Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Canlı Anlatım: Trabzonspor 0-1 Göztepe

Canlı Anlatım: Trabzonspor 0-1 Göztepe - 22.09.2018


Göztepe'miz Spor Toto Süper Lig'in 6. haftasında Trabzonspor'a konuk oluyor.

İlk 11: Beto, Adama Traore, Titi, Wallace Reis, Lamine Gassama, Alpaslan Öztürk, Andre Castro, Celso Borges, Yasin Öztekin, Halil Akbunar, Cameron Jerome
Yedekler: Göktuğ Bakıbaş, Hakan Cinemre, Fausto Grillo, Berkan Emir, Yoan Gouffran, Yalçın Kayan, Tayfur Bingöl, Axel Ngando, Deniz Kadah, Samed Ali Kaya
Teknik Sorunlu: Bayram Bektaş

Bilgi: Oyuncularımız Kadu, Kerem Atakan, Poko ve Cikalleshi sakatlıkları sebebiyle maç kadrosunda yer almıyor.

Trabzonspor: Onur, Mustafa Akbaş, Toure, Pereira, Novak, Sosa, Onazi, Yusuf, Abdülkadir, Vahid, Burak
Yedekler: Esteban, Uğurcan, Hüseyin, Olcay, Batuhan, Kucka, Zeki, Nwakaeme, Ekuban, Hugo
Teknik Sorumlu: Ünal Karaman

Maçtan Dakikalar:

1' Karşılaşmaya Trabzonspor başladı. Haydi GÖZGÖZ!
9' GOOLLL!! Andre Castro harika çalımlarla rakiplerini geçti pasını verdi ve Yasin düzgün bir vuruşla topu rakip ağlara gönderdi: 1-0 öndeyiz!



Kaynak: Göztepe Resmi Sitesi

Toplam Görüntülenme : 573
Tarih : 22.09.2018
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • sülomaç (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 19:54:54);

    Yasin Usta bugün Golünü ya atar diyen Cemal bildin valla 2 gol attı.Adam usta ya.oleyyyyy

  • (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 19:57:59);

    2-0 Yasin usta atar.Beto kurtarırrrr.Hahaha..

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 21:03:39);

    Deniz KADAH Allah belanı versin senin !!!!!!

  • Bora //ÜMRANİYE (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 21:04:19);

    Tutmayın bizi....helal olsun hepinize..

  • (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 21:04:48);

    ne bu be öldük öldük dirildik böle 2. yarı futbol olmaz camerun geberik deniz geberik tayfun geberik ne bu ben

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 21:07:27);

    Oyuncu değişiklikleri tam bir rezalet. Ilk 11 in hakkını yiyeceksin hoca. Yasin yoruldu mu oyundan alacaksın. Jerome top tutan adam neden çıkarıyorsun yarım saat varken. KADAH tam bir beceriksiz. Perişan olduk be!!! Beto nun emeklerine yazık.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 21:08:44);

    Helal olsun hepinize işte bu yasin bu sene gol kralı sensin!!

  • (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 21:10:49);

    Betoooo+ yasin 👏👏👏👏👏

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 21:11:00);

    Bayram hoca en son çıkaracağını adam Jerome ile Halil sen onları çıkarıyorsun. Zaten orta saha düşmüş adamlara daha çok cesaret veriyorsun. Dk 70de yasin i çıkar al Ngondoyu orta saha canlansın. Tayfur la Denizle bu iş olmaz. Biz oyunu rakip sahada oynuyorsak Deniz i al. Jerome çıktı bütün kafa toplarını adamlar aldı. Her zaman böyle şans olmaz.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 21:13:59);

    bu santraforu bize kim aldı ya hiç bi numarası yok başkanın parası gene boşa gitmiş

  • (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 21:15:31);

    yendik ama ezildik 2. yarı sıfırdık

  • (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 21:16:28);

    yendik diye fazla sevinmiyelim bu trabzona başka bi takım olsaydı 5 çekerdi.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 21:16:53);

    öle böle 9 puan oldu iyi oldu

  • haluk (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 21:28:18);

    ilk yarıdaki oyuna şapka çıkarıp ayakta alkışlıyorum.ikinci yarı psikolojik olarak skoru korumamız gayet normal ama tabi ki galipken eksik yanlarımızı belirtmek lazım ki ilerde rahat edelim.Mesela ikinci yarı top tutamadık.Gecen seneki gibi ileri koşu yapan adamın önüne pas atma refleksifiz neredeyse sıfır Jerom koşu yapıyor arkaya bomboş önüne atın be kardeşim artık o topları.Goufran da gecen sene öne koşularda nerdeyse sıfır pas alabilmişti.Bir tebrik de rakibi iyi analiz eden bayram hocaya.Fakat Oyuncu değişiklikleri hala soru işareti be bayram hocam..Halil sakat değilse bu takımdan çıkmaz hele ki kontra atağa kalmış bir maçta.Ama bu deplasmanda özellikle ilk yarıdaki topu oynayan bütün topçularımızı alınlarından öpmek lazımn

  • (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 21:35:32);

    vallaa kazandık ama 2. yarıdaki oyundan ve hocanın değişikliklerinden iğrendim.2-0 öndeyiz ve oyuna deniz kadah giriyor.adamlar 3 forvete döndü ama tek bir kontraatak bile yapamadık.topu ayağımızda hiç tutamadık.gollerden başka maç boyu tek pozisyonumuz yok.bu kadar geri çekilmenin sebebi nedir yaa?işin doğrusu adamlar 2. yarıdaki oyunlarıyla puan almayı hakettiler.her hafta ısrarla yazacağım , deniz kadah bütün sezon boyunca zerre katkı sağlayamaz.ayrıca birisi reisi ofsayt çalıştırsın.yanlış saymadıysam 3 veya 4 kez ofsaytı bozdu.şansına sadece biri gol oldu.son olarak Alparslan ve Gassama kardeşlerimin alnından öpüyorum.taş gibi oynadılar.helal olsun...

  • (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 21:36:22);

    ilk yarı süperdik 2. yarı durduk kondisyonumuz nefesimiz yetmedi hocam bu takım ilk devrelikmi kondisyon 45 dakkalıkmı olmaz hocam en az 75 dakka koşsunlar bari. 2. yarı hiç bi numara yapamadık hepsi yoruldular buna önlem alın hocam

  • (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 21:39:02);

    deniz kadah fiyasko santrafor ceromo boş adam bu adamı alacağınıza adana demirsporlu poteyi alsanıza kardeşim. yazık ceremeye verdiğiniz paraya. pote yarı fiatına oynardı.

  • (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 21:55:38);

    Ceromo forvette çok etkisiz inş yanılırım,deniz kadah ile devre arası yollar ayrılmalı ts attığı gol ofsayt olması gerekmezmiydi?

  • (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 22:00:37);

    v.a.r. sayesinde trabzon 1 gol attı var sayesindede son golu iptal oldu. yani trabzon üzülmesin var a kızmasın durum eşitlendi

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 22:09:01);

    Jerome forvet ama golcü değil. Bunu kabulleneceğiz. Işe yarıyor mu ? Bence gayet ise arıyor. Ama bu maçta chikaleshi KADAH kazmasinin girdiği dakikada oyuna girseydi inanın çok rahat ederdik. Kadroda yoktu sakat olabilir. Neticede yasin 90 dk lık bir oyuncu değil. Hocanın bunu kabul etmesi lazım. Gouffran pek ala Yasinin yorulduğu dakikalarda görev alabilir. Aman hocam dikkat. Ilk 11 in iyi ama oyuncu değişikliklerin oyuna mudahalen cok yetersiz.

  • mert (Misafir) Diyor Ki (22.09.2018 - 22:39:09);

    jerom konusunda telaş yapmayın konya maçında golünü yazar..bu maçta etkisiz gibi gözükmesi tamamen oyun stratejisi onun sayesınde yasine alan yaratıldığını futboldan anlayan herkes görür.

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (22.09.2018 - 22:44:18)

      hay ağzına sağlık iyi bir forvet ya gol atar yada takıma gol atacak alan yaratır..deniz kadah iyi niyetli mücadeleci ama bu özellikler onda yok zaten adam forvet arkası oynamış hep