Oturum Aç

Ücretsiz Üye Ol

Göztepe.com Navigasyon

Anketimiz

Göztepe - Teleset Mobilya Akhisarspor Maç sonucu ne olur ?




Reklam


Reklam

Göztepe.com Facebook

Göztepe.com Twitter

A. Alanyaspor Maçının Hazırlıklarını Tamamladık

A. Alanyaspor Maçının Hazırlıklarını Tamamladık - 19.10.2017


Süper Lig'in 9. haftasında Aytemiz Alanyaspor'u ağırlayacak olan Göztepe'miz bugün gerçekleşen antrenman ile hazırlıklarını tamamladı.

Bornova Stadı'nda gerçekleşen antrenmanda ısınmanın ardından pas çalışması yapan oyuncularımız ikinci bölümde ise taktiksel çalışma ve duran top çalışması yaparak antrenmanı tamamladı.

Sağlık Raporu: Oyuncularımız Nabil Ghilas, Hakan Cinemre ve Emre Can Coşkun antrenmanda yer almadı.



Kaynak: Göztepe Resmi Sitesi

Toplam Görüntülenme : 403
Tarih : 19.10.2017
Yazar : Admin

Bu Haberi Forumda Tartışmak İçin Tıklayın



Yorumlar

  • YALIDAN DOĞRUCU MEMO (Misafir) Diyor Ki (20.10.2017 - 02:58:21);

    Tamer hoca Göztepemize çok yakıştı.10 Numara adammış,Ne şanslıyız be.

  • bievinbioglu (Misafir) Diyor Ki (20.10.2017 - 04:43:43);

    GÖZTEPE 4 Aytemiz Alanyaspor 3

  • Gökhan (Misafir) Diyor Ki (20.10.2017 - 14:00:23);

    Rotman ve scarione'nin sahadaki mücadelerine bir lafim yok ama biraz daha sorumluluk alıp yaratıcı olurlarsa bizi ilk 6'dan aşağıda kimse göremez.

  • İsimsiz (Misafir) Diyor Ki (20.10.2017 - 15:23:00);

    Beyler csk sezon sonu adisi alcakmiş 1.3 euro yapcakmiş ücretini bizde 400 bin bu haber bilerek çıkarilmiş bu kadar para verilmez bu tuzaklara düşmeyin taimin dengesini bozmayin

  • bievinbioglu (Misafir) Diyor Ki (20.10.2017 - 20:02:57);

    GÖZTEPE 4 Aytemiz Alanyaspor 3. Not alın beyler.

  • futbolcu GÖZ GÖZ LÜ (Misafir) Diyor Ki (20.10.2017 - 22:06:54);

    Bu günay ve kosonoviç hemen bu takımdan gitmeli önündeki topa uzanamaktan a ciz korkak ..kale yüzü göstermeyin ona 2lig kalecisi bile olamaz

  • bievinbioglu (Misafir) Diyor Ki (20.10.2017 - 22:12:15);

    Kosanovic i oynatacagina leo yu oynatsana hocam ya!! Gül gibi Leo var Kosanoglan kim a.q. Ya 3 atıyoruz sonra 1 puan. Ağlamak istiyorum bir tane dal yarak sikti attı takımı. Rotman i da dinlendir. 2 haftadır baltalıyor takımı. Ayıptır ya!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (20.10.2017 - 22:19:57);

    Yazık oldu !! Beto olsa idi bu maçı almışdık!! Çizgide duruyor sabrinin vuramadığı topa beto müdaşe ederdi beto rasgele degaj yapmıyor adrese teslim 3/1 den maç ver yazık oldu! Birde haiilin yerine ömer veya adisleömer halil beraber/ değisşiklik daha iyi olurdu4 ü bulurduk!

  • (Misafir) Diyor Ki (20.10.2017 - 22:21:34);

    ya hakikaten bu kosonoviç kazmasını kim iteledi bize a.q

  • bievinbioglu (Misafir) Diyor Ki (20.10.2017 - 22:26:20);

    Arkadaşlar sövüyorum özür dilerim. Ama kendimi tutamıyorum. Şunu söylemek lazım: Bir tane yanlış transfer takımı Perişan evet Perişan etmeye yeter. Kosanovic alındı ve çürük bir elma olduğu daha Batman maçında ortaya çıktı. Bu adam acilen kadro dışı bırakılmalı. Yoksa samimiyetime inanın cok büyük bela olacak bize.Yedek kulübesinde dahi oturmamali. İşte bugun yedekti girdi takımın ebesini biçti.

  • (Misafir) Diyor Ki (20.10.2017 - 22:35:48);

    Günay/kosanavic şanslarını yetirdiler kaleci yavuz leo ve tanju ya şans tanımak lazım yazık oldu ki ne yazık 4/1 olacak maçı 3/3 bitir

  • (Misafir) Diyor Ki (22.10.2017 - 22:19:16);

    Kasımpaşa maçında 90 dakika oyuna hakim olup inşallah 3 puanı yazıcağız !!!ya şu kayseriyle aynı puana geldik ya bu koyuyor hiçnBir maçdaki puan kaybına üzülmüyorum kayseri ye yenildiğimiz kadar!!! Biz kayseriden daha iyi bir takımız...

    • Göztepe
      0
      bievinbioglu (Misafir) Diyor Ki; (22.10.2017 - 22:28:32)

      Kayseri maçında yenilgiyi haketmistik. Hoca 'nın oyuna soktukları 18 lik genclerdi. Ben asıl bu haftaki maca yanıyorum. Hala 2.yiz. Bir de elimizdeki maçı vermeseydik 3.ye 2 puan takacaktik. Yine cok iyiyiz sorun yok ama üzülmemek elde degil

  • (Misafir) Diyor Ki (22.10.2017 - 22:49:48);

    Sorma kardeş aklımdan bir saniye çıkmıyor Ama fb/gs derbisini görüncede kısır futbolu adam gibi mücadeleci gol aryan pozisyona giren açık oynayan oyunu çirkinleştirmiyen takıma sahibiz ... kayseri golü buldu yerden kalkmadı!! Oynamadı oynatmadı Kasımpaşa ya patlarız inşallllaaah!!!

  • (Misafir) Diyor Ki (23.10.2017 - 02:05:17);

    Haftanın en şanslı takımıyız ve bunu önümüzdeki hafta kasımpaşaspor maçında galibiyet ile süslersek bu ligin takımları bize şapka çıkartacaktır.