 kg lık ayının lisansını çıkarıp bizi uyutma.Antepli menajerden yediğin kazıkları gör artık aptal olma.Adam çaktı da çaktı bize bütün ıskartaları uyan artık aç gözünü.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 22:39:04);

    Takımdaki teknik ve idari olarak fikirlerimizi beyan ettik burada, tribünde taraftar olarak elimizden geleni fazlasıyla yaptığımıza inanıyorum örnek gösteriliyoruz Başakşehirin bizim gibi taraftarı olsa şampi derlerdi başkanım gerçekten çok kuvvetli bir taraftara sahipsin bu zamana kadar çok emek verdin eyvallah bu destekle daha iyi ve kuvvetli takım kuracağına sıfır borç sıfır risk düşüncesi ile zayıf kadro kuruyorsun lütfen düşermiyiz korkusu yaşamadığımız yukarı zorlayan transfer teklifleri alan futbolcularımız olsun şuan eminim ki bir tane futbolcumuza transfer teklifi yoktur

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 22:47:49);

    ghilas sakatlanmış,tüh..

  • LEVENT (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 22:48:59);

    Baskanin kalabalik bir ortamda söylediği ve etrafindikelerin duyduğu ve gayet ciddi bir söz. 60 milyon USD getirsinler vereyim kulübü.

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (22.01.2019 - 23:49:56)

      kulübü stat bitince araplara veya ruslara veya başkalarına aynı İngiliz kulüplerinde olduğu gibi satmayı düşündüğünü son röportajında belirtti zaten..

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (23.01.2019 - 01:45:19)

      60 milyon dolara kapıcı dairesi vermiyorlar bu devirde

    • Göztepe
      4
      (Misafir) Diyor Ki; (23.01.2019 - 09:30:11)

      Evet başından beri başkanın aklında olan plan bu bence: Takımı belli bir seviyeye getirip stadı da bitirince vizyonu arttırıp ki değeri de arttırmış olacak bittabi,takımı yabancılara pazarlamak ha bu yabancı rus ya da arap veya ingiliz olmuş fark etmez yeterki canlıyı masanın üstüne takaroz atsın. Başkanın son zamanlarda demeçlerine dikkat ederseniz bu konuya açık açık vurgu yaptığı ayan beyan göreceksiniz. Adam açıkça söylüyor'Türkiyeye sportif alanda ilk yabacı sermayeyi getiren klüp biz olabiliriz' Diyor.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.01.2019 - 23:03:33);

    başakşehir dembaba yı almış. biz niye almadık başkanım.

  • (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 07:32:22);

    Gaziantepspor 2.ligden çekilmiş, hemen sol bekini, forvetini ve 10 numarasını alalım 5 yıllığına. Hadi Antepli menajerler/scoutcular hadi çabuk hadi. O cocukları

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 11:21:35);

    AGBENYENU hayırlı olsun.

  • (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 11:41:33);

    Ocaktan itibaren galibiyet parası 3 milyon oldu iyi bir golcü olsa 2 maçta nerdeyse parasını çıkarır.herkes berkana ve bazı futbolculara kızıyor.berkana,tayfura,halile vb kızmak lazım zira adamların kapasiteleri bu.50 kg kaldıran adamdan 100 kg kaldırmasını Şahin'in bmv yi geçmesini beklemek gibi .kapasitesinin altında oynayan futbolculara kızmak ise anlaşılır bişey yasin gibi

  • (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 11:44:12);

    Kızmak yerine kizmamak olacakti

  • (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 11:54:47);

    Ben iyi oyuncu star yıldız yaşlı genç geçtim sakat oyuncu almasın yönetim bi de zamanında yapsın transferleri başka bişey istemiyorum . Bakın arkadaşlar sol bek ihtiyaci olduğu 3 ay önceden belliydi ciddi bir organizasyonu olan klüp transfer açılır açılmaz imza attırdı .geçen senede aynı şey forvet için oldu 4 ayda forvet alamadık . Sakat konusu takımdaki sakatlık problemi olan kronik sakat müzmin sakat oyuncuları bı yazayım hafizaniz canlansin ve bu oyuncalirin bir çocuğun sakat olduğunu herkes biliyor Ömer şişmanoglu peybernes cikalesi kadu ghilas traore (traorein sık sakatlanmasindan dolayı Basel bıraktı oyuncuyu yoksa traore çok kaliteli bize yedirmezlerdi ) deniz kadah unuttuklarim olabilir

  • fegg (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 12:14:12);

    gilas şoku yaşanıyormuş allah bu saf duygular gözpeyi sevenlerin duasını kabul etti umarım iyi bir forvette bu sayede gelir...10 numara posizyonu içinde sabah akşan yönetime duyurmaya çalışın hocaya duyurmaya çalışın orta sahada organize olamıyor takım bir on numara transferi gerekleştirilsin...gazi şehir muhammedi kadro düşünmüyorsa geri gelsin yasinin yürüdü maçlarda en azından koşar ve idda ediyorum şuan ki yasinden çok daha iyi oynar..n

  • (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 19:37:14);

    Gouffran/gasssama/deniz göktuğ bu gün çok iyidi göktuğa çok pozisyon gelmemesine rağmen güven veriyor birde alpaslanında bugünkü maçta çok emeği var kemal hoca bu gün bizi birazda olsa rahatlandı bşk sıra sende sol bek santrofor vede 10 numarasende bizde rahat maç seyredelim galibiyetlerlede cukkalar kasaya!!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 19:49:17);

    Hayatımda ilk kez Türkiye kupasında çeyrek finale kaldığımızı görüyorum. Bayram BEKTAŞ ve Kemal ÖZDEŞ başta olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.

  • Barış HÜLAGÜ (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 20:00:16);

    Castro sen harika bi detaysın. ..

  • Tepecikli (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 21:00:09);

    Gufran ve Deniz Kadah'a helal olsun.Çok çalışmışlar.Süperlerdi.

    • Göztepe
      12
      Tam35 (Misafir) Diyor Ki; (23.01.2019 - 21:16:44)

      Elimizdekileri forma soksak demekki oyuncuya gerek yokmuş.Deniz de Gufranda çok can yakarlar.Samet Ali'ninde formunu yükseltseler harika oyuncular.Kemal hocanın elinde çok adam değişecek anlaşılan.Helal olsun.

    • Göztepe
      11
      (Misafir) Diyor Ki; (23.01.2019 - 22:08:49)

      goufran 10 numara pozisyonunda bile oynayabilir, bugun cok ıyıydı

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 21:15:36);

    Alpaslan biz ghilasa kızarken sende kilo almaya başladın..dikkat et..fazla ve gereksiz kart görüyosun sinirlenme..

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 21:38:12);

    Tebrikler..dikine giden oyuncularınız olacak,bugün bunu serdar ve deniz yaptı,ve de bunlara top atacak 10 numaralarınız..bunuda castro ve gouffran yaptı..bide orjinalini bulabilirsek 10 numaranın,yasin halil deniz ve Serdarın performansı çok artar.fakat işi yumurta tavuk meselesinden çıkaracak olursak,sanırım öncelikle giden,yürüyen,topu isteyen adamınız olacak,Serdar ve deniz gibi..

  • (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 21:38:49);

    bari maçlara jeromosuz çıkalım baksana santrafor yok 3 gol atıyoz. jeromo olsa 3 gol atamıyacaz. sabit santraforla değil gezici santraforla oynuyalım barri

  • (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 21:57:21);

    serdarı çok beğendim iyi transfer. n

  • (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 22:33:16);

    Kadu nun forma girmesi defansta bizi rahatlatır sol bek alınacak şart bşk konyadan adisi bize getir kemal hoca elindeki kadroyu kullanmayı biliyor ama santrfor şşaet daha öncede belirtim jerome.halil. Yasin sonradan girerse daha başarılı olur 90 dakikalık oyuncu , değiller,,

  • (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 22:35:46);

    Her türlü hava şartında savaşan futbolcularımızı yürekten kutluyorum

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (23.01.2019 - 22:58:11);

    Sol bek geldi beyler.. Şu an izmir de.. Yarın ogleden sonrayı bekleyin..imza fotoğraflarını görürsünüz .

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (24.01.2019 - 03:05:52);

    Hadi gene iyisin gözün aydın..

  • (Misafir) Diyor Ki (24.01.2019 - 13:51:57);

    Başakşehir den Adebayoru alsak bomba olur tabii birhastalık.sakatlık , bir sorun yoksa , solbekle transferi kapatıp bu seneyi bitirelim

  • (Misafir) Diyor Ki (24.01.2019 - 13:57:10);

    arkadaşlar takımı da oyunu da hepimiz çok beğendik.fakat şu da bir gerçek ki antalyaspor bitik.ilk maçta da bitikti , haftasonu kayseri maçında da bitikti.hatta çok net söyleyeyim 7-8 puan daha az almış olsalardı ankaragücüyle beraber kesin düşerler diyebilirdim.yani demem o ki , çok da abartmayalım bu maçı.tıpkı ilk devrenin sonundaki ankaragücü maçı gibi.tekrar söylüyorum , ezdik mi ezdik , müthiş oynadık mı oynadık.ben de aşırı memnun oldum.ancak sakın ola böyle aldatıcı maçlarla havalanmayalım.çalışmaya devam.transfer de açil lazım...

  • (Misafir) Diyor Ki (24.01.2019 - 13:58:04);

    arkadaşlar takımı da oyunu da hepimiz çok beğendik.fakat şu da bir gerçek ki antalyaspor bitik.ilk maçta da bitikti , haftasonu kayseri maçında da bitikti.hatta çok net söyleyeyim 7-8 puan daha az almış olsalardı ankaragücüyle beraber kesin düşerler diyebilirdim.yani demem o ki , çok da abartmayalım bu maçı.tıpkı ilk devrenin sonundaki ankaragücü maçı gibi.tekrar söylüyorum , ezdik mi ezdik , müthiş oynadık mı oynadık.ben de aşırı memnun oldum.ancak sakın ola böyle aldatıcı maçlarla havalanmayalım.çalışmaya devam.transfer de açil lazım...

  • Hasta Gözgöz (Misafir) Diyor Ki (24.01.2019 - 14:45:53);

    Gufran....sen neymişsin be kardeşim.Kemal hoca futbolcuyu okuyor,oynatıyor.Helal olsun valla.

  • NEDİM (Misafir) Diyor Ki (24.01.2019 - 15:00:37);

    Allah'a şükür sol bek geldi. İnşallah çabuk uyum sağlar ve iyi bir sol bek çıkar şansımıza. Benim şahsi düşüncemdir. Sayın başkan transfer komitesi Hatayspordan Dialloyu bitirin. Borges çok hızlı ve çok daha iyi bir ön libero. Seyreden arkadaşlar varmı bilmiyorum. 3-4 maç takip ettim. Bu gün Başakşehir maçında takip edin. Çok büyük bir sorunumuz çözülmüş olur.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (24.01.2019 - 16:39:20);

    Fazla uçmayalım abartılacak birşey yok.Sadece Kemal hoca vadettiği bir konuda başarılı bir adım attı.yani eldeki oyuncuların performansını arttırmak,hatta gözden çıkarılanları bile takıma tekrar kazandırmak.tabi buradaki önemli detay daha önce ne olduklarını bildiği,nasıl olurda bu kadar kötü olabilirler diye düşünülen oyuncular üzerinde durmak..Bunlar dünkü maçta gouffran ve deniz kadahtı.ve bunlar üzerinde dahada duracaktır.çünkü her ikiside üzerinde durulması gereken beceride ve rakip için tehlikeli oyuncular..Bence dün devre arasına +2 transfer daha yazın..inşallah böyle devam ederler.

    • Göztepe
      9
      (Misafir) Diyor Ki; (24.01.2019 - 19:18:10)

      Doğru Kemal hoca bu takımı kendine getirmeye başladı.Gufran harikaydı kardeşim.Hoca formayı hakedene veriyor.Budur.

    • Göztepe
      7
      gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki; (24.01.2019 - 20:04:48)

      evet zaten hakedene verir.fakat Kemal hocanın asıl yaptığı daha önce iyi işler yapmış,ve bu iyi işleri bu takım içinde yapabilme kapasitesi olan adamları canlandırmak.yoksa sadece idmanda çok koşuyo al sana forma işi,değil bu..

  • (Misafir) Diyor Ki (24.01.2019 - 18:30:49);

    Admin Malatya'da kalmış hala, UYUYOR

  • (Misafir) Diyor Ki (24.01.2019 - 22:28:27);

    Haydi göz göz haydi göz göz cim bomada koy.. 🙏🙏🙏🙏

  • (Misafir) Diyor Ki (24.01.2019 - 22:35:19);

    türkiye kupasında alınan sonuçlardan sonra manzara baya bi değişti umarım üç kağıt bır kura çekimi olmaz da finale doğru yürürüz

  • (Misafir) Diyor Ki (24.01.2019 - 23:59:16);

    Ben alhisarı bekliyorum ..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (25.01.2019 - 00:23:46);

    Inşaallah çeyrek finalde Bolusporla eslesiriz. O olmazsa Ümraniye olsun.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (25.01.2019 - 07:21:51);

    Malatya çıksın hesabı kapatalım..

  • (Misafir) Diyor Ki (25.01.2019 - 19:24:20);

    Aman kardeş malatya çıkmasın malatya bize okunmuş oynamadan kazanıyorlar vede var ı yanına alıyor lar biz onları yabancı hakem üçlüsü vede iki taraflı gerçek var sistemi ile geçeriz

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (25.01.2019 - 22:38:56);

    Erzurum puan aldı. Ligde işimiz zora girdi. Acil puanlar almamız lazım.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (25.01.2019 - 22:39:19);

    Erzurumun puan alması kötü oldu..

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 12:30:26);

    Fırtına öncesi sessizlik.

  • MAX. (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 15:40:31);

    ARKADAŞLAR CİNCON MAÇININ VAR HAKEMİ ÇAKIRMIŞ HABERİNİZ VARMI NE DÜŞÜNÜYOSUNUZ BU KONUDA....

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 18:17:43);

    Bin atlı akınlarda çocuklar gibi şendik.Bin atlı o gün dev gibi bir orduyu yendik.Cennette bugün gülleri açmış görürüzde,hala o kızıl hatıra gitmez gözümüzde.Bin atlı akınlarda çocuklar gibi şendik.Bin atlı o gün dev gibi bir orduyu yendik.Y.Kemal.O gün bugündür,Haydi Şanlı Göztepe...

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 19:51:12);

    ulen kemal hocam gene jeromoyu koymuşsun. ne var bu jeremoda. koysana deniz kadahı. adam kupa maçında 2 gol attı ve çok güzel oynadı. adam daha ne yapsın. niye formayı adaletli dağıtmıyorsun.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 19:54:47);

    Jerome bu sana son jerome deyisim olacak. Bu maçtan sonra sana başka şekilde seslenecegim.

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 20:05:19);

    Kemal hoca / Halil değişikliği ile 2 yarıya başla /muslera çok hatalar yapıyor golü bulmamız lazım yasini / denizi al oyuna

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 20:21:26);

    ulen kazma borkez yaktın takımı bide utanmadan zemine bakıyo defol git

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 20:22:34);

    bu kazma borgese kim penaltı at dedi. hocam senmi söledin ayıp ya borgez kim penaltı kim yaktınız takımı

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 20:24:03);

    borges borges borges defol git

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 20:25:33);

    bizim golcümüz jeromo değilmi. bi penaltı atacak kadar gücü yokmu jeromonun. o zaman oda defolsun gitsin

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 20:27:54);

    Kemal hoca geç kalıyorsun 65 inci dk yap 2 değişiklik borges ve jerome / deniz / yasin

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 20:28:50);

    ulen kazma jerom penaltıyı bana bırakın ben atacam desene. kendine hiçmi güvenin yok. ne biçim golcüsün sen. oyunda atamıyorsun bari penaltıda at kazma ne olacak

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 20:30:58);

    Beto atsadı daha iyi idi

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 20:36:38);

    hocam sınıfta kaldın. halili çıkarcağına serdarı çıkarıyon sendede iş yok

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 20:37:29);

    yedik işte golü. borges ve kemal hocam ve jeromonun yüzünden mağlup olduk

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 20:38:33);

    geçmiş olsun kemal. yenimi aklına geldi deniz

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 20:39:02);

    65 inci dk yapacaktın topu rakibin sahasında tutacaktık değişiklik için gol yemek şart mı??

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 20:48:50);

    Lan borges ve jelibon defolun gidin bu takımdan adi herifler.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 20:57:50);

    SEPIL Bey şu jelibon u izlediğinde hiç pişmanlık duymuyor musun !!! Jahovic kalsa şimdi bu kahrı yaşamayacaktık. Kahretsin!!

  • Bora //ÜMRANİYE (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:00:20);

    penaltı kırılma noktası maçın kaderi belli oldu allah sonumuzu hayretsin

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:00:28);

    Küme düşeceğiz bu gidişle 11.mağlubiyet geçen yıl toplam 11 mağlubiyet vardı

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:01:02);

    mağlup olduk . suçlular hesap versin

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:06:50);

    suçlular ayağa kalkın. başta borges. ulan kazma borges sanamı kaldı penaltı atmak. bide utanmadan zemine bakıyon sanki suç zemindeymiş gibi suç sende be. 2. suçlu kemal hoca. neden borgese penaltı attırıyon başka adammı kalmadı. 3. suçlu halil hiç bi şey yapmadın gezindin durdun hiç bi işe yaramıyon çek git takımdan. 4. suçlu meşhur golcümüz jerom. ulan penaltı olmuş. çekilin kenarı ben bu takımın golcüsüyüm ben atacam niye demedin. oyunda gol atamıyon bari penaltıda at. neden penaltıyı sen atmadın. gücünmü yok. korkak. defol git bu takımdan.

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:08:27);

    çıldırcam ya. bu jeromo kemal hocanın babasının oğlumu ne var bu jeromda. koysana denizi adam kupa maçında 2 gol attı ve formda. öff be bıktım bu jeromdan.penaltıyı atamayacak kadar aciz

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:09:29);

    küme düşecez. maç kazanamıyoz

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:09:47);

    Kesinlikle düşeceğiz. Yazıklar olsun. Alttakiler hep puan alıyor . Kurtuluş şansımız yok. Çünkü gol atacak adam yok. Beto ya yazık be!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:11:50);

    Borgesin kaçıracağı yüz ifadesinden heyacanında belli idi adis olsa idi maç bizimdi bu halil ısrarı ne ya yeter be yazılarıma bakın 2 devre halille sahaya çıkmaak hata yasini 65 de al diye yırtınıyoruz bu takımda penaltıyı beto atar...

  • Meto (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:13:38);

    Sanki buyu yapmislar gibi arkadas,3 top direkten donuyor,penalti kaciyor.yok artik.Boyle sansin icine sicim.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:15:04);

    Sayın Başkan sayın Sepil. Umarım mutlusundur. Biz çok mutluyuz.

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:19:32);

    Düşeriz .... konya geçen sene 3 golcü aldı kurtardı ne penaltı atacak nede gol atacak adam var nede bunu görüp adam gibi santrofor alacak bşk sn sepil gidiyoruz..gör artık gerçekleri ver aldığın parayı konyaya al adisi🙏🙏🙏

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:31:35);

    Jelibon u bu takımda görmek istemiyorum artık... Soğuttu beni hayattan kazma!

  • davetsiz (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:35:00);

    Yönetimin bir bildiği vardır diyerek transfer sezonu sonuna kadar bir şey yazmak istemiyorum ama 2 maçtır görünen köy de kılavuz istemiyor. Yine de bir şey yazmayalım, Ghilas inşallah harika bir biçimde geri dönecektir diyelim. Futbolcular da sağ olsun kulübün elini iyice zayıflatıyorlar. Gs'yi böyle yakalamışken yeneceksin. Gassama'nın sakatlığının da malesef Traore'nin sakatlığı ile aynı etkiyi yapacağını düşünüyorum.

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:35:21);

    Başkanım bu sene sınıfta kaldın, jeromu 11 de gördümmü nasıl gol atıcaz diyorum kadu oynat artık Kemal hocam reisin yerine bu adamın kafa golü çok ve defansta reisten çok daha iyi borges,Alparslan,poko ortasahada gol yollarında üretken değil işimiz çok zor 15 İnci bitirirsek büyük başarı

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:35:50);

    Malatya maçı geçen haftaydı kardeşim.admin uyuyor.

  • gurkan (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:39:12);

    1 gassama nın performanı düşüktü sakatlık durumuna göre bir yerli sağ bek gerekebilirn2 borgez maç boyu zayıftı keske serdar maç sonuna kadar kalsaydı da borgez- yasin, jeromi-goufran, gassama- tayfur değişiklikleri yapılsaydın3 gilasa allah şifa versinde daha yeter ömrümüzü yedi yolayın bir kazanalım yerine bir adam alıp ikinci kez kazanalım lütfennntakım kondisyonu hırsı bence gayet iyiydi dönem bitmeden BAŞKAN 1 FORVET LÜTFENNN

  • gurkan (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 21:39:19);

    1 gassama nın performanı düşüktü sakatlık durumuna göre bir yerli sağ bek gerekebilirn2 borgez maç boyu zayıftı keske serdar maç sonuna kadar kalsaydı da borgez- yasin, jeromi-goufran, gassama- tayfur değişiklikleri yapılsaydın3 gilasa allah şifa versinde daha yeter ömrümüzü yedi yolayın bir kazanalım yerine bir adam alıp ikinci kez kazanalım lütfennntakım kondisyonu hırsı bence gayet iyiydi dönem bitmeden BAŞKAN 1 FORVET LÜTFENNN

    • Göztepe
      4
      (Misafir) Diyor Ki; (26.01.2019 - 22:05:54)

      vallaa gassama beni şaşırttı.onyekuru kaç defa bastı geçti sayamadım.allahtan suya takıldı durdu , yoksa bugün de hat-trick yapmıştı.borgese gelince kesinlikle oynatılmamalı.hücuma dönük zerre katkısı yok.bu adamı beğenenleri zaten sezon başından beri anlayamamıştım.şutu yok , top sürmesi yok , gollük ortası yok , gol pası yok , iyi ara pası yok , diyagonal top atıp oyunu açma yok , adam geçmesi yok , hücuma castro gibi top taşıma yok , ikili mücadele kazanma yok denebilir ( ehh işte ) , kafa topuna çıkması yok.say say bitmiyor arkadaş.iyi niyetlidir lafım yok , mücadele ediyordur lafım yok.ama son olarak yazacağım da şudur : penaltısı var mıdır , gördük ki o da yok...

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (26.01.2019 - 23:04:34)

      ayrıca golden önce , gassama ndiayeye yaptığı hareketten ötürü 2. sarı kartı görmediği için şanslıyız.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 22:05:06);

    Sonuca göre söylüyorsanız,evet düşebiliriz.ama oyuna bakarsak ben beğendim.bu dikkat ve konsantrasyonla her takımı yeneriz.ama tabi bunun içinde gol,gol içinde daha etkili ofansif oyuncular lazım.mesela hiçbişey yapmasa bu havada şut çekmeyi akıl eden iyi şutörler.kurnaz adamlar.sadece canla başla mücadele etmek yetmez.ayrıca mağlubiyetin tek başına suçlusu değil ama halil kesin bir hamle oyuncusu.bu kadar defansif orta sahanın yanına bir de halil çıktı şimdi. O mevkide oynayan bir oyuncuda halilinkinden çok daha üstün meziyetler olmalı.top kontrolü, adam geçme,Vs..Ama bakıyorum halil sürekli birilerinin arkasından koşuyor.bunun için halil olmaya gerek yok.koy genç takımdan birini koşsun dursun..sol bekimizi çok beğendim.bugünkü oyun içinde 2 direk bir penaltı en kötü 1 puanımızı yedi derim.ya jeromdan daha iyi bir golcü,yada jeromun yanına ona yakın oynayan şutör bir golcü 10 numara bulmamız gerekiyor.ligin en az ve isabetsiz şut çeken takımıyız.hele bugün böyle havada tek şutumuz yok..

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 22:09:44);

    alacağımız maçı verdik başkanım bi santrafor ya bi santrafor ya

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 22:17:42);

    hazmedemiyorum..bu ruhsuz borgese gelınceye kadar penaltı atacak kımse yok mu takımda malatya maçında attığı penaltı zaten adamın penaltıcı falan olmadığının çok net belşrtisiydi heycandan ölecekti adam gs maçında topa gelirken. bu adam hangi maçta fark yarattı biri bana söylesin ruhsuz herif..bize gelen her teknik adam oyuncu değiştirme nözürlüsü çıkıyor .serdarı çıkardı adam..alacağımız maçı resmen hediye ettik..

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 22:17:50);

    40 yılda bir sezon boyunca bi penaltı kazanıyoz. onuda kazma borgese attırıyoruz. oda bizi kırmıyor. topu dışarı atıyor. başkanım düşün artık takımın halini takımda bi penaltı atacak oyuncu yokmu

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 22:21:33);

    ben teknik heyetin yerinde olsam bu maçta jeromuyu kesin gönderirdim. böyle maçta penaltı yakalamışsın ve sen bu penaltıyı atacak cesaretin yok. zaten oyunda atamıyorsun bari penaltıda at. neden sorumluluktan kaçıyon. diye jeromoyu kızardım ve anında jeromonun biletini keserdim. zaten gelmesinde kabahat. kim aldı bu kazmayı

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 22:26:50);

    hocam serdar çıkarmı. bu senin hatan bu maçta en son çıkacak oyuncu serdardır. halil varken serdar çıkmaz. çıkar halili. zaten bi şey yaptığı yok. her zamanki gibi sahada gezindi durdu.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 22:28:04);

    Beto ya yazıktır Castro ya yazıktır hatta Serdar a yazıktır. Bir jelibon ısrarı bizi küme düşürecek. Birader oynat ulan bari şu samed ali yı oynat ya da yasin i koy forvete. Bu jelibon 'la 10 kişi oynayacagimiza bunlarla 11 kişi oluruz.

    • Göztepe
      -2
      (Misafir) Diyor Ki; (26.01.2019 - 23:42:28)

      jelibon babasının oğlu. ondan kesemez. ben kemalin nüfus kaydına baktım gerçekten babasının oğlu çıktı.

    • Göztepe
      -3
      (Misafir) Diyor Ki; (26.01.2019 - 23:45:03)

      samedi koyamaz. samedi koyarsa ayıp olur. sonra samed ya güzel oynarsa.sonra kemal bu nun hesabını nasıl verecek.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 22:36:24);

    Eyy Mehmet SEPİL!!!! Acilen Adebayor u al!!!! Hemen bu hafta ici Adebayor a imza attır!!! Maliyet fayda analizini bildiğini düşünüyorum. Bu ligden düşersek ne kadar para kaybedeceğinin hesabını yapmadın herhalde. Kaç Adebayor parası gidecek farkında değilsin sanırım. Bu Adebayor a imza attır başkan!!! Yoksa Rize vs. Gidip alacak bizle tasak geçer gibi.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 23:10:33);

    Jeromun bir kabahati yok.jerome zaten bu.., tipik yardımcı santrfor.kabahat,bu kadar defansif orta sahayı bir araya getirip,birde çok skorer olmayan jeromu transfer edende. kabahat,yasin ve halil gibi kenara inmeden,içeri dönüp jeromla yumak olan ve oyunu açamayan oyunculardan bir hücum hattı oluşturan mühendislerde.allahtan serdar alındı.ama yetmez.iyi bir forvet arkası alınmalı.yada jeromdan daha üstün meziyetlere sahip forvet..

    • Göztepe
      -2
      (Misafir) Diyor Ki; (27.01.2019 - 16:30:45)

      Bak zırto,sen ekmeğe mama,boruya sopa derken biz bu topun peşinden koşuyorduk.hadi bakiim sen eve git de eben altını bağlayıp,donunu giydirsin,çıplak ayakla orda burda dolanıp durma

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 23:47:11);

    kazma jerom bi penaltıyı atacak cesaretin yok be.

    • Göztepe
      4
      (Misafir) Diyor Ki; (27.01.2019 - 14:07:34)

      Ulan zırto Jerom'a havlayıp duruyorsun ama adamın kaç tane gs ortasını ceza sahamız içinden kafa ile uzaklaştırdığını hiç hesaba katmıyorsun.Direkten dönen kafa şutunu,attığı deparları,defansa yardımlarını görmezden geliyorsun.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (27.01.2019 - 14:46:26)

      hadi lan oradan!!! Şu yazdıklarına sen bile inanmıyorsun.

  • (Misafir) Diyor Ki (26.01.2019 - 23:47:21);

    Tek seçenek kaldı o da ADEBAYOR. Ve Adebayor gayet makul bir isim . Kaçırma başkan bu fırsatı. Bak küme düşeceğiz yoksa.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (27.01.2019 - 00:26:07);

    Takımın penaltıcısı borges.belki bundan sonra değişir o başka.borgesden başkada atacak ayağı düzgün tek adam yasin var.ha birde beto var ayağı düzgün.hepsinden iyi vurur.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (27.01.2019 - 00:51:49);

    Maçın en kötüleri 1.Borges 2.Jelibon 3.Gassama. Maçın bizim adımıza iyileri 1.Serdar 2.Castro. Maçın umut vereni : Lumor Agbenyenu. Maçın umut kıranı: 1.Gassama nın sakatlanması. 2. Kemal Özdeş in Jelibon dan vazgecmemesi. Maçın en saçma hareketleri: 1. Penaltının kaçması. 2.Kemal Özdeş in Halil i oyunda tutup Serdar ı çıkarması. Maçın sonucu :Ligde kalmamızın oldukça zora girmesi.

    • Göztepe
      -2
      gurkan (Misafir) Diyor Ki; (27.01.2019 - 01:50:03)

      katılıyorum... maçın iyilerine reis i agbenyenuyu pokoyu betoyu eklemek gerek. kadu olsaydı o kadar kornerden en az 2 tane atardı. son olarak halil teknik olarak zayıf olsada muhteşem kondisyonu ile böyle zor saha sartlarında dinamo olabiliyor. sonuç acil forvet ihtiyacı

  • SÜLOMAÇ (Misafir) Diyor Ki (27.01.2019 - 01:40:29);

    direkten dönen toplar,kaçan penaltı,takım çok savaşıyor ama şans yoksa ne yapsan yokk arkadaş yok yok.Suçlu aramayın takımına laf söyletip.BOZMA.Adam gibi doğru yazın.Yanlış yok.

  • (Misafir) Diyor Ki (27.01.2019 - 12:18:37);

    Arkadaşlar maçın devre arasında elinde tırmık bulunan bir kişi(görevli mi?) cincon tribününü tarafındaki ceza sahasının penaltı noktasında, altıpasta tırmıkla yoğun bir çalışma yaptı.Dikkatinizi çekti mi? Bu kişi(görevli mi?) Borges'in attığı penaltıda bize avantaj mı sağlamış oldu?

  • (Misafir) Diyor Ki (27.01.2019 - 12:40:28);

    Aslında iyi mücadele ediyoruz iyi takımız gol atamıyoruz santrofor ve topa iyi vuran asist yapacak kafaile topa yön verecek 10 numara eksiğimiz neticeye gitmiyor stres yapıyorr acil bu hatlara transfer şart .. yazık olacak emeklere...

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (27.01.2019 - 14:17:01);

    Enseyi karartacak bir durumumuz yok.oyuncuların hepsi elinden geleni yaptı.beğenmediğimiz oyuncularıda göze batıran şey skoru alamamamız..bunun olması,herkesin emeğinin karşılık bulması içinde ofansif becerisi yüksek oyuncu şart.poko Alpaslan borges castro bu adamlardan biraz castro hariç hepsi defansif özellikli.e bu adamlara dün itibariyle bide halili ekledim,golü nasıl atacaz?ilk devre yendiğimiz bejeke maçından sonra bile orta sahamızda en kötü adamın en az castro kalitesinde olması gerektiği düşüncemi belirtmiştim.borgesden gilerme,jeromdan Demba Ba performansı beklemeyelim.burada sahip olduğu yeteneklerle ters orantılı tek adam halil.incelenmesi gereken bir konu.isterse veya doğru oynatılırsa tek başına takım.bu işide Kemal hoca çözer..

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (27.01.2019 - 15:25:26);

    Adam mezar taşına bakmışlar. Ölmez ölmez diyordunuz ne oldu şimdi diye yazıyormuş. Düşmeyiz düşmeyiz deyip duralım bakalım ne olacak göreceğiz.

  • İzmirli (Misafir) Diyor Ki (27.01.2019 - 15:31:32);

    Biz düşeriz gidişat onu gösteriyor.Rize çok iyi takım olmuş.

  • (Misafir) Diyor Ki (28.01.2019 - 00:16:43);

    [Alıntı Yap = 93955. Halil süper lig topçusu değil 1.ligde Halil ayarında onlarca futbolcu var