Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe - K.Karabükspor Maç Sonucu Ne Olur ?




Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Canlı Anlatım: Fenerbahçe 0-0 Göztepe

Canlı Anlatım: Fenerbahçe 0-0 Göztepe - 20.01.2018


Göztepe'miz ikinci devrenin ilk maçında Fenerbahçe'ye konuk oluyor. Karşılaşma 19:00'da başlayacak.

İlk 11'imiz: Beto, Leo Schwechlen, Milos Kosanovic, Kadu, Tanju Kayhan, Selçuk Şahin, Andre Castro, Yoan Gouffran, Halil Akbunar, Tayfur Bingöl, Adis Jahovic
Yedekler: Günay Güvenç, Mathieu Peybernes, Sabri Sarıoğlu, Adama Traore, Muhammed Enes Durmuş, Andre Poko, Axel Ngando, Doğanay Kılıç, Ömer Şişmanoğlu, Oscar Scarione
Teknik Sorumlu: Tamer Tuna

Fenerbahçe: Volkan Demirel, Mauricio Isla, Roman Neustadter, Martin Skrtel, İsmail Köybaşı, Mehmet Topal, Josef de Souza, Nabil Dirar, Giuliano, Aatif Chahechouhe, Fernandao
Yedekler: Carlos Kameni, Erten Ersu, Hasan Ali Kaldırım, Alper Potuk, Eljif Elmas, Mathieu Valbuena, Samed Karakoç, Oğuz Alp Güçtekin, Serhat Kot, Roberto Soldado
Teknik Sorumlu: Aykut Kocaman

Canlı Anlatım:

Karşılaşma 19:00'da başlayacak.



Kaynak: Göztepe Resmi Sitesi

Toplam Görüntülenme : 507
Tarih : 20.01.2018
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • iskenderkar (Misafir) Diyor Ki (20.01.2018 - 20:26:13);

    son dönemin en iyi Göztepe'sini izliyoruz. gurur duyuyoruz. daha da iyi olacak bir Göztepe görüyoruz, biliyoruz, destekliyoruz. Daha da abuk subuk konuşmayın arkadaşlar (Konuşanlara söylüyorum)

  • (Misafir) Diyor Ki (20.01.2018 - 21:14:53);

    Ya şu mavi formayı giymeyin a.k.Cenabet bir sey. Giymeyin ulan şunu!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (20.01.2018 - 21:26:10);

    Tayfur ilk 11 için uygun değil Poko kısa sürede iyi izlenim verdi ortada Poko-rotman olmalı Ömer Şişmanoğlu artık takıma monte edilmeli traore biran evvel düzelir umarım göztepemizle gurur duyuyorum yenilirsek bile böyle yenilelim tşk

  • (Misafir) Diyor Ki (20.01.2018 - 21:30:55);

    Şu mavi formaya yenildik fenere değil allah aşkına sarı kırmızı foma yı giyelim!!

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (20.01.2018 - 21:39:14);

    Bu ligin takımı olduğumuzu ispatladık ama bu seviyenin takımı da değiliz kabul edelim. Bu sezonki hedefimize ulaştık. Gelecek sezonun planlamasını erken yapalım. Gs Fb Bjk yi yenemediğin sürece zirvede yer alamazsın. Çok üzüldük ama gerçekten karakterli bir oyuncu grubumuz var Scarione hariç.

  • metinn (Misafir) Diyor Ki (20.01.2018 - 22:20:30);

    üst seviyede takım değiliz daha çok fırın ekmek yememiz lazım şimdilik orta sıraların takımıyız. onun için bu hafta kesin kayseriyi yenmemiz lazım. vede yeneceğiz kayseriyin

    • Göztepe
      2
      TURAN (Misafir) Diyor Ki; (21.01.2018 - 11:26:53)

      NEYE GÖRE ÜST DÜZEY ?? FB BİZDEN ÇOK ÇOK ÜSTÜN BİR TAKIM DEĞİL BİZE GÖRE YAPILANMASINI YAPMIŞ EKONOMİK OLARAK DAHA FAZLA PARA HARCAMIŞ ANCAK SAHADA GÖRÜNEN FARKLI . HAKEMİN ÇALDIĞI DOĞRU DÜDÜKLERİ BİLE KABUL ETMEYEN ZAVALLI BİR TAKIM İLE TEKNİK DİREKTÖRLERİ MEVCUT . SAHA KENARI DURUŞU OLARAK TAMER TUNA İLE AYKUT ARASINDAKİ FARK ÇOK BELİRGİN. TAMER TUNA DAHA GÜVENLİ KARARLI VE SAYGIN BİR KİŞİLİK AYKUT İSE ??????

  • anchor72 Diyor Ki (20.01.2018 - 22:23:15);

    Halil ve Tayfur bizim için çok değerli iki oyuncu. Ancak attığımız gol öncesi görüntüye baktığımızda Poko Halil 'den en az 15 metre geride olmasına rağmen pozisyonu okuyor ve koşusunu gol ile süslüyor. Halil o mangal gibi yüreğini aklı ile birleştirse ve pozisyon alma bilgisini geliştirse çok daha üst düzey bir topçu olacak. Tayfur ise Trabzon maçından beri geri gidiyor, umarım toparlanır. Ligin ilk yarısında kulübede yer alan topçularda verim alamadık, bugün de yeni transfer Poko hariç ne Sabri, ne de Ömer yine kulübemiz fos çıktı.

    • Göztepe
      0
      bievinbioglu (Misafir) Diyor Ki; (20.01.2018 - 23:11:53)

      Halil de maalesef futbol zekası yok. Olsaydı zaten çoktan patlama yapardı. Ust seviyede oynadigimizda Halil bu takımda yer alamayacak. Çünkü bal yapmayan arı ancak bu seviyede yer alır. Fazlası yok.

  • (Misafir) Diyor Ki (20.01.2018 - 22:23:31);

    Bu lige dusmeyelim diye basladik, bas pehlivan olmasakta kesin basalti pehlivanlarindan olduk.Ben takimimdan cok memnunum.Poko 1. sinif topcu.Zamanla zayif yerlerimizede boyle iyi topcular biriktirelim Allah nasip etsin yeni stadimizda Baspehlivan olarak cikalim SEN COK YASA SANLI GOZTEPE