Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Galatasaray'a Gol Atan Adis Jahovic'e Ahmet Dursun'dan Tepki

Galatasaray'a Gol Atan Adis Jahovic'e Ahmet Dursun'dan Tepki - 24.12.2017


Spor Toto Süper Lig Takımlarından Göztepe'nin Golcüsü Adis Jahovi'in Penaltı golü sonrası Mekadonyalı isme övgüler geldi. Ancak Beşiktaşlı isim Ahmet Dursun, Jahovic'in abartıldığını söyledi.

Galatasaray Deplasmanında konuk olan Göztepe'de Adis Jahovıc, penaltıdan attığı ilk golle takımını öne geçirdi. Göztepe'nin gol yükünü çeken Adis Jahovıc, Galatasaray maçını da boş geçmeyerek yine adından söz ettirdi.

Göztepe'de bu sezon 16. maçta 14. gol atan Adis Jahovic ile ilgili övgü dolu sözler kullanılırken, Beşiktaşlı eski golcüsü Ahmet Dursun, Makedonyalı futbolcunun abarttıldığını dile  getirdi.

Ahmet Dursun, sosyal medya hesabından " Vay arkadaş, Jahovıc ne topçuymuş! 7. tane penaltı golü var, kariyerinde sıfır başarı. Geçen sene bir alt lig'de Göztepe ile ilgili gösterdiği bir başarı... Biraz daha pof pof'layın, 30 yaşından sonra üç büyüklere transfer olsun" paylaşımda bulundu.

Kayynak Sporx



Toplam Görüntülenme : 2014
Tarih : 24.12.2017
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • iskenderkar Diyor Ki (24.12.2017 - 23:07:53);

    Kıskanmış.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 23:08:58);

    Ahmet Dursun'a cevap mı yazmamızı bekliyorsunuz. Bence Tamer Tuna maçtan önce mağlubiyeti baştan kabul eden açıklamalarını tartışma konusu yapın

  • net (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 23:21:30);

    doğru söylüyo.penaltıları çıkarsan o kadar da abartılacak değil.ha kötü oyuncu değil ama şuan drogbaymış gibi ibrahimoviçmiş gibi abartılıyo.görmemişlerin bi forveti olmuş tutmuş... derler buna.

    • Göztepe
      14
      metin (Misafir) Diyor Ki; (26.12.2017 - 04:58:41)

      Adis penaltının profesörüdür.Hep atar,kaçırmaz.EŞİ YOK.

    • Göztepe
      3
      seko (Misafir) Diyor Ki; (31.12.2017 - 16:28:15)

      Adis i sadece attığı gollerle yorumlarsak ki, bu futbol cahillerinin işidir, hata yaparız. Adam orta sahada top çalıyor pozisyon hazırlıyor defanstan top çıkarıyor kanattan orta yapıyor top tekniği fiziği iyi hava toplarını topluyor. Bir de Ahmet efendi o 7 penaltının bir kısmını Adis in nasıl aldığına baksın. Tabi yıllardır kendisi gibi fason oyuncuları Türkiye ye yıldız diye kakaladılar. İşini iyi yapan bir adam çıkınca kendilerinin nasıl balon olduğu, ceza sahası hazır yiyen golcülerin nasıl boş olduğu ortaya çıkıyor. İki sezon önce Adis i alırsak Türkiye de büyük işler yapacağını söylemiştim. O zamanAdis olmazsa Kravets i almalıyız demiştim. Şimdi bu survivor soytarısı Kravets i de bilmiyor. Buraya tekrar yazıyorum. Kravetsi de alırsak seneye ya da sezon sonu bir başka çakma eskisi oyuncu bu Kravetsi amma büyütüyorsunuz diyecek, boyuna bakmadan.

  • Cevap Yaz
    -12
    (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 23:34:03);

    Ahmet Dursun Jahovic Gitsin. Dogru soylemis.

  • the (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 00:14:29);

    adis Gozgozde dogan bir gunestir.Tartisilmaz be kocum. adam gibi bir adam.Kiskananlarcatlasin.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 00:16:36);

    Cinconu rovansta bornovada yenip gonderecegiz.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 00:18:47);

    Elestirilmeyecek adami elestirmis.Amaci ne acaba?

  • bievinbioglu (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 00:20:32);

    Ne güzel işte. Siz begenmeyin jahovic bize kalsın. Goztepemizde 35. Golünü attı. Kiskananlar catlasin. Jahovic Ahmet Dursun un oynadığı Bjk de olsa sezonda 40 golü olurdu. Ahmet sac uzatti baska ne halt etti.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 00:24:58);

    Mutlaka çok sağlam bir defans orta saha bir kanat oyuncusu bir forvet ve traoreyi yedekleyecek bir oyuncu şart ve devre arası iyi kaynaşıp tam ve tüm takım olarak kondisyon olarak güçlenmemiz lazım

  • NEDİM (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 10:51:05);

    Adis sapına kadar futbolu ve golü bilen bir oyuncu. İmkan olacak Gomis göztepede Adis cimbomda oynayacak bir maç farkı körler bile görecek. Biz Adis den memnunuz. Adis e yardımcı olacak topla hareketli kanat oyuncusu alabilirsek inşallah. Alanyalı fernandez kayserili mendez konyalı fofana tipinde görün bakalım topçu kim. Maalesef bizde şu an delici oyuncu yok. Takım oyunu oynayarak buralara geldik. Bir tık üste koyduk mu gerisinide koyarız. Birde mutlaka stoper ben isterim. Sonuçta kararı verecek olan yönetimdir. Saygı duyarız. Biz takımımızı karşılıksız seviyoruz. NO PROBLEM.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 10:56:28);

    Adis i besleyen oyuncularla adan bu kadar gol atmış kendi çabalarıyla buraya gelmiş her aldığı topu gol yapmaya çalışmış İstanbul çocukları gibi medyaya oynamamış takımı için elinden geleni yapmış tam bı golcü kimliği taşıyor kariyerinin parlak dönemini bizle yaşıyor düzgün bı adam e böyle medyaya oynuyan adamların kıskanması normal sen git kokanat kır gereksiz yorumları orda yaparsin

  • G?? (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 20:45:33);

    Dogru soylemiş hakeme tiyee aldi 2 maç ceza gelirse şaşmayin antremanlarda herkezi tiye aliyo zaten

  • Göztepe (Misafir) Diyor Ki (26.12.2017 - 00:15:40);

    Yorum yapıp polemiğe bile gerek yok adam yerine koyup reklam yaptırmayın şu adama sayın amin.

  • Kaan (Misafir) Diyor Ki (26.12.2017 - 05:38:04);

    Neyi ve kimi tartışıyorsun, süper ligde topu topu 17 gol atmışsın. 17 yıllık futbolculuk kariyerinde hep santrafor mevkiinde oynadığın halde toplam attığın golü (35 adet, yılda iki gol ortalama ile oynamışsın) Adis 1,5 sezonda attı. Sen durma git, yorum yapacaksa Adis'in dengi olan yapsın.

  • İçeri giren SU (Misafir) Diyor Ki (27.12.2017 - 22:51:10);

    Wayne Rooney hayırlı olsun

  • ozkana (Misafir) Diyor Ki (28.12.2017 - 02:17:18);

    Gol sayisi penaltilardan dolayi yuksek gozukuyor,dogrudur.Oyun içinde yaptiklarina,kosularina,paslarina ve patlayici gucune bakin...

  • acı gerçekler (Misafir) Diyor Ki (28.12.2017 - 05:31:18);

    göztepede kadro dandik oyuncularla dolu olduğu için tek oynayan forvetleri jahviç göztepelilere ronaldo gibi gözüküyo.jahoviçle forma yarışına girecek adam gibi forvet gelse jahoviç gitsind demeye başlar bu taraftar.

  • Kaan (Misafir) Diyor Ki (28.12.2017 - 07:25:09);

    Evet doğru 6 golü penaltı ama geri kalan 8 golü melekler atmadı. Bu ligde tüm sezon 8 gol atan santrafor diye alınıp satılıyor, örneğin ghilas. Geçen seneki gol sayısı 8. Daha bir sürü örnek var. Jahoviç uzun yıllardır, hatta Sadullah Acele'den bu yana Göztepe'ye gelmiş en büyük santrafordur. Daha iyisini hatırlayan varsa söylesin.

  • Maymun ahmet (Misafir) Diyor Ki (28.12.2017 - 13:54:05);

    A.dursun yasiyomu daha yaa,bir aralar acuna medya maymunlugu yapiyodu .simdilerde fesatlik yapmakla meskul demekkin

  • adis (Misafir) Diyor Ki (28.12.2017 - 14:09:21);

    adis değerini bulmuşken elden çıkartılmalı ahım şahım bir futbolcu değil....seleznoz ve rodegela bu iki oyuncu acil alınmalı...artı 10 numara pozisyonuna gençlerbirlğinden malu gibi iyi genç bir oyuncu artı rotmanın yerine iyi bir ön libero başakşehirden mahmut tek demir iyi olur gufranın altarnetifi olarak iyi bir oyuncu gufran olmucak artık belli etti..n

  • Mekanin sahibi (Misafir) Diyor Ki (28.12.2017 - 16:45:29);

    Adisin golleri ahmete girsin, cikmasin icinde dursun

  • Adisbaba (Misafir) Diyor Ki (28.12.2017 - 17:01:22);

    Adis 500 bin euro,gomis 3,3 milyon,burak 3,5 milyon euro aliyo yillik.Hahahaha Kudurcaniz kiskancliktan.Yuru be Adis baba

  • Yavaş yavaş (Misafir) Diyor Ki (28.12.2017 - 23:10:05);

    Göztepe m çıtasının çok üstünde 3/5 milyon euroluk futbolcuya300/500 bin dolarlık hoca nasıl söz geçirir fatih kurt /tamer hoca daha kuzu hocanın ,yönetimin ilk senesi süper ligde ve zirve mücadelesindesin hatalar olucak / buralarda bulunmamız çok büyük başarı hataları kabul edeceğizki daha iyi yerlere gelelim derbyleri kazanalım fatihe neye boyun eğdik kadu neye oynamadı ?? Yanlış kadro ? Yanlış değişiklikler? Sabri konusu işk onbirde haftalardan sonra ? Peymenders haftalardan sonra derbyde ilk onbirde ?? Thorere gs mı gidiyor?? Maçda bulunan 2500 göztepelilli için tek takım göztepeyi tutan taraftar için bir açıklama tamer tuna hata de yeter ki bir daha aynı seneryo yaşanmasın !! Canım ızdan çok seviyoruz göztemizi inanarak hataları düzelterek daha daha yukarıya!!

  • Yavaş yavaş (Misafir) Diyor Ki (28.12.2017 - 23:10:06);

    Göztepe m çıtasının çok üstünde 3/5 milyon euroluk futbolcuya300/500 bin dolarlık hoca nasıl söz geçirir fatih kurt /tamer hoca daha kuzu hocanın ,yönetimin ilk senesi süper ligde ve zirve mücadelesindesin hatalar olucak / buralarda bulunmamız çok büyük başarı hataları kabul edeceğizki daha iyi yerlere gelelim derbyleri kazanalım fatihe neye boyun eğdik kadu neye oynamadı ?? Yanlış kadro ? Yanlış değişiklikler? Sabri konusu işk onbirde haftalardan sonra ? Peymenders haftalardan sonra derbyde ilk onbirde ?? Thorere gs mı gidiyor?? Maçda bulunan 2500 göztepelilli için tek takım göztepeyi tutan taraftar için bir açıklama tamer tuna hata de yeter ki bir daha aynı seneryo yaşanmasın !! Canım ızdan çok seviyoruz göztemizi inanarak hataları düzelterek daha daha yukarıya!!

  • Yavaş yavaş (Misafir) Diyor Ki (28.12.2017 - 23:10:07);

    Göztepe m çıtasının çok üstünde 3/5 milyon euroluk futbolcuya300/500 bin dolarlık hoca nasıl söz geçirir fatih kurt /tamer hoca daha kuzu hocanın ,yönetimin ilk senesi süper ligde ve zirve mücadelesindesin hatalar olucak / buralarda bulunmamız çok büyük başarı hataları kabul edeceğizki daha iyi yerlere gelelim derbyleri kazanalım fatihe neye boyun eğdik kadu neye oynamadı ?? Yanlış kadro ? Yanlış değişiklikler? Sabri konusu işk onbirde haftalardan sonra ? Peymenders haftalardan sonra derbyde ilk onbirde ?? Thorere gs mı gidiyor?? Maçda bulunan 2500 göztepelilli için tek takım göztepeyi tutan taraftar için bir açıklama tamer tuna hata de yeter ki bir daha aynı seneryo yaşanmasın !! Canım ızdan çok seviyoruz göztemizi inanarak hataları düzelterek daha daha yukarıya!!

  • (Misafir) Diyor Ki (30.12.2017 - 13:30:34);

    Yukarıda yorum yapan arkadaşıma katılıyorum kim ne derse desin Sadullah Acele'den sonra Göztepe'mize jahoviçten daha iyisi gelmedi. Bir de Majdan'ın hakkını yemeyelim ondan öncesi ve sonrası (Ali Artuner'i bir kenara koymak şartıyla) Beto'dan da iyisini görmedik, ayrıca Kadu'dan da. Adamlar Kadu'yu gönderdik diye göbek attılar ama bizde efsane olacak.

    • Göztepe
      -1
      bievinbioglu (Misafir) Diyor Ki; (30.12.2017 - 15:13:52)

      jahovic bence de super oyuncu ama umit inal in bize sağladığı katkıyı yakalaması için ikinci devrede de bir o kadar gol atması lazım. Sezonda 27 golü olan ümit inal i unutmayalım.

  • ali (Misafir) Diyor Ki (30.12.2017 - 18:39:51);

    ümit o golü süperliğte atmadı 2 liğte attı adıs geçen sene 20 gol attı geç geldiğ içinde 7 maç eksik oynadı ille b..k atılcak

  • Marmarisli (Misafir) Diyor Ki (30.12.2017 - 20:03:04);

    Adis göztepe formasıylla büyük işler yapıyor bizim göz ümüz tüm türkiye onu konuşuyor hele birde kıvrak adAm eksilten asist yapan iyi bir 10 numara alırsak adis iddaa ediyorum2 misli atar tüm dünya konuşur!! Hep 2/3 kişile markajda buna rağmen rakip defansı t çok zorluyor son zamanlarda sadullahtan sonra göztepe ye gelen eniyi forvet beyler ertanlar haliller, fevzi , nevzat mehmetler gürsel ,ali artuner hatta özer bunlar gerçek efsane şimdiki şartlara bak o zamandaki top,saha,imkanlara bak onlar gururumuz efsanemiz tabiiki betoda ali artunerden sonra gelem eniyi kalecimiz polanyalımızda iyi idi.... kadu defansımızın sigortasışu anda gs maçında yokluğunı gördük...n n

  • AMİGO (Misafir) Diyor Ki (31.12.2017 - 00:12:13);

    Adis tartışılmaz.O taraftarın vazgeçemeyeceği tam bir GÖZTEPELİDİR.Geldiğinden beri Göztepe ruhunu almış bir Kraldır.Onu çok seviyoruz.Nokta.

  • (Misafir) Diyor Ki (31.12.2017 - 09:24:58);

    Adisin gelmesinde katkısı olan Okan hocaya da tesekkurler