Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe - K.Karabükspor Maç Sonucu Ne Olur ?




Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Galatasaray Maçının Ardından

Galatasaray Maçının Ardından - 24.12.2017


Teknik Direktörümüz Tamer Tuna, Galatasaray karşılaşmasının ardından değerlendirmelerde bulundu.

"İlk yarı ile ikinci yarı arasında sahada farklar vardı. Savunma organizasyonumuzda sorunlar yaşasak da kendi oyun anlayışımızla, kendi felsefemizle oyunda varolmak istedik. Pozitif anlayışımız ve ofansiz anlayışımız konusunda sezon boyu süreklilik sağlayacağız.

Genel olarak baktığımız zaman güçlenen ve iyiye giden bir takımız, lige renk kattığımızı düşünüyorum. Ligin ikinci devresinde ilk devrede yaptıklarımızın üzerine çıkmak istiyoruz."



Kaynak: Göztepe Resmi Sitesi

Toplam Görüntülenme : 1772
Tarih : 24.12.2017
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 00:25:34);

    Tamer Tuna İzmir deki bjk ile bugünkü gs maçlarında skora olan inancını zaten beden diliyle anlattı. Kazanmak istemediği veya kazanmayı ihtimal görmediği maçlarda bunu kendisi belli ediyor. Bizim teknik direktör çok kibar. Bir sene önce beraber çalıştığı Şenol Güneşe ve imparator fatih terime saygısızlık ve nezaketsizlik yapmadı.

    • Göztepe
      14
      Yalıdan (Misafir) Diyor Ki; (25.12.2017 - 06:54:17)

      Üzüntümüz bugün geçer gider.Tamer hocamız ve takım elinden geleni yapıyor.Bizim belimizi sakatlıklar büktü.Tamer hocamız ilk devrede yaptıklarımızın üzerine çıkmak istiyoruz diyor.İnanıyorumki 2.devre dahada uyumlu ve güçlü olacağız.Gs.maçını hızla unutalım gitsin.Rovanşını Bornovada alırız İnşallah.

  • OF OFFF (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 00:37:57);

    Emrecan geçen yıl harikaydı.Taraftarın yıldızlarındandı.Bu adamı niye oynatmayıp harcadınız..Güvenip oynattığınız adamlar tel tel dökülüyor.Dua edin Betoya.tarihi rekoru önledi kardeşlerim.Kendimizi aldatıyoruz sanki.Bugün Gözgözün büyüklüğüne yakışmadı.

  • Altındağlı Hasan (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 00:44:43);

    Bugün Gözgözden çok şahıslar ve bizans övülüp konuşuldu.Hani Hiç kimse Göztepeden büyük değildi. Kahrettiniz bizi yaa...Yazıklar olsun.Göztepeyi rezil ettiniz.

    • Göztepe
      9
      Kaan (Misafir) Diyor Ki; (25.12.2017 - 16:34:12)

      Arkadaş 5-0 yenseydin yine sabaha kadar gs konuşulacaktı, çünkü bütün Türkiye gs niye kaybetti onu dinlemek isteyecekti. Bu durumu ne maçın sonucu ne de başka bir şey değiştiremez. Bize de 15 - 20 dk fazladan vakit ayırırlardı hepsi o. TV başına oturan haftasonu taraftarı, göztepe yi değil, gs FB bjk dinlemek istiyor.

    • Göztepe
      8
      Kaan (Misafir) Diyor Ki; (25.12.2017 - 16:40:12)

      Ama üzmeyelim canımızı, az kaldı bir kaç yıl sonra, insanlar gs fb bjk değil Göztepe yi dinlemek isteyecekler, az kaldı. Türkiye de futbolun çizgisini biz değiştireceğiz, bunu laf olsun diye söylemiyorum.

  • metin (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 00:51:03);

    Bizans bugün Gözgözle prova yaptı.Komik gibi ama gerçek.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 00:52:16);

    Of ya çok ügünüm.

  • Cevap Yaz
    -10
    (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 00:53:49);

    Bence kadu sakatlanmadı. gs galip gelsin diye oynatılmadı

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 00:55:59);

    Beto senden başkası yalan.Sadece sen vardın.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 01:22:23);

    KADUNUN SAKATLIĞI İÇİN ADLİ TIPTAN RAPOR ALINMADIKÇA İNANMAM

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 02:05:41);

    At yarışları nasıl kurma oyunsa futbol ligleri de aynı. İstediğimiz kadar mükemmel transfer yapalım bu sene sıralamada bir tek kayseriyi altımıza alabiliriz. Başarımızı da Mehmet Sepilin politik ilişkileri ve maddi gücüyle kıvrak zekasına borçluyuz.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 02:24:51);

    Anladığım kadarıyla gs son haftadan önce şampiyonluğunu ilan ederse son maçta Göztepe’ye yatar konusunda bir anlaşma yapılmış olabilir

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 02:36:17);

    Göztepe’nin yarısı sayılacak bir adam bu önemli maçta oynamıyor ve yerel ve ulusal basının umrunda değil. Hiç birimiz neden ve nasıl sakatlandığını bilmiyoruz bu saate kadar. Gerçekten adli tıptan rapor alınmadıkça hiç bir açıklama inandırıcı olmaz. Özellikle Tamer Tuna’nın bu konuda hiçbir açıklama yapmaması kuvvetli bir şüphe oluşturdu. Yarın adamın ayağını alçıya alsalar ben inanmam şahsen

  • Go35 (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 03:23:18);

    Sabriyi direk oynatması çok saçmaydı hala bi gs belli oldu onun yerine kim oynasa da faydalı olurdu goufran haftalardır kötü oynuyor Ngando ondan da yararlı olurdu bu maçta Scarione desen bitmiş sezon sonu çeker giderim havasında Tayfuru kaybetmeye değermi bu ikisi yüzünden bilmiyom sonuçta büyük denilen takımlara karşı nedense saçma kadro seçimiyle kaybettik

  • Çağlar (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 04:50:26);

    Ne sevindiler be.Demekki çok korkutmuşuz.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 05:36:37);

    Üzüntüden uyku muyku uyuyamadım.Ama canımız sağolsun.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 05:38:52);

    Gs.sahasında bu yıl hiç yenilmemişki.Zor maç olacağı belliydi.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 09:35:38);

    kenardan giren oyuncuyla çıkan oyuncu arasında çok fark var kenardan girenin daha çok katkı vereceği düzeyde bi kadro olması lazım kenardan gelen güç maçı çevirebilecek yada ekstra şeyler yapabilcek düzeyde olmalı bizim yedeklerimizin sadece adı var sahada adım atmaya mecalleri yok maalesef scarione ve ghilasın geçen senelerdeki performasına çıkması lazım yoksa yapılacak çok fazla transferle takım dengesi bozulur ılk 11 e fazla transfer yapılırsa ama savunma ve orta sahaya mutlaka 11 de oynayacak oyuncu şart peyybernes ve kosanoviç kiralık bu sene sonunda yoklar ona göre bu devre arasında stopere çok iyi biri alınmalı

  • fikret (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 12:01:12);

    Bir pozisyon da biz atak yapıyoruz ceza alanı içinde 5 göztepe li oyuncu var guffuran geriye sabri ye topu. çıkardı orta yapsın diye o anda gs li futbol cu kendini yere attı sabri topu gelişine direk taca attı

  • fikret (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 12:08:27);

    Maç öncesi plaketler verilir mekan açar bütün gs camiası katılır o pozisyon dan bir pozisyon önce gs top orta sahada iken kendi oyuncusu 1DK yerde yattı atağı bolmediler yani reyiz şunu söylemekte galatasayin 11 futbolcusundan daha gs lıyım çok acil bir şekilde bu adamın haddini bildirip gönderilmesi gerekiyor

  • bievinbioglu (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 12:42:05);

    Bu sene hedef düşmemek. Cok transfere karşıyım. Doğru yere dogru birkac adam bize yeter. Daha fazla beslememek adına adet görmüş kadın gibi gezen scarione ve ghilas gönderilmeli. Ömer in de hayrını göreceğimizi sanmam. Yedekte otursun sezon sonu gitsin. Tayfur u küstürmeyelim. Goufran da bu sezon kalsın. Seneye yolcu. Digerleri ile yola devam. Buna stoperler de dahil. Halil icin bir mentor bulunmalı. Ya adam futbol aklını hic mi geliştirmez arkadas. Tamam kosuyorsun tamam suratlisin tamam faydalisin. Ama kardesim futbol aklın sıfır ya. İnegol e karşı 4 sene evvel oynayan Halil neyse bugün oyun aklı noktasında aynısın. Ya su adama bir mentor bulun biraz üzerine koysun Allah aşkına!!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 13:49:16);

    Şuan itibariyle bizim ilk 11 e direk girip katkı verecek tek futbolcu Malatya'daki Azubike dır. Rotman ın yerine kesinlikle düşünülmeli. Bazen çok koşmayla bazı şeyler olmuyor.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 14:03:06);

    rotman segbefia leo ghilas mutlaka gönderilmeli scarione ve goufranda kendine gelmeli acil olarak sene sonuna kadar tutulabilir performansları düzelmezse sene sonunda gönder gitsin onlarıda alanyadaki kanat oyuncuları bizde olsa belkide şuan lider bizdik orta sahaya lassana diarra boşta ama tutarmı bilemem antalyanın hali ortada ama sporting lizbondan bryan ruiz mutlaka alınmalı kanatlar ve on numara oynayabiliyor ghilas yerinede çinde boşa çıkacak obafemi martins forvette fark yaratır atletik hızlı yırtıcı bir forvet n

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 14:08:56);

    1-0 galip bitseydi,herkes bizi konuşurdu.Defansımızı güçlendirmemiz gerek.

  • zafer (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 14:10:24);

    Gs.forveti müthiş dinamik pas yapıyor.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 15:15:01);

    Gese maçında açıkça görüldü orta saha çok çabuk geçiliyor yetersiz kaliniyor orta sahada Press yapmayı seven karsi takimin oyununu bozacak güçlü oyuncu lazım

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 15:51:33);

    Haziranda serbest kalacak orta sahaya veloso,raphael holzhauser,yoan gourcuff,stopere granqivist,botia harika olur bonservisi elinde olan kaliteli yabancılar almalıyız

  • NEDİM (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 18:29:53);

    Hiç üzülmeye gerek yok. Biz rahatız. inşallah GS nin işi son maça kalır, gümletmek bize nasip olur.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 20:11:04);

    Biz mümkün olduğunca kendi oyununu oynamaya çalışan bir takımız.görece büyük maçlarda oyunu kilitleyip 0-0 a bağlayan,ama diğer maçlardada rakibe boyun eğen bir takım değiliz.her maça kazanmak için çıktık.dünkü rakip, evinde canavara dönüşen bir takım.kaldıki aynı pozisyonları,sonuncu Karabükede verdik.o zaman beto kurtardı..Yani şaşacak üzülecek bişey yok,bilakis sevinmemiz lazım 4 lük beşlik olurduk..enseyi karartmıcaz,daha çok çalışcaz.transfer şart.hesaplayın bakalım dünkü rakibin piyasa değeri ne kadar,bide bizimkine bakın sonrada aramazdaki puan farkına.Teşekkürler Tamer hoca..

  • TEPECİKLİ (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 22:23:33);

    Biz çabuk kızan taraftarız.Üzüntümüzde kızgınlığımızda rüzgar gibi çabuk geçer.Gs.yerine karabüke yenilseydik hiç bu kadar kızıp üzülmezdik.30 Puanı alan Hocamızıda,Futbolcularımızıda çok seviyoruz.Yedikleri,içtikleri Helal olsun.Kadromuzu kesinlikle bozmamalıyız.

  • Yankı (Misafir) Diyor Ki (26.12.2017 - 00:07:50);

    Göztepe camiası olarak , Fatih Terim e ezildik. Bence dik durması gerekenler dik durmadı. Maçtan önce ve sonrası tüm idari ve teknik ekibimizce, ne şiş yansın ne kebap siyaseti izlendi. Maçtan sonra, göğsünde Göztepe arması olan ve tahminimce, teknik ekipte yer alan bir kişinin , Fatih Terim in elini , sempatik görünme çabası ile sıkması, Halil e Yapılan kırmızı kartlık hareketten hiç bahsedilmemesi, 16 maç lık verilen emeğin ve gayretin yarısının bu maçta gösterilmemesi , beni çok üzdü . Sayın Başkanım , lütfen biz Göztepe li kimşiliğimizle ayakta duralım. Bizim için Fatih Terim i kırmamak , üzmemek yöntem olmamalı. Attıkları birinci golden sonra yaptığı hareketi , sadece profosyonnel olmaları nedeniyle göğsünde göztepe arması taşıyanlara göstermenizi talep ediyorum. Bizler amatör ruhla bu takıma gönül verdik. Ben kendi adıma görev verdiğini z yani iş verdiğiniz kişilerin de önce Göztepe menfaatlerini düşünmelerini arzu ediyorum. Bu maçta sınıfta kaldık. Umarım ikinci yarı bulunduğumuz konumdan kötü duruma düşmeyiz . Saygılarn

  • Marmarisli (Misafir) Diyor Ki (26.12.2017 - 00:44:20);

    Vip doğu kısmından yeri mizi ayarladık Umutla gururla marmaristen maça geldik göztepeli kardeşlerimiz müthişti 50 binkişilik stadta tezehürat bilmiyen gs leri susturdu takım nasıl desteklenir gösterdi göztepeliliğimle gurur duyuyorum ... maça geliceğim tamer tuna hocamızı çok seviyorum çok başarılı ama derbyler için tecrübelii değil bu bizim en önemli maçımızdı sabrinin jübile maçı deği İlk onbirde haftalardır oynatma bu maçda koy ???? Son on dakikada maçın durumuna göre alırsın oda göztepeye verenlere kendini gösterir thorere kadu ilk yarı nın son maçı iğnele oynatırım ne yapar yapar bu maça hazırlarım leo ile başkarım peymenders kaç haftadır oynamıyor axel ve tayfuru bu maça hazırlar ilk onbire koyardım goufranı 2 yarıya saklardım ilk yarı temiz kolej takımı gibi çok iyi mücadele verdik devre arası fatih terim ağırlığnı tecrübesini konuşduracaktı bizim yapacığımız daha sert oynayp doğru değişikliklerle 3 tane sarı kart gören gsların üstüne oynayıp rakibii 10 kişi bırakmak kadusuz defansla gs durduramazdım hocam seninde ilk senen derbylerde en kötü kadro yanlış değişiklerle başarılı olmak çok zor aslanı evinde vurmak vardı olmadı Adisin kaçırdığı ghilasın aşırtma yapamadığı vyüzdeyüzlük 3 pozisyonumuzda var kesinlikle santrofor 10 numara ön libero Almamız lazım....sakatlıklara çare bulmamız lazım ,,, gs bornavada parçalarız...

  • egeli olt.. (Misafir) Diyor Ki (26.12.2017 - 00:56:01);

    ben isim vererek yazmayı sevmem gerekde yok,,, bu son maçımızda çok net görünen birşey vardı,, göztepe ruhunu benimsememiş,, göztepeliliği anlayamamış bazı topçulardan iki tanesinin bu maçta oynatılmasını doğru olmadı,,GS 3-1 yaptıkdan sonra bile net 2 gol şansı ruhsuzluktan kaçtı,, galip geldiğimiz maçlardan sonra okunan isyan marşında bu topçularn isteksizlikleri gözleniyordu,,birbirini seven ve kenetlenen takımızda ,,sırıtanlar belli oluyor ve zarar veriyorlar... bu konular dikkate alınacaktır ,buna eminim..

  • aliş (Misafir) Diyor Ki (26.12.2017 - 04:51:13);

    Yüzde yüz Göztepeli olan başkanımız var.İsterse daha iyilerini getirtir.Ama kimseye kızmaya gerek yok.Bu yıl Gs.'yi sahasında kimse yenememişki.Bizimkiler Son maçtada ellerinden geleni yaptılar.Hocamız efendi insan.Davranışları çok güzel.Gereksiz kızgınlığı bırakıp önümüze bakalım.Göztepe şerefimizdir.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (26.12.2017 - 07:07:35);

    Siz çok fazla havaya girmişsiniz bilader,bu takımı evinde kim yenmişte biz yencez,senin defansın bel kemiği kadu traore yok,Tamer hoca eksiklerin hiç bahsetmeyin,neymiş derbi tecrübesi yokmuş.ne derbisi beyler,bizim derbimiz Sivas Malatya osmanlı Akhisardı c hepsine koyduk,siz ne diyonuz.transfer lazım deyincede takım yeterli diyonuz.

  • Maximus (Misafir) Diyor Ki (26.12.2017 - 10:33:11);

    Bütün derbyleri kaybederek zirveye oynayamazsın ! Sen ga lımısın , göztepelimisin?? Yankı,marmarisli , egeli oltacının yazılarına katılıyorum sahada topçularım tekme yiyecek , bizler ıslanacağız, fatih hareket çekecek , gs bu kadar sert oynayacak ,sabri gs tribünlerine oynayacak sonra dostluk geç bunları alırsın puanını,maçı sonra dostluğunu göster maçdan önce . Maç içinde dostlukmu olur? ??? Bu maçı ne fati için nede sabri için oynadık ,alayına isyan inadına göztepe...

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (26.12.2017 - 10:53:03);

    Peynerbes yerine Makedon liginden Mevlan Adili alinsaydi bu sene Kadu ile birlikte mukemmel bir ikili olabilirlerdi.

  • (Misafir) Diyor Ki (26.12.2017 - 11:02:46);

    Galatasay maçına kadar toplanan 30 puanı kendisine fazla gören anlayış sonrasında Fatih Terim'e jest yapılmıştır. Mehmet Sepil'in Fatih Terimle yakın dostluğu da var. Nasıl jest yapılmıştır? Kadu sakat bahanesiyle oynatılmamıştır. Bu da Galatasaray'a yetmiştir. Galatasarayın golleri hepsi güzeldi. Ama ilk golde eğer Kadu olsaydı defans öyle kolay delinmezdi. Belki Yasin o kafa şutunu atamazdı. Belki frikiki getiren pozisyon doğmazdı. Kadu olmadığında gerçekten eksikliği hissedilen bir oyuncu. Netice itibarıyla bu sene şampiyonluk şarkılarını bir yana bırakarak en fazla ilk 5 içinde avrupa hedefine ulaşmaya çalışılacak bir aksilik yaşanmazsa.

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (26.12.2017 - 22:04:35)

      yaşım 47. 13 yaşından beri Göztepe maçlarına gittim. Bu kadar yıl ilk devre bu kadar penaltı kullandığımızı görmedim. Mehmet Sepil her alanda etkili. Bundan çok memnunum. Bu gibi karizmatik kişilerin belli zamanlarda bu takım Galatasaray da olsa bir takım lütufları olabilir. Şimdi ilk maçımızda Fenerbahçe’yi yenersek ayıp olacak

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (26.12.2017 - 22:04:36)

      yaşım 47. 13 yaşından beri Göztepe maçlarına gittim. Bu kadar yıl ilk devre bu kadar penaltı kullandığımızı görmedim. Mehmet Sepil her alanda etkili. Bundan çok memnunum. Bu gibi karizmatik kişilerin belli zamanlarda bu takım Galatasaray da olsa bir takım lütufları olabilir. Şimdi ilk maçımızda Fenerbahçe’yi yenersek ayıp olacak

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (26.12.2017 - 22:04:37)

      yaşım 47. 13 yaşından beri Göztepe maçlarına gittim. Bu kadar yıl ilk devre bu kadar penaltı kullandığımızı görmedim. Mehmet Sepil her alanda etkili. Bundan çok memnunum. Bu gibi karizmatik kişilerin belli zamanlarda bu takım Galatasaray da olsa bir takım lütufları olabilir. Şimdi ilk maçımızda Fenerbahçe’yi yenersek ayıp olacak

  • NEDİM (Misafir) Diyor Ki (27.12.2017 - 13:52:58);

    Ben bu sene olduğu kadar hiç bir sezon rahat olmadım. Göztepe iyi yolda. Bu sene ilk yarı üstümüzdeki takımları yenemedik. Bunun biz nasıl farkındaysak yönetimde hocada farkındadır. Onlarda bu konuları mutlaka konuşuyordur. Gereken hamleler bütçenin elverdiği ölçüde yapılacaktır. Şimdiden Fener maçını beklemeye başladık. Her daim GÖZTEPE

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (27.12.2017 - 19:04:16);

    Arkadaşlar tamam hepimiz üzüldük bu son maça.ancak bu takım bu sene Bizans takımlarını yenecek diye yola çıkmadı,ligde kalabilmek için yola çıktı.ona göre kadro kuruldu.üstümüzdeki takımları yenemedik tamam,ama ligde kalmak için gerekli olan puanları alma yolunda çoğu güçlü takımıda yendi.pazar günkü maçta yenildik diye bazı arkadaşlar nerdeyse takım şike yaptı demeye getirmiş.ancak unutmayalım bu işler birden olmuyo.üstelik aynı kadroyla 20 puandada kalabilirdik.yani gözümüzdede çok büyütmeyelim bu takımı. Sinekten yağ çıkartan Tamer hoca 30 puanı almamızda büyük pay sahibidir.Bu kadroya en uygun oyunu benimsemiş ve oynatmıştır.oynadığımız rakip daha 2 hafta önce 2-0 dan maç çevirdi,hemde oyunu kilitlemesini bilen bir takım karşısında.biz kendi oyunumuzu oynuyoruz.büyük takımda bunu yapar.tamam sikeyim cinconu şunu bunu,ancak bu yenilgi bize çok oturdu diye gerçekleri es geçmeyelim.takımın hem defans hem ofansif en önemli oyuncularından traore artı kadu yoktu.takıma hocaya sahip çıkalım onlarada koyacağımız günler yakındır.

  • Harbi tek takım tutan göztepeli (Misafir) Diyor Ki (27.12.2017 - 21:58:11);

    Gs lı çakma lar göztepeliyim diye yorum yapmayın ne olduğunuz belli oluyor!!! Sırıtanı sırtlan yazan çakma dalkavuk büyüklerine hürmet et büyük x misin nesin gs maçı nda ki soruların yanıtını almak hakkımız!! 1/ kadu ne ye oynamadı 2/ haftalardır yedek olan sabri neden on birde 3/ thorere bu maça neye yetiştirilmedi hazırlanmadı 4/ yine kaç haftadır oynamıyan peymenders yerine leo ile başlanmadı 5/ ghillas gideceğim diye feryat ederken neden oyuna alındı ömer ve tayfur alınabilirdi!!/ aksayan defansın göbeğine emre can olabilirmidi??? Takımını sert tekme tokat oynatan fatih terim hakeme itirazlar yedek kulübesinin bile sarı kart gören terimin ne kadar gçztepeli olduğu tartışılır ayrıca orada takımını 90 dakika destekliyen 2550 kişiden biri olrak bunların cevabını yetkililerden bekliyorum !!! İddaa ediyorum kadulu thorereli vede doğru kadro ve oyuncu değişikliğiyle biz gs yı yenerdik tüm türkiye bizi konuşurdu şu gslılarıda konuşdurmazdıkn

  • Harbi tek takım tutan göztepeli (Misafir) Diyor Ki (27.12.2017 - 21:58:12);

    Gs lı çakma lar göztepeliyim diye yorum yapmayın ne olduğunuz belli oluyor!!! Sırıtanı sırtlan yazan çakma dalkavuk büyüklerine hürmet et büyük x misin nesin gs maçı nda ki soruların yanıtını almak hakkımız!! 1/ kadu ne ye oynamadı 2/ haftalardır yedek olan sabri neden on birde 3/ thorere bu maça neye yetiştirilmedi hazırlanmadı 4/ yine kaç haftadır oynamıyan peymenders yerine leo ile başlanmadı 5/ ghillas gideceğim diye feryat ederken neden oyuna alındı ömer ve tayfur alınabilirdi!!/ aksayan defansın göbeğine emre can olabilirmidi??? Takımını sert tekme tokat oynatan fatih terim hakeme itirazlar yedek kulübesinin bile sarı kart gören terimin ne kadar gçztepeli olduğu tartışılır ayrıca orada takımını 90 dakika destekliyen 2550 kişiden biri olrak bunların cevabını yetkililerden bekliyorum !!! İddaa ediyorum kadulu thorereli vede doğru kadro ve oyuncu değişikliğiyle biz gs yı yenerdik tüm türkiye bizi konuşurdu şu gslılarıda konuşdurmazdıkn

    • Göztepe
      1
      BüyükX (Misafir) Diyor Ki; (28.12.2017 - 10:13:01)

      çakma demişsin ama ben Göztepe den başka hiçbir takımın maçını izlemem. Bizans takımları ise nefret odağımdır. Yanlış okumuşum, yaşlılık işte hemen gözleri etkiliyor. Bu nedene çakal tanımlama yanlış olmuş. Ama bir mağlubiyette hemen Sepil-Terim dostluklarının gündeme getirilmesi gibi yanlışlıklar can sıkıcı oluyor. İlk 11 kurulumunda yanlışlıklar hatalar olabilir. Kaldı ki bizden üst sırada olan hangi takımı yendik. Takımın kapasitesi bu kadar ve oldukça yüksek verimli bir sezon sonu suçlama dolu eleştiri haksızlık olur.

  • Harbi tek takım tutan göztepeli (Misafir) Diyor Ki (27.12.2017 - 21:58:13);

    Gs lı çakma lar göztepeliyim diye yorum yapmayın ne olduğunuz belli oluyor!!! Sırıtanı sırtlan yazan çakma dalkavuk büyüklerine hürmet et büyük x misin nesin gs maçı nda ki soruların yanıtını almak hakkımız!! 1/ kadu ne ye oynamadı 2/ haftalardır yedek olan sabri neden on birde 3/ thorere bu maça neye yetiştirilmedi hazırlanmadı 4/ yine kaç haftadır oynamıyan peymenders yerine leo ile başlanmadı 5/ ghillas gideceğim diye feryat ederken neden oyuna alındı ömer ve tayfur alınabilirdi!!/ aksayan defansın göbeğine emre can olabilirmidi??? Takımını sert tekme tokat oynatan fatih terim hakeme itirazlar yedek kulübesinin bile sarı kart gören terimin ne kadar gçztepeli olduğu tartışılır ayrıca orada takımını 90 dakika destekliyen 2550 kişiden biri olrak bunların cevabını yetkililerden bekliyorum !!! İddaa ediyorum kadulu thorereli vede doğru kadro ve oyuncu değişikliğiyle biz gs yı yenerdik tüm türkiye bizi konuşurdu şu gslılarıda konuşdurmazdıkn

    • Göztepe
      5
      Elturko (Misafir) Diyor Ki; (29.12.2017 - 04:03:59)

      siktir et karfesim 30 puanimiz var düşmemek hedefimiz. Yönetim falan bir cevap vermez . Her şey şimdikinden daha iyi olacak ben buna inanıyorum. Iyi giden takımı eleştirmeyelim derim. Yönetiminde topçular ile ilgili tasarrufları olacaktır. By tüm dünya kulüplerinde geçerlidir. Sevgiler

  • Menderes (Misafir) Diyor Ki (29.12.2017 - 08:27:14);

    Canla başla çalışıp 30 puanla devreyi kapatan Hocamızı ve futbolcularımızı eleştirenler,transfer diye ortalığı karıştıranlarınların Göztepeli olmasına imkan yok.Ara transferlerden verim almak çok zor oluyor.Saygılarımla.