Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Galatasaray - Göztepe Maç Sonucu Ne Olur ?




Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Canlı Anlatım: Galatasaray 1-1 Göztepe'miz

Canlı Anlatım: Galatasaray 1-1 Göztepe'miz - 24.12.2017


Göztepe'miz TFF Süper Lig'in 17. haftasında Galatasaray'a konuk oluyor.

İlk 11: Beto, Tanju Kayhan, Mathieu Peybernes, Milos Kosanovic, Sabri Sarıoğlu, Selçuk Şahin, Rajko Rotman, Andre Castro, Halil Akbunar, Yoan Gouffran, Adis Jahovic
Yedekler: Günay, Doğanay, Emre Can, Muhammed Enes, Scarione, Ghilas, Tayfur, Ömer, Ngando, Leo
Teknik Sorumlu: Tamer Tuna

Galatasaray: Muslera, Maicon, Serdar, Belhanda, Linnes, Gomis, Ndiaye, Rodrigues, Fernando, Denayer, Feghouli
Yedekler: Eray, Ahmet, Tolga, Yasin, Selçuk, Eren, Sinan, Tarık, Koray, Latovlevici
Teknik Sorumlu: Fatih Terim

Maçtan Dakikalar:

1' Karşılaşmaya biz başladık. Haydi GÖZGÖZ!
3' Feghouli'nin ceza sahası dışından yaptığı vuruşta top auta gitti.
8' Castro yerde, penaltı kullanacağız!
8' Galatasaray'da sarı kart gören isim Muslera.
10' GOOOOOLLL!! Penaltı atışında topun başına geçen Adis topu ağlara gönderdi! 1-0 öndeyiz.
11' Gomis'in şutunda kalecimiz Beto gole izin vermedi.
19' Galatasaray 1-1 Göztepe'miz (Gol: Rodrigues)



Kaynak: Göztepe Resmi Sitesi

Toplam Görüntülenme : 702
Tarih : 24.12.2017
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • haluk (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 21:15:06);

    takımın selameti için Peybernes.scoryone ve rotmanla en acilenden vedalaşmalı yoksa artık takıma ciddi zarar vermeye başladılar..bunların yerine kim alınsa daha kötü olmaz

  • (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 21:23:11);

    peybernes ve scoryone izmire gelmesin a.k.ruhsuzları p.venk

  • bievinbioglu (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 21:29:28);

    Scarione acilen gönderilmeli. Böyle terbiyesiz birinin takımımızda yeri yok. Ahlaksız emek hırsızı. Ghilas da gitsin. Ona ihtiyacımız yok.

  • mert (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 21:32:56);

    scoryone yi peynerbes i üzerine para verip gönderin bu ne ayıp ayıp diğerlerinin terine ayıp..goufran ve rotman bence yeteri kadar denendi ..bunların yerine sağlam adam alınmalı iddaa ediyorum ghilas görevi olmamasına rağmen bunların mevkisinde oynsaın daha faydalı olur...

  • bievinbioglu (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 21:38:42);

    Lan doyamadim tekrar yazacağım: scarione tam bir hayal kırıklığı ve emek hirsizidir. Takımımız çok iyi. Tamer Hocamız kral adam. Karakterli bir takımız. Scarione gitsin. Bir de su nostaljik formayla oynamayı bırakın Allah aşkına!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 21:38:46);

    valla kadu yu okutup üfletelım şu manzaraya bak gomisi kimse tutmasaydı daha iyidi yürüye yürüye kaleye geldi adam..1. yarı göğsümüz kabardı mücade olarak ama devre arası sanki aman ha sadece sahada yürüyün bırakın galıp gelsinler denecek kadar kötüydük

  • (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 21:42:15);

    KADU NEDEN OYNAMADI.

  • Tam35 Forever (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 21:46:13);

    Her ne olursa olsun GÖZTEPE mize ilk yarıda topladığı 30 puan ve gösterdiği performansa teşekkür ederiz.Kadu, Traore gibi sakatların yanında arkadaşlarımızın belirttiği 2-3 oyuncunun berbat görüntüsü bugün sonuç almamızı engelledi.Eksik bölgeler ve gelecek sezonuda düşünerek transferlerimizi yaparsak hem ikinci yarıyı hem gelecek sezonun iskeleti hazır olur.Bizansla hesabı en sonunda görecez.Düzgün insan, kişilikli, sadece işini yapan hiçbir apoleti olmayan, atar tutarı olmayan Tamer Hocam ve yönetimize güven tam.Bizimde adam gibi stadımız olsun kadro oluşumunu tamamlayıp şartları eşitleyelim cinconla marsta oynayalım çıkabiliyorlar mı?.Moralleri bozmayalım arkadaşlar hatalarımız ve eksiklerimizden ders alırsak iyi gün ve gelecek bizi bekliyor.Alayına isyan ölümüne GÖZTEPE.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 21:53:24);

    yanarım yanarım traore ve kadunun şu maçta oymadığına yanarım tam onluk maçlardı kesinlikle peynerbes denen beceriksiz sonuca katkıda bulundu..scaryone yı saymıyorum zaten tamer hocanın anlam veremediğm ve tek hatası ngando varken scaryoneyı oynatması yahu sabote etse bırısı bu adamın yaptığını yapamaz rezil ruhsuz ..devre arası fazla transfere karşı biri olarak ..devre arası 3-4 transfer kesinlikle şart yoksa şu emeğe yazık olacak

  • gerçekçi (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 21:55:57);

    istanbul takımlarına atıp tutuyonuz gs beşiktaş 10 gömlek üstün göztepeden.scarione rotman kötüde sabri selçuk tanju çokmu iyidi.şişmanlar şişman.bu maç on defa oynansa 10 defada gs yenerdi.ilk yarıda betonun kurtarışalrı farkı önledi.

  • KADU (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 21:56:51);

    Canin sagolsun GOZTEPEM , O gitsin bu gitsin yazanlar hadi abicim once siz uzayin

    • Göztepe
      0
      mert (Misafir) Diyor Ki; (24.12.2017 - 22:01:11)

      gevşek misin oğlum sen uza falan hayırdır..göztepenin iyiliği için konuşuyo millet maçları gözünle mi izliyon sen ..yazılanlar az bile millet formayı terleten diğer topçuların emeğine haksızlık olduğunu söylüyo anlamıyo musun

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (24.12.2017 - 23:15:54)

      Göztepemizin canı sağolsun tabi ki ama sen geberebilirsin

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 21:59:05);

    Castro haricinde topla hareketli adam eksiltecek adam lazım. Her zaman pas yaparak sonuca gidilmiyor. Hızlı ataklarla maalesef topu alıp götüremiyoruz. Birde böyle yumuşak stoperlerle olmuyor. Mutlaka stoper alınmalı.

  • Nedim (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 22:00:37);

    Sonuç olarak ilk yarı itibari ile başarılı olan takıma teşekkür ederiz.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 22:05:54);

    resultante importante...

  • Göztepem (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 22:23:22);

    Bütün TV yorumcuları iki stoperimizin çok kolay ve yumuşak olduklarından bahsettiler . Biz taraftarın da gördüğümüzü tüm Türkiye görmüşken inşallah hayırlara vesile olur.

  • net (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 22:28:13);

    göztepenin daha çok çalışması lazım.castro harici kafa kafaya oynaycak oyuncu yok.ha ligde kalmak için yeterli kadro ama hedef avrupaysa istanbul takımlarıyla başabaş oynamaksa keyif veren futbol istiyolarsa daha çok transfere ihtiyaç var

  • KADU (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 22:50:47);

    Gevsek sensin mert sibopu kendi topcunu kotuleme sitesimi burasi faydasiz, ligin ortasi olmus parasi verilmis topcuya sen git sen gel denecek

    • Göztepe
      2
      mert (Misafir) Diyor Ki; (25.12.2017 - 00:05:22)

      kafasız herif ..kendi topçumuz iki kişiden mi oluşuyo..amaç göztepemiz nasıl başarılı olur oo..buna emek harcayan ter akıtanları överiz diğerlerini yereriz ve de yermeliyiz ki takım başarıyı yakalayabılsın..

    • Göztepe
      -1
      mert (Misafir) Diyor Ki; (25.12.2017 - 00:10:10)

      ayrıca karşıma gecsen kaçsan delik ararsın o sbibobu bı tarafına sokarım sen gevşek oğlu gevşek

  • iskenderkar Diyor Ki (24.12.2017 - 23:07:05);

    Bi kere herkese sevgi ve saygı. Küçüğünden büyüğüne ve her görüşe. Hakaret eden, söven muhatabımız değil. Böyle davrananlar ayıklanırsa seviniriz. Gelelim takımımıza... giderek ben demiştim demeyi seviyorum galiba. Özellikle Tamer Hoca için. Çanakkale'de bulunduğu zaman tanımış; birikimine, çalışkanlığına, beyefendiliğine hayran olmuştum. Dile getirmiştim. Üçüncü lig falan filan dendi... Olsun, itiraz edenin de bir bildiği vardır diyelim. Rahmetli annemin sık sık söylediğini diyelim biz de: 'Sabırla koruktan helva olur.' Zaman içinde eksikleri görülse de iyi bir takım kuruldu. Başta başkanın vizyonu elbette. Camia denildiğinde kenetlenmenin önemi büyük. Başkan, teknik heyet, oyuncular, taraftar... Kenetlendi. Bunun üzerine bıdı bıdı bıdı kaynana gibi konuşmanın faydası yok kimseye. Göztepe tüm Türkiye'nin sempatisini kazandı. İlk sezonunda birden Avrupa konuşmaya başladı. Bu karakteri koyan herkese, bizleri gururlandırdıkları için binlerce teşekkür... Aydınlık kentimizin, İzmirimiz'in güzel insanlarına bu yakışır zaten. Mutlu seneler hepinize....

  • (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 23:31:32);

    Arkadaşlar Tamer Tuna maç öncesi röportajda Fatih Terim'in gelmesi neticesinde neredeyse galatasarayın yakaladığı havadan bahsedip kısaca maçtan umutlu olmadığını belli eden açıklamalar yaptı. Şimdi kendisi bjk teknik direktörü olsaydı bjk yi mahkum eden bir açıklama yapablirmiydi. Bu gün galip gelseydik tüm türkiye bizi konuşacakken şimdi fatih terimi galatasarayı konuşuyor. Bu ara Kadu ne zaman ve nasıl sakatlandı açıklansın sonra da ispatlansın. Tamer tuna kendisi inanmıyorsa maçı alacağına futbolcular ne yapsın.

  • (Misafir) Diyor Ki (24.12.2017 - 23:42:10);

    Orta sahada hem defansa hem ofansa yönelik daha kaliteli, sorumluluk alabilecek 2 tane futbolcuya ihtiyacımız var.İkinci yarı çok daha sert geçer.

  • (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 00:12:24);

    KADU NASIL SAKATLANDI KADU NEDEN SAKATLANDI KADU SAKATLANDI MI

  • Camdibili (Misafir) Diyor Ki (25.12.2017 - 00:26:32);

    Ya emrecan niye oynatlmyor.Gecen yl harikayd.Buadam harcand.pes dogrusu ya.

    • Göztepe
      5
      hüseyin (Misafir) Diyor Ki; (28.12.2017 - 12:47:52)

      ya ne emecanı? kaduyu mu kesecek kosanovici mi? adam müzmin sakat. geçen senenin yarısında yoktu. son 5 maç maç hariç kadroya bile giremedi. bu sene yine sakatlandı. daha tam olarak takımla idmana çıkmaya başlayanı 3-5 hafta oldu. Nasıl takip ediyorsunuz nasıl yorumlar yapıyorsunuz inanılır gibi değil. Emrecan kesinlikle süper lig futbolcusu değil. Çok çalışmalı ve bence alt liglerde tecrübe kazanmalı

  • Cevap Yaz
    -14
    net (Misafir) Diyor Ki (28.12.2017 - 05:35:38);

    imparator yılmaz vural geri dön.terim geldi gs şahlandı yılmaz vural gelsin göztepede şahlansın.vural olsa terimi yenerdi.

  • ali (Misafir) Diyor Ki (28.12.2017 - 15:38:57);

    Emrecan müzmin sakat mersin maçında ayağındaki topu rakibe verdi gol yedik