Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe Transfer Çalışmalarında Yıldızlara Önem Vermelimidir?



Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

Antalya Kampı: 11 Ocak 2018

Antalya Kampı: 11 Ocak 2018 - 11.01.2018


Göztepe'miz ikinci devre hazırlıklarını bugün gerçekleşen çift antrenman ile sürdürdü.

Sabah antrenmanında ısınmanın ardından pas çalışması yapan oyuncularımız ikinci bölümde ise dar alanda oyun çalışması gerçekleştirdi. Akşam antrenmanında salonda kuvvet çalışması yapan oyuncularımız Antalya Kampı'nın 10. gününü tamamladı.

Takımımız kamptaki 3. ve son hazırlık maçında yarın saat 17:00'de Adanaspor ile karşılaşacak.



Kaynak: Göztepe Resmi Sitesi

Toplam Görüntülenme : 1026
Tarih : 11.01.2018
Yazar : Admin

Etiketler : yeni göztepe stadı kapasite artırma , yeni göztepe stadı kapasite artırma


Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • SomaliS (Misafir) Diyor Ki (12.01.2018 - 15:23:37);

    Piko bitmiş

  • Ali Dogan (Misafir) Diyor Ki (12.01.2018 - 15:48:48);

    Transfer Merkezi ™n‏n n@TransferMerkezn 1 hr1 hour agonnGöztepe, Karabükspor'un Gabonlu orta saha oyuncusu Andre Poko ile 2,5 yıllık anlaşmaya vardı. (Fanatik)

  • (Misafir) Diyor Ki (12.01.2018 - 16:14:35);

    poko 2.yarı uyum sağlar inşallah.

  • (Misafir) Diyor Ki (12.01.2018 - 18:35:31);

    [Alıntıdilini eşşek arısı sosun Yap = 86954]

  • Barış HÜLAGÜ (Misafir) Diyor Ki (12.01.2018 - 23:37:18);

    Yok Fiko bitti amk piko nedir ?

  • Çamdibili (Misafir) Diyor Ki (12.01.2018 - 23:52:33);

    Fener maçı haftaya,Bu maçtan başka birşey düşünmemeliyiz.Bu maça aşırı motive olursak sonuç mutlu biter.Diğer muhabetleri bırakıp lige dönmeliyiz.

  • Wedat (Misafir) Diyor Ki (13.01.2018 - 05:53:57);

    Feneri elimizden kaçımıştık.Bu sefer yeneceğiz.Forza Göztepem.

  • (Misafir) Diyor Ki (13.01.2018 - 06:04:07);

    Ligde çekinmeden başarılara devam dileğiyle.bam bam bam.yine ses getireceğiz ses.

  • samet (Misafir) Diyor Ki (13.01.2018 - 11:22:09);

    pokoooooo pokoooooo pokoooo pokoooo iyi oyuncu aldık iyi.

  • Liseli (Misafir) Diyor Ki (13.01.2018 - 11:24:04);

    Fener maçını heyecanla bekliyorum.

  • misafir (Misafir) Diyor Ki (13.01.2018 - 11:53:32);

    Yeni Asır ın müthiş habercilik başarısı!!!!!! Adamlar aklımızın ucundan geçmeyen, kulübün hiç ilgilenmediği bir düzine adamın transfer haberini yaptı. Kulübün şu ana kadar yaptığı tek transfer olan Poko ile ilgili tek satır haber yok. He geçen gün kalitesini ciddiyetini daha iyi anladığımız bir basın organı :))))))

  • (Misafir) Diyor Ki (13.01.2018 - 13:17:06);

    Poko tamamdır. Hem kalite hem de genç oyuncu..Hayırlı olsun...n

  • Iiii (Misafir) Diyor Ki (13.01.2018 - 14:25:50);

    Goztpe stad kapasitesi arttirilcak dedikodusu var bilen varmi yoksa bos muhabbetmi

    • Göztepe
      4
      (Misafir) Diyor Ki; (13.01.2018 - 14:28:55)

      Başkanın basına verdiği demeçten bir alıntı. Başkan kapasiteyi 2 veya 3 bin kişi daha artırmak için bastırıyormuş

    • Göztepe
      2
      Iiii (Misafir) Diyor Ki; (13.01.2018 - 14:46:46)

      himm 5 bin 10 bin olsa daha iyi olurdu hic yoktan iyidir benim derdim 20 bin kisilik stad bilet fiyati 100 maraton olur kale arkasi 50 lira numaralıyi siz dusunun artiklama 40 bin kisilik satad biletler daha makul olurdu

    • Göztepe
      2
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (13.01.2018 - 15:23:34)

      ben bunu aylar önce duydum burada ve çeşitli sosyal paylaşım alanlarında paylaştım. Özellikle stadın yüksekliği ile ilgili problemi inşaat esnasında aşarlarsa ufak bir değişiklikle stadı biraz daha yükseltip, 3 çevre yarım balkon ekleyecekler. mv atilla kaya bunun için uzun zamandır uğraş veriyor. başkanda bu iş için uğraşıyor. bu problem çözülürse stad 28-30 bin civarında olacak. yok olmazsa yine mimari bir değişimle 25 bin civarına çıkacak. henüz bürokratik engeller aşılamadığı için bir açıklama yapılamıyor.

    • Göztepe
      3
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (13.01.2018 - 15:31:14)

      ihaleyi alan rec inşaat, projedeki olası değişiklik için ek ödenek kanallarının açık olduğunu duyurmuştu. bu da bu işin boş muhabbet olmadığını gösteriyor. ancak sanırım iş yine bürokraside bitiyor. inşallah bu sefer kimse taş koymazda kapasite artar.

  • (Misafir) Diyor Ki (13.01.2018 - 15:05:17);

    poko'nun çok çalışması lazım.Bu yıl hiç golü yok.İlginç.

    • Göztepe
      4
      Misafir (Misafir) Diyor Ki; (13.01.2018 - 15:06:44)

      Kendisi ön liberodur.Forvet değil..

    • Göztepe
      3
      misafir (Misafir) Diyor Ki; (13.01.2018 - 15:25:46)

      1.si Poko nun işi gol atmak değil. ama atar...2.si neredeyse küme düşmüş forvetlerinden gol çıkmayan bir takımda oynuyor. şimdi Allah aşkına söyle. bu durumun nesi ilginç.....Ülkemde ki futbol bilgisi bu kadar işte. Kaleci alsan kaç gol attı diye soracaklar...

    • Göztepe
      6
      (Misafir) Diyor Ki; (13.01.2018 - 16:15:44)

      hakkaten ilginç eli olan yazıyo işte çok dirençli ve güçlü bir oyuncu böyle bir oyuncuya ihtiyacımız vardı orta sahada orta alanda mücadele sıkıntısı yasıyoruz selçuk ve rotmanla gereken sertliği ve direnci getircektir takıma birde hıszlı ve yırtıcı bir kanat oyuncusu ile harika olur twumasi inş olur kanat oynamasına rağmen gole yakım bir oyuncu semih kaya haberleri var semih gelirse leo gider çünkü kosanoviç savunma ortasında oynadığı kadar sol bekte oynayabiliyor şimdilik orasıda yedeklenir ve leo giderse twumasi olması yüksek ihtimal ve kaliteli türk oyunculara ihtiyacımız var kadroda semihte bizde kendini bulabilecek potansiyeli olan bir oyuncu

    • Göztepe
      2
      şakir.. (Misafir) Diyor Ki; (14.01.2018 - 12:18:01)

      HAKİKATTEN ....n

  • Mekanin sahibi (Misafir) Diyor Ki (13.01.2018 - 16:40:47);

    Poko ihtiyacimiz olan bir oyuncu, rotmanin yetersiz oldugu maclar cok oldu.poko sagbek olarakta oynayabiliyor.twumasi malesef bursayla anlasmis olsaydi iyi idi, cunku omerden hayir yok gibi goruluyor

  • M (Misafir) Diyor Ki (13.01.2018 - 21:15:35);

    Haydi gözgözüm fener ‘e kadıköyde ! Koy koy koysonra kim tutar bizi thorere in durumu ne fener maçında oynayacakmı?? Birde hocam gufrann çok şansız kaç topu direkte patladı penaltı kazanırsak o atsın şeytanın bacağını kırsın kırsinki arkası gelsin bu devre daha iyi olacak inşallah!! Brezilyalı yetenekli genç bir santrofor alırsak Bomba olur !!!

  • Yalıdan (Misafir) Diyor Ki (14.01.2018 - 00:09:26);

    Haydi GÖZGÖZ,Haydi hocam,haydi futbolcularımız şu feneri yenmemiz lazım şimdiii.

  • (Misafir) Diyor Ki (15.01.2018 - 08:58:53);

    fenerbostan maçına bilet kaldı mı arkadaşlar.