Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Bayram Bektaş: "Göztepe, kariyerimdeki en önemli basamak"

Bayram Bektaş:


Göztepe’nin yeni Teknik Direktörü Bayram Bektaş, "Göztepe’ye gelmek benim adıma gurur verici kariyerimdeki önemli basamakları çıktığımı düşünüyorum" dedi.

Yeni sezon hazırlıklarını Erzurum Yüksek İrtifa Kamp Merkezi’nde geçiren Göztepe’nin yeni Teknik Direktörü Bayram Bektaş İhlas Haber Ajansı muhabirinin sorularını yanıtladı. Erzurum’daki çalışmaların verimli bir şekilde ilerlediğini ifade eden Bektaş, "Çalışmalar iyi gidiyor çocuklar istekli arzulu yeni sezonun heyecanı var üzerimizde. Tesislerde güzel hep dediğim gibi bolca tesisin olması gereken bir ülkede coğrafya da yaşıyoruz ama en uygun olan burası. Çoğu takımda zaten rakımdan dolayı Erzurum’u tercih ediyor. Bizim açımızdan her şey sorunsuz güzel gidiyor umarım kampın sonuna kadar böyle gider iyi bir şekilde hazırlanırız" şeklinde konuştu.

"Bu camiaya kalıcı olmak için geldim"

Süper Lig’de ilk kez Teknik Direktörlük yapacak olan Bektaş, Göztepe’nin kendisi için önemli bir basamak olduğunu vurgulayarak, "Göztepe’ye gelmek benim adıma gurur verici kariyerimdeki önemli basamakları çıktığımı düşünüyorum. Tabi ki her teknik direktörün benim gibi hedefi olmalı benim jenarasyonumun da hedefi böyle olmalı ben de hedefime ulaştığımı düşünüyorum. Süper Lig’e çıkmakla her şey bitmiyor kendimizi de burada kanıtlayıp futbol mantalitemizi de sahaya yansıtmak zorundayız ki başarılı olabilelim. Kalıcı olmak için bu camiaya geldim çok güzel bir camiaya geldiğimi düşünüyorum. Geçmişi başarılarla dolu büyük bir camiadayım. Dediğim gibi öncelikle takım kurgusu oluşturmaya çalışıyoruz" açıklamasını yaptı.

"En az iki üç oyuncu daha transfer edeceğiz"

Bazı bölgelerde ciddi anlamda transfere ihtiyaçları olduğunu bunun için en az iki veya üç oyuncu daha transfer edeceklerini belirten deneyimli teknik adam, "Eksik mevkilerde transferler yapmaya çalışıyoruz. Transferde gayet sağlıklı gitmeye çalışıyoruz geçen yıl yabancılarda gelip gitmeler oldu. Bazı mevkilerde transfere gerçekten ihtiyacımız var. Yerli oyuncu bulunmuyor maalesef o yüzden yabancıya yönelmek durumundayız. Yeni bir transferimiz oldu Arjantin Ligi’nden Grillo çok iyi bir oyuncu. Ofansif alamda da arayışlarımız var görüştüğümüz oyuncularda var. İki tanede ofansif bölgeye transfer yapacağız belki ihtiyaç doğrultusunda bir tane de orta saha alabiliriz en az iki üç oyuncu daha almak zorundayız" ifadelerini kullandı.

"Taraftarlarımızı tribünlere çeken bir Göztepe gelecek"

Sarı-kırmızılı ekibin ilerleyen zamanda Avrupa hedefi olabileceğini vurgulayan 44 yaşındaki teknik direktör, "Yönetimle bir planlama yaptık. Bu sene hem iskeleti oluşturmak adına hem de azda olsa yaş ortalamasını düşürmek adına önümüzdeki yılın çalışmalarını yapıyoruz. Ama bu yıl tabi ki bitirebileceğimiz en iyi noktada bitirmek istiyoruz. Hem bu lige keyif katarak hem de keyifli bir futbol oynayarak ama ilerleyen zamanlarda ilerleyen yıllarda hem stadımızın yapımının bitimiyle taraftarlarımızı tribünlere çeken bir Göztepe gelecek inşallah. Ben her platformda bunu dile getiriyorum bir Türk teknik direktör olarak gerçekten çok donanımlıyız ve bilgiliyiz eksik yönlerimizi tamamlayıp daha iyi bir duruma gelmeliyiz. Çünkü daha çok antrenör daha çok genç nesil jenerasyon ön plana çıkmalı ki herkes kendini ifade etmeli. Ben de bunlardan biriyim şanslıyım evet ama olduğum yere de tesadüfen değil gerçekten hakkederek geldim. Biz sadece Türkiye’de değil Avrupa’da da antrenörlük yapabiliriz. Avrupa’dan gelmiş birisi olarak gerçekten bizden çok artıları yok. Sadece oraya gelebilmeliyiz altımızı doldurup hiçbir konuda eksik kalmamalıyız ki orada da kendimizi kanıtlayalım" diye konuştu.

"Piyasaya Türk futbolcu çıkmalı ki ileriye dönük bir planlama yapılsın”


Bektaş, Türk kulüplerindeki alt yapı sorununa da değinerek açıklamalarını şu ifadelerle tamamladı:


"Belirli yaştan sonra gerçekten altyapılarda parlayan gençlerimiz var bu ümit milli takımada yansıyor ancak belli bir geçiş dönemi var orada çoğu oyuncunun kaldığını görüyoruz orada sıçrama yapamadıklarımızı görüyoruz burada hatalarımız var bence biraz daha dikkat etmeliyiz hem eğitime hem de o çocukları kaybetmemek adına. Gerçekten çok yetenekli genç oyuncularımız var ama onlar da biraz düşünmesi lazım. Bir kariyer sadece bir senede iki senede değil uzun yıllar nasıl oynayabileceklerini hem örnek alarak hem profesyonelce yaşayıp antrenman yapmakla da oluyor. Dolayısıyla herkes üstüne düşüne yapmak zorunda futbolcularında bu konuda dikkatli olmaları lazım. Türkiye’de bu konuda büyük sorunlar var Göztepe’den örnek vereyim bir Türk forvet alayım diyoruz bulamıyorsunuz. Bir kanat alayım diyorsunuz bulamıyorsunuz olanlarda büyük kulüplerin futbolcusu alamıyorsunuz zaten. Dolayısıyla daha çok çıkmalı daha çok türemeli piyasaya Türk futbolcu çıkmalı ki ileriye dönük bir planlama yapılsın bu milli takıma da yansıyacaktır."

Kaynak İHA



Toplam Görüntülenme : 989
Tarih : 09.07.2018
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • abi (Misafir) Diyor Ki (10.07.2018 - 09:23:07);

    Göztepeğil 'yi zirve olarak değil , basamak olarak görüyorsa düşünmek gerekir.

  • abel (Misafir) Diyor Ki (10.07.2018 - 16:42:56);

    abel hernandez, adam süper, alırsak gol sorunu çözülür...

  • (Misafir) Diyor Ki (10.07.2018 - 18:40:24);

    yine mi büyük kulüpler demiş?

    • Göztepe
      -1
      Chad (Misafir) Diyor Ki; (13.07.2018 - 14:44:59)

      Onun için özür diledi galiba beinsporta röportajda. bilen varsa bilgilendirsin

    • Göztepe
      6
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (13.07.2018 - 14:45:33)

      Bir Göztepeli için dünyanın en büyük takımı Göztepe dir. Ama Göztepeli için. İstanbul takımları için büyük takım demesinden normal bir şey yok. Tek transferleri diğer takımların bütçesi kadar, medya ellerinde, herkes sponsor olmak için sırada, yüz milyonlarca euro borçlara rağmen ayakta kalıyorlar, tesis mesis cabası. Bunun siyasi gücü var, biz daha kendi şehrimizdeki İstanbul taraftarına engel değiliz. Şimdi bu kadar şey varken, adam büyük takımlar dedi diye mi büyük olacaklar. Önce hayal dünyasından çıkmak lazım . Bu İstanbul hegomonyasını yıkabilecek tek kulüp biziz. Ancak bunu rakip aldıklarımızın byüklüğünü inkar ederek değil, aksine kabul edip ona göre hedef koyarak mücadale etmeliyiz. Am biz İzmirliler akıl mantık ve gerçekçilikten çok romantik düşünce yapısına sahibiz. Siyasetten spora kendi kafamzda kendi oluşturduğumuz dünya ve kriterlerle mücadele veryoruz. Oysa gerçek farklı. Sonra ortaya çıkan başarısızlık. O yüzden Mehmet Sepil i kulübümüz için büyük bir şans olarak görüyorum. Dışarıdan bakan İzmirli bir göz İzmir için büyük şans.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (15.07.2018 - 11:30:20)

      Ben büyük takım demedim lafını daha önceki bir röportajında söylemişti sanırım.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (15.07.2018 - 11:34:00)

      Ayrıca mesajıma verilen 2. cevaptaki gibi "3 büyükler" "büyük takım" kavramının normalleştirilmesine kesinlikle karşıyım. Elbette onlara karşı mücadele edeceğiz, fakat "büyük takım" kavramının çok göreceli olduğu ve Türkiye'de belli başlı, zaten her zaman kollanan İstanbul takımları için algı yönetimi amacıyla kullanıldığı açıktır. Zengin kulüpler veya İstanbul takımları dersen kimleri kastettiğin zaten anlaşılır. O mesajı yazan ve beğenenler bence Göztepeliliklerini tekrar gözden geçirsin ve efsane kadro hakkında biraz daha okusunlar. Bir link vereceğim, bu yazıyı 10 yıl önce okumuştum. Şimdi tekrar okuyorum ve hala kelimesi kelimesine katılıyorum. "Üç büyük" kavramının ne kadar içi boş olduğuyla ilgili: https://www.birgun.net/haber-detay/her-takim-kendi-taraftari-icin-buyuktur-20748.html

    • Göztepe
      0
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (15.07.2018 - 11:58:58)

      İşte o senin benim düşüncem. Benim küçük zengin vs demem bir şeyi değiştirmez. Adamların mali gücü ortada. Futbol eskisi gibi sevda yurek aşk işi degil. Endüstriyel bir mesele. Bu endüstrininde tm değer yargısı para. Bugün taraftar yada bize göre seyirci potansiyeli en yüksek kulüpler. Daha verilecek çok örnek var. Bizim bunu inkar etmemiz ya da başka isimler takmamız hiçbir şey değiştirmez. Kimse işin romantizm kısmına bakmaz. Bugün abd de katil, aşagılık ikiyüzlü gücünün çoğu algıdan ibaret, çalıp çırpan bir devlet. Ama sonuçta nasıl elde ettiğinden çok artık sonuç önemli. İnsanlar artık bunları sorgulamayı bıraktı. Bir baba kızını verirken bile, nasıl bir insandan önce işi ne ne kadar kazanyor diye soruyor. Çok farlı değil.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (15.07.2018 - 12:40:46)

      Senin düşüncen olmadığı bariz hocam. Göztepe'nin kulübe sevdayla bağlı olan tüm taraftar desteğini bugün çeksen, kulüp uzun yıllar kendini döndürmeye devam eder mi sence? Veya biz küçük insanlar olduğumuzu düşünerek küçük kulübü mü destekliyoruz? Üç büyük masalına kanarak İstanbul takımı tutan milyonlar olmasa bu kulüpler bugünkü ekonomik gücüne, medya ve siyasi desteğine ulaşabilir miydi? Büyük takım diyorsun ama sadece ekonomik boyutundan bahsediyorsun. Aslına bakarsan "büyük takım" kavramı, ekonomik zenginliğe takılmış bir isim; isim takan taraf biz değiliz. Rahatça zengin kulüp, kollanan kulüp, medya desteği alan kulüp, siyasi destek alan kulüp denebilsin ki insanlar bu takımları neden tuttuklarının farkına varabilsinler. Sen büyük takım deyip bunları başının üzerine koyarsan, dengeyi değiştiremez, onlarla mücadele edemezsin. Gerçi mücadele etmek isteyen tarafta mısın o bile meçhul. Ben UEFA kupasında tamamen yerli kadroyla yarı final oynamış takımın taraftarı olarak, futbolun ekonomik olmayan kısmında bence ülkenin en büyük kulübünün taraftarı olarak, aynı ülkenin başka takımlarına büyük takım denmesini kabul etmiyorum hocam. Bence yanlış yoldasın.

    • Göztepe
      4
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (15.07.2018 - 18:30:28)

      Güzel kardeşim baştan aşağı demogoji yapıyorsun. Özetle şunu anlattım. Gerçekle, olmasını istediğimizi ayırmamız lazım. İşte o zaman kendimize gerçekçi bir hedef koyarız. Bu senin dediklerini 30..40 yıldr her takımn taraftarı söylüyor zaten. Sonuç...Ne değişti. Kim değiştirdi. Ya da kim değiştirmeye yaklaştı. Bende bu takımlara büyük takım vs demiyorum ama benim dememem senin dememen neyi değiştiriyor. Ülkede medeniyetin girmediği dağ başında ki çocuk bu adamların formasını giyiyor mu, hem ülkeden hem yabancı mali kuruluşlardan istediği desteği alabiliyorlar mı, evet. Bugün Eskişehir, Karşıyaka, Mersin ya da Manisaspor kulübü yada taraftarları gidip, onlar algısal büyük biz kabul etmiyoruz deseler ne cevap alacaklar. Sorun şurada sen olması gerekeni anlatıyorsun, bense halihazırda olanı. Bunu kavramak neden önemli, çünkü bunlarla mücadele edebilmek için ne olduklarını nerede olduklarını bilmek ve o orantıda karşılık vermek için. Be n bundan sonra da onlara büyük takım demeyeceğim ancak gerçekte olan haklı veya haksız olarak gerçek durumlarınıda inkar edip yok saymayacağım. Çünkü gerçekçilikten uzaklaşmak başarısızlıga giden en hızlı yoldur. Biz rakip mi dersin düşman mı bilemem, gerçek dünya da ne olduğunu bileceğiz. Ve ona göre mücadelemizi vereceğiz. Yoksa büyük demişsin dememişsin hiçbir önemi yok. Biz her zaman Göztepeyiz hep Göztepe kalacağız. Karşının çocukları bize aliağa dedi diye, Göztepe demedi diye bir sey mi değişecek. Dönüp baktığımızda biz hala Göztepeyiz. İşte gerçekle, hayalcilik arasında ki bariz bir örnek. n

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (15.07.2018 - 21:42:34)

      Valla hocam anlamamakta ısrar ediyorsun, bence Göztepe'nin geçmişine vakıf da değilsin. Sen yarın Torbalı'da açtığın tesiste gençleri "işte bir Göztepe var, biz küçük takımız, bir de büyük takımlar var" diye mi yetiştireceksin? Ben biz büyük kulübüz deyince ekonomik olarak İstanbul takımları boyutuna geldiğimizi mi savunuyorum? Daha gideceğimiz yol yok mu diyorum? Gelmiş bana realizm dersi, mantık dersi vermeye kalkıyorsun. Kulübü idari ve ekonomik açıdan geliştirmek yönetimlerin işidir. Bu kulübün bir ruhu var ve kısa vadede yapılabilecek en yararlı şey o ruhu korumak ve geliştirmektir. Bunun gerçekleştirilmesinde Göztepeli olan veya kulüpte çalışan herkesin sorumluluğu vardır. Bunu yapmazsan en zor zamanında kulübü 2 mağlubiyetten sonra tribünü boşaltan çift takımlılara ve "büyük" takıma gitmek isteyen altyapı oyuncularına bırakırsın. Şurada altımızdaki, seyirci potansiyeli ve tarihiyle bize yaklaşamayacak Altınordu kulübünde bile çocuklar "gidecekseniz hedefiniz yurt dışı olsun" diye yetiştiriliyorlar. Sonuç olarak Göztepe gibi bir kulübün içindeyken diğer kulüplerden "büyük kulüp" diye bahsederek ayrıştırmak YANLIŞTIR ve herhangi bir faydası da yoktur. Bu kadar yahu. Nokta.

  • Octavio (Misafir) Diyor Ki (12.07.2018 - 18:21:03);

    Merhaba ben bayram bektasin basarili olacagina inanmiyorum ....tamer tunanin cikisi tamamen tesaduftu ustelik kadro simdi cok farkli

  • bievinbioğlu (Misafir) Diyor Ki (14.07.2018 - 00:50:28);

    Arkadaşlar bjklilerin tiynetidir bu. Hep söylüyorum size. Bak yanıltmıyorlar yine. Bu adamlardan bize hayır gelmez. Ne fenevliyim ne cinconlu ama bjklilerin bize verdiği zararı diğerleri vermedi. Kabul edin artık. Sabri yı selçuk u tanju yu leo yu niye gönderiyorsun Ya!!! Sen süper ligi bile seyretmeden iş yapıyorsun..

  • (Misafir) Diyor Ki (14.07.2018 - 10:25:23);

    Bievinbioğlu Sabri selcuk çok mu iyiydi burun sezon selçuğun iyi olduğu maç bitek maç yok pas hatasından top kaybından başka birey yok Leo ve tanjuda verilen parayı beğenmemiş ne yapılacaktı illa kal mı denecekn

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (14.07.2018 - 10:45:56);

    Golcü ve kanat transferleri çok ama çok gecikti..daha orta saha var..

  • ali (Misafir) Diyor Ki (14.07.2018 - 13:02:03);

    sn bıevın bjk işi gücü bıraktı fb ve gs başakşehiri geçti gözü bizemi dikti orman efendi dembabayı manipüle etti tamer de dahil hepsi g..t oldu gözünü aç kazık yeme adamlar a.ordudan 2 bucadan bır futbolcu aldı bunları kaçırmayalım biz istesek 2 katı para isterler bizim kaptan İsmail ercan a.orduda çalışıyor kulübün orda güzelyalıda a.ordu formalı alt yapı çocukları dolaşıyor ç.dibi altındağda topa vuran her futbolcunun a.ordusa lisansi var önce yanımızdaki yılanı hal edelim

  • ali (Misafir) Diyor Ki (14.07.2018 - 13:02:04);

    sn bıevın bjk işi gücü bıraktı fb ve gs başakşehiri geçti gözü bizemi dikti orman efendi dembabayı manipüle etti tamer de dahil hepsi g..t oldu gözünü aç kazık yeme adamlar a.ordudan 2 bucadan bır futbolcu aldı bunları kaçırmayalım biz istesek 2 katı para isterler bizim kaptan İsmail ercan a.orduda çalışıyor kulübün orda güzelyalıda a.ordu formalı alt yapı çocukları dolaşıyor ç.dibi altındağda topa vuran her futbolcunun a.ordusa lisansi var önce yanımızdaki yılanı hal edelim

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (14.07.2018 - 15:29:09);

    Samed Ali yi transfer ettik. Geçen sezon çok takımın takibindeydi. Bu gençlerden iki tanesini tuttursak, 10 yabancı değerinde olur. Bu çocuk yetenekli. Ancak üst ligde dikiş tutturabilecek mi göreceğiz.

  • veli (Misafir) Diyor Ki (14.07.2018 - 15:44:27);

    en kötüsü ömer şişmanogludan iyidir

  • (Misafir) Diyor Ki (14.07.2018 - 19:23:25);

    Mugdat nazilli deyken istedik, bize gelmeye sicak bakmamisti su an ligin iyi topculari arasina girdi..Samet in daha ustun ozellikleri var Menemen kulup baskani ve Samet bircok kuluple gorusurken Goztepemiz talip olunca hemen onceligi bize verdi bu guzel transfer oldu.

  • Misafir (Misafir) Diyor Ki (14.07.2018 - 20:47:56);

    O yüzden şu altınordu başkanını sevmem..elinde ne var ne yok bizansa..biz istesek burun kıvırır..Aynı parayı verelim yinede bize vermez..

    • Göztepe
      2
      (Misafir) Diyor Ki; (14.07.2018 - 23:31:20)

      Adam, oyuncusunu Avrupa pazarına sürebilecek takıma gönderiyor. Vitrine çıkınca daha çok bu ikinci satıştan kazanacak bir strateji uyguluyor. Avrpa kupalarında boy gösterecek olursak, o kapı bize de açılır.

    • Göztepe
      3
      (Misafir) Diyor Ki; (15.07.2018 - 13:11:44)

      Altınordu her zaman bizimle iyi ilişkiler içinde olmuş bir kulüptür. Keşke maddi durumlarını arttırma gayreti olmadan oyuncularını satmasalar. umarım biz de altyapı oyuncularımızı böyle parlatır ama satmayız, onlarla başarılı oluruz. bence şu anki zihniyetimizle 5-6 yıl sonra bunu başaracağız.

    • Göztepe
      1
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (15.07.2018 - 16:14:38)

      adamın derdi Bizans medyasına kendini alkışlattırmak.ne altınorduyu nede başka bişey düşündüğü yok.2-3 oyuncuyu elimde tutayım şampiyon olayımda demez,,keçi boynuzu işte habire satsın..bakalım bu işin sonunda altınordu nerde olacak..?

  • Ali (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 11:45:39);

    Salim ve ismail köse nerde

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 12:06:22);

    [Alıntı Yap = 90386 katılıyorum. Adamn tüm derdi para. İki sene futbolcu satamasın kulübü satar. O yüzden bizi zaten dşünmez. O oyuncusunu pazarlayabilecek kulüplere oyuncu verir. Antremana geç gelen 10 yaşındaki çocuğu geçerken kendine selam vermedi diye tokatlayacak kadar sığ bir insan. Adamın sporla futbolla alakası yok. Tam bir tüccar. Yarın daha iyi para kazanacağı bir sektör bulsun, altnordu maltınordu tarih olur.

  • ali (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 13:22:27);

    ne iyi ilişkisi 2 şampiyonluğa giderken bizle 2-2 berabere kalıp tökezlettiler diye soyunma odasında şampanyalar patlattılar stoperleri semihti

  • (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 13:50:13);

    Forvet ve kanatlarda takibimizdeki isimleri bir an önce Bir kaç euro verip hemen bitiririp liglere hazır takım olarak başlamalıyız puanlar geldikçe daha fazlası gelicek federasyondan biraz daha ucuz olacak düşncesiyle hem oyuncuyu hemde hazırlık süreci kaçıyor hollanda kampına full gitmemiz lazım!!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 13:50:14);

    Forvet ve kanatlarda takibimizdeki isimleri bir an önce Bir kaç euro verip hemen bitiririp liglere hazır takım olarak başlamalıyız puanlar geldikçe daha fazlası gelicek federasyondan biraz daha ucuz olacak düşncesiyle hem oyuncuyu hemde hazırlık süreci kaçıyor hollanda kampına full gitmemiz lazım!!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 13:50:15);

    Forvet ve kanatlarda takibimizdeki isimleri bir an önce Bir kaç euro verip hemen bitiririp liglere hazır takım olarak başlamalıyız puanlar geldikçe daha fazlası gelicek federasyondan biraz daha ucuz olacak düşncesiyle hem oyuncuyu hemde hazırlık süreci kaçıyor hollanda kampına full gitmemiz lazım!!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 13:50:15);

    Forvet ve kanatlarda takibimizdeki isimleri bir an önce Bir kaç euro verip hemen bitiririp liglere hazır takım olarak başlamalıyız puanlar geldikçe daha fazlası gelicek federasyondan biraz daha ucuz olacak düşncesiyle hem oyuncuyu hemde hazırlık süreci kaçıyor hollanda kampına full gitmemiz lazım!!!!!

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (16.07.2018 - 18:29:53)

      Başkan 3-5 Euro versin, kalanını sen tamamla hadi. Ne kadar kolay 3-5 milyon Euroları savurmak değil mi? Para senin olsa Yumurta gibi üstüne oturursun civciv çıksın diye

  • (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 13:50:16);

    Forvet ve kanatlarda takibimizdeki isimleri bir an önce Bir kaç euro verip hemen bitiririp liglere hazır takım olarak başlamalıyız puanlar geldikçe daha fazlası gelicek federasyondan biraz daha ucuz olacak düşncesiyle hem oyuncuyu hemde hazırlık süreci kaçıyor hollanda kampına full gitmemiz lazım!!!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 18:00:41);

    Sepil baskan asla seyitle muhatap olmuyor niye cunku adam catlak .

  • ali (Misafir) Diyor Ki (15.07.2018 - 23:27:03);

    bell tv programında spikere ben 3 büyük demedim nerden çıkartıyorsunuz bunu dedi adam daha ne desin işler yolunda giderken milletb iş aıyor kendine