Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Göz Göz, transfer piyasası kızışmadan bu işi bitirmek istiyor

Göz Göz, transfer piyasası kızışmadan bu işi bitirmek istiyor - 05.01.2019


Göztepe'den Eren Derdiyok bombası

Göztepe, Galatasaray’da bileti kesilen Eren Derdiyok’a talip oldu. Eren Derdiyok'un menaceriyle hemen temas kurulurken, Göztepe bu transferde kesenin ağzını açtı.

Sezon başında da Eren Derdiyok’u almaya çalışan Göztepe, bu kez transfere çok yakın. Sarı-Kırmızılılar, Galatasaray’da kadro dışı bırakılıp Antalya kampına götürülmeyen ve teknik direktör Fatih Terim tarafından takımda düşünülmediği açıklanan Eren için harekete geçti.

Göz Göz, transfer piyasası kızışmadan bu işi bitirmek isterken, hemen Eren’in menaceriyle temas kurdu. Galatasaray’da yıllık 2 milyon Euro kazanan gurbetçi futbolcuya, buna yakın bir ücret ödemeye hazır olan Göztepe, kesenin ağzını açmış durumda.

Transferde rakip Sion

Eren’in yurt dışından en ciddi talibi ise Sion. İsviçre kulübü ile yarışan Göztepe, bir an önce transferi noktalamayı hedefliyor. 2 sezon Kasımpaşa forması giydikten sonra Galatasaray’a transfer olan 30 yaşındaki Eren, toplamda çıktığı 101 maçta 35 gol attı.

Kaynak Fanatik



Toplam Görüntülenme : 2081
Tarih : 05.01.2019
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • (Misafir) Diyor Ki (05.01.2019 - 19:20:35);

    Kesenin ağzı Eren için açılır mı hiç? Bizim emekliliğinin son vurgununu yapmaya gelecek adamlara ihtiyacımız yok. Hırslı, yetenekli, genç kendini kanıtlamak için sahada her şeyini veren ve futboldan zevk alan oyunculara ihtiyacımız var..

  • İzmirli (Misafir) Diyor Ki (05.01.2019 - 19:26:20);

    Bu palamut için para vermeye gerek yok.

  • (Misafir) Diyor Ki (05.01.2019 - 19:34:30);

    Ya siz şaka mi yapıyorsunuz? ???nKesenin ağzı eren için mi açılır ?????nSepil başkanım, nBize BOLLOTELLI i için kesenin ağzını aç! !!!!nO DELİ BİZ DELİ nYAKARIZ SÜPER LİGİ. ....n

  • (Misafir) Diyor Ki (05.01.2019 - 21:18:11);

    Başkan, bir iki oyuncu ve taraftar hariç; kadroyla, henüz olmayan stadıyla, transfer politikasıyla bu yıl için dandik bir takımız

  • Göztepe sen BAŞKASIN (Misafir) Diyor Ki (05.01.2019 - 21:25:21);

    Göztepemize hizmet eden herkes başımızın tacıdır.

  • (Misafir) Diyor Ki (05.01.2019 - 22:04:57);

    Bombaya bak bu da elimizde patlar kesin

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (05.01.2019 - 22:21:25);

    Beğenmeyen arkadaşlara saygı duyarım,formsuzda olabilir,Ancak Eren şu an Türkiyedeki en iyi merkez santrfordur.kemal hocanında eski oyuncusu.bir bildiği vardır diye düşünüyorum.gol vuruşu becerisi üst seviyedir.k.paşa performansıyla geseye transfer olmuştur.olursada olmazsada Göztepe mize hayırlısı olsun.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (05.01.2019 - 23:06:41);

    Eren e hayır demem doğrusu. Çünkü elimizdekilerden iyi ve daha kötülerinin geleceğinden korkarım. Bakınız chikaleshi .

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (06.01.2019 - 00:31:46)

      bedava veya çok ucuza geleceğinden bahsetmiyor haberde, kesenin ağzını açtı diyor, nerenle okuyorsun ne anlıyorsun? Karşı çıkılan konu çok paraya o yaşta bir doymuşu alıp beklenti içinde olmanın lüzumsuzluğu.. Hem sen değil misin ikide bir bjkden transfere karşı çıkan? Ha bjk ha gs.. İst takımı hepsi. Atıklarının pazarı mıyız biz? Yoksa sen bir de gs li misin?

    • Göztepe
      -4
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (06.01.2019 - 10:09:14)

      bedava veya ucuza gelenlerinde hali ortada, bak şimdi göndermek için uğraşıyoz.

    • Göztepe
      10
      (Misafir) Diyor Ki; (06.01.2019 - 10:55:11)

      valla ghilas ve scarione oldukça pahalı ama elde patladı. Çikaleşi zaten kiralık, çok dert değil. Demek istediğim Eren gelecekse eğer çok ucuza mal edilmeli ki artık kulüp zarar etmesin. Demba nın bonservisi falan yoktu ve kendi koşa koşa geldi, çok mantıklıydı. Benim Eren’i hiç içim almıyor, sanki faydadan çok zararı olur gibi...

    • Göztepe
      0
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (06.01.2019 - 15:03:36)

      misafirler arasındaki bir misafire cevabim : 1. Kesenin ağzını açtı ifadesine inanacak kadar salak mısın? Bize kesenin herhangi bir tarafını açacak bir başkan var mı? Alırsa ölücü gibi öldüm fiyatına alır. 2. Ben Gslide değilim başka bir takımlı da . Bunu o küçük kafana sok artık. Gsli olsam ne isim var yıllardır kupada bile sadece son 16 ya kalabilmiş bir takımın taraftar sitesinde? Dingil misin? 3. Gs ya da fb den transfere sicak bakarim . Ama bjk den transfere sıcak bakmam. Neden mi? Bak bakalım geçmiş dönemde bjk den gelen adamların karaktersizligine. Gs ya da fb den gelen adamların birçoğu bize uyum sağladı gotleri başları oynamadı. Ama bjk den gelen hemen herkes bizi benimseyemedi. Örnek Rıza çalımbay Tamer Tuna, Baba vs.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (06.01.2019 - 00:12:29);

    Doukara Umut NAYİR ve Elvis Manu dan biri gelmeyecekse ne idüğü belirsiz bir Fransız vatandaşındansa Eren in gelmesini istiyorum sayın SEPİL.

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (06.01.2019 - 16:28:49)

      Sen kimsin lan onu istiyom bunu istiyom Göztepe A.Ş de 5 kuruşluk hissen mi var? Zart zurt ediyorsun .Paran varsa bir kulüp satın al o zaman istediğini alır satarsın.

  • Maximus (Misafir) Diyor Ki (06.01.2019 - 02:35:32);

    Ara transfer de skorer formda bir topçu alalım bir kişi alalım demba ba geçen sene 2 inci yarı gelmese idi yanmış idik yasin ilk yarı bize puanlar kazandırdı formda kaç maç bizi ipten aldı her takım devre arası böyle futbol cu ister başkanım illaki verikwcek se takas yapalım konyaya verelim adis ile takas yanında scoriene tide bın bon?? Çiçek olur ???

  • Sülomaç (Misafir) Diyor Ki (06.01.2019 - 11:57:58);

    Eren saç baş yoldururur.Çok kaçırıyor.Hikaye oyuncu.Ararsan bundan çok bulursun.Cinconun artıklarını Göz-Göz'ümüze kakttırıyorlar.Al Yasin şahsi ve kendisine oynuyor.Son maçta hoca bile kesti.Helal olsun Kemal hocama.

    • Göztepe
      15
      Hasta GÖZGÖZ (Misafir) Diyor Ki; (06.01.2019 - 12:08:58)

      Doğru.Futbol takım oyunudur.Marka futbolcu merakı kulüpleri batırdı.Lig arasında sağlam,istikrarlı oyuncuyu kimse bırakmaz.Formayı hakedene veren Hocamıza bu kadro yeter.3-5 dil bilmeyen Kemal hoca önceki hocaları cebinden çıkarır.Yeterki güvenelim

    • Göztepe
      -2
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (06.01.2019 - 12:12:43)

      ereni isteyende Kemal hoca,ezbere konuşma..

  • (Misafir) Diyor Ki (06.01.2019 - 20:04:49);

    biz cilas ve scaryoneden neden kurulamıyoruz. yabancı kontejanına yer açmak için neden bunları gönderemiyoruz. hayır. bi takıma satmasakta olur bunların sözleşmesini neden tek taraflı olarak fesh edemiyoruz ki. sözleşmelreini fesh edelim kovulsunlar boşta kalsınlar gitsinler. niye illa bi takıma satmak için uğraşıyoruzki. zaten oynamıyorlar. fesh et gitsin.geleceklere yer açılsın

  • Hulki Demircan (Misafir) Diyor Ki (06.01.2019 - 21:16:54);

    Bu takımın kimseyi alacağı yok zaten alsa da nerde sakat ve artık topçu var toplarlar maalese bu takım düşer

  • Sadi (Misafir) Diyor Ki (06.01.2019 - 21:19:45);

    Eren iyi olsa GS bırakırmıydı

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (06.01.2019 - 22:55:13);

    Bi bok olacağı yok.yatın uyuyun..

  • eren için (Misafir) Diyor Ki (07.01.2019 - 11:17:37);

    eren için kese mi açılır bıkmadınız mı emekli oyunculardan elimizde patleyen emekli oyuncular yetmedimi bu adam doymuş gökan inler aynı jenarasyon başakşehire geldi ne yaptı oynamıyor bırakın artık şu bitik adamları kazandığımız maçlar ile zaten iyi oyuncu parasını çıkartıyor.....sinan gümüş...serdar güller...serdar aziz..cano gibi oynacak futbol oynamaya arulu oyuncuları alın başakşhirden mossoro kerim frey gibi iyi oyuncuları almaya çalışın bırakın şe ereni galatarayda oynamayan bizde oynarmı adam gayret bile etmiyor izlemiyormusunuz bu adamı yazıktır illa düşüreceksiniz takımı......bu takım acil 10 numara iyi forvet ve kanatlara takviye yapmalı castro çıkardın mı takım ptt liği takımlarına dönüyor ligin ikinci yarısı çok daha zor...fikstür ayrıca zor evimizde 1-2 kaza yaşarsak olmadık takımlara bu takım nasıl düştü anlamazsınız...

  • gilas ve oskar (Misafir) Diyor Ki (07.01.2019 - 11:23:03);

    bu iki adamı elden zarar etmeden çıkartayım derken ligden düşmeyelim lütfen şu adamların parasını verip sepetleyin en azından iki tane iyi oyuncu alın şu takıma bir for vet bir 10 numara bu adamları ptt liğinden bile alan olmaz bu yüzden gitmesini beklmeyin gitmezler dersenizki oynamak için giderler hayır gitmezler çünkü ikiside futbolu bırrakmışlar göztepeye gelip futbolu bırakan kaçıncı adam bu yahu birkerede genç bir oyuncu parlatıp iyi para satalım ne olur ki nasıl bir kısır döngüdür bu 10 senedir şimdi rahatladık mehmet sepil geldi dedik yine altınbaşların senduromuna girdikn

    • Göztepe
      2
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (07.01.2019 - 13:25:52)

      sana katılmıyorum birader. Bu yavuşaklara bedava para mi vereceğiz 3 düzgün transferle sorun yaşamayız zaten. Bu 2 sığır bok gibi bekleyecek izmir de . Her gün ictima verecekler. Rize Ankaragücü varken düşmeyeceğiz insaallah. Bizdeki 2 sığır cimleri yesin dursun . Öyle para verip evlerine mi yollayacağız bunları! U21 le top tepecekler paşa paşa.

  • GFDDF (Misafir) Diyor Ki (07.01.2019 - 14:34:33);

    GALATASARAYIN ÜSTÜNE PARA VERİP GÖNDERDİĞİ ADAMI BOMBA DİYE BİZE YUTTURACAKLAR SONRA BU RUHSUZ EMEKLİ EREN İLE ÇIKIP GALATASARAYDAN PUAN ALMAYA ÇALIŞACAĞIZ YUH YAPMAYIN ARTIK HATA OKAN GELDİ BİR TRANSFER YAPTI TAKIM KURDU TAKIM ŞAMPİYON OLDU....HALİL TAYFUR HALA OYNUYOR .JAHOVİÇ UMUT HALA ÜST LİĞDE TUTUNUYOR DAHA SONRA BAŞLADIK YİNE SABUNLUK DOLDURMAYA ŞİMDİ GÖNDEREMİYORUZ LÜTFEN ERENDEN MEDED UMMAYIN VAGNER LOV TAMAM YAŞLI AMA ADAM HALA OYNUYOR VE GÖZTEPEDE İŞ YAPABİLİR ANCAK EREN İN GİLAS VE OSKAR GİBİ ELİMİZDE KALACAĞINI ÇOCUKLAR BİLİRKEN KESENİN AĞZINI AÇMAK NE DEMEKTİR MEHMEP SEPİL GÖREVİ BIRAKTI SANKİ MEHMET ALTINBAŞ TAKIMI DEVRALDI GİBİ HİSSETMEYE BAŞLADIK YETER ARTIK HATA YAPMAYI....BİZİM YARI TAKIMIN YARI MALİYETİNDE OLAN KASIMPAŞA MALATYA VE DİĞERLERİ BİZDE ÇOK DAHA İYİ GENÇ KADROLARI VAR VE NETİCE ALIYORLAR BU İŞTE BİR AKSİLİK VAR BAŞKAN KILAVUZU DEĞİŞTİR..YENİ STADDA SÜPERLİĞ AVRUPA HAYALİ KURARKEN PTT LİĞİNE GİTMEYELİM LÜTFEN n

    • Göztepe
      -1
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (07.01.2019 - 15:42:59)

      kesenin ağzının falan açıldığı yok. Bizim başkan ölücüdür hala öğrenemediniz mi. Bedavaya bulduysa Eren i bırak seni bile alır. Kusura bakma bile dedim. Belki Eren den daha iyi bir forvetsindir bilmiyorum.

  • FGDFGD (Misafir) Diyor Ki (07.01.2019 - 14:36:03);

    ERENİ KEMAL HOCA BAYILIYOR MU YOKSA CANO GİBİ OYUNCULARI ALAMDIĞIMIZ İÇİN Mİ İSTİYOR...