Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Bayram Bektaş: kazanmak için gelmiştik

Bayram Bektaş: kazanmak için gelmiştik - 10.11.2018


Spor Toto Süper Lig'in 12'nci haftasında Büyükşehir Belediye Erzurumspor'un kendi evinde Göztepe'yi 2-1 mağlup ettiği mücadelenin ardından Göztepe teknik direktörü Bayram Bektaş maçı değerlendirdi.

Erzurum deplasmanından alınan mağlubiyetle ilgili Göztepe Teknik Direktörü Bayram Bektaş, "Üzgünüz, kazanmak için gelmiştik. Çok iyi başladığımız karşılaşmayı kaybettik. İlk yarım saate baktığımızda oyun üstünlüğü bizde. Rakibe pozisyon vermedik. Maalesef çok uzak olan pozisyonda rakibin attığı şutla kalemizde golü gördük. İkinci yarı golü aradık. Oyun açılışı, geçişlerde iyi yaptığımız işi üçüncü bölgeye final bölgesine taşıyamadık. İsabetli pasları atamadık. Çok basitçe toplar harcadık, bizim kalitemizde takımın becerikli olması lazım. İkinci golde maalesef hücuma çıkarken basit top kaybıyla rakibi kontağa sevk ettik. Defansif anlamda oyuncular yerindeydi, kademe hatası rakibin ikinci golünü atmasına sebep oldu. Üzgünüz, çünkü aslında bugün oynadığımız oyunun karşılığı mağlubiyet değildi. Erzurum zor bir deplasman Erzurumspor'u kutluyorum. Ancak bu zor deplasmanda verilere baktığımız zaman yüzde 75 üstünlüğümüz hakimdi" diye konuştu

"VAR SİSTEMİ ŞU ANA KADAR BİZE ÇOK FAYDALI OLMADI"

Maçı unuttuklarını ve milli takım arasını iyi değerlendireceklerini anlatan Bektaş, VAR ile ilgili olarak, "VAR sistemi şu ana kadar bize çok faydalı olmadı. Bu sistemi ilk destekleyen benim. Geçen sene hatırlarsanız Erzurum-Ümraniye maçında uygulandı ve aleyhimize çalışmıştı. Ama destekleyen biriyim. Adalet sağlanacaksa ben varım dedim. Ama gerçek anlamda doğruyu sahaya yansıtacaksa bunu destekleriz" dedi.

#Fanatik



Toplam Görüntülenme : 1073
Tarih : 10.11.2018
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • Bora //ÜMRANİYE (Misafir) Diyor Ki (10.11.2018 - 18:15:49);

    Hocam verilere puan vermiyorlar.% 75 üstünlük nerede merak ettim.Cİddi anlamda kaç gol pozisyonumuz var onu söyle boş yere ileri gidip gidip geleceksen boş boş ayağında top tutacaksan ne olacak.Kaleye isabetli kaç şutumuz var .Rakip güçlü rakip değil gol atıp kapanacakları dünden belli...Mühim olan kapanan defansları açabilmek.

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (10.11.2018 - 18:22:37);

    Sayın hocam,ben sahada kazanmaya gelmiş bir takım göremedim.aslında bu oyun ve skor beni hiç şaşırtmadı.asıl şaşkınlığım geçen hafta evimizde verdiğimiz pozisyonlardan sonra olmuştu.bugün biz,Alanya Akhisar kpaşa maçlarının bir benzerini hatta daha kötüsünü oynadık.buna istinaden bugünkü tespitlerinizin hepsi yanlış.yine çok kötü başladık ve ilk kez bugün bir taraftar olarak bu açıklamalarınıza istinaden size olan inancım sarsıldı.deseydinizki tutuk başladık ve öylede gitti eyvallah..ama maalesef..inşallah toparlanırız..

  • gamlıbaykuş (Misafir) Diyor Ki (10.11.2018 - 19:04:42);

    Teknik taktik istatistik. bu unsurların hiçbiri maçı kaybetmemizin ilk ve yegane sebebi değil.o oynamış, bu oynamamış bunları geçin.hep söylüyorum, yanlış mantalite..Takım bornovadaki anlayışa tamamen zıt bir anlayışla çıkıyo deplasmana..sıfır tempo,sıfır istek,..rakipte bakıyo gelen giden yok.başlıyo yüklenmeye.ölüyü diriltmekte üstümüze yok.

  • Go 35 (Misafir) Diyor Ki (10.11.2018 - 22:19:16);

    Veriler veriler hep aynı tabiki %70 top bizde olur %40 betoyla oynuyoz her maç düşme hattındaki takımlara karşı böyle korkak başlarsan bide gol yersen olcağı bu

  • (Misafir) Diyor Ki (11.11.2018 - 02:43:30);

    Kapandılar,çıkmadılar,Klasik bir şekilde yenildik.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (11.11.2018 - 09:28:54);

    Düşmüş takım yoktur,Göztepeyle oynamamış takım vardır..

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (11.11.2018 - 10:42:56);

    SISTEM ERROR!.,,,,,,

  • (Misafir) Diyor Ki (11.11.2018 - 12:09:16);

    nNe sistem var ne de oyun içi önceden çalışılmış taktik değişiklikler. Mesela takım gerideyken üçlü defansa geçmek.. Hoca eğer böyle birşey yaparsa takım iyice dağılır korkusuyla maç sonuna kadar hayal kurup bekliyor. Antrenmanların yetersizliği açıkça belli oluyor. Hocanın açıklamaları çok kötü.. Bazı oyuncular da kendine çeki düzen vermeli..

  • (Misafir) Diyor Ki (11.11.2018 - 13:35:23);

    Ligin başından beri galip geldiğimiz maçlarda dahil dedim bende bu işi profesyonel olarak Azda olsa yaptım takım taktik açısından dökülüyor hoca bunu görmüyor veya birşey yapamıyor hemen hemen her hafta buraya yazdım burda yemedigim laf kalmadı hatta lavugun biri sen maradana olurmussun yada sen geç takımın başına flan yazdı yine yazıyorum bayram hoca iyi karakterli ve işini seven bir insan olabilir ama yetersiz ligi 3 bitirsekte 60 puan alsakta bu bı gerçek bu hoca henüz süper lig için yetersiz içerde ki maçları taraftar kazandırıyor takıma 1 0 önde başlıyoruz merak etmeyin bu taraftar basaksehir maçında kazandırır

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (11.11.2018 - 14:16:39)

      sen de bende maç içinde en azından birşeyler yapmaya çalışırız. Maglubuz bb forvet çıkarıp yeni forvet sokuyor bu değişiklik forvetiniz yorunlunca sakatlanınca flan yapılır bb düşünüyor jerome çıktı cikalesi girdi gol atacak takım ya be adam forvete top gelmeiyor doğru düzgün sen sistemle oynayacağına hasan kasap kasap hasan yapıyorsun

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (12.11.2018 - 09:55:54)

      Lavukluk tam sana göre. Takım iyi giderken ortalıkta görünmüyordun. Biraz daha oynasan Maradona yanında halt etmiş olurdu. Sen hem Maradona, hem gerd Müller, hem de messi olurmuşsun.

    • Göztepe
      -3
      (Misafir) Diyor Ki; (12.11.2018 - 13:56:04)

      hep burdayım hep yazdım ama sende daha öncede dediğim gibi okuma anlamada sıkıntı büyük sıkıntı ve nasıl bir eziksen konu futbol takım bayram hoca sen benim ne olduguma ne yaptığıma flan kelimelere takılıyorsun . Çok merak ediyorsun çok takildin soyliyeyim futboldan kazandığım para ile yurt dışında inşaat ve dekorasyon alanında faliyet gösteren bı şirkete ortak oldum yaşım 35 sen kendinden bahset .madem futbol flan konuşmuyorsun yada konuşmuyorsun insanların hayatıyla ilgileniyorsun aklınca ti ye alıyorsun yorumlarına saygı duyamıyorsun ne yasadiysan artık nasil bı hayatın geçtiyse Hatta bak yaz WhatsAppa. +380730807800 Instagram flanda vereyim

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (14.11.2018 - 14:42:39)

      Söylediğin gibi ezik biriyim. Nerede senin gibi futbol yeteneği, ondan öte girişimcilik zekası. orda burda, klavye başında vakit öldürüyorum. Ben yurt dışına gitmeye kalksam, hangi ülkeye gitmeyi denesem herhalde Türk vatandaşlarına vize vermeyi durdurur. Sen en iyisi mi benim gibilerle uğraşma başarıdan başarıya koşmaya devam et.

    • Göztepe
      -1
      (Misafir) Diyor Ki; (14.11.2018 - 16:38:19)

      konuyu sen buraya getirdin ben burada futbol konuşurken bayram hocayı eleştirirken sen futbol konuşmak yerine kendi düşüncelerini görüşlerini belirtmek yeri "sen çok biliyorsun " maradonasin sen " "messisin" "takımın başına sen geç " saçma sapan konuşmaya basladin halbuki insanlara hayatına çamur atmak yerine kendi dogrularini söyleseydin bende seni anlayabilirdim ve çok güzel tartisabilirdik ama gördüm ki senin tarzın insanları aşağılamak söylediği sözleri ti ye almak bende senin anlayacağın dilden ilgilendigin şeyleri yazdim......

  • Maximus (Misafir) Diyor Ki (11.11.2018 - 14:36:30);

    Liğm dibini boylamadan iyice strese girmeden acil tedbirler alınmalı veriler hiç iyi değilyendiğmiz takımları 2 inci yarı yenmemiz çok zor fb/ trabzon/beşiktaş vs birde yenildiğimiz takımlara puan verirsek biteriz /// iyiki yasini almışız... ilk yarı sonu acil sağ aç 10 mumara ve adis jahovich alırsak bomba gibi takımoşuruz

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (11.11.2018 - 16:06:12);

    Eyyy Mehmet SEPIL !!! Jerome u Konyaya ver ki alırlar onların işine yarayacak tarzda bir oyuncu, jahovic i al ki verirler onların işine yaramıyor bizim aradığımız tipte bir oyuncu. Yanı kısaca eyyy SEPIL!!! Jerome u ver jahovic i al!!!! Ama jerome u vermeden jahovic i alma!!!! Jahovic i almadan jerome u verme!!!! Bunu istiyorum senden. Anlamadi isen tekrar ozetleyeyim. Hadi bakayım.

  • Egemen (Misafir) Diyor Ki (11.11.2018 - 16:51:52);

    İlk 30 dkdaki üstünlük mü? Pardon başka maç mı izledik hocam?

  • Kasabalı (Misafir) Diyor Ki (11.11.2018 - 21:49:05);

    Hocam hastalık devam ediyo defansta yan pas geri pas buna acil çözüm bulman lazim birde korner kullanılırken 11 oyuncu defansta bu nasıl anlayış adamlar cesaret bulup saldırıyor.hızlı oyuncumuzu orta sahada bulundursak 2 kişiyi kilitler.biraz ilgi lütfen hocam.

  • (Misafir) Diyor Ki (11.11.2018 - 22:31:03);

    herkez çatır çatır kazanıyo. sivas akhisar... bi biz hariç

  • (Misafir) Diyor Ki (12.11.2018 - 00:06:08);

    Futbol akıl oyunu,

  • (Misafir) Diyor Ki (12.11.2018 - 00:06:09);

    Futbol akıl oyunu,

  • Barut (Misafir) Diyor Ki (12.11.2018 - 09:17:14);

    Sayın hocam sizin ve GÖZTEPE mizin sonuna kadar arkasindayiz bu taraftar amatorde bile 10 bin kisiye oynadi ama ozelestiride yapmak gerekirse bence oyuncular mac seçiyor..akhisar ve erzurum maclaeini kazansak su anda 2 nci siradaydik..istanbul takimlarinin bu kadar sendeledigi bir ortamda bu kadar ruhsuz bir oyun oynanilmaz..kesinlikle nokta transfer forvete-sol beke yapilmasi lazim..

  • NEDİM (Misafir) Diyor Ki (14.11.2018 - 17:21:18);

    Deplasmanda maç kazanamızın sebebi bence 1. Sanki bizim futbolcularda Jerome a güvenmiyormuş gibi bir his var. Adam koşu gösteriyor dripling yapıyor ama pas alamıyorlar. Sadece Castro ve Bergos top atıyor. dikkat edin. 2. Gassama rüzgar gibi gidiyor orta yapıyor ama kime nereye kendide bilmiyor. Ceza alanına giriyor kaleye şut çekmiyor. 18 e girdinmi kaleye patlatacaksın topu.nÖzet olarak Halil ile Yasin topu her aldığında birbirleri ile değil Jeromo ile de oynmayı düşünücekler.nGassama orta yapmayı bilmiyorsa kaleye şut atmayıda mı bilmiyor. Her topu kesmek zorunda değil. Biraz özgüven aşılamak lazım.nBir kaç rutuş dokunuş bizi çok farklı yerlere götürür.nEn anlamadığım konuda Poko o kadar boş alan varken neden topla hep kalabalığın içine dripling yapıyor anlamadım. Ne zaman kalabalığın içine girse topu kaptırıyor.