Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe'mizin 2. Lige Gönderdiği Takım Hangisidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Avusturya Kampını Tamamladık

Avusturya Kampını Tamamladık - 28.07.2017


Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Göztepe'miz bu sabah gerçekleşen antrenman ile Avusturya Kampını tamamladı.

TSİ 12:00'de başlayan rejenerasyon antrenmanı ile kampı tamamlayan takımımız bu akşam saatlerinde İzmir'e dönecek ve 2 günlük iznin ardından hazırlıklarına Urla'da devam edecek.

Teknik Direktörümüz Tamer Tuna'nın kamp değerlendirmesini buradan izleyebilirsiniz.



Kaynak: Göztepe Resmi Sitesi

Toplam Görüntülenme : 1200
Tarih : 28.07.2017
Yazar : Admin

Etiketler : göztepe


Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • Sert berber (Misafir) Diyor Ki (28.07.2017 - 16:24:18);

    Hikaye bunlar;tecrübeli,istikrarlı iyi bir kaleci alamadılar.En önemlisi kalecidir.Transfer edilenlerde öyle ahım şahım bişey göremiyorum.Boş muhabbet çok.Fener bizim kaleciye 4-5 gol rahat atar.

  • (Misafir) Diyor Ki (28.07.2017 - 17:05:16);

    Kimse kimseyi kandırmasın.Bizim çok acil geri dörtlüye çok iyi transferler yapmamız lazım.Ve ayrıca iyi bir kalecide.Yoksa attığımızdan çok yer ve hüsrana uğrarız.Ben bunun yapılacağına inanıyorum ama biraz geç kalıyoruz gibi geliyor.Bu yapılan iyi transferlere yazık olmasın.

    • Göztepe
      2
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (28.07.2017 - 19:55:42)

      kimsenin kimseyi kandırdığı yok,mal ortada kardeşim,yönetimde kaleci almıcam demedi,kendi kendinize heyheylenmeyin..

    • Göztepe
      1
      (Misafir) Diyor Ki; (30.07.2017 - 01:43:12)

      kardeşim biraz sabırlı olun, bekleyin. TD, yönetim ve başkan sizden daha mı az biliyor da o lazım bu lazım alınmadı eyvah diye felâket tellalığı yapıyorsunuz. Az sabırlı olun. Kaldı ki almazlarsa da almazlar. Beğenmeyen gitsin feneri bjk yi gs yi tutsun.

  • Faruk (Misafir) Diyor Ki (28.07.2017 - 18:01:04);

    Bize süper lig seviyesinde tecrübeli kaleci şart.n

  • Serdar Toksabay (Misafir) Diyor Ki (28.07.2017 - 19:32:08);

    Sevgili Göztepeliler 61 yaşında doğduğundan beri Göztepeli bir kardeşiniz olarak yazıyorum bugüne kadar Başkan'ımız Mehmet Sepil gibi düşünen ve uygulayan biri gelmedi bu camiaya tüm özverisini ve mesaisini harcıyor en uygun ve kaliteli transferleri yapmaya çalışıyor lütfen biraz sabır göreceksiniz başarı mutlaka gelecektir

  • Cevap Yaz
    -15
    aylak leylak (Misafir) Diyor Ki (28.07.2017 - 21:32:22);

    Kulüp sahibi (Bak başkanı demiyom), idareci "Siyo", teknik direktör felan aylak...nbi şey bilmiyo. kaleci falan. bizim leylak biliyo, kaleci lazım felan. felaket tellalı varya bunlar işte. ben de yaşlıyım, üç günlük ömrümde bunlardan çok gördüm. Kahramanlar semtinden Gözpeliyim ben. Yani yemem tırışkadan lafları... Çok şahane bi sene yaşayacağız. çatlayanın çatlağı daha da açılır onu diyeyim. Gelenek, efsane modern bir anlayışla birleşti. Yürür gideriz. Nereye? Önce kalıcı olmaya sonra orta-üst sıralara.. Sonrası Allah Kerim! Tamam mı cankuş biladerler? Günay'a laf yok. Bütün sezon çıkardığı o toplar çarpar sizi sonra. Kendine güvenmeyen, takımına hiç güvenmez. Önce kendinize güvenin.

  • bievinbioglu (Misafir) Diyor Ki (29.07.2017 - 11:06:58);

    11 transfer yaptık. Çoğu icime sinen isimler.Çok azı kapalı kutu.Ama problemimiz belli. Savunma. Transfer muhakkak yapılacak kaleye ve bu bölgeye.Ama kabul edelim. Daha evvel yapılsa idi iyiydi. Uyum sorunu yasanacak ve ilk haftalar puan toplamak kısmen daha olanaklı. Bunu fırsata cevirirsek rahatlariz. 2001-2002 sezonunu bilen bilir.Süper ligde idik. Ilk 4 hafta tam 10 puan topladık. Istanbulspor un ardindan ikinci idik ve sezonu 7. tamamladık. Bu fiksturle ilk 4 haftada 6 puan almış olsak gayet iyi olur. Savunmasız asla olmaz bu realite.

  • Amigo (Misafir) Diyor Ki (29.07.2017 - 12:49:00);

    3 hazırlık maçında 6 gol atıp,12 gol yedik.Geçen yılki gibi bol gol yiyen kaleciyle olmaz kardeşim.Bize iyi ve istikrarlı kaleci gerekiyor.Millet anlatamadı gitti.Eldeki kalecilerle olmaz.Olmazzzzz.

    • Göztepe
      0
      (Misafir) Diyor Ki; (29.07.2017 - 12:50:16)

      Kaleciler çok dandik.

    • Göztepe
      2
      Troll (Misafir) Diyor Ki; (29.07.2017 - 14:44:22)

      troll musun karsiyakali mi? Yönetim almayacağız mi dedi? Beto ile anlaşıldı kulübünün yerine kaleci alması bekleniyor. O olmasa başka bir kaleci mutlaka alınacak diyor zaten hoca da yönetim de. Neyi anlatamadin? Sen anlatma zaten bir şey okuduğunu anlamiyorsan. Geç kalındı da diyemezsin ligdeki tüm takımlar hala transfer çalışması yapıyor. Bu sene lig, dünya kupasindan dolayı erken başladığından tüm takımların transferleri lige yakın sürede bitiyor. Eleştiri yapacaksanız ayakları yere basan eleştiri yapın. Trolleyecekseniz de gidin amatore doğru yol almış kendi takımınızın sayfasını trolleyin.

    • Göztepe
      9
      meto (Misafir) Diyor Ki; (29.07.2017 - 14:58:44)

      Beto'ya sevindim.

  • (Misafir) Diyor Ki (29.07.2017 - 15:03:34);

    Ya baskani dinlemiyomusunuz siz, Beto alindi sporting lizbon bi kaleci alicak ondan sonra gonderecek,simdi gonderemiyolar ligleri basliyo tek kaleciye kalacaklar yoksa. Kaldiki Gunaya da haksizlik etmeyin.Gunay buyuk maclari iyi oynuyor.Siradan takimlara konsentre olamiyor.Bir mac Gunayla oynasak dunyanin sonumu olur dedi baskan

  • Marmarisli (Misafir) Diyor Ki (29.07.2017 - 15:46:08);

    Ne güZel süper ligdeyiz. Ne güzel yüzdeyüz takımla ilgilenen başkanımız var vede bomba gibi transferlwr yaptık vede antalyada yüzümüz güldüren kadromuzdaki topçuları mız var geniş bir kadroyuz formayı almak zor Transfer bitmedi ilk önce elimizdeki mevcut kadroyu maximumda oynatalım kaleci sol bek vede süper golmakinası santrofor gelecek hakan balta ve yavancı santrofor olursa süper bir takımız ben enes, segbefia vede leo dan çok umutluyum büyük çıkış yapacaklarını şahsen bekliyorum sakin sabır ve umutla göz göz göztepe

  • (Misafir) Diyor Ki (29.07.2017 - 16:08:58);

    Tamer Tuna bugun acikladi Hakan Baltayla ilgilenmiyoruz, hirvat Nizic in trasferini bitirmeye calisiyoruz diye

  • Tamer tuna (Misafir) Diyor Ki (29.07.2017 - 16:36:35);

    Beto izmirde

  • Hasta Gözgöz (Misafir) Diyor Ki (30.07.2017 - 03:19:00);

    Tamer hoca akıllı adam,bu kalecilerle kendini harcamaz.Bize as kaleci gerek.Zaten Kaleci Betoda İzmirdeymiş.İşte Süper lige beş kala Feneri yenip destanla lige başlarız.Göztepede Tamer hoca bir Abdullah Avcı olacaktır.Eminim.Karşı tarafın takımına duyurulur.

  • (Misafir) Diyor Ki (30.07.2017 - 09:08:39);

    Karsi tarafin takimimi kaldi yaw, olulerle konusmayin .super ligten rakip secin kendinize

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (30.07.2017 - 09:27:42);

    Beto Göztepe de. Dün Sportig resmi hesabında da duyurdu. Galatasaraydan Carol de geliyor. Fransız oyuncu bonservissiz olarak gelecek. Takımda Fransız oyuncunun çok olması bu kararında etkili olmuş. Hayırlısı olsun.

  • (Misafir) Diyor Ki (30.07.2017 - 10:02:10);

    Transferde kesin imza olmadan bir şey bitmez sabride olmamıştı daha olur bir rakamda takımda hakan balta indirime gitse çark etse hayır mı deriz? İilgilenmiyoruz ile topçuyu son karara itiyorsun? Ok veya hayır! Bilgiç mübeccm her şeyi bilen meraklı!

  • (Misafir) Diyor Ki (30.07.2017 - 10:09:52);

    Beto süper oldu defansı oynatır toplar defansa sola tecrübeli bir isim/ birde Güçlü fizikli iyi bir golcü bu iş tamamdır ... kahpe bizans izmir geliyor , göz göz geliyor

  • Amigo (Misafir) Diyor Ki (30.07.2017 - 10:10:44);

    Betooo Betoooo Betoo Betoo sloganı uyar.

  • bievinbioglu (Misafir) Diyor Ki (30.07.2017 - 12:07:46);

    Bursaspor a uyuz oluyorum. Keşke dusselerdi. Kime el atsak tas koyuyorlar. Balta yı ayartmaya çalışıyorlar simdi de. Dost ayağı... Ayagidir. Hem siyasette hem ligde bu böyle biline.

  • (Misafir) Diyor Ki (30.07.2017 - 13:50:30);

    Sağ ol kardeşim büyük x açıklamadan dolayı arkadaş lafı bir yerinden anlıyor defansı toplar kelimesinden kendine mevzu eğlence çıkartıyor balta falan demeyin kendine alınır gs dan hakan balta diyelimki anlasın