Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Denizlispor, Göztepe'yi mağlup etti

Denizlispor, Göztepe'yi mağlup etti - 28.03.2019


Spor Toto 1. Lig ekiplerinden Abalı Denizlispor, Spor Toto Süper Lig takımı Göztepe ile yaptığı hazırlık maçını 1-0 kazandı.

Ligin 27. haftasında 3 Nisan Çarşamba günü Altay ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdüren Abalı Denizlispor, Denizli Atatürk Stadı'nda Süper Lig ekiplerinden Göztepe ile karşılaştı.

Göztepe'yi 1-0 yenen Abalı Denizlispor'un golünü 32. dakikada Ziya Alkurt kaydetti.

Kaynak CNN Türk

#Göztepe #Göztepecom #Denizlispor #HazırlıkMaçı



Toplam Görüntülenme : 3667
Tarih : 28.03.2019
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • (Misafir) Diyor Ki (29.03.2019 - 17:46:17);

    Tam as kadroyla oynasak Denizliyi dağıtırdık.Prova maçıydı.

  • Mstk (Misafir) Diyor Ki (30.03.2019 - 11:33:54);

    Hügo lülü lülü lü.

  • (Misafir) Diyor Ki (30.03.2019 - 11:35:57);

    Gözgözü seneye Büyük Altay dağıtacak.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (30.03.2019 - 11:50:09);

    Transfer istemeyen çakma Göztepeliler,bakın görün işte düştüğümüz durumları maltaylılarında çenesini açtırdınız,esas size yuh kere yuh!!

  • (Misafir) Diyor Ki (01.04.2019 - 11:54:10);

    İzmirin Kralı Göztepem

  • (Misafir) Diyor Ki (01.04.2019 - 22:16:57);

    İzmirin Kralı Göztepem

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (03.04.2019 - 09:26:38);

    BOK EZ ve jelibon u takımda görmek istemiyorum. Şimdi 8 de 5 zamanı.

  • (Misafir) Diyor Ki (03.04.2019 - 20:17:18);

    sarıkırmızımGöztepem

  • Altay (Misafir) Diyor Ki (04.04.2019 - 02:06:00);

    akhisar zehir gibi valla.Manu götürüyor.Jeremi atıyor.Hafif takım değil.

    • Göztepe
      0
      İi (Misafir) Diyor Ki; (04.04.2019 - 11:08:47)

      ben yalnış maçmı izledim acaba akhisar göztepw aynı ayarda vur birini birine pazar gunu muhakkak yenmwsi lazım göztepenin

  • (Misafir) Diyor Ki (04.04.2019 - 12:33:36);

    Büyük Altay Denizliyi dağıttı.

  • Eski Futbolcu (Misafir) Diyor Ki (05.04.2019 - 04:54:56);

    Çok çalışmadan yetenek bir işe yaramıyor.Antrenman dışında hergün en az 2-3 saat çalışan başarılı oluyor.Bizde sönenlerin çok çalışmadığı açık.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (05.04.2019 - 11:42:40);

    Bizim sorunumuz öncelikle yetenek..elimizdeki oyuncuların çoğu antrenman topçusu.mevcut kadroya bir iki yetenekli oyuncu alabilseydik hiç bir sıkıntımız yoktu.

  • (Misafir) Diyor Ki (05.04.2019 - 12:48:43);

    Tamer Hocam adamsın

  • (Misafir) Diyor Ki (05.04.2019 - 12:50:00);

    Aşıksan vur saza,Göztepeliysen bas gaza.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (05.04.2019 - 14:46:20);

    BOK EZ VE JELİBON oy na ma sın. Şimdi 8 de 5 zamanı.

  • (Misafir) Diyor Ki (05.04.2019 - 17:27:35);

    Aşıksan vur saza,Göztepeliysen bas gaza.NABERRR.

  • (Misafir) Diyor Ki (05.04.2019 - 17:27:43);

    Aşıksan vur saza,Göztepeliysen bas gaza.NABERRR.

  • (Misafir) Diyor Ki (05.04.2019 - 17:28:56);

    Tamer Hocam adamsın

  • (Misafir) Diyor Ki (05.04.2019 - 17:28:57);

    Tamer Hocam adamsın

  • (Misafir) Diyor Ki (05.04.2019 - 17:29:26);

    Aşıksan vur saza,Göztepeliysen bas gaza.NABERRR.

  • (Misafir) Diyor Ki (05.04.2019 - 17:29:34);

    Aşıksan vur saza,Göztepeliysen bas gaza.NABERRR.

  • Arap Hasan (Misafir) Diyor Ki (06.04.2019 - 00:09:04);

    Doğrusu Tamer hocamın işine karışmayalım.Topçunun istatistikinde,halinden bilir.

  • (Misafir) Diyor Ki (06.04.2019 - 00:10:39);

    Aşıksan vur saza,Göztepeliysen bas gaza.NABERRR.

  • (Misafir) Diyor Ki (06.04.2019 - 03:36:41);

    Akhisar Teknik Direktörü Ercan Kahyaoğlu, Gol yemeden gol atmayı isteyen bir hoca,golü kontratakla atıyorlar

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (06.04.2019 - 17:26:00);

    BOK EZ ve jelibon oynamazsa kesin aldık maçı. Şimdi 8 de 5 zamanı.

  • Amigo (Misafir) Diyor Ki (06.04.2019 - 20:12:10);

    Göztepemizde şu an herkes oynar.Forza Göztepemm.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (06.04.2019 - 22:54:36);

    Bursa mağlup. Şimdi 8 de 5 vakti.

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 00:51:14);

    Biz çok güçlüyüz.Güzel yarınlara hazırlanalım.

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 00:51:15);

    Biz çok güçlüyüz.Güzel yarınlara hazırlanalım.

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 00:52:10);

    Şansımız bol olsun.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 10:35:52);

    Bugün kazanırsak önümüz açılır.o hızla rizeyide yener gelir erzurumla beraber 9 u cebe koyarız.allahım oyuncularımıza güç kuvvet, taraftara akıl fikir ver.sen bana tutsak, antrenmanda bile söylenmeyecek uyku getiren bir tezahürattır.ilk 15 dakka non stop "haydi bastır Şanlı Göztepe",nefes bitincede laylaylom lom işimizi görmez.maçın her anı için mermimiz hazır olmalı.el çarpmadan söylenen isyan marşının herhangibir dörtlüğü bence monoton giden maç havasında seyirciyi uyandıracaktır.Bugün taraftarda skor beklemez, maçın içine girerse, rakibin bir önemi yok istediğimizi alırız..

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 12:46:38);

    maçı alırız.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 15:31:59);

    BOK EZ ve JELİBON a rağmen 8 de 5 vakti.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 16:42:24);

    JELİBON ile poko davarını çıkart Allah aşkına!!

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 16:48:02);

    ulan tamer gene koymuşsun jeromun

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 16:48:40);

    oohho biz bu futbolla düşmüşüzde haberimiz yok

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 16:49:13);

    bütün kazmalar bizde toplanmış

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 16:49:49);

    bizde golü kim atacak be.

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 16:50:15);

    hani 5 de 5 yapacaktık

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 16:51:22);

    JELİBON la Davar POKO yu çabuk çıkart!!

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 17:18:35);

    Bu jerome futbolcuysa,,,,,,,benim bildigim santrofora faul yapilir jerome hep faul yapiyo amk

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 17:48:58);

    Tüm futbolcu bozuntularını (BETO hariç) her maç ızdırap çeken GÖZTEPE taraftarı siksin. Daha başka yazacak hiçbir şey yok.

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 17:55:06);

    sizin oynayacağınız topun taa amk....

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 17:55:28);

    amk amk amk amk amk amk amk aqmk amk amk.........her kim üzerine alırsa......n

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 17:55:57);

    başkan kına yaksın artık

  • metin (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 17:56:54);

    sepil seviciler nerdesiniz... bu takımı sepil bu hale getirdi.. mutlumusun sepil. düştük. işte

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 17:57:47);

    başkanım adresinizi verin size 1 kilo kına göndereyim

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 17:57:54);

    bu takıma transfer lazım değilmiş hakkaten yaw...

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:04:03);

    düştük işte ben taaaa sezon başından beri söylüyom bu takım düşer diye al işte düştük. kim haklı çıktı ben. keşke siz haklı çıksaydınız. biz böle yazıyoz diye bize kızıyordunuz. yazarız. çünkü biz gerçekleri görüyoz.

  • Levent (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:04:21);

    Sıkılmaya gerek yok. Borcumuz yok. Böyle borçsuz olunca düşme yokmuş. Beyninizi ........... s.

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:07:25);

    Bizi her takım yener!! Yazık yazık bşkan bir takımla bu camiayı göztepe mizi nereye sürekledin

  • mert (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:09:01);

    bu kadar kritik bir maça çıkıyorsun 10 metreden 20 tane şut çekip o topu dağlara taşlara atacak kadar beceriksiz ruhsuz topçulara sahipsin ..o kaleyi boş bıraksa adamlar bu yav..şkk şerefsiz herifler o topu yıne o kaleye atamazdı..ulan millet baklavasına maç yaparken halı sahada kolunu kırıyor beceriksiz ruhsuz köpekler..içerde maçın olsa ne olacak akhisar en kötü topunu oynadı elli kere hucuma çıkarken taça attı topu ama gel gör ki zeka özürlü topa vurmaktan aciz ruhsuz topçuların varsa sonuç bu olur tabi

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:10:48);

    Borcumuz yok yeni sahamız var ama golcümüz yok bbaikanıöızda yok!

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:15:11);

    Sayın Mehmet sepil başkanım seni bu taraftar o kadar çok sevdiki biz hapşıralım sen çok yaşa dicek kadar sen ise bu sezon yapmadığın transferler başta forvet olmak üzere yaptığın transferler ise tam anlamıyla çöp çıktı takımı sezon başı yanlış teknik ekibe teslim etmen inanılır gibi değil kusura bakma başkan takımın bu durumda olmasının baş mimarı sensin

    • Göztepe
      3
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (07.04.2019 - 18:19:54)

      artı neden yapıldığı belli olmayan 3 yıllık halil anlaşması..freiburg istediyse gönder kardeşim.ha bide bjk istemiş,istedilersede bütün izmir beni siksin..

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:19:12);

    ya biz düşeriz,ya bursa düşer yada bursayla beraber düşeriz .4.cü secenek yok yazın bi kenara

  • haluk (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:20:48);

    kocalarını futboldan soğutmak isteyen kadınlara göztepe nin maçlarını izletin bir top bu kadar müsait pozisyonda kaleye nasıl atılamaz nasıl bu kadar ruhsuz top oynanabilir ve bir futbolcunun futbol zekası nasıl bu kadar az olabilir izletin bizim maçları o adamlar ertesi gün futbol izlemeyi bırakıp sabah programları başlamazsa bır şey bilmiyorum

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:25:53);

    karşısında yanyana üç tane kale olsa yıne de o topu dışarı atabilecek derecede beceriksiz topçularımız var biz de içerdeki maçları kazanırsak falan diyoruz yaaa

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:28:51);

    Biz bu futbolla hic bir takimi yenemeyiz zaten arada denizliye bile maglup olduk fikstur avantaji kolay fixtur filan hikaye al sana kolay fixtur adamlar geldi aldi 3 puani önumuDeki sene elden cikartmamiz gereken en az 9 yabanci yeni bir takim ptt liginde de isimiz cok zor olur elimizdeki sansi kaybettik gecmis olsun

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:30:50);

    Takıma katkı vermeyen inanmayan,ruhsuz, koşmayan korkan,ikili mücadeleye girmeyen, yedek olmayı kabullenmiş maaşımı alayım kim ne yaparsa yapsın zihhiniyeti taşıyan tüm futbolcuları kadro dışı bırakın ayrıca transferleri bu sene kim yaptıysa izleyip kör gözleri ile beğenen kim ise onlarıda kulüpten uzaklaştırın Başkanım ilerisi için düşüncen nedir bilemem ama bi söz vardır ne kadar ekmek o kadar köfte kadroyu kuramadın bu sene olsun bizim borcumuz yok seneye süper lige çıkan takımlar yiyer artık gelirleri

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:45:21);

    5 de 5 yapacaz diyenler nerde

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:45:32);

    hiç bir taraftar topluluğu bizim şu maçlarda çektiğimiz zulmü çekmemiştir..allah bizi göztepeyle sınıyor galiba siz nasıl bir kahırsınız ya..ulan şike yapan takımlar sizin kadar kötü oynayamıyor oynayamaz da..ulan niye o topa hayatınızda hiç vurmamış gibi davranıyorsunuz haa niye niyee....

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:56:37);

    Tamer hoca allahaşkına u takımdan genç takımdan santrafor oynat santroforsuz oynayacağımıza santraforlu oynarız tüm toplarıda yasine değil o santrofor a atarsak ruhla hırsla golü buluruz!

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:56:40);

    Tamer hoca allahaşkına u takımdan genç takımdan santrafor oynat santroforsuz oynayacağımıza santraforlu oynarız tüm toplarıda yasine değil o santrofor a atarsak ruhla hırsla golü buluruz!

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:59:23);

    Beto /castro / gassama/ reis gerisini istemeyiz!!

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 18:59:25);

    Beto /castro / gassama/ reis gerisini istemeyiz!!

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 19:01:10);

    Gelen bütün hocalar gayet iyiydi. Sorun futbolcularda da değil, takımın kuruluş şeklinde. Yıldız bir orta saha, santrfor ve stoperin olmazsa diğer oyuncularla vitesi ayarlayamazsın.. Hiçbir hocanın yapmadığı, bu 3 haftalık arada yapılmasını beklediğim 3lü defansla oynama şeklinin de olmayışıyla hiçbir şekilde orta sahada kuvvetli olamayacak ve doğal olarak hücumda ve savunmada etkili olamayacak bir kadromuz olduğu için artık ligin geri kalanı mucize..

  • metin (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 19:01:39);

    sayın sepil ayıp sana. yazık değilmi bize. bi takımın kaderiyle bu kadar oynanmaz. 100 binlerce taraftarı olan bi takımla bu kadar dalga geçilmez. yazık değilmi bize çektirdiğin eziyetler. madem bu işi yapamıyacaktın neden başkan oldun. peki bu takıma başkan oldunda senin için ne ifade ediyor. hani meşhur bi lafın vardı. benim hayallerimi bi bilseniz geceleri uyuyamassınız. diyordun. evet geceleri uyuyamıyoruz. ama sinirden. senin hayallerini öğrendik 2. ligmiş. sinirden uyuyamıyoruz. başkanım bence sen bizi anlamadın yada göztepeyi anlamadın evet sende göztepelisin ama hissiz göztepelisin. sakın kimse bana stadyum demesin o stadı hükümet yapıyor sepil yapmıyor sepil ancak projede katkısı oldu başka bi katkısı yok. o sdat zaten olacaktı.. senin yüzünden düştük işte. madem düşecektik bi bu süper lige niye çıktık. o zaman seneyede süper lige çıkmıyalım. nasıl olsa gene düşecez. dimi başkanım. bence sen bu işi bırak. sende altınbaş gibi bu işi kıvıramadın.

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 19:08:01);

    ben bu takımı sepilin yönettiğinede inanmıyorum. sepil bana göre burdada ceo. asıl patron bağlı olduğu şirkette. sepil bence burda memur. ipler başkasının elinde

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 19:10:00);

    seneye betoyuda gönderin artiz beto. ne o son dakkadaki hareketin. yakışıyormu sana. bence gönderin o akhisarsporun kalecisini alın admı milli ettik be

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 19:10:55);

    göztepenin cocuğu halil

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 19:11:51);

    göztepenin çocuğu sepil

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 19:14:11);

    Bugün durum tespiti yapmanın manası yok. söyleyeceğimizi bundan 4 ay önce ilk yarıya girerken, transfer yapma şansımız varken söyledik.bugünde takım kötü oynadı diyenin alnını karışlarım.ama yetmez işte.çalışarak çabalayarak bu kadar.çilingirin yoksa işin zor.performans geçici klas kalıcıdır.daha yazayımmı?bu kadro içinde bu işe çözüm bulmak zor.ya rakip bir hata yapacak.yada taraftar maçı çevirecek.maçtan öncede bu yüzden taraftara çok düştüğünü belirtmiştim.neyse.düşeriz düşmeyiz bugün artık bunun konuşulması için çok geç.ikinci ligin 30 40 binlik pırıl pırıl statlara sahip takımlarla dolu olduğunu devreye girerken burdan yönetime hatırlattık.olabilir tercih meselesi.onlar borçsuzluğu seçtiler.hatta burda,olsun düşelimde yeterki borcumuz olmasın diyende oldu,hepsine saygı duyarım.ama işte,bazı şeylerde geri gelmiyor.düşmesek bile bu yaşadıklarımız çok şeyi götürür, telafi edemezsiniz.yazık..

    • Göztepe
      2
      Max. (Misafir) Diyor Ki; (07.04.2019 - 22:09:27)

      düştük gamlıbaykuş kardeşim düştük yeniasırdan itibaren kimlerin oyuncağı olduysak onların yüzü den düştük... Türkmen... Tuğsuz.. Altınbaş... Sepil.... Bu soy adlarla biz hep düştük ve dülmeyede mahkumuz.. Taki bizlerin seçmeseçilme hakkı olana kadar...

    • Göztepe
      1
      gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki; (07.04.2019 - 22:32:19)

      eyvallah,max kardeş, ben zaten Trabzon maçından sonra "bu takım bugün itibariyle küme düşmüştür,ama hep beraber çıkaracağız inşallah"diyerek kendi düşüncemi belirtmiştim.bilmiyorum.yinede çıkmadık candan ümit kesilmez diyelim..

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 19:20:32);

    madem paran yoktu. bu takımın başına neden başkan oldun

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 19:30:11);

    efsane kadromuzu yetişip de izleyemedim.fakat 40 senedir GÖZTEPE'mizi izliyorum.bu süreçte gelen golcüler arasında Jahovic'i açık ara tek geçerim.ve ne yazık ki , nasıl olup da becerip bulduğumuz bu topçuyu , ligde 1 galibiyet primine bile denk gelmeyen para yüzünden yolladık.böyle adam buldunmu ya kene gibi yapışıp posası çıkana kadar faydalanacaksın , yada muazzam bir bedelle satacaksın.ama nerde bizde o yönetim.bizim saflar gider halil'le 3 sene uzatır.sezon başı kadroda düşünmediği Ghilas'tan medet umar.nerde çöp var onları toplar.oyun kurusu olmayan ligdeki tek kadroyu kurar.vs vs vs.say say bitmez de , aynı şeyleri aylardır yazmaktan harbiden gına geldi.

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 19:31:55);

    Çok mu zor acaba Kadu yerine Alparslan 'ın oynaması? Hem stopere hem sağ beke hem de orta sahaya destek demektir bu küçük değişiklik.

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 19:38:09);

    bence artık şemsiye açılmaz...

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 19:52:26);

    Başkan çıkda iki keleme söyle!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 19:52:29);

    Başkan çıkda iki keleme söyle!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 19:52:32);

    Başkan çıkda iki keleme söyle!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 19:52:36);

    Başkan çıkda iki keleme söyle!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 19:56:34);

    Özür dlle taraftardan hatalarını tek tek söylede geleceğimizi en azından görelim

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 20:02:20);

    başkan. geçen seneki kadroyu teknik heyeti neden bozdun. bu takım senin oyucağınmı. senin kaprislerini niye biz çekiyoruz. ona kızdım gönder. buna kızdım gönder ne len bu. senimi çekeceğiz. yeter kaprislerin. şirket yönetmiyon. futbol kulübü yönetiyon. 30 tane şımarık oyuncu var ee olacak tabi kapris. madem çekemiyon bırak o zaman sat kulübü

  • metin (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 20:17:55);

    yüz binlere malolmuş bi takımın kaderiyle oynamak. bu da sana nasip olmuş bay mehmetn

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 20:47:21);

    Geçen seneden daha iyi olmadığımız artık kesin. 48 puan yapabileceğiz😯

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 20:51:33);

    Göktuğ Tayfur Reis Titi Berkan Alparslan Poko Yasin Axel Halil Jerome önümüzdeki yılın kadrosu

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 21:16:20);

    Kulüp birilerinin bastırmasıyla çoktan satıldı, boşuna cebelleşiyorsunuz. Sepil'in de eli kolu bağlı zaten. Döviz girişi lazım, yaza doğru çıkar kokusu

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 21:39:31);

    Şşşşt nerdesiniz len transfer istemeyen gerçek göztepeliler ha nerdesiniz amk. Çıkında kurtuluş reçetesini söyleyin. Bu adamların hepsimi kskli ha göt laleleri.eleştirmeyin öylemi? Alın bu topçuları şimdi turşusunu kurun. 3 metreden topa vuramayanları evinizi götürün. Çakma gözgözlülermiş, çoluk çocukmuş, siktirin gidin amk bu siteden..

  • Eski Futbolcu (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 22:45:35);

    Düşmeyeceğiz.Kötü günlerdede takımın yanındayız,Akhisar zayıf takımmı sandınız.Zayıf takım yok Arkadaşlar.

    • Göztepe
      -2
      (Misafir) Diyor Ki; (07.04.2019 - 22:55:54)

      Bencede düşmeyiz kardeş.

    • Göztepe
      0
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (08.04.2019 - 00:18:41)

      zayıf takım yok babacım bizde biliyoz.zayıf takım yokta, transfer yapmayan,yapamayan takım var.bil bakalım bu takım hangi takım?zayıf takım yokta, en zayıf takım var bide onu söyle,bakalım bulabilecekmisin?

  • (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 22:53:37);

    bu titi'yi kim bulup geldiyse alnından öpüyorum.10 numara transfer.şimşek gibi hızlı maaşallah...

  • mert Can (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 22:54:45);

    Çatır çatır oynuyoz,Gol atamıyoz.Bu ne şanssızlık ya deliricem.Of ya ,Of ya.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (07.04.2019 - 23:55:48);

    Sefil Mehmet istifa !!! Yeni stadın şeref tribününde seni ve renkli çerçevelerini görmek istemiyorum!!!

  • Eski Futbolcu (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 01:08:01);

    İlginç ama santraforlarımız çok kolay tutuluyor.Hoca görmeli bunları.Hep rakibin arkasındalar.Öne geçip topu alıp vuramıyorlar.Ne pas alabiliyorlar,Ne şut atabiliyorlar.Çalıştırılmamışlar.Santraforlar ayrı ve özel çalıştırılmamış.

  • (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 02:35:49);

    İnadına Göztepe,İnadına Göztepe,İnadına Göztepe

  • Bora //ÜMRANİYE (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 11:48:07);

    matamatiksel olarak düşmedikten sonra ben düştüm demem daha 7 maç var ortada 21 puan var oyuncuların zihinsel olarak hazırlanması lazım akhisar bile ben kurtarırım havasında eski yıllarda son haftada veya son iki haftada ligde kalmayı garantilemistik.bu ligde herkes herkesi yeniyor. Bu takım bjk fener ve Trabzon u yendi önümüzdeki maçlarda her türlü sonuç çıkabilir.Moralimizi bozmadan devam edelim

  • (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 11:53:56);

    Kusura bakmayın düştük. Kafanızı kuma gömmeyin. Bursa lobi ile her türlü ligte kalır. Akhisarı yenemiyorsan bunun matematiği falan kalmıyor. Geçmiş olsun. Tamer bey golcü sorunu yok mu diyordu ?? Neyse yazmanın da manası kalmadı her şey ortada. Mucize bekleyin artık.

  • (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 12:31:13);

    Hem takımı küme düşürün hem taraftar dövmeye kalkın. Sefil bu senin eserin!! Çabuk sitir git kalpazan herif!!!

  • NEDİM (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 13:52:26);

    Ligin en pasif orta sahası bizde. Üretkenlik sıfır. Poko ve Borges ten cacık olmaz. 50 kere söyledik. Bunun suçlusu da ne futbolcu nede Antrenör. Başkan ın bizzat kendisi. Kimse kimseye boşuna kızmasın moral bozmasın. Mehmet Sepil takımı bu duruma bizzat kendi getirdi.

  • (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 13:55:33);

    Düşmeyeceğiz.İnadına Göz-Göz

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 14:24:01);

    Ya kardeşim biz zaten Trabzon maçından sonra düştük.şu an son üçün içindeyiz lig bitse resmi olarak düşmüştük.kurtarabilirsek hep beraber kurtaracaz.ama bakıyorum yönetimden çıt yok.bildikleri bişey var heralde.aylardır bu ölü toprağını silkecek birleştirici bir açıklama duymadım.savaşta lider şart.fenev le Trabzonun Başkanı bu sene 3 er defa camialarından özür dilediler.bizimki kendince buna gerek duymamış olabilir, eyvallah.Ama Sayın başkanın göreve geldiği ilk günlerde söylediği en önemli söz"her şey inandırmaktan geçer"idi.e o zaman?bu durumda bir iki şey söylenmesi gerekmezmi.inadına inadına tamam inadına Göztepe ama,neye göre?inancımızı korumak için başkanın konuşması şart..değilse,geçmiş olsun..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 14:50:27);

    Ben sefil in kesinlikle kalpazan biri olduğunu düşünüyorum. Bu sessizlik hayra alamet değil. Sebepleri de çok hiç güven vermiyor. 1. Borcumuz yokmuş koskoca bir yalan .. Kulübün içini boşaltmadı ise neden borçsuz kulüp transfer yapmaz hep bedavaya kaçar. 2. Bayram Bektaş ı bedavaya getirdi . 3. Jahovic i yok yere sattı . Bunlar hep maddiyat ile alâkalı idi. Ama kendi de bu ligde kalmanın getirilerini biliyor ama ligde kalmak istemiyor . Neden? Çünkü o bir kalpazan ve kulübün içini bosaltmakla meşgul. Beyler çok fena boka bastık. Asker kaçağı sahtekar başkandan sonra yine sıçtık. Geçmiş olsun.

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (09.04.2019 - 02:04:09)

      Arkadaş kötü bir sezon geçiriyoruz tamam, yönetim hatalar yaptı o da tamam....Düşme sıkıntısını ciddi yaşıyoruz ona da tamam....Futbolcular sıkıntılı ona da tamam.... Ancak efsane takım da kötü sezonlar yaşadı...Doğan,irfan,sadoların göztepe si de sıkıntılar yaşadı...Sonradan imparator Sadomuz dediğimiz adamı bile takımı satmakla suçladılar ona da tamam(?!?)...Eğer biz göztepeli geçiniyorsak biraz edepli,adaplı davranacağız....Göztepelilik demek iyi günde kötü günde büyüklük demek,olgunluk demek..... acılarını da sevinçlerin gibi yüreğinde yaşayıp adam gibi durabilmek demek;.....amatöre düşerken bile takımına sahip çıkıp,İzmir in Bir ucundan bir ucuna...... gururla,sessizce isyan yürüyüşünü yapabilmek demek....Hem başarılı tarihine sahip çıkıp,Koca Kaptan Gürsel gibi çok sevdiği göztepe sine karşı takımı Orduspora delikanlı gibi oynayın diyebilmek demek ....Seni üstün bir oyunla yenen rakibini adam gibi alkışlayabilmek,delikanlı gibi stadından gönderebilmek demek.....Laf söylediğin başkan da senin de iddia?!? ettiğin gibi aslanlar gibi bu takımın taraftarı....Elini taşın altına koydu,takımı onun bunun elinden alıp 3 yılda süper lige çıkardı....Burada Başkanın olası yapmış olduğu hatalar yoktur demiyoruz.......Ancak yönetim,ya da başkanın hatalarına karşı bu kadar acımasız bir dil kullanmanın çok vicdanlı ve insani olmadığını ve gerçek göztepelilik duruşuna yakışmadığını düşünüyorum.....Mezardaki Göztepeli olarak ölen ,rahmetli Özkul başkan a da günahıyla sevabıyla dil uzatmanın şık olmadığını düşünüyorum...Eleştirilerimizi tüm Göztepeyi sevenler olarak adabıyla daha uygun bir şekilde yapalım.....Sadece biz üzülmüyoruz....Kulüpten nemalanan birkaç profosyonel hariç Sepil Başkan ve yönetimin,ve hatta birçok futbolcu kardeşimizin de(vurdumduymaz profosyoneller hariç)üzgün olduğunu da düşünüyorum.Tüm göztepeli kardeşlerime sabır,güç,kuvvet diliyorum.Son dakikaya kadar, terimizin,kanımızın son damlasına kadar mücadele edelim....Saygılarımla... n Göz Göz Göztepe.....

    • Göztepe
      2
      Göztepeli (Misafir) Diyor Ki; (09.04.2019 - 02:04:13)

      Arkadaş kötü bir sezon geçiriyoruz tamam, yönetim hatalar yaptı o da tamam....Düşme sıkıntısını ciddi yaşıyoruz ona da tamam....Futbolcular sıkıntılı ona da tamam.... Ancak efsane takım da kötü sezonlar yaşadı...Doğan,irfan,sadoların göztepe si de sıkıntılar yaşadı...Sonradan imparator Sadomuz dediğimiz adamı bile takımı satmakla suçladılar ona da tamam(?!?)...Eğer biz göztepeli geçiniyorsak biraz edepli,adaplı davranacağız....Göztepelilik demek iyi günde kötü günde büyüklük demek,olgunluk demek..... acılarını da sevinçlerin gibi yüreğinde yaşayıp adam gibi durabilmek demek;.....amatöre düşerken bile takımına sahip çıkıp,İzmir in Bir ucundan bir ucuna...... gururla,sessizce isyan yürüyüşünü yapabilmek demek....Hem başarılı tarihine sahip çıkıp,Koca Kaptan Gürsel gibi çok sevdiği göztepe sine karşı takımı Orduspora delikanlı gibi oynayın diyebilmek demek ....Seni üstün bir oyunla yenen rakibini adam gibi alkışlayabilmek,delikanlı gibi stadından gönderebilmek demek.....Laf söylediğin başkan da senin de iddia?!? ettiğin gibi aslanlar gibi bu takımın taraftarı....Elini taşın altına koydu,takımı onun bunun elinden alıp 3 yılda süper lige çıkardı....Burada Başkanın olası yapmış olduğu hatalar yoktur demiyoruz.......Ancak yönetim,ya da başkanın hatalarına karşı bu kadar acımasız bir dil kullanmanın çok vicdanlı ve insani olmadığını ve gerçek göztepelilik duruşuna yakışmadığını düşünüyorum.....Mezardaki Göztepeli olarak ölen ,rahmetli Özkul başkan a da günahıyla sevabıyla dil uzatmanın şık olmadığını düşünüyorum...Eleştirilerimizi tüm Göztepeyi sevenler olarak adabıyla daha uygun bir şekilde yapalım.....Sadece biz üzülmüyoruz....Kulüpten nemalanan birkaç profosyonel hariç Sepil Başkan ve yönetimin,ve hatta birçok futbolcu kardeşimizin de(vurdumduymaz profosyoneller hariç)üzgün olduğunu da düşünüyorum.Tüm göztepeli kardeşlerime sabır,güç,kuvvet diliyorum.Son dakikaya kadar, terimizin,kanımızın son damlasına kadar mücadele edelim....Saygılarımla... n Göz Göz Göztepe.....

    • Göztepe
      2
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (09.04.2019 - 11:44:50)

      Güzel kardeşim Özkul başkana laf atmadım ben atmam da. Benim asker kaçağı lafım Fırat içindi. Ferrarili bir züppe vardı bir zamanlar hatirlarsan . Onun için yazdım. Ben Bülent ÖZKUL a neden laf söyleyeyim. Ölmüş insanın ardından laf konuşmak ayıptır günahtır.

    • Göztepe
      -1
      bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki; (09.04.2019 - 11:56:38)

      Bir de şunu lütfen cevaplarsan memnun olurum: Şu yazdıklarımın yani Bayram Bektaş 'ın getirilisinin sabri selçuk un hemen o gün gönderilisinin, Tamer in gönderilip iş işten geçtikten sonra neredeyse bedavaya getirilisinin, jahovic in sadece 1.5 milyon euro için gönderilisinin akla mantığa sığar bir yanı var mı?? Sefil efendi bizi alt ligden çıkarmamak içinde elinden geleni yapmıştı. Neymiş hazır değilmişiz. Bu takımı yine çıkaran bizdik. Bunca şeyden sonra ben sefil e güvenmiyorum. Yanıtlarsan sevinirim.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 15:34:01);

    Halille Alpaslan otobüsten inip taraftarı tartaklamışlar..

    • Göztepe
      1
      Tepecikli. (Misafir) Diyor Ki; (09.04.2019 - 02:31:04)

      Fırsatçılar ortalığı karıştırıyor.Yalan yanlış sallamayın.

    • Göztepe
      -2
      (Misafir) Diyor Ki; (09.04.2019 - 08:45:02)

      Sallamayın diyon da bi sürü görüntü var onlara ne diycen hacııı.

    • Göztepe
      0
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (09.04.2019 - 11:23:33)

      esas sen sallama taraftara kalkan eller kırılır.sana bişey söyleyimmi bu takım düşerse bunların hepsi siktir olur gider başka takımlara,yine oturur sen ben ağlarız..

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (10.04.2019 - 08:48:10)

      Alpaslan denilen kabadayı bozuntusu taraftara saldırmak için takım otobüsünden aşağıya iniyor götü sıkışınca tornistan yapıp ben kavgayı ayıracaktım falan filan yemezler ulan kıvırma eve git altını değiştirsinler,tam sıçmuş,

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (10.04.2019 - 18:30:42)

      EVET YANİ HALİL ZATEN PROBLEMDİ BİR TÜRLÜ AYAR TUTMADI ŞİMDİ BİR DE BAŞIMIZA ALPASLAN ÇIKTI BU GİBİ TİPLER GÖZTEPEMİZE YAKIŞMIYOOORR.

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (10.04.2019 - 18:37:34)

      duyduk ki buheriflere ceza verilmiyecekmiş,tam oldu yüz bulup tepemize sıçarlar.Bu kendini bilmez heriflerle kümede kalacaksak hiç kalmayalım ahlaklı gençlerle hangi kümede oynarsak oynıyalım evladır bakın altınorduya başkanın irfan başaranı nasıl kovaladığını hatırlayın.

  • Karşıyakalı (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 17:13:50);

    Sevgili Göztepeli kardeşlerim ,içinde bulunduğunuz durum belki çok iç açıcı değil ama ligin bitimine daha 7 hafta varken bu havlu atmak niye?biz hayatımızı sevdamız uğruna deplasmanlarda geçirmiş tribün emekçileri olarak yaşanan bu tüm olumsuzluklara rağmen armaya sahip çıkılmasından ve sonuna kadar mücadele edilmesinden yanayım....birde başkan serpile bu kadar yüklenilmesinin yanlış olduğunu düşünen taraftayım,geçmişe bakıldığında çekilen çilelerin nerelerden nerelere gelindiğinin hiç mi önemi yok?haddim olmayarak Halil’e iki lafım olucak ,Halil şenini o otobüsten İnipte saldırdığın taraftarlar varya senin dışarıda namusunu koruyorlar,yazıklar olsun sana,yaşasın trübün emekçileri ,kalben inşallah düşmezsiniz kardeşlerim..........başka Göztepe başka Karşıyaka Yok

  • Karşıyakalı (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 17:13:54);

    Sevgili Göztepeli kardeşlerim ,içinde bulunduğunuz durum belki çok iç açıcı değil ama ligin bitimine daha 7 hafta varken bu havlu atmak niye?biz hayatımızı sevdamız uğruna deplasmanlarda geçirmiş tribün emekçileri olarak yaşanan bu tüm olumsuzluklara rağmen armaya sahip çıkılmasından ve sonuna kadar mücadele edilmesinden yanayım....birde başkan serpile bu kadar yüklenilmesinin yanlış olduğunu düşünen taraftayım,geçmişe bakıldığında çekilen çilelerin nerelerden nerelere gelindiğinin hiç mi önemi yok?haddim olmayarak Halil’e iki lafım olucak ,Halil şenini o otobüsten İnipte saldırdığın taraftarlar varya senin dışarıda namusunu koruyorlar,yazıklar olsun sana,yaşasın trübün emekçileri ,kalben inşallah düşmezsiniz kardeşlerim..........başka Göztepe başka Karşıyaka Yok

  • Karşıyakalı (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 17:13:58);

    Sevgili Göztepeli kardeşlerim ,içinde bulunduğunuz durum belki çok iç açıcı değil ama ligin bitimine daha 7 hafta varken bu havlu atmak niye?biz hayatımızı sevdamız uğruna deplasmanlarda geçirmiş tribün emekçileri olarak yaşanan bu tüm olumsuzluklara rağmen armaya sahip çıkılmasından ve sonuna kadar mücadele edilmesinden yanayım....birde başkan serpile bu kadar yüklenilmesinin yanlış olduğunu düşünen taraftayım,geçmişe bakıldığında çekilen çilelerin nerelerden nerelere gelindiğinin hiç mi önemi yok?haddim olmayarak Halil’e iki lafım olucak ,Halil şenini o otobüsten İnipte saldırdığın taraftarlar varya senin dışarıda namusunu koruyorlar,yazıklar olsun sana,yaşasın trübün emekçileri ,kalben inşallah düşmezsiniz kardeşlerim..........başka Göztepe başka Karşıyaka Yok

  • Tepecikli (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 18:15:40);

    Sn Sepil elinden geleni fazlasıyla yapıyor.Sanırım Yanındakiler yetersiz.

  • (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 18:17:51);

    DÜŞMEYECEĞİZ

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 20:14:50);

    Yukarda yazanların görüşleri farklı olsada hepsi kendine göre haklı.İşte bu yüzden,herkesi yeniden TEK BİR hedefte birleştirebilmek için sayın Başkan konuşmalı.bu sessizlik fayda getirmez.

  • (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 20:54:33);

    başkan kafasında göztepeyi bitirmiş. eğer öyle olmasaydı. bu takımı bile bile düşürmezdi. takımı düşürmek için elinden ne geldiyse yaptı. geçen senenin kadrosunu sırf kendi kaprisleri uğruna bozdu. yeni oyuncuda almadı bu duruma düştük. belkide başkan takımı sattı açıklamıyo sezon sonu açıklayacakn

  • (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 20:56:27);

    bu takımın başkanı kim. ben sepilin olduğunu inanmıyorum. işin içinde başka birileri var. bana göre sepil burda atanmış biri. derin devlet gibi burdada derin göztepe var.

  • (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 20:58:33);

    hala düşmiyecez diyenler var. daha ne olsun ya nasıl düşmiyecez açıkla bakalım. köy takımı akhisarı 2 maçtada yenemiyoruz. hangi takımı yenecez. çaykur rizeyimi

    • Göztepe
      0
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (08.04.2019 - 22:44:35)

      köy möy sonuçta bizden iyi takım.sağdan adam geçip tren gibi çizgiye inen oradanda ortasını yapan manuyu gördün.aynı mevkide sende kim var,deli tavuk gibi sağa sola koşuşturan halil..

    • Göztepe
      7
      METO (Misafir) Diyor Ki; (09.04.2019 - 02:38:34)

      Akhisarmı zayıf,saçmalamayın.Türkiye kupası finali oynuyacaklar.Bu Akhisar herkesi yenebilir.Görürsünüz.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 21:18:16);

    Şimdi biz düştük ya al şimdi umut nayir i Doukara yı . Hatta Sabri Reyiz i optikci dükkânından geri çağır. Senin ben amk.

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (08.04.2019 - 22:49:01);

    U21 in forveti kimse onu oynatın. En azından şerefiyle mücadele eder çocuk .

    • Göztepe
      1
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (08.04.2019 - 23:44:02)

      bi tek forvetmi?kornerler olmasa kanatlardan bi tane orta yok.bomboş pozisyonda vuramayan,ama aslında topada en iyi vuran tek adamımız yasin?her hızlı adamın yanında çanta gibi gezdirdiği stoperler nolcak?n

  • Arap Hasan (Misafir) Diyor Ki (09.04.2019 - 01:09:38);

    Düşmeyeceğizzz.İsteyen salaklar avucunu yalasın.Kötü gündede takımın yanındayız.Ölümüne Göztepem.

  • (Misafir) Diyor Ki (09.04.2019 - 01:10:57);

    İnadına Göz-Göz

  • Çamdibili Hasan (Misafir) Diyor Ki (09.04.2019 - 12:19:36);

    Panik havası yaratanlar,düşmemizi ve başarısızlığı körüklüyenler bizden değildir.Gaza gelmiyelim.DÜŞMEYECEĞİZ.....İNADINA GÖZTEPE.....

    • Göztepe
      10
      Amigo (Misafir) Diyor Ki; (09.04.2019 - 13:18:25)

      Felaket tellaları sahnede.Görmüyormusunuz heyecanla saldırıyorlat.Parasız,pulsuz İzmirspor gibi olmamızı istiyorlar.Akhisar taraftarının yarısından çoğu bence İzmirin ezik allt lig taraftarlarıydı.Ne sevindiler be.Bizim taraftarı bastırmadılarmı kardeşim.

  • BORA/ÜMRANİYE (Misafir) Diyor Ki (09.04.2019 - 12:56:26);

    Moralimiz bozuk ama 7 maç var.Bizi kurtaracak da onlar batıracakda onlar şu an sabır etmek lazım Bu saatten sonra sabırla beklicez.Tribünden uyarıcı mesajlar verilebilir.Destek olmaya devam başka çare yok daha düşmedik....

  • cüneyt (Misafir) Diyor Ki (09.04.2019 - 13:23:28);

    2.yarıda Akhisar taraftarı bizi bastırdı.Sesimizi kesti.Destek olnamadıkki.

    • Göztepe
      -5
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (09.04.2019 - 17:02:34)

      evet hangi tarafın sesi çok çıkarsa ona 3 puan yazıyolar.golün bi önemi yok.aslında ilk yarıdada bizim sesimiz çoktu.atladılar demekki..

  • (Misafir) Diyor Ki (09.04.2019 - 13:56:01);

    Mesut Bakkal Bursaya hoca oldu.Bursayı hayatta düşürmez.Nah buraya yazıyom.

  • selim (Misafir) Diyor Ki (09.04.2019 - 18:42:37);

    Akhisar taraftarı sesinizi soluğunuzu kesip bastırdı.Akhisarı çoşturdular.Ayıp ya.Bide övünüp duruyorsunuz.

  • selim (Misafir) Diyor Ki (09.04.2019 - 19:36:12);

    200 Akhisar taraftarı 9000 Göztepe'liyi susturdu.Neyin eleştirisini yapıyosunuz daha.Kendi futbolcuna hakaret edeceğine sahayı inlet.Bizde tık yokki.Taraftarmış.Susun çekin gidin burdan zerzavatlar.

    • Göztepe
      0
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (09.04.2019 - 21:51:08)

      Gol gelmezse taraftar susar..bu bir değil iki değil üç beş değil on değil..aylardır böyle.maçta sesi çıkmayanlarda burda herşeye Eyvallah deyip hiç bir şeyi eleştirmeyenler.maçtada aman bağırmayalım futbolcularımız ürkebilir diye düşünmüşlerdir.ama bakın görün işte sahada kuzu olan bazı oyuncularımız maçtan sonra taraftara saldıracak kadarda güçlü kuvetli..

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (09.04.2019 - 22:44:24)

      taraftara laf yok. daha ne yapsın ya. taraftar bağırmıyormuş. nasıl bağırsın takım sezon başından beri dökülüyo taraftar gerginlikten sinirinden bağıramıyor. rahat değilki. taraftardada psikolojik baskı var. kjimse taraftara laf sölemesin. sen futbolculara bak

  • Ali Öztürk (Misafir) Diyor Ki (10.04.2019 - 00:29:10);

    Akhisar taraftarı,takımları sanki liderde ondan 90 dk.popolarını yırtarcasına desteklediler.Geçeceksiniz kardeşim.Bizimkiler boş boş bağırıyor.Ruh yok.Adamlar bizi susturdular.Golüde attırdılar.

  • (Misafir) Diyor Ki (10.04.2019 - 00:45:01);

    Bizim taraftarda destek zayıf,Kendi evimizde bir avuç taraftara pes ettik.Yuh olsun.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (10.04.2019 - 01:29:00);

    Bizim topçuda taraftarına saldıracak kadar karakter zayıf.bazı taraftarlarımızda 2 metreden 8 mlik kaleye topu sokamayan,14 korner kullanıp bitane kafa vuramayan,manunun yanında refakatçi gibi gezen oyuncusunu görmez..sonrada suçu taraftarda bulur.bu kadar eziklik başka bir yerde yoktur..

    • Göztepe
      6
      (Misafir) Diyor Ki; (10.04.2019 - 01:39:25)

      Kardeş,,,,,,barışıp öpüştüler.Konu tatlıya bağlandı.Biz ne kötü yıllar geçirdik.Bu bişeymiki.Düzeliriz İnşallah.Şans ve sabır diliyorum.O top direkten dönmeseydi.

    • Göztepe
      0
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (10.04.2019 - 21:05:34)

      tamamda birader devamlı eşeğe binsek sıkıntı yok,ama attan inip eşeğe binmek adama koyar..yoksa bizde biliyoz,hatırlıyoz kötü günlerimizi.ne yani çoluğumuza çocuğumuza biz hep asansör takımmı olduk dicez?o zaman kalsaydık kötü günlerde,niye şampiyon oldukki..?

  • (Misafir) Diyor Ki (10.04.2019 - 20:40:27);

    Tamer hoca sanada iki çift lafım var ofansif oyuncuların yeteneği ortada kapalı defansa karşı gol atma şansları sıfır Halil , serdar, yasin hızlı oyuncular kontratakla gole git Ghilasın ayağının altından top geçse farkında değil kadu yu santrofor oynatsan jeromeden fazla gol atar En azından kafaya yükselip vuruyor