Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Fenerbahçe Maçının Ardından

Fenerbahçe Maçının Ardından - 20.01.2018


Teknik Direktörümüz Tamer Tuna karşılaşmanın ardından değerlendirmelerde bulundu.

"Skor anlamında tabii ki son dakikalarda gol yemenin üzüntüsünü yaşıyoruz. Kendi adımıza olumlu yönlere gelirsek pozisyon vererek ve duran toptan gol yiyerek başlamamıza rağmen golden sonra hem pas yüzdemiz hem de topa sahip olduktan sonra oyunu genişleterek oynamamız sahadaki olumlu hareketlerdi. Kanatlardaki etkinliğimizi atak verimliliğine dönüştüremedik, daha çok pozisyona girmeliydik. Genel olarak baktığımız zaman coşkulu ve güzel bir oyun ortaya koyduk, oyuncularımı kutluyorum.

Sahadaki mücadelemiz iyiydi, sonuca çok üzüldük. Lig devam ediyor, bizim için iyi mücadele ve oyunla başlamak her şeyden önemli. Futbolumuzu daha da iyi hale getireceğiz ve daha da iyi bir Göztepe izlettireceğiz."



Kaynak: Göztepe Resmi Sitesi

Toplam Görüntülenme : 958
Tarih : 20.01.2018
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • BORA/ÜMRANİYE (Misafir) Diyor Ki (21.01.2018 - 00:26:05);

    ÇOK ŞANSIZ BİR MAÇ OLDU.SAĞLIK OLSUN DİYECEĞİZ.ÖNÜMÜZDEKİ HAFTALARDA DEPLASMANLARDAN ALACAĞIMIZ 3 ER PUANLARLA BU MAÇI TELAFİ EDERİZ

  • Göz Gözlü Mamut (Misafir) Diyor Ki (21.01.2018 - 13:20:48);

    Antalya dan ETOO bir an önce alınmalı.bizi ateşler kanaatindeyim

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (21.01.2018 - 15:10:14);

    Bize Stoper lazımmmmm. Gol atıyoruz amma lakin defansta hep tedirginiz. Defans sağlam oldumu 2 hatta 3 üde rahat buluruz

  • Hastasıyım (Misafir) Diyor Ki (21.01.2018 - 23:59:30);

    Ah hocam Ah,iyisin hoşsunda bir puanı son anda stratejik bir hatayla kacırdın.Gofran yoruldu çıkacakda yerine Ömer mi girer?Leo da yoruldu,sol tarafımız koridor oldu.Tanju sobeke yardıma geliyor görmedin mi? nNiye TRAORE yi oyuna almadın hocam? alınsa şimdi enaz bir puana seviniyorduk.Gaflet diyelim de lütfen birazdaha dikkat motivasyon.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (22.01.2018 - 00:31:26);

    Poko alınmışken Tayfurla başlamazdım ben olsam..ideal üçlümüz selçuk rotman castro..rotman cezalıydı yerine poko olmalıydı,Tayfur değil..hatta Doğanay ama yine Tayfur değil..canın sağolsun hocam..

  • Meto (Misafir) Diyor Ki (22.01.2018 - 09:16:47);

    Artık Kayseri maçına bakalım.Önümüze bakıp moral ve motivasyonumuzu koruyalım.Kayseriyi yeneceğiz.

    • Göztepe
      9
      (Misafir) Diyor Ki; (22.01.2018 - 09:24:05)

      İlk 11'imiz gayet uyumlu ve güzel oynadı.Cuk oturmuş.Yürekli oynadılar.

    • Göztepe
      6
      (Misafir) Diyor Ki; (22.01.2018 - 09:41:08)

      kayseriyi yenip altımıza almalıyız ve öylede gitmeli bundan sonrasında takımımız iyi ama belki traoreyi yedeklicek birisi ve hızlı ve güçlü bir kanat oyuncusu lazım

    • Göztepe
      9
      Kasap (Misafir) Diyor Ki; (22.01.2018 - 11:27:38)

      Kayseri golü atıp yatmıştı.Yata yata maçı bitirdi.Ona göre gol yemeden maçı almalıyız.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.01.2018 - 12:11:03);

    Kesinlikle Kayseri maçında öne geçersek hep yatalım. Kim ne derse desin umurumuzda olmasın. Öne geçtikmi taktik maktik yok yat yat yat

  • NEDİM (Misafir) Diyor Ki (22.01.2018 - 12:24:31);

    Poko kadar seri bir stoper birde orta saha alabilsek ahh ulan ahh. Fener in anasını ağlatırdık. Saraçoğluna gömerdik onları. Ya nasip bakalım.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (22.01.2018 - 15:39:53);

    Poko bir ön libero,stoper değil.topla adamda geçip ileriye çıkabilme özelliğide var.hücuma dönük ön libero gibi..bu durumda ayrıyetten bir stoper almak gerekiyor.

  • Çağlar (Misafir) Diyor Ki (22.01.2018 - 16:01:29);

    ilk maçlar çok zordur,bide fenerle kadıköydeydik.Unutalım gitsin.Gelsin Pastırmacı Kayseri.

  • Transfer (Misafir) Diyor Ki (22.01.2018 - 17:32:20);

    Stopere Zoran Nizic, sağ kanada da Patrick Twumasi alınabilse çok farklı şeyler konuşabiliriz.

  • misafür (Misafir) Diyor Ki (22.01.2018 - 19:31:51);

    Değerli arkadaşlar 2.yarı başladı inşallah zaferlerle dolu bi süreç yaşar hep birlikte Göz Göz Göztepe haykırışları ile coşarız. Yalnız şunu unutmamak lazım 2. yarılar bütün takımlar için çok daha zorlu geçer . Bu zorlu süreci en az kayıpla geçirebilip üst sıralarda yer alabilmenin en önemli faktörlerinden biri de moral motivasyodur.Topçularımızın zaman zaman hataları ,form düşüklüğü olabilir bu futbolun doğasında var onları her ortamda sonuna kadar desteklemek lazım gelir. Başarı tüm Göztepelilerin olacaktır...

  • (Misafir) Diyor Ki (23.01.2018 - 10:05:07);

    Oyuna sonradan giren oyuncular aksayan zorlandiğımız yerleri dolduracak takımı ateşliyecek olmalı poko oyuna girdi 1 gol 1 asisit sabri???? Ömer???? Çok geriye kalemize yaslandık selçuk çıkın diye bağırıyor volkan orta sahaya kadar gelmiş bir hızlı çıksak golü biz bulacagız defansı önde tutup orta aaha presini 3 dk yapsak oyun bizimdi hakem volkana maç sonu kırmızı kart göstermelidi sen maçı 6 dk uzatcan adisi saha dışına alıyorsun 1/2dk oyunu bekletmiyorsun yatalım maçı alalım diyorsun ??seni yatırıyorlarmı ?? Neyse kayseriyi mutlaka geçmemiz lazım..

  • Cevap Yaz
    -12
    (Misafir) Diyor Ki (23.01.2018 - 23:01:43);

    Takımlar takır takır transferler yapıyor bizimkilerde ise hala transferler üzerinde çalışıyorlar sezon başından beri ismi geçmesine rağmen bir zoran niziçi alamadılar çok geç kalınıyor alternatifler yok

  • (Misafir) Diyor Ki (24.01.2018 - 09:43:38);

    Süper ligde ara transfer çok az yapıldı.Faydalı olmuyor.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.01.2018 - 14:45:56);